Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447242 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 16:38 - pre 147 meseci
Citat:
cozmo_im:E da, zasto se ne smanjuje broj obrtaja kad se ukljuci radio? Ili zmigavci? Ili sva 4 i radio u isto vreme i sirena recimo? Ili stop svetla?

Dakle samo svetla i ventilator grejanja.


Ajoj, muko moja, predji na drugoga,...

Ajmo ovako,

Jedan stari automobil (oko 70 ks, benzin, karburator) ima nazivnu snagu od 70 KS samo pri na primer 5000 obrtaja (snaga je em puta omega, da ne tupim dalje).

Na 800 obrtaja on NEMA 70 ks. Ima mnogo manje. U stvari, ima jako malo. Jedva ako ima jednu konsku snagu. Mali obrtaji, jos manji obrtni momenat, uzrok su maloj snazi.

Ako se tako "slab" motor u tom ler rezimu, optereti, njemu neminovno padnu obrtaji; desava se i da se ugasi ukoliko se sa opterecenjem pretera. Radio u kolima je po pitanju potrosnje (opterecenja) narodski receno pi**in dim. Veliki potrosaci poput, ventilatora, grejaca zadnjeg stakla, svih svetala, a pogotovo klime nisu pi**in dim. Umeju da "pojedu" po par stotina wati sto je za takozvani ler rezim kod tih starih motora veoma mnogo. Klima je najveci obarac obrtaja (nisi citao moj prethodni post). Neretko pojedini klima uredjaji povuku vise snage nego sto motor uspeva da isporuci na leru pa je u takvim slucajevima potrebno ugradjivati posebne uredjaje i sklopove koji motoru povecavaju ler gas dajuci mu na takav nacin vise snage.

Karburatorski motor sa ugradjenim plinom ima jos manju snagu i jos manju snagu na leru pa mu sa istim opterecenjem obrtaji padnu jos vise. Ako se tome doda nepravilna podesenost za rad sa plinom, situacija po ler obrtaje jos je gora.

Jel jasno sad?


Citat:
cozmo_im
Kazem, polemisemo, ali je interesantno zasto je to uradjeno i zasto se to ne desava kod stojadina, lade, gofa, kadetta...


Za tvoju informaciju desava se kod svih auta. Bukvalno kod svih auta. Kod novij automobila sa ECU kontrolom rada motora, desava se sve isto, ali se obrtaji koriguju automatski preko centralne upravljacke jedinice.

Pa i to sam napisao u jednom od prethodnih postova! Da li ti to uopste citas?


[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 23.03.2012. u 17:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 16:47 - pre 147 meseci
Zare opet ne citas dobro.

Sve je to nama jasno sto ti pises.

Jasno i glasno, nema ljutis:

Kad se iskljuci IDLE SOLENOID NE PADAJU OBRTAJI sta god da ukljucis od potrosaca! Svetla, grejanje... dakle radi na istom broju obrtaja! Isto vazi i kad blokiras i jedan i drugi IDLE regulator!

Kad radi na HI IDLE na 1200 obrtaja isto NE PADAJU obrtaji!

E, ukljucis IDLE SOLENOID i gle cuda obrtaji padaju!

Inace on sluzi i da PODIZE broj obrtaja u slucaju da padnu ispod propisanog.

Ima jedan dzek na razvodniku al da ne tupim dalje.

Zare ti NE POZNAJES ovaj auto i sisteme, svaka ti cast na ostalom znanju ali ja ne pricam ovako za VW ili slicno.

Zelim tvoj strucan odgovor:

Zasto obrtaji se rugulisu kad je on ukljucen a ostaju isti kad je idle solenoid iskljucen?

Eto, samo mi to odgovori, sve ovo sto si napisao ja dobro razumem i znam vrlo dobro materiju:)

E da dodam odakle mi informacije: burazer je upravo zavrsio generalku na Corolli istoj ko nasoj pa mi malo pomaze:) Trenutno je u garazi i zeza se sa ovim mojim pitanjima:)))
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 16:53 - pre 147 meseci
Citat:
Zarko Silic: Za tvoju informaciju desava se kod svih auta. Bukvalno kod svih auta. Kod novij automobila sa ECU kontrolom rada motora, desava se sve isto, ali se obrtaji koriguju automatski preko centralne upravljacke jedinice.


Ja Zare imo Jettu 1.3 1988 novu (firmina) i to se nije desavalo:) I na Corsi koju smo imali (karburator i dizel). I na Samari 1500:) I na Golfu 1.6 starom:)

Vala ni na Yugu...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 16:53 - pre 147 meseci
Joj kosmo, tezak si ko crkveno zvono.

Fizika vazi za sve automobile podjednako. Na snaznijim automobilima sa vecim obrtnim momentom je to manje izrazeno a na onim slabijim vise, ali desava se na svim. Ne postoji karburatorski motor manje zapremine koji ne oseti ventilatore i grejace stakala. Obrtaji padaju cak i na dizelasima.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 16:58 - pre 147 meseci
Tezak jesam ali moram da potvrdim da ne tupim u vezi ovog ler regulatora.

Samo sam hteo da mi objasnis zasto kad je on iskljucen broj obrtaja ne pada pod potrosacima a kad je ukljucen pada. Eto.

Fiziku razumem i sve sto ti pises je tacno samo eto, tako se regulise ovde...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 17:02 - pre 147 meseci
Obrtaji padaju ZBOG ELEKTRO-MEHANICKOG OPTERECENJA, a ne zbog ovakvih ili onakvih regulatora. Regulatori samo sluze da obrtaje ispeglaju u cemu su manje vise (uglavnom) neuspesni kada su u pitanju ovi metuzalemi. Potpuno peglanje donosi samo ECU.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 18:44 - pre 147 meseci
Da, bas tako.

Dobro je da je ZA 150 obrtaja, posto NA 150 obrtaja tesko da bi radio, Cosmo ne voli sintetiku

Ne vidim sa bi "fast idle" solenoid mogao da uradi, pa da padaju obrtaji. Veovatno nesto nije u redu sa charcoal kanisterom, ili je zapusen ili cep na rezervoaru nesto ne funkcionise..s obzirom da je od pocetka ta situacija, cini mi se da nesto nije korektno povezano.

Mislim, nemoguce je da doticni ventil pusti vakuum u CC kanister i da se pravi neki spoj sa rezervoarom, koji znacajno obara vakuum i dolazi do pada obrtaja.
Pri malom opterecenju, elektropotrosaca. Meni se desavao pad od 100 obrtaja samo kada se na sve redovno, ukljuci klima, bar 700W, kompresor kuplunzi, par ventila.

Poz

p.s.
http://www11.speedy.sh/7DjP6/carburetor-asin-r20.pdf

Prikljucak na razvodniku je servisni prikljucak...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 19:28 - pre 147 meseci
@Vladd,

ne znam o kom tvom vozilu govoris, ali ako je rec o 2.0 (115 ks) Bubi, onda je prica sasvim jasna. Ona nema nikakve dodirne tacke sa pricom o karburatorskim motorima.

Ako je rec o fabrickoj stepenastoj, manualnoj klimi (4, ili 5 stepeni) onda je njena snaga od 1 kW, na prvom stepenu pa sve do 4 kW na cetvrtom (ili petom). Ukoliko je rec o klimatroniku onda se ovi podaci malo razlikuju i zavise od in-out temperature. Za ler gas zaduzen je korektor u okviru ECU jedinice, tako da korisnik promenu moze primetiti jedino na BORDu posmatrajuci potrosnju goriva. Nikako po broju obrtaja.


P.S.
4kW je 5.5 KS. Tek toliko da se zna.
Sa ovakvom klimom i sa postojecim "vakuumskim korektorom" Kozmova Toyota bi se sasvim sigurno ugasila.
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3874
adsl-55-64.teol.net.



+334 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 19:42 - pre 147 meseci
E Zare, ali ova tojota ima automatiku.
Kad se ukljuci klima automatski se ugasi solenoid i obrtaji ostaju zakucani na 850.
Eto, Vladd, zasto sluzi taj solenoid.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 19:49 - pre 147 meseci
Ima i obrnutih slucajeva.

Ja sam na primer, na svom Montereyu imao obrnut slucaj. Kada sam ukljucio klimu obrtaji su skocili za 200, mada nije bilo ECUa. Zbog nesrazmerno velikog obrtnog momenta kao i same zapremine motora i relativno malog klima kompresora, vakuumski korektor na Denso pumpi je sa lakocom uspevao da podigne obrtaje.

Istni za volju, Denso je imao predvidjenu sekciju bas za ovu namenu. (Kod dizelasa je to izvodljivije).
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.80.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.03.2012. u 22:14 - pre 147 meseci
1.3 55kw 74KS 1990g

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.03.2012. u 09:24 - pre 147 meseci
Citat:
Zarko Silic: @Vladd,

ne znam o kom tvom vozilu govoris, ...


Lancer, sa Aisin 3ET A karburatorom i opremom gotovo identicnom sa Corollom, kakvu trazi Aisin, sa sve EGR-om i charcoal kanisterom, bez ecu-a ali sa punim paketom opreme(onovremske) i manuelnom klimom.
Oprema oko karburatora sadrzi gotovo sve elemente, malo su razvodnici vakuuma drugacije uradjeni, vakuum ventili takodje, tek da ne bi bila zamenska oprema. Ima jedan vise vakuumski prekidac u filteru vazduha, jedino sto sam malo redukovao EGR i ventilaciju karera, sa medjubocom, a planiram da izbacim uopste prljanje karburatora kojekakvim strokama iz motora.

Razlog je ekstremno zahtevna procedura stelovanja karburatora, koja zna da mi oduzme par sari i par litara goriva, koja sledi nakon ciscenja..

Poz

P.S. Buba..ona kada obori obrtaje na leru, pola planete kucka postove i nikome nije nista jasno
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.03.2012. u 09:41 - pre 147 meseci
Evo pitanja za sve:

Treba da uzmem semering uljne pumpe ali me interesuje kojeg proizvodjaca...........i gde kupiti.....

Znaci semering radilice i uljne pumpe..........interesuju me vasa iskustva, sto se tice cene i kvaliteta...

A kad vec pitam, jel skoro neko menjao biksnu letve gde je pazario i koliko je?

[Ovu poruku je menjao zarkoj dana 24.03.2012. u 15:57 GMT+1]
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema24.03.2012. u 19:12 - pre 147 meseci
Sta je ovo nije valjda svi zaspali odjednom :)..........???

Evo moze nekome da bude zanimljivo
http://www.ebay.com/itm/92-99-...ssories&fits=Make%3AToyota|Model%3ACorolla&hash=item5d2ff60c98&vxp=mtr
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

brks

Član broj: 265273
Poruke: 214
178.79.37.*



+6 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema25.03.2012. u 18:13 - pre 147 meseci
momci, stezanje glave motora kod nase tojote 60 kilograma pa 90 stepeni...jel da?
 
Odgovor na temu

cor-oll

Član broj: 275215
Poruke: 72
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema25.03.2012. u 18:42 - pre 147 meseci
Poz.Imam jedan problem ili to mozda i nije problem elem ovako,hteo sam da promenim stare zvucnike u auto jer kad se malo vise pojaca oni pocnu da krce kao da su probili bass mi se cuo onako tupo i kad nije pojacan znaci ozvucenje ocajno,radio kasetas star verovatno koliko i auto ima i pojacalo neko roadstar nije neko verovatno bez njega pitanje kako bi se tada culo.E kupim ja dva zvucnika pioneer ts-1329 ni ti zvucnici nisu neki u vrhu ali nisu ni neka fusarija 60w 4oma 13cm dvosistemci,polovni su i nisu noviji modeli ocu da kazem imaju onaj stari znak ali su original to 100%znaci made in japan, nisu korisceni sad da ne objasnjavam kako ali to je sigurno, i mislim ja da cu sada da imam malo bolje ozvucenje , zamenim ja kad ono isto bass se isto cuje tupo kad pojacam ono prdi kao da probija znaci bukvalno isto totalno razocarenje ,a da ona stara sto su bila u autu su fabricka posebno bass posebno visokotonci isto pioneer samo stara ko zna od kad i slabija znaci 30w 4oma 10cm i ja sam mislio da je membrana probijena ali nije ne znam sta je u pitanju.Dali su i ovi zvucnjaci losi ili mora drugi radio ili je nesto do pojacalo ne znam. Pomagajte sta je u pitanju.postavio sam ovo pitanje na drugoj temi ali mi niko ne odgovara pa reko ajde ovde da probam posto je u pitanju tojota xl
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...158.80.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema25.03.2012. u 18:55 - pre 147 meseci
Da sam na tvom mestu probao bih sa drugim kasetofonom/plejerom, pa presao na pojacalo.
Imao sam stari Sony kasetofon, zvuk solidan, izoblicenje kada se pojaca.
Isto kao i kod tebe. Naleteo na polovan, ocuvan, Kenwood i sada je super.
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.80.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema25.03.2012. u 20:15 - pre 147 meseci
Danas sam tek provalio da mi je majstor sipao ulja vise od max za nekih 0.7mm. Jel to utice na rad motora i pritisak pumpe?
 
Odgovor na temu

brks

Član broj: 265273
Poruke: 214
178.79.37.*



+6 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema26.03.2012. u 17:08 - pre 147 meseci
Citat:
codeNO: Danas sam tek provalio da mi je majstor sipao ulja vise od max za nekih 0.7mm. Jel to utice na rad motora i pritisak pumpe?


druze, kod mene tako vec tri godine, uvek iznad i tu negde kao kod tebe, nikad i nikakav problem

cuo sam da moze, navodno, da prosvira neki od semeringa, al kod mene nikakvih problema do sad

sta drugo da ti kazem...
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...158.80.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema26.03.2012. u 17:30 - pre 147 meseci
Moze li neko da mi u par reci objasni kako funkcionise senzor za ekonomicnu potrosnju?
Prestelovao sam plin, malo sam zavrnuo sraf i sada mi se narandzasta ranije pali,
osetljiviji je taj senzor, ali u leru ima vise obrtaja.

Ranije vozim 90-100, prilazim naseljenom mestu i ubacim u let, obrtaji padnu 700-750,
pa se vrate u neku normalu. Od stelovanja se to ne desava, nikada ispod 850 sa svim potrosacima.

Stelovanje metodom 3000 o/min, zavrtanje do pada obrtaja, odvrtanje dok rastu + 1/4 kruga.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447242 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.