Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17

[ Pregleda: 88195 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim12.12.2013. u 14:45 - pre 125 meseci
Skyactiv motori atmosferski trose manje od turbaka na bilo kojim obrtajima. Dakle kad ganjas turbo, on ce popiti mnogo vise nego kad ganjas ovaj. Prosto i jednostavno.

Mazda CX5, onoliki SUV trosi ko upaljac i pri ekstremno zestokoj voznji za atmo motorom od 2 litre.

Mnogo manje od SUV-ova koji imaju TSI motore.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8354
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim12.12.2013. u 14:54 - pre 125 meseci
Citat:
cozmo_im: Dakle kad ganjas turbo, on ce popiti mnogo vise nego kad ganjas ovaj.


Tačno, ali si zaboravio da kažeš da će prilikom tog ganjanja auto sa turbo motorom leteti.

A kada "ganjaš" atmosferca, on i tada ide jedva nešto bolje nego kada ga voziš mirno, a jedino pravo ganjanje oseća tvoj novčanik.
 
Odgovor na temu

deki111
Beograd, Srbija

Član broj: 305965
Poruke: 617
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+613 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim12.12.2013. u 22:26 - pre 125 meseci
Citat:
cozmo_im:
Zanimljiva konstatacija Mazdinih inzinjera:

http://www.b92.net/automobili/...13&mm=12&nav_id=787990




Meni je ova rečenica
Citat:
Naime, inženjeri tvrde na trenutno daunsajzing ne donosi previše koristi, a naročito ne u faktoru zabave u vožnji.

iz teksta sa gornjeg linka izazvala sumnju u tačnost ovih informacija, pa sam na ovom mestu došao do drugačije priče:
Citat:

Robert Davis, Mazda's senior vice president of research, development and quality, isn't crazy about the idea of slapping a turbo on a downsized engine. As Davis told Ward's Auto:
When you take a vehicle like the CX-9, it has space for a large displacement four-cylinder [engine] and a turbo. But a 1.0-liter three-cylinder turbo [engine] doesn't make sense to me.
Davis insists that turbochargers can add complexity, cost, a slew of packaging issues and unnecessary weight to a vehicle, stating:
Turbochargers are small, but complex. They're water- [or] oil-cooled, so I have to run lines from the radiator or the oil pump. Then I need an intercooler, and then I have to add the piping to go from the air intake to the turbo and the turbo back to the throttle body.
And then you need to get the air out, so you need an evacuator. If I have a turbo right next to a catalyst, then I need a different catalyst material because a turbo retains so much more heat and a catalyst won't live as long.

Furthermore, Davis claims that it's more desirable to ditch the turbo and instead equip a vehicle with an engine that sized correctly for the application, stating:
A turbo and downsizing is a temporary solution to not having the right engine in the car in the first place. Anytime you add a turbo to the system, it's fundamentally less efficient because of the drag and the motion and the weight and everything that's associated with it.
However, Mazda does offer turbocharged models, which, at least to some degree, implies that the technology has advantages too... zoom zoom indeed.

Po Mazdinom potpredsedniku za istraživanje, razvoj i kvalitet turbo motori dodaju kompleksnost, troškove, mnoštvo spornih pitanja i nepotrebnu masu vozilu.

Dakle, ugrađuju atmosferce samo zbog jednostavnosti izrade i smanjenja troškova, a ne zbog faktora zabave u vožnji.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8354
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim12.12.2013. u 22:35 - pre 125 meseci
Mazdini konstruktori su samo potvrdili ono što je sasvim jasno, i što je na ovoj (a i na drugim) temama na ES-u detaljno elaborirano.

No, toliko o našem novinarstvu i "prevodu" zvaničnih izjava.

deki111, u svakom slučaju odličan post, hvala u ime onih kojima je ovo razjašnjenje bilo potrebno, mada verujem da se nakon ove teme takvi mogu izbrojati na prste jedne ruke.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim12.12.2013. u 23:18 - pre 125 meseci
Novinari ponekad umeju da budu cudo tehnike.



Mislim,
tehnike mame i tate
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 00:01 - pre 125 meseci
Sta je sporno u onim izjavama? Oni sa B92 nisu citirali Davisa vec su preneli misljenje nekih Mazdinih inzenjera koji su verovatno bili na predstavljanju automobila u Spaniji i odgovarali na pitanja. Uostalom i u samom tekstu se pominje glavni konstruktor, inzenjeri...

"Baš kao što nam je glavni konstruktor ovog modela i objasnio..."

"Japanski inženjeri su nam objasnili..."

"Na pitanje postavljeno inženjerima, zašto insistiraju na atmosferskim benzincima i ne krenu u daunsajzing malim benzinskim turbo motorima poput većine drugih proizvođača, dobili smo neočekivan odgovor.

Naime, inženjeri tvrde..."



Ili mozda mislite da svi zaposleni u Mazdi treba da nauce napamet par recenica, (po mogucstvu Davisovih) i kao papagaji da ih ponavljaju ukoliko im neko postavi nekakvo pitanje?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8354
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 00:07 - pre 125 meseci
Mislimo da ne treba da se šire dezinformacije, naročito ako su one u suprotnosti sa fizičkim zakonima i principima rada automobilskih motora, i uopšte mašina.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 00:18 - pre 125 meseci
Kakve dezinformacije? Davisova izjava je iz 2011. a ova Mazda je predstavljena 2013.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8354
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 00:28 - pre 125 meseci
I to znači šta?

Zaboravljaš da ti trolovanje i odvlačenje teme u stranu ovde više ne prolazi. Ali evo preciziraću još jednom: dezinformacija je ono što je objavljeno u članku na B92, što je cozmo okačio.

To je dezinformacija, cela ova tema se na 14 strana do sada bavi tehničkim i fizičkim objašnjenjima zašto je to tako, a tebi, ma koliko i sa koje strane to pokušavao, neće proći da u svom poznatom maniru sve to urušiš.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 09:11 - pre 125 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Tačno, ali si zaboravio da kažeš da će prilikom tog ganjanja auto sa turbo motorom leteti.

A kada "ganjaš" atmosferca, on i tada ide jedva nešto bolje nego kada ga voziš mirno, a jedino pravo ganjanje oseća tvoj novčanik.


Koliko vidim, moze se razumeti na par nacina. Malo je dvosmislen.

1. Kada brzo vozis auto sa turbo motorom, on leti, a kada brzo vozis auto sa atmo. motorom, on maltene jedva ide

2. Navodnici kod ganjas u cozmovoj - originalnoj poruci ne postoje, tako da se moze izvuci zakljucak da si ih ti namerno stavio da bi dao nekakvog smisla svojim recima, a sto ne bi bilo korektno prema cozmu i prema citaocima foruma.


Izbačen offtopic, uvrede, trolovanje i slično



[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 13.12.2013. u 23:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 09:43 - pre 125 meseci
Dakle potpuno je pogresan zakljucak.

Lepo je napisano ko je i sta je Davis, radi u razvoju i pride na unapredjenju kvaliteta.

Covek ne govori sustinski, vec REALNO.

Ako turbo znaci povecanje mase, zasto onda ne i 4 cilindra i veca kubikaza.

A najveca sustina je ono o cemu pricam godinama. Dzabe turbo i kojesta, ako je zbrda zdola uradjeno, ako se prave precice i ustede u proizvodnji, ako se zakida na materijalima, pa onda se u eksploataciji desavaju zapusenje, progorevanja,...i gde je tu "fun factor"..da pred svaku voznju mora da se ode na detaljni pregled i zamene kriticne komponenete.

Turbo je nesporan u svojim benefitima, ali kada se provuce kroz "cost cutting" onda je to jedna labilna komponenta...

Nema zabave ako se zestoko provoza auto par puta, a onda u servisu isporuci par hiljada evra, i parkira auto na par nedelja...

Atmsferac ce ppruziti istu kolicinu zabave, naravno veci po zapremini, ekvivalentne snage, a ako se zeli JOS, moze da se nadogradi turbo, to je bar ozbiljan a moguc apgrejd. Pri tome, korisnik ne mora da stanjuje radilicu ili je olaksava, ne mora da brine o katalizatoru, koliko fabrika mora...

Ako se realno sagledaju prenategnuti motori male kubikaze, i uz to primete "ustede", stanjivanje radilica, obaranje tezine, neadekvatni materijali, stepen verovatnoce zakazivanja takvog sistema je daleko veci.

Veca je zabava voziti se par sec manjim ubrzanjima, ili desetak km manjom max brzinom, ali godinama, nego periodicno...pa jos uz rizik ozbiljnog kvara.

Dobar primer je 1.8T, koji se ne pravi vise u toj formi..do takvog motora se, sada, samo moze doci apgrejdom atmosferca..sa jakom radilicom, bez sekiracije o tezini, sa rasipanjem toplote(bez toplotnog menadzmenta), i bez limitiranja obrtnog momenta(zbog ustede na menjacu, tipu jeftinijeg menjaca)...kao hot rod...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 11:19 - pre 125 meseci
Na osnovu cega konstatujes da je s brda s dola nesto uradjeno?

Na osnovu licnog iskustva ili?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 12:11 - pre 125 meseci
I licnog i tudjeg. Pogledaj samo "tipicne" kvarove ili "poznate" probleme na raznim sistemima.
Recimo iskustvo sa 1.2TSI nije moje, ali je kolegino, sa kojim se svakodnevno srecem. Skoro da je vise vozio zamensko vozilo nego svoje.

Ne bas zbrda i zdola, ali vrlo kriticno, gotovo nedoradjeno(odradjeno sa kompromisima, ili u nekom vremenskom ili finansijskom skripcu, zbrzano resenje). A pouzdanost sistema se ionako smanjuje kada ima vise komponenti, plus ako su komponente nedoprojektovane(ili lose kontrolisane), tada ceo sistem ima sigurnost konkretne najlosije komponente.

Nekorektne korisnike necu ni da spominjem, naviknute da ne cekaju grejace, da gase odmah vozilo sa turbom(zaokupljeni nekim drugim problemima, potpuno nekoncentrisani na voznju i vozilo), a sve to sacinjava neku globalnu sliku nepouzdanosti. Ili manje pouzdanosti.

Ali to sve nije vazno, vazno je da je covek potpuno pogresno shvacen(kao i sto mene shvataju kao nekog "mrzitelja" necega, valjda je tako jednostavnije, nego napregnuti logiku), nista on deklarativno teoretski nije zakljucio, vec na osnovu proste realnosti, postojanja usteda u proizvodnji, postojanja nekorektnih vozaca..a to je stvarnost oko nas.

Nikakav apsolutni zakljucak, koji bi trebalo teoretski razmatrati, vec naprosto zakljucak onoga sto de desava. Nije on forumski komentator, pa da se poziva na teoriju ili imaginarne situacije, vec neko ko u jednoj industriji mora da vidi i razume sve aspekte i probleme, i proizvodnje i koriscenja vozila.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 14:47 - pre 125 meseci
http://www.mazda.co.uk/aboutma...snt-matter-with-co2-emissions/

Recognition for SKYACTIV low carbon demonstrates that downsizing is not the only answer to go greener
Mazda models with SKYACTIV technology prove popular for motorists looking to go greener with no compromise in driving fun
The SKYACTIV models are winning many individual awards

Mazda Corporation is a company that thinks differently which is why the investment in its ground-breaking SKYACTIV programme has been so significant. “It’s given us a point of difference to other car makers,” said Jeremy Thomson, Managing Director of Mazda UK.

“We have always produced cars that people want to drive, cars that stand out from the crowd, and this continues with our new standout products, Mazda CX-5 and Mazda6, which have been tremendously well received.”

Mazda’s SKYACTIV engines are 2.0-litre petrol and 2.2-litre diesel and when the technology won the What Car? Ultra-Low-Carbon Award it proved that motorists don’t have to downsize to achieve low CO2, said Thomson. “Cars can still be fun-to-drive and offer low emissions,” he added. “The What Car? award has given us real eco-credibility.”

Motorists should look at MPG and CO2 and not cubic centimetres, he said. Mazda6 CO2 emissions start from as low as 108g/km (2.2-litre 150ps Diesel) with combined fuel consumption of up to 67.3mpg on the official cycle. To get that low, other manufacturers have smaller cars or use smaller engines or both, said Thomson (see table below).

Also, unlike other manufacturer’s Eco brands, which often there is a premium charge for, Mazda’s low emission SKYACTIV technology is standard on all sixth generation models, Mazda CX-5 and all-new Mazda6, and all future Mazda models. Indeed, i-ELOOP the Japanese company’s unique brake energy regeneration system, is standard on the majority of Mazda6 models. “It’s harvesting free energy,” said Thomson.

The SKYACTIV models are winning individual awards as well. Mazda6 won the Fleet News award for ‘Best Upper Medium' car, while Mazda6 Tourer was shortlisted in the ‘Best Estate category' and Mazda CX-5 was highly commended in the ‘Best Crossover category'.

This month, Mazda’s sixth generation cars captured two ‘Best Car’ awards at the ‘Fleet World 2013 Honours’, the all-new Mazda6 took the ‘Best Upper Medium’ title, while the Mazda CX-5 compact SUV won the ‘Best Small SUV’ category. Earlier this year, CarBuyer website selected the all-new Mazda6 to receive two awards – ‘Best Large Family Car’ for the Mazda6 Saloon and ‘Best Estate Car’ for the Mazda6 Tourer and What Car? named the Mazda CX-5 compact SUV as Britain’s ‘Best Buy’ SUV in the under £25,000 category.

The fleet awards are “a crucial achievement underpinning our critical offering to the fleet sector ahead of some very credible contenders,” explained Thomson. “I hope for similar accolades as we bring new SKYACTIV technology cars to market over the next 18 months.

“We have been investing in SKYACTIV technologies since 2006 and that investment is now coming to fruition,” he said.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 16:18 - pre 125 meseci
Meni je i ovo petljavina marketinga i zamagljivanje situacije, odnosno realnosti.

Veliki stepen kompresije, direktno ubrizgavanje, povisene temperature u cilindru omogucuju zaista manje CO2, ali umnogostrucuju NOx produkte. Kao i direktno ubrizfavanje

Blebetanje o nagrada me ostavlja ravnodusnim.

Ono sto je dobro, je koriscenje Atkinsonovog ciklusa, sto povecava efikasnost(kao sto to radi i povecana temperatura toplotnog motora, i povecanje kompresije), i elektro kontrola ventila.

Da su zastali na tome, bilo bi odlicno, ali je "casting" ekipa odredila ciljeve.

Jednostavno je previse osvrtanja na tudje konfiguracije i promasaje, i "uguravanje" na neku opciju na trzistu
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 16:30 - pre 125 meseci
Cozmo i ostali,

tekstove na stanom jeziku dozvoljeno je citirati, ali uz adekvatni prevod. Moze se, ali nije nepohodno postaviti link ka izvornom tekstu. Ovakav nacin copy-paste nije pozeljan na ESu


Vladd,


Ne mozes donositi opsti zakljucak na osnovu jednog primera i to po Kosmovom principu "majke mi". Licno mislim da nisi vozio 12TSi jer da jesi nikada ne bi spominjao ovo o cemu neperesalno pises i sto naravno nije tacno.

Problem 12TSI se javio samo na pojedinim serijama ovog motora koga jos uvek niko nije zaklao i ne zna se kolko moze da predje i koji se resava besplatno u i van garantnog roka za svega par minuta. Motor je neverovatno efikasan, a njegovo poredjenje sa metuzalemima koje potenciras deluje kao da poredis dizel lokomotivu sa TŽV-om.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8354
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim13.12.2013. u 22:58 - pre 125 meseci
@Vilil1

Svaki naredni post koji sadrži samo jednu reč koja je offtopic, trol, ima čak i naznaka uvrede, rugajući smajli ili slično, biće obrisan u celosti.

To što sam napisao u ovoj temi je pomenuto bar nekoliko puta, a svodi se na činjenicu da je pri istoj vožnji i istoj količini angažovane snage, savremen turbo motor uvek ekonomičniji od atmosferca.

Razlozi za to se takođe mogu naći u ovoj temi, ima ih više, a najprostije rečeno je taj što mu je stepen korisnog dejstva veći. A veći je zato što turbomotor razvija mnogo više snage po obrtaju , a gubici po obrtaju su slični - a to direktno dovodi do toga da mu je koeficijent korisnog dejstva veći, a specifična potrošnja manja.

Znake navoda kod ganjanja atmosferca sam stavio zato što je atmosferca gotovo nemoguće voziti na način da bi se to moglo tako nazvati. Pri tome, svako povećavanje nivoa angažovane snage kod atmosferca rezultuje drastičnim povećanjam potrošnje zato što je to moguće samo uz velike obrtaje, a oni generišu velike gubitke => što rezultuje velikom potrošnjom i posledično malom efikasnošću.


@cozmo

Bukvalno juče rekoh da smo nadam se završili sa postovima a'la "majke mi" barem na AZ-u. I samo dan posle toga- ti bez reči ponovo ubaciš totalno debilan propagandni materijal nekog proizvođača (?!)

Pa na šta bi ličila ova (ili bilo koja druga) tema kada bi sada svako ubacivao jednako besmislene propagandne materijale drugih proizvođača?

Dokle bi nas to dovelo i da li bi na ovom forumu ostalo S od stručnosti?


@Vladd

Pojasni kako ti vidiš razlike između 1.8T i recimo 1.4TSI i 1.8TSI (ne 1.2TSI, to je uvodni motor). Poznato je da je 1.8T masivniji, ima veće rezerve, većinom kovanu radilicu, itd, ali iznesi još nešto uporednih karakteristika i podataka koji bi mogli da ukažu na to kuda vodi trend razvoja.
 
Odgovor na temu

deki111
Beograd, Srbija

Član broj: 305965
Poruke: 617
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+613 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim14.12.2013. u 00:21 - pre 125 meseci
Citat:
vilil1:
Sta je sporno u onim izjavama? Oni sa B92 nisu citirali Davisa vec su preneli misljenje nekih Mazdinih inzenjera koji su verovatno bili na predstavljanju automobila u Spaniji i odgovarali na pitanja. Uostalom i u samom tekstu se pominje glavni konstruktor, inzenjeri...

"Baš kao što nam je glavni konstruktor ovog modela i objasnio..."

"Japanski inženjeri su nam objasnili..."

"Na pitanje postavljeno inženjerima, zašto insistiraju na atmosferskim benzincima i ne krenu u daunsajzing malim benzinskim turbo motorima poput većine drugih proizvođača, dobili smo neočekivan odgovor.

Naime, inženjeri tvrde..."



Ili mozda mislite da svi zaposleni u Mazdi treba da nauce napamet par recenica, (po mogucstvu Davisovih) i kao papagaji da ih ponavljaju ukoliko im neko postavi nekakvo pitanje?

Da li neko od ovih gore boldovanih ima ime i prezime.


NUNS Etički kodeks
Citat:
3. Novinar je dužan da naznači izvor informacije koju prenosi. Ukoliko izvor ne želi da bude otkriven, novinari i urednici postupaju sa dužnom profesionalnom pažnjom i svojim profesionalnim autoritetom staju iza informacije i odgovaraju za njenu tačnost.

Smernice:

• U slučaju da izvor informacije uslovljava da ostane neimenovan, redakcija je dužna da to poštuje. Od ovog pravila može da se odstupi, ukoliko se informacija odnosi na planiranje nekog zločina, ili kršenje ustavnog poretka i bezbednosti države, kada je obaveza redakcije da to prijavi nadležnim organima. Preporučljivo je da se u ovim slučajevima konstultuje pravni savetnik.

• Objavljivanje informacija koje su označene kao poverljive, dopušteno je isključivo ukoliko se utvrdi da je pravo javnosti da bude informisana prioritetno u odnosu na razloge poverljivosti informacija.


Citat:
vilil1:
Kakve dezinformacije? Davisova izjava je iz 2011. a ova Mazda je predstavljena 2013.

U pravu si a do tog zaključka si došao zato što taj čovek zaista postoji i jeste tu izjavu dao 2011., a u međuvremenu se ništa nije promenilo da bi morao da je menja.




Na kraju datum objavljivanja ovog teksta:
Citat:
cozmo_im:
http://www.mazda.co.uk/aboutma...snt-matter-with-co2-emissions/

with no compromise in driving fun
...dovoljno govori o iskonstruisanoj priči.


Evo kako su komšije predstavile Mazdu 3:
http://www.autoportal.hr/index.php/testc/7702


Sve ovo je razlog što sam odavno prestao da pratim domaće auto emisije i časopise.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim14.12.2013. u 09:26 - pre 125 meseci
MA jesam vozio nego TO nije bitno. Ne pricam o njegovim voznim osobinama vec o kvarovima.

S obzirom gde se nalazim u "lancu ishrane" korisnika, mogu slobodno na osnovu JEDNOG uzorka da izrazim sumnju, pre nego da donesem zakljucak. Naravno, zakljucak iznesem tek ako potvrdim pretpostavku, analizirajuci ono sto mislim da treba analizirati.

I nije bitan vise mali tsi, vec prica o marketingu, kao i kod mazde 6. To je odlican auto, skajaktiv je unapredio sve elemente vozila, u nekim segmentima znacajno bolje od VAG-a(menjac i vesanje), u drugim bar ekvivalentno(sto se tice rama karoserije).

MOTOR je "najslabija karika", ali ne u izradi, vec u koncepciji i marketinskom "pokrivanju" koncepcije...

Negde su koncepcije dobre, a finalizacija sa propustima, pa je efekat na korisnika los, a negde su koncepcije malko promasene(pa marketing aktivira masinu za maglu), ali je izrada perfektna, pa nema problema sa npr, progorevanjima sklopova ili nekim trugim iznenadnim kvarovima

I to je ono o cemu pricam, sustina, a ne da li se taj ili neki drugi motor moze voziti..ili kakav mu je papirni rezultat, ili kako se ponasa neki selektovani uzorak, koji sluzi da odradi marketinski materijal..
 
Odgovor na temu

Cezar Corolla
Automehanicar

Član broj: 308649
Poruke: 477



+52 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim15.12.2013. u 10:47 - pre 125 meseci
Mene samo zanima jedno. Koji je najvazniji razlog proizvodnje turbo motora?

Vreme prolazi, tehnologija napreduje, a mi se vracamo na nesot sto je odavno izmisljeno.

Koliki je procenat potrosaca, vozaca, koji zele da mu auto leti po putu, a da to proizvodi pojacane troskove u servisu i dize cenu za par hiljada evra? Umesto da pojednostavljujemo nesto i unapredjujemo, mi komplikujemo. Sve sto se komplikuje ne moze imati jeftinije odrzavanje. A sto ne platis na mostu (kad kupujes) platices na cupriji (kad dodje do kvara nekog od komplikovanijih sistema). Sistemi postaju komplikovaniji, pod izgovorom auta koji leti, iako je to potrebno manjem delu kupaca. To se ne zove napredak, nego izvlacenje novca iz dzepova naivnih kupaca, koji se loze na prazne reci iz reklama.
Ajd kad se neko nalozi na reklamu kreme protiv bora, pa je plati 2 ili 3 hiljade, ali dati par hiljada evra razlike za 30-40 konja, je ono sto su proizvodjaci prepoznali i koriste maksimalno.
Pored toga, jako su nas lako i brzo navikli da ne ocekujemo da godinama nema kvarova, sto smo imali do sredine devedesetih. Cak cemo jedan drugog ubedjivati kako se nesto mora zameniti komplet, novo, jer se ne moze popraviti. Nedavno me jedan ubedjivao kako se alternator obavezno mora promaniti i staviti nov, jer ako ne, moze doci do toga da auto izgori. E takve kupce autoindustrija obozava. Da jednostavno racunas da ce auto samo par godina valjati, a posle toga moras nov kupiti. A isti taj, koji me je ubedjivao, vozi malo stariji auto i redovno ga tera kod majstora da mu na starijem autu popravi alternator, jer kod starijih to moze, a kod novih ne.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17

[ Pregleda: 88195 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.