Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 88357 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim05.10.2013. u 20:41 - pre 128 meseci
Dobro de...sto se naljuti?

Ovih 30Km/h je visegodisnji prosek nije to jedno merenje, u ostalom pozvao sam ljude da napisu svoje proseke gradske voznje.
U ostalom board comp. stalno meri taj prosek...to ne moze da se iskljuci.

Koliki je tvoj prosek?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8369
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim05.10.2013. u 20:59 - pre 128 meseci
Ma nisam se naljutio :) nego sve te priče o "potrošnji" su mi potpuno besmislene jer one uopšte ne uzimaju u obzir ono što je u njima najvažnije, a to su stil vožnje, uslovi saobraćaja, iskustvo vozača, itd.

U tim pričama prave potrošnje i nema, a ona dominantno zavisi od stepena iskorišćenja motora. To je ključna osobina motora, a ona se u tim kafanskim pričama i ne pominje...

Poznato je (ili možda ne?) da ako uzmemo u obzir motore iste generacije, najveći stepen iskorišćenja imaju turbodizel motori, pa onda turbobenzin motori, pa onda obični atmosferski motori (obični dizel se ne računaju..), i to je ono što zaista određuje potrošnju motora.

Sve drugo u tim kafanskim pričama su stvari koje nemaju veze sa pravom potrošnjom motora, a tiču se stila vozača, znanja vozača, rute po kojoj se vozi, situacija u saobraćaju, itd, a sve te stvari se potpuno pogrešno pripisuju "potrošnji auta" (?!)

Što se tiče mog proseka brzine, on je relativno visok, ali nije ne-znam-koliko veći od proseka saobraćaja. Pošto dominantno zavisi od uslova na putu a ne od mene i ne merim ga, jer ne vidim šta bi mi taj prosek uopšte govorio?

Vozim onoliko koliko uslovi dozvoljavaju, realno sam među najbržima na drumu, ne divljam jer me to umara (a i ne čini mi zadovoljstvo), volim da vozim ležerno i da obiđem kad hoću i koga hoću, a kada se tako vozi - ni potrošnja nije velika :)


edit: slovne greške

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 07.10.2013. u 23:05 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim05.10.2013. u 23:14 - pre 128 meseci
Citat:
bakara
Ovih 30Km/h je visegodisnji prosek nije to jedno merenje, u ostalom pozvao sam ljude da napisu svoje proseke gradske voznje.

25km/h. Potrosnja ide i do 8l. Naravno, kada bi prosek bio veci i potrosnja bi bila manja.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim06.10.2013. u 00:14 - pre 128 meseci
Prosek brzine neutralizuje razne terene. Isti prosek, kod konzistentnog vozaca, imace istu potrosnju konkretnog vozila, bez obzira da li je prosek napravljen u Beogradu, Valjevu ili Nisu..
Inostranstvo podrazumeva kvalitetnije gorivo...i nesto ekonomicniju voznju.

Naravno, podrazumevala se nekakva "normalna" voznja, srednje dinamicna.

Sigurno da onaj ko turira masinu do crvenog na svakom semaforu i ne brine o potrosnji.

Ako zevamo u prosek i potrosnju, pretpostavka je da krecemo i vozimo i optimalno(start sa najugodnijim obrtajima po efikasnost motora), kako uslovi u saobracaju dopustaju...itd.

I podrazumeva se da smo natprosecno vesti, da tu dinamiku i odrzavamo duzi vremenski period.

Cinjenica je da i uz prosek treba da postoji nekoliko "ali", preduslova, i recimo, da se naglasi, da li vozilo ima start-stop sistem.
Ali, prosek, dovoljno uslovljen, prikazuje jasniju sliku realne potrosnje, nekog vozila sa nekim motorom, nego prosto "licno" prikazivanje neke cifre bez ostalih okolnosti.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 09:06 - pre 128 meseci
Evo jednog realnog podatka:

Citat sa B92:

"Golf 6 1.6TDI 2012god. Kupljen nov i za 30.000km prosecna potrosnja na otvorenom putu 5,4l a fabricki podatak ispod 4l. Sipam kod nas maxx disel a vani shell v power i opet ne moze ispod. Na autoputu do Slo zna da bude i preko 6l.
(ledenjak, 8. oktobar 2013 09:17)"

http://www.b92.net/automobili/...ri.php?nav_id=762651#k10777222

U pitanju je sledeci tekst:

http://www.b92.net/automobili/...13&mm=10&nav_id=762651

EPA: Fabrički deklarisana potrošnja je preniska
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 10:52 - pre 128 meseci
Bitno je da se kod deklaracije potrošnje na otvorenom putu obavezno navede pri kojoj brzini. Ranije su se davala dva podatka: pri 90 km/h i pri 120 km/h
Sad je prava retkost naći deklarisanu potrošnju i navedenu brzinu.

Štaviše, sad se daje neka mešavina gradske potrošnje i potrošnje na otvorenom, što je prilika za manipulacije, samo takve.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 10:59 - pre 128 meseci
Ranije je uvek pisalo pri kojoj brzini i onda mozes da procenis.

Sada pise samo gradska, mesovita, i otvoren put. Nema ni naznake na kojoj brzini se vrsi testiranje.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 11:25 - pre 128 meseci
Navodi se standard/regulativa koja je koriscena za merenje potrosnje. Procitas to, odes na net i lepo vidis kakvi su to uslovi u kojima je mereno i ako reprodukujes iste uslove i imas znacajno vecu potrosnju od deklarisane ides da se zalis. Ako kupis auto kome u specifikaciji pise da na otvorenom trosi 4 litara, a zalis se sto on "na autoputu do SLO" trosi 5.6 onda rekao bih da imas malo veci problem od toga sto mislis da je potrosnja prevelika.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 12:27 - pre 128 meseci
Na autoputu mu trosi preko 6 litara, a na otvorenom putu 5,4 umesto fabricki deklarisanih 4, ako sam dobro razumeo komentar.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 12:31 - pre 128 meseci
Dobro si ti razumeo komentar nego on nije razumeo sta znaci otvoren put u specifikaciji njegovog vozila. Sve su to samo aliasi jer se pored broja koji oznacava potrosnju na 100 Km mora staviti nesto, ali iza toga postoji detaljno objasnjenje sta se iza toga krije. Drugo, postoje drugi faktori koji uticu na potrosnju o kojima smo 100 puta diskutovali, ali mi nije jasno kakve sve ovo veze ima sa ovom temom?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 13:39 - pre 128 meseci
Nadovezujemo se na postove o "stedljivom" 1.6 TDI koji i i nije tako stedljiv kao sto "pise" na papiru.

A ipak je i to turbo motor.
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 13:49 - pre 128 meseci
Moguće je da mu je na auto putu trošio preko 6l ali je verovatno vozio preko 150 na sat...

Evo koju sam ja potrošnju ostvario sa istim autom pre par meseci prilikom odlaska na more: http://www.elitemadzone.org/t323428-38#3316747
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 15:23 - pre 128 meseci
Moguc je i jak ceoni vetar, uz pokusaj odrzanja relativno visoke brzine. To je dodatni napor.

Hteo bih da prokomentarisem navodno "postojanje" nekakve regullative, standardizacije metode merenja potrosnje, koja zapravo i ne postoji, i ne samo da ne postoji, u EU naravno, vec se svi veci proizvodjaci opiru i usporavaju donosenje nekog,makar i okvirnnog standarda.

Izgubili bi dramaticno zamah marketinga i sitne spletke i lazi..

Iskreno, samo cekam dan, kada ce napomenuti da im "motor" trosi 0 litara, kada je ugasen...pa sa tom cifrom obracunavati prosek.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 16:27 - pre 128 meseci
Naravno da postoji regulativa i standardizacija. To sto to ne odgovara svakodnevnoj voznji ne ponistava cinjenicu da postoji, a cim postoji mogu se naci uslovi pod kojima se potrosnja meri i belezi u specifikaciji. Drugi je problem sto vecina kupuje auto i samo gledaj u brojke, a ne interesuje se da sazna kako je dobijen taj rezultat. Kada bi to radili shvatili bi da njihov auto pod odredjenim uslovima moze trositi toliko, ali ce najcesce trositi vise srazmerno odstupanju nacina voznje od onoga kako je regulativa propisala. Tako ce Vaske2 na primer imati minimalno odstupanje iako mu motor nije bio ni razradjen, a cosmo_im-ovi i vladd-ovi izvori ce pokazivati enormna odstupanja.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim08.10.2013. u 17:22 - pre 128 meseci
Citat:
vladd:

Iskreno, samo cekam dan, kada ce napomenuti da im "motor" trosi 0 litara, kada je ugasen...pa sa tom cifrom obracunavati prosek.


Tesla S ?
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim19.11.2013. u 10:06 - pre 126 meseci
I Honda kreće sa turbo motorima...

http://www.vrelegume.rs/vesti/...ic-type-r-vtec-turbo-noviteti/
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim19.11.2013. u 10:39 - pre 126 meseci
OT: Sve sve ali kad neko u clanku napise "performantni"...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8369
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim19.11.2013. u 12:53 - pre 126 meseci
I šta ćemo sad sa mnogogodišnjim tvrdnjama i uveravanjima Japanaca kako njima "nije potreban" turbo motor, kako "oni sve mogu atmosferskim", i sličnim nebulozama?

Jasno je kao dan da nemaju tehnologiju i podršku koja je potrebna za pouzdan višegodišnji rad turbo motora, a objektivno je pitanje i kada će je steći...

Jer, prototip je lako napraviti, ali posedovati tehnologiju i podršku da bi turbo motore mogao da isporučuješ u milionskim tiražima i daješ garanciju za njih - to je nešto sasvim drugo...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim19.11.2013. u 13:42 - pre 126 meseci
Toyota Yaris vec ima onaj turbo motor 1.6 od 300KS sa 420Nm. Njima nije nikakav problem da naprave savrseno jak turbo motor.

Ono sto trenutno se desava da su japanski modeli jeftiniji od VW kad pricamo o istom nivou opreme a i nemaju probleme oko motorizacije u benzincima.

I zasto bi to menjali.

Kad bude vreme, kad budu sigurni da turbo motor nece dici cenu modela niti imati vanredne servise i dosadne problemcice, sigurno ce izbaciti modele sa turbo motorima.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim19.11.2013. u 14:39 - pre 126 meseci
Nasi novinari papagaji su samo preneli vest , bez da pretraze nesto vise .... u Type-R ce ici 2.0l turbo sa 280KS, a u normalni civic ce isti ici turbo , samo 1.5 kao i 1.0 trocilindras za koga pretpostavljam da je isto turbo, mada nije naznaceno ( ali bih rekao po orbtnom momentu od 200Nm). Naj jaca jedinica je imati 400Nm, a 1.5 260Nm.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 88357 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.