Ja predlazem resenje(kako smo davno poceli, ali si ti stigao bez citanja pocetka

Mislim da NE BIH imao VOLJU da LOPINE i asocijalne koristim kao "referencu"...
Ti pricas o "pretplatama" kao antipodu, medjutim i "pretplate su "obradjene", da ti ne ponavljam.
Osim "zaposlenih" i beneficiranih(deca, starci, penzosi i skolarci), postoje i nezaposleni, i zaposleni kod poslodavca koji nema "obavezu" placanja prevoza..a to nije mali broj..
Ukratko, pretplata treba da je skuplja(da ne licitiramo cifre), ALI jos vaznije, LIMITIRANA, na zeljene linije..pa neko moze da se pretplati na PET linija koje ce neograniceno da koristi..a svaku sledecu da DOPLATI..nalik na ostale "usluge" koje placamo...
Uostalom, i "kupovanje" kredita na bus plus kartici je "pretplata"..ja im platim, a koristim tek za neki dan...
Cak i da se neko "lako" svercuje, pa zakine jednu ili dve stanice, nije problem, kao zakidanje placanja duze vonje..manja je steta i povecana naplata.
Da li je to LOS cilj, ili cemo da cekamo neki VELIKI cilj, NE radeci nista.
I da pojasnim, tebi, posto su ucesnici diskusije procitali, krenuli smo u analizu i kritiku, ali da se neka ustva ne bi pozvala na prosto KRITIZERSTVO bez "predloga", usledio je PREDLOG.
Predlog koji u nekim obrisima prolazi kroz glavu i "celnicima"...
Ne sluzi PREDLOG da VASPITA ludake, lopove i asocijalne, nego da poveca prihod, prostom PROMENOM odnosa prema PLJACKASKOJ naplati usmerenoj prema gradjanima..
Koja budi revolt ali i "sitnu racunicu" troskova "povoljnosti" za pojedinca...na koju TI predlazes da MORAMO da placamo PRETPLATU bez obzira na LICNU VOLJU?????
A sad, cepanje dlake na sest delova, razvlacenje i omalovazavanje si jedino TI preduzeo, prema SIGURNO pametnijem PREDLOGU nego sto su AKTIVNOSTI gradskih celnika..
Sta sa tobom nije "u vinklu"?
