Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844849 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 09:23 - pre 111 meseci
Citat:
TEMA nije uopste o NEPLACANJU karata

Možeš li kakvim argumentom da dokazes tu svoju tvrdnju? Iz naslova se jasno vidi da su tema karte, a ne "privatna aktivnost privatne firme", "reket", "lose rukovodstvo", menadzment i organizacija. Ukoliko nisam u pravu, molim administratora da uskladi naslov teme sa onim sto je tema tako da bude:
Busplus - privatna aktivnost privatne firme, reket; gsp - lose rukovodstvo, menadzment i organizacija

 
Odgovor na temu

plague
Software Developer
Auckland, NZ

Član broj: 46734
Poruke: 623
..3.252.27.dyn.cust.vf.net.nz.



+373 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 09:39 - pre 111 meseci
@Vlad, kao neko ko je kao student i radnik proveo 8 godina vozeci se autobusima izmedju 20 i 50 minuta (do faxa, zatim do posla) u periodu od 2006 do 2014, mogu da kazem da tvoja prica da ne postoje sverceri tj da su u malom broju za mene je kao tvrdjenje da je Zemlja ravna ploca.

Prosto, ne razumem kako mozes tako nesto da kazes ako si neko ko redovno koristi prevoz i placa ga. Ako ne spadas u tu grupu, zasto onda i dalje tvrdis da znas nesto sto ne znas?

Kada je uveden BusPlus, i kada su kontrolori imali obavezne zute prsluke i bili vezani za stanicu, svojim ocima sam gledao kako vise od polovine putnika izadje na toj stanici. Stanice sa kontrolorima bile su uvek prepune putnika.
Uvek si nakon te stanice mogao da vidis reku ljudi koja pesaci do sledece.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 10:35 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:

Citat:
If we can’t verify your identity, you may not be allowed to enter the screening checkpoint or to board a plane

Izvini, ali jesi li siguran da si dobro preveo ovo - tu se kaze "ako ne mozemo da proverimo vas identitet, moze se desiti da vam ne dozvolimo da udjete u avion.

Za "moze se desiti da vam ne dozvolimo" se kaze "we might not allow you", and ne "you may not be allowed". To znaci bas direktno "you will not be allowed to board".
Mozda oni nisu to mislili, ali to je pravi prevod sa engleskog.
Konkretno, cela fraza bi bila "you may not be allowed, by anyone".
Ne mogu da garantujem da je tako, mada su .gov sajtovi prilicno konkretni, i nedvosmisleni.

Citat:
I u naslovu i u prvoj recenici vesti se navodi da se zena vozila bez karte i da je uhapsena. Dodatne otezavajuce okolnosti se nagovestavaju tek kasnije.

Ali ne mozes reci da su je zbog karte VLASTI gonile, jer za tako nesto bi je aviokompanije gonile.


Njena prica je po tebi ista, kao i da se ja vozim tvojom nepersonalizovanom karticom i da me zbog toga hapse. Nece, niti imaju bilo koji osnov. Taj prevoz je placen, to sto sam ja ukrao tebi BusPlus karticu je na tebi da tuzis, kontrola kad dodje, moze samo da potvrdi da ja imam chekiranu kartu.
Ti mozes tuziti ako imas kako dokazati da sam ti ukrao busplus karticu.

A prica je da je ona uzela personalizovanu karticu druge osobe i nije bila kontrolisana. Problem nije u tome sto ona "nije platila" prevoz, prevoz jeste placen. Ali ga je ona direktno ukrala drugome.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 11:22 - pre 111 meseci
Citat:
plague:
@Vlad, kao neko ko je kao student i radnik proveo 8 godina vozeci se autobusima izmedju 20 i 50 minuta (do faxa, zatim do posla) u periodu od 2006 do 2014, mogu da kazem da tvoja prica da ne postoje sverceri tj da su u malom broju za mene je kao tvrdjenje da je Zemlja ravna ploca.

Prosto, ne razumem kako mozes tako nesto da kazes ako si neko ko redovno koristi prevoz i placa ga. Ako ne spadas u tu grupu, zasto onda i dalje tvrdis da znas nesto sto ne znas?

Kada je uveden BusPlus, i kada su kontrolori imali obavezne zute prsluke i bili vezani za stanicu, svojim ocima sam gledao kako vise od polovine putnika izadje na toj stanici. Stanice sa kontrolorima bile su uvek prepune putnika.
Uvek si nakon te stanice mogao da vidis reku ljudi koja pesaci do sledece.


Meni bi draze bilo da NAM pricas kako je na Novom Zelandu..ne prevoz, nego zivot

Ja ne tvrdim da svercera NEMA, vec da su NEBITAN PROBLEM, ZANEMARLJIV..da se ne vracam na analize, da "jedan svercer teoretski pravi stetu manju od 10 din...itd..itd.."
"da GSP nije profitna firma, nego javno preduzece..profit=NULA" subvencije nadoknadjuju "neuspesnost" poslovanja, odnosno preuzimaju element "socijalne ekonomije"...
Javni gradski prevoz je konfor gradjana, a ne "svetska firma" okrenuta trzistu...

Sverc je dokaz vulgarnosti i nepristojnosti odredjenog broja gradjana i treba da budu kanjeni, primerno i specificno..

I to su sve ELEMENTI onoga sto ja tvrdiim..nikada nisam rekao tako glupo i pausalno , da NEMA svercera..kao da sam rekao da u BG-u nema ludaka, psihopata, idiota ili kojekavih izroda...nazalost svega toga IMA, ali u zanemarljivom procentu...

I stoga je ceo tvoj komentar promasen.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 13:04 - pre 111 meseci
I NYC javni prevoz je u minusu, tj. subvencionise se, ako se ne varam.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7174 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 13:09 - pre 111 meseci
Citat:
Vladd
Ja ne tvrdim da svercera NEMA, vec da su NEBITAN PROBLEM, ZANEMARLJIV..da se ne vracam na analize, da "jedan svercer teoretski pravi stetu manju od 10 din...itd..itd.."
"da GSP nije profitna firma, nego javno preduzece..profit=NULA" subvencije nadoknadjuju "neuspesnost" poslovanja, odnosno preuzimaju element "socijalne ekonomije"...
Javni gradski prevoz je konfor gradjana, a ne "svetska firma" okrenuta trzistu...


Pa nece bas biti da je tako.

Ovo bi vazilo ako i samo ako je gradski prvoz 100% subvencionisan od poreza. U tom slucaju je apsolutno nebitno da li neko placa kartu ili ne, zapravo uopste ne bi trebalo da se placaju karte onda.

Medjutim, GSP u Beogradu >nije< 100% subvencionisan i ocekuje se da deo prihoda dolazi od karata.

U tom slucaju je svercovanje na direktnu stetu ostalih gradjana, zato sto se time uskracuje deo prihoda sa kojima GSP finansira svoju flotu vozila.

Tu stetu ce morati da nadoknade drugi gradjani porezom - ukljucujuci i gradjane koji placaju karte i koji ispadaju budale i koji dodatno finansiraju "pametnjakovice" koji su uhvatili krivinu..

Ovaj drugi deo je jako bitan IMHO: ako duze vreme budalama pravis ljude koji postuju propise, nije nemoguce da ce neki % tih ljudi odluciti da prestanu da budu budale i pridruze se grupi "pametnih" koji se kesu o tudju grbacu.

Problem je sto nemas neogranicen broj onih koji to mogu da isfinansiraju. Takva stvar moze ili da se civilizuje (tj. da se smanji broj "pametnih" ispod kriticne mase) ili da ode u haos gde je imperativ drpiti od onih od kojih moze nesto da se drpi, otme, zapleni. Pogodi, najveci broj takvih su ljudi koji rade za platu, radnicka klasa, kojima je porez skinut pre nego sto je plata legla na racun i koji su, prakticno, jedini koji mogu da se sisaju bez frke, kroz porez na platu i PDV na stvari koje kupuju.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 13:13 - pre 111 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:
Tu stetu ce morati da nadoknade drugi gradjani porezom - ukljucujuci i gradjane koji placaju karte i koji ispadaju budale i koji dodatno finansiraju "pametnjakovice" koji su uhvatili krivinu..

Ovaj drugi deo je jako bitan IMHO: ako duze vreme budalama pravis ljude koji postuju propise, nije nemoguce da ce neki % tih ljudi odluciti da prestanu da budu budale i pridruze se grupi "pametnih" koji se kesu o tudju grbacu.

Tacno tako!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 13:28 - pre 111 meseci
vladd, to je gomila gluposti. Da vidimo...
Citat:
Ja ne tvrdim da svercera NEMA, vec da su NEBITAN PROBLEM, ZANEMARLJIV..da se ne vracam na analize...

Zasto da ne, vrati se na analize - tacno se zna koliko se mesecnih karti a koliko pojedinacnih proda za mesec dana. Kad se izracuna koliko legalnih putnika ima u prosecnom autobusu, dodje se do rezultata da ih ne moze biti vise od 10. Dzaba nama oci, usi i svakodnevno iskustvo u koriscenju autobusa koje govori da putnika u autobsu ima nekoliko puta vise, kad se pojavi "bora radar" sa pricom "autobusi su prazni, putnika nema vise od 11-12, PRIZNAJTE DA SAM U PRAVU". To je izgleda neka zarazna bolest, njih dvojica su otpisani, treba se cuvati da se i mi ostali ne zarazimo... Imajuci u vidu iskustvo sa te druge teme, evo ja cu javno da kapituliram i priznam "bori radaru" da je u beogradu lakse naci ziranta nego svercera i da svi kupuju po pet karti ako terba, u suprotnom ima o tome da se ubedjujemo na 70 strana

Citat:
da GSP nije profitna firma, nego javno preduzece...

Zakon o privrednim drustvima je jasan - privredna društva su pravni subjekti (pravna lica) registrovani za obavljanje delatnosti sa ciljem sticanja profita. Nije dozvoljeno osnivati privredna drustva sa ciljem socijalne ustanove. Ti sad mozes bilo da lobiras da se taj zakon promeni, bilo da se gsp preregistruje sa preduzeca na neprofitnu organizaciju ili socijalnu ustanovu... ali onako kako je sad to sto pricas je protivzakonito i nemoguce.

Citat:
subvencije nadoknadjuju "neuspesnost" poslovanja

Glupost jos jedna, ali ne tvoja. Ovde neko namerno formira misljenje javnosti da prevoz dece, studenata, nezaposlenih, socijalnih slucajeva i penzionera ne pravi nikakve troskove i da to niko ne treba da plati, a da preduzece koje obavlja prevoz tih putnika trazi subvencije jer je nesposobno i nema menadzment koji moze da stvara gorivo, gume, plate i ostalo sve sto treba neophodnim madjionicarskim trikovima. Sto lepo ne angazuju kakvog kvalifikovanog madjionicara iluzionistu, pa da vidis kako bi bilo para koliko hoces, nego traze subvenije, nesposobnjakovici jedni

Vise puta sam ponovio stav - treba tacno da se zna koliko grad/drzava treba da plati dinara za svaki obavljeni prevoz pripadnika kategorije koja ne placa ekonomsku cenu i koliko tacno pripadnika u svakoj kategoriji je koristilo prevoz. Kada se ta dva broja pomnoze, dobija se iznos subvencija koji je grad/drzava DUZNA da plati ako hoce subvencionisan prevoz ili ako nece da placa onda ukine subvencionisane kategorije putnika i svi placaju ekonomsku cenu.

Sta reci - probaj ti da se bavis nekim poslom gde robu/usluge ne naplacujes ili naplacujes ispod ekonomske cene i nemoj traziti nikakve subvencije, pa javi kako si prosao...

 
Odgovor na temu

plague
Software Developer
Auckland, NZ

Član broj: 46734
Poruke: 623
..3.252.27.dyn.cust.vf.net.nz.



+373 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 13:54 - pre 111 meseci
Citat:
vladd:
ali u zanemarljivom procentu...:)

Vise od pola autobusa pre par godina je zanemarljivo? How, yes, no. :)
 
Odgovor na temu

7.scena

Član broj: 324066
Poruke: 125
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://www.kupacikostimi..


+355 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 16:26 - pre 111 meseci
https://scontent-ams.xx.fbcdn....83bda0bc84452b&oe=554A764D

:D
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
95.180.102.*

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 19:36 - pre 111 meseci
Citat:
plague:
Kada je uveden BusPlus, i kada su kontrolori imali obavezne zute prsluke i bili vezani za stanicu, svojim ocima sam gledao kako vise od polovine putnika izadje na toj stanici. Stanice sa kontrolorima bile su uvek prepune putnika.
Uvek si nakon te stanice mogao da vidis reku ljudi koja pesaci do sledece.


2009. sam bio na civilnom sluzenju vojnog roka u GSP, i par meseci sam radio kao "ispomoc" u kontroli karata. To je bilo pre zutih prsluka, pre busplus-a kad su kontrole bile iznenadne. Po autobusu smo "uhvatili" u proseku po 1-2 da nema kartu.

Reke ljudi su pocele kad su uveli prsluke,tackastu kontrolu i busplus.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 22:31 - pre 111 meseci
Pa i sada 1-2 po autobusu "uhvate" u smislu da im napisu kaznu. Ostali ili izadju kad ih vide (ranije jeste bilo teze, ali pre zutih prsluka bili su takodje neki tamno-sivkasti prsluci koje su kontrolori obicno nosili ili im vide beleznicu i olovku), ili se validiraju (2009. izbuse karticu za jednu voznju) ili "samo tetki da odnesem lek jednu stanicu" (ovo se nije menjalo) ili namrgodjen pogled kriminalca koji tek sto je izasao iz zabele (ni to se nije mnogo menjalo) ili vozac nije imao sitno, ili si zaboravio i licnu kartu i mesecnu kartu na klaviru ili....
...od 50 putnika u autobusu 15 ima legalnu kartu, 15 validira kartu kad vidi kontrolora, 18 ima neki izgovor i 2 daju licnu kartu da im se napise kazna
i sto je najvaznije - kad nadjes prvog bez karte time muke ostalih svercera prestaju, dok ti njemu uzimas podatke i pises prijavu, ostali mogu mirno da sacekaju sledecu stanicu i tu izadju.

Naravno, nije sporno to sto si ti pomenuo a i ja i mnogi drugi - kad nema odlucnog sankcionisanja, vec umesto toga kontrolora ucinis vidljivim sa kilometar, ljudi prestaju da postuju pravilo i broj svercera raste geometrijskom progresijom...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.02.2015. u 22:35 - pre 111 meseci
Sada se zapalo u neka pausalna lupetanja, tipa POLA autobusa se svercuje...itd..

Mastarije i kako se zamislja javno preduzece ostavljam mastovitima, i to mastanje nema veze sa realnoscu.

Odgovoricu Dimkovicu, koji se ubacio tek pri ovi zalutalim diskusijama.

Citat:
Ovo bi vazilo ako i samo ako je gradski prvoz 100% subvencionisan od poreza. U tom slucaju je apsolutno nebitno da li neko placa kartu ili ne, zapravo uopste ne bi trebalo da se placaju karte onda.

Medjutim, GSP u Beogradu >nije< 100% subvencionisan i ocekuje se da deo prihoda dolazi od karata.


Nije subvencionisan 100% iz vise razloga, a gavni je nedostatak novca. Ali postoji 700 milki koje pristizu od karata..sto pretplatnih, beneficiranih, a nesto i od pojedinacnih, u pretplati..u ovakvim uslovima NE MOZE VISE..nema KORISNIKA.
Sto je znacajno veci deo nego subvencija.

Ono sto je problem je sto su prihodi od karata oko 700 mil(720 ili 740 nebitno), a za poslovanje je neophodno oko900 miliona.
Da je TO pokriveno, tekuce poslovanje, NIKOGA ne bi zanimao PROFIT. Profit je NEMOGUC, posto svaki dinar PREKO pokrivenih troskova, treba da se ULOZI u POBOLJSANJE KVALITETA PREVOZA!!

I to je SUSTINA.

Inace, Grad ne bi morao ni MOSTOVE da gradi...naka se angazuje privatnik, pa neka naplacuje mostarinu...

Pocinjte da imate logiku kao onaj blesavi Ozegovic, sto je VRATIO Gradu 200 miliona, dodeljenih DA POBOLJSA uslove zivota na Novom Beogradu..."USTEDEO" COVEK

Svercera NEMA 30%, sto su i dokazale BESOMUCNE KAMPANJE PROGONA navodnih "svercera"..procenat naplate nije povecan ni par %..pa CEMU ONDA TRUD..

No i tu cinjenicu da zanemarimo(pohvalivsi neuhvatljive "svercere") CINJENICA je da nedostaje oko 30% novca, za pokrivanje poslovanja..( da zanemarimo, posto mora, 8% Apex-profita)

Trosi se novac na "brojanje putnika"-bez veze, na angazovanje komunalaca i kontrole-bez efekta...i STA SAD?

Da se IGRAMO jos ZAMENA TEZA???
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.02.2015. u 08:25 - pre 111 meseci
Citat:
vladd: Sada se zapalo u neka pausalna lupetanja, tipa POLA autobusa se svercuje...itd..

Pa to je iz postovanja prema sagovorniku - tebi. Inace bismo rekli da se u trocifrenim autobusima sveruje ceo autobus, tamo kontrole ne zalaze, nema "represije" pa uopste nema placanja karte, eventualno mozda se neko zezne, ali svakako ne vise od 2 putnika po pravcu.

Citat:
Odgovoricu Dimkovicu...

Pa naravno, jedino njega ima nekog smisla ubedjivati da su autobusi u beogradu prilicno prazni. Medjutim, pazi da se ne zeznes - taj se nagledao autobusa po celoj evropi pa ako dodje u beograd i vidi da beogradski autobus ima 3x vise putnika od prosecnog zapadnoevropskog onda...

Citat:
Inace, Grad ne bi morao ni MOSTOVE da gradi...naka se angazuje privatnik...

Koliko sam ja primetio, grad i nema preduzece za gradnju mostova u svom vlasnistvu vec raspise tender i plati... skoncentrisi se malo, pises protiv sopstvenih shvatanja
Nego vidim, imas mocne istomisljenike - trazi se najbolji menadzment na svetu za zelezaru... uraditi isto sa gsp i tu je kraj mukama beogradjana sa prevozom, kontrolorima i komunalnom policijom?

Prosto da se covek zapita zasto je pusteno da svi ove hiljade sfrj drzavnih gigantskih firmi propadnu, kad je sve sto je bilo potrebno naci im najbolji menadzment na svetu...

Citat:
Svercera NEMA 30%

To je tvoje licno misljenje i za sada koliko vidim nemas nijednog istomisljenika. Mislim da bi korektno bilo da recenicu formuslises u smislu "moje licno misljenje je da svercera NEMA 30%" ili da tvrdnju potkrepis linkom ka kakvom zvanicnom istrazivanju. Bez toga, sto se mene tice aksiom je da svercera ima najmanje 30%.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.02.2015. u 10:42 - pre 111 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
Cisto da znate da statusi na Facebooku, twitteru i slicno NISU javni iako su public.

Aha, a ti si bese nedavno tvrdio da je javni prevoz javno dobro na osnovu takvog statusa? No dobro, lepo je sto si u medjuvremenu sticao nekakva znanja.
Sad pre par dana jedna javna licnost je zamalo usla dzipom u zgradu medija zbog "zvanicne informacije" ili cega, ti bi to sigurno mogao da pojasnis nama koji se ne razumemo?


Ne kapiras, ali nema veze. Skapiraces nadam se jednog dana nadam se. Nisu javni u smislu informacije u medijima, dakle mozes ih ovako prenositi ali ako to neko u stampanom mediju prenese kao zvanicnu informaciju, moze da se popije tuzba od strane autora. Isto vazi i za fotke i slicno. Dakle, odnosi se upravo na ono sto sam govorio.

I voleo ti ili ne, infomracija javnog zvanicnika data medijima je zvanicna informacija dok se ne demantuje ili slicno. A pogotovo kad se dobije pecatiran dopis koji se prenese. Zakon je takav.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.02.2015. u 11:30 - pre 111 meseci
Skapiracu kad budem mogao da posaljem pecatiranu izjavu novinama, pa sutradan pravac kiosk, novine pod misku pa u banku po kredit. Ipak, sumnjam da ce to u ovom univerzumu biti moguce za vreme mog zivota. U medjuvremenu, saucestvujem u tvom bolu sto novinski tekst ima zvanicnost toalet papira.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.02.2015. u 17:45 - pre 111 meseci
Da i je MOJE licno misljenje, ili necije, potpuno je irelevantno. Svercera NEMA 30%, inace bi doticne akcije URODILE PLODOM..ne u smislu da se hapse i privode POJEDINCI, vec u onom ZELJENOM smislu, da se namakne 200 miliona mesecno

A rezultata NEMA..da ih je bilo koliko se masta, akcija bi prosto dala rezultate..meni je svejedno da li je 2, 12 ili 22%..prosto NIJE DOVOLJNO...
A kada se radi nebulozno, samo se povecava trosak, i BEZ EFEKTA..tako da NIJE BITNO ko se "slaze" ili ima TACAN(i najtacniji) podatak o "svercerima"..jednostavno TO ne resava problem.

Sve se ja praticno slazem, i za kaznjavanje, i da gradjani treba da su svesni..ali u "zoni" sverca NIJE RESENJE problema naplate..i TO je trebalo da bude JASNO od samog pocetka, ali neko voli da zastrani u hipotezi, i da ne obraca paznju na ocigledne dokaze.

Ja sam samo ponudio OPERATIVNU varijantu VEROVATNIJEG resenja problema..mozda bi nedostajala i TRECA I CETVRTA opcija, ali svakako NE SAMO "sverceri".
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.02.2015. u 17:59 - pre 111 meseci
Pojma nemam kakvi su zvanicni podaci, ako i postoje,
ali ovako, odokativno, na malom uzorku, ako pogledam
- koliko ljudi izadje iz busa kad udje kontrola,
- koliko mladjih muskaraca napravi namrstenu facu, pa ih kontrolori zaobidju,
- i koliko ljudi (npr. srednjoskolci) prodju sa usmenom opomenom
rekao bih da je cifra od 30% poprilicno moguca.

I sam se razmisljam da prestanem da placam markicu za nezaposlene,
ispadam magarcina sto je kupujem.
Pricajuci sa ljudima (poznanici i sl), stekao sam utisak, da sto neko ima vec platu,
veca je verovatnica da ce svercuje.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.02.2015. u 18:12 - pre 111 meseci
Citat:
vladd:
Svercera NEMA 30%, inace bi doticne akcije URODILE PLODOM..ne u smislu da se hapse i privode POJEDINCI, vec u onom ZELJENOM smislu, da se namakne 200 miliona mesecno:D

A to je ono sto tebi nije jasno... Pa sad cu ti razjaniti na licnom primeru jednog od tih 30%. Ne postoje nikakve akcije. Ja sam aktivni svercer i jos nijednom nisam bio sankcionisan, pa mi samim tim ne pada na pamet da bilo sta u tom pogledu menjam. Isprobao sam sve metode svercovanja koje sam gore nabrojao i sve su veoma efikasne. Hajde pametnjakovicu, je li to dokaz da ja ne postojim?! A ako ja ovakav, prilicno smotan za bilo kakve protivzakonite aktivnosti mogu da se nekaznjeno svercujem, onda to moze i bilo koji beogradski dripac.

Sve dok ja ne budem uhvacen i sankcionisan tako zestoko da mi ne padne na pamet da se ponovo svercujem, ja cu da tvrdim da nikakve akcije sankcionisanja svercera ne postoje i da je sve to sto se radi samo zamajavanje i predstava za siroke narodne mase. Jednostavno drzava ne zeli da se obracuna sa sitnim lopovlukom, a firma koja se nadje pod konstantnim udarom lopova mora da bankrotira, kakav god da joj je menadzment.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.02.2015. u 20:05 - pre 111 meseci
Ma sve je to pedagoski i vaspitno. Nemam nista protiv.

NEgo gde su REZULTATI?

Naplata je povecana ZA?

Resen problem nedostatka 200 miliona?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844849 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.