Al si tvrdoglav. Potpisana izjava se uzima kao jedini ispravni dokument kada se nesto objavi. Poslato je svim medijima.
Videcemo polovinom 2015. na bilansu, ako ga iskazu realno.
Agrobanku sam pomenuo jer je tamo davano sakom i kapom i bez ikakvih izjava samo na dodjem ti - nadam se da si ispratio tu situaciju. To sigurno bi trebao da znas ako si bankar (nama je super drug direktor Komercijalne pa znamo ponesto). Ali uzmimo da sam mozda i pogresio, ali mediji su i pronasli to u Agrobanci i citav skandal ne bi izbio da nije bilo medija. Bio sam sarkastican, ako kapiras uopste.
Mediji ce dati drugu informaciju ako dobiju potpisan dokument koji kaze drugacije. Zasad je ovakav info dobijem na zvanicnom dokumentu. A mediji su i ovog puta tu da raskrinkaju nesto ako ima.
http://www.novosti.rs/vesti/be...:529236-Karta-skuplja-22-odsto
Karta skuplja 22 odsto!
N. Vukić | 16. januar 2015. 13:34 | Komentara: 23
Umesto 73, putnici će jednu vožnju morati da plate 89 dinara
NE nagriza osećaj nepravde zbog promene tarifnog sistema u javnom gradskom prevozu samo beogradske penzionere. U Kalimerovoj koži je i znatan broj putnika koji je doskora prevoz plaćao pojedinačnom kartom po ceni od 73 dinara, a ubuduće će morati da koristi vremensku od 90 minuta za koju će izdvajati 89 dinara. Ili 22 odsto više nego do sada!
Iako se čelnici grada trude na sve načine da ubede Beograđane da je "ovo urađeno da bi se korisnicima izašlo u susret", svi koji koriste jednu liniju do posla ili škole su razočarani i ogorčeni. A takvih je, s obzirom na postojeću mrežu linija i povezanost obodnih naselja sa centrom, veoma veliki broj.
- Šta će meni 90 minuta, kada od Petlovog brda, gde stanujem, do centra gde radim, autobusom 56 stižem za upola kraće vreme" - pita se jedan od žitelja ovog naselja.
Slične muke imaju i stanovnici Kneževca koji kažu da sa linijom 37, bez presedanja stižu u centar, i nemaju potrebu da putuju sat i po, niti da menjaju vozila. I korisnici koji dolaze u stari deo grada sa Novog Beograda, i putuju jednim prevozom smatraju se diskriminisanim zbog ukidanja pojedinačne karte.
- Lepo je to što su mislili na one koji putuju duže i menjaju više linija, ali nije u redu da nama ostalima uskraćuju mogućnost da kupimo pojedinačnu kartu ili da platimo, recimo, jednu ili dve stanice, po nižoj ceni - složni su Beograđani koji ne spadaju u grupu "presedača".
- Kada se izvede računica i podvuče crta, ne isplati se ni da pređemo na mesečne karte, posebno zato što im je vraćena stara, skuplja cena, jer za taj novac može da se kupi gorivo i da automobilima idemo na posao.
Procena Dirkecije za javni prevoz je da građanin koji kupuje pojedinačnu kartu promeni u proseku oko tri različita prevoza, i to ga je do sada koštalo 219 dinara, ili tri "karte za jednu vožnju", a da će ubuduće moći da preseda koliko želi u trajanju od 90 minuta, za samo 89 dinara. Logika prosečnog putnika beogradskog javnog prevoza je, ipak, malo drugačija.
ODLUČUJU GODINE, A NE PRIMANjA
AKO je uvođenje novog tarifnog sistema, kako su najavljivali gradski čelnici, "trebalo da donese pravednost", vraćanjem kategorizacije penzionera na osnovu starosti, a ne prema visini primanja, model je opet postao nepravedan.
Tako, neko sa penzijom od 10.000 i 64 godine mora da plaća prevoz 1.120 dinara mesečno, a njegov godinu dana stariji kolega sa primanjima od 70.000 dinara i više samo 407 dinara godišnje!
PO GRADOVIMA
BEOGRAD 90
NOVI SAD 55
NIŠ 60
SUBOTICA 60
KRAGUJEVAC 60
NAPOMENA: cena pojedinačne karte po gradovima.
SVA POSKUPLjENjA
februar 2009. 32 40
januar 2011. 42 50
novembar 2011. 50 60
oktobar 2012. 60 72
januar 2014. 72 73
februar 2015. 73 89
NAPOMENA: cena karte za jednu vožnju pre i posle poskupljenja.