Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 845934 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2015. u 23:42 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: Kod monopola imas 100% ucesce na trzistu i dizao ili spustao cenu i dalje imas 100%. Jednostavno da ti neko od sutra smanji cenu na 3 dinara ti neces po ceo dan da se vozas okolo kao blesav samo zato sto je jeftino, vec ces ici gde bi inace isao i to je to.


To su mislili i za gorivo odnosno akcize, pa je meni pukao film zbog pohlepnih lopova i jednostavno sam prestao da koristim auto u jednom trenutku. Sada je gorivo pojeftinilo ali akcize su još veće (62din za dizel) odnoso čak skuplje od nabavne cene goriva, a ja sam se lepo navikao da ne koristim auto pa sad izinata neću lopovima da dam ni dinara. Ej, bre, za 300km vožnje ja treba lopinama da iskeširam u džep čak 1300din! Pa da li su oni normalni?

E isto je i sa BusMinusom. Manje cene više vožnje, velike cene više švercovanja ili manje vožnje. A leti ionako teram biciklu, daleko je zdravije od izduvnim gasovima zadimljenih autobusa, i beskućnicima usmđenim tramvajima.
 
Odgovor na temu

plague
Software Developer
Auckland, NZ

Član broj: 46734
Poruke: 623
*.136.4.181.host.layer2.co.nz.



+373 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.02.2015. u 23:57 - pre 112 meseci
^^ Da jos dodam da je preduzece sada u minusu i da sa trenutnim cenama treba da se eliminise sverc da ne bi bilo u minusu. Dakle cena nikako ne moze trenutno manja da bude.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 00:30 - pre 112 meseci
Kako god. Ako idem negde uz korišćenje više od jednog prevoza možda bih i bio rad da otkucam ovu vremensku kartu, ali je sigurno neću kucati za kratkotrajne vožnje. Ne pada mi napamet. Kao što rekoh više puta, ako dovedu vojsku da kontroliše bus jednostavno ga neću koristiti.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 01:09 - pre 112 meseci
Citat:
pisac:
To su mislili i za gorivo odnosno akcize, pa je meni pukao film zbog pohlepnih lopova i jednostavno sam prestao da koristim auto u jednom trenutku. Sada je gorivo pojeftinilo ali akcize su još veće (62din za dizel) odnoso čak skuplje od nabavne cene goriva, a ja sam se lepo navikao da ne koristim auto pa sad izinata neću lopovima da dam ni dinara. Ej, bre, za 300km vožnje ja treba lopinama da iskeširam u džep čak 1300din! Pa da li su oni normalni?

Eto, upravo ti pisac si primer onoga o cemu govorim - ti si prosecan covek koji nece da razbacuje svoj novac ako ne mora, vec ce ga radije zadrzati u svom dzepu. bIras racionalno izmedju dva izbora - nekoliko hiljada dinara mesecno za koriscenje svog automobila ili besplatan gradski prevoz, biras besplatni gradski prevoz, slicno razmisljam i ja i stotine hiljada drugih. Sve sto treba uraditi (ne kazem da tebi i meni to odgovara, ali treba) je da se taj izbor drugacije formira. Ako se napravi sistem sankcionisanja koji nece biti na dobrovoljnoj bazi kao ovaj danas, onda vise nemas izbor izmedju automobila i besplatnog prevoza, vec citav niz drugih izbora:
1) nekoliko hiljada dinara mesecno za koriscenje svog automobila ili nekoliko hiljada dinara mesecno za kazne?
2) nekoliko hiljada dinara mesecno za kazne ili nekoliko hiljada dinara mesecno za pojedinacne karte?
3) nekoliko hiljada dinara mesecno za pojedinacne karte ili trecinu toga za mesecnu kartu?
4) nekoliko hiljada dinara za bilo sta ili 0 dinara uz odlazak u zatvor?

Garantovano biras najracionalniju opciju, hteo to da priznas ili ne. I ti i ja i bilo koji svercer.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7177 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 09:42 - pre 112 meseci
Citat:
pisac
pa sad izinata neću lopovima da dam ni dinara.


OK, ako su ti iz gradskog saobracajnog preduzeca lopovi, a ti ih bojkotuj, bas kao sto si odlucio da bojkotujes prodavce goriva prestankom tocenja istog. Bez putnika bi garant morali da promene svoje strategije.

Sistem gde ce svako da drpne malo ono sto misli da mu "pripada" - bez obzira da li je to mesto u prevozu ili neke pare, nije sistem vec nesto drugo i od tako necega nista dobro ne moze da izadje.

Naravno, mozes ti i slicni tebi "u inat" da nastavis sa time, ali na kraju ce tako isto tebe neko deseti da drpa, posto i on misli da njemu to pripada.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 10:25 - pre 112 meseci
http://www.nin.co.rs/pages/article.php?id=92040

GSP Partizan

Možda je poređenje borbe antifašista protiv okupatora sa borbom prosečnog putnika protiv kontrole u autobusima GSP-a malo neprimereno. Možda jeste, jer komunalna policija nisu SS trupe, a ni šverceri nisu baš partizani. Ali to i dalje ne znači da neke paralele ne postoje

I na kraju zakljucak, i to odlican:

I tako sve ukrug, sa sve radikalnijim merama, i sa strane švercera, i sa strane gradskih vlasti, dok jednog dana, valjda, ne dođemo do toga da je trošak koji odlazi na komunalnu policiju i kontrolore jednak trošku koji bi grad imao da se obezbedi besplatan prevoz u gradu.
Možda je na to mislio Koen kada je rekao da će sloboda doći?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.vipmobile.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 10:31 - pre 112 meseci
Ivane, ti cini mi se verujes da to moze tek tako, da ljudima dodje iz dup u glavu i pocnu da placaju? Srbija je vec odavno takva drzava gde svi jedni druge drpaju, samo je pitanje kad se podvuce crta ko je tu u plusu a ko u minusu. Prevoz, prevoz, gradjevinske dozvole, odrzavanje zgrada, lopovluk, neevidentiranje prihoda u privredi, rad na crno, neoficijalni prihodi radnika policije, zdravstva, obrazovanja, pravosudja, administracije... pored zvanicnog sistema, postoji jos jedan paralelni, nezvanicni sistem drpanja. Da li je realno resenje sedeti i cekati da ce neko sa neba mahnuti carobnim stapicem i svi oni postati moralni i sa gnusanjem odbaciti dotadasnji sistem drpanja? Ili treba konacno poceti sa sankcionisanjem? Ako treba, na svesto trosimo za gluposti zaduziti se za jos milijardu, angazovati 10.00 policajaca koji ce svakodnevno od jutra do mraka hvatati prestupnike. I nije problem hvatati, treba oformiti sistem sankcionisanja koji nece biti volonterski kao sada - ako hoces placas kazne, ako ne prosto ih pakujes i sakupljas umesto salveta, markica i znacki. Svercere naprimer nije tesko hvatati - ne kriju se po sumama i gorama, nisu naoruzani, njhovi prestupi su lako dokazivi. Ako drzava nema ideju kako da njih eliminise, sta da kazemo onda za ove sve ostale mnogo komplikovanije kategorije prestupnika? Onda je najbolje da drzava otvoreno saopsti da se od sutra ne primenjuju nikakvi zakoni, jer cemu zakoni ako se postovaje istih zasniva na dobrovoljnoj bazi?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 10:33 - pre 112 meseci
Citat:
ventura:
@cozmo_im:
Tvoja situacija sa tom Corolom je samo jedan kraj ekstrema. Drugi ekstrem bi bio kao da sam ja naveo primer Cayenna koji godišnje na amortizaciji gubi 25 hiljada i troši 30 litara goriva, pa to uzeo za neki primer. Kao što većina ljudi ne vozi Cayenna tako većina ljudi ne vozi ni auta stara više od 25 godina koji su dobili na poklon i na kojima sami rade generalku motora.


Dugujem ti odgovor. Zato sam i rekao da je moj slucaj u pitanju i gledam sebe. Ne interesuje me tamo neki Pera Zika i njegovi troskovi.

Evo drugi auto koji vozim, Fabia 1,9TDI, potpuno razlicit slucaj. Auto je imao kvar klime, pocelo je kvacilo da zeza, elektronika ludovala, i sad nam ga komsija slupao (nismo mogli da dovezemo dva auta sa servisa istovremeno, zamolimo komsiju koga znamo sto godina da doveze auto sa 3km razdaljine i on se primi na TDI, izleti iz krivine, opali dva kontejnera, slomi letvu, iskrivi sponu, viljusku, razbije hladnjak, krilo, far, haubu...).

I eto amortizacije koja ode u nebesa iako ne placamo stetu. A auto maltene oko 15 god mladji od mog. Zato i dalje koristim moj (da kazem licni) za 99% potreba po gradu upravo iz razloga amortizacije koja je smesna jer gledam svoju korist.

Zato - od slucaja do slucaja i nema pravila. Da vozim novi auto, naravno da ne bih mogao nikako da poredim sa GSP-om.

Ali sirova cena troska mesecnog, sto se tice sipanja goriva naspram cene karte mesecne ne ide bas u prilog busu.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.vipmobile.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 10:40 - pre 112 meseci
Citat:
Ali sirova cena troska mesecnog, sto se tice sipanja goriva naspram cene karte mesecne ne ide bas u prilog busu.

Jasno, ali zato cena bilo cega u odnosu na svercovanje ide u prilog svercovanju. Uopstenije, cena bilo cega u odnosu da to isto ukrades ide u prilog kradji.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7177 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 10:41 - pre 112 meseci
@cozmo_im,

Nije nista sporno da ti "gledas sebe". Problem samo nastaje ako ti taj tvoj primer koristis u diskusiji o gradskom prevozu zato sto si ti specijalan slucaj (specijalan slucaj u smislu da to sto ti radis nije uobicajeno).

Ventura vec pomenu obrnut slucaj sa nekim ko ima amortizaciju 1000x vecu. Isto tako je i Bill Gates slican specijalan slucaj - ne sumnjam da i on ima sasvim logicne racunice za nesto sto nikome od nas ne bi radilo posao ni u ludilu. Problem je sto nista od toga ne upada u tipicne slucajeve.

Siguran sam da bi statistickom analizom dosao do toga da vecina ljudi voze auto izmedju 5 i 15 godina mator i da ga je vecina platila svojim parama, nekoliko hiljada EUR u proseku na koje ce izgubiti >50% vrednosti kada auto budu prodavali. Sto znaci da su njihovi troskovi amortizacije znacajno veci od tvojih.

Citat:

Ali sirova cena troska mesecnog, sto se tice sipanja goriva naspram cene karte mesecne ne ide bas u prilog busu.


Da tebi.

Vecina ljudi nema taj luksuz da dobiju auto na poklon i da im isti sluzi 25 godina. Pa je toj vecini ljudi takva racunica potpuno neupotrebljiva.


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 10:48 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Ivane, ti cini mi se verujes da to moze tek tako, da ljudima dodje iz dup u glavu i pocnu da placaju?


Poenta je zadnji pasus glede besplatnog prevoza i tu su u pravu. Umesto da gradski budzet potrose da se GSP realno osposobi nekako i da se u medjuvremenu napravi realan tarifni sistem kojim bi se suzbio sverc sto vise (naravno nemoguce ga je iskoreniti 100%), oni daju silne novce na nove komunalce (plate cca 700 evra bruto x 800, skoro 6,8 miliona evra godisnje) i pokusavaju da silom uteruju svercere. To u ovoj drzavi ne ide tako - a kao sto vidis oglasio se i sindikat policije jer i oni znaju da ovi rade protivzakonito. Pricao sam skoro sa komsijom koji je interventi pandur iz tog sindikata - kaze budalastina nevidjena i potpuno neovlasceno postupaju. To sto ima tamo neki lokalni zakon koji je u suprotnosti sa zakonom o ovlascenim licima nikog ne interesuje osim zastitnika gradjana ocigledno.
Pri tom policajac ima manju kintu od komunalca. I losije uslove rada.

Dakle, umesto da saslusaju ove iz grupe sa Kampanjom za odrziv i besplatan prevoz, oni ne znaju gde udaraju, ali bitno je zaposliti novu armiju glasaca.

Ne mora da bude besplatan prevoz naravno (ali je moguce to ostvariti za zitelje grada), ali ako se vec subvencionise, dajte napravite model gde ce ljudi vise placati i tako da se obezbedi deo ostalih sredstava a ne samo dizati cene bez ikakve logike.

Evo juce me zove drugarica (koju poslodavac nije prijavio niti joj placa prevoz) - pukla je 500 kinti do posla i nazad. Kako? Ne vaze vise papirne kartice, morala da kupi onu plasticnu od 250 i da da jos 180 za dve voznje. Kaze mogla sam taksijem za te pare. Sad je isto izracunala, da ima gde da parkira u centru, jeftinije joj da vozi svoj mali Renojcic na plin za tih 15km dnevno tamo i nazad makar uracunala svu amortizaciju nego da se terorise GSP-om. Nigde logike.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 11:00 - pre 112 meseci
Citat:
cozmo_im: Evo juce me zove drugarica (koju poslodavac nije prijavio niti joj placa prevoz) - pukla je 500 kinti do posla i nazad. Kako? Ne vaze vise papirne kartice, morala da kupi onu plasticnu od 250 i da da jos 180 za dve voznje. Kaze mogla sam taksijem za te pare. Sad je isto izracunala, da ima gde da parkira u centru, jeftinije joj da vozi svoj mali Renojcic na plin za tih 15km dnevno tamo i nazad makar uracunala svu amortizaciju nego da se terorise GSP-om. Nigde logike.

Koji si ti spin doktor....imas li jos koji iskrivljeni primer da prikazes kao merodavan?

Cena karte je jeftinija od koriscenja sopstvenog vozila - tu je kraj price. To sto ti "znas nekoga" sa nekom specijalnom pricom nema veze sa prosecnim korisnikom autobusa. Inace da si u pravu, autobusi bi bili poluprazni.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.vipmobile.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 11:26 - pre 112 meseci
Ne znam cemu uopste poredjenje, to je isto kao kad bih ja sad poceo da pricam kako je vecera po beogradskim restoranima mnogo skupa i da za mnogo manje pare mogu sam sebi nesto da skuvam u svojoj kuhinji. U redu je da izaberem hocu li da kuvam ili da idem u restoran, ali nije u redu da odem u restoran, veceram i kad konobar hoce da naplati ja ga oteram u tri lepe, kazem da necu da platim i nemam licnu kartu, a ako me slucajno uhvati policajac onda iz sveg glasa kukam sto me neopravdano i nicim izazvano vodi u stanicu i preko medija se borim za svoje ljudsko pravo da slobodno i neometano veceram bez placanja po beogradskim restoranima.
Samo da podsetim - u rangiranju elementarnih legitimnih ljudskih prava i sloboda, legitimno pravo pojedinca da jede i pije je daleko bolje rangirano nego pravo da se vozi.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 11:50 - pre 112 meseci
Brate ! 146 stranica, i sve isto u krug ...
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7177 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 12:35 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Ivane, ti cini mi se verujes da to moze tek tako, da ljudima dodje iz dup u glavu i pocnu da placaju? Srbija je vec odavno takva drzava gde svi jedni druge drpaju,


Sumnjam da to moze tako.

Mislim da nije sporono da je jedino resenje blizu 100% naplativost kazni, u kom slucaju kazne uopste ne moraju da budu visoke, treba da budu taman tolike da se ogromnoj vecini korisnika usluge ne isplati da "kraduckaju".

A za izbegavanje kazne lepo tvorza na par nedelja pa kome se to isplati...


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 13:06 - pre 112 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:Garantovano biras najracionalniju opciju, hteo to da priznas ili ne. I ti i ja i bilo koji svercer.


Pa da, ali nekako si iz onih navedenih opcija upravo izbacio onu koju sam naveo i koju bih odabrao: ne bih koristio prevoz da lopinama plaćam 90din za nekoliko stanica. Možeš ti da računaš koliko hoćeš kojekakve profite i cenovnike, ali ako iz matematike izbaciš ljudski psihološki faktor onda nećeš dobro izračunati.

Hej bre, meni je jeftinije (čak i sa ovim monstruoznim akcizama, sve u kompletu sa amortizacijom) da koristim auto za kraće relacije. A neću ni to dok god ne smanje akcize. Koliko bi tek bilo jeftinije voziti auto da nisu nabili harač na gorivo. To samo pokazuje koliko paraju oblake sa cenom prevoza, ili bolje reći koliko kradu u gradskom prevozu.

Citat:
DaliborP:Cena karte je jeftinija od koriscenja sopstvenog vozila - tu je kraj price.


To je za netačno, i tu je kraj priče. Mene auto košta 17din po kilometru sa celokupnom amortizacijom.

Citat:
Ivan Dimkovic:OK, ako su ti iz gradskog saobracajnog preduzeca lopovi, a ti ih bojkotuj, bas kao sto si odlucio da bojkotujes prodavce goriva prestankom tocenja istog. Bez putnika bi garant morali da promene svoje strategije.


Znači trebali su da bojkotuju i Mariju Antoanetu, umesto što su je giljotinirali? Ne ide sve tako jednostavno među ljudima.


Citat:
Darko Nedeljković:
Ivane, ti cini mi se verujes da to moze tek tako, da ljudima dodje iz dup u glavu i pocnu da placaju? Srbija je vec odavno takva drzava gde svi jedni druge drpaju, samo je pitanje kad se podvuce crta ko je tu u plusu a ko u minusu.


Pa meni je upravo došlo iz düpeta u glavu pre nekih 8-9 godina da ne treba da plaćam ništa, jer me država krade na svakom koraku i pri tome posmatra ko lopova iako je u stvari ona lopovska (lopov za sve druge misli da bi se ponašali isto kada bi smeli/znali). Nema tu šta dalje da se raspravlja, ako se ona ponaša prema meni lopovski, ja joj vraćam u domenu svojih mogućnosti. Uvek je država na dobitku jer ima mnogo moćniju mašineriju za pljačkanje građana, ja sam tu samo jedan bedni crv koji se inati velikom zlom lopovskom sistemu i time uspeva da nadoknadi samo mrvicu onoga što mu je uzeto, i to je to. Ništa više i ništa manje od toga.




 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7177 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 13:46 - pre 112 meseci
Citat:
pisac
Znači trebali su da bojkotuju i Mariju Antoanetu, umesto što su je giljotinirali? Ne ide sve tako jednostavno među ljudima.


Ne ide. Samo ne vidim kakve veze ima krvava revolucija sa kraduckajem kako ko stigne.

Jedno, u odredjenim situacijama (tipa despotija) mozda dovede do nekakve promene na bolje (ali samo kao katalizator, sustina i epilog zavisi od toga sta ce se desiti posle).

Drugo ne moze ni do cega da dovede nego do odrzavanja statusa quo.

Da li si video da je negde nesto promenjeno na bolje drpanjem na masovnoj skali? Tesko. Da to ide tako, sve sto bi trebalo da uradimo je da pustimo ljude da cornu malo i kad odu u supermarket, benzinsku pumpu, kad se prikace na struju - i da vidis kako drustvo odmah procveta.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 13:49 - pre 112 meseci
Citat:
pisac: To je za netačno, i tu je kraj priče. Mene auto košta 17din po kilometru sa celokupnom amortizacijom.

Ti si pretpostavljam kao i cozmo auto dobio besplatno, hoce to, kad te krenu pokloni. Za tebe, cozma i njegovu prijateljicu verovatno ovo sve ne vazi.

Za PROSECNOG korisnika mesecna karta od 30 evra je definitivno jeftinija od sopstvenog prevoza. Ne postoji ta racunica koja moze da dokaze suprotno, koliko god se vas par upinjali da je prikazete.

Citat:
Znači trebali su da bojkotuju i Mariju Antoanetu, umesto što su je giljotinirali? Ne ide sve tako jednostavno među ljudima.

Ovo mora da je najbedniji izgovor ikad za neplacanje karte. Nesto kao Hilandar i obijanje trafike.

Zanimljivo je da skupe cene goriva "bojkotujes", a skupe cene karata za prevoz ne "bojkotujes" vec se svercujes. Odlican primer kako se takvi uvode u red.

Gorivo bojkotujes jer ne mozes da ga ukrades, jer si svestan posledica. Ali za prevoz tu nema problema, onda ispadas smeker, pricas kako ne placas kartu, znajuci da su posledice minimalne. I onda jos dodjes da pricas o nepravdi.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 13:58 - pre 112 meseci
Citat:
DaliborP:[
Cena karte je jeftinija od koriscenja sopstvenog vozila - tu je kraj price. To sto ti "znas nekoga" sa nekom specijalnom pricom nema veze sa prosecnim korisnikom autobusa. Inace da si u pravu, autobusi bi bili poluprazni.


Ovo ti nije bas tacno, jer znam dosta ljudi kojima je isplativije da idu kolima na posao. Verovao ti ili ne. U pitanju su, dakako, krace relacije, voznja na plin ili malolitrazno dizel vozilo. Potrosi se jako malo goriva za 22 radna dana pa i dodatak amortizacije dize trosak samo malo iznad cene mesecne dopune. Imaju cca 10km dnevno uz prosek od oko 6,5 litara. Sa amortizacijom mozda dodje par stotina dindzi skuplje na mesecnom nivou od GSP-a. Vozila su kupljena jeftino. Pa racunaj. Predju 200-220km tamo i nazad za 14 litara. To je manje od 2000 din. Izracunaj amortizaciju za recimo Fabiu dizel 1.9 TDI (kakvu i sam vozim povremeno) koja na tim relacijama trosi 6 lit u proseku, znaci gorivo za 15e i nek je amortizacija i 20e mesecno pa eto ti isplativosti. Takva fabija stara mozda 13 god se nabavlja za manje od 3000e.

Upravo to je greska tarifnog sistema GSP-a. Omoguciti svima prevoz za toliko koliko plate. Za manje relacije manje, za vece vise i slicno i da politika mesecnih dopuna bude promenjena a ne da neko maltene moze da se uklopi u tu cifru i ide kolima na posao. Besmisleno je da GSP bude tu negde sa cenom.

Ok, slazem se da je kod VECINE to neizvodljivo, ali svejedno ce podici svest i savest gradjana ako se tarifni sistem prilagodi vecini potreba.

Malo igranke:

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.02.2015. u 14:18 - pre 112 meseci
Cena karte NIJE jeftinija od koriscenja sopstvenog prevoza.

Nekada je bilo isplatljivije ici prevozom, nego JEDAN u kolima. Sa dvoje u kolima je bilo slicnije ceni gradskog prevoza, a voznja troje u kolima je bila isplatljivija..


Sada je situacja da je JEDAN korisnik sa sopstvenim vozilom(koje inace ne sluzi SAMO za put do posla), ima MANJI trosak ako koristi SOPSTVENO vozilo umesto javnog prevoza.

I u tome je poenta.

Da SOPSTVENO vozilo ostane PARKIRANo, i da je korisniku isplatljivije da koristi GSP..

I to su JEDINI korisnici koji OZBILJNO mogu da povecaju promet..sve ostalo je ionako u igri i proizvodi situaciju koja je pogubna po GSP...

Mogu se navoditi bilo kakvi primeri i bajke, ali to je jedina zona, jedini "prostor" za POVECANJE broja korisnika..

Nikakvi imaginarni sverceri, ili zamisljeni nezaposleni i dokoni pojedinci kojima je jedina zabava da se svercuju, nece POVECATI promet u GSP-u..

A na trzistu doticnih usluga, i DRUGI posluju, ALI ne sa TOLIKIM gubitkom!.. Njima u prevozu NE SMETAJU izmisljeni "sverceri" ili dokone neplatise karata..

I o kakvim "srecnim" pojedincima ili netipicnim primerima je uopste rec?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 845934 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.