Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 848817 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 00:47 - pre 113 meseci
Citat:
Ma sve je to lepo sa kaznjavanjem ali nema sanse da kod nas to donese nista osim trenutno. A niko nije lepim probao, ja verujem da bi lepim i dobrim moglo neuporedivo vise da se uradi nego kaznjavanjem.

Naravno tebi niko ne osporava pravo da tako verujes, zanima me samo da li smatras isto i za sve ostale slucajeve, da bi bilo moguce ukinuti sve kazne a one koji prave prekrsaje zamoliti da to ne rade? Onaj sto nedavno utopi nekoliko mladih ljudi svojim automobilom je pre toga bese 20-ak puta uhvacen u vrsenju raznih prekrsaja, a nijednom sankcionisan, sta ces lepse od toga? Da li i dalje nastaviti sa lepim, objasniti mu da nije lepo da tako vozi protivzakonito i ubija ljude pa ga pustiti kuci? U beogradu verovatno niko za poslednjih 25 godina nije kaznjen zbog neodrzavanja fasade, hodnika, ne menjanja pregorelih sijalica i slicno... mozda nismo dovoljno uporni sa lepim i dobrim, samo nastaviti sa nekaznjavanjem jos nekoliko decenija i njima ce da proradi savest? Super bi bilo kad bi moglo lepim i dobrim, otpustis sve ove stotine hiljada policajaca, inspektora i slicno, ispraznis i zatvoris zatvore, zamisli kakva bi to usteda bila za drzavu... cudno da se niko nije setio da proba lepim i dobrim, naprimer - ako obecas da vise neces da se bavis kriminalom dobijes cokoladu i ides kuci, a ako ne obecas onda isto ides kuci, samo bez cokolade...
Cekaj, to sa cokoladama mi je nesto poznato... samo ne znam odakle...
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 01:06 - pre 113 meseci
Jelte, da li sam ja jedini ovde koji u stvari zaista koristi i švercuje se prevozom, a svi vi ostali ovde samo filozofirate izdaleka?

To što rade vozači gradskog saobraćaja, to nije normalno.

1) Bio sam u tramvaju čiji je vozač razgovarao mobilnim telefonom, i toliko se udubio u razgovor da jednostavno nije stao na stanici. Ne da nije stao, nego dok je dubokoumno razgovarao nije ni čuo putnike koji urlaju da "ima izlaz", dok mu neko nije žešće prilupao na ona vrata od kabine i napsovao mu se majke i mobilnog telefona. A onda mu je trebalo 5-6 sekundi da ukapira šta se dešava, zašto mu je iza leđa par besnih putnika, i da treba da stane i otvori vrata.
2) Bio sam u tramvaju koji je ostrugao automobil koji se isparkiravao pa stao, jer je vozilo stalo knap na ivici i bilo je moguće da će proći bez dodira pa je vozač tramvaja rizikovao. Pošto nije prošao bez dodira već je pošeno ostrugao prednji kraj automobila (gledao sam vozača automobila kako sedi u šoku dok mu tramvaj drmusa vozilo i otkida delove branika), očekivao sam da će sada stati i rešavati saobraćajku. Međutim prevario sam se, tramvaj je ladno nastavio da vozi kao da se ništa nije desilo!
3) Tramvaji redovno prolaze na crveno (odnosno na poprečnu belu liniju) ako procene da nema automobila ili da je dovoljno daleko, semafori u polovini slučaja jednostavno kao da ne postoje. A na raskrsnici Ruzveltove i Bulevara, petica baš uvek prolazi na crveno levo u Bulevar i često se sukobljava sa tramvajem koji na zeleno skreće levo u Ruzveltovu. Mislim da je tu bio i sudar tramvaja pre neku godinu, ništa se nije promenilo odonda.

Inače, ima li nešto neobično na slici koju sam slikao?

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 08:04 - pre 112 meseci
Citat:
2) Bio sam u tramvaju koji je ostrugao automobil koji se isparkiravao pa stao, jer je vozilo stalo knap na ivici i bilo je moguće da će proći bez dodira pa je vozač tramvaja rizikovao. Pošto nije prošao bez dodira već je pošeno ostrugao prednji kraj automobila (gledao sam vozača automobila kako sedi u šoku dok mu tramvaj drmusa vozilo i otkida delove branika), očekivao sam da će sada stati i rešavati saobraćajku. Međutim prevario sam se, tramvaj je ladno nastavio da vozi kao da se ništa nije desilo!

Mora neko da nauci vozace da tramvaj svuda i uvek ima prednost. U ulici 27 marta svakoga dana neko parkira tako da tramvaj ne moze da prodje, pa se nekad nadje neki takav koji malo lupi auto i odgura sa sina, a nekad se nanize po 10 tramvaja jedan iza dugog, dok putnici na sledecim stanicama cekaju pola sata i psuju majku vozacima. Vidjao sam kad dodje policija i pita vlasnika automobila da li zeli da se izvrsi uvidjaj a da plati stetu na tramvaju + kaznu, ili da ide odatle kao da se nista nije desilo. Vozac se malo buni ali brzo ukapira da su policajci ozbiljni i da su u pravu i uz obecanje da nece vise tako parkirati udalji se i ode da popravi svoj auto.

Bilo kakao bilo, sve te pojave imaju uzro u nesankcionisanju, po mom misljenju, a sceka je vise sklon misljenju da treba lepim i dobrim - ne kaznjavati vec onima koji postuju pravila poklanjati cokolade naprimer.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 14:20 - pre 112 meseci
EDIT: +1 za ovo sto je Darko rekao iznad, skroz tacno i cesto.
Gradski prevoz u centru NE MOZE FIZICKI dolaziti na nekoliko minuta zbog automobila koji zakrce taj deo.
Ne mozes ici obratno, da bi radio tu GSP, mora biti manje drugog saobracaja, ili barem zasebne linije iskljucivo za buseve u svakoj ulici.

A kako ces to uraditi u ulicama koje imaju po jednu liniju :)
Citat:
Sceka:
Citat:
mora prvo da zabrani prevoz bilo cime se busevima po centru i slicnim delovima grada

To nema sanse da se dogodi u neko dogledno vreme a ja licno mislim da to nije resenje u svakom slucaju. Organizovanje dobrog gradskog prevoza bi smanjilo potrebu koriscenja svog privatnog vozila a samim tim bi i guzva bila manja. Pa razmisli i sam se stavi u polozaj u tako necemu - da ti na svakih par minuta dolazi gradski prevoz > automatski nema guzve u samom gradskom prevozu > brze se stize jer ti se vise isplati da ne koristis svoje vozilo a samim tim manje guzve na ulicama garantuje brzinu gradkog prevoza... i slicno a vezano jedno za drudo... Mislim, ne pricam o slucajevima koji su kao ja - ma sta da se desi ja necu da koristim gradski prevoz... nego mislim na normalne, standardne gradjane...


Pozdrav!

 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 14:41 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Naravno tebi niko ne osporava pravo da tako verujes, zanima me samo da li smatras isto i za sve ostale slucajeve, da bi bilo moguce ukinuti sve kazne a one koji prave prekrsaje zamoliti da to ne rade?

Nepotrebno je tumacenje a narocito pogresno tumacenje. NIsam nigde spomenuo ukidanje kazni, nigde. Rekao sam, i dalje to mislim, da se uvodjenjem novih kazni i kaznjavanjem generalno nista nece postici, kod nas. A na bazi desavanja kroz istoriju (Beograda, na primer) je to potvrdjeno nebrojeno puta. Svi se secamo uvodjenja kazni za nevezanje pojaseva. Prvih par meseci se postovalo (vezivali se i oni koji nisu ni znali kako se to radi) a onda se sve vratilo "u normalu". Pa su onda povecali cifru kazni za pojaseve jer nije bio "odziv" kako su ocekivali. Pa opet "Jovo nanovo". Sad po ovom zakonu (koji je do sada, po mom misljenju, najstroziji i sa "najskupljim kaznama") se primecuje samo jedna stvar - vecina postuje zaustavljanje pre pesackim prelazom. I to je to.

Citat:
Onaj sto nedavno utopi nekoliko mladih ljudi svojim automobilom je pre toga bese 20-ak puta uhvacen u vrsenju raznih prekrsaja, a nijednom sankcionisan, sta ces lepse od toga? Da li i dalje nastaviti sa lepim, objasniti mu da nije lepo da tako vozi protivzakonito i ubija ljude pa ga pustiti kuci?

Odgovorio sam na to pasusom gore ali eto opet. Nikakve veze nema moj prosli post sa onim sto me pitas u citiranom. A govorio sam o gradskom prevozu i lep nacin u smislu da niko nikada nije probao na lep nacin da eliminise probleme. Lep nacin je da se uvede dovoljan broj vozila tako da se dolasci na stanicu krecu u okviru do 5 (pet) minuta. Da vozila gradskog saobracaja budu apsolutno ispravna sto podrazumeva i grejanje i rashladjivanje i da budu cista i uredna. Da vozila gradskog prevoza imaju zaposlene koji su ljubazni, predusretljivi i lepo vaspitani i da postuju putnike. Da vozaci gradskog prevoza postuju saobracajne i sve ostale zakonse propise. To je lep nacin koji bi doveo do toga da nema razloga za bilo kakvu primedbu od strane putnika sto bi dalje iskorenilo i naviku svercovanja. To je lep nacin - i nikakve veze nema sa citiranim!


Citat:
U beogradu verovatno niko za poslednjih 25 godina nije kaznjen zbog neodrzavanja fasade, hodnika, ne menjanja pregorelih sijalica i slicno... mozda nismo dovoljno uporni sa lepim i dobrim, samo nastaviti sa nekaznjavanjem jos nekoliko decenija i njima ce da proradi savest? Super bi bilo kad bi moglo lepim i dobrim, otpustis sve ove stotine hiljada policajaca, inspektora i slicno, ispraznis i zatvoris zatvore, zamisli kakva bi to usteda bila za drzavu... cudno da se niko nije setio da proba lepim i dobrim, naprimer - ako obecas da vise neces da se bavis kriminalom dobijes cokoladu i ides kuci, a ako ne obecas onda isto ides kuci, samo bez cokolade...
Cekaj, to sa cokoladama mi je nesto poznato... samo ne znam odakle...

Znaci, sve ovo citirano nema veze sa mojim postom na koga se ovo citirano odnosi. Ali samo da prokomentarisem, kad je vec pomenuto. Mene isto tako strasno nervira stanje fasada u Beogradu. Pa sam pre nekoliko godina cak i pokusao da nesto uradim po tom pitanju ali ne uradih nista. Zasto nisam nista uradio? Pa imao sam nameru da angazujem neke iz vlasti, odnosno nesto sam uradio pa sam trazio "protivuslugu" od coveka koji je na takvom mestu da mu je to u vezi fasada jedan od sgmenata gde je nadlezan. I dosao sam do porazavajuce cinjenice da je Grad, Vlast iskljucivi krivac za to sto su fasade takve. Naime, niko od gradjana, stanara neke zgrade ne moze na svoju ruku da renovira fasadu. Pa cak ni najobicnije najjeftinije da se prekreci nije dozvoljeno na svoju ruku. Za sve treba da se pise molba/zahtev pa onda to prolazi preko mnogobrojnih ruku, zavodi se, stavlja na razmatranje raznim sluzbama, sluzbenicima na doradu, verifikaciju, komisujama, opet sluzbenicima ovlascenim da... sve u svemu, proces je takav da je skoro nemoguce da se sve ispostuje "za zivota coveka koji krene u to". A sto je najgore, ima uticaja mesto/deo grada/opstina... na kojoj se zgrada nalazi! Pa tako imamo da je "krug dvojke" u najgorem polozaju dok je sve lakse kako se udaljava od "kruga dvojke". Na primer, moja zgrada moze sama da okreci fasadu jer je dopusteno uz ogradu da moa biti organizovano od strane "skupstine stanara" i ovlascenog "predsednika skupstine stanara koji ima pecat i deponovan potpis...". I to smo se raspitali i sve je bilo u redu (nasli i ko ce to da nam uradi) kad se isprecio nevidjen problem. Nece svi stanari da daju potpis. Odnosno nismo uspeli da obezbedimo 50% plus jedan potpis i nista nismo uradili. Nego smo na svoju ruku okrecili i sredili unutrasnjost zgrade i ulaz i oko ulaza spolja kao i postavljanje kamere i sredjivanje daljinskog sistema otkljucavanja ulaznih vrata (desetak nas... ostali su bili protiv ali nisu smeli da zucnu!). A ti se cudis...

Mislim da je sad jasnije sta sam mislio u prethodnom postu?


Pozdrav!

- BTW, @pisac je lepo opisao trmvajdzije...


[Ovu poruku je menjao Sceka dana 18.01.2015. u 15:51 GMT+1]
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 14:46 - pre 112 meseci
Citat:
Dexic: da bi radio tu GSP, mora biti manje drugog saobracaja, ili barem zasebne linije iskljucivo za buseve u svakoj ulici.

A kako ces to uraditi u ulicama koje imaju po jednu liniju :)
Jedan saljivdzija je davno rekao - lako je resiti problem saobracaja u beogradu, treba prepraviti sve ulice da budu jednosmerne iz pravca centra ka izlazima iz grada :D

salu na stranu, sklon sam misljenju da se dosta moze postici jednosmernim ulicama - jedna ulica u jednom smeru, sledeca paralelna u suprotnom, pa opet u ovom prvom i tako... dosta je primera gde je to uradjeno u tu i nema guzve.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 15:03 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: ... sklon sam misljenju da se dosta moze postici jednosmernim ulicama - jedna ulica u jednom smeru, sledeca paralelna u suprotnom, pa opet u ovom prvom i tako... dosta je primera gde je to uradjeno u tu i nema guzve.

Ako budes nekada imao zelju... doci cu po tebe da te odvezem i pokazem kako to izgleda u praksi. Blizu mene, ul. Vladimira Rolovica - taj deo i okolina, sve do "Spomenika" u Zarkovu - pa da vidis na licu mesta sta se desilo takvim razmisljanjem. Neko ko ne stanuje na tom podrucju (evidentno!) je isto kao ti imao to misljenje pa seo, stavio plan grada ispred sebe i "pojednosmerio" ulice. Angazovano masa radnika, tone bele i zute boje za obelezavanje, tone znakova, radnih sati, mehanizacije... a sve je rezultiralo pravim haosom u saobracaju i besom stanovnika, stanara tog podrucja. Pa tako se dogadja da kad izadjem iz tastine kuce a auto mi parkiran ispred morao bih da kruzim dosta da bih dosao do raskrsnice od koje je tastina kuca udaljena samo dve kuce ali novim jednosmernim rezimom ne smem da idem u kontra smeru pa moram da kruzim...! Sto rece (besno) jedan njen komsija, nekoliko kuca dalje, "pa oni nisu normalni, da dodjem sa posla kuci treba mi pola sata da kruzim a kad hocu u 'moju' samoposlugu isto tako, nenormalno, bre, nenormalno, eh da mi je da ufatim tog pametnjakovica koji je to nacrtao...!!!" A provereno, sada ima sudara i cukanja neuporedivo vise, odnosno, nekada nije ni bilo - kad je sve bilo dvosmerno!


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 15:04 - pre 112 meseci
Citat:
Svi se secamo uvodjenja kazni za nevezanje pojaseva. Prvih par meseci se postovalo (vezivali se i oni koji nisu ni znali kako se to radi) a onda se sve vratilo "u normalu". Pa su onda povecali cifru kazni za pojaseve jer nije bio "odziv" kako su ocekivali. Pa opet "Jovo nanovo". Sad po ovom zakonu (koji je do sada, po mom misljenju, najstroziji i sa "najskupljim kaznama") se primecuje samo jedna stvar - vecina postuje zaustavljanje pre pesackim prelazom. I to je to.

Nije poenta u postojanju kazni kao mrtvog slova a papiru, vec u sankcionisanju prekrsilaca. Ja sam protivnik visokih kazni, podrzavam niske kazne tipa 1.000 dinara uz odlucno kaznjavanje. Opet da se vratim na ovog sto je BMW-om podavio onu decu u reci - taj je na papiru sakupio solidan iznos kazni, ali platio je ukupno 0 dinara i to je rezultiralo cime je rezultiralo. Da je zakon takav da naprimer ostavljas vozilo dok ne doneses pare, u tom slucaju bi se taj prizvao pameti vec posle prve... nek bude druge ili trece kazne, a ovako kad uopste nije sankcionisan desilo se sta se desilo. Moja neka vizija je da kazne treba da budu vezane za jmbg i prvom prilikom kad dobijes neki piliv na racun u nekoj banci momentalno se razduzuje ta kazna, pa bilo to sutra ili za 20 godina. Treba nam efikasan sistem sankcionisanja za sve prekrsioce, nebitno da li govorimo o svercerima u autobusu ili onim koji su kandidati da ubiju ljude opasnom voznjom svog BMW-a.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.01.2015. u 15:12 - pre 112 meseci
Dobro. Ali nisi prokomentarisao ono sto je sustinsko u mojim postovima na ovoj temi:
Citat:
... A govorio sam o gradskom prevozu i lep nacin u smislu da niko nikada nije probao na lep nacin da eliminise probleme. Lep nacin je da se uvede dovoljan broj vozila tako da se dolasci na stanicu krecu u okviru do 5 (pet) minuta. Da vozila gradskog saobracaja budu apsolutno ispravna sto podrazumeva i grejanje i rashladjivanje i da budu cista i uredna. Da vozila gradskog prevoza imaju zaposlene koji su ljubazni, predusretljivi i lepo vaspitani i da postuju putnike. Da vozaci gradskog prevoza postuju saobracajne i sve ostale zakonse propise. To je lep nacin koji bi doveo do toga da nema razloga za bilo kakvu primedbu od strane putnika sto bi dalje iskorenilo i naviku svercovanja. To je lep nacin - i nikakve veze nema sa citiranim!


Sve ostalo moze da se podvede pod "caskanje"...


Pozdrav!

"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2015. u 08:42 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
=

1. ok, onda da preformulisem - Ti koji radis u medijima bi morao da znas sta su zvanicni podaci, a sta politicke izjave.

2. da li fima moze naprimer da podigne kredit u banci na osnovu izjave medijima koliki su joj promet, prihod i rashod? Ne moze. Okaci macku o rep izjavu i donesi zvanicne podatke, reci ce mu u banci. Kad to bude moglo, onda cu priznavati "zvanicne podatke" date u politickim izjavama, u medjuvremenu daj da pricamo o necem drugom da se ne svadjamo bezveze.=


1. Da, dobijena je potpisana izjava za medije. To je zvanican podatak.

2. Afera Agrobanka.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2015. u 09:24 - pre 112 meseci
1. ne, takav "podatak" ne priznaje ni jedna institucija
2. verujem da ja o bankama ipak znam malo vise od tebe - u agrobanci nikada nije odobravan kredit na osnovu natpisa iz medija
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2015. u 09:34 - pre 112 meseci
Al si tvrdoglav. Potpisana izjava se uzima kao jedini ispravni dokument kada se nesto objavi. Poslato je svim medijima.

Videcemo polovinom 2015. na bilansu, ako ga iskazu realno.

Agrobanku sam pomenuo jer je tamo davano sakom i kapom i bez ikakvih izjava samo na dodjem ti - nadam se da si ispratio tu situaciju. To sigurno bi trebao da znas ako si bankar (nama je super drug direktor Komercijalne pa znamo ponesto). Ali uzmimo da sam mozda i pogresio, ali mediji su i pronasli to u Agrobanci i citav skandal ne bi izbio da nije bilo medija. Bio sam sarkastican, ako kapiras uopste.

Mediji ce dati drugu informaciju ako dobiju potpisan dokument koji kaze drugacije. Zasad je ovakav info dobijem na zvanicnom dokumentu. A mediji su i ovog puta tu da raskrinkaju nesto ako ima.

http://www.novosti.rs/vesti/be...:529236-Karta-skuplja-22-odsto


Karta skuplja 22 odsto!
N. Vukić | 16. januar 2015. 13:34 | Komentara: 23
Umesto 73, putnici će jednu vožnju morati da plate 89 dinara

NE nagriza osećaj nepravde zbog promene tarifnog sistema u javnom gradskom prevozu samo beogradske penzionere. U Kalimerovoj koži je i znatan broj putnika koji je doskora prevoz plaćao pojedinačnom kartom po ceni od 73 dinara, a ubuduće će morati da koristi vremensku od 90 minuta za koju će izdvajati 89 dinara. Ili 22 odsto više nego do sada!

Iako se čelnici grada trude na sve načine da ubede Beograđane da je "ovo urađeno da bi se korisnicima izašlo u susret", svi koji koriste jednu liniju do posla ili škole su razočarani i ogorčeni. A takvih je, s obzirom na postojeću mrežu linija i povezanost obodnih naselja sa centrom, veoma veliki broj.

- Šta će meni 90 minuta, kada od Petlovog brda, gde stanujem, do centra gde radim, autobusom 56 stižem za upola kraće vreme" - pita se jedan od žitelja ovog naselja.

Slične muke imaju i stanovnici Kneževca koji kažu da sa linijom 37, bez presedanja stižu u centar, i nemaju potrebu da putuju sat i po, niti da menjaju vozila. I korisnici koji dolaze u stari deo grada sa Novog Beograda, i putuju jednim prevozom smatraju se diskriminisanim zbog ukidanja pojedinačne karte.

- Lepo je to što su mislili na one koji putuju duže i menjaju više linija, ali nije u redu da nama ostalima uskraćuju mogućnost da kupimo pojedinačnu kartu ili da platimo, recimo, jednu ili dve stanice, po nižoj ceni - složni su Beograđani koji ne spadaju u grupu "presedača".

- Kada se izvede računica i podvuče crta, ne isplati se ni da pređemo na mesečne karte, posebno zato što im je vraćena stara, skuplja cena, jer za taj novac može da se kupi gorivo i da automobilima idemo na posao.

Procena Dirkecije za javni prevoz je da građanin koji kupuje pojedinačnu kartu promeni u proseku oko tri različita prevoza, i to ga je do sada koštalo 219 dinara, ili tri "karte za jednu vožnju", a da će ubuduće moći da preseda koliko želi u trajanju od 90 minuta, za samo 89 dinara. Logika prosečnog putnika beogradskog javnog prevoza je, ipak, malo drugačija.

ODLUČUJU GODINE, A NE PRIMANjA

AKO je uvođenje novog tarifnog sistema, kako su najavljivali gradski čelnici, "trebalo da donese pravednost", vraćanjem kategorizacije penzionera na osnovu starosti, a ne prema visini primanja, model je opet postao nepravedan.

Tako, neko sa penzijom od 10.000 i 64 godine mora da plaća prevoz 1.120 dinara mesečno, a njegov godinu dana stariji kolega sa primanjima od 70.000 dinara i više samo 407 dinara godišnje!


PO GRADOVIMA

BEOGRAD 90
NOVI SAD 55
NIŠ 60
SUBOTICA 60
KRAGUJEVAC 60

NAPOMENA: cena pojedinačne karte po gradovima.

SVA POSKUPLjENjA

februar 2009. 32 40
januar 2011. 42 50
novembar 2011. 50 60
oktobar 2012. 60 72
januar 2014. 72 73
februar 2015. 73 89

NAPOMENA: cena karte za jednu vožnju pre i posle poskupljenja.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2015. u 10:23 - pre 112 meseci
Citat:
cozmo_im: Al si tvrdoglav.

Cuj ja tvrdoglav?! Pa ti si drugi bora radar - neinformisan a uporan. Mesec dana smo te ubedjivali da javni prevoz nije javno dobro i jedva ti dokazali, potom da svako moze da dobije karticu za zaposlene, a sada i ovo... ima li tome kraja? Pa nije meni jedina obaveza da tebe ucim osnovnim pojmovima sveta oko nas.



Citat:
Videcemo polovinom 2015. na bilansu, ako ga iskazu realno.

Ne moze bilans da se iskaze nerealno, tu se direktno kopiraju odgovarajuca konta glavne knjige, na kojima opet mora da se nalazi svaki dinar priliva i odliva, kao i svaka primljena i izdata faktura. Ne postoji mogucnost d se jedan dinar niotkud pojavi niti bez traga nestane, niti da neko uzme pa nalupa neke brojeve koji veze sa dokumentima nemaju. Narocito imajuci u vidu da je gsp obveznik revizije, tako da bilans ne moze da prodje bez detaljne revizije nezavisne institucije.


Citat:
Agrobanku sam pomenuo jer je tamo davano sakom i kapom i bez ikakvih izjava samo na dodjem ti - nadam se da si ispratio tu situaciju. To sigurno bi trebao da znas ako si bankar (nama je super drug direktor Komercijalne pa znamo ponesto). Ali uzmimo da sam mozda i pogresio, ali mediji su i pronasli to u Agrobanci i citav skandal ne bi izbio da nije bilo medija. Bio sam sarkastican, ako kapiras uopste.

Nije bitno da li ja kapiram, nije ovo nasa privatna prepiska vec javni forum gde neko moze da dodje, procita i bude doveden u zabludu da je u agrobanci to rdjeno tako - dobar dan, evo kesa para, ne treba nikakva dokumentacija, videli smo juce vasu izjavu za medije. Odlicno sam upoznat sa situacijom. Uz svaki zahtev za kredit bili su prilozeni vazeci bilansi i sredstva obezbedjenja, a problem je u tome sto su sredstva obezbedjenja bila neadekvatna ili precenjena, sto nema nikakve veze sa medijima. Mediji su poceli da se bave agrobankom u trenutku kada je ona bila prakticno pokojna, tj. ocerupana toliko da joj nema daljeg funkcionisanja i kada je to bilo nemoguce zataskati. Sta reci o ozvestavanju kada ja sada naprimer nemam pojma da li je Bogicevic i dalje u zatvoru, ili je proveo tamo par dana pa pusten a hapsenje mediji pompezno objavili dok s pustanje prectali, isto kao za tomica... Ja obicno nisam sklon generalizaciji, ali u slucaju medija imam utisak da je to uglavnom polupismena potkupljiva bagra, ali na zalost uticajna, koja ima moc cak i da pokrece i okoncava ratove po sopstvenom nahodjenju, da ne pominjemo sitna pitanja iz svakodnevnog zivota...

Citat:
Mediji ce dati drugu informaciju ako dobiju potpisan dokument koji kaze drugacije.

Da , isto tako ce i moja baba danas preneti jedan zvanicni trac koji je saznala od svojih prijateljica penzionerki, a sutra kada sazna neku drugu verziju onda ce dati drugu zvanicnu informaciju


Citat:
Šta će meni 90 minuta, kada od Petlovog brda, gde stanujem, do centra gde radim, autobusom 56 stižem za upola kraće vreme" - pita se jedan od žitelja ovog naselja.

Zasto jedan covek koji radi nema mesecnu kartu - to pitanje koje svima pada u oci ali mediji namerno nece da ga postave. Zasto je mesecna karta toliko skupa u odnosu na najjeftiniju, tj. najjeftinija toliko jeftina u odnosu na mesecnu, da putnici uopste nemaju interesovanja da kupuju mesecnu, to je pitanje za gsp i gradske celnike koje mediji opet namerno nece da postave.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2015. u 10:56 - pre 112 meseci
Citat:
cozmo_im:
- Šta će meni 90 minuta, kada od Petlovog brda, gde stanujem, do centra gde radim, autobusom 56 stižem za upola kraće vreme" - pita se jedan od žitelja ovog naselja.

Slične muke imaju i stanovnici Kneževca koji kažu da sa linijom 37, bez presedanja stižu u centar, i nemaju potrebu da putuju sat i po, niti da menjaju vozila. I korisnici koji dolaze u stari deo grada sa Novog Beograda, i putuju jednim prevozom smatraju se diskriminisanim zbog ukidanja pojedinačne karte.

- Lepo je to što su mislili na one koji putuju duže i menjaju više linija, ali nije u redu da nama ostalima uskraćuju mogućnost da kupimo pojedinačnu kartu ili da platimo, recimo, jednu ili dve stanice, po nižoj ceni - složni su Beograđani koji ne spadaju u grupu "presedača".

- Kada se izvede računica i podvuče crta, ne isplati se ni da pređemo na mesečne karte, posebno zato što im je vraćena stara, skuplja cena, jer za taj novac može da se kupi gorivo i da automobilima idemo na posao.

Jedini razlog zasto svi ti koriste pojedinacnu kartu jeste da bi se svercovali. Iako je mesecna jeftinija, oni je ne kupuju, jer ako kupe mesecnu onda im pare odose u startu, ovako lepo stoje blizu vrata, kartu u dzep a kucaju samo kad vide kontrolu. Usteda i do 70%. A sad jos i kukaju sto im je skupa ta svaka 4-5 karta koju plate.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2015. u 10:59 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Zasto je mesecna karta toliko skupa u odnosu na najjeftiniju, tj. najjeftinija toliko jeftina u odnosu na mesecnu, da putnici uopste nemaju interesovanja da kupuju mesecnu, to je pitanje za gsp i gradske celnike koje mediji opet namerno nece da postave.


Koliko kosta ta najjeftinija? Ako sam dobro ispratio najjeftinija karta kosta 89 dinara i ako zaposleni koristi prevoz za kuca-poso'-kuca 22 dana u mesecu to mu dodje ca 4000 dinara. Mesecna je valjda ca 3200 dinara, jel tako? Znaci razlika je 20% u korist mesecne bez da ijednom udje u gsp van kuca-poso'. Meni deluje kao prilicno dobar deal.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2015. u 11:02 - pre 112 meseci
Citat:
tdusko: Koliko kosta ta najjeftinija? Ako sam dobro ispratio najjeftinija karta kosta 89 dinara i ako zaposleni koristi prevoz za kuca-poso'-kuca 22 dana u mesecu to mu dodje ca 4000 dinara. Mesecna je valjda ca 3200 dinara, jel tako? Znaci razlika je 20% u korist mesecne bez da ijednom udje u gsp van kuca-poso'. Meni deluje kao prilicno dobar deal.

Problem je sto ljudi kao cozmo i ti "korisnici" pojedinacne karte misle da nekim cudom pojedinacna karta treba da bude jeftinija od mesecna ako bi se koristila na kracim relacijama. Ja za takav sistem jos nisam cuo. Cak i u sistemima gde postoje karte za broj stanica, ta najjeftinija je opet skuplja kad se uporedi sa mesecnom kartom.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u19.01.2015. u 11:32 - pre 112 meseci
Citat:
tdusko:
Koliko kosta ta najjeftinija? Ako sam dobro ispratio najjeftinija karta kosta 89 dinara i ako zaposleni koristi prevoz za kuca-poso'-kuca 22 dana u mesecu to mu dodje ca 4000 dinara. Mesecna je valjda ca 3200 dinara, jel tako? Znaci razlika je 20% u korist mesecne bez da ijednom udje u gsp van kuca-poso'. Meni deluje kao prilicno dobar deal.

Problem sa tim je sto je beogradjanin koji svaki dan savesno kuca po pojedinacnu kartu do posla i nazad isto sto i vanzemaljac - mozda postoji, mozda ne postoji. Ja sam se licno uverio da je svercovanje dosta isplativije od kupovine mesecne karte - ako koristis jednu liniju do posla ocekivano je da neces kucati vise od 15 karti mesecno, sto je po staroj ceni 1095 dinara, a po novoj ce biti 1335. To predstavlja nevidjeni atak od 240 dinara na dzep prosecnog svercera, morace da se odrekne jednog do dva pica u kafani ili paklice cigareta. Zato kazem da ova najjeftinija treba da ide na preko 150 dinara, a ova mesecna da sidje na oko 2.000 i uz upornu kontrolu i sankcionisanje sverc moze da se iskoreni.
Ono sto je deluje kao paradoks, to je da mediji uopste brinu o dzepu prosecnog svercera. Mediji u sluzbi politike nastoje da ostvare svoj politicke ciljeve izmedju ostalog i podsticanjem protivzakonitih aktivnosti kao sto je neplacanje prevoza radi destabilizacije njihovih protivnika koji bi taj problem trebalo da resavaju. Tako ja o radnicima medija imam veoma nisko misljenje, za mene su oni najobicnije presstitutke, platis i klatis, cozmo_im je samo jedan od armije takvih, nemam ja nista protiv njega licno nego celu tu ekipu kompletno ne podnosim.
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.static.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.01.2015. u 07:20 - pre 112 meseci
http://www.njuz.net/grad-uvodi-kartu-idem-samo-jednu-stanicu/ ;-)

BEOGRAD, 16. januar 2014, (Njuz) – Gradski menadžer Goran Vesić najavio je uvođenje nove karte u tarifni sistem BusPlusa. Prema njegovim rečima, do ove karte se došlo detaljnom analizom tržišta.

- Uvođenjem karte “Idem samo jednu stanicu” kompletiraćemo ponudu integrisanog tarifnog sistema, a građani će imati prilike već od 30. februara da kupuju karte po tarifi “idem samo jednu stanicu”. Cena će biti ekonomska.

Na pitanje novinara šta to znači ekonomska cena, Vesić je odgovorio da će svima biti prihvatljiva, te da je pravedna jer će važenje ove karte počinjati onog trenutka kada uđe kontrola.

- Veliki broj građana uveliko prijavljuje kontrolorima posedovanje ove karte, pa smo rešili da je uvedemo u tarifni sistem. Dakle, ove karte građani treba da validiraju onog trenutka kada uđe kontrola – dodao je Vesić.

Ovim korakom grad izlazi u susret mlađoj populaciji, ali i pojedinim penzionerima, jer se najveće interesovanje očekuje upravo u ovim kategorijama. U narednom periodu analizaraće se mogućnost uvođenja karata koje garantuju mesto za sedenje.

- Grad vodi računa o stanovnicima. Oni koji žele sigurno da sede u prevozu, treba da imaju specijalne karte koje će garantovati mesto iza vozača. ali to moramo rešiti uvođenjem dodatnih validatora kod samih sedišta – nastavio je Vesić i zaključio – Postoji veliko interesovanje za jednokratnu kartu “silazim na sledećoj”, ali se od ideje za uvođenjem te karte odustalo, jer bi one mogle da se prodaju samo kod vozača, što bi otežalo naplatu i stvaralo gužvu na prvim vratima.

Uroš Bogdanović

Read more: http://www.njuz.net/grad-uvodi...o-jednu-stanicu/#ixzz3PLNLJAs6
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.static.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.01.2015. u 14:43 - pre 112 meseci
Novi HIT!!! :-D

Ovi su počeli ko Hitler 45 u Berlinu da komanduje nepostojećim divizijama, izgubili su pojam o realnosti, ne znaju gde udaraju!!!

http://www.b92.net/biz/vesti/s...01&dd=21&nav_id=949278


Ili validiranje ili blokada kartice
Izvor: Tanjug

Beograd -- Putnici u gradskom prevozu moraće da validiraju karticu pri ulasku u vozilo jer će im u suprotnom kontrolor blokirati putnu ispravu, odlučila je Skupština grada


Deblokada kartice se obavlja na šalterima na kojima se izdaju Bus plus karte, a odluka se, prema rečima članice Gradskog veća Jasmine Milosević, donosi da bi građani shvatili da je validacija karte neophodna.

Direkcija za javni prevoz, prema njenim rečima, predvidela je određenu kaznu ako je putniku kartica nekoliko puta blokirana.

"Građanima je najjeftinije da budu ispravni putnici, da uredno plaćaju karte i da se validiraju", rekla je Milošević.

Šef odborničke grupe DS Balša Božović kritikovao je predloženu odluku, tvrdeći da se osim kažnjavanja ne predlaže nijedna mera kojom bi se podstakla naplata karata.

On je rekao da je tarifni sistem neprilagođen, i postavio pitanje ko je i na osnovu kojih parametara utvrdio mrežu linija, zašto rezultati ankete i brojanja nisu javni i kako je GSP u gubicima, dok su privatni prevoznici u plusu.

Božović je podsetio da je naplata karata dok je ta strana bila na čelu grada bila 80 odsto, dok je danas nešto više od 30 odsto, jer je građane “neko pozvao da ne plaćaju kartu”.

Šef odborniče grupe SNS Aleksandar Jovičić replicirao je Božovicu da je moguće da je GSP u gubicima “jer privatnike nije vodio DS”, koji je GSP ostavio u minusu.

Usvojenim izmenama odluke o javnom prevozu preciznije se definišu pojmovi putnik, putne isprave i tarifni sistem, kao i predviđene kazne.

Odbornik DS Zoran Alimpić rekao je da je blokada kartica "maltretiranje putnika" i upitao kako će se naplaćivati kazne maloletnicima koji se voze bez isprave, jer se maloletnicima ne može izdati prekršajni nalog.
 
Odgovor na temu

plague
Software Developer
Auckland, NZ

Član broj: 46734
Poruke: 623
*.136.4.181.host.layer2.co.nz.



+373 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.01.2015. u 20:37 - pre 112 meseci
Novi hit, naterace nas da koristimo ono sto kupimo kako je namenjeno. Ausvic v2.

Najjace u svemu je borba politicara gde bi svi jeli da ne kazem sta samo da narod za njih glasa, a onda iz generacije u generaciju lose.
SNS proziva na neplacanje karti, satanizuje busplus i podstice gradjansku neposlusnost da bi se dokopali vlasti, pa sada kada imaju jos topliji krompir okrivljuju prethodne vlasti. A DS, isti kao i SNS, sada poziva na neko maltretiranje putnika jer jelte, zamisli ljudi hoce da znaju koje linije su koliko opterecene da bi optimizovali prevoz.
Zastranjuje svaka logika, a razmisljanje o tome da li je nesto zdravo i da li funkcionise kako treba za Srbiju je postala misaona imenica.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 848817 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.