Citat:
vladd: Menjanje dihtunga glave motora jos niko na planeti nije izveo bez skidanja glave.
Hehe, naravno mislio sam na gumice ventila, ali sam iz nekog razloga napisao "dihtunge".
Citat:
vladd:Na ovo zadnje pitanje sta god da ti odgovorimo, ti ces voziti bar jedno 6 meseci tako kako jeste
A ne, limp home nije isto što i nauljeni grejač. Ovde ću voziti samo još mesec-dva ovako kako jeste
, pa ću ga onda popraviti
ako treba, a ako ne treba onda ću ga voziti tako sve dok ne iskrsne drugi razlog za otvaranje motora
Ok, dakle, da rezimiramo:
Ako su karike na trećem klipu, merenje kompresije će pokazati? Ako merenje kompresije ne pokaže ništa neobično, onda da otvaram poklopac motora i proverim stanje ventila/gumica? A ako nisu ni gumice ventila, onda je dihtung glave? Ili da preskočim merenje kompresije jer je to malo verovatno, nego da odmah skočim na gumice ventila?
Citat:
Nocni: nije u pitanju to sto nemas ili imas odgovarajuci alat, vec je u pitanju neznanje...
'Ajd opet da kažem: Niko se nije naučen rodio. Jesmo li to apsolvirali? Jesmoooo... odlično, hajde sad da nastavimo sa učenjem:
Citat:
Nocni: Milojkovic ti je fino objasnio o cemu se radi ali ti, ne da ne znas sta su brbotne, nego jos postavljas ovakva pianja pominjes "otvaranje glave sa gornje strane" kao da ces da bijes nekoga i sl.
Ok. "Skidanje poklopca motora"? Jel to dovoljno dobar izraz, ili ima neki precizniji?
Inače, stvarno, šta su to brbotne?