Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838486 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 17:20 - pre 111 meseci
@cozmo_im:

Tvoja situacija sa tom Corolom je samo jedan kraj ekstrema. Drugi ekstrem bi bio kao da sam ja naveo primer Cayenna koji godišnje na amortizaciji gubi 25 hiljada i troši 30 litara goriva, pa to uzeo za neki primer. Kao što većina ljudi ne vozi Cayenna tako većina ljudi ne vozi ni auta stara više od 25 godina koji su dobili na poklon i na kojima sami rade generalku motora.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 17:23 - pre 111 meseci
Pa vidi ventura. Takvih sa standardom koji djebraju kajena u Bg-u mozda ima 5 illi 10%..

Ali oni niti su potencijalne musterije GSP-a, niti su DOVOLJNO brojni.

Sto se tice GSP-a, POTPUNO su "izjednaceni" sa stanovnicima "karton sitija".
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.mts.telekom.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.01.2015. u 19:05 - pre 111 meseci
Citat:
Marko83
Na primeru punta amortizacija je 15€ od ovih 50€

Ja sam vec dao ponudu cozmo_im, ali ako se ti prvi javis, daj 5 komada placam po 3.000 dinara mesecno, imas skoro duplu zaradu u odnosu na ulozeno, gde to ima danas? Tvoje jedine obaveze su da automobile nabavis, drzis u ispravnom stanju i bezbednom za voznju o svom trosku, da redovno placas registracije i eventualno ako hoces operes automobile barem jednom mesecno. Sva je priika da od toga moze lepo da se zivi, bez da se skolujes godinama i trpis mobing kod poslodavca.

Citat:
Znaci, trosak nabavke - NULA dinara.

Aha dobro. Nabavi i meni 5 komada. Ne mozes? A zasto onda nisi naved da racunica vazi sao za automobile sa troskom nabavke 0 dinara, koji BTW ne postoje u statistici ukupnog broja automobila?

Citat:
Problem je sto ODREDJEN broj ljudi TREBA privoleti da KORISTE i PLACAJU prevoz.

Ne, u beogradu se po autobusu preveze previse ljudi, trebalo bi uciniti nesto tako d se broj putnika smanji.




[Ovu poruku je menjao Darko Nedeljković dana 29.01.2015. u 20:16 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 06:46 - pre 111 meseci
Manje od hiljadu..po izjavama gradskih celnika..

Ako je to previse, svaka cast!

A to je, ako se uzme prosecan "radni dan" zglobnjaka, osam tura po 150 bilo oko 1200 po smeni..

Da zanemarim da autobus sa 150 mesta moze da usluzi 250 ljudi po liniji....

Mislim da je JASNO gde im cuci "manjak" naplate, posto im se izgleda ponajvise voze "pretplaceni, penzosi i skolarci...

Sto su i "nanjusili", daveci preduzeca u gradu, da placaju pretplatu za zaposlene, pa makar se i ne koristile.

Ja se secam vremena kada je bila "berza" markica za zaposlene..

Ajd ovi prvi, "prodavci", ostase bez posla, a gde nestase "kupci"?

Nece niko da koristi prevoz, ili da SKUPO placa kartu za voznju, ili da rizikuje cirkus sa pandurskim rezimom...
 
Odgovor na temu

Marko83
bez

Član broj: 264513
Poruke: 122



+767 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 07:37 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
Marko83
Na primeru punta amortizacija je 15€ od ovih 50€

Ja sam vec dao ponudu cozmo_im, ali ako se ti prvi javis, daj 5 komada placam po 3.000 dinara mesecno, imas skoro duplu zaradu u odnosu na ulozeno, gde to ima danas? Tvoje jedine obaveze su da automobile nabavis, drzis u ispravnom stanju i bezbednom za voznju o svom trosku, da redovno placas registracije i eventualno ako hoces operes automobile barem jednom mesecno. Sva je priika da od toga moze lepo da se zivi, bez da se skolujes godinama i trpis mobing kod poslodavca.


Ozbiljno se trudiš da nadmašiš @venturu po besmislenim ciframa iako to nije lako.
Možeš li mi pojasniti šta tačno hoćeš da platiš 3000din?
a) Mesečno održavanje punta koje košta 50€
b) Platio bi amortizaciju od 15€ za punta, 3000din a ostale troškove sam snosio(mada šta si sve nabrojao u poruci da očekuješ za 3000 sumnjam da je ovo)
c) Platio bi 3000din preko 50€ mesečno da bi ja mogao da operem auto jednom mesečno i da lepo živim od toga

Jbg za školovanje si već zakasnio, ali mogu da operem 5 auta mesečno za 15.000din

Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.dynamic.sbb.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 09:13 - pre 111 meseci
Citat:
vladd:
Manje od hiljadu..po izjavama gradskih celnika..

Ako je to previse, svaka cast!.

Verovatno ces i ti kao i cozmo_im da kazes da to ima samo u Beogradu, koji je i jedini sa kojim si poredio, jer te drugi gradovi ne interesuju... Po mojim zapazanjima, autobusi u beogradu spadaju medju najpopunjenije u Evropi.

Citat:
Nece niko da koristi prevoz, ili da SKUPO placa kartu za voznju...

Pa jeste, nece niko da koristi prevoz jer je skupo, a nece da koristi ni automobil jer je isto skupo, pa tako dodje do genijalne ideje da je resenje koriscenje gsp usluga bez placanja. Nego, ono sto je najvaznije - ako je to sve sto ti tvrdis tacno, onda je gsp nepotreban jer postoje jeftinije alternative i sasvim je u redu da bankrotira i prestane da obavlja delatnost, niko se nece mnogo nasekirati zbog toga.

@Marko83
Pomenuo si nekih 15 umesto 50 evra za punta i naveo da je to amortizacija, ostavivsi nas ovde u dilemi da li i ti amortizaciju racunas kao sin direktorke sektora knjigovodstva, ili onako kako se stvarno racuna. Posto kazes da ventura navodi besmislene cifre, delje da si hteo da kazes da je mesecni trosak posedovanja punta 15 evra.
 
Odgovor na temu

Marko83
bez

Član broj: 264513
Poruke: 122



+767 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 11:36 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: @Marko83
Pomenuo si nekih 15 umesto 50 evra za punta i naveo da je to amortizacija, ostavivsi nas ovde u dilemi da li i ti amortizaciju racunas kao sin direktorke sektora knjigovodstva, ili onako kako se stvarno racuna. Posto kazes da ventura navodi besmislene cifre, delje da si hteo da kazes da je mesecni trosak posedovanja punta 15 evra.


Nije loš pokušaj ali je samo to ... pokušaj

Da si čitao moje poruke video bi tačno šta sam pisao i šta sam mislio jer sam to i napisao.
Mislim da nisam ostavio nikakvu dilemu kada sam pomenuo da je od UKUPNIH troškova posedovanja punta starog 10-12god u iznosu od 50€ mesečno, na amortizaciju auta ide oko 15€ mesečno
Nadam se da ti amortizaciju auta računaš kako se računa

Naravno da su @venturine cifre preterane, moglo bi se čak reći i besmislene, jer je naveo koliko ga košta posedovanje njegovog auta a veoma je malo ljudi u SRB koji mogu sebi da priušte da na auto troše 2500€(troškovi i gorivo)

P.S. NIGDE nisam naveo da je mesečni trošak posedovanja punta 15€...to si nešto pogrešno pročitao


Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 11:55 - pre 111 meseci
Ne vidim cemu ta rasprava da li je automobil isplativiji od gradskog prevoza.

Naravno da nije, niti ce ikad biti, pogotovo ako te mesecna karta za prevoz kosta oko 30 evra.

Ko moze za 30 evra mesecno da poseduje automobil, odrzava ga i placa gorivo? Da ne spominjemo guzvu, parking i zagadjenje. 50 automobila na ulici ili jedan manji autobus. Rasprava je bespotrebna.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 12:34 - pre 111 meseci
A onda ce na plac ili u posetu da ide prevozom, i eventualno da PRENOCI u gostima, posto nema varijantu nocnog prevoza...ili da placa jeftini taxi po duploj tarifi..

600000 automobila je u Beogradu. A GSP-u nedostaje oko 300000 korisnika.

Da su pametni, znali bi sta da rade, a ne da se vec "posedovano" vozilo koristi za relacije od 2-6 ili 10 km.

I to je JEDINA zona gde GSP uopste MOZE da racuna na povecanje prometa..

Od "superbogatih" i supersiromasnih" nema nikakve vajde...

A koliko se njih "odlucilo" da svercuje, vidimo svakodnevno, ni 1000 ljudi...na skoro 800000 prevezenih, nije ni 2 PROMILA...

PA ako od 2, ili 22 PROMILA misle da ce NADOKNADITI 28% i VISE, da bi bili pozitivni u poslovanju(po sadasnjim pricama, mada ce oni povecati rasode, dok god ima petoparca plusa), ili ne daj boze u plusu...

Prazne price o "jeftinoci prevoza", ili o skupom vozilu, su prosto laviranje izvrtanje teza, i zabasurivanje sustine.

Ja recimo imam vozilo pa imam, i placam troskove, i na parkingu me kosta 40 evra mesecno, a da li cu da ga dodatno koristim za posao ili prevoz za nekoliko km, svakako cu da izaberem vozilo, PRE nego PRESKUPI GSP.

Da je cena realnija i normalnija, kratke relacije bih radije prelazio GSP-om, a ovako i necu i NE MORAM...

A imom dovoljno novca i za gorivo i za kartu, prosto imam IZBOR sta mi je JEFTINIJE..i JA i meni slicni su JEDINI moguci KORISNICI koji bi u nekom PERIODU, uopste MOGLI da povecaju PROMET u GSP-u..

SVI ostali, prebogati, presiromasni, sverceri i nesverceri, skolarci i penzosi...SU TRENUTNA situacija..koja se GSP-u ni Apex-u ne svidja...

"Izlaz" im je SAMO u JEDNOM pravcu, a ne u MASTARIJAMA

NA "drugoj strani" prosto NEMA PRIHODA.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.dynamic.sbb.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 13:06 - pre 111 meseci
Citat:
vladd: GSP-u nedostaje oko 300000 korisnika.


Moze izvor informacije? Ti si otprilike jedini covek koga sam ikada video da izjavi tako nesto, pa ne znam da li trolujes ili mislis ozbiljno. Kada se poredi sa drugim gradovima, stice se utisak da beogradu nedostaje jos 30% vozila da redovno i udobno prevozi potojeci broj putnika. Nedostatak putnika bi se lako resio - umesto da idu dva autobusa jedan iza drugog isao bi jedan, umesto da se nabavljaju oni zglobni tramvaji i autobusi nabavljali bi se obicni solo autobusi, ili oni minibusevi kakvi voze na iniji 24.

Nego, ja imam jednu ideju kako smanjiti guzve u spicu i izbeci potrebu da ljudi vise na vratima na jednoj nozi - mogle bi se mesecne karte za nezaposlene i penzionere oganizovati tako da ne vaze u spicu. Sta mislis o tome?
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 13:32 - pre 111 meseci
Citat:
vladd:Da su pametni, znali bi sta da rade, a ne da se vec "posedovano" vozilo koristi za relacije od 2-6 ili 10 km.

Ako neko radi na 2-6 km moze da koristi sta god hoce. Sigurno mu odlazak i dolazak ne ovisi o GSP-u. Moze ponekad i biciklom a i da proseta, zdravije je.

Ljudi koji putuju sa jednog na drugi kraj grada, i moraju da traze parking svaki dan, nemaju potrebe da razmisljaju sta je jeftinije, imali auto ili nemali. Kristalno je jasno sta se moze dobiti za 30 evra mesecno, samo vam par nije.

Citat:
Ja recimo...

Problem je sto vas par ovde iskljucivo gledate sve kroz perspektivu licnog primera. Ti imas 2km do posla, cozmo zivi u delovima grada sa ogromnim procentom divlje gradnje gde nema postojece infrastrukture da obezbedi prevoz...vi ste iznimci, a ne prosek.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 16:32 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
vladd: GSP-u nedostaje oko 300000 korisnika.


Moze izvor informacije? Ti si otprilike jedini covek koga sam ikada video da izjavi tako nesto, pa ne znam da li trolujes ili mislis ozbiljno. Kada se poredi sa drugim gradovima, stice se utisak da beogradu nedostaje jos 30% vozila da redovno i udobno prevozi potojeci broj putnika. Nedostatak putnika bi se lako resio - umesto da idu dva autobusa jedan iza drugog isao bi jedan, umesto da se nabavljaju oni zglobni tramvaji i autobusi nabavljali bi se obicni solo autobusi, ili oni minibusevi kakvi voze na iniji 24.

Nego, ja imam jednu ideju kako smanjiti guzve u spicu i izbeci potrebu da ljudi vise na vratima na jednoj nozi - mogle bi se mesecne karte za nezaposlene i penzionere oganizovati tako da ne vaze u spicu. Sta mislis o tome?



PA zar moram i sitan RACUN da izvodim...

Da li imaju 760 mil prihod, a imaju zelju da to bude 900 miliona, da li je razlika oko 30%???

Da li prevoze oko milion gradjana, ili 8-900000..sa hiljadu vozila?

Pa zar im 300000 ne bi ISPUNILO zelju?
Ili cak mozda 200000?

Sto se tice "razdvajanja" penzosa i ostalih, malo sam saglasan. A malo me brinu gradjanske slobode...

Da imaju DVE tarife, jedna u "praznom periodu", naravno NIZA, i normalna tarifa, za period spiceva, odnosno sihti.

To isto predlazem i za domove zdravlja, da se razdvoje penzosi od zaposlenih..makar zaposleni isli u medicinu rada...
Deca su vec "spasena"..

 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.mts.telekom.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 18:37 - pre 111 meseci
Vladd, vec smo svojevremeno izvodili racunicu ovde, ispada da ako sverceri ne postoje onda se u prosecnom autobusu u jednom trenutku vozi 10 putnika, tako da ta prica ne pije vodu i ja ne bih sa tobom ovde da se natezem do sudnjeg dana oko toga. Mislim da to nije potrebno kad vidis da mozemo konstruktivno da diskutujemo o necem drugom. Davanje popusta na osnovnu cenu je jasno definisano i dozvoljeno po zakonu o zastiti potrosaca, bitno je da nekom ne uvecavas cenu po bilo kakvom osnovu, a umanjenje mozes definisati kako hoces - za koje kategorije stanovnistva, od kolko do kolko sati i slicno. Ja sam od pocetka sklon misljenju da grad/drzava treba da doplati do pune cene povlascenim kategorijama, znaci, ako je puna nesubvencionisana cena 3.000 dinara, a odredjena kategorija stanovnistva placa 1.000 dinara, onda grad/drzava za njega treba da doplati 2.000 dinara. Ako grad/drzava nema novca za to, onda se definise karta koja vazi naprimer od 05-08h, 10-15h i 1 do 22h koja kosta samo polovinu flatrate cene. Onda grad/drzava ne treba da doplati razliku izmedju 1.000 i 3.000 dinara, vec samo izmedju 1.000 i 1.500 dinara. Naravno, ako nekom penzioneru/nezaposlenom ne odgovara da koristi to pravo, moze koristiti bilo mesecnu kartu za zaposlene, bilo pojedinacne/vremenske karte. Moguce su i sve druge varijante, od one da mesecne karte za prevoz penzionerima i zaposlenima van spica budu potpuno besplatne, ako grad/drzava ima zelju da to finansira.
 
Odgovor na temu

hobbista
Beograd

Član broj: 149118
Poruke: 277



+180 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 20:09 - pre 111 meseci
Način na koji je "odrađen" tender kojim je Busplus uveden u sistem je zakonski legalan, ali niko pri zdravoj pameti ne bi takav tender napravio za svoju privatnu firmu. To je razlog zašto ću ih uvek smatrati mufljuzima (kao i onog korodiranog i njegovu ekipu sa vlasti u tom trenutku).

Što se tiče ovog Busplus poreza (ili nameta, ili harača... kako ko voli) kojim teraju firme da plate, u najmanju ruku je bezobrazna.
Nemam nameru da branim švercere i ovo se ne odnosi na taj deo priče.
Konkretno, supruga radi za platu manju od prosečne plate u "jadnom" GSP-u. Na posao ide kombijem iz prostog razloga - nije mnogo skuplje od raspalih buseva a nema gužve i uštedi dnevno sat vremena na prevozu.
Kolege koji dolaze sa drugog kraja grada dolaze jednim kolima - njih četvoro. Učipe se pare koje dobiju za prevoz i svima bude fino.

Po novom (odnosno po Vesiću koji je devojka za svaku vlast) oni moraju da plate i Busplus, iako GSP ne koriste i rade za platu manju od prosečne u GSP!?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 22:19 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Vladd, vec smo svojevremeno izvodili racunicu ovde, ispada da ako sverceri ne postoje onda se u prosecnom autobusu u jednom trenutku vozi 10 putnika, tako da ta prica ne pije vodu i ja ne bih sa tobom ovde da se natezem do sudnjeg dana oko toga. Mislim da to nije potrebno kad vidis da mozemo konstruktivno da diskutujemo o necem drugom. Davanje popusta na osnovnu cenu je jasno definisano i dozvoljeno po zakonu o zastiti potrosaca, bitno je da nekom ne uvecavas cenu po bilo kakvom osnovu, a umanjenje mozes definisati kako hoces - za koje kategorije stanovnistva, od kolko do kolko sati i slicno. Ja sam od pocetka sklon misljenju da grad/drzava treba da doplati do pune cene povlascenim kategorijama, znaci, ako je puna nesubvencionisana cena 3.000 dinara, a odredjena kategorija stanovnistva placa 1.000 dinara, onda grad/drzava za njega treba da doplati 2.000 dinara. Ako grad/drzava nema novca za to, onda se definise karta koja vazi naprimer od 05-08h, 10-15h i 1 do 22h koja kosta samo polovinu flatrate cene. Onda grad/drzava ne treba da doplati razliku izmedju 1.000 i 3.000 dinara, vec samo izmedju 1.000 i 1.500 dinara. Naravno, ako nekom penzioneru/nezaposlenom ne odgovara da koristi to pravo, moze koristiti bilo mesecnu kartu za zaposlene, bilo pojedinacne/vremenske karte. Moguce su i sve druge varijante, od one da mesecne karte za prevoz penzionerima i zaposlenima van spica budu potpuno besplatne, ako grad/drzava ima zelju da to finansira.



Mozemo da nabacujemo brojke i da filozofiramo, cak i da se "dogovorimo" da li je korektna ili nekorektna racunica.

Ono sto ja predlazem se ne zasniva ni na kakvim fingiranim podacima ili imaginarnim diskusijama o CENI prevoza, ili o finansijskom bilansu, ili o ponasanju rukovodstva i zaposlenih u GSP-u, ili o ponasanju korektnih putnika ili svercera...

Ono sto JA predlazem je AKTIVIRANJE prakticno JEDINOG MOGUCEG resursa, za POVECANJE broja korisnika...

SVE OSTALO je VEC prisutno i takva situacija NIJE DOBRA.

DVa relativno PROSTA operativna ZAHVATA, bazirana na nekim fragmentima ekonomsih teorija, koji su PONEKAD davali rezultate..

Jedino prosirenje broja korisnika je u pravcu da se privole "kratki" vozaci, da zamene vozilo sa javnim prevozom...
Sa drugim "ekonomskim trikom" bi se POVECAO broj KRATKIH i JEFTINIH relacija, a samim tim i PRIHOD.
Koliki ce biti, to zavisi odredjenih faktora, da li ce se ljudi preorganizovati, i izmeniti dodatno neke aktivnosti, ili ce prosto procenat povecanja biti parcijalno nedovoljan..

Drugog "povecanja" prosto NEMA!

Mogu da dignu cenu duplo, i da im PADNE prihod...

Sto se PRETPLATNE karte tice, CENA je NEBULOZNA..nikakva "dotacija" tu nije POTREBNA, a formirana je na osnovu DVE voznje dnevno puta 22 dana

Koliko je to "realno", jeftino, skupo, dotirano ili sta god..kada se na taj neekonomski nacin ODVALI cifra..onda je svaka diskusija iluzorna..
 
Odgovor na temu

adler4s

Član broj: 326579
Poruke: 31
..y-readme-arachnide-fr-35.fr.



+200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u30.01.2015. u 23:15 - pre 111 meseci
NEFORMALNA grupa građana, okupljena u kampanji Bus=Jednako, najavila je za nedelju 1. februar protest ispred Gradske skupštine Beograda, uz zahtev za hitno ukidanje gradskog sistema BusPlus za upravljanje javnim prevozom i naplatu.

„Mislimo da je došlo vreme da se svi ujedinimo u jedan jači i veći građanski front. Okupljamo se 1. februara, simbolično na dan kada su nam pre tri godine, bez ispunjavanja svoje obaveze da uključe javnost kao i o svim važnim pitanjima, potpuno netransparentno i sa našom opravdanom sumnjom u nezakonita delovanja, uveli BusPlus kao simbol svega najgoreg u ovom društvu“, piše u saopštenju.

Pored ukidanja sistema BusPlus, organizatori kampanje zahtevaju prestanak angažovanja javne komunalne policije za pomoć pri proveri karata u vozilima javnog saobraćaja u Beogradu.

Protest koji je organizator prijavio Ministarstvu unutrašnjih poslova, počeće u nedelju u 15 časova.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.mts.telekom.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.01.2015. u 08:18 - pre 111 meseci
Citat:
Pored ukidanja sistema BusPlus, organizatori kampanje zahtevaju prestanak angažovanja javne komunalne policije za pomoć pri proveri karata u vozilima javnog saobraćaja u Beogradu.

Nije bas jasno da li se organizatori zalazu za angazovanje redovne policije umesto komunalne, ili da nikakva policija ne pomaze pri proveri karata? Mislim da je svima jasno da kontrolori bez policije nemaju nikkvu svrhu postojanja, o tome je pisano u novinama pre 2 dana, mislio sam da ce cozmo_im da uradi copy/paste kao sto ima obicaj da radi, ali ocigledno je da mu ta tekst nesto i nije bas po volji. Bilo kako bilo, cenim da u beogradu ima barem 300.000 svercera koji ce potpisati sta god treba kako bi umanjili kontrole i uvecali mogucnosti kradje.
 
Odgovor na temu

Branko.R

Član broj: 323334
Poruke: 315
*.adsl-1.sezampro.rs.



+589 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.01.2015. u 08:44 - pre 111 meseci
Postoje načini da se uredi gradski prevoz i da vuk bude sit i ovce na broju!
Prvo karta je preskupa (po staroj ceni je oko dve vekne hleba). Drugo, za rad uštede i očuvanja prirode, trebali su da kupe autobuse na metan!
Treće, osloboditi GSP enormne administracije koja jede prihode i ono najvažnije, karte da naplaćuje onaj koji vas vozi a ne firma gradonačelnika i njegovih bandita!
Komunalna policija je i smišljena u tom duhu!
Za proteklih par godina, zvao sam ih par puta baš u vezi komunalnih problema i ni jednom nisu došli!!!
I slepac vidi gde je srž problema?
Siniša Mali je pred izbore obećao da će ukinuti bus plus? Šta bi, obećanje ludom radovanje? Ne da ga nije ukinuo nego se utalio i pojačao presiju na građane, em policija em nove, više tarife?!
Najbolje da ćutimo dok nas jašu!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.01.2015. u 09:22 - pre 111 meseci
Mali je deo trubackog orkestra, kojem pripadaju i jos mnogi vidjeni pojedinci u vlasti, vecitoj....uvek su "tu negde..."

Komunalna policija je prava politicka prevara.

Smisljeni da rade na sasvim drugim problemima, da brinu o komunalnom redu, zbog nereda koje su (na)pravili alavi pojedinci i koruptivne radnje lokalnih uprava, ali je to bila aktivnost neprijatna za bogacenje opstinskih nacelnika, pa su "prezaposleni" da budu "blind guardians" privatne firme Apex, na njihovim "zamisljenim" problemima.
 
Odgovor na temu

rale2rale
Načelnik vazduplohovstva u agenciji za
svemirska istraživanja
Agencija za svemirska istraživanja
Republike Srbije
bgd

Član broj: 70884
Poruke: 251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+67 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.01.2015. u 14:21 - pre 111 meseci
http://www.b92.net/info/vesti/..._category=12&nav_id=953059

"Zakon o prekršajima neustavan"
Izvor: Beta

Beograd -- Ombudsman je podneo predlog za ocenu ustavnosti odredbi Zakona o prekršajima, koja predviđa "uskraćivanje ljudskih prava", onima koji ne plate prekršajnu kaznu.


Zaštitnik građana Saša Janković je saopštio da je predlog podneo Ustavnom sudu ocenjujući da se odredbom zakona neustavno onemogućava ili uskraćuje ostvarivanje prava iz zdravstvenog i socijalnog osiguranja, imovinskih prava i radnih odnosa, kao i sloboda kretanja i preduzetništva.

"Ustav dozvoljava ograničenje ili oduzimanje imovine radi naplate kazni, ali ne i ucenjivanje građana uskraćivanjem drugih prava koja ne moraju biti ni u kakvoj vezi sa učinjenim prekršajem da bi se od njih naplatila kazna", istakao je Janković.

Dodao je da takve odredbe nisu neophodne, jer se bolja naplata novčanih i drugih obaveza postiže odgovornim radom javnih službi.

Janković je precizirao da odredba čiju ustavnost osporava, predviđa da osoba koja ne plati prekršajnu kaznu, od organa vlasti ne moze da dobije nijednu dozvolu ili odobrenje, osim onih koji se tiču ličnog statusa.

"To znači da u određenim uslovima neće moći da napusti zemlju niti registruje automobil, preduzetničku radnju ili preduzeće, niti da dobije dozvolu za adaptaciju stana ili kuće. Uskraćivanjem potvrde o plaćenom porezu građanin je onemogućen u ostvarivanju dugačkog spiska prava i interesa", naveo je on.

On je ukazao da su sada i pojedine lokalne samuprave počele za prekršaje da proglašavaju i kršenje obaveza iz obligacionih odnosa.

"Na taj način se stvorila mogućnost da zbog neposedovanja važeće karte, čiju naplatu vrši privatno preduzeće, građanin ostane bez niza Ustavom i zakonom garantovanih prava"
, ukazao je zaštitnik građana.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838486 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.