Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447990 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.03.2012. u 06:38 - pre 147 meseci
Citat:
laci86: @ Cozmo_im
Dijagnoza na mestu, odneo sam poluosovinu od slupane Toyote,
tako da bi sutra trebalo da bude gotovo.


Pretpostavio sam jer si rekao da struze. Tako je i ortaku bilo... jel si mozda se penjao negde sa autom ili silazio? Mada, ne mora da znaci. Njemu je spalo kad je silazio s ivicnjaka.
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...159.73.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.03.2012. u 07:12 - pre 147 meseci
Necu da tvrdim, ali mislim da je to defektno vec vise od godinu dana,
odnosno otkako sam kupio auto.
Eto sta je japanac, pokvaren ide jos 15kkm i tek onda digne ruke od budale.
Isao sam u nocni offroad, to ga je verovatno dokrajcilo.
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
*.static.isp.telekom.rs.



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.03.2012. u 11:44 - pre 147 meseci
@piksa

Nisam jos ali hocu, moram da sredim farove, nocna voznja me ubi koliko lose sijaju

@zarkoj

Promena obrtaja sa velikim opterecenjem el instalacije je vezana za regler koji pegla napon u autu i ocigledno da regler ima problem,

a moze i sa saugom, da pri leru regler radi svoj posao ali zbog potrebe za vecom strujom motor se gusi pa ne povecava ler
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.03.2012. u 15:24 - pre 147 meseci
codeNO: ali sto to ne radi na benzinu??? To je ono sto me cudi...........tj radi ali sa svim potrosacima je 750 obr. sa svetlima i grejanjem je 800.(benzin)
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
*.opera-mini.net.



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.03.2012. u 18:19 - pre 147 meseci
Mozda se opet zapusio filter za tng kod isparivaca?
 
Odgovor na temu

piksa7
Sabac

Član broj: 274029
Poruke: 30
109.72.50.*



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.03.2012. u 18:38 - pre 147 meseci
Ja uporno svaki dan pratim temu i bukvalno sve proveravam sta pisete. ovo se i meni desava sa padom obrtaja pri povecanju potrosaca i sve sam pokusao i da ocistim filtere i da
ocistim karb i sve zivo i j***s ga opet isto.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.03.2012. u 19:03 - pre 147 meseci
Kod mene je tako otkako je kupljen auto, do 150 obrtaja pada kad se ukljuce potrosaci.

Razlog tome je smanjenje stetne emisije izduvnih gasova, objasnili ranije iz Boleca.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.03.2012. u 19:27 - pre 147 meseci
Ma ok je to. I kod nas obara obrtaje isto tako. Ali na benzinu. Konkretno kod mene 750 obr. sa svim potrosacima i stisnutom kocnicom. (BENZIN)
DA napomenem da je kod mene ler 900.
Ali pricamo o PLINU.
Sto obara obrtaje vise na plinu nego na bezninu?

Kod mene: sve je novo. kapa, ruka, kablovi, svecie, filter vazduha, filter plina, ulje, filter ulja.
Ali i dalje obara vise nego na benzinu..........
Nekad i na 600. Ispod 600 NE!!!. Ali kad stisnem kocnicu, svetla i grejanje eto 600, ne uvek ali se desi.

Ono sto je zanimljivo je to sto:

Auto sa benizna prebacim na plin i radi ok. Obrtaji su ok sve dok ne uljucim svetla. Bez svetla auto ce biti ok nekih nedelju dana. POsle toga ce poceti ponovo ovo o cemu pricam.
Ali ako uljucim svetla odmah eto problema istog trenutka............
bas onako za razmisljanje............
Mislim sve je onako ok i sve radi ok ide ok ali eto to se desava...........
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.03.2012. u 19:40 - pre 147 meseci
Citat:
cozmo_im: Kod mene je tako otkako je kupljen auto, do 150 obrtaja pada kad se ukljuce potrosaci.

Razlog tome je smanjenje stetne emisije izduvnih gasova, objasnili ranije iz Boleca.


Razlog tome je to sto je za pokretanje alternatora, kod ukljucenih potrosaca, potreban koji wat vise pa zato padnu obrtaji jer motor u tom rezimu ima malu snagu, odnosno neku "mizeriju" od obrtnog momenta.


Na plin mu je snaga jos manja pa je normalno da obrtaji padnu jos vise.


Kakva bre ekologija na tom japanskom motoru starom cetvrt veka!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 06:33 - pre 147 meseci
Zare ovog puta nisi u pravu. Mogu da se poiskljucuju vakuumi i nece padati obrtaji :)

Inace taj Aisan karburator moze da se podici vrlo ekoloskim svojstvima za to vreme, odnosno na merenju daje 200 CO2 g/km (kod mene), dok EURO 5 motori tek sad imaju 100-135 CO2 g/km.

Na tehnickom sam ODUVAO Fiestu staru 5 godina po pitanju zagadjenja:) Odnosno njega nisu hteli da puste - duplo gori je bio od naseg motora na testu CO2.

Sve je usmereno na stednju kod tog karburatora i na redukciju zagadjenja.

Druga stvar, motor ima isti obrtni momenat kao kod Punta 1.2, tako da nema ni reci o maloj snazi motora na leru. Kod Punta br obrtaja ne pada :)

Ali kazem, receno je da kad bi se premostili vakuumi bez problema moze bez pada obrtaja. Namesteno je tako.

Recimo, podseticu da Clio 3 1.2 16v ima identicnu snagu i momenat kao nas motor (75KS i 105Nm) a drasticno je teze vozilo. Pitanje glasi: koji ide bolje, hehehehe.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 08:26 - pre 147 meseci
Motori u Puntu 1.2 i Cliu 3 koje spominjes, od tog tvog karburatorskog motora udaljeni su svetlosnim godinama.

Sa spomenutim motorima upravlja racunar koji regulise ler onako kako mu je algoritmom naredjeno, a sa tvojim praistorijskim karburatorom upravlja se gassajlom, odnosno pedalom gasa.

To je sustinska razlika, a ima na desetine i stotine drugih razlika.

Savrseno je nebitno koliko koji motor ima snagu.

Vakum samo delimicno koriguje ono sto bi da ga nema, bilo jos katastrofalnije.


P.S Ne postoji ekoloski karburator. Taj motor, koji vi posedujete, od ekologije je udaljen koliko i Fiatovi motori stari 35 godina.

Skini kais sa alternatora (ili dinama , ne znam sta je u tom metuzalemu), ukljuci sve potrosace pa ces videti sta se sa ler gasom desava.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 09:23 - pre 147 meseci
Pre bih rekao zare da je ovaj motor bolji od Puntovog 1.2 motora i Cliovog 1.2.

Imaju li vratilo za uravnotezenje? Zasto imaju snagu istu kao taj motor i kad su projektovani? Isto osamdesetih godina.

To sto imaju ECU nista ne znaci da su "moderni".

Ovaj motor je ugradijvan i u nove Corolle AE100 (1992-1998) godina sa ECU i ubrizgavanjem.

Moj kolega ima identican motor u Corolli iz 1997, sa ubrizgavanjem, ECU-om, klimom, svime sto ima i taj Punto ili Clio i mnogo bolje i mirnije radi, bolje ubrzava manje trosi... dakle motor je apsolutno isti osim sto je nacin dovoda i kontrole goriva drugaciji (i sistem paljenja).

Dakle Zarko, prvo se informisi pa onda pisi.

I da ovaj motor zagadjuje toliko koliko sam napisao. Svidelo se to tebi ili ne.

Cim se iskljuce idle vakuumi ler uopste ne opada. Dakle, razlog je stednja goriva na leru i poboljsanje emisije izduvnih gasova.

Model sa ubrizgavanjem iz 1997 se ne ponasa tako vec ECU koriguje sve kao u Puntu ili Cliu. Zadovoljan?

S obzirom da se ugradjivao u 1998 godista ne znam u koji Euro normativ spada (Euro 3 pretpostavljam).

Dakle, jos jednom identican motor se ugradjivao u nove Corolle. Naslednik je 1.4 motor i ovaj 1.33 novi.

Takodje i u nasim Corollama imas sa katalizatorom i ECU-om, ali cisto kad pominjes metuzalem 1.2 motore iz Clia i Punta red je da napisem da se ovaj motor ugradjivao u nove Corolle samo sa elektronikom i MPI sistemom ubrizgavanja a dobio je i 16 ventila umesto 12 (verzije 3).
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 13:36 - pre 147 meseci
A kakve to ima veze sa radom i opterecenjem motora na ler gasu? Kakve veze ta prica o raznim motorima ima veze sa postavljenim pitanjem o padu broja opbrtaja nakon ukljucenja "svih" elektricnih potrosaca, i to jos u ler pozciji?


Kod savremenih motora, kakav taj tojotin sigurno nije, ovu problematiku resava motorni komputer; dok kod ovog praistorijskog motora problem opterecenja na leru nema ko da resava, osim samog vozaca koji ce po porebi pritiskom na papucicu gasa zatraziti od motora vecu snagu.

Postojali su sistemi kod starijih motora koji su dodavanje gasa resavali automatski ukoliko se ukljuce veci potrosaci, kao sto je na primer klima uredjaj ili slicno. Kod starijih benzinaca za korekciju ler gasa (snage) koristio se elektromehanicki sklop koji je fizcki pomerao sajlu gasa onda kada je to bilo potrebno. Kod drugih je to resavano na druge nacine. Na primer kod dizelasa vece zapremine postojala je jedna vakumska sekcija koja je na Bosch pumpi vrsila ovu korekciju (takodje mehanicki), i tako dalje da se ne siri tema.

P.S. Tojotin motor iz 1997.g je od Euro 3 norme daleko koliko i ti od Svedske kraljice.

1997. godine jos ni izvorni i napredni proizvodjaci motora nisu imali svoje predstavnike u e3 standardu, a kamoli dalekoistocni kopiranti. Komputeri u japnskim automobilima su najmanje jednu citavu generaciju iza evropsih toboze konkurenata.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 20.03.2012. u 14:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 14:09 - pre 147 meseci
Ovde je sve reseno elektronski kod mene. Ima vakuum i elektronski ventil (tj. dva ventila solenoida) koji sve regulise. Kada se ti vakuumi sklone, motor radi na odredjenom br obrtaja na leru sta god mu radio. Ako se sklone vakuumi regulacije isparenja recimo motor nece raditi.

Ovo nije "obican" karburator. Ima elektronski ventil za hi idle (choke opener) dok temp rashladne tecnosti ne predje 40 c. Onda se on iskljucuje i ukljucuje low idle solenoid tj ventil ler dizne koja je elektronska isto. Ako elektronski ventil hi idlea ne odradi svoje, ler gas ce ostati visok (kao pod saugom) bez obzira sta ti radio mehanickim delovima oko sajle. I obrnuto. Ili ako ostane bez struje.

Kad nisu ispravni desava se svasta.

U sustini jako komplikovan sistem koji kad se poremeti pravi cudo vozacima. Takodje, vozaci ovde nikako NE MOGU uticati ninasta, osim da srafom podese veci ili manji ler gas. Potpuno je automatsko podesavanje svega i ako se pokvari, mora remont. Nije to kao kod Golfa ili Opela te generacije.

Dakle ne mozes nista podesiti ako to crkne.

I molim te sta znaci prastari motor kad se opusteno ugradjivao u model iz 1998 godine uz postovanje tadasnjih najstrozijih eko normi, sa odlicnim performansama i potrosnjom, sa motornim kompjuterom i svom mogucom elektronikom i senzorima koje imas i na Puntu ili Cliu?
(lambda sonda, knock senzor, senzor na radilici i sl...). U cemu je razlika onda?

Cim je taj motor tako kasno zamenjen naslednikom znaci da je odlican i da je uz napredak kompjuterske tehnologije u kolima bio jednako efikasan i ekoloski cist kao motori tog godista. Mozda je proste konstrukcije ali bas zato je bio lak za unapredjenje.

Sta reci za Wagenov 1.4 koji je metuzalem takodje.

Sto se tice smanjenja broja obrtaja, posto nema komp. reseno je vakuumski preko razvodnika koji kontrolisu br obrtaja preko low idle elektroventila (ler dizne). Kad je na saugu (hi idle) broj obrtaja kod mene ne opada.

I, da, nista NE POMERA sajlu gasa. Sve radi elektro ventil.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 14:15 - pre 147 meseci
Evo ECU-a recimo za 2E-E varijantu koja je "metuzalem":

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 14:17 - pre 147 meseci
"jednostavan" karburator:






 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 14:26 - pre 147 meseci
Evo i EURO norme.

Motor je 2E je EURO 2 norme. AE100 se prodavao svugde u Evropi s tim motorom:

Euro 2 - January 1996

Puntov 1.2 je isto Euro 2 bio, pa je budzen da bi dosao do Euro 4 (1999 nije bilo Euro 3 norme).

Isto je i sa ovim motorom samo sto je on kasnije redizajniran i ima drugi naziv (NZ NR).

Naslednik ovog motora je 1.33 u Aurisu i Yarisu.
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.80.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 15:18 - pre 147 meseci
1.33 (1NR-FE) je potpuno novi motor i nema veze sa nasim sem slicne kubikaze i nista drugo

Nazovi duhovni naslednik je prva generacija 1.4 sa 1331 ccm 4E, 4E-FE i 4E-FTE ali i to je motor za sebe

...ali u svakom slucaju bolji je nego punto clio i fabia zajedno. Nasi motori sa 1.3 imaju klimu dok ni jedan drugi auto nije imao tada ni sada
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 15:35 - pre 147 meseci
Citat:
codeNO: 1.33 (1NR-FE) je potpuno novi motor i nema veze sa nasim sem slicne kubikaze i nista drugo


Naslednik svih 1.3 motora je taj, posto ih vise nema u ponudi u drugim oblicima. Nisam mislio na tehnickog naslednika :)

Pa ovi motori 1.4 u VW datiraju bog zna od kad, kao i 1.6 atmo koji se doskora ugradjivao.

Svaki motor moze da postuje Euro 5 normu ugradnjom elektronike, optimalnog izduvnog sistema i malim poboljsanjima.
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...158.81.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.03.2012. u 15:41 - pre 147 meseci
Vi ste raspravu "ciji je veci" preneli na potpuno novi nivo.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447990 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.