Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 87706 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim19.11.2013. u 15:20 - pre 126 meseci
Mislim da Honda ima isuvise iskustva sa motorima, turbo ili nonturbo, a sto se tice kapaciteta, mislim da su izuzetno veliki...

Misliti na Hondu, a zaboraviti motorcikle, malo je ...

Mislim, ne treba im turbo, osim ako im treba:)

Rec je o modelu koji ima najdominantnije sportske afinitete, tu je zaista steta ne staviti turbo, medjutim za svakodnevno vozilo im apsolutno ne treba.

Ako im treba snaga, napucace zapreminu, ako im treba ekologija, vozice na struju ili gas...

Evropska "sajdzijska" filozofija, mala(do mikro) zapremina sa turbinicom, u kolima, ih se ne dotice...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2920 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim19.11.2013. u 17:41 - pre 126 meseci
Nije nista novo da su japanci imali turbo benzince i do sada, tako da imaju iskustva sasvim dovoljno, a to i nije neka novootkrivena tehnologija.
To zasto nisu imali do sad turbo motore je samo zato sto su njima primarna trzista azije i amerike pa tek onda evropska gde su turbo motori u trendu.


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim20.11.2013. u 07:43 - pre 126 meseci
Ne znam što vam je teško da priznate da im je ovo prvi put da izbacuju motor sa direktnim ubrizgavanjem i turbinom koja nije na nivou razvoja tojote supre sa kraja 80ih. Nekadašnji turbo motori kao recimo iz tojote supre sa kraja 80ih nemaju puno veze sa današnjim osim što rade po istom principu, ali napredak je više nego očigledan za krajnjeg prosečnog korisnika. Da nije tako turbo bi se masovno koristio i u to vreme.

Inače ne sumnjam da se honda više nego dobro pripremila sa ovim motorom i baš me zanima kako će se pokazati i što se tiče pouzdanosti kao i voznih karakteristika.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim20.11.2013. u 15:18 - pre 126 meseci
Ne razumem sta ti i koliko sve nije jasno.

Sta tu ima da se "prizna"? Honda ima znacajno drugaciji odnos prema motorima od recimo evropskih proizvodjaca. Amerikanci s dave u litrima..nisu za spominjanje.

To sto je napravljena, "najzad" konfiguracija sa turbom i direktnim ubrizgavanjem...?

Sto je "ugodila" evropskom nacinu razmisljanja...ne vidim neku radost u tome ili potrebu za spominjanjem.

Honda jeste oklevala sa ubacivanjem direktnog ubrizgavanja, ali svakako ne sto nesto "ne znaju" ili nemaju mozda iskustva, vec sto su njihove koncepcije isle na visoke kompresione odnose i solidan BMEP, a on ne dozvoljava prosta "ubacivanja"..

Inzenjerski doradjen motor, dovrsen, osmisljen, moze da se apgrejduje, ali ne sa fabricke strane. Bilo bi neozbiljno.

Koncepcija se oslanjala na visoke turaze, za dobijanje snage, i ponajvise na VVT sistemu za raspodelu obrtnog momenta na nizim obrtajima.

Pouzdanost ide sa doradjenim sistemima, a trajnost sa robusnoscu. A korisnici honde su naviknuti na obe stavke.

Kocepcija se komponuje u kompletu, i motor i menjac i vozne osobine, i sa druge strane ekologija i smanjivanje potrosnje, sto ih ponesto i nije bas briga, posto im je trziste bahato prema fosilnim gorivima.

To sto ne idu niz dlaku korisnicima naviknutim na evropske trendove, to je njihova procena i njihov profit...u zalogu.

Nema tu sta da se prizna..prilicno zatvoreno trziste od 500 miliona, ne bas vise prebogatih evropljana, ili milijarda i kusur slobodnijih gradjana sa standardom u usponu..

Sta tu ima da se "prizna", zaista...da su Hondini motori bili "losi" a sada kada lice(koncepcijski) na evropske bice bolji?:)


 
Odgovor na temu

Cezar Corolla
Automehanicar

Član broj: 308649
Poruke: 477



+52 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim20.11.2013. u 15:47 - pre 126 meseci
Honda priprema 1,6 turbo motor za formulu 1, pa je mozda to razlog sire primene i ispitivanja.
Ocekuje se da bude ispred Ferarija i Renoa, koji su trenutno opasni konkurenti.
McLaren ce da kupuje hondine motore za formulu 1.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim20.11.2013. u 17:32 - pre 126 meseci
Od 2015-e Honda treba da oficijelno snabdeva Mc Laren za F1.

Inace su u "cirkusu" od 1964-e do 2008-e..neprekidno..u raznim "opcijama", ali neprekidno sa motorima...
Od krize su pravili neka laviranja, ali je to ostavljeno u proslosti. U medjuvremenu su snabdevali Indi race timove, recimo komplet motora za Indy 500...

Apsolutno se ne brinem za njih i njihove motore..ni robote..ni avione ni kamione..

Stoga je zanimljiva opaska

Citat:
Jasno je kao dan da nemaju tehnologiju i podršku koja je potrebna za pouzdan višegodišnji rad turbo motora


To je neki tmuran "dan"...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim20.11.2013. u 18:53 - pre 126 meseci
Ako je hondina koncepcija bila toliko dobra cemu sad takav radikalan zaokret?

I sta je neistinito u tvrdnji da je ovo prvi japanski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem kome turbina ne postize korektan boost pre 3-4k obrtaja?

Nego iz nekog razloga tebi smeta sto se istice da su se poslednji setili da se ukljuce u igru a to su lako proverljive cinjenice.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim20.11.2013. u 21:39 - pre 126 meseci
Cemu "radikalan" i cemu zaokret?

U koju se to "igru" ukljucuju?

Da se razumemo, ne marim ja za Hondu, nego su mi nejasne "igre"? Igre "nudjenja balkancu vozila"?..nije nego:)

Upravo sam skrenuo paznju da ucestvuju u par ozbiljnih igara, izuzetno ozbiljnih, da bi im se nesto toliko prizemno spocitavalo.

A na pitanje zasto su napravili taj motor, verovatno ce sami da daju odgovor, ipak su oni jedan od osam vrlo ozbiljnih proizvodjaca u svojoj zemlji, mozda su imali medjukorporativne dogovore, mozda im se otvorilo trziste i marketing je obavio pritisak..mislim da tacan odgovor necemo bas saznati, cak i da je pomalo od svih razloga, mozda ga necemo razumeti..mislim kao kupci sa nekakvim prohtevima..

Ali rec da nesto "ne znaju"...samo zato sto neko ima neki svoj ukus, ili informacije iz casopisa, zanemarujuci par decenija rada u vrhunskom, top takmicenju, jos vise uspeha na nekim drugim trzistima...sirokoj paleti proizvoda, da ih ne nabrajam, spiskovi su na netu, malo je ....

Kao da si Novaku Djokovicu rekao da nije perfektno odigrao jedan set! I da zbog toga nema pojma o tenisu ili nema talenta..

Cak i da je doticni motor apsolutni promasaj, doticni motor, fokusirati se na njega, a ne izvoditi piramidalne zakljucke o znanju..koje je nemerljivo za evropu, a pogotovo za balkan. Ili smisljati neka ukljucenja u nekakve "igre"..mislim da su se vec dokazali u ozbiljnijim igrama, za razliku od nekih drugih...marginalnih u ozbiljnim igrama a popularnih kod obicnih potrosaca...

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 00:19 - pre 126 meseci
Papagajska priča kako su Japanci "odavno imali turbo-motore" i slično meni je potpuno besmislena, jer poenta uopšte nije u tome.

Poenta je u nečemu drugom i rečena već više puta, ali posto se stalno zaobilazi evo ponoviću je:

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Jer, prototip je lako napraviti, ali posedovati tehnologiju i podršku da bi turbo motore mogao da isporučuješ u milionskim tiražima i daješ garanciju za njih - to je nešto sasvim drugo...

Dakle, uopšte nije problem napraviti turbo-motor, sasvim sam siguran da može da ga sklopi i Zastava iz Kragujevca, ali da bi se neki brend osmelio da masovno isporučuje i na svim delovima sveta više godina garantuje za tako nešto - za to je potrebno mnoooogo više više od pukog projektovanja i sklapanja prototipova.

Osim toga, ja uopšte ne sumnjam da Honda može da napravi vrhunski trkački turbo-motor, ali i to je daleeeko jednostavnije, jeftinije i sa manje rizika nego ovo što sam rekao, i te dve stvari se nikako ne mogu zameniti.

Tako da, nemojmo više zamenjivati teze i mešati pojmove.
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 02:04 - pre 126 meseci
turbo motor koji trpi najviše opterećenja (maltretiranja čega god) je upravo 2JZ iz Supre...inače ga ne bi Ameri privatno koristili u gomili automobila koji uopšte nisu Toyota

poenta je u tome da su Japanci pribjegavali atmosferskim motorima zato što su pouzdaniji od turbaka jer jednostavno imaju manje djelova koji mogu da se pokvare, koliko god pouzdano ti turbo motori bili napravljeni, ali danas je došlo vrijeme da se sa atmosferskim motorima ne mogu više ni teoretski ispuniti buduće ekološke norme i zato moraju prelaziti na turbo

 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
95.180.61.*



+395 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 07:24 - pre 126 meseci
Japanci da nemaju tehnologiju za dugogodisnju eskploataciju turbo motora, a lansirali sve i svasta u orbitu,
a plus sto ceo inzenjering i R&D za tako nesto su kadrovi Honde, Mitsubishiija itd ..
Prosto za ne poverovati, pre ce biti da je to politicka odluka kompanije ili nesto slicno.

Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 09:27 - pre 126 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Papagajska priča kako su Japanci "odavno imali turbo-motore" i slično meni je potpuno besmislena, jer poenta uopšte nije u tome.

Poenta je u nečemu drugom i rečena već više puta, ali posto se stalno zaobilazi evo ponoviću je:

Citat:
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Jer, prototip je lako napraviti, ali posedovati tehnologiju i podršku da bi turbo motore mogao da isporučuješ u milionskim tiražima i daješ garanciju za njih - to je nešto sasvim drugo...


Dakle, uopšte nije problem napraviti turbo-motor, sasvim sam siguran da može da ga sklopi i Zastava iz Kragujevca, ali da bi se neki brend osmelio da masovno isporučuje i na svim delovima sveta više godina garantuje za tako nešto - za to je potrebno mnoooogo više više od pukog projektovanja i sklapanja prototipova.

Osim toga, ja uopšte ne sumnjam da Honda može da napravi vrhunski trkački turbo-motor, ali i to je daleeeko jednostavnije, jeftinije i sa manje rizika nego ovo što sam rekao, i te dve stvari se nikako ne mogu zameniti.

Tako da, nemojmo više zamenjivati teze i mešati pojmove.


Ne. Poenta je u tome da ti, samo ti i jedino ti, na celom svetu, od svih mogucih sajtova, foruma...koji se bave automobilizmom, tvrdis da japanci nemaju tehnologiju i podrsku za motore koje ce da prave i da njihova garancija nece vredeti skoro pa nista.

A to sto tvrdis je u najmanju ruku besmisleno.

Kao sto se zna, Honda ce izaci i sa 1.0L i 1.5L turbo motorima. Zasto nisu ranije izasli? Njihova poslovna politika. Da li je ispravna ili ne, pokazace vreme. Ali, sa obzirom na to da su turbo motori u vecini u upotrebi samo u zap. Evropi i nesto malo ih ima u Kini, a da se u ostatku sveta voze vecinom atmosferci, nece biti da su promasili tajming, jer i ovaj type R je (koliko sam upoznat) predvidjen za evropsko i jap. trziste.

Osim sto saradnja VWa sa kineskim proizvodjacem donosi uspon VWa na kineskom trzistu, kineski partner je uhvacen u kradji patenata i dizajna.

Citat:
A few months ago, Volkswagen extended its joint venture contract with Chinese partner FAW for another 25 years, with appropriate pomp and circumstance: Chinese Prime Minister Wen Jiabao and German Chancellor Angela Merkel witnessed the signature. Now, Volkswagen takes the unusual step of going semi-public with the theft of intellectual property. According to reports in German media, FAW has “systematically and repeatedly” stolen designs of important components such as engines and transmissions. Volkswagen’s hands are tied.

Volkswagen managers caught partner FAW stealing designs for the Volkswagen transmission MQ 200, writes Germany’s Handelsblatt in a long article which names several (albeit anonymous) Volkswagen managers as sources. “It’s a catastrophe,” a VW exec told the paper.

According to the report, this is not the first case or purloined patents. Two years ago, Volkswagen blueprints were used to copy the EA 111 engine. Volkswagen’s Winterkorn complained to FAW boss Xu Jianyi. Xu apologized, said it was an oversight by an overeager engineer who had been “severely criticized.”

“In the meantime, FAW built a factory in Changchun for the copied engine,” says the report.

Volkswagen had shared construction details with its joint venture FAW-Volkswagen, which builds the engine under license. It did not share the plans with FAW. “The plans should not have gotten to the outside,” a Volkswagen manager told the paper. ”This is no way to cooperate, trust is being violated.”

It is doubtful that Volkswagen will openly fight against the copy. Bigger things are at stake. China already is Volkswagen’s most important market. For 2018, Volkswagen has budgeted four million units for China. Even if Volkswagen would want to take action against the copy, their “hands are tied” until 2013, said a VW executive. That’s when the purloined powertrain will hit the market.

Well, maybe it was a Chinese revenge anyway. The official PR picture with Winterkorn shaking Xu’s hand after the signing of the contract has “Volkswagen/ SAIC” as the backdrop. VW’s other Chinese joint venture partner SAIC is regarded as a bitter rival by FAW, and the improper backdrop is a major loss of the all-important face.

Tip of the hat to the man in the mountains. Demand denied


http://www.thetruthaboutcars.c...ina-steals-volkswagen-patents/

I kao sto pise u tekstu, pojeo vuk magarca. Nikom nista.

Doduse, i japanci su, kada su pocinjali, krali kao danas kinezi. Mozda i Kina uskoro postane velesila u proizvodnji automobila.

Evropsko, odnosno EU trziste je pod komandom nemacke auto industrije. Videli smo kako se donose kojekakvi propisi o zagadjenjima i kako se ti isti propisi pod pritiskom Nemacke vlade menjaju, odnosno krse, kada njihovi proizvodjaci ne uspeju da ispostuju te norme koje uvodi EU birokratija.

Pa VW, iako je napravio novu fabriku u USA, ulozio silni novac, vrsio agresivnu relamnu kampanju, prodaje u USA izmedju 7.000. i 10.000. Pasata mesecno. Relativno lose i nije cudo sto su gazde VWa nezadovoljne. Tamosnji kupci se nesto ne otimaju za te TSI motore.

Mnogo godina ce proci da bi turbo benzinci imali veci udeo na globalnom trzistu od atmosferaca.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 11:26 - pre 126 meseci
Kada pravis farbiku u Kinu, besplatno dobijes jos jednu, to se odavno zna, ali svima je zinulo da ne kazem sta, pa se hvataju u to kolo.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 11:44 - pre 126 meseci
@vilil1

Podseti me postoji li trenutno jedan motor u ponudi evropske trojke a da nije turbo? Znači jedan jedini? Ko ono beše drugi proizvođač automobila na svetu? Ima li taj proizvođač trenutno jedan atmosferski motor u ponudi? Ja kolko znam isti ti evropski proizvođači trguju i na van evropskim tržištima i postižu solidne rezultate. Turbo je konačno stigao i nema veze sa nekadašnjim turbo motorima, suočite se sa realnošću.

I da, japanci poslednji ulaze u igru. Sigurno ne iz zabave, nego da ne bi gubili kupce koji nisu budale.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 11:54 - pre 126 meseci
Citat:
jnk: @vilil1

Podseti me postoji li trenutno jedan motor u ponudi evropske trojke a da nije turbo? Znači jedan jedini? Ko ono beše drugi proizvođač automobila na svetu? Ima li taj proizvođač trenutno jedan atmosferski motor u ponudi? Ja kolko znam isti ti evropski proizvođači trguju i na van evropskim tržištima i postižu solidne rezultate. Turbo je konačno stigao i nema veze sa nekadašnjim turbo motorima, suočite se sa realnošću.

I da, japanci poslednji ulaze u igru. Sigurno ne iz zabave, nego da ne bi gubili kupce koji nisu budale.

Pa dobro, ako si zaboravio, podseticu te. ;) Eto, prva pretraga...idi na http://www.vw.com/en.html pa pogledaj.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2920 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 11:56 - pre 126 meseci
Evropska trojka nije dominantna globalno, dva od tri najveca proizvodjaca su globalno dominantna i ne zure sa turbo motorima.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 14:28 - pre 126 meseci
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim21.11.2013. u 17:08 - pre 126 meseci
Sa druge strane, ova diskusija vise spada u neku temu o automobilskoj industriji, "propast" ili "razvoj"..ovdeje malo cudno..

CInjenica da nisu uvodili turbo motore u pokucne automobile, ali mislim da su im motori odlicni, i da im turbo nije trebao.

Poslovna politika je okrenuta sekundarnom, a velikom trzistu, tipa Indija, koja pokazuje rast traznje malih turba..valjda su po navici uprli pogled u Evropu..

Koriste Honeywell turbine, za male litraze(do 2 litra), takva im je koncepcija. Imaju specijalizovane proizvodjace, i koriste komponente.

I to se odnosi na HONDU, nikakve ostale "japance", svaki od OSAM bitnih proizvodjaca, ima svoju koncepciju proizvodnje.

Sto se tice Kine, i petljanja sa Kinom, tu ce mnogi cirkusi i bruke da izbiju. Kineze ne zanima nekakav trend, nit, vizija ili ukus u proizvodnji autommobila, vec stancovanje miliona komada i brojanje parica...
I to tehnicki bezocno, mislim da ce da prave srafove od blata, ili da ih izbac i zavaruju detalje, samo da ustede u proizvodnji.

Ovi motori su pre svega mali turbo motori, koji zadovoljavaju euro 6 normu, imperativnije nego da li imaju turbo lag ili neke druge nedoslednosti u razvoju snage, pa mislim da nece imati neke bitne izmene do 2020 godine, kada VW dopusti uvodjenje doticne norme u EU, ako ih ne pritisnu iduce godine.

Honda se prikljucila TFSI, Ecotec, Multiair drustvu, i znajuci sta im je glavni fokus, nece, bar ne direktno, osluskivati EU trziste.
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim25.11.2013. u 08:38 - pre 125 meseci
http://www.vrelegume.rs/vesti/...ju-turbo-tehnologiju-izvestaj/

Priključuju se i ostali Japanci...Da li ovo znači zbogom atmosferskim motorima?
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim25.11.2013. u 09:21 - pre 125 meseci
Ma jok, to samo da bi udovoljili nekolicini balkanaca.

Sutra kad budu odustali od skuteraškog CVT menjača ili 4obrzinskog klasičnog automatika iz 70ih, neko će da objašnjava kako su oni u stvari sve vreme mogli da koriste savremene menjače sa tri kvačila ali nisu hteli jer su ovi bili savršeni.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Razvoj snage kod turbo motora i poređenja sa atmosferskim

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 87706 | Odgovora: 337 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.