Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 88507 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim06.08.2013. u 13:22 - pre 130 meseci
Tebi kao da je svako preticanje borba na zivot i smrt pa da uvek mora da se izvede najbrze moguce, mora da je jako interesantno voziti se sa tobom :D.

Poenta pokazivanja koliko su razlike medju brzinama male je ta da se pokaze da se u situacijama koje nisu za nivot i smrt(koje su btw vecina), moze opusteno preticati i sa brzinom vise, recimo cetvrtom u ovom slucaju pa i petom za razliku od atmo gde ako ga ne spustis u trecu ili drugu mozes samo da gledas u gepek ovog ispred tebe. Cak i u tom slucaju su inferiorni u odnosu na ovaj tsi. Pogledati samo podatke za vec pominjanu sportsku verziju aurisa :D
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim06.08.2013. u 13:42 - pre 130 meseci
Pa ne znam. Sta ti mislis, da li je "zivot ili smrt"? Recimo da dvoje dnevno gine u Srbiji u proseku...

Ali prica o medjuubrzanjima u "visokim" stepenima prenosa zaista nema veze sa temom. Mozda bi trebalo otvoriti temu "uticaj obrtnog momenta na nizim obrtajima i povecanje ....... necega... lenjosti, konfora, nemarnosti ili mrzovoljnosti..kod korisnika.

Ocito postoje "dva putica" kod dodavanja turba ili turbina motoru(nekom). Jedan je povecanje snage, nalik na opstepoznati 1.8T, i drugi je podizanje obrtnog momenta na nizim obrtajima, uz smanjenje finalne snage, npr, da kazem iz "iste kuce", 1.8TSI.

Bolje da razmatramo tu filozofiju ili koncepciju, nego da li neko voli ovo ili ono, da li cita novine ili jede dok vozi, ili prati svaki detalj u saobracaju, kao JA npr, i ne glumim "kontinum" i "uniformnost" kretanja, i zbog bezbednosti i zbog dosade, opadanja koncentracije...
Kada treba... mili puzi, kada treba... nagazi...:)

Ubacivanje turba, koji ce postici neki svoj maksimum na nizim obrtajima, a zatim biti limitiran, kao i ceo motor, na nekih 6000 obrta, ili postavljanje malo veceg turba, koji malo kasnije ulazi u limit, ali ga na nizim obrtajima uspesno dopunjava u radu superpunjac, ili ubacivanje turba, kojem je "nebo granica", koji moze upumpati i vise vazduha nego sto motor moze da upotrebi i "dovesti" motor do krajnjih mogucnosti..... su znacajno zanimljivije teme, nego "sta ko voli"...

Pa niste Pamela, da me zanima sta vam se svidja....:)
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim06.08.2013. u 14:08 - pre 130 meseci
Citat:
vladd: Pa ne znam. Sta ti mislis, da li je "zivot ili smrt"? Recimo da dvoje dnevno gine u Srbiji u proseku...
Da da, dvoje dnevno gine pa ajde sad svi da vozimo atmosferce i da preticemo drugom . Mozda konacno dobijemo i status pravih vozaca. Necu bre vise da me Vladd etiketira kao lenjog, nemarnog i mrzovoljnog

Salu na stranu, tema je ozbiljna i stvar bi do sada trebala da bude jasna, bar onima koji hoce da im bude jasna. Uostalom, ko ne veruje neka proba i samo ce mu se kasti. Problem je kod onih sto nisu ni probali, a misle da sve znaju.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim06.08.2013. u 14:27 - pre 130 meseci
Ja sam vozio jednog turbasa (mada vidim da po vama to nije turbo), Opelovu Merivu 1.4 T, a vozio sam i dosta CR dizela (bas mnogo) i uvek sam pri preticanjima saltao nize. Niti sam narusio komfor putnika, niti sam proizveo bogzna kakvu buku, ali se u par slucajeva pokazalo da je IPAK sigurnije saltati stepen ili dva nize MA KAKAV god motor imali pod haubom jer se desavaju situacije na koje ne mozete da odreagujete pravovremeno. Cak i sa 150+ KS i masivnim obrtnim momentom ipak sam voleo da imam vise "rezerve" za sigurnu voznju.

Nekoliko ubrzanja nikad nece narusiti komfor voznje, ukoliko znas da vozis.

Naravno, desavalo se i meni da koristim elasticnost agregata pa da spora vozila (traktore ili kamione) na preglednom i ravnom delu puta bez okolnih prepreka preticem bez saltanja nize. Ali to isto mogu na takvim deonicama da uradim i sa svojim malim motorom u kolima.

Kad smo na deonicama puta gde je upitna bezbednost i preglednost, mogu da imam i 1000 konja ispod haube ja ne zelim da rizikujem nikakva isprobavanja limita motora u krajnjim stepenima prenosa jer se uvek nesto nepredvidivo moze deseti i onda ode mas' u propas'.

Prilikom rizicnih situacija uvek drzim motor na podrucju najvise snage bez obzira na obrtni momenat koji poseduje.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim06.08.2013. u 14:47 - pre 130 meseci
Da ispravim, nije poenta preticati "drugom", vec najbrze moguce, sto znaci, svaka brzina sa adekvatnim stepenom prenosa, pa ako treba i od druge, ali odsaltati do cetvrte ili pete..
Mada se obicno saltanje zavrsi 3-4, posto se zavrsi i preticanje, bez obzira da li je turbo ili ne.
A da li ce sekvenca biti 3-4-5, il 4-5-6..zaista ne zavisi od turba, nego od broja brzina..

Onaj ko nije vozio kola sa menjacem sa 3 ili bar "samo" sa 4 brzine, mozda ne razume o cemu pricam

Bitno je znati, osecati, pri kojoj brzini u kom stepenu menjaca najbolje ubrzanje..nevezano za tip motora..inace po "listingu", Murcelago moze da bude "sporiji"...sto je naravno besmislica proistekla iz besmislenog "testa"..

Ili pazariti automatika..pa videti sta je pravo uzivanje...naravno ko voli, a ne kao ja sto to izbacuje pa ubacuje manuelca...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim06.08.2013. u 15:13 - pre 130 meseci
Inace ovo sa razdaljinama sto je vladd napisao deluje jako zanimljivo jer malo ko pri preticanju razmislja o tome. Elem, ukoliko, cak i turbo motor, ima dobro medjuubrzanje u VI stepenu prenosa, od recimo 12-13 sekundi 80-120, a u III ima 5 sekundi evo jedne proste tabelice da razmislite sta je bolje:

"110 km/h = 30 metres per second
10 seconds to overtake
10 seconds x 30 metres per second = 300 metres
Oncoming vehicle @ 110 km/h = 300 metres
Allowing a 5 second safety margin = 150 metres
So, a safe overtaking distance at 110 km/h is 750 metres"

750 metara samo da bi se preteklo obicno vozilo.

Prelazni put pri ubrzanju u preticanju je vise nego DUPLO duzi ako ides 80-120 za 12s umesto za 5s. Iako to ne izgleda iz kabine tako.

Zato je pametno kod svih vozila, bilo koje snage, saltati 1-2 stepena nize.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 08:57 - pre 130 meseci
Citat:
cozmo_im: Prelazni put pri ubrzanju u preticanju je vise nego DUPLO duzi ako ides 80-120 za 12s umesto za 5s. Iako to ne izgleda iz kabine tako.
A ko je pricao o preticanju od 12s umesto 5s? Cak i da si uzeo min i max ubrzanje 80-120 koje sam postavio, ono je 5.5 i 10.8, ali to nije ni bila poenta.

Poenta je bila ona koju ste obojica vesto izbegli, a to je da u poredjenju sa vasim omiljenim atmo benzincima slicne snage kao ovaj 1.4 TSI, svejedno je da li ces ovim leonom obilaziti trecom ili cetvrtom jer ce u oba slucaja biti brzi od tih vasih atmosferaca uzimajuci njihovu min vrednost.

Gubljenje vremena na menjanje brzina nismo ni spominjali, mada ne sumnjam da ce nam Vladd objasniti kako on menja brzine za delic mikrosekunde, a da svi drugi koji to ne mogu su neznalice.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 09:56 - pre 130 meseci
Ne samo da ce sa Leonom to biti i brze i efikasnije vec ce prilikom svake takve akcije TSI uvek potrositi i manje goriva. Kada se to pomnozi sa brojem akcija odnosno sa ucestloscu takvih akcija, automatski se namece odgovor, a on nikako ne ide u prilog atmosferskim motorima.

Pitanje je samo dana kada ce atmosferci nestati sa scene, bar kada je u pitanju evropsko trziste.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 14:16 - pre 130 meseci
Citat:
tdusko
Poenta je bila ona koju ste obojica vesto izbegli


Nista ja nisam izbegavao, vec je diskusija bila na potpuno drugoj strani. Posebno sto nije ni bilo sta za izbegavanje.
Mislim, nismo definisali "atmosferca", tako da bi neki 2.0 atmosferac(ovi savremeniji, ne VW) ipak bio brzi, mada sam ja sklon da doticne "brzine" ipak pripisem spretnosti vozaca..inace mora da se porede dva dramaticno razlicita motora, da bi se kod neiskusnih primetila razlika.

Menjanje brzina je nebitno, neka je i pola sekunde, nizi stepen je nadoknadio ono sto bi voznja u samo visem stepenu izgubila.

Inace sam razmatrao racun razlike vremena voznje u istoj brzini, koju neki pokusavaju da proguraju kao "fensi" dok je menjanje brzina streberski, sta li?

Sto se "evropskog trzista" tice, mogu reci dve stvari, menjace ono sto briselske birokrate odluce, a s obzirom da sam domicilan u Srbiji, bas me briga, sledecih 15 godina, za evropske propise..

Oni su odluke o smanjenju emisije, menjanju sistema za merenje potrosnje, odlozili do 2020-e godine, posto tako odgovara Nemackoj i njenim dominantnim proizvodjacima.
Sta ce se desiti, ne znam, ne znam koliko ce koja zemlja da "posizi", vidim vec kasiraju Mercedese, posto koriste R134, sto naravno nije previse vazno, ali nekome se bas popelo na teme administriranje i prilagodjavanje propisa Germanskim zeljama i mogucnostima..poceli su "na silu" da primenjuju precutno ignorisan propis, euro 6 norma se nije promenila posto VAG i drugi ne mogu da spuste zagadjenje, kako su zamislili, a izbacili su seriju motora, koji sada treba da se isplate i donesu neke parice...

Pitanje je koliko ce se pokarabasiti, i administrativno kidati jedni druge..

Ono sto je dobro, da kubikaze silaze na 1000cm, i nize, turbo mora da o(p)stane, narocito za te male motore, veliki atmosferci ce ostati za "bogatune"...i veseliji deo planete

Da li ce neki TSI ustedeti gorivo..zavisi od nacina voznje..koliko znam, na 90, prosla generacija 1.2TSI(da precizno lociramo tip), na Skodi Yeti(mozda se razlikuje od nekog generacijskog 1.2 tsi), trosio je 9l/100km..konstantna voznja po auto putu.

Gde oni mere katalosku potrosnju, i kako, ne znam, ali vidim da se bore da ne usvoje standarde merenja....
Na tim njihovim "tarabama" svasta pise, realnost je nesto drugacija..
I sto je najgore, nisu jedini, vec svi lazu kao da mora...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 14:26 - pre 130 meseci
Taj mit o potrosnji je neko izmislio.

1.2 TSI u Yetiju trosi ko dizel lokomotiva. Ne silazi ispod 11 u gradu. Iskustva su jako losa. O performanasama nema ni reci (verzija od 105KS).

Pa nama u Caddy ovaj 1.6 TDI najnoviji motor trosi 11.32 l/100km u gradu (prosek) lagane voznje. Izem ti Verso 2.0 D4D od 1600kg trosi oko 8l u gradu i to kad je najvece opterecenje, svi ostali proseci su dosta manji! Caddy je iste tezine kao taj Verso. Verso je u stanju da potrosi manje od 5 litara na magistrali dok Caddy ne silazi ispod 6.5. Na 130 je oko 8.3 litara, Verso trosi manje od 7!

To samo potvrdjuje onu staru aksiomu - moze motor da bude kakav god oce ali... - there is no replacement for the displacement. I to je jedna velika istina.

Kataloske podatke ne treba gledati, po njima ovaj Caddy trosi ko upaljac - pise da mu je prosecna potrosnja 5.8 litara a nama nece ispod 8 da sidje. To je OGROMNA greska i razlika.

Na otvorenom putu - 5.3 litara - ne moze ispod 6.5 osim u V stepenu prenosa na 50kmh kada je potrosnja oko 5 litara ali to je da imas ravan put od 50km ispred sebe i da vozis bez dodavanja i oduzimanja gasa.

Inace Caddy je Max Trend - putnicki a ne privredni da ne bude zabune.

Toliko o tacnim VW podacima.

Recimo jedan Qashqai 1.6 dci trosi drasticno manje, uz mnogo bolje performanse iako je tezak i velik kao Caddy. Aerodinamika im je ista, oba su visoka i glomazna sa strane visine.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 14:33 - pre 130 meseci
Citat:
vladd
Mislim, nismo definisali "atmosferca", tako da bi neki 2.0 atmosferac(ovi savremeniji, ne VW) ipak bio brzi, mada sam ja sklon da doticne "brzine" ipak pripisem spretnosti vozaca..inace mora da se porede dva dramaticno razlicita motora, da bi se kod neiskusnih primetila razlika.
Definisali smo, nego ti volis da spinujes kad god se dodje do konkretizacije i kada se pokaze da nisi u pravu. Uporedjuju se motori slicne max snage, znaci nadji jedan atmo benzinac izmedju 130 i 150 PS koji moze da se nosi sa ovim 1.4 TSI-jem, znaci jedan, ne moras vise. Ali gledaj da ne bude neki stavljen u karoseriju od 400 Kg, nego da budu i mase uporedive.

Citat:
vladd: Da li ce neki TSI ustedeti gorivo..zavisi od nacina voznje..koliko znam, na 90, prosla generacija 1.2TSI(da precizno lociramo tip), na Skodi Yeti(mozda se razlikuje od nekog generacijskog 1.2 tsi), trosio je 9l/100km..konstantna voznja po auto putu.
E a pazi sad tek ovu nebulozu. Sto je najgore, ponavlja se bar 2. put, posle onog bisera sa turbinama na 90% danasnjih benzinaca, ovaj biser ga prati u stopu.

Srednja vrednost na uzorku od 92 vozila Yeti 1.2 TSI 105 PS iznosi 7.32 l/100 Km. Maximalna izmerena prosecna potrosnja je 8.85 l/100 Km. Znato ono kad ispraznite ceo rezervoar u zimskom periodu kad temperatura ne predje -5, a pritom ne izadjete iz grada, e to je 8.85. A ovde sad dobijamo ekskluzivu da isti auto na 90 Km/h, gde inace trosi najmanje, trosi 9 litara. Pitam se gde je granica?

Skoda Yet, 105 PS

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 14:36 - pre 130 meseci
tdusko - moja drugarica vozi taj Yeti preko godinu dana i ubi ih potrosnja!!

11 po gradu laganica, mozes da vozis kako oces - kao po jajima ispod 10 tesko.

Na otvorenom na 130 ide to i 8 litara.

Da dodam da je vozilo presporo.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 14:43 - pre 130 meseci
Cekaj polako, idemo jedno po jedno. Prvo da vidimo da li trosi 9l na konstantnih 90 Km/h. Na brzinu nisam nasao za yeti, ali touran ce posluziti za ilustraciju



Oktavija:



Pa on 9 trosi na 160, a ne na 90
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 14:56 - pre 130 meseci
Nemoj kaciti snimke tamo nekog. Ja ti pricam za realnu upotrebu, u Srbiji.

Uostalom puni su forumi zalbi na taj motor u Yetiju.

On jeste dovoljan za neku, da kazem, laganu voznju. Moze da ubrza solidno ali to je to. Mali motor i velika tezina - nije dobro za potrosnju.

Dosta vlasnika ima slicnu potrosnju - veliku.

Otprilike neki prosek kada vozi 70% otvoreno 30% grad je 8,5l.

7,5L moze da spusti ali da bude samo otvoren put 90%.

Svaka duza voznja po gradu drasticno dize potrosnju kao i voznja preko 120kmh.

Yeti 1.2 TSI:

"Posle dva crkavanja sad je sve ok sa turbinom, od momenta kad su ubacili podlošku. Promenjen je i lanac, kao i centrala motora"
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 15:00 - pre 130 meseci
Ne nego cemo tebi da verujemo na drugaricinu rec, a odbacicemo zivu sliku i pisana iskustva :)

Evo Zare je pisao ovde koliko trosi leon sa tim motorom, sto ne verujete njemu?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 15:04 - pre 130 meseci
Pre cu da verujem njoj nego vama ovde.

Uostalom svi su menjali turbine po dva puta u garanciji a proseci su im izmedju 7,5 i 8,5l uglavnom vangradske voznje. Procesljajte malo a da kacite klipove drugih vozila a ne konkretnog.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 15:10 - pre 130 meseci
Moje je bilo da dokazima pobijem tvrdnju da yeti ne trosi ni blizu 9l na 100 Km pri const brzini od 90 km/h, a ti ako hoces da verujes Vladd-u umesto ovoga sto sam postavio slobodno, to je tvoje pravo.

Siguran sam da ce mnogi koji ovo budu citali znati da ocene sta je tacno. A ti ako mislis da yeti moze da trosi 9 pri 90 Km/h iako touran sa istim motorom trosi 5l pri 100 Km/h ili ako oktavija trosi 9l pri 150 Km/h onda ne znam sta da ti kazem.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 15:34 - pre 130 meseci
Citat:
tdusko: Uporedjuju se motori slicne max snage, znaci nadji jedan atmo benzinac izmedju 130 i 150 PS koji moze da se nosi sa ovim 1.4 TSI-jem, znaci jedan, ne moras vise. Ali gledaj da ne bude neki stavljen u karoseriju od 400 Kg, nego da budu i mase uporedive.







http://www.zeperfs.com/en/match4539-1453.htm


Golf - DSG, a Civic jeftiniji nekoliko hiljada eura.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 15:53 - pre 130 meseci
Ovo je u poredjenju sa manuelnim Leonom

Nije los taj motor u hondi, ali se i iz ovih podataka vidi da mora da se drzi otprilike na duplo vecem broju obrtaja od Leona da bi parirao, interesantno bi bilo videti razliku u potrosnji pri takvoj voznji. Minimalno ubrazanje koje ovaj civic postize od 80 do 120 je u drugom stepenu prenosa sto znaci da bi pri nekom preticanju iz krstarenja bilo potrebno spustanje iz 6. ili 5. u 2. Za 3. nemamo rezultat ali se interpolacijom moze pretpostaviti da je negde oko 7-7.5 sto opet znaci da Leon sve isto radi u brzini vise. Sta Civik radi u 2. Leon radi u 3., sta prvi radi u 3. drugi radi u 4. Nakon toga poredjenja u visim brzinama nisu umesna. Mislim, nemam nista protiv ako neko voli da pretice u 2., ali jasno je u kojem je konfornija i ekonomicnija voznja bez gubitka performansi
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 16:09 - pre 130 meseci
Pa evo i sa Leonom -

http://www.zeperfs.com/en/match4543-1453.htm


Citat:
tdusko

Nije los taj motor u hondi, ali se i iz ovih podataka vidi da mora da se drzi otprilike na duplo vecem broju obrtaja od Leona da bi parirao, interesantno bi bilo videti razliku u potrosnji pri takvoj voznji. Minimalno ubrazanje koje ovaj civic postize od 80 do 120 je u drugom stepenu prenosa sto znaci da bi pri nekom preticanju iz krstarenja bilo potrebno spustanje iz 6. ili 5. u 2. Za 3. nemamo rezultat ali se interpolacijom moze pretpostaviti da je negde oko 7-7.5 sto opet znaci da Leon sve isto radi u brzini vise. Sta Civik radi u 2. Leon radi u 3., sta prvi radi u 3. drugi radi u 4. Nakon toga poredjenja u visim brzinama nisu umesna. Mislim, nemam nista protiv ako neko voli da pretice u 2., ali jasno je u kojem je konfornija i ekonomicnija voznja bez gubitka performansi


Pa sta ako se prebacuje u drugu ili u trecu? To se ne radi svaki tren, nego kada zatreba da se obidje neki auto na nekom magistralnom putu.

Da dodam...ovaj Civic je iz 2006.

Podaci za novog -

Oznaka 1.8 i-VTEC Manuelni menjač
Vrsta SOHC
Gorivo Benzin
Zapremina (cm3) 1798
Max. snaga kW (KS) pri ob/min 142ks/6500 o/min
Max. obrtni moment Nm pri ob/min 174Nm/4300 o/min
Norma Euro 5


Menjač
Vrsta 6-stepeni manuelni


Upravljanje
Upravljanje Servo


Potrošnja
Gradska vožnja (lit.) 7.6
Na otvorenom (lit.) 5.2
Kombinovana vožnja (lit.) 6.1
Emisija CO2 (g/km) 145


Performanse
Maksimalna brzina (km/h) 215
Ubrzanje od 0-100 km/h (s) 9.4



[Ovu poruku je menjao vilil1 dana 07.08.2013. u 17:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 88507 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.