Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838581 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7169 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.11.2014. u 21:27 - pre 113 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Negde procitah da ce uskoro komunalni policajci dobiti ovlascenja da privode putnike bez licne karte u stanicu i da ce dobiti oruzje koje nece smeti da koriste :-)
Sta reci, valjda ce se do kraja 21. veka smisliti sta treba da se radi protiv sitnih lopova.


Kad vec pomenu ovo, ja sam se prilicno iznenadio u Hagu (gde sam skoro svakog vikenda sada) - neki njihovi kontrolori po tramvajima imaju pancire(!) i lisice (nisam zagledao da li imaju i neko oruzje). Na prvi pogled prilicno cudno i "over the top", ali posle procitah da su imali dosta slucajeva napada na kontrolore i da su posle toga uveli mere da kontrolori idu u timu sa pripadnicima tuzilastva sa lisicama koji imaju pravo da hapse na licu mesta ako dodje do nasilja Pre neki dan bas u tramvaju neka budaletina pocela da preti da ima pistolj... Deluje prosto neverovatno da bi neko to radio zbog f*ckin karte za prevoz, ali desava se ocigledno.

U principu problem naplate karata postoji svuda manje ili vise gde platforme nisu napravljene tako da fizicki onemogucuju ulaz bez validne karte (tu je onda problem vreme ulazenja). Secam se dok sam radio u staroj firmi da je jedan developer sracunao da mu se vise ispati da ne placa kartu zato sto je empirijskom metodom utvrdio da ga kontrola nahvata jednom mesecno, i to je tamo kostalo 40 EUR prosek (nekad nula, nekad 40, nekad 80 - u zavisnosti kako ga "u*ere"), a mesecna karta za njega bila valjda 90 EUR. I to je ljudska priroda :-) I meni se cesto desavalo da zbog brzine ne vise puta ne kupim kartu u jednom gradu u zapadnoj EU (mada je moja voznja nastavljana inter-city tako da u principu sam imao "retroaktivno" pravo na prevoz i na pocetku tj. nije mi bio cilj da ustedim nikakve pare, vec samo vreme, sto ne umanjuje gresku naravno) iz prostog razloga sto na toj liniji nisam nikad naleteo na kontrolu pa zbog brzine ne kupim kartu na pocetku vec kasnije online za ceo put (koji ukljucuje i city-zonu tog grada na pocetku). Medjutim, u drugim mestima gde je kontrola mnogo cesca sam uvek kupovao kartu ranije, zato sto je postojala objektivna sansa da platim "dzabe" kaznu kad i ovako i onako moram da kupim voznu kartu koja okreni-obrni tamo ukljucuje i city-zonu.

Povecati kontrole tako da se svercovanje apsolutno ne isplati je jedno od mogucih resenja, ali to zahteva ostar skok u broju kontrolora + efikasan sistem naplate kazni (efikasan: ne samo da je moguce jednostavno naterati prekrsioca da plati, vec da to ne kosta ceo sistem previse kroz angazovano ljudstvo tj. birokratiju). To je verovatno jeftinije resenje od izgradnje platformi gde je obavezna validacija karata da bi se uslo u vozilo, koje su i ovako i onako vise pogodne za metro nego za autobuse (mada ne i nemoguce, neko je valjda okacio sliku platforme za bus sa validacijom koja je neophodna za ulaz).

I ja cisto sumnjam da bi naplativost bila veca da je karta skoro pa dzabe. Ljudi su takva bica, tj. ako vide da mogu da izbegnu da plate nesto, moze se ocekivati da ce znacajan % njih izbeci da plate, sve dok ne postoji konkretna sankcija koja sverc cini neisplativim i konkretna statisticki visoka verovatnoca da ce biti uhvaceni.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.11.2014. u 22:40 - pre 113 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: ...ja sam se prilicno iznenadio u Hagu (gde sam skoro svakog vikenda sada

Malo opuštanja od posla i programiranja, a? Čuo sam da je Amsterdam bolji!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.11.2014. u 09:37 - pre 113 meseci
@Dimkovic:

Jedno je nasilje a drugo je kad neko nema da plati kartu. Ovde niko i ne prica o nasilju - svako nasilje mora da se sankcionise.

Ovde je poenta da naplata karata bude na obostrano zadovoljstvo - da se GSP "dofinansira" u odredjenoj meri (70% se subvencionise nasim placanjem poreza, tako da smo 70% platili kartu svejedno) i da cene karata i tarifni sistem budu prihvatljivi u odnosu na standard gradjana.

Cena karte u Haagu je sigurno mnogo manja procentualno u odnosu na prosecno primanje tamo.

Ovde je prosecno primanje 39.000 din (zvanicno) a cena karte 73 din, znaci mozes kupiti 534 karte za svoj novac.

Ne znam koliko je u Hagu, ali 2136 evra je prosecna plata u Holandiji. Karta u jednom pravcu u busu bi trebala biti 4 evra da bi bio isti prosek. Negde sam nasao (na sajtu za te njihove nepersonalizovane karte) da je "fare" 0,87 evra (The national basic fare for 2014is € 0.87) Sigurno se u Hagu ne vozis za 8 evra na posao i nazad (dnevna karta je 6,5e koliko sam video na netu). Ono sto sam video je samo da moras imati minimum 4 evra na kartici za boarding bilo gde.

Dakle holandjanin kupi 2455 voznji za svoju platu a Srbin samo 534.

Znaci Holandjanin moze za svoj prosek da kupi preko 300 dnevnih karata dok Srbin moze 139, dakle vise nego duplo manje (280 din je dnevna kod nas ali ne vazi nocu znaci dodaj jos 150 din za nocnu to dodatno smanjuje prosek).

A prevoz tamo i ovde nebo i zemlja.
 
Odgovor na temu

branko tod

Član broj: 325192
Poruke: 3923



+9456 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.11.2014. u 09:47 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im:
Cena karte u Haagu je sigurno mnogo manja procentualno u odnosu na prosecno primanje tamo.
Dakle holandjanin kupi 2455 voznji za svoju platu a Srbin samo 534..


Jedino što se zanemaruje je cena goriva. Srbija nema svoj izvor nafte, nego kupuje po svetu. A bogu
hvala nema više ni svoje autobuse.
Blago onome ko rano poludi, ceo zivot mu u veselju prodje

 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.11.2014. u 13:31 - pre 113 meseci
"Bogu hvala", važno je da uzimamo kredite od MMF-a da bi pravili parkove za kučiće i neupotrebljive uvek zaključane rampe za invalide, i održavamo parade ponosa i sramote, jer smo tako slobodni da likujemo i zahvaljujemo se što je od pada Berlinskog zida sistematski uništavan deo po deo onoga što je narod stvarao i što je nečemu realnom koristilo, održavalo unutrašnju ekonomiju i uzdizalo nekadašnji priličan BDP-u koji je bio iznad mnogih kapitalističkih zemalja, a koji sada teži nuli jer likujemo sami nad sopstvenom glupošću.

Moj drug je bio inženjer u IKARBUSU, i ta firma je namerno uništavana i pljačkana dok nije uspešno uništena, valjda da bi se što jeftinije "privatizovala" a i da bi mogli da nam uvaljuju kredite za inostrane autobuse. Tako da možemo da likujemo, uništili smo sami sebe i sada možemo da postanemo kapitalistička kolonija i podstanari u (nekada) sopstvenoj zemlji.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.11.2014. u 13:46 - pre 113 meseci
Zanemaruje se da imaju subvencionisanu cenu goriva. Dakle placaju je manje nego Holandjani sigurno. Cena odrzavanja i ostalih stavki je ovde mnogo manja. Holandija je jedna od najskupljih zemalja po tom pitanju.

Sve ovo je sad farsa jer se ukida javni prevoz, odnosno privatizuje. Onda cemo samo moci da kukamo i nista vise jer cisto sumnjam da cete imati da izdvojite 100 e mesecno za prevoz.

Inace IK-218M je odlican bus, bolji nego Solaris, samo da se neke norme koriguju i to je to. Udobniji je, tisi, cak i komforniji za stajanje. Malo vise opreme i par uskladjivanja normi i to bi bio bas odlican bus.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 13:51 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im: Zanemaruje se da imaju subvencionisanu cenu goriva. Dakle placaju je manje nego Holandjani sigurno. Cena odrzavanja i ostalih stavki je ovde mnogo manja. Holandija je jedna od najskupljih zemalja po tom pitanju.

Aha.... ne da ne verujem, nego sto bi Ivan rekao, "dokaz or GTFO" :)
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 15:01 - pre 113 meseci
Pokusacu da saznam koliki je procenat kod GSP-a na eurodizel.

Sto se tice cene dizela u Holandiji je 1,33 evra a prosek ovde je 1,27 evra. Imate net pa proverite.

GSP toci gorivo u svojim pogonima i ne kupuje gorivo kao vi na pumpi, nego imaju subvenciju, popust, rabat zovite to kako hocete (na kartice).

Svaka veca firma sa velikim brojem vozila ima to (recimo Direct Group je svojevremeno imao 5-7%, a mislim - provericu, da i GSP ima toliko sto je ogroman procenat na kolicinu koju koriste).

I da editujem post da vidite kakve su naredbe:

"Kontrola je dobila naredbu da ovih dana uz prisustvo Komunalne policije češlja celu mrežu JGP-a i to sa pritiskom na putnike da kupuju karte za idući mesec."

To je ono sto vidim, kad uvrcu ruke penzosima. A tek od januara ima da bude ludilo - pocecu da snimam pa cete videti sta je bahatost sluzbi koje su se stavile na raspolaganju privatnoj firmi.

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 26.11.2014. u 16:17 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 15:19 - pre 113 meseci
Citat:

"Validiranje personalizovanih kartica je besmisleno jer nedaje pravu sliku o kretanju putnika,ako ih zanima reorganizacija rada linija,zašto se jednostavno ne obrate GSP-u,Otpravnicima,Vozačima koji znaju svaki minut kako prolazi na linijama a ne koliko je vozila potrebno ubaciti ili izbaciti.
Generalno vozno osoblje GSP-a je ponosno i uporno odbijaju novog gazdu u svojoj kući oslanjajući se na tradiciju dugu 122 godine i ne žele da se validiraju iako to nije ništa teško,meni lično je bilo i zabavno na početku. :)

Ima tu jedan drugi problem koji nadam se da se neće ponavljati bar kada je u pitanju GSP,isti svojim radnicima uplaćuje kredit ili kako već tako da su kartice validne od 1-og u mesecu,dešavalo se da kartice budu validne od 5-tog a nekada čak i od 15-tog ali do sada niko nije obraćao pažnju na to jer smo kod kontrole prolazili,po novim pravilima šta ćemo ako se ovo bude ponovilo,zar iz svog džepa da plaćamo karte kako bi došli na posao i vratili se kući i to u vlastitim vozilima jer se Službene neće priznavati.

Lastini vozači nikada nisu ni imali ispravne kartice pogotovo sada kada im je firma u krizi a plata kasni već mesec dana,BEOBUS takođe ne plaća svojim vozačima,ne znam kako je u Arrivi,Autokodeksu i kod ostalih,ovi ljudi će doživeti da će morati iz svog već tankog džepa da izbroje mesečno 3000 dinara,novi pravilnik bi trebao da natera gazde da plaćaju svojim radnicima prevoz ali odakle ako i sam grad duguje pri subvencijama.

Sami Kontrolori će postati žrtve sopstvene firme jer će im biti ukinute povlastice koje im daju sami vozači,stajanje van stanice,vožnja do garaže,ulaz na okretnicama itd."
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 15:24 - pre 113 meseci
Citat br 2:

"U GSP je sve prštalo od napredovanja. Grad je rastao, svake godine je nicao po neki blok zgrada na obodima. Linije su se produžavale, uvodile, nove, a kako su votila koja su stizala postajala kvalitetnija, povećavao se i njihov broj, ne samo fizičkim povećanjem broja. Za prvih nekoliko godina mog života u BGD broj vozila se povećao za dvadesetak posto.
Firme su radile, svojim radnicima kupovale markice, studenti i srednjoškolci su po subvencionisanim cenama dobijali svoje markice, penzioneri takođe, i nezaposleni preko zavoda. Ako je radio svako ko je hteo, studirao takođe, primetiđete da praktično i nije bilo kategorije stanovništva koja bi se švercovala. Naravno, bilo ih je, ali u minornom procentu. Bilo je i kontrola i doživljavane su kao nešto savršeno normalno. Bio sam student i za sadašnjih 200-300 dinara dobijao sam markicu. Što bi se švercovao za te pare, što bih sebe izlagao neprijatnosti da se raspravljam i ubeđujem sa nekim?
Oni koji su ipak bili izvan tih kategorija, ili su kupovali pojedinačne karte, dnevne ili one za više vožnji, popularne pantljičare. Bilo je para, i nije bioproblem da se to kupi. Do duše, ako se tadašnje pojedinačne karte uporede sa cenama pojedinačnih karata negde u Srbiji, ta cena bi bila bar duplo niža. Danas to nije slučaj. Ta cena je vrlo visoka danas (primera radi, užička cena gradske vožnje je 60 dinara, a nekad je u odnosu na beogradsku bila duplo skuplja). Kao srednjoškolac u Užicu sam koristio Raketinu mesečnu kartu i plaćao je po principu cena puta broj radnih dana, bez ikakve subvencije. (One su u unutrašnjost stigle kasnije).
Kad sam pre tih famoznih tridesetak godina došao u BGD da studiram, cena studentske markice bila mi je smešna i zanemarljiva u ukupnoj kalkulaciji životnih troškova.
Onda su došle sankcije, ratovi, propadanje firmi, izbeglice...
U vreme raspada svega‚ početkom devedesetih, čak ni fizički nije bilo moguće kontrolisati karte (setite se AM 960 i reklame za Biomed) narod je počeo da se navikava da je prevoz socijalna, a ne komercijalna kategorija, i da ne plaća. Onda su Beograd prepravile hiljade ljudi koji je su vihor i oluja rata doneli u Beograd i njima je dat besplatan prevoz. Tokom više akcija podizanja GSP iz mrtvih nakon kraja 1995. i ukidanja sankcija, bilo je i niz pokušaja disciplinovanja sada već naviknutog naroda na džabu. Pojačavane su kontrole, ali sa malim efektima. Tada je izmišljena tačkasta kontrola, na onim stanicama gde je do sledeće vrlo nezgodno pešačenje (ispred mostova, veliko rastojanje do sledeće...) Jednostavno bi zaustavili svako vozilo, ne puštajući ga dalje dok se ne pregleda. Ljudi bi se brzo navikli, napuštali vozilo, peške išli do sledeće stanice i čekali naredni bus. Radio sam na 40/41 u to vreme i to je bila stanica kod ''Ruda''. U špicu, kolone ljudi bi se kretale peške ka Muzeju ''25. maj'', a kartu ne bi plaćali. Ubrzo se od toga odustalo jer finansijskog efekta nije bilo, a samo su malteritirali narod. Izbori su bili česti, pa ni kontrola nije bilo ni pred njih.

Zapitajte se koliko ljudi danas ne radi, (bar ner zvnaično), koliko radi kod privatnika koji i ne pomišljaju da zaposlenima kupe markice, koliko jedva sastavlja kraj sa krajem. E, toj kategoriji ljudi je previše da plate svaki ulazak u vozilo sedamdeset i više dinara, koliko već košta današnja pojedinačna karta. To su skoro dva hleba!

Zbog svega toga, uopšte ne mislim da je problem u Bus olusu, posredničkoj firmi, već u našoj svesti. Shvatili smo da to može da se ne plaća, a pri tome je još i preskupo. relativno skupa karta je još od pre pojave Bus plusa i Apeksa, tako da uzrok nije u njima, već u sve većoj rupi bunara zvanog gradski prevoz. Plaćanje privatnim prevoznicima po pređenom kilometru je dobro zanišljeno, ali je objektivno mnogo skuplje nego prevoz koji obavlja gradska komunalna firma. To nije ispratila efikasnija naplata. Izostao je mnogo veći procenat pretplatničkih radničkih karata koje predstavljaju siguran, ali i najveći, mesčni prihod. Kad dođem danas u Beograd, mnogo mi je skupo da za svakiu ulazak u bus potrošim sedamdesetak dinara. To nekada može da se popne i do blizu hiljadu dunara kada imam posla na više mesta. Zar nije bolja varijanta sniženje cene, ali uz mnogo veći procenat naplate. Možda bi se dobilo i uvođenjem još neke vrste karte, poput dnevne ili porodične, različitim cenama u različitim dobima dana...
Ukidanje ili preimenovanje sadašnjeg sistema sigurno problem neće rešiti. Naprotiv!"
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 15:51 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im:
Pokusacu da saznam koliki je procenat kod GSP-a na eurodizel.

Sto se tice cene dizela u Holandiji je 1,33 evra a prosek ovde je 1,27 evra. Imate net pa proverite.

GSP toci gorivo u svojim pogonima i ne kupuje gorivo kao vi na pumpi, nego imaju subvenciju, popust, rabat zovite to kako hocete (na kartice).


Nadji ti koliko je to tacno, pa da vredi pricati a ne napamet.

GSP je do skora placao AKCIZU na gorivo, barem su tako rekli javno. Dok u Holandiji sigurno nisu nista od toga placali, jer je javni prevoz bio oslobodjen svega toga.


A na konto tvoje price da li neko radi ili ne radi i treba da placa kartu ovoliko/onoliko... neka se sredi prvo da to ide kroz socijalne kategorije, a ne isto napamet... pa onda i ti i ventura i ja placamo po 20dinara kartu, kao i neko ko ne radi. To je nefer tek.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.opera-mini.net.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 18:30 - pre 113 meseci
U principu ovde nemamo konsenzus oko resenja izuzev jednog - svi se zalazemo za privatizaciju, ne retoricki vec svojim postypcima:
- putnici koji izbegavaju placanje time onemogucuju odrzivost postojeceg sistema, direktno deluju u pravcu privatizacije
- gsp kao firma koja ne cini nista u pravcu da se reorganizuje i postane visokoefikasna takodje deluje u pravcu privatizacije
- grad koji svojim pravilnicima ne dozvoljava da svaki autobus ima konduktera od cije efikasnosti naplate zavisi njegova i vozaceva plata takodje urusava gradski prevoz i namece privatizaciju kao jedini izlaz
-drzava koja ne zeli da se efikasnije obracuna sa sitnim lopovima takodje deluje u pravcu privatizacije.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.opera-mini.net.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 18:31 - pre 113 meseci
U principu ovde nemamo konsenzus oko resenja izuzev jednog - svi se zalazemo za privatizaciju, ne retoricki vec svojim postypcima:
- putnici koji izbegavaju placanje time onemogucuju odrzivost postojeceg sistema, direktno deluju u pravcu privatizacije
- gsp kao firma koja ne cini nista u pravcu da se reorganizuje i postane visokoefikasna takodje deluje u pravcu privatizacije
- grad koji svojim pravilnicima ne dozvoljava da svaki autobus ima konduktera od cije efikasnosti naplate zavisi njegova i vozaceva plata takodje urusava gradski prevoz i namece privatizaciju kao jedini izlaz
-drzava koja ne zeli da se efikasnije obracuna sa sitnim lopovima takodje deluje u pravcu privatizacije.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7169 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 18:42 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im
Karta u jednom pravcu u busu bi trebala biti 4 evra da bi bio isti prosek. Negde sam nasao (na sajtu za te njihove nepersonalizovane karte) da je "fare" 0,87 evra (The national basic fare for 2014is € 0.87) Sigurno se u Hagu ne vozis za 8 evra na posao i nazad (dnevna karta je 6,5e koliko sam video na netu). Ono sto sam video je samo da moras imati minimum 4 evra na kartici za boarding bilo gde.


Ne znam gde si ti to nasao, ali mene voznja po gradu tamo izadje tacno 3.70 EUR (sa chip karticom).

Mada ne vidim apsolutno nikakvu logiku u odredjivanju cene karte prema primanjima. Cena usluge treba imati veze sa troskovima a Srbija benzin i autobuse placa isto koliko i bilo koja druga zemlja.

Socijalne kategorije treba da dobijaju socijalnu pomoc (koja, izmedju ostalog, treba da ukljucuje i subvencionisanu voznju gradskim prevozom) a ne da se ceo sistem gradskih usluga proglasava za socijalni sistem, to nema apsolutno nikakve logike. Suludo je da gradski prevoz bude subvencionisan i za osobu koja prima vise prosecnih plata kao i za nekoga ko je na birou ili je invalid.

@SlobaBgd, Amsterdam jeste bolji za zezanje ali, IMHO, pogled iz gajbe na plazu je jos bolji :-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 19:06 - pre 113 meseci
Da sa ovim se poprilicno slazem, da cena karte ne bi trebala da bude socijalna kategorija, ali zato bi bilo neophodno da se usaglasi sa uslugom, pre svega, a zatim i sa vrstom subvencije.

Socijala je socijala, drzava ima nekakav socijalni plan, pa neka kroz taj plan resava beneficije i limite voznji.
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 19:11 - pre 113 meseci
Citat:
cozmo_im:
pocecu da snimam pa cete videti sta je bahatost sluzbi koje su se stavile na raspolaganju privatnoj firmi.




Kad pocinjes da snimas putnike koji ne placaju kartu?!

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 22:40 - pre 113 meseci
A kako da znas ko se svercuje?

Jedino da snima go pro kamerom, pa ako naidje kontrola da snimi onih par sto zbrisu..
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.opera-mini.net.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.11.2014. u 23:09 - pre 113 meseci
Sto se mene tice - svako ko ne validira kartu krsi pravila i ilegalno koristi gradski prevoz. Ako imas mesecnu kartu a odbijas da je koristis na propisan nacin, to je isto kao da je ni ne nosis sa sobom. To je kao kada bi u prodavnici ubacilo cokoladu u dzep a pare ostavio na polici, pa probao da se promuvas pored kase. Ili usao u banku sa pistoljem i odneo dzak novca, pa to smatrao kreditom i uredno vracao uz propisanu kamatu. Ili Dimkovic kad krene u Hag, samo kupi kartu preko interneta i utrci u avion, sta koji moj ima da je nekom pokazuje i validira... U sva 4 slucaja ti odbijas da obavis transakciju na propisan nacin, vec na neki koji si sebi uvrtio u glavu da takodje moze i tako. I u sva 4 slucaja bi onoga ko to pokusa trebalo strogo kazniti, kako bi naucio da pravila treba postovati.
Dakle, vladd, onaj ko ne validira kartu taj ilegalno koristi transport, bez obzira da li je kartu platio ili ne.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u27.11.2014. u 00:52 - pre 113 meseci
Što se mene tiče, svako ko je platio kartu ima pravo da se vozi. Svako ko hoće da skuplja podatke o tome kojim autobusima se vozi koliko putnika, to sme da radi samo ako su ti podaci apsolutno anonimni.

Prema tome, kad naprave mesečne karte koje neće biti vezane sa JMBG-om ili adresom, onda će da se validiraju.

I uzgred, izbaciti video nadzor iz vozila gradskog prevoza.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
89.216.32.*



+10246 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u27.11.2014. u 08:03 - pre 113 meseci
Eto, jednom i ja da se složim sa ovim piscem. (Osim kamera)
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838581 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.