Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 846072 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.02.2015. u 16:47 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Znam, rekao si sto puta da je to sa tvoje tacke gledista tako. Ali sa moje nije - ako neka kompanija nije dobra, ona treba da propadne i to je to. Njeno mesto na trzistu zauzece druga. Ali, problem ljudi koji su navikli da se protivzakonito ponasaju ostaje, nece biti lako promeniti svest ljudi da prevoz mora da se placa.



Sa ovom izjavom mogu da se apsolutno slozim, generalno, onako "knjiski" ali ne i za GRADSKO REDUZECE..
Tu nema "slobodnog" ili "otvorenog" trzista, nema ni neke "konkurencije"(kolio im treba trzista, odnosno koliko mogu da pokriju, toliko su zaposeli), ne postoji ni jedan "knjiski" element uzroka loseg poslovanja..osim masovne pljacke ili nesposobnosti..ili kombinovano..po malo od oba.

Problem ljudi(gradjana) je POSEBAN poblem, i taj problem ima jako malo dodira sa GSP-om, kroz mali procenat svercera..cak nema vise ni UNISTAVANJA imovine u nekoj indikativnoj meri. Sto je za takvo preduzeca mnogo ozbiljniji problem...

Samo je UNUTRASNJA organizacija POBLEM..i nista vise!

Ostalo je "uticaj gama zraka na sablasne nevene"..laviranja, izmisljanja imaginarnih razloga, zamena teza i prikrivanje NESPOSOBNOSTI rukovodstva..
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.02.2015. u 16:54 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Slobodno pojasni... sklon sam misljenju da se prosecan beogradski svercer svercovao narem sto puta vise od pomenuta 4X kao i da je prekrsio mnogo vise pravila, naprimer nepokazivanje licne karte ili necekanje da dodje policija... a za avion - vec smo konstatovali da je javni prevoz podjednako autobus, tramvaj, voz, brod i avion, tako da tu vaze ista pravila.

Ne vaze uopste ista pravila, jer na avion moras biti identifikovan, dok za bus i voz je dovoljno da imas kartu.
Kada se ukrcas na bus besplatno, samo ne placas kartu, i to je jedino pravilo koje krsis, a to ne kosta toliko.
Kada se ubacis u avion bez karte, to krsi mnogo sigurnosnih pravila, i nije problem sto nisi platio kartu, vec sto si ucinio sigurnosnu prevaru.

Ako ti nisi shvatio da je ona zbog toga kaznjena, a ne zbog neplacene karte, ti imas ozbiljan problem.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.02.2015. u 17:36 - pre 111 meseci
Citat:
vladd: Sa ovom izjavom mogu da se apsolutno slozim, generalno, onako "knjiski" ali ne i za GRADSKO REDUZECE...

Pazi, zakon ne dozvoljava nikakvu diskriminaciju u pogledu vlasnistva nad privrednim subjektom, nigde ne pise ako je vlasnik privatno lice onda ovako, a ako je grad/drzava onda onako, niti to sme pisati. Ti kad udjes naprimer u japansku zeleznicu ne zelis uopste da znas ko je vlasnik tog privrednog subjekta, vec zelis da se prevezes od tacke A do tacke B. To o cemu ti govoris je pokusaj integracije socijalne ustanove i privrednog drustva u jednu instituciju, sto je protivzakonito. Preduzece za gradski prevoz treba da ima prihode od korisnika svojih usluga + prihode iz gradskog budzeta na ime prevoza povlascenih kategorija. Recimo, mnoga mesta u Srbiji imaju organizovan prevoz samo za osnovce od kuce do skole i tu skola raspise tender od koliko mesta hoce autobus i koliko kilometara godisnej taj autobus treba da predje u kojim terminima i ponudjaci daju ponude. Na tenderu moze da pobedi javno transportno preduzece, a moze i privatna firma, onaj ko da povoljniju ponudu, taj dobija pare i vozi. Kriterijum da je preduzece "gradsko" ne pomaze na tenderu - ako je njegova ponuda skuplja onda nece voziti. Mislim da ce u perspektivi tako morati da se radi i sa gradskim prevozom u beogradu - raspise se tender sa tacnom specifikacijom vremena polazaka, broja vozila i broja predjenih kilometara, prevoznici daju ponude i grad izabere onog koji je dao najpovoljniju ponudu. Ako gsp kosta beograd dvostruko vise nego sto bi kostalo da ja i ti osnujemo firmu i vrsimo prevoz, onda grad postupa protivzakonito i nenamenski trosi sredstva poreskih obveznika. Resenje je - zbogom G S P, welcome vladd&D.N. SP :-)
Citat:
Dexic:
to krsi mnogo sigurnosnih pravila...

Govoris o internim pravilima saobracajnog preduzeca, ili o drzavnim zakonima?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.02.2015. u 18:50 - pre 111 meseci
Samo tu, zanimljivu teoriju, "prisloni" recimo uz SKUPSTINU, zasto (samo) uz DRZAVNO PREDUZECE..

Pa da se na tenderu bira skupstina, od kvalifikovanih profesionalaca, koji ce da uredjuju drzavu ..racionalno, racionalnije..??

Gradska uprava bi PO TEORIJI, trabala da ZNA sta ce i kako ce sa Gradom, da planira razvoj.. infrastrukturu...
U takvu aktivnost se ne uklapa privatno preduzece sa svojim uslugama, vec MORA da postoji BAR DEO(najcesce znacajan) usluga koji opsluzuje JAVNO PREDUZECE..

Ali je to, sve, ostalo ipak samo teorija...
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.02.2015. u 19:00 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
Dexic:
to krsi mnogo sigurnosnih pravila...

Govoris o internim pravilima saobracajnog preduzeca, ili o drzavnim zakonima?

Zakonima avio prevoza (ne internih pravila kompanija)
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.02.2015. u 21:19 - pre 111 meseci
Citat:
vladd:
Gradska uprava bi PO TEORIJI, trabala da ZNA sta ce i kako ce sa Gradom, da planira razvoj.. infrastrukturu...

Meni to sto govoris deluje kao kad bora radar kaze "vrtnja molekula agilnoscu magnatrona", samo sto ovde fali jedan vladd da obrazlozi zasto je to glupost
Ne vidim nikakve veze zasto je gradu potrebno vlasnistvo nad autobusom za planiranje razvoja i infrastrukture... Vecina gradova u Srbiji nema preduzece za prevoz putnika u vlasnistvu grada, vec tu funkciju obavlja privatno preduzece i gle cuda, to funkcionise dobro, a tamo gde je grad vlasnik zbog "razvoja i infrastrukture" to funkcionise lose. Mozemo mi da budemo simpatizeri ove ili one vrste vlasnistva nad privrednim subjektima, ali... statistika pokazuje da najveci procenat preduzeca u javnom/gradskom/drzavnom vlasnistvu ne moze da opstane... da ne ulazimo u razloge jednim imenom mozemo reci - imaju slabosti na neke faktore i zbog toga ne mogu da opstanu. To je jedan problem, po meni sekundarni, a po tebi primarni. Ali se svakako mozemo sloziti da na statisticki lose rezultate tog oblika svojine kao ulje na vatru dolazi nezgodna navika korisnika da koriste usluge bez placanja + nema adekvatnog odgovora drzave na takav devijantan nacin razmisljanja. Sve to u kombinaciji vodi ka jednom izlazu - prestanku postojanja gsp u ovakvom svojinskom obliku.
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.02.2015. u 22:06 - pre 111 meseci
Citat:
Dexic:Ne vaze uopste ista pravila, jer na avion moras biti identifikovan, dok za bus i voz je dovoljno da imas kartu.


Ne moras.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.02.2015. u 23:08 - pre 111 meseci
@Darko
Pa zato sto Grad PLANIRA(pardon, gradska uprava) uvecanje prostora, strukturu prevoza, dok se "privatniku" mozda ne isplati da pokriva neke nerentabilne linije.
A grad ubira POREZ, od gradjana, i red je i u interesu mu je mobilnost gradjana.

I zato mora da ima resenje prevoza i iz zabitih, i iz transportno neprofitnih zona, a ne samo za najisplatljivije linije.

Ako to nisu dovoljni razlozi, onda sumnjam da je Bora zarazio Darka, koji ne prihvata jasne i logicne cinjenice, i pride papagajski lamentira nad "svercerima" kojih je manje od 10-15%, i koji prave stetu 15-20 din po voznji
A gubici daleko prevazilaze doticnu "stetu"..
Lazni gradjanobriznik Darko Nedeljkovic
Pravi vlastobriznik Darko Nedeljkovic

Salu na stranu, ako cemo da se bavimo surovim kapitalizmom, zasto bi se privatnik mlatio sa neprofitnim poslovima, i sta bi bila opcija.
I sta to "privatnik" moze a drzava, odnosno gradska uprava NE MOZE?

Da ima bolje autobuse, da ima bolje vozace, da nabavlja jeftinije gorivo, da redovno odrzava autouse.. da ima bolju organizaciju posla...

Mozda organizaciju posla, ali ja u Srbiji, mozda poznajem sacicu pruvatnika sa dobrom organizacijom posla, a znam jako puno privatnika..Vecina su bahati razulareni kmetovi...

Pa kako onda da se "privatizuje"? naci neki kompaniju, koja se bavi javnim rprevozom(ja ne znam da postoji takva)...recimo ni JAT nije korektno privatizovan, bez drzavnog bljuvanja novca, na sta bi licila privatizacija gradskog preduzeca?
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u15.02.2015. u 23:10 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: To o cemu ti govoris je pokusaj integracije socijalne ustanove i privrednog drustva u jednu instituciju, sto je protivzakonito. Preduzece za gradski prevoz treba da ima prihode od korisnika svojih usluga + prihode iz gradskog budzeta na ime prevoza povlascenih kategorija.


Naravno da socijalna ustanova treba da se integriše u gradski prevoz, i u celo funkcionisanje grada (a i države), i to sam već i objasnio zašto.

Evo da ponovim: zato što onda na socijalnim slučajevima niko ne zarađuje, a čim niko ne zarađuje na njima onda sa mnogo manje sredstava može da se pokrije mnogo veći broj socijalnih slučajeva.

Nije jasno? Evo da pojasnim: porezi mogu da budu dosta manji a da se opet pokriju svi socijalni slučajevi.

Tvoja metoda koju zagovaraš u stvari podiže poreze, i od tih poreza se finasnira nekakav privatnik koji zarađuje na socijalnim slučajevima. Dakle, ti lično ćeš više da finansiraš i one socijalne slučajeve koji se voze prevozom kako bi imalo šta da se prelije u džep onog pomenutog privatnika.

Eto, valjda ti je sad jasno da i ti sam gubiš pare sa takvom organizacijom koju zagovaraš.

Ne može narod da shvati da kapitalizam nije dobar za društvo već samo za sitnu manjinu u društvu, pa to ti je.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 09:35 - pre 111 meseci
Nece ljudi da shvate da je "privatizacija" u stvari fensi ime za pljacku.
Da se ne bi "vredjali", i proglasavali samo Balkance za lopove, evo da cujemo jedan svetski primer privatizacije, a da nije pljacka.

Privatnik bez cvrste veze sa drzavom ne moze da bude ni previse uspesan ni previse velik. I pri tome ne mislim samo na (neophodno) poznavanje sitnih birokrata, uz korupciju i preusmeravanje sredstava, vec na ozbiljne aktivnosti firme u generisanju planova razvoja, zavisno od drzavnih planova razvoja..

Tako da obidjemo mantru privatizacije doticne usluge, mogu privatnici da kolaboriraju na usluzi prevoza, ali ne i da drze monopol.

 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 11:55 - pre 111 meseci
Citat:
vladd:
Pa zato sto Grad PLANIRA(pardon, gradska uprava) uvecanje prostora, strukturu prevoza, dok se "privatniku" mozda ne isplati da pokriva neke nerentabilne linije.

E, za ovakve izjave bore radara vec ne treba vladd - vlasnistvo nad autobusom je potpuno nebitno za planiranje. Ako autobus treba da vozi od naprimer beograda do lazarevca a da putnici otkucaju 2 karte, onda je potpuno nebitno kome se daju pare, tj. najbolje je da se daju onome kome treba dati najmanje. Nece autobus da ide na vodu zato sto je vlasnistvo grada, niti vozac da radi volonterski zato sto mu je firma u vlasnistvu grada, nego to sve kosta te kosta. Doduse, ako je firma vlasnistvo grada onda moze da se ne placa kratkorocno, najvise par godina, dok se dobavljaci ne blokiraju racune zbog neplacene robe/usluga, ali verujem da ovde ne pricamo o kratkorocnim resenjima - dugorocno autobus ciji se troskovi ne placaju ne moze da postoji.

Citat:
A grad ubira POREZ, od gradjana, i red je i u interesu mu je mobilnost gradjana.

Opet kazem, to je izuzetak a ne pravilo, vecina gradova u Srbiji nema preduzece za gradski prevoz u vlasnistvu rada, pa opet ljudi ne zive u kucnom pritvoru nego odlaze na posao/u skolu/na pijacu/u ambulantu ako su bolesni...

Citat:
Salu na stranu, ako cemo da se bavimo surovim kapitalizmom, zasto bi se privatnik mlatio sa neprofitnim poslovima, i sta bi bila opcija.

Niko ne moze da se "mlati" sa neprofitabilnim poslovima ugorocno, mora da posluje barem na "pozitivnoj nuli". Dosta privatnika je zadovoljno poslovanjem na pozitivnoj nuli, evo i ja sam bih bio zadovoljan takvim poslovanjem. Uposlio bih nezaposlene clanove porodice, dao im da rade za sta su kvalifikovano, ja bih isto dobijao neku platicu za svoj rad i sasvim bi mi ok bilo da firma posluje sa 0 dinara dobiti godisnje... vidis, nije privatna svojina nesto cemu je dobit potrebnija nego drzavnoj/gradskoj/javnoj svojini. Sa druge strane, NIKO dugorocno ne moze da posluje sa gubitcima - pre ili kasnije kasa se isprazni, gubici predju vrednost imovine i cao-zdravo.

Citat:
I sta to "privatnik" moze a drzava, odnosno gradska uprava NE MOZE?

Mozda ti zelis da odgovoris, ti si upravo zagovornik ideje da problemi gradskog prevoza nemaju koren u neplacanju, vec u problematicnoj svojinskoj strukturi podloznoj... reci sam kakvim pojavama.

Mozda to sto direktoru preduzeca u svojini grada mozes da kazes "nema problema burazeru, samo ti nastavi da radis bez obzira na gubitke, imaces dobru platu 5 godina i boli te tuki sto ce firma nakon tog perioda prestati da postoji... Za razliku od toga privatnik radi sa gubitkom samo dok mu ne istekne ugovor (ako se nekako eznuo pa potpisao ugovor gde radi sa gubitkom, sto je retkost) a kada ugovor istekne onda ili ce sledeci biti barem na pozitivnoj nuli ili ugovora nece biti.

Jasno je svima - imamo mnogo lose, bahate i neobrazovane privatnike, ali sa druge strane preduzeca u drzavnoj/radskoj/javnoj svojini pokazuju neuporedivo losije rezultate rada cak i od takvih privatnika...

Citat:
Pa kako onda da se "privatizuje"? naci neki kompaniju, koja se bavi javnim prevozom(ja ne znam da postoji takva)...recimo ni JAT nije korektno privatizovan, bez drzavnog bljuvanja novca, na sta bi licila privatizacija gradskog preduzeca?

Pa imas jedno 16 modela privatizacije, ukljucujuci i likvidaciju pa sve od nule (koja je moja omiljena varijanta). Ja cak ne vidim potrebu da to bude jedna kompanija... tj. ni sada jedna kompanija ne obavlja gradski prevoz, vec gsp, lasta i nekoliko privatnih. Ako se neka povlaci iz posla, potrebno je ukljucivati druge, nove i to je to. Ja sam sklon ideji da ce uskoro neki preduzimljivi privatnik da se doseti da ponudi usluge prevoza po ugovoru firmama po dosta nizoj ceni nego sto to radi gsp i da ce vremenom gradskom prevozu ostati ucenici, penzioneri, studenti, socijalni slucajevi i sverceri. Mislim da treba razmisljati 2 koraka unapred i u skladu sa time grad mora jasno da zna koliko ima putnika iz kojih od ovih kategorija i da jasno definise kolika je realna subvencija po putniku iz koje kategorije. Muka mi je od toga da jedno preduzece mora da iskuka subvencije kao nekakvu socijalnu pomoc, treba da se zna tacno, toliko putnika x toliko dinara = toliki iznos za taj mesec.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 12:10 - pre 111 meseci
Citat:
pisac:
Naravno da socijalna ustanova treba da se integriše u gradski prevoz, i u celo funkcionisanje grada (a i države), i to sam već i objasnio zašto.

Pre svega, jos jednom moram da naglasim da je to protivzakonito, neusaglaseno sa pravnim poretkom Srbije i put kojim treba da ides je da sa svojim politickim istomisljenicima probas da izboksujes promenu zakona o privrednim drustvima. Generalno ne protivim se takvoj ideji, ali iz razumljivih razloga protivim se protivzakonitom ponasanju. Nego sta cemo sa ovim - tvorevina koja se zasniva na integraciji socijalne ustanove i privrednog drustva trenutno ne funkcionise najbolje i sva je prilika da joj na duzi rok sledi likvidacija?


Citat:
Nije jasno? Evo da pojasnim: porezi mogu da budu dosta manji a da se opet pokriju svi socijalni slučajevi.

To sto kazes u teoriji cak deluje logicno, ali u praksi ljudi ovde na foumu kazu da privatni prevoznici ostvaruju dobit, a frankenstajn sklepan od socijalne ustanove i privrednog drustva sa istom kolicinom novca posluje sa gubitkom? Ja sam sklon misljenju da bi ukidanjem svercera moglo da se postigne da i jedni i drugi odlicno posluju, ali ti i vladd stalno insistirate na podloznosti drzavne/gradske/javne svojine nezeljenim pojavama a kad se ja slozim sa vama da takvi oblii svojine jesu podlozni nezeljenim pojavam, vama opet ne odgovara... kako covek sa vama uopste da razgovara?

Citat:
Ne može narod da shvati da kapitalizam nije dobar za društvo već samo za sitnu manjinu u društvu, pa to ti je.

Znamo mi da nije dobar, ali smo svesni toga da je trenutno nekaptalisticko resenje jos gore, pa od dva zla birmo manje. Moze tako?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 12:16 - pre 111 meseci
Citat:
vladd:
Nece ljudi da shvate da je "privatizacija" u stvari fensi ime za pljacku.

Pa ja tebe uopste ne razumem, zar nisi ti malocas tvrdio da je trenutni oblik svojine nad gsp podlozan pljacki i da se preduzece sa takvim oblikom svojine godinama samounistava?

Citat:
Privatnik bez cvrste veze sa drzavom ne moze da bude ni previse uspesan ni previse velik.

Sto se velicine tice moj stav je jasan - nebitno je da li imamo jedno preduzece sa 1000 autobusa ili 1000 preduzeca sa po jednim autobusom, krajnji broj autobusa je isti.
A ovo "ne moze da bude ni previse uspesan" je tek za prevoz nije - super je sto najvece preduzece za prevoz nije privatno pa moze da bude tako "uspesno" kako jeste :D
Nema kraja nasoj sreci sa ovako uspesnom firmom!

 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 14:41 - pre 111 meseci
Citat:
Informer:
Citat:
Dexic:Ne vaze uopste ista pravila, jer na avion moras biti identifikovan, dok za bus i voz je dovoljno da imas kartu.


Ne moras.

Slobodni reci zasto mislis ovo, ili nam se javi kada te odbace posto se nisi identifikovao pri ulasku na aerodrom :) (pod ovim se podrazumevaju i dozvole bez podataka o osobi, kao sto je slucaj za diplomatsko osoblje)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 16:14 - pre 111 meseci
Citat:
vlasnistvo nad autobusom je potpuno nebitno za planiranje


Ma nemoj

A kako bi to privatnik pokrio dve linije sa jednim autobusom, ili recimo 13 linija, a pokriva 9(da predpostavimo da je jedan autobus po liniji, iako je minimum dva, a pozeljno je i vise)..
Mislis da ce privatnik da drzi u rezervi nekoliko autobusa, pa kada gradska vlast odluci da napravi liniju za Altinu, ili neko novo divlje naselje..privatnik samo skine ciradu sa konzerviranog autobusa i "baci" se na posao

Mora da postoji "kompenzacija", ili amortizovanj tekvih oslovnih udara, a to samo moze drzavna firma..koja prakticno u svakom trenutku moze da podigne kredit i bez obzira na poslovni bilans..

Otkrili smo jednu od prednosti drzavnog preduzeca

Citat:
Pa ja tebe uopste ne razumem, zar nisi ti malocas tvrdio da je trenutni oblik svojine nad gsp podlozan pljacki i da se preduzece sa takvim oblikom svojine godinama samounistava


Pocinjes da licis na boru lazova, gluvog telefona

Nema veze OBLIK SVOJINE, sa PLJACKOM..naprotiv u sadasnjem trenutku su OBE svojine OGREZLE u PLJACKI.

Vec je za funkcionisanje nekog preduzeca potrebno SPOSOBNO I STUCNO rukovodstvo, a ne "posteni" ili ne znam kakvi..
I naravno, ko KRADE, ide u APS..bio privatnik ili drzavni namestenik...za kradju bih uveo takvu "ravnopravnost" svojine
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 19:21 - pre 111 meseci
Citat:
Dexic:
Citat:
Informer:
Citat:
Dexic:Ne vaze uopste ista pravila, jer na avion moras biti identifikovan, dok za bus i voz je dovoljno da imas kartu.


Ne moras.

Slobodni reci zasto mislis ovo, ili nam se javi kada te odbace posto se nisi identifikovao pri ulasku na aerodrom :) (pod ovim se podrazumevaju i dozvole bez podataka o osobi, kao sto je slucaj za diplomatsko osoblje)


Da ne bi bilo rekla-kazala...

Pre par meseci sam se uredno pojavio na aerodromu u Bremenu, uredno prosao security check bez da mi je bilo ko trazio dokumenta. Pored kapije za ulaz u avion sam usao pomocu QR koda koji sam imao u telefonu. Karta, doduse, jeste glasila na moje ime ali niko nije proveravao da li sam to ja.

Tim avionom sam stigao u Minhen i, bez da me je iko ista pitao, isetao sam iz zgrade.

Kada sam, posle par dana u istom tom Minhenu pokusao da dodjem do aviona za Beograd tu me je vec sacekala policija i trazila pasos.

Kapiras poentu? To sto su mi trazena dokumenta nema nikakve veze sa cinjenicom da ulazim u avion.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7177 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 19:35 - pre 111 meseci
Citat:
Dexic
Ne vaze uopste ista pravila, jer na avion moras biti identifikovan


Kako gde - u nekim zemljama za lokalne letove ne moras nista da pokazujes od ID dokumenata.

Recimo za letove unutar Nemacke, ne traze dokumenta na ulazu u avion. Na karti moze pisati Ivan Dimkovic ili John Smith, aerodromski droid ce prisloniti bar kod boarding karte ili cu to ja uraditi sa QR kodom na mobilnom i uci u avion.

Obaveza identifikacije pocinje tek sa medjunarodnim letovima (mada neke zemlje, kao sto je USA recimo, traze photo ID prilikom sigurnosne kontrole koji mora biti uparen sa imenom i prezimenom na boarding karti ali to su nacionalni propisi pojedinacnih zemalja a ne nekakva globalna obaveza).

@edit, sad vidim pretece me Informer.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 19:40 - pre 111 meseci
To je unutar EU, tamo nema regulative koja zahteva ID unutar Schengena.
Za US je obavezan ID ili nema leta:
http://www.tsa.gov/traveler-information/acceptable-ids
("If we can’t verify your identity, you may not be allowed to enter the screening checkpoint or to board a plane")

A Darko je poleteo kako su je kaznili jer nema kartu :) (sto se moze upariti sa time da nemam kartu, ali iskoristim busplus karticu druge osobe, koja nema personalizovanu karticu, ali moze dokazati da je njegova).
Bice prosecuted od strane onoga kome je uzela kartu, ali vlasti ce je teretiti samo za lazan ID.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u16.02.2015. u 21:32 - pre 111 meseci
Citat:
vladd:
A kako bi to privatnik pokrio dve linije sa jednim autobusom, ili recimo 13 linija, a pokriva 9 (da predpostavimo da je jedan autobus po liniji, iako je minimum dva, a pozeljno je i vise)..

Glupo pitanje - isto tako kao i drzavno/gradsko/javno preduzece. Po istoj logici po kojoj tvrdis da privatni prevoz ne moze da funkcionise toliko dobro kao drzavni ili bolje, ti mozes tvrditi da bilo koji vid privredne aktivnosti u privatnom vlasnistvu ne moze da funkcionise tako dobro kao u drzavnom... sto je mozda tacno u nekom paralelnom univerzumu. U ovom statistika zestoko demantuje takve tvrdnje.

Pocinjes da licis na boru lazova, gluvog telefona

Citat:
Nema veze OBLIK SVOJINE, sa PLJACKOM..naprotiv u sadasnjem trenutku su OBE svojine OGREZLE u PLJACKI.

OK, onda mozemo pitanje svojine da ostavimo po strani kao irelevantno i nebitno i da nastavimo pricu o neplacanju prevoza od strane korisnika.

Citat:
If we can’t verify your identity, you may not be allowed to enter the screening checkpoint or to board a plane

Izvini, ali jesi li siguran da si dobro preveo ovo - tu se kaze "ako ne mozemo da proverimo vas identitet, moze se desiti da vam ne dozvolimo da udjete u avion. Ne kaze nista u fazonu "ako vas pustimo da udjete u avion pa se ispostavi da smo se za'ebali, onda...". Verovatno takva recenica postoji u nekom zakonu, pa kad vec citiras onda nadji ono sto je u skladu sa tvojom tvrdnjom a ne nesto sto blage veze sa tim nema. narocito imajuci u vidu da si sklon da drugog kritikujes sto je reci "without a ticket" preveo kao "bez karte"
I u naslovu i u prvoj recenici vesti se navodi da se zena vozila bez karte i da je uhapsena. Dodatne otezavajuce okolnosti se nagovestavaju tek kasnije.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 08:24 - pre 111 meseci
Izvini Darko, TEMA nije uopste o NEPLACANJU karata, to smo KONSTATOVALI da je obican SPIN i zamajavanje javnosti(naivna zamena teza) od rukovodstva i onih koji su naseli na doticni SPIN.

Tema je Bus Plus, koji je kao PRIVATNA aktivnost(privatne firme) OBICNA PLJACKA, ili preciznije REKET od 8%, sto je u SLICNOM procentu kao i neki zamisljeni "sverceri"..

I pod 2, PROBLEM je LOSEG rukovodstva GSP, uprave za javni saobracaj..(nesposobni)menadzment i (losa)organizacija posla..

Tako da imamo DVA KRUPNA parazita(naduvene krpelje) zalepljena na gradski prevoz, koji su MEDIJSKI optuzili sitnu "vasku svercersku" da pije SVU krv javnog gradskog preduzeca
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 846072 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.