Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 88432 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 16:26 - pre 130 meseci
Citat:
Pa sta ako se prebacuje u drugu ili u trecu?
Pa nista, za mene je to nepotrebni rad i nepotrebno trosenje goriva i umaranje. Ja se ne lozim na zvuk motora na 7000 obrtaja pa samim tim i ne vidim ni jednu prednost preticanja drugom na 80 Km/h. Ajde da bar mogu da steknem neku prednost nego nista. Em se dere, em tada trosi kao lud em moram da ulozim dodatan rad u vidu saltanja i gazenja pedale kvacila, em ne idem nista brze. Sorry, ali ne vidim kako to moze ikako da bude bolje.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 16:37 - pre 130 meseci
Pa dobro, ali je apsolutno nebitno sta ko vise voli. To su licni afiniteti. Koga briga sta ti volis ili sta ja volim ili bilo ko sta voli!?

Poenta jeste da ti novi turbo motori ne donose nista spektakularno da bi se ljudi njima opcinjavali. Po meni, jedina, zaista merljiva razlika je voznja u gradu gde OM dolazi do izrazaja, ostalo je sve smuti pa prospi.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 16:47 - pre 130 meseci
Citat:
vilil1: Poenta jeste da ti novi turbo motori ne donose nista spektakularno da bi se ljudi njima opcinjavali. Po meni, jedina, zaista merljiva razlika je voznja u gradu gde OM dolazi do izrazaja, ostalo je sve smuti pa prospi.
Tacno, ako ne izlazis iz grada . To smo valjda vec utvrdili, ako vozis samo u gradu onda ces ceniti odredjeni auto samo po tome kako se ponasa u gradu. Ako pak vozis i van grada(gle cuda ima i takvih) onda ces lako uvideti prednosti turbo motora u odnosu na ne turbo.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 17:32 - pre 130 meseci
Citat:
tdusko: Tacno, ako ne izlazis iz grada :D. To smo valjda vec utvrdili...

Ma jok, to si ti utvrdio. Nema bas nikakve prednosti van grada. Mislim, mozemo do sutra da se ubedjujemo. Imao si merenja, @vladdovu racunicu, trazio si uporedjivanje motora - dobio si...i...to je to.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 17:49 - pre 130 meseci
Problem je sto se odlutalo od teme i od ideje teme.

Neko forsira turbo motore koji su pravljeni da podignu obrtni moment na nizim obrtajima, za razliku od nekih drugih turbo motorra kojima je podignuta snaga.

Ako su vozila slicnih tezina i snaga, turbo (sa podignutim momentom) ima neke prednosti, boljeg ubrzanja na nizim obrtajima, ili kako bi neko rekao, "bolje povlaci".

Ali nonturbo na visim obrtajima povlaci isto dobro. To sto su menjaci drugaciji, to je kompenzacija OM.

Da zanemarimo(kao sto smo ih bacili u zapecak) one "druge" turbo motore, koji traze takodje obrtaje i imaju znacajno vecu snagu za istu zapreminu od nonturba.

I sada se "skakuce" medju osobinama, e sad neko ne voli da "vrti" na 7000...pa sta me briga, ako vozim nonturbo, znam da MORAM da ga vrtim, pa cak i TSI, ako se zeli ubrzanje. Nisam na tim klipovima video da je obrtomer stao na 3-4000...

Ono sto pokusavate da proglasite, i gde se pravi fama, je situacija, kada bi oba motora turbo (sa dignutim OM) i nonturbo bili vozeni sa 2000 obrtaja...e tada je doticni turbo u velikoj prednosti, koja je i placena.
Jer, boze moj, na 2000 se vise stedi goriva(5-10 centi na km pri pola gasa).
Zato je i napravljen, sa sto vise radnih sati provede na nizim obrtajima..
I sada, ideju TAKVE ustede, prelivamo u nekakve "prednosti", pri ubrzanju.

Kriva snage je slicna, obrtni momenat je znacajno drugaciji, iz navedenih razloga, pa ako se ekvivalentne snage razlicito voze, prilagodjeno prema obrtnom momentu, rezultati su priblizni, nebitno ko je u kom trenutku za nijansu brzi-sporiji. To ionako zavisi od nekoliko drugih stvari, namene vozila...
I zastu sada "obrtaji" strasno losi, a momenat jako dobar?

Ako pri visim obrtajima moraju oba i da trose gorivo, ili sada proglasavamo novi sport, "jurcanje na 1500 obrtaja", pa ko je brzi, taj je bolji..

Samo imajte na umu, da motori za F1 imaju 250-300Nm..obrtnog momenta..da je toliko "dobar", pa valjda bi pustili bar 5,6 ili 7 stotina...


Sto se doticne potrosnje tice, to je potorsnja vozila u vlasnistvu, i nikakvo iscitavanje podataka. To pisanje korisniku nece pomoci, on placa koliko mu vozilo popije, a vi verujte kome hocete, ja taj motor, zbog licnog utiska, ne bih voleo da vozim.
Nije nesto spektakularan, snaga mu nije spektakularna, mislim da bi bio idealan za A klasu, autice od 800-900kg a ne za vozila od 1300kg, pa makar bila u "ekono" klasi.

Da li je on na Yetiju malo poddimenionisan, vozilo je tesko i kockasto, sigurno ce drugacija potrosnja biti u laksem i aerodinamicnijem vozilu, to valjda ne treba da se spominje, ali sama mogucnost da motor, 1200 kubika, "odleti" na 9 litara(za vise nemam nikakva direktna saznanja), po meni nije dobro, bez obzira na 100ks, sa pola gasa ili 2/3 sigurno nije na max snazi..

Pogotovo sto bi neki TDI, za slicnu potrosnju dizela, proizvodio silne kilovate. A na toj brzini ne bi presao 5 litara...

I to ne posmatram "gradsku voznju", posto je to van svakih merila, situacije su haoticne i neuporedive, ali otvoren put i konstantna brzina, pa meni 2.0 atmosferac trosi 8 litara, pri istoj brzini, istina, malo aerodinamicnije karoserije..
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 20:14 - pre 130 meseci
Citat:
tdusko:
Citat:
vilil1: Poenta jeste da ti novi turbo motori ne donose nista spektakularno da bi se ljudi njima opcinjavali. Po meni, jedina, zaista merljiva razlika je voznja u gradu gde OM dolazi do izrazaja, ostalo je sve smuti pa prospi.
Tacno, ako ne izlazis iz grada :D. To smo valjda vec utvrdili, ako vozis samo u gradu onda ces ceniti odredjeni auto samo po tome kako se ponasa u gradu. Ako pak vozis i van grada(gle cuda ima i takvih) onda ces lako uvideti prednosti turbo motora u odnosu na ne turbo.


Evo ja sa mojim matorim autom kad izadjem van grada komotno u V stepenu prenosa izvozam celu deonicu od izlaska za Mladenovac sa autoputa do Smederevske Palanke (moja cesta relacija). V stepen prenosa ne koristim samo dok prolazim kroz centar Mladenovca. Od naplatne rampe do Mladenovca vozim petom brzinom, od Mladenovca do ulaska u Palanku vozim petom brzinom. Pun, prazan, nebitno, ne saltam uopste na nize. Sasvim komotno bez muke i buke - nebitno da li idem 50 ili 90kmh. Tim nacinom ostvarujem potrosnju oko 5 litara (4.9 je minimum), prosecno 5.1 litar na 100km. Mogu bilo koju magistralnu deonicu tako da vozim (Ibarsku recimo, bez muke). Do Grcke idem 90% u V stepenu prenosa, maltene ceo put. Ne vidim problem niti sam osetio problem s kolima.

U cemu je razlika da vozim turbo onda? Sta mogu s njim da uradim na toj deonici? Da se dzekiram iza nekog traktora i u V ili VI stepenu prenosa ga preticem i pokazem mu to - hej vidi ja imam turbo (na ogranicenju od 80kmh... mislim)! To isto mogu i sa mojim autom - probao sam i komotno mogu da obidjem sporije vozilo na tim deonicama V brzinom. Svejedno, ja za svaki slucaj presaltam u trecu i obavim to VEOMA brzo bez ikakve buke ili muke po putnike (oni ni ne ukapiraju to). Isao sam tuda sa Versom 2.0 D4D i vozio ga kao i moj autic - krajnjim stepenom prenosa. Vremenski sam stigao identicno, potrosio malo goriva kao i sa mojim autom, bez muke i buke a imao sam 310Nm pod haubom. I jedan i drugi su u kranjem stepenu prenosa odradili kako treba - necujno, udobno, stedljivo. A potpuno razlicite koncepcije.

Ili mozda znam da vozim kako treba. I u tome ima neke cari.
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 20:26 - pre 130 meseci
Još samo kad bi mi svi ovde verovali u bajke...vidim da neki veruju,srećom u velikoj su manjini.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 20:31 - pre 130 meseci
Veruj u sta hoces, ali svaki DOBAR motor i menjac ce biti podeseni da u krajnjem stepenu prenosa mogu da krstare magistralama bez ikakve muke. Ili visokim brzinama autoputem.

Ako ne mogu, onda nesto nije u redu sa tim vozilom ili je lose konstruisano - osim u slucaju bas male snage.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 21:03 - pre 130 meseci
mali turbo motori jesu simpatični i zanimljivi zbog svog velikog obrtnog momenta u odnosu na atmosferce, i zaista se taj OM i razvija na malom broju obrtaja i to je super, ali to zaista nije neka neviđena prednost kako neki ovde pokušavaju da prikažu.

Atmosferski i turbo motori su potpuno druga filozofija i kao takvi mislim da ih ne vredi porediti.

Potrošnja je na strani turbo motora ali ništa spektakularno, već može da se meri nekim manjim procentima u korist turba. I dalje najviše zavisi od stila vožnje a ne od motora...

Lično iako mi je vrlo privlačna ideja imati tih motor(benzinca) sa blagodetima dizela(obrtni momenat), ipak se još uvek ne bih odlučio da kupim malog turbo benzinca jer smatram da će potencijalni troškovi koje ću imati oko njega u nekoj ekploataciji od par godina uveliko prešišati eventualno uštedu na gorivu u odnosu na atmosferca. A što se tiče uživanja u vožnji, ja vrlo uživam i u atmosfercu i u turbo benzincu i u dizelu samo zavisi koji je auto u pitanju...

A opet, što se tiče šaltanja ili ne - ako već šaltam, apsolutno mi je svejedno da li šaltam na 2000 ili 4000 obrtaja, znam da vozim i jedno i drugo i to vrlo lepo, a ako već bezobrazno mogu da biram, mislim da bih izabrao automatika i onda mi to šaltanje uopšte ne bi ni bilo bitno(kao što, iskreno, nije ni sad )
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 21:28 - pre 130 meseci
Citat:
cozmo_im: Mogu bilo koju magistralnu deonicu tako da vozim (Ibarsku recimo, bez muke).

Ogromna vecina vozaca tako vozi. Desi se i meni neki put da se malo utrkujem sa nekim ali to je izuzetak a ne pravilo. I svi koji kazu da drugacije voze od proseka, a prosek voznje po Ibarskoj je otprilike 70-100kmh, ili ne govore istinu ili su jednom-dvaput vozili brzo i sada to predstavljaju kao neko pravilo.

Obrtni moment, medjuubrzanja, turbo ovaj ili onaj, na takvim putevima nista znacajno ne donose. Da ne govorimo o auto putu. ;)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 21:40 - pre 130 meseci
Ogromna je razlika izmedju turbo i non turbo motora. Mnogo veca od onog sto "papiri" pokazuju.


Ralika je i u gradskoj i u vangradskoj, regionalnoj voznje. Razlika je ogromna i na autoputevima. Zato sam i rekao ko se i na kojoj traci vozi kada su na raspolaganju 3 ili vise traka u jednom smeru.
Jedino mesto gde nema razlike je ulazenje i izlazenje iz garaze.


Flame u diskusiju unose samo vozaci bez iskustva.

Neko kome je stalo do kvaliteta voznje, prilikom kupovine automobila, nakon voznje turbo motora, sigurno ne kupuje atmosferca.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 23:24 - pre 130 meseci
Ja bih rekao da je takodje znacajna razlika izmedju "starog" 1.8T i novijih TSI.

A kada se napravi presek na max obrtajima ocito je da turbo uspesno zamenjuje 30% zapremine...nonturbo motora
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim07.08.2013. u 23:52 - pre 130 meseci
1.8 T je prelazna faza izmedju "starih" i skupih turbasa i novih TSI agregata sa pretpunjenjem i smese i goriva, ali po karakteristikama vise lici na ove druge.

Veliku ulogu tako dobrih karakteristika treba pripisati specificnoj Borg Warnerovoj turbini sa "lakim" i bezinercionim rotorom koja podize snagu vec pri vrlo niskim obrtajima.

1.8 T nije klasicna turbo masina.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.08.2013. u 09:15 - pre 130 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Ralika je i u gradskoj i u vangradskoj, regionalnoj voznje. Razlika je ogromna i na autoputevima. Zato sam i rekao ko se i na kojoj traci vozi kada su na raspolaganju 3 ili vise traka u jednom smeru.
Jedino mesto gde nema razlike je ulazenje i izlazenje iz garaze. :D


Razlika? Ja vozim pun auto do maksimuma 140kmh opusteno u V stepenu prenosa autoputem - ponekad jer je to vise od dozvoljene brzine. I nikakav problem nemam - nisam najsporiji, bez problema odrzava tu brzinu (a moze i mnogo brze ako treba) koliko god to je potrebno u krajnjem stepenu prenosa. Pa neka je to relacija i od 500km.

U cemu je razlika konstantno voziti recimo turbo masinu tom brzinom u krajnjem stepenu prenosa? Na autoputu svejedno pretices sporija vozila u levoj traci ides konstantnom brzinom. Isto je i sa non turbo i turbo masinom. Ides tom brzinom pa ides.

Eventualno gde ce mozda zatrebati turbo ako BAS zelis da se dzekiras i isprobavas limite u VI brzini je neki bolesno veliki uspon pa u VI stepenu prenosa pokusas da preteknes sleper i onda si kao neki dzek. Ili da na 150 ubrzavas pored nekog i pokazujes mu eto svoj ego.

Magistrala? Koja je brzina na magistrali dozvoljena? 80 ili 100kmh. Na magistralnom putu gde je dozvoljena brzina 80kmh moj auto u V stepenu prenosa ubrza sa 70 na 80kmh reda 2 sekunde naprimer (bas imam i snimak).

To je sasvim dovoljno da preteknem autobus koji ide 60 naprimer ako je ravan i pregledan put. Sve ispod 100kmh - nikakve razlike nema.

Jedina prednost turbo motora koju ja vidim je mozda malo manja potrosnja, bolje ponasanje na velikim i dugackim usponima u krajnjem stepenu prenosa uz malo manju potrosnju i mozda prividan osecaj komfora prilikom nekog ubrzanja na velikim brzinama u krajnjim limitima ili u voznji gradom (mama gledaj vozim VI stepenom prenosa 50kmh). Odnosno tek na nekim velikim brzinama i krajnjim opterecenjima vozila mozes primetiti tu razliku u REALNOJ upotrebi automobila.

Po meni zasad ne vredi platiti dosta vise za turbo motor i rizikovati vanredne servise u nasoj zemlji. Bolje je uzeti CR dizel.

Da li ces po gradu brze voziti turbo do ogranicenja? Ne. Potpuno istim stepenom prenosa sad mozes voziti atmo i turbo motor u gradu bez muke, uz privid elastike na turbu.
Da li ces po magistrali voziti turbo brze? Ne. Isto vazi kao i za voznju gradom.
Na autoputu mozda ako reskiras velike kazne i narusavas bezbednost. Ili da se dzekiras negde gde nema nikog.
Na potrosnji neces puno ustedeti.

Mozda su turbo motori buducnost ali u ovim nasim uslovima potrebe za njima velike jos nema.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.08.2013. u 09:57 - pre 130 meseci
Citat:
drajver2:
Još samo kad bi mi svi ovde verovali u bajke...vidim da neki veruju,srećom u velikoj su manjini.

Kao i pismeni u Srbiji, velika manjina.
Problem je sa tehnikom sto ne "poznaje" demokratiju, da bi "vecina" bila vazna.

Inace, vidim da je vecina nasela na VW bajke...pa se niko ne buni, lepo im..

Menilicno se svidja kada je motor "okicen" i turbinom, i superpunjacem, direktnim ubrizgavanjem, sto vise spravica, to bolje.
Jedino ne vidim smisao pravljenja "dizela" od benzinca, sa visokim(i ravnim) obrtnim momentom od 1400-4000 obrtaja, kada to ne donosi ni ocekivanu ustedu ni ocekivano smanjenje emisija "stetnih" gasova(licno sam protiv doticnih ekologija, ali samo mogu da ih mrzim).

Mali dizeli sigurno imaju dovoljnu agilnost, i za grad i za put, a bar DUPLO manju potrosnju.

Cemu onda gusiti benzinca, "odsecati" turbinu i limitirati obrtaje.

Kolio se secam "istorije", trudilo se da se naprave visokoturazni dizeli, a sada se smisljaju niskoturazni benzinci?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8374
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.08.2013. u 10:47 - pre 130 meseci
Citat:
vladd
Jedino ne vidim smisao pravljenja "dizela" od benzinca, sa visokim(i ravnim) obrtnim momentom od 1400-4000 obrtaja, kada to ne donosi ni ocekivanu ustedu ni ocekivano smanjenje emisija "stetnih" gasova(licno sam protiv doticnih ekologija, ali samo mogu da ih mrzim).

Mali dizeli sigurno imaju dovoljnu agilnost, i za grad i za put, a bar DUPLO manju potrosnju.

Cemu onda gusiti benzinca, "odsecati" turbinu i limitirati obrtaje.

Vladd, kakva bre duplo manja potrošnja benzinca?!?

Razlika u potrošnji pri istoj snazi u odnosu na dizele je najviše litar, pogledaj statistike, ali uz neuporedivo bolji komfor vožnje kod turbobenzinca. A ima i drugih prednosti koje su na njegovoj strani, oko održavanja, plivajućeg zamajca, i slično.

I dokle ćete ponavljati totalnu glupost da se od turbobenzinaca peglanjem momenta prave dizeli??

Razlika u momentu turbobenzinca i dizela je ogromna, jer benzinci imaju ravan momenat čime omogućavaju tihu, ležernu i efikasnu vožnju sa minimumom umaranja, a dizeli, naročito stariji TDI, imaju grbu od momenta koja umara u vožnji, cima, traži često šaltanje, čini vožnju neravnomernom, itd.

Turbobenzinski motor je "gospodski" motor, a iako su mu i karakteristike i brojke dobre, ta uglađenost se u brojkama ne vidi, ali to oseti svako ko ga makar malo provoza.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.08.2013. u 11:07 - pre 130 meseci
Uporedi potrosnju 1.2TDI i 1,2TSI..da ne idemo u dalja poredjenja..

Mislim da kod TSI, 2(dvojka) na prvom mestu ocitavanja potrosnje nije ni na leru..i sa gasenjem cilindara..

Mislim da je hibrid resenje i za buku i za konfor, i za krstarenje gradom, i za relativne duze puteve, a ne ustrojeni benzinac, koncipiran da stedi, a ima limit, koncipiran da malo zagadjuje, ali ima limit, a kada treba da da se zavrti, i tu je sapet, i tu je limit 1000 obrtaja iznad dizela..

Mozda je LAV, ali u jakom kavezu..
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.08.2013. u 11:42 - pre 130 meseci
1.2 TSI
1.2 TDI

Manje od litar, a tsi je jos i u vecem autu
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.08.2013. u 15:35 - pre 130 meseci
Tezem 100(140) kila..istog oblika... a razlika. u potrosnji..sigurno 1 litar, ..
pogotovo kada vidim sta je "savefuel" postigao..

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/449444.html


Ali, u ciframa, svako vidi sta zeli da vidi..

[Ovu poruku je menjao vladd dana 08.08.2013. u 16:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.08.2013. u 15:58 - pre 130 meseci
Tacno, ne moze svako da razume podatke. Taj koga si nasao se nalazi daleko od srednje vrednosti i predstavlja ekstrem. Koliko ih ima sa manje od 4.1 l?

Na vecem broju uzoraka sigurno ce se pojaviti neko ko je ispraznio rezervoar 1.2 tsi-ja uz potrosnju 4-4.5 l posebno ako vozi 80 Km/h autoputem kao ovaj sto si ga nasao. Ne mogu da nadjem sada, ali pisao sam vec da ima likova sa ovim 1.2 TDI motorom koji se na autoputu trude da ne prelaze 90 Km/h i kad god mogu voze iza kamiona.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 88432 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.