Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838619 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2013. u 11:02 - pre 130 meseci
Citat:
boyan3001: Meni je isplativije da idem kolima nego GSP-om. Prevoz do posla na mesecnom nivou mi napravi oko 220km, a sa jedni rezervoarom plina (~32l) po gradu mogu da predjem izmedju 250-300km. Za 3200 din, koliko firma placa prevoz (vrednost mesecne), mogu da natocim oko 45l plina.
Nesto mentalno nije u redu sa GSP-om... tj, BusPlusom i gradskim celnicima.

I da, auto je star 15 godina, plina trosi oko 12l.
Amortizacija, odrzavanje, popravke, gume, registracija, osiguranje, porez... jel to sve besplatno?
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2013. u 11:06 - pre 130 meseci
Citat:
tdusko: Amortizacija, odrzavanje, popravke, gume, registracija, osiguranje, porez... jel to sve besplatno?

Nije, ali on taj auto ima pa ima, i sve sto si pomenuo ga ionako kosta. A ako ga jos i koristi umesto GSP-a ima i komfor svog prevoza. Da je uzeo samo za prevoz do posla, to je jedno, ali ovako - nije to dodatni trosak za prevoz do posla.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
89.216.32.*



+10246 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2013. u 11:09 - pre 130 meseci
Citat:
Dexic: Blizanci, kinezi koje ne moze da raspozna ni carinsko-pasoska kontrola Nemacke, braca/sestre koji lice?

Jeste ovo mali broj da se uzima kao problem, ali ipak... mora negde da se pomene.
A ako Bus-Plus ima tvoj JMBG u svom sistemu, onda će tokom kontrole u autobusu da skapira koji je blizanac u pitanju ?!
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2013. u 11:27 - pre 130 meseci
Ako bude sumnjao kontroler moze da zahteva LK.
Ali priznajem, u pravu si.. nema realnog dobitka sto znaju JMBG.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
89.216.32.*



+10246 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2013. u 11:39 - pre 130 meseci
Veoma olako su tražili fotokopiju lične karte tj. SVE lične podatke. I veoma olako im je to dozvoljeno. Idealna prilika za milion zloupotreba.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2013. u 12:19 - pre 130 meseci
Fotokopiju ili iscitanu elektronsku?
Fotokopija elektronske nema nista sem JMBG-a.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2013. u 12:32 - pre 130 meseci
Dexic stvarno ti ne ide ekonomija.
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2013. u 22:16 - pre 130 meseci
Citat:
3way:
Zasto je tacno bitna visina njihove plate?


Zato sto je mi placamo, eto zato. Zato sto je to trebala da bude obaveza BusPlus-a.

zasto mi ovde uopste pricamo neplacanju karte? Zasto to nije problem BusPlus-a nego svih Beogradjana? Zasto subvencije ako je BusPlus resenje?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 09:17 - pre 130 meseci
U Subotici slican sistem funkcionise dobro.

Ali sa bitnom razlikom.

Cena karte je - 55 dinara. Sasvim primerena standardu gradjana. Cena karte kupljena kod vozaca je - 80 dinara. Sav novac ide JKP Subotica Trans.

Cena karte u Beogradu je - 72 dinara. Kod vozaca duplo skuplja. I ne ide sav novac JP GSP-u vec Apexu ide preko 8%.

Mesecna karta je ravno 1000 din jeftinija nego u Beogradu.

O tome ja pricam. Cena karte mora biti primerena standardu gradjana.

Pri tom u Subotici sigurno ne moras da presedas po tri puta i placas trostruko (ona karta od 75 min je ko guz papir, to nicemu ne vredi sa prolaznim vremenom buseva koje je jako sporo).

Takodje imaju i vikend kartu od 248 dinara za neogranicen broj voznji.

Imaju i polumesecne karte.

Ovakav sistem, sa ovim cenama, i da sav novac ide u kasu GSP-a, dao bi odlicne rezultate sigurno i gradjani, pogotovo oni u losijim socijalnim kategorijama, bi validirali veci broj karata nego sad i time podigli sumu novca koja se sliva u kasu GSP-a.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
*.static.isp.telekom.rs.

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+137 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 09:37 - pre 130 meseci
Porediš Suboticu i BG?

Koliko kilometara u proseku vozi jedna linija u BG (u okviru prve zone samo), a koliko u Subotici?

Daleko je skuplje i održavanje javnog prevoza u BG nego u bilo kom drugom gradu u Srbiji. E to što neka tamo firma uzima 8 i kusur procenata od prodaje karata je lopovluk na koji grad nije smeo da pristane :(
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 10:29 - pre 130 meseci
Nema to veze.

U Beogradu se mnogostruko vise gradjana vozi GSP-om a broj vozila i u punoj sezoni (zimski red voznje) nije dovoljan za toliku kolicinu ljudi.

Sa cenama kao u Subotici mislim da bi prihod GSP-a porastao visestruko, kao i samo validiranje karata (pod uslovom da i sav prihod ide GSP-u a ne fantomskim firmama).

Ukoliko procitate komentare na svaku vest o Bus Plusu videcete par stvari:

1. Trazi se da svi redovno placaju kartu ali sa PRIMERENIM cenama, a vecina navodi da bi platili cenu karte koja je slicna ceni karata u Subotici (po meni sasvim realna cifra za standard gradjana).
2. Da sav prihod ide GSP-u i bude transparentan na sta se trosi
3. Uvodjenje polumesecnih, vikend i dnevnih karata primerenih cena (a primer u Subotici je odlican, kao i cenovna politika).

I to je to. Niko ne trazi besplatan prevoz jer to, jasno, nigde ne postoji.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
*.static.isp.telekom.rs.

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+137 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 10:40 - pre 130 meseci
Mislim da nije toliko problem cena karata u Beogradu, već mentalitet ljudi. Da košta jedan dinar, ako postoji mogućnost da se izbegne plaćanje, ljudi bi dali sve od sebe da izbegnu da plate i taj jedan dinar.

"zašto bih plaćao ako ne moram" mentalitet je sveprisutan na žalost.
Karte uopšte nisu skupe, posebno mesečne, za ono šta se za njih dobija.
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
89.216.32.*



+10246 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 10:52 - pre 130 meseci
Citat:
cozmo_im:... Sav novac ide JKP Subotica Trans.
.... I ne ide sav novac JP GSP-u vec Apexu ide preko 8%.

Ovako kako si napisao, ispada da je 8% novca "bačeno". I tako razmišlja većina ljudi. Ipak, činjenica je drugačija.

- Štampanje karata: dnevnih, mesečnih - košta. Ko je to ranije plaćao ? GSP, ko bi drugi.
- Prodaja karata košta. Onaj mrgud koji je prodavao markice na poslednjoj stanici mora da primi platu.
- Aparati za poništavanje karata koštaju. Malkice stariji se sećaju onih aparata za "šlogiranje pantljičara". To je bio dobar sistem, ali je koštao dosta. Zamenjen je sramotnim bušačem, praksom s početka prošlog veka. Ali, i to košta.

Dakle, baratanje kartama, prodaja i naplata zahteva nemali broj ljudi u sistemu. Onda je uvek neko bolestan, neko na godišnjem ... Dobro je out-sorsovati tu delatnost iz GSP-a i u njemu ostaviti što manje administracije.


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 11:11 - pre 130 meseci
Nije dobro outsorsovati ISTA sto dodiruje javno preduzece. Jer ce to znaciti da ce iz raznih subvencija po "proceni nadleznih" taj outsorcee da dobija novac. Sto znas koliko je lose.

Da se CEO prevoz outsorsuje, to bi vec bila OK stvar, pod uslovom da grad odredjuje cene karata, tj. da ne mogu da se dizu cene kako se kome cefne, i da se vracaju ako pada cena goriva.


Sta bi sa akcizama? Niko ne rece da li GSP i dalje placa akcize na gorivo?
 
Odgovor na temu

HeYoo

Član broj: 72595
Poruke: 491



+1017 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 11:13 - pre 130 meseci
Citat:
Dobro je out-sorsovati tu delatnost iz GSP-a i u njemu ostaviti što manje administracije.

Koliko je dobro vidi se u praksi. Primer neefikasnosti.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
89.216.32.*



+10246 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 11:26 - pre 130 meseci
Citat:
Dexic:Nije dobro outsorsovati ISTA sto dodiruje javno preduzece.
Dobro je outsorsovati SVE šta nije osnovna delatnost, bez obzira na strukturu vlasništva firme.

Imao sam prilike da radim u kompaniji koja je outsorsovala:
- obezbeđenje
- spremanje, čišćenje
- tehničko održavanje objekata
- knjigovodstvo
- interni transport (auto park i šofere)
- lokalnu kafe-kuhinju

Što više - to bolje. Ma koliko ti se čini da outsorsing košta, na kraju se i te kako isplati. Direktor ne mora da brine da li su spremačice na bolovanju ili nisu, da li je šta očišćeno ili nije, da li treba nabaviti nove četke i metle. Pa onda večiti problemi sa vozilima i vozačima. Posvetiš se svom poslu, svojoj delatnosti, i platiš za ostale usluge. Manje zaposlenih - manje problema. Neka neko drugi brine o bolovanjima majstora i spremačica.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

sasa_vu
Beograd

Član broj: 62061
Poruke: 200

Sajt: www.fuckoffimbusy.com


+53 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 11:33 - pre 130 meseci
A koliko treba da se ceka jos da se vidi da li se ovaj outsource od 8% isplatio ili ne?

Meni se sve cini posle godine dana da nije, ali mozda gresim. :)

Ne vidim da prevoz bolje funkcionise, ne vidim vise vozila, ne vidim nova vozila, ne vidjam manje guzvi...
Mozda lose gledam, sta znam...
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 11:36 - pre 130 meseci
Nisi skapirao gde zivis (Srbija). Ako javno preduzece outsource-uje, znamo kome ce i kako to outsource-ovati i koliko ce to kostati naspram koliko treba da kosta.
Ne znaci da taj deo posla nece biti bolje obavljen, ali sta mislis kolike su sanse da je prava firma dobila posao? A ne sve preko veze. U tome je problem.

Da se cela stvar, od pocetka do kraja outsource-uje, nema problema. Onda nema nista iz javnog budzeta sem subvencija za svako lice zasebno na osnovu socijalnog statusa!

Da li verujes da bi GSP manje kostao grad da se sve outsource-uje?

Citat:
Java Beograd:
Citat:
Dexic:Nije dobro outsorsovati ISTA sto dodiruje javno preduzece.
Dobro je outsorsovati SVE šta nije osnovna delatnost, bez obzira na strukturu vlasništva firme.

Imao sam prilike da radim u kompaniji koja je outsorsovala:
- obezbeđenje
- spremanje, čišćenje
- tehničko održavanje objekata
- knjigovodstvo
- interni transport (auto park i šofere)
- lokalnu kafe-kuhinju

Što više - to bolje. Ma koliko ti se čini da outsorsing košta, na kraju se i te kako isplati. Direktor ne mora da brine da li su spremačice na bolovanju ili nisu, da li je šta očišćeno ili nije, da li treba nabaviti nove četke i metle. Pa onda večiti problemi sa vozilima i vozačima. Posvetiš se svom poslu, svojoj delatnosti, i platiš za ostale usluge. Manje zaposlenih - manje problema. Neka neko drugi brine o bolovanjima majstora i spremačica.

 
Odgovor na temu

hobbista
Beograd

Član broj: 149118
Poruke: 277



+180 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 11:42 - pre 130 meseci
Citat:
Java Beograd
... Ma koliko ti se čini da outsorsing košta, na kraju se i te kako isplati.


Mozda se i isplati u nekoj normalnoj prici. Kako moze da se isplati ako u firmi zadrzis skoro ceo kadar koji je bio zaduzen za ove poslove? Meni se cini da je samo dupliran trosak?
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u09.07.2013. u 12:19 - pre 130 meseci
Dobio sam informaciju iz prve ruke da je švercovanje mnogo lakše ukoliko imate dublji dekolte i dobre sise.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838619 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.