Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844287 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u06.12.2014. u 18:18 - pre 114 meseci
Ako podjes od pozicije razmisljanja kao LOPOV, onda si na dobrom putu da postanes DIREKTOR preduzeca.

Ja predlazem resenje(kako smo davno poceli, ali si ti stigao bez citanja pocetka) koje ce omoguciti NORMALNIM ljudima da koriste PRESKUPU uslugu..

Mislim da NE BIH imao VOLJU da LOPINE i asocijalne koristim kao "referencu"...

Ti pricas o "pretplatama" kao antipodu, medjutim i "pretplate su "obradjene", da ti ne ponavljam.

Osim "zaposlenih" i beneficiranih(deca, starci, penzosi i skolarci), postoje i nezaposleni, i zaposleni kod poslodavca koji nema "obavezu" placanja prevoza..a to nije mali broj..

Ukratko, pretplata treba da je skuplja(da ne licitiramo cifre), ALI jos vaznije, LIMITIRANA, na zeljene linije..pa neko moze da se pretplati na PET linija koje ce neograniceno da koristi..a svaku sledecu da DOPLATI..nalik na ostale "usluge" koje placamo...
Uostalom, i "kupovanje" kredita na bus plus kartici je "pretplata"..ja im platim, a koristim tek za neki dan...

Cak i da se neko "lako" svercuje, pa zakine jednu ili dve stanice, nije problem, kao zakidanje placanja duze vonje..manja je steta i povecana naplata.

Da li je to LOS cilj, ili cemo da cekamo neki VELIKI cilj, NE radeci nista.

I da pojasnim, tebi, posto su ucesnici diskusije procitali, krenuli smo u analizu i kritiku, ali da se neka ustva ne bi pozvala na prosto KRITIZERSTVO bez "predloga", usledio je PREDLOG.
Predlog koji u nekim obrisima prolazi kroz glavu i "celnicima"...

Ne sluzi PREDLOG da VASPITA ludake, lopove i asocijalne, nego da poveca prihod, prostom PROMENOM odnosa prema PLJACKASKOJ naplati usmerenoj prema gradjanima..

Koja budi revolt ali i "sitnu racunicu" troskova "povoljnosti" za pojedinca...na koju TI predlazes da MORAMO da placamo PRETPLATU bez obzira na LICNU VOLJU?????

A sad, cepanje dlake na sest delova, razvlacenje i omalovazavanje si jedino TI preduzeo, prema SIGURNO pametnijem PREDLOGU nego sto su AKTIVNOSTI gradskih celnika..

Sta sa tobom nije "u vinklu"?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u06.12.2014. u 20:02 - pre 114 meseci
Citat:
Koja budi revolt ali i "sitnu racunicu" troskova "povoljnosti" za pojedinca...na koju TI predlazes da MORAMO da placamo PRETPLATU bez obzira na LICNU VOLJU?????

Gde sam ja to rekao? Covek treba uvek da ima slobodu izbora a ovde ima izbor izmedju vise opcija:
1) da li ce da se vozi autobusom, kolima, biciklom ili da ide pesice
2) ako odluci da se vozi autobusom, moze da bira da li hoce da koristi u skladu sa pravilima, ili da krsi pravila. Ova druga opcija treba da bude suzbijana visokom uhbvatljivoscu prestupnika i dovoljno strogom kasnijom koja ce ga podstaci da sledeci put napravi drugaciji izbor
3) ako odluci da placa, ima punu slobodu da odluci da li mu se vise isplati da plati 2000 dinara za ceo mesec, ili 150 dinara svaki put kad udje u autobus.

Citat:
Sta sa tobom nije "u vinklu"?

Sta ces, imao ispite iz oblasti prava pa poprimio znanja od profesora koji nisu "u vinklu", a koji su takodje poprimili znanje vekovima skupljano od strane umnih ljudi koji isto tako nisu "u vinklu". Umesto da bezim sa casova i budem "u vinklu" kao vecina normalnih beogradjana...

Meni je jasno da ti sve nas smatras za budale, a sebe za izuzetno pametnog, sto je razumljivo, u ljudska psiha funkcionise tako da nikada neces reci da si nedovoljno pametan niti previse placen, to je isto nauka objasnila...

Nego sto se ovog stava koji smatras mojim a uopste nije moj nego jednoglasan stav svih profesora prava, ako imas "LOPINE" koje ne sankcionises adekvatno, to neizostavno vodi ka pojavi revolta kod drugih inace po prirodi postenih, pa i oni pocinju da se ponasaju kako ti kazes "asocijalno".

Jednostavno, stanje je ovako kako jeste jer je represija smanjena. Ja ne poznajem nikog ko je u poslednje 3 godine sankcionisan zbog neplacanja karte u prevozu, a ranije sam poznavao takve. Osim toga sada je "LOPINAMA" mnogo lakse da izbegnu kontrolu nego ranije. Pojavila se neka prava korisnika prevoza koje oni nikada ranije nisu imali, ili nisu znali da ih imaju, nebitno. Represija se srozala na nulu. Ti sad imas PREDLOG da se stvar moze poboljsati smanjenjem represije! Ludo burazere!

Kazem ti opet, mozemo da zakljucimo ovu diskusiju konstatacijom da sam ja glup a ti si toliko genijalan da ne znam zasto ne odes i prodas taj svoj predlog sistemima gradskog prevoza u Tokiju, Londonu, Parizu... sto da oni zaradjuju malo, kad mogu mnogo, primenom sistema za naplatu po stanici koriscenja?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.12.2014. u 00:51 - pre 114 meseci
Ne smatram ja nista vezano za budale.

One se same jave.



MEni je samo indikativno skakutanje sa "argumentima", te daj brojke, te nisu lepe brojke, te glup predlog, te predlozicu ja revolucionarno 2500 ili 2000 pretplatu..mislim MANJU, ne bi li se POVECALA naplata???

Pa OCENI malo SOPSTVENI predlog, ili je tezak BOL pogledati se u ogledalo.

Kada ti se brojcano, verovatnocom(pardon, ti si pravnik, izvini necemo matematiku da spominjemo), kada ti se na neki nacin predoce metode povecanja naplate...eeee onda nastupaju urbani gerilci, koji zapunjavaju javni prevoz, aplicirajuci sverc i odbijajuci da plate..ali samo u teoriji, niko ih ne srece u tim kolicinama, pa ni kontrolori..
Nisu bas SVI borci protiv drzave zapali u gradjansku neposlusnost..i nmoj da ih potezes kada god nemas odgovor

Zato sam spomenuo "vinkl"..da ne bude nejasno..

I popravi "vracanje diskusije na pocetak", nije dobro, providno je ..a ti si buduci borac za pravo..ne za pravdu..
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.12.2014. u 11:00 - pre 114 meseci
Citat:
takva politika naplate bi takodje uticala na smanjenje sverca, jer bi ja kad udjem u autobus i hocu da se vozim naprimer 7 stanica, sigurno i kucao tu kartu 5+, jer sta ima da podkradam gsp zbog 10% razlike u ceni. Medjutim, ako si ti to zamislio po sistemu 1 stanica 20 dinara, 7 stanica 140 dinara, onda cu naravno da gledam ako ikako moze kad vidim kontrolora da kucam jednu stanicu od 20 dinara, a da preostalih 120 dinara ostavim u svom dzepu.

EDIT: sad videh da si ti zamislio da to moze za 5 dinara po stanici? Super, ti si car, ima da se vozim mesec dana za 100-200 dinara. Mora da imas u rukavu neki plan protiv pokvarenih ljudi kakav sam ja? Ili nemas?


Ovo ti je upravo sad slučaj!

A Vladd je u pravu, ja kad uplatim dopunu 2500 din, ja sam faktički kreditirao busplus, njihov problem je što to meni traje mesec dana adekvatnom primenom, a ne nekih 10 dana, koliko bi oni hteli!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.12.2014. u 12:44 - pre 114 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
cozmo_im:
Lose racunas i lose citas.

Mnogo volim kad mi se sagovornik obrati licnim uvredama - to znaci da nema nista da prigovori mojim argumentima o temi razgovora.


Dotiranje: 7,5 milijardi (2013). Trosak: 11,4 milijarde (950m x 12 meseci):

7,5 od 11,4: 65.78947368421052%

Dotiranje (planirano) 2014: 8,5 milijardi, Trosak: 11,4 milijarde (950 miliona kako kazu celnici GSP):

8,5 od 11,4: 74.56140350877193%

Uzmimo nek je trosak veci jos za milijardu za rezervne delove (gume i ostalo - mada sudeci po pisanju na forumima GSP-a to nije slucaj, skoro 9 miliona evra za gume i rezervne delove je malo mnogo al ajd), ajd nek bude 12,5 milijardi ove godine:

8,5 od 12,5: 68%

Znaci potrosi se 12,5 uplati 8,5 milijardi iz budzeta - 68% troskova dotirano iz budzeta.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.12.2014. u 16:19 - pre 114 meseci
Nece slamne glave da shvate.

Trenutno me bas briga i za validaciju i za svercere. Ja nemam problem, osim ako mi ga ne smisle.
Nekim "zajmom za Srbiju i GSP"..ili taksom za gledanje GSP autobusa..

ONI imaju manje zeljenih para.

Za to postoje dva nacina. Prilagodjenje, ovakve kakva jeste-"jednostavna", karte standardu, sto je prakticno tesko izvodljivo, posto smo 3x manji sa sandardom od EU, a cene i troskovi su u rangu EU.
Npr
http://www.blic.rs/Vesti/Beogr...vecao-prodaju-karata-u-prevozu

Citat:
...Pre tri godine snizili smo cenu karte. Pre sniženja imali smo 260.000 prodatih godišnjih karata, a sada 600.000. Godišnja karta košta 365 evra (30 evra mesečno, odnosno 1 evro dan, prim.aut). Godišnja karta za mlade je samo 60 evra...


Oni su dosli do "nasih" cifri, plus minus sica, 28 evra i oko 8 evra za studente..

Drugi princip je PRIVUCI one koji ne koriste prevoz, ali sa postenijom naplatom, posto je trentna skupa...iz gore navedenih raloga, da bi licila na "Becku" verziju, treba da je 2,5 puta niza...

Prikupiti VISE putnika na kracim relacijama i TO im naplatiti.

Mozda se i smanji broj svercera, osim patoloskih, nece ljudi da rizikuju probleme za 20-30 din, dok 150 din na pijaci znaci lep vegetarijanski rucak.
A pijace su na 2-4 stanice..
A kao drugo, povecao bi se broj korisnika, pa bih bas voleo da vidim, da li ce putnici DOZVOLITI da im se UGURA neko ko se nije "verifikovao" na aparatu..

 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.12.2014. u 23:23 - pre 114 meseci
Citat:
cozmo_im:
Trosak: 11,4 milijarde

Zar nismo apslolvirali da ti stelujes podatke kako hoces, naprimer uzmes dve kategorije troskova a ostale zanemaris i onda izvedes racunicu:
Citat:
cozmo_im: Troskovi su 950 miliona mesecno, odnosno 11,4 milijarde godisnje. ...samo za gorivo i plate mesečno izdvajamo 950 miliona dinara ...Dakle ukupno oko 16 milijardi dinara.


Po istoj logici mozes da "dokazes" da se gsp subvencionise sa 100000% evo kako - naprimer troskovi za novorodisnje poklone za decu 8 miliona, subvencije 8 milijardi, sledi da su subvencije jednake 100000% troskova poslovanja. I posle ti meni procas kako ja lose racunam?!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.12.2014. u 23:37 - pre 114 meseci
Citat:
Dotiranje (planirano) 2014: 8,5 milijardi

I ovaj podatak laziras, prica tece ovako:
1) gradske subvencije (planirane) 6.5 milijardi
2) grad spremio 4.5 milijarde a zamolio republiku da umesto njega da jos 2 milijardem jer grad nema novca koliko je planirao
3) gsp dobio od grada + drzave planiranih 6.5 milijardi
4) gsp trazi od grada jos 2 milijarde, jer je planirao da plati 6.5 a platio samo 4.5
5) za sada nema nikakvih naznaka da je grad ozbiljno shvatio molbu pod brojem 3) vise se prema tome odnose kao neduhovitom vicu.

Sudeci po tvojim proracunima, grad 75% prihoda dobije od subvencija, drugih 75% od prodaje karata, a trecih 75% mu zakinu nesavesni gradjani koji se svercuju?! Dakle, kada bi grd davao 12 milijardi koliko sam ja procenio da treba, to bi znacilo da grad subvebcionise prevoz sa 105%?

Citat:
Uzmimo nek je trosak veci jos za milijardu za rezervne delove

Gore si nehoticno citirao da su troskovi 16 milijardi godisnje, a posto se sa tobom ne moze voditi intelektualni razgovor, ostaje mi da kazem prostacki - posle j. nema k. Citirao si 16, budi malo dosledniji svojim citatima.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.12.2014. u 23:48 - pre 114 meseci
Citat:
Drugi princip je PRIVUCI one koji ne koriste prevoz...

Ako si bio u bilo kojoj od zapadnoevropskih prestonica, mogao si primetiti da je guzva u beogradskim autobusima veca nego u bilo kom od tih gradova. Dakle, beograd ne pati od manjka putnika koji se voze, vec od manjka putnika koji placaju voznju. Cak naprotiv, bilo bi dobro smanjiti broj putnika na kracim relacijama, pa bi izraubovani autobusi lakse podnosili teret i ne bi se kvarili bas svakog dana.

Citat:
A kao drugo, povecao bi se broj korisnika, pa bih bas voleo da vidim, da li ce putnici DOZVOLITI da im se UGURA neko ko se nije "verifikovao" na aparatu..

Pa ti mene zaista uveseljavas. Verovatno ce se isti princip nekako moci primeniti i na legalizaciju (objekata, a moze i softvera), na tv pretplatu, na poreze i doprinose, pa da iskorenimo vise tu divlju gradnju i rad na crno. Verovatno bi se na neki nacin mogao primeniti i na motivaciju ljudi uopste, pa ljudi u Srbiji ne bi gledali da uvale zadnjicu na kakav drzavni posao, vec bi svi vredno privredjivali 15 sati dnevno i Srbija bi za 10 godina postala ekonomska supersila?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.12.2014. u 18:15 - pre 114 meseci
Ne treba da pravis vesele aproksimacije, ni na sta slicno bus plus nije primenjljiv.

CAK nije ni slican ostalim uslugama "pretplate" ili komunalnih usluga, recimo dopunama za telefone, placanjepotrosene struje..pa prema tome, jos je teze upotrebljiv za navedeno..

A drago mi je da si se zakikotao...steta sto nemam pri ruci..vise brasna..
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.12.2014. u 20:46 - pre 114 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: Ako si bio u bilo kojoj od zapadnoevropskih prestonica, mogao si primetiti da je guzva u beogradskim autobusima veca nego u bilo kom od tih gradova. Dakle, beograd ne pati od manjka putnika koji se voze, vec od manjka putnika koji placaju voznju. Cak naprotiv, bilo bi dobro smanjiti broj putnika na kracim relacijama, pa bi izraubovani autobusi lakse podnosili teret i ne bi se kvarili bas svakog dana.


Ja sam se vozio po Parizu, i nisam primetio navedeno. Eventualno su možda periodi gužve malo kraći, ili se možda može reći da tamo ljudi nisu tolike stoke da se silom guraju u pretrpana vozila, i naravno prevoz je tačniji. Ali sam zato primetio da ima mnogo više ludaka, prosjaka, i sličnih...

I da, navozao sam se nedeljnom kartom koliko god sam hteo po celom gradu, koja je u odnosu na tamošnju prosečnu zaradu bila prilično prihvatljiva (daleko prihvatljivija nego 7 dnevnih karata ovde).

Kasnije se više nisam vozio prevozom tamo, vozio sam kola. I da, nisam plaćao parking nigde jer je uvek bilo i besplatnih mesta za parkiranje koja su unutar 500m od željenog cilja (a ja ne patim od ove moderne bolesti da moram da parkiram na ulaznim vratima), bez obzira što me na temi o parking servisu ubeđuju da se parking plaća u celoj zapadnoj evropi na svakom deliću ulice...
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.12.2014. u 08:08 - pre 113 meseci
Ne znam u kom sim ti Parizu bio, ali za ovih dvadesetak puta koliko sam tamo bio u proteklih 20 godina nisam video prepun autobus, kao ni slobodno besplatno mesto za parkiranje kad god hoćeš u krugu od 5km, a ne 500 metara. Inače, za turiste ne postoji sedmodnevna karta, maksimum je petodnevna.
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.12.2014. u 10:24 - pre 113 meseci
Ne izazivaj ga da prica o Parizu molim te :-)
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.12.2014. u 13:02 - pre 113 meseci
Citat:
madamov: Ne znam u kom sim ti Parizu bio, ali za ovih dvadesetak puta koliko sam tamo bio u proteklih 20 godina nisam video prepun autobus, kao ni slobodno besplatno mesto za parkiranje kad god hoćeš u krugu od 5km, a ne 500 metara. Inače, za turiste ne postoji sedmodnevna karta, maksimum je petodnevna.


Prepun metro postoji i danju, a prepun autobus možeš videti noću kad zatvore metro. Besplatno a slobodno mesto za parkiranje možeš naći ako tražiš, a ako te mrzi da zalaziš u okolne uličice već voziš bulevarima onda ga nećeš naći nigde naravno. A što se tiče prevoza, ja sam se tamo vozio daaavno dok je bio stari sistem. Sada je ovaj novi sistem u kome se "rezidenti" tretiraju drugačije od turista, odnosno stanovnici ne mogu da se voze gradskim prevozom anonimno nego im se obavezno prati kretanje sve u kompletu sa adresom stanovanja, dok je za turiste to malo drugačije, pa je moguće su promenili i vrste karata.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.12.2014. u 18:14 - pre 113 meseci
Drugaciji je na "zapadu" sistem i rada i koriscenja javnog prevoza. I dramaticno otezano koriscenje putnickog vozila.

Mene je u Cirihu nervirao tramvaj, kome pise na redu voznje da stize u stanicu u 11.22, u 11 i 21 je izasao iza ugla, na 40m od stanice. U radno vreme petoro-sestoro u tramvaju, ali su i ulice prazne. Pride, dozvoljavaju kucnim ljubimcima ulazak uz placanje pola karte..
Ali je, ne samo standard, vec i kompletan "protok novca", i odnos gradjani-drzava... dramaticno neuporediv sa Beogradom.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.12.2014. u 20:26 - pre 113 meseci
Citat:
i odnos gradjani-drzava... dramaticno neuporediv sa Beogradom.

Da i ja sam u poslednje vreme sklon da kazem da se svi nasi problemi se svode na dva - imamo lose gradjane i losu drzavu. A posto drzavu opet formiraju gradjani prema svojim sklonostima i sposobnostima, onda ustvari imamo samo jedan problem, lose gradjane.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.12.2014. u 21:13 - pre 113 meseci
Nemamo mi ni problem loših građana. Problem je isključivo taj što zemljom još od pada berlinskog zida upravlja neko iz inostranstva tako kako taj neko ima najviše koristi, a to je da ovde pravi i održava željeni nivo haosa i postepeno zavodi svoj red koji (će) se ogleda(ti) u totalitarnoj kontroli obespravljenog stanovništva.

To se zove "tranzicija".
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u12.12.2014. u 10:42 - pre 113 meseci
Darko molim te, nemoj vise :) Ne znas da citas vesti a ne znas ni da racunas.

Takodje, prema nekim saznanjima mesecne karte ce isto poskupeti iako kazu da ce biti jeftinije, ali zasad ima oprecnih informacija. Secas se da sam najavio poskupljenje?

http://pressonline.rs/info/dru...ta-od-1-januara-90-dinara.html

BUSPLUS "PLJAČKA": Najjeftinija karta od 1. januara 90 dinara!

Od 1. januara ukida se pojedinačna karta u GSP od 73 dinara, a najjeftinija će biti vremenska i koštaće 90 dinara, saznaje Blic.

List piše da u Direkciji za javni prevoz spremaju nov tarifni model po kome na prodajnim mestima Bus plusa neće više biti pojedinačne karte od 73 dinara. Nju će, naime, prema saznanjima lista, zameniti vremenska karta koja bi od prvog januara važila 90 minuta umesto 75 minuta i koštala bi 90 dinara, a ne 101 dinar kao do sada.
Ono što je takođe novina, prema saznanjima Blica, jeste da će se u prevozu voziti dve kategorije penzionera.

Tako da će, kako se navodi, penzioneri koji imaju penziju manju od 18.000 dinara plaćati kao i do sada godišnju kartu koja iznosi 400 dinara, dok oni koji imaju penziju veću od 18.000 dinara više neće imati godišnju povlasticu, ali će moći da kupe mesečnu karti po ceni od 610 dinara.

Blic piše i da će mesečna karta za većinu ostalih kategorija putinika (nezaposleni, zapolsnei, studeti) biti jeftinija za oko 10 odsto.
 
Odgovor na temu

vujkev
Beograd

Član broj: 8072
Poruke: 1347
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+104 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u12.12.2014. u 13:13 - pre 113 meseci
Izgleda da ljudi iz GPS-a čitaju ovaj forum i rešili su da promene cenu karte

http://www.b92.net/biz/vesti/s...12&dd=12&nav_id=935465

Naravno promena cena ide njima u korist, a ne ljudima koji je plaćaju.
Naučio sam...
Da je važnije biti ljubazan nego biti u pravu
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u13.12.2014. u 15:15 - pre 113 meseci
http://www.novosti.rs/vesti/be...ce-placati-prevoz-od-1-januara

BEOGRAD I penzioneri će plaćati prevoz od 1. januara?
N. VUKIĆ | 13. decembar 2014. 13:49 | Komentara: 23

Novi tarifni sistem u javnom gradskom saobraćaju neće obradovati Beograđane. Džaba samo za one s penzijama ispod 18.000 dinara. Umesto pojedinačne od 73, karta od 90 dinara

A onda NAJVECA PREVARA:

"Još jedan od čudnih predloga je i da novoj vremenskoj karti od 90 minuta, vreme počne da teče sa momentom dopunjavanja, a ne od kada korisnik uđe u prevoz i otkuca je!"

Takodje:

Izmene će podeliti i penzionere pa će onima na čijem čeku piše iznos do 18.000 dinara nastaviti da koriste beneficiju i da se 12 meseci voze po ceni od 400 dinara, dok će penzioneri koji su iznad ovog limita morati mesečno da plaćaju 610 dinara.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844287 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.