Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 848852 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.01.2015. u 10:32 - pre 112 meseci
Citat:
DaliborP:
Problem je sto ljudi kao cozmo i ti "korisnici" pojedinacne karte misle da nekim cudom pojedinacna karta treba da bude jeftinija od mesecna ako bi se koristila na kracim relacijama. Ja za takav sistem jos nisam cuo. Cak i u sistemima gde postoje karte za broj stanica, ta najjeftinija je opet skuplja kad se uporedi sa mesecnom kartom.


Treba da bude cena prilagodjena relaciji. Za neke relacije niza, za neke visa cena. Ne koriste svi mesecne dopune. Imas ljudi koji ne idu na posao svaki dan, honorarce i slicno, na ugovor... takvih je dosta i njima ne treba da placaju mesecnu ako ne koriste GSP svaki dan, a nisu na birou da ostvare pravo za nezaposlene.

Ono sto je poenta je da ne moze da se plati isto za relaciju od 5 i 35 stanica.

Jutros na Radio Indexu su se Dragan i Gorica bas fino sprdali sa ovim iz Direkcije za Javni saobracaj.

Rekose da GSP vise NEMA NIKAKVE ingerencije vezano za naplatu. Sve obavlja Apex i Direkcija i oni ODREDJUJU kolicinu novca koju DAJU GSP-u.

Inace covek nije znao da odgovori sta se desava ako udjete u prevoz u 85. minutu vazenja vremenske karte. Da li vazi do kraja voznje ili kad istekne 90 minuta morate napolje...

"Pa valjda vazi do kraja voznje"???

Inace, zakljucak je na kraju bio da ce se bebe pri rodjenju validirati Busplus-u i Apexu i imati komunalca na porodjaju da to kontrolise.

Mnogo luda emisija jutros. Svaka im cast sto raskrinkavaju lopovsku bandu bez obzira na to ko je na vlasti.

A tek opisi voznje i vozila :) Ludi su skroz.

I to je svakodnevnica. E ta svakodnevnica ne vredi ni 10 dinara po voznji.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.01.2015. u 10:42 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Tako ja o radnicima medija imam veoma nisko misljenje, za mene su oni najobicnije presstitutke, platis i klatis, cozmo_im je samo jedan od armije takvih, nemam ja nista protiv njega licno nego celu tu ekipu kompletno ne podnosim.


Sta pricas? Aj sad se lepo izvini pa da nastavimo. Sto puta ti kazem da nisam novinar i da nikakve veze sa tim nemam, osim sto mogu da imam uvid u informacije ako mi nesto zatreba. Mediji su siroki spektar.

Ja uredno placam svoju kartu kad idem busom na posao (ne idem svaki dan, nekad idem kolima kad nam je garaza slobodna) i zalazem se da je svi placaju ali po ceni koja je SRAZMERNA standardu gradjana i NIVOU gradskog prevoza. Kada obe stvari budu na nekom NORMALNOM nivou za pristojan zivot, onda nek koriguju cene kako si ti zamislio, slazem se s tim. U ovim uslovima te tvoje izjave su utopija.

A to sto mediji, odnosno dnevni listovi, rade je raskrinkavanje lopovluka zbog kojeg je propao GSP.

Nikakvo dodvoravanje svercerima vec pokusaj da se sazna gde NESTADOSE pare od subvencija i karata, a vec sad je jasno da je neko supalj i da lova curi tamo gde ne treba.

I naravno evo zasto sluze mediji - da dignu dzevu na stupidne odluk (gradska uprava brze bolje demantuju sama sebe):

http://www.novosti.rs/vesti/be...arta-ako-se-putnik-ne-validira

Neće biti blokirana karta ako se putnik ne validira
Tanjug | 21. januar 2015. 15:19 | Komentara: 59
Gradska vlast nije donela nikakvu novu odluku po pitanju validacije bus-plus karata

"Obaveza oko blokade karte u slučaju nevalidiranja je još tada bila predviđena i osim preuzimanja tog člana ništa novo u odluci nije usvojeno. Mi nećemo raditi nikakvu blokadu ni za zaposlene, niti za druge kategorije koji imaju unapred plaćene karte i smatram da je potrebno izbeći nesporazume u tom pogledu", rekao je Mitrović.

On je dodao da je validiranje karata predviđeno prvim ugovorom sa Apeksom, saopštila je Direkcija za javni prevoz.
Mediji su ranije objavili da je Skupština grada donela odluku da će putnici u gradskom prevozu morati da validiraju karticu pri ulasku u vozilo, jer će im u suprotnom kontrolor blokirati putnu ispravu.

Deblokada kartice se obavlja na šalterima na kojima se izdaju Bus plus karte, a odluka se, prema rečima članice Gradskog veća Jasmine Milosević, donosi da bi građani shvatili da je validacija karte neophodna.

Direkcija za javni prevoz, prema njenim rečima, predvidela je određenu kaznu ako je putniku kartica nekoliko puta blokirana.

"Građanima je najjeftinije da budu ispravni putnici, da uredno plaćaju karte i da se validiraju", rekla je Milošević.

Šef odborničke grupe DS Balša Božović kritikovao je predloženu odluku, tvrdeći da se osim kažnjavanja ne predlaže nijedna mera kojom bi se podstakla naplata karata.

On je rekao da je tarifni sistem neprilagođen, i postavio pitanje ko je i na osnovu kojih parametara utvrdio mrežu linija, zašto rezultati ankete i brojanja nisu javni i kako je GSP u gubicima, dok su privatni prevoznici u plusu.

Božović je podsetio da je naplata karata dok je ta strana bila na čelu grada bila 80 odsto, dok je danas nešto više od 30 odsto, jer je građane "neko pozvao da ne plaćaju kartu".

Šef odborniče grupe SNS Aleksandar Jovičić replicirao je Božoviću da je moguće da je GSP u gubicima "jer privatnike nije vodio DS", koji je GSP ostavio u minusu.

Usvojenim izmenama odluke o javnom prevozu preciznije se definišu pojmovi putnik, putne isprave i tarifni sistem, kao i predviđene kazne.

Odbornik DS Zoran Alimpić rekao je da je blokada kartica "maltretiranje putnika" i upitao kako će se naplaćivati kazne maloletnicima koji se voze bez isprave, jer se maloletnicima ne može izdati prekršajni nalog.

 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.static.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.01.2015. u 13:11 - pre 112 meseci
Kao što rekoh, ovi ne znaju gde više udaraju!


http://www.b92.net/biz/vesti/s...01&dd=23&nav_id=950072


Puj pike, nema kucanja karte
Izvor: Večernje novosti

Beograd -- Nova rašomonijada oko javnog prevoza nakon sednice Skupštine grada. Usvojena odluka da je validiranje obavezno za sve, pa utvrđeno da "nije sve baš tako"...


U gradu nikako da se saglase ni po jednom pitanju u vezi sa javnim gradskim prevozom.

Prvo najavljuju uvođenje novog tarifnog modela, pa vraćaju stari. Zatim usvajaju odluku kojom se po ko zna koji put naglašava da svi putnici moraju da overavaju karte, ali koju neki tumače kao obaveznu, a drugi kao "mrtvo slovo na papiru".

I dok nadležni za javni prevoz u Beogradu pokušavaju da se dogovore šta zapravo traže od putnika, Beograđani i dalje ne znaju da li je validacija obavezna za sve, pa i za one koji kupuju mesečne dopune, ili samo za korisnike nepersonalizovanih kartica. Nejasno im je i pitanje blokade kartica, kao i način deblokade i troškovi koje bi mogli da imaju putnici koji nisu overili kartu.

U odluci koju je Skupština grada usvojila pre dva dana, jasno se navodi da će "kontrolor, ukoliko prilikom provere personalizovane karte utvrdi da nije validirana, voznu ispravu blokirati i dati putniku uputstva za deblokadu".

Na samoj sednici, ovo je potvrdila i članica Gradskog veća zadužena za saobraćaj, Jasmina Milošević, koja je za govornicom izjavila da je "nova odluka o javnom linijskom prevozu doneta jer dosadašnja nije bila adekvatna i primerena trenutku". Ona je istakla da se odluka donosi da bi građani shvatili da je validacija karte neophodna, i da je Direkcija za javni prevoz čak predvidela određenu kaznu za putnike čija je kartica nekoliko puta blokirana.

Međutim, samo nekoliko sati posle sednice Skupštine grada, prvi čovek Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović poručio je kako "neće biti nikakve blokade ni za zaposlene, niti za druge kategorije koje imaju unapred plaćene karte". Ili u prevodu da se ono što je usvojio gradski parlament neće primenjivati!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u23.01.2015. u 13:37 - pre 112 meseci
Razvaljuju ih mediji samo tako :)

I treba. Treba sve da se dovede u red i da sve funkcionise kako treba, pa tek onda ajmo pricu o cenama i ostalom.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.01.2015. u 14:43 - pre 112 meseci
Citat:
cozmo_im: Sta pricas? Aj sad se lepo izvini pa da nastavimo. Sto puta ti kazem da nisam novinar i da nikakve veze sa tim nemam, osim sto mogu da imam uvid u informacije ako mi nesto zatreba. Mediji su siroki spektar.

Ovoga puta te nisam nazvao novinarom, vec pravim imenom. A kako da se izvinem sto imam lose misljenje o nekome - izvini druze, ali ja imam veoma lose misljenje o tebi, je li to onda ok? Uzgred, ti se na ovoj temi bavis upravo novinarenjem... ali nebitno, misljenje je takvo kakvo je i moras mnogo ucinisti da bi zasluzio moje postovanje, sto znaci nista od toga u skorije vreme.

Citat:
Nikakvo dodvoravanje svercerima vec pokusaj da se sazna gde NESTADOSE pare od subvencija i karata, a vec sad je jasno da je neko supalj i da lova curi tamo gde ne treba.

Sve je to lepo, nego neko po mom nekom shvatanju neko ko pretenduje da se bavi istraznim novinarstvom mora da ima odredjena znanja, naprimer da bi mogao da kritikuje bilanse firme, mora da ima najosnovnije znanje o tome sta se kako racuna, a ne da racuna amortizaciju onako kako mali perica zamislja da se to radi... Ne mozes time da se bavis ako u zivotu nisi procitao ni jednu stranicu o racunovodstvu. To bi bilo kao da komentarises fudbal a ne znas razliku izmedju kornera i jedanaesterca ili kopacke i dresa.

 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.01.2015. u 14:57 - pre 112 meseci
Citat:
cozmo_im:
[Nikakvo dodvoravanje svercerima vec pokusaj da se sazna gde NESTADOSE pare od subvencija i karata, a vec sad je jasno da je neko supalj i da lova curi tamo gde ne treba.

Pre svega trebalo bi razdvojiti pitanje eventualne zloupotrebe novca od subvencija (za koje sam vec ranije objasnio da su veoma niske u odnosu na broj prevezenih subvencionisanih putnika i da bi morale biti mnogo vece) od pitanja placanja karti od strane korisnika. Naprimer, brasno za pakare je isto subvencionisano, pa onda po toj logici svako ima legitmno pravo da udje u pekaru i uzme svoj hleb/burek bez placanja. Ako su mediji stvarno dobronamerni, oni bi trebali da se zalazu kako za transparentnost svih finansijskih izvestaja i odgovornost za eventualne nepravilnosti, tako i za plaacnje svega sto je predvidjeno da se placa, uz validiranje kad god je predvidjeno da se validiranej vrsi i sankcionisanje onih koji pravila ne postuju. U suprotnom, ovako kako sada mediji rade, cini se da je dobar deo njoihovih napora usmeren na podsticanje protivzakonitog ponasanja.

Inace, ono dvoje za koje si gore naveo da su se odusevili sam svojevremeno slusao kako u svojoj emisiji objasnjavaju kako vrsiti kradju struje pomocu magneta, gde kupiti magnet, kakav izabrati i slicno. Tu sa mnom je bila neka grupa stranaca koji su rekli da bi u njihovoj demokratskoj zemlji takvi bili stavljeni iza resetaka na duze vreme. Sta reci za nas nego da smo se toliko navikli na kriminal da ga vise i ne primecujemo.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.01.2015. u 15:11 - pre 112 meseci
Validiranje mesečne kartice je totalna budalaština za korisnika koji tu karticu koristi, iako može biti korisno za marketinške kompanije i velikog brata, pa čak možda malo i za organizaciju prevoza

Međutim, ne znam kako misle to kažnjavanje da izvedu sa sadašnjom postavkom stvari gde je mesečna kartica za neograničen broj vožnji? To bi mogli samo ako bi broj vožnji bio ograničen (recimo 500), pa bi to bio pravni izgovor za obavezno validiranje (evo dao sam im ideju, čik da vidim da li će ovde rečeno nekako da dopre do njihovog kržljavog mozga). A ja ne sumnjam da među politikosima ima kojakvih budala koje misle da mogu da propisuju kojekakve kazne kako njima dune u nekom trenutku, pa eto misle da mogu i da kažnjavaju one koji ne validiraju mesečnu kartu sa neograničenim brojem vožnji.

Inače, moram da primetim da mi se vremenska karta od 89 dinara mnogo više sviđa nego pojedinačna od 73 dinara. Uz ovu vremensku se već možda i može voziti po nekoj isplativoj ceni. Naravno besmisleno je plaćati 89 dinara za 4-5 stanica, ali ako neko ide negde da obavi neki posao u trajanju od 40-50 minuta i stigne da krene nazad dok traje ta karta, to opet nije neisplativo.
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.01.2015. u 17:10 - pre 112 meseci
Citat:
pisac: Inače, moram da primetim da mi se vremenska karta od 89 dinara mnogo više sviđa nego pojedinačna od 73 dinara. Uz ovu vremensku se već možda i može voziti po nekoj isplativoj ceni. Naravno besmisleno je plaćati 89 dinara za 4-5 stanica, ali ako neko ide negde da obavi neki posao u trajanju od 40-50 minuta i stigne da krene nazad dok traje ta karta, to opet nije neisplativo.

Mislim da u Pragu imaju vremensku kartu od 30 minuta koja košta duplo manje od karte od 90 minuta. Ne bi bilo loše da i kod nas postoji karta od 30 min za 45 din.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.01.2015. u 17:54 - pre 112 meseci
Hapšenje zbog Bus Plus karte!!!

Kraj je blizu!!!


https://www.youtube.com/watch?v=mG8kZCIyp9U&feature=youtu.be

http://www.kurir.rs/vesti/beog...-zbog-bus-plusa-clanak-1666155
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.01.2015. u 19:32 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Ovoga puta te nisam nazvao novinarom, vec pravim imenom. A kako da se izvinem sto imam lose misljenje o nekome - izvini druze, ali ja imam veoma lose misljenje o tebi, je li to onda ok? Uzgred, ti se na ovoj temi bavis upravo novinarenjem... ali nebitno, misljenje je takvo kakvo je i moras mnogo ucinisti da bi zasluzio moje postovanje, sto znaci nista od toga u skorije vreme.


Tesko ljudima koji rade s tobom i onima koji su u kontaktu s tobom. Takvu osobu kao ti jos nisam sreo, nadam se da necu.

P.S. Ne zakopavaj se jos s postovima molim te.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.01.2015. u 19:37 - pre 112 meseci
Citat:
rale2rale:
Hapšenje zbog Bus Plus karte!!!


Nacin na koji su priveli zenu radi utvrdjivanja identiteta je uzasan, a mislim da su i prekoracili svoja ovlascenja kao komunalna policija, i to u velikom obimu.

Ovo ce se nekome obiti o glavu.
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.01.2015. u 20:03 - pre 112 meseci
Zakon kazesredstva za vezivanje komunalni policajac može, u skladu sa zakonom, da upotrebi protiv lica koje pruža otpor ili pokušava da pobegne.

A oni u svom objasnjenju kazu:

"U autobusu na liniji 73 zatečena je A.S. bez važeće karte. Na traženje ličnih dokumenata da bi se napisao prekršajni nalog rekla je da nema ništa kod sebe. Upozorena da će morati da se dovede do najbliže policijske stanice na utvrđivanje identiteta, ona je to s gnušenjem odbila. Počela je da se udaljava i onda su komunalni policajci radi njene lične bezbednosti, a i da se ne bi udaljila bili primorani da upotrebe sredstvo prinude", kazali su u Komunalnoj policiji.

A na snimku se lepo vidi nit beži nit pruža otpor!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1740
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.01.2015. u 21:14 - pre 112 meseci
Citat:
pisac:
Validiranje mesečne kartice je totalna budalaština za korisnika koji tu karticu koristi, iako može biti korisno za marketinške kompanije i velikog brata, pa čak možda malo i za organizaciju prevoza :D

U principu, svaka saradnja treba da bude na obostrano zadovoljstvo. Ako korisniku prevoza nije zadovoljstvo da validira kartu, niti je prevozniku zadovoljstvo da ga vozi bez validirane karte, onda saradnje ne terba da bude, tj. korisnik prevoza treba da ide pesice, a prevoznik da zvrji okolo praznim autobusima bez putnika, sve do trenutka kad jedan od njih dvojice ne popusti. Medjutim, ovde imamo pojavu da korisanik nasilno hoce drugu stranu da prisilno natera na saradnju pod uslovima koji njemu odgovaraju, sto je neprihvatljivo. Svako ko se izjasni da je to prihvatljivo, nek da kontakt informacije svog radnog mesta, kako bih ja dosao tamo i prisilno koristio njegove usluge/prisilno odnosio njegovu robu pod uslovima koje meni odgovaraju.

Znaci pisac, ja te potpuno podrzavam u smislu da organizujes bojkot gde niko nese uci u autobus mesec-dva-tri-koliko god je potrebno, sve dok se validiranje ne ukine. Sve drugo je isto kao kada bi usao u prodavnicu, uzeo cokoladu sa gondole za robu, stavio pare tamo gde si je nasao i prosao pored kasirke doviknuvsi da je to sto ona sedi i pritiska dugmice budalastina. Mozda jeste, ali ako ti to ne odgovara, onda ides na pijacu gde nema kase, a ako udjes u prodavnicu ponasas se kako je propisano.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.01.2015. u 00:13 - pre 112 meseci
Validacija je samo zamena teza.

Mozda bi postojala neka logika, recimo da se pare slivaju u budzet grada, pa da se dele prema angazovanosti prevoznika, zavisno koliko se kod kog prevoznika validiralo korisnika..

Medjutim "kvote" su vec definisane, pa je besmisao potpun.

A diskusija i natezanje oko validacije, je samo zamajavanje, da se kupi neko vreme, i da se otvore isprazne teme..

Pa uz jos nekoliko afera, i nekih nebuloznih akcija, doci i do kraja mandata.

Previse je to truda i komplikacija, oko potpuno nevazne stvari. Samom uplatom kredita mogu da ukalkulisu doticnu "validaciju", posto i ta jedna mesecna random validacija, ne ukazuje ni na sta..
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.01.2015. u 00:20 - pre 112 meseci
Citat:
vladd:
Previse je to truda i komplikacija, oko potpuno nevazne stvari. Samom uplatom kredita mogu da ukalkulisu doticnu "validaciju", posto i ta jedna mesecna random validacija, ne ukazuje ni na sta..

A zar je toliki problem utrošiti par sekundi prilikom ulaska u autobus na vađenje novčanika iz džepa i prislanjanje na skener? Mislim, životi su vam sigurno toliko optimizovani i vreme toliko dragoceno da je tih par sekundi i jedan pokret rukom izgleda mnogo vredan....

Citat:
rale2rale:
Hapšenje zbog Bus Plus karte!!!

Kraj je blizu!!!

Taj scenario mi je nešto poznat... Prvo ide k**čenje pred kontrolerima/komunalcima, pa kad ti saviju ruku iza leđa i stave lisice da te obuzdaju, onda dotična godpođa za novine izjavi kako joj nije jasno šta se desilo, i da je ona samo nevino mirisala ljubičice kad su joj iznenada prišli komunalci i iz čista mira stavili lisice na ruke...
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.01.2015. u 08:41 - pre 112 meseci
Citat:
ventura:
A zar je toliki problem utrošiti par sekundi prilikom ulaska u autobus na vađenje novčanika iz džepa i prislanjanje na skener? Mislim, životi su vam sigurno toliko optimizovani i vreme toliko dragoceno da je tih par sekundi i jedan pokret rukom izgleda mnogo vredan...

Vidi se da ne koristis gradski prevoz u BG :)
Validiranje je veliki problem iz jednostavnog razloga - guzve.
Zamisli spic negde na Sajmu ili kod tako neke velike stanice, jurnjavu, stajanje na vratima i imaces okvirnu sliku.

Citat:
Darko Nedeljković:
U principu, svaka saradnja treba da bude na obostrano zadovoljstvo. Ako korisniku prevoza nije zadovoljstvo da validira kartu, niti je prevozniku zadovoljstvo da ga vozi bez validirane karte, onda saradnje ne terba da bude, tj. korisnik prevoza treba da ide pesice, a prevoznik da zvrji okolo praznim autobusima bez putnika, sve do trenutka kad jedan od njih dvojice ne popusti.

Ja validiranje vidim otprilike ovako.
Platio sam hleb u radnjama, mesec dana unapred, mogu da ga podignem u bilo kojoj od tih radnji,
ali kad dodjem tamo, prodavac mi kaze - e, pre nego sto uzmes hleb, moras da uradis dva koluta napred i dva koluta nazad.
I ako hoces da uzmes hleb u nekoj drugoj radnji, isto to ces morati da uradis i tamo.
Znaci, nema mogucnosti da biras drugog prodavca, svuda su isti uslovi.

Sto se tice onog snimka privodjenja, ne kapiram zasto se podigla tolika buka...?
Novinari ne bi bili novinari, da ne lazu kao stoka.
Zena nija privedena zbog svercovanja, vec zbog toga sto OSL-u nije dala licnu kartu, da joj pisu prijavu.
Pa sta ocekuju ljudi, da ce moci vecno da se svercuju?! E jbs ti to!
Mislim, kapiram ja da se nema para, da kontrolori ne diraju mladje muskarce, al sta ces...
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.01.2015. u 09:18 - pre 112 meseci
Citat:
IUOP_1
Validiranje je veliki problem iz jednostavnog razloga - guzve.
Zamisli spic negde na Sajmu ili kod tako neke velike stanice, jurnjavu, stajanje na vratima i imaces okvirnu sliku.

Ok, autobus će da se zadrži 20 sekundi duže na svakoj stanici, i za 10 stanica ćeš stići na odredište 4 minuta kasnije. To može da bude problem.. Ali šta ako autobus zakasni 10 minuta? Šta ako bude tolika gužva u saobraćaju da stigne 20 minuta kasnije na odredište? Uostalom onome kome tih par minuta znači u datom trenutku, taj neće sigurno čekati autobus već će uzeti taksi ili sopstveni automobil pa se prevesti na odredište.

Citat:
IUOP_1
Platio sam hleb u radnjama, mesec dana unapred, mogu da ga podignem u bilo kojoj od tih radnji,
ali kad dodjem tamo, prodavac mi kaze - e, pre nego sto uzmes hleb, moras da uradis dva koluta napred i dva koluta nazad

Ne moraš da praviš nikakve kolutove već moraš da prođeš kroz fakin kasu i pokažeš dokaz da si zaista platio hleb unapred za mesec dana, i da ti slučajno ta kartica nije istekla jer prodavac ne može da zna napamet na hiljade ljudi koji kupuju hleb unaped i kada kome ističe kartica.
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.01.2015. u 09:36 - pre 112 meseci
ZAKON
O KOMUNALNOJ POLICIJI

("Sl. glasnik RS", br. 51/2009)

Član 4

...Ako zbog fizičkog otpora sprovođenje izvršenja ne bude moguće ili ne uspe i pored angažovanja komunalne policije, nadležni organ grada, odnosno ovlašćena organizacija podnosi zahtev policiji da pruži pomoć u sprovođenju izvršenja, u skladu sa Zakonom o policiji.

Član 10

Poslovi komunalne policije obavljaju se organizovanim prisustvom komunalnih policajaca na mestima održavanja reda, preduzimanjem drugih preventivnih mera i primenom ovim zakonom predviđenih ovlašćenja komunalne policije.

Poslovi komunalne policije obavljaju se a ovlašćenja primenjuju u skladu sa načelima zakonitosti, profesionalizma, saradnje i srazmernosti.

U svom radu komunalni policajci rukovode se i principom rada sa najmanjim štetnim posledicama, a sredstva prinude primenjuju samo kad je to apsolutno nužno i u meri koja je neophodna za izvršenje zadataka bez nepotrebnih štetnih posledica.

U skladu sa zakonom i drugim propisima, načelnik komunalne policije daje obavezne instrukcije komunalnim policajcima za obavljanje poslova komunalne policije.

Član 19

Komunalni policajac izvršiće proveru identiteta lica čije ponašanje ili delovanje predstavlja kršenje propisa iz delokruga komunalne policije.

Pod uslovima iz stava 1. ovog člana, komunalni policajac proveriće na licu mesta identitet lica i na opravdan usmeni zahtev službenog lica nadležnog organa grada, odnosno ovlašćene organizacije.

Pre provere identiteta komunalni policajac dužan je da upozna lice sa razlozima provere njegovog identiteta.

Provera identiteta vrši se uvidom u ličnu ispravu ili na osnovu izjave lica čiji je identitet proveren.

Dovođenje

Član 20

Ako komunalni policajac ne može da utvrdi identitet lica proverom iz člana 19. ovog zakona, to lice će bez odlaganja dovesti nadležnom organu radi utvrđivanja identiteta.

Član 24

Fizičku snagu i službenu palicu komunalni policajac može da upotrebi samo ako u obavljanju poslova na drugi način od sebe ili drugog ne može da odbije istovremeni protivpravni napad.

Službena palica ima tehnička obeležja utvrđena podzakonskim propisima policije o sredstvima prinude, odnosno o posebnoj opremi za obavljanje policijskih poslova.

Sredstva za vezivanje komunalni policajac može, u skladu sa zakonom, da upotrebi protiv lica koje pruža otpor ili pokušava da pobegne.

Sredstvima za vezivanje smatraju se službene lisice, plastične zatege i druga za to namenjena sredstva prema Zakonu o policiji i sa tehničkim i drugim karakteristikama utvrđenim podzakonskim propisom o sredstvima prinude.


Komunalni policajac ima pravo utvrdjivanja ideniteta osobe, ali u ovom konkretnom slučaju nisu imali pravo privođenja jer lice nije pružalo otpor niti bežalo, već su morali u skladu sa članom 4. da pozovu pravu policiju na intervenciju tj. privođenje, tu je kršenje ovlašćenja i zakona.

Drugo i vrlo bitno, u ovakvom slučaju najbolje je dozvoliti legitimisanje od strane komunalne apolicije, ali u tom slučaju podatke koje dobije o identitetu osobe komunalni policajac po mišljenju zaštitnika građana ne sme da da na uvid trećem licu, u ovom slučaju kontrolorima Apex-a, tj. privatne firme.

Sama asistencija komunalne policije u ovakvim slučajevima je krajnje sporna, jer zakon kaže ,, komunalni policajac proveriće na licu mesta identitet lica i na opravdan usmeni zahtev službenog lica nadležnog organa grada, odnosno ovlašćene organizacije'' jer Apex je privatna firma, nije organ grada niti može biti ovlaštena organizacija bez obzira što je nekavim ugovorom delegirao svoja ovlašćenja toj firmi, a koja uključuju proveru identiteta i sakupljanje podataka o licima, a pošto smo lopovska država i institucije nam ,,rade svoj posao'' ovakve stvari prolaze a da se niko ne pita kako to može i dal može!
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.01.2015. u 09:38 - pre 112 meseci
@ventura

Znas kako, pises uopsteno i veruj mi da bi mislio drugacije da redovno koristis GSP.

Sto se tice validiranja i guzvi, evo ti iskustvo iz prve ruke, tj. moje.
Kad god sam validirao kartu, nikad nisam seo. To verovatno vazi i za druge koji validiraju.
Zamisli scenu: ceka se bus, guzva ogromna, konacno stize i ljudi nahrupe.
Ja, ako hocu da validiram, moram da cekam kod aparata, ne sam da bih ja validirao, vec cekam i da to urade drugi!
Za to vreme, sverceri su posedali. Ako se putuje dugo, ili ako je samo guzva, ja sam ispao magarac.

Sto se tice kolutova, tu gresis.
Validiranje nije dokaz da sam unapred platio, dokaz za to je kad udje kontrola i proveri moju kartu.
Validirao je ja u toj voznji ili ne, kontrolor na svom aparatu vidi da li je ona ispravna (da li je validna i jesam li platio za tekuci mesec).
Kapiras razliku? Validiranje ne dokazuje to sto mislis.

Validiranje je skroz nepotrebno maltretiranje putnika, ne postoji ni jedan razlog zasto bi se to radilo.
Naravno, mislim da validiranje personalizovanih karata (bivse markice).
Putnici vide da ih neko maltretira, a veliki broj svercera niko ne dira.
Normalno je da to izazove revolt. Em placam, em me pravis budalom.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.01.2015. u 09:43 - pre 112 meseci
Citat:
rale2rale: u ovom konkretnom slučaju nisu imali pravo privođenja jer lice nije pružalo otpor niti bežalo

Citat:
rale2rale: ona je to s gnušenjem odbila. Počela je da se udaljava
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 848852 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.