Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838320 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 11:34 - pre 111 meseci
Tako sto se sredi da prvo privatnici dobiju sta zele, a ne sta je stvarno pravilno, pa onda tek GSP?
 
Odgovor na temu

7.scena

Član broj: 324066
Poruke: 125
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://www.kupacikostimi..


+355 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 11:34 - pre 111 meseci
Postoji jedna relevantna racunica koju Ned nije uzeo u obzir. Kada uporedis prosecnu platu u Osnabrücku i Beogradu videces da je cena javnog prevoza nekoliko puta skuplja u Beogradu, naravno kao udeo od prosecne plate.

Podjimo dalje, javnim prevozom se ne voze oni koji imaju visoke plate u Beogradu, vec pre svega pokusaj srednje i radnicka klasa cije plate debelo izlaze van fiktivnih statistika, odnosno plate onih koji se voze javnim prevozom su blizu donje granice sigmoidne krive raspodele plata, a ta granica je drasticno niza nego ona u Osnabrücku. Pa udeo cene javnog prevoza biva desetak puta veci u odnosu na primanja.

Podjimo dalje, cena prevoza u Beogradu za radnicku klasu sa zvanicnim platama od 160-250evra predstavlja trosak koji je u direktnoj kompeticiji sa budzetom za osnovnu i minimalnu prehranu i placanje osnovnih racuna. Dakle to je opterecenje koje vitalno moze da ugrozi postojanje radnicke porodice.
Dok 60evra za javni prevoz radnika iz Osnabrücka moze samo da mu ugrozi deo budzeta vezanog za mesecna izdvajanja za luksuz, svakako ne za minimalnu hranu i racune.

To je ono sto ugodno teoretisanje iz zapadne pozicije ne detektuje. Isto kao sto sagovornik sa lokacijom iz Katara ne bi razumeo ekonomske probleme nekoga iz Osnabrücka jer zaradjuje dvadesetak puta vise i ne razume zasto koristite javni prevoz kada moze da se vozi S klasa.

Mnogo logicnije bi bilo da neki Bugarin iz Sofije, Madjar iz Budimpeste ili Rumun iz Bukuresta podeli svoje iskustvo lokalnog resenja za samoodrziv javni transport u ekonomiji slicnoj nasoj.

Vidis ova moja gruba racunica nije opravdanje, vec je objasnjenje zasto ljudi drugacije i emotivnije posmatraju problematiku ovde. Cena prevoza nije samo broj, vec je pitanje sta taj broj u konkretnoj ekonomiji, klasnoj grupi i porodicnom budzetu znaci.

Bez sveobuhvatne reforme sistema pod jedan naplate, opet pod jedan kazne (aspolutno je neophodan efikasniji sistem) ovaj problem ce nastaviti da tinja. Na kraju ce se zavrsiti samo na dva nacina promenom beogradske vlasti za sposobniju tj. promenom sistema tarifiranja i kaznjavanja.
 
Odgovor na temu

superbaka

Član broj: 5290
Poruke: 2924



+1298 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 13:11 - pre 111 meseci
zeleo bih da cujem jedan opravdan razlog zbog cega ne treba placati neku uslugu koju koristite, u ovom slucaju, gradski prevoz...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 13:12 - pre 111 meseci
Radjeno je poredjenje sa regionom i u odnosu na zaradu i standard, prevoz je ispao najskuplji u Beogradu, naravno.

Ja ovo uporno pricam ali niko to ovde na ovoj temi ne kapira.

Ne moze se postaviti bilo sta na zdrave noge zanemarivanjem osnovnih potreba gradjana - koliko sta ko moze da plati. A dosli smo do samog dna. Zato je tako kako je jer su politicari pojeli sve u drzavi.

@Dexic: dobijaju svi subvencije po obimu i broju vozila i to im se uplacuje u isto vreme dakle nema favorizovanja, a GSP dobija dosta vise od privatnika. I opet su glavni prevoznici u Beogradu u plusu (privatni) - inace ne bi vozili.

@superbaka: u ovoj drzavi veliki sloj stanovnistva ne da ne placa samo prevoz nego ne placa i masu drugih stvari da bi se prehranila. Od GSP-a se ne umire. Umire se od gladi.

Uredjena drzava i ekonomija - zadovoljan gradjanin - placanje prevoza (i svih ostalih usluga).

Kratko i j...no.

 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 13:40 - pre 111 meseci
Citat:
superbaka:
zeleo bih da cujem jedan opravdan razlog zbog cega ne treba placati neku uslugu koju koristite, u ovom slucaju, gradski prevoz...

Zato sto ti tako ostane vise za pivo.

Citat:
Uredjena drzava i ekonomija - zadovoljan gradjanin - placanje prevoza (i svih ostalih usluga).


A sa druge strane:
placanje prevoza (i svih ostalih usluga) - uredjena drzava i ekonomija - zadovoljan gradjanin
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 13:41 - pre 111 meseci
Citat:
cozmo_im: Od GSP-a se ne umire. Umire se od gladi.

Kako dramaticno....pisac prica o zaveri zapadnog drustva, ti o gladovanju...ima li jos koji dobar izgovor za neplacanje usluge?

Za socijalno ugrozene kategorije cena mesecne karte je manje od 10 evra.

 
Odgovor na temu

superbaka

Član broj: 5290
Poruke: 2924



+1298 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 13:45 - pre 111 meseci
uredjena drzava po merilu prosecnog Srbina nece nikad da postoji, jer dok god ima na koga i sta da se vadi, dotle ce svoje krsenje zakona da pravda neuredjenoscu drzave... meni drzava nije bila uredjena ni dok sam studirao i radio u Beogradu, dok je gradski prevoz bio katastrofalan, a ipak, nije bilo ni dana da nisam imao markicu... cekao sam i po sat vremena u redu da je unapred kupim... i pizdeo sam na drzavu, ali sam svoje racune placao...
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 13:59 - pre 111 meseci
Citat:
cozmo_im:
Uredjena drzava i ekonomija - zadovoljan gradjanin - placanje prevoza (i svih ostalih usluga).

Kratko i j...no.

Ustvari, cozmo_im, ja cu ovom prilikom u potpunosti da se usaglasim sa tobom oko ovoga.
Naime, trenutno je situacija takva da se placanje zasniva na dobrovoljnoj bazi. Mozes da biras hoces li da placas redovno, ili da ne placas i sve sto kontrolor moze je - da ti pljune kroz prozor. Drzava je tako uredila da pojedinac ima pravo izbora hoce li da bude pametan pa da ne placa, ili glup pa da placa i za sebe i za onog sto je pametan. Ljudi biraju da budu pametni i ja im ni najmanje ne zameram na izboru. Drzava je na potezu, ako hoce nesto da promeni, da se placanje ne zasniva na dobrovoljnoj bazi vec da bude obavezno, onda neka promeni. Ako nece da promeni, mi cemo i dalje sami biati da li zelimo ili ne zelimo da placamo kartu, pa kome dosadi.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 14:36 - pre 111 meseci
@superbaka:

Niko se ne buni zato smo tu gde jesmo i drzava moze da nam radi sta hoce.

I da, da bi gradjani redovno izmirivali svoje obaveze i imali da plate sve usluge koje koriste, mora da bude gradjanin siguran sa ekonomske strane. Niko ovde ne pominje bogzna kakve plate i slicno, vec prostu sigurnost egzistencije i da drzava pomaze gradjanima.

E onda su svi vasi stavovi ok. I ja se zalazem za to isto, samo u situaciji kad je sve normalno.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 15:19 - pre 111 meseci
Citat:
I da, da bi gradjani redovno izmirivali svoje obaveze i imali da plate sve usluge koje koriste, mora da bude gradjanin siguran sa ekonomske strane.

A postoje li jos drzave gde je gradjanin siguran sa ekonomske strane, ili je Libija bila poslednja dok nisu skinuli Gadafija?
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Ned123
Nenad Bošnjak
Senior System Administrator
PIXOMONDO Images
Stuttgart, Germany

Član broj: 64971
Poruke: 835
..ynamic.kabel-deutschland.de.

Sajt: www.linkedin.com/in/nenad..


+28 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 18:24 - pre 111 meseci
Citat:
7.scena:
Postoji jedna relevantna racunica koju Ned nije uzeo u obzir. Kada uporedis prosecnu platu u Osnabrücku i Beogradu videces da je cena javnog prevoza nekoliko puta skuplja u Beogradu, naravno kao udeo od prosecne plate.

Podjimo dalje, javnim prevozom se ne voze oni koji imaju visoke plate u Beogradu, vec pre svega pokusaj srednje i radnicka klasa cije plate debelo izlaze van fiktivnih statistika, odnosno plate onih koji se voze javnim prevozom su blizu donje granice sigmoidne krive raspodele plata, a ta granica je drasticno niza nego ona u Osnabrücku. Pa udeo cene javnog prevoza biva desetak puta veci u odnosu na primanja.

Podjimo dalje, cena prevoza u Beogradu za radnicku klasu sa zvanicnim platama od 160-250evra predstavlja trosak koji je u direktnoj kompeticiji sa budzetom za osnovnu i minimalnu prehranu i placanje osnovnih racuna. Dakle to je opterecenje koje vitalno moze da ugrozi postojanje radnicke porodice.
Dok 60evra za javni prevoz radnika iz Osnabrücka moze samo da mu ugrozi deo budzeta vezanog za mesecna izdvajanja za luksuz, svakako ne za minimalnu hranu i racune.

To je ono sto ugodno teoretisanje iz zapadne pozicije ne detektuje. Isto kao sto sagovornik sa lokacijom iz Katara ne bi razumeo ekonomske probleme nekoga iz Osnabrücka jer zaradjuje dvadesetak puta vise i ne razume zasto koristite javni prevoz kada moze da se vozi S klasa.

Mnogo logicnije bi bilo da neki Bugarin iz Sofije, Madjar iz Budimpeste ili Rumun iz Bukuresta podeli svoje iskustvo lokalnog resenja za samoodrziv javni transport u ekonomiji slicnoj nasoj.

Vidis ova moja gruba racunica nije opravdanje, vec je objasnjenje zasto ljudi drugacije i emotivnije posmatraju problematiku ovde. Cena prevoza nije samo broj, vec je pitanje sta taj broj u konkretnoj ekonomiji, klasnoj grupi i porodicnom budzetu znaci.

Bez sveobuhvatne reforme sistema pod jedan naplate, opet pod jedan kazne (aspolutno je neophodan efikasniji sistem) ovaj problem ce nastaviti da tinja. Na kraju ce se zavrsiti samo na dva nacina promenom beogradske vlasti za sposobniju tj. promenom sistema tarifiranja i kaznjavanja.


Mislio sa da se povučem iz diskusije a onda vidim ovaj post i zaista zaslužuje komentar (u pozitivnom smislu):

Sve do zadnje rečenice apslutno tačno! Dobro brojke su malo promašene ali ne za puno % pa nema smisla cjepidlačiti.

Sve... osim zadnje rečenice...

Uvijek se volim nadati da će jednom biti bolje (i želim vam to od srca) ali se bojim da taj film nećete gledati...
Nijemci su onako (berem površno) pomalo škrt narod (lako sam se uklopio :) ). Ipak, šta misliš šta bi se desilo kada bi gradski prevoz ovdje u DE postao preskup (po bilo čijem kriterijumu):
A: Sve više ljudi počinje koristiti alternativne metode, sopstveni auto, pjehe, car pooling, bicikl (imamo kolegu koji par mjeseci u godini dolazi biciklom 24 km u jednom pravcu na posao - ja sam čovjek otvorenih pogleda ali to je i za mene previše :) ? Dešava se da se karta vraća na isti nivo od prije ili firma propada.
B. Ljudi se iz protesta krenu švercati i pravdati se da je "firma lopovska" sve sa državom

Zato što bi u ogromnoj većini izabrali prvo, Nijemci imaju takve cijene kakve imaju.
Zato što bi radije izabrali drugo, vi imate takve cijene kakve imate.

To je jedini razlog... nažalost... nema drugog...
 
Odgovor na temu

7.scena

Član broj: 324066
Poruke: 125
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://www.kupacikostimi..


+355 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 20:02 - pre 111 meseci
Ziv bio Ned, da li sam izneo tacne ili netacne opservacije tesko je oceniti kada se radi o drustvenoj i socioloskoj pojavi. Ja verujem da su tacne, ali volim da procitam kritiku.

Sto se tice tvog stava o filmu koji cemo/necemo gledati. Slazem sa tobom i ubedjen sam da ga gledati necemo, bar ne mi.
Ali ne sa razlozima zasto ga necemo gledati.

Sem objektivnih kulturoloskih razloga, razlog za takvo ponasanje Nemaca je pre svega ekonomija. Ekonomija kakvu imaju danas nije nesto sto je palo sa neba, ali je dobrim delom palo sa neba u beskonacnom pumpanju novca u postratnu Nemacku.
Ja sam ziveo u zemlji koja je gradjevinski projektovala i gradila nuklearne centrale u trecim zemljama, pravila mlazne avione, a samo jedna od dvadesetak slicnih izvoznih kompanija je sipala vise u republicki budzet nego celokupna izvozna industrija danasnje Srbije. Istina i toj zemlji je takva ekonomija na neki nacin pala sa neba, al ok.
U toj zemlji je svercovanje u prevozu prvenstveno bila zabava i sport za mlade isto kao sto je to danas u briselskom metrou ili osnabrickom autobusu, ako ne i u manjoj meri.

Preko noci ta ista zemlja je otisla totalno u djavola i ekonomski pala na dno Evrope. Danas se ljudi potpuno drugacije ponasaju u janom prevozu iako su to mahom isti oni ljudi iz one ekonomski uspesnije zemlje.

Ovim primerom sam samo hteo da ilustrujem na fin nacin da apsolutno ne verujem u eugenicke argumente u poredjenju nacija. Verujem u prostu ekonomsku racunicu jer sam svedok kako utice na ponasanje ljudi, posebno kada im racunica pocne pritiskati dugme ili gen koji se zove opstanak.

[Ovu poruku je menjao 7.scena dana 04.02.2015. u 21:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 20:08 - pre 111 meseci
Citat:
Ned123:
Nijemci su onako (berem površno) pomalo škrt narod (lako sam se uklopio :) ). Ipak, šta misliš šta bi se desilo kada bi gradski prevoz ovdje u DE postao preskup (po bilo čijem kriterijumu):
A: Sve više ljudi počinje koristiti alternativne metode, sopstveni auto, pjehe, car pooling, bicikl (imamo kolegu koji par mjeseci u godini dolazi biciklom 24 km u jednom pravcu na posao - ja sam čovjek otvorenih pogleda ali to je i za mene previše :) ? Dešava se da se karta vraća na isti nivo od prije ili firma propada.
B. Ljudi se iz protesta krenu švercati i pravdati se da je "firma lopovska" sve sa državom


Izabrali bi B. Jer da bi doslo do situacije da javni prevoz za Nemacku postane preskup, bi znacilo da bi cela privreda Nemacke imala problema, i bili bi u situaciji goroj nego mi.
Kada dodju u takvu situaciju, postace mi. Onaj deo izmedju vecina vas zaboravi kada napravi ovakva poredjenja :)


Nisu oni bolji od nas genetski, da se ne bi desilo nesto sto bi kod nas, kada bi vecina parametara bila ista.
 
Odgovor na temu

Ned123
Nenad Bošnjak
Senior System Administrator
PIXOMONDO Images
Stuttgart, Germany

Član broj: 64971
Poruke: 835
..ynamic.kabel-deutschland.de.

Sajt: www.linkedin.com/in/nenad..


+28 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 20:36 - pre 111 meseci
Kao što sam bezbroj puta vidio dok sam (fizički) živio na Balkanu, ne vrijedi objašnjavati...
Daleko od toga da je u pitanju bilo kakva eugenika (niti vjerujem u nju) a pogotovo nije riječ o bilo kakvim "višim" nacijama.
Više puta smo čuli i vidjeli da su ljudi porijeklom sa prostora Balkana u inostranstvu jako cijenjeni i obično prilično uspješni, dakle nikako nije u pitanju genetika (čak se nekad može vidjeti i suprotno od toga što imputiraš :) )
Nekako odmah okreće se na "strašnu" SFRJ privredu koja je čudom nestala preko noći i ekonomije "pale za drveta", pardon sa neba, a ne GRAĐENE decenijama. Mogao bih da ti pričam dugo npr o proporcionalnim ciframa "upumpanim" u privredu Njemačke nakon WW2 i proporcionalnim ciframa upumpanim u guz... i džepove u BiH nakon 1995 ali bojim se da ovdje to nije tema i da bi otišli u duboki off-topic.

Slažemo se da se ne slažemo sasvim, zar ne?

Srećno i laku noć na ovu temu, možda ja nisam u pravu, ko zna... ;)
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.dynamic.sbb.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 20:44 - pre 111 meseci
Ovde na forumu, a i na drugim mestima po internetu, moze se naci uputstvo za elektricne ograde za stoku, gde je objasnjeno kako stoku koja nije navikla da postuje ogradu nauciti da pocne to da radi. Dovoljno je da nekoliko pastira ukljuce struju i sacekaju par minuta, zivotinja ce sa gnusanjem ignorisati zicu i uputiti se put slobode. Zica ce dobro zdrmati zivotinju, a onda pastiri treba odmah da je uhvate i vrate u ogradu. Zivotinja ce jos par puta ponoviti isto i ponovo biti zdrmana strujom i vracena u ogradu. Ubrzo zivotinja uvidi da kad vec mora biti u ogradi, onda je bolje da bude tu bez nanosenja neprijatnog bola. I od tog trenutka postuje ogradu.

Iz ovog uputstva jasno se vidi kako resiti problem beogradjana svercera koji su svojevrsna stoka koja tezi nekoj svojoj viziji slobode i odbija da se povinuje pravilima. Problem nije u njima, oni samo imaju najprirodniji stav svojstven krupnijim sisarima. Problem je u nedostatku neprijatnog osecaja nakon krsenja pravila i u pastirima koji radije sede negde i piju kafu nego da uce stoku kako se pravila moraju postovati.
 
Odgovor na temu

7.scena

Član broj: 324066
Poruke: 125
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://www.kupacikostimi..


+355 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 20:59 - pre 111 meseci
Bezveze generalizujes. Ako neces da diskutujes jer Balkancima ne vredi objasnjavati, ok. Ali to tvoju argumentaciju ne cini ubedljivojom.

Nije to strasna privreda, sem u odnosu na danasnju. Ne pricamo mi ovde o tome da li je prosecan gradjanin sebi mogao bezbolno da priusti nov mercedes, vec pisljivu kartu za javni prevoz.

Cinjenica je da u to vreme nisam znao ni jedno dete koje se svercovalo prevozom (sem zezanja), a posebno nisam video odrasle kako beze iz tramvaja kada udje kontrola. Kao sto se to danas desava.

Danas ljudi masovno i svesno ne kupuju (sebi ili deci) karte za prevoz jer im je to ozbiljan budzetski teret. Kada je nesto ozbiljan teret za budzet, onda su potrebne i ozbiljne mere da nekoga nateras da to isto kupi. Kao sto smo videli ozbiljne mere su uvodjenje policijske represije u sama vozlila javnog prevoza. Kako ce taj pristup problemu da se isplati vlastima ostaje da se vidi.

Ja sve sto se desava sa javnim prevozom vidim kao cist ekonomski agrument, svakako poguran sa opalom kulturom i podviljalom korupcijom u lokalnim vlastima.

Sto se tice Bosne, baci racunicu, bas me interesuje koliko su para spiskali ni u sta. Ta nesrecna zemlja je spaljena kao Nemacka posle II sv. rata, ako ne i gore. Znam da je uvedena kolonijalna uprava EU koja je i sada na snazi i najveci birokratski aparat na svetu...



 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 21:07 - pre 111 meseci
Konacno jedno trezveno razmisljanje.
 
Odgovor na temu

Ned123
Nenad Bošnjak
Senior System Administrator
PIXOMONDO Images
Stuttgart, Germany

Član broj: 64971
Poruke: 835
..ynamic.kabel-deutschland.de.

Sajt: www.linkedin.com/in/nenad..


+28 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 21:41 - pre 111 meseci
Citat:

Sve što kažeš je, ponavljam, apslutno tačno i stoji ali to su sve samo simptomi.

Rekao sam da neću više na ovu temu jer ne osjećam da imam pravo na to pa ću još samo samo par rečenica off-topic (nadam se da mi nećete uzeti za zlo):
Žao mi je ako si stekao utisak da pokušavam bilo koga da ubijedim u bilo šta.
Ja ne bježim od toga da JESAM Balkanac, samo ne razmišljam kao većina pomenutih. Jedna engdota, ja sam radni vijek slučajno počeo u "državnom" Telekomu Srpske (sada u vlasništvu Telekoma Srbije) takle lezi lebe da te jedem. Utekao poslije 2 sedmice zato što sam gle čuda želio da RADIM. Poznanici su mi većim kazali da sam lud nakon toga. Trebam dalje? Ako treba, može, ali naravno ne ovdje.

Što se tiče upumpanih cifara, zamolio bh te da otvoriš posebnu temu (naravno bez politike) pa ću vrlo rado pokušati da pronađem nešto konkretno za BiH (za Njemačku već postoje relativno pouzdane cifre "na izvol'te"). Možda se iznenadiš ;)
To sa kolonijalnom upravom su izmislili upravo lokalni politikosi da bi imali opravdanje za to da ne rade ama baš ništa :) Mislim, proveo sam veći dio života tamo i malo bolje poznajem situaciju, slažeš se?
Za birokratski aparat ne bih rekao da je puno veći nego vaš :) ?

PS: U BL se ulazi samo na prednja vrata tako da nema ulaska bez karte. U SA se ulazi na sva vrata.
Gradski prevoz u BL onako životari, onaj u SA se raspada (na elektrošokovima i to ne zbog tramvaja :) ).
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 21:53 - pre 111 meseci
Saglasan sam sa razboritom i racionalnom diskusijom.

Sto se tice "neuredjene" drzave, i "svesti" nekakvog "prosecnog" balkanca, mislim da nije bas dilema sta je starije, kokoska ili jaje.

Drzava je ta koja MORA da pokrene proces, u PRAVOM smeru, prema sopstvenom uredjenju, a ne da ocekuje od "balkanca" nekakvu "promenu svesti"..

 
Odgovor na temu

Ned123
Nenad Bošnjak
Senior System Administrator
PIXOMONDO Images
Stuttgart, Germany

Član broj: 64971
Poruke: 835
..ynamic.kabel-deutschland.de.

Sajt: www.linkedin.com/in/nenad..


+28 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.02.2015. u 22:15 - pre 111 meseci
Sad mi ne date da idem spavati, žena me gleda popreko a sutra se RADI :)

Za razboritu, racionalnu i konstruktivnu diskusiju sam uvijek spreman.

@vladd
Ovo je tako dobro rečeno i ne bih imao ništa dodati ni oduzeti, da nije jednog logičkog problema:
Ali ista ta Država iliti njena presonifikacija zvana Vlast je sastavljena od istih tih "Balkanaca" koji opet ne mogu promijeniti svijest? Dakle opet imamo dilemu kokoška vs jaje, zar ne?
Očekivati od čovjeka da će se ponašati drugačije u vozilu GSP-a ili u skupštini ili vladi je onako pomalo djetinjasto i naivno, zar ne?

Problem je u stvari što ljudi sa naših prostora uvijek nađu rješenje u revoluciji (i ratovima zašto ne pomenuti) umjesto u evoluciji (ne onoj Darvinovoj :) ). Revolucija je uvijek bila i ostala sjaši kurta... i dobra je samo ako si ti murta :)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838320 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.