Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447536 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 16:02 - pre 147 meseci
Ne volim kad neko pise napamet. Kao kad bi ja reko e 1.4 TSI nije turbo nego se balonom uduvava vazduh u cilindre. I to tvrdio u nedogled.

Ako se neko razume u ove motore to smo mi i ovlasceni servisi. Ja ne tupim o VW motorima jer se ne razumem. Mernja (izduvnih gasova) kazu da taj 2E motor zagadjuje toliko i toliko i tu nema sta. I zna se zasta su svi ti vakuumi na karbu - emission control.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 18:06 - pre 147 meseci
Nije bas tako, rasprava je usijana i izjave su neodmerene.

2E motor , kao i jos neki(ne mogu reci mnogi, ali ekskluzivni) motori su se brinuli o ekologiji jos od 70-ih godina.

90-ti su japanci uveli kontrolu hladnog starta(u svojoj invaziji na planetu, ukljucujuci i cuvene ekoloske, luksuzne lokacije), brdo vakuuma i slozene karburatore, charcoal kanistere i uopste brigu o raznim isparenjima i korektnom sagorevanju. EGR i za dizele i benzince, svez vazduh u izduvnim sistemima..i tu je kraj. Uz poneki ECU(u vecini bez), na za danasnje pojmove poprilicno primitivnom, bolje receno bazicnom nivou.

Danasnji motori se potpuno razlikuju, iako lice, radilica, cilindri, ventili..ali preciznost izrade, materijali, od metala do nemetala, promenjene mape rada motora, podignuta radna temperatura na skoro maksimalnih 95-98C, primenjuju se prociscena ulja i goriva, filteri i katalizatori su na tehnoloski visokom nivou. Ozbiljan rad i nauka su se upetljali u izduvni sistem.

Tako da, osim pocetnih nekoliko, tri do cetiri zahvata u pelenama ekoloskih izduva, danas su dodati znacajni, fundamentalni zahvati na motoru, cvrsca kontrola i potpuno nova generacija potrosnih materijala i tecnosti.


Da ne preterujemo sa poredjenjima.



Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 19:24 - pre 147 meseci
Niko to i ne spori samo reci da je ovo metuzalem od motora a uspesno se ugradjivao sve do 1998 u masovno prodavanim vozilima u EU je ipak malo kontradiktorno. Inace, motor je nastao 1985 godine. Dakle uopste nije "mator". Tad je nastao velik broj agregata, a neki se i dan danas koriste kod nekih proizvodjaca :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.03.2012. u 21:35 - pre 147 meseci
Nebitno je i za temu a i za postavljeno pitanje oko ler gasa, ko je i kada poceo da proizvodi "najekoloskije" automobile, mada generalno svi proizvodjaci sa istoka zaostaju za evropskim po ovom pitanju bar za jednu generaciju. Da se ne siri tema nepotrebno.


Sporna je bila ova napisana glupost zbog koje sam reagovao:



Citat:
cozmo_im: Kod mene je tako otkako je kupljen auto, do 150 obrtaja pada kad se ukljuce potrosaci.

Razlog tome je smanjenje stetne emisije izduvnih gasova, objasnili ranije iz Boleca.


Morate malo obratiti paznju na ono sto pisete.

Ipak je ovo ES .


 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.03.2012. u 06:51 - pre 147 meseci
To sto sam napisao je apsolutno tacno. To sa smanjivanjem ler gasa kada se ukljucuju potrosaci je upravo to sto si boldovao plavim.

Stednja goriva i smanjenje emisije zagadjenja. U to vreme nije bilo moguce drugacije postici na karburatoru osim komplikovanim sistemom vakuuma koji regulisu rad motora u raznim situacijama.

Ako ovlasceni servis ne zna onda ne znam ni ja :)

Tacno ili netacno, tako je receno.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.03.2012. u 08:42 - pre 147 meseci
PA dobro, onda su doticni lupili glupost posto namaju volju ili zelju da se previse bave sa tim.

To sto su "ovlasceni", ne znaci gotovo nista, u Srbiji, ne znaci da im majstori idu na specijalizacije, doobuku ili obuku za odredjene poslove. Prema tome i kolicina "znanja". Pogotovo ne za modele stare 20god, "nevidljive" za auto industriju..

90-ih je bila prisutna ekologija u nekom stepenu, ali daleko da je bila prioritet. Padanje na 150 obrtaja pri ukljucenim potrosacima svakako nije dobro stelovanje karburatora, ali izvlacenje optimalnih rezultata bi zaista trazilo solidno vreme, solidnu opremu i solidno stanje sistema.

Verovatno im je lakse da zadju u zonu siromasne smese, da ne obrate paznju na vakuume(sa smanjenjem obrtaja smanjuju se intenzitet vakuuma, integralno), i da sa "jakim" razlogom ostave motor da se tako ponasa.

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.03.2012. u 10:14 - pre 147 meseci
A ne Vladd nisi skroz u pravu:)

Ja sam jedan od retkih koji je kupio auto, tj od pocetka ga imam. Pada za 150 obrtaja jos kako je izasao iz salona, isto kao i komsiji koji je kupio kad i mi:)

Objasnjeno je tako kako je objasnjeno:)

Smanjuje se potrosnja goriva i opterecenje motora pod potrosacima sto za rezultat ima manju emisiju CO2 na izduvu:) Merenje pokazuje to isto:) Takodje nema veze sa ler gasom vec sa vakuumima i smesom. Dakle regulise se na malo vecem nivou a ne prostim korigovanjem obrtaja. Koga zanima, kad bude rasklapao karburator moze da prati sistem kako radi:) Kad budem skidao glavu, ako nadjem vremena, probacu da snimim:) Hint su dva solenoida koja rade na struju.

Krajem osamdesetih se vodilo racuna o izduvu u Japanu. Svi modeli sa ubrizgavanjem i karburatorski su imali katalizator:) Koji je na trzistima sa olovnim benzinom morao biti skinut. Nadji mi evropski model s karbom koji je imao katalizator :) Recimo Golf II 1.3 karburator. Ili Kadett...

Naravno tad je to bilo drugacije ali vodilo se racuna.

Inace RESENJE PROBLEMA za one koji imaju problem sa vibriranjem motora na leru i variranjem obrtaja koje izgleda kao da ne radi jedan cilindar a svecica no2 je puna goriva.

Trazite vakuume koji idu u glavu motora, jedan od njih propusta i vezan je ka cilindru br. 2. To ima za rezultat povlacenje goriva u isti i njegovo zezanje na leru. Sisti kad pusta kad se turira motor i cuje se na leru takodje "ssssssssssss".
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3874
adsl-93-79.teol.net.



+334 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.03.2012. u 12:00 - pre 147 meseci
Dobro Cozmo,
ajde objasni zasto su ti motori ekoloski samo kad se ukljuce potrosaci, a kad je motor rasterecen onda su neekoloski.
Nema veze sta ti pricaju ovlasteni serviseri, to je bag i gotovo.
Greska karburatora, nenamjerna, i nije u redu ubjedjivati sebe i druge da je to zeljena funkcija.
Ako ne smeta onda je i steta mala ( ipak, pritisak ulja, kolicina ulja i vode koje cirkulisu su mozda nezadovoljavajuce), ali ipak je steta.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.03.2012. u 12:13 - pre 147 meseci
Objasnjenje je jednostavno. Zasto danas imas start stop sistem kad stojis na semaforu sa ukljucenim potrosacima?

Nije greska karburatora vec je namerno napravljeno tako zato sto:

- smanjuje habanje motora i rasterecuje ga
- smanjuje potrosnju goriva u praznom hodu
- samim rasterecenjem motora pod ukljucenim potrosacima na leru se dobilo da se smanjuje emisija co2.

Svi znate da motor na praznom hodu, pod potrosacima se najvise haba i trosi i zagadjuje.

Sistem vakuuma i hi i low idle solenoida omogucava isto u toku voznje. Bez njih motor luduje i nemoguce je dobiti ler gas rad motora kakav treba. Ne pomazu mehanicka podesavanja.

Nama je to lepo pojasnjeno.

Za ovo vreme je mozda prosto ali za ono vreme je bilo napredno kod karburatorskih sistema.
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
*.opera-mini.net.



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.03.2012. u 14:26 - pre 147 meseci
Nasao zimske bf goodrich za 4400. 155.80.13 . Nova sara ima lepezu za odvod vode a ne one klasicne kocke kao svaka zimska. Zove g force winter. Ja cu uzmem komplet pa nek cekaju u supi sledecu zimu. Treba da mi jave dal ima kolicinskh popust, pa ak jos neko hoce... Imaju i Kleber za iste pare





[Ovu poruku je menjao codeNO dana 22.03.2012. u 23:10 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...158.80.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.03.2012. u 14:41 - pre 147 meseci
Meni bi trebale letnje...
Nasao sam Cordiant, zaista je smesna cena.
http://www.internet-prodaja-gu...70-r13-comfort-ps400-82t-co002
Da li vredi uzimati?

Nesto nemam poverenja u ruske gume.


Nasao sam odgovor.

[Ovu poruku je menjao laci86 dana 22.03.2012. u 16:33 GMT+1]
 
Odgovor na temu

chikenzi
elektrotehnicar,
Sombor

Član broj: 271974
Poruke: 13
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 13:52 - pre 147 meseci
Kao prvo, veliki pozdrav za sve. Posmatrajuci duze vreme ovu temu , dosao sam do zakljucka da posedujem odlično vozilo. Naime, nasledio sam od dede ovaj automobil u extra stanju. Nekada je proslo i po 3-4 meseca a da nije niti upaljen ( jer je deda imao drugo vozilo koje je koristio za gradsku voznju) a toyota je isla samo u raznorazne banje i u inostranstvo. Garaza se grejala svake zime ( sem ove ).Prvobitno sam mislio da ga prodam, ali zahvaljujuci vama svima ovde, odustao sam od te ideje. Kada sam poceo da ga vozim imao je nepunih 98.000 km na satu ( to je bilo prosle godine ) sada ima 110.000km. Nikada nije farban niti lupan, ali sam primetio da je posle ove zime, malo nabubrila farba iznad zadnjeg desnog tocka, i da je nabubrila na kraju pragova, kod zadnjih tockova, ali cu to pod hitno da resim, jer sudeci po vasim komentarima i utiscima o ovom vozilu, ima da me sluzi jos dugo.
Jos jednom, veliki pozdrav svima!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 14:07 - pre 147 meseci
Sluzice te jako puno, jako dobro i jako ekonomicno, sto se potrosnje tice, ali ces morati neke stvari iz ovih postova da obavis, sto se tice servisiranja i nege. Nije skupo a isplati se visestruko.

Ako si nesto zaboravio ili imas neku dilemu, slobodno pitaj. Taj auto je odlican, dokle god dozvoljavaju da se voze "prljavi" automobili, ali ne trpi "balkansko odrzavanje", teranje do ispustanja duse ili neko drugo zanemarivanje.

Inace se majstori raduju, ili vas sve zajedno boli glava.

Poz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 14:26 - pre 147 meseci
Citat:
cozmo_im: A ne Vladd nisi skroz u pravu

Ja sam jedan od retkih koji je kupio auto, tj od pocetka ga imam. Pada za 150 obrtaja jos kako je izasao iz salona, isto kao i komsiji koji je kupio kad i mi

Objasnjeno je tako kako je objasnjeno



Nikada ja nisam potpuno u pravu

Ali sto se tice uvoza i 90-ih godina, tada je bio obicaj da uvoznik sklopi ugovor sa nekim servisom, i pokrio je zakonsku obavezu koja ga uslovljava za prodaju..
Te stoga i toliko "znanja" oko vozila.

To jednostavno nije normalno ponasanje, niti ponasanje Aisana. On, naprotiv, MORA da odrzava ler, i kada su potrosaci ukljuceni.

Mogu da verujem da nisu skinuli neku mast za konzerviranje sa vakuumskog sistema, ili pogresno prikacili crevo(neko od desetak), nego da tako treba da radi.

Da je u pitanju 450 obrtaja, pa da razumem, mada mi je neverovatno da drzi 150, sa mineralnim uljem i da se nije ugasio. PA 250-300 mu treba da startuje...

Meni je padao broj obrtaja na leru, pri opterecenju(klima) kada je otkacen vakuumski regulator sa razvodnika, a uzgred je malo i "curkao" vakuum, gubio se, na par losih spojeva.

Predpostavljam da se stelovalo paljenje sa vakuumom na razvodniku, e to moze da ima posledicu da padaju obrtaji na leru kada se motor optereti za par stotina vati.

Jednostavno Aisan ne vidi ekoloske parametre, i kako se nasteluje, tako radi. Vozio sam automatika(uljani menjac), koji je morao da ima solidno tacan ler, sa klimom i bez, bez ECU-a, i to je odrzavao u granicama 100-150 obrtaja..sa 850 minimum na 700, pod saugom, 1000 do 1100..

Poz

P.S.
E da, Volvo se radije bavio ekologijom nego VW, valjda su zato i propali...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 15:21 - pre 147 meseci
Vladd, nisi razumeo, padne ZA 150 obrtaja ne NA 150 :) Znaci sa 850 na 700. I komsijina Corolla je totalno druga serija od moje (njegova je LUX model). Takodje i sa drugim nekim vlasnicima sam pricao na tu temu i isto je. Takodje isto je i na karburatoroskom 1.6 modelu koji sam imao prilike da probam :) Taj je imao klimu i kad se ukljuce svetla i ventilator padne za 50 a klima kad se upali jos za 100 obrtaja. Ler nigde nije varirao. Cim iskljucis, vraca se u normalu. E, da, ta Corolla je iz Svajcarske perfektno odrzavana u Toyotinom servisu tamo, tamo vozena, dolazili su prijatelji 2-3 puta ovde s njom pa smo vozali :)

Ne stvarno je tako namesteno, veruj mi, a postoje jos servisera Toyotinih koji su to potvrdili:)

Nije to do Aisana kao karburatora to je tako namesteno.

Nego pogledacu u servisnom uputstvu mozda ima detaljno o tome kakvo je to stelovanje.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 15:35 - pre 147 meseci
Ajde ti lepo cozmo_im skini kais sa alternatora pa probaj da upalis sva svetla i sve potrosace pa pogledaj sta se sa obrtajima desava.


Da se ne mudruje previse, uradi to i napisi sta si ustanovio.

Da li je rec o vanserijskom motoru koji vodi racuna o ekoligiji kada se ukljuce svi potrosaci, ili je rec o najobicnijoj matoroj drtini koja radi identicno kao i Žiguli iz sedamdesetih godina.

Uradi taj mali eksperiment sa skidanjem kaisa alternatora. Nije tesko, otpusta se sa 2 vijka (mislim da je kljuc sesnaest). Pa da vidimo da li su u pravu eksperti iz Boleca, lose prenesena informacija, ili nesto trece.

Kais ne moras ni skidati. Samo ga olabavi.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 15:44 - pre 147 meseci
Zare probacu samo to se desava od NOVOG pa sve dosad.

Znaci od kad je bio NOV isto se ponasa. Nov novcat.

Isto vazi i za sve ostale kod kojih sam probao.

Znaci nije do "starosti".

Probacemo pa da vidimo.

A zasto je to tako namesteno, e to ce nam reci uputstvo ako pise o tome.

E da, zasto se ne smanjuje broj obrtaja kad se ukljuci radio? Ili zmigavci? Ili sva 4 i radio u isto vreme i sirena recimo? Ili stop svetla?

Dakle samo svetla i ventilator grejanja.

E da dodam da kad upalim grejanje posle svetala jos padne br obrtaja ali se intenzitet svetala NE SMANJUJE. Tako je bilo uvek. Znaci da je alternator dobar.

E da ne smanjuje se ni kad rade brisaci.

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 23.03.2012. u 16:56 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 16:07 - pre 147 meseci
Evo dobiJo odgovor:

Idle solenoid. Compensates rev when load is put on the engine caused by the alternator working harder because your using power. Part of throttle body control and EVAP control system (pokusacu da slikam).

Vladd znas li sta je EVAP sistem? Povezan je na karbonski kanister za smanjenje zagadjenja :)

Eto. Ja u pravu.

Hvala (klap klap).

Eh da, compesantes up to 200 rpm UP and DOWN.

Da dodam to je taj elektricni solenoid koji pominjem.

Zarko je delom bio u pravu, ali sam i ja takodje bio u pravu da je to sastavni deo emisione kontrole. Znaci nisu lagali u Bolecu. Smanjuje se opterecenje motora zbog potrosaca a i povezan je sa EVAP sistemom.

Pitanje samo zasto kod nas kompenzuje dole (mada vidim da i kod drugih je tako dok retko ima da ide gore kod karburatorskih modela).

Tu ima i neki outter control valve koji iz karburatora ide na charcoal canister. Sve je to povezano kao sto rekoh tim vakuumima i radi u sprezi.
 
Odgovor na temu

borkostar
elektro tehnicar
Pancevo

Član broj: 233330
Poruke: 198
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 16:22 - pre 147 meseci
padaju obrtaji usled opterecenja potrosaca

Probaj izvadi sijalice iz farova(otkaci džek) i upali prekidac za svetla i videces da ce obrtaji ostati normalni i da nece spasti za 150.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 16:34 - pre 147 meseci
E da ima kvaka 22 (inace ovo mi burazer gleda na CD-u servisnom)...

Kad otkacis idle solenoid NEMA pada obrtaja :) Moz' da palis sta oces od potrosaca i ne padaju:)

A to se proverava i ako je ispravan HI IDLE solenoid. Dakle kad radi pod saugom nema pada obrtaja :)

Inace bi bilo isto:)

I da, meni, posto je ispravan saug se ovo desava samo kad radi IDLE solenoid odnosno kad je saug dostigao temperaturu na kojoj potpuno iskljucuje HI IDLE.

Probajte da stelujete motor (karburator) par minuta nakon starta dok je ladan - nece moci ove noci jer je sve iskljuceno:) Radi samo HI IDLE:) Ne reaguje ni smesa ni ler sraf :) Mozete vrtite do sutra. Tek ako otkacite vakuume i struju sa sauga onda moze:)

Kazem, polemisemo, ali je interesantno zasto je to uradjeno i zasto se to ne desava kod stojadina, lade, gofa, kadetta...

A slozicemo se da je motor izuzetno ekonomican:) Pa i u tom grmu cuci zeka...

Ostaje jos proba povezanosti sa alternatorom.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447536 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.