Sada se zapalo u neka pausalna lupetanja, tipa POLA autobusa se svercuje...itd..
Mastarije i kako se zamislja javno preduzece ostavljam mastovitima, i to mastanje nema veze sa realnoscu.
Odgovoricu Dimkovicu, koji se ubacio tek pri ovi zalutalim diskusijama.
Citat:
Ovo bi vazilo ako i samo ako je gradski prvoz 100% subvencionisan od poreza. U tom slucaju je apsolutno nebitno da li neko placa kartu ili ne, zapravo uopste ne bi trebalo da se placaju karte onda.
Medjutim, GSP u Beogradu >nije< 100% subvencionisan i ocekuje se da deo prihoda dolazi od karata.
Nije subvencionisan 100% iz vise razloga, a gavni je nedostatak novca.

Ali postoji 700 milki koje pristizu
od karata..sto pretplatnih, beneficiranih, a nesto i od pojedinacnih, u pretplati..u ovakvim uslovima NE MOZE VISE..nema KORISNIKA.
Sto je znacajno veci deo nego subvencija.
Ono sto je problem je sto su prihodi od karata oko 700 mil(720 ili 740 nebitno), a za poslovanje je neophodno oko900 miliona.
Da je TO pokriveno, tekuce poslovanje, NIKOGA ne bi zanimao PROFIT. Profit je NEMOGUC, posto svaki dinar PREKO pokrivenih troskova, treba da se ULOZI u POBOLJSANJE KVALITETA PREVOZA!!
I to je SUSTINA.
Inace, Grad ne bi morao ni MOSTOVE da gradi...naka se angazuje privatnik, pa neka naplacuje mostarinu...
Pocinjte da imate logiku kao onaj blesavi Ozegovic, sto je VRATIO Gradu 200 miliona, dodeljenih DA POBOLJSA uslove zivota na Novom Beogradu..."USTEDEO" COVEK
Svercera
NEMA 30%, sto su i dokazale BESOMUCNE KAMPANJE PROGONA navodnih "svercera"..procenat naplate nije povecan ni par %..pa CEMU ONDA TRUD..
No i tu cinjenicu da zanemarimo(pohvalivsi neuhvatljive "svercere") CINJENICA je da nedostaje oko 30% novca, za pokrivanje poslovanja..( da zanemarimo, posto mora, 8% Apex-profita)
Trosi se novac na "brojanje putnika"-bez veze, na angazovanje komunalaca i kontrole-
bez efekta...i STA SAD?
Da se IGRAMO jos ZAMENA TEZA???