Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Savet oko zamene kocione tecnosti?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Savet oko zamene kocione tecnosti?

Strane: < .. 1 2 3

[ Pregleda: 18818 | Odgovora: 58 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Žika 11

Član broj: 325203
Poruke: 186
*.dynamic.sbb.rs.



+7 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?09.06.2017. u 09:43 - pre 82 meseci
To i kada krene da se širi pod pritiskom.
Tako da Vladimire dodaj i stavku kočiona creva.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?09.06.2017. u 17:24 - pre 82 meseci
I uzgred, prijateljski savet, mani legende i bajke, resi se te ruine sto pre. Nakon vesti u novinama i prilozenih slika, jasno je sa kakvim limenim sanducima se ima posla.
http://www.blic.rs/vesti/repub...ce-poginuo-vozac-golfa/t0k5e04

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9441
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10242 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?09.06.2017. u 20:21 - pre 82 meseci
Ovakvih slika sa potpuno deformisanim automobilima ima koliko hoćeš. I to ne samo sa starim izraubovanim, nego i sa novim novcijatim, savremenim automobilima.
Samo je pitanje s' kojom brzinom se desio (čeoni) sudar.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Žika 11

Član broj: 325203
Poruke: 186
*.dynamic.sbb.rs.



+7 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?09.06.2017. u 21:24 - pre 82 meseci
Nema šta da traži G2 sa Pežom 307. Pežo nije puno stradao dok je Golf urnisan.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?10.06.2017. u 11:39 - pre 82 meseci
Dec d point.
Sto u truloj konzervi postoji utisak zastite, a manja je zastita nego na nekom motorciklu srednje velicine. Dok deformacije na pezou nisu stigle do leve noge vozaca, vozilo je ostalo na kolovozu, vozacki prostor u konzervi je urnisan do zadnjeg sedista, a vozilo u jarku.
Sabrana brzina nije ili bar ne znacajno preko 100 na sat...
Nazalost, izgubljen je jedan zivot...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?10.06.2017. u 11:57 - pre 82 meseci
Stari koncept vozila vs novi.
Vozilo iz 80-90 je nastalo u tim vremenima, manjih prosecnih brzina i manjih prosecnih snaga. I tada se isticalo nekakvom agilnoscu, i sa parametrima koji su tada bili trzisne smernice, zastakljenost, prostor u gepeku, lako odrzavanje ispred kuce, za nijansu jaci i brzi od konkurencije, do 70-80ks i oko 140km/h, spicast dizajn, branici estetski, vise sluzili za sitna gurkanja pri parkiranju...
Sada vozila imaju znacajno vece snage, prosek brzina je takodje znacajno veci, lakse i brze se postizu maksimalno dozvoljene brzine, i pocesto solidno vece, karoserije su projektovane ne da drze motor i menjac, vec da zastite vozaca, sigurnosni sistemi smanjuju tezinu posledica sudara...

Sudar grupe gusara sa patrolom alfa specijalaca..preveliki vremenski jaz...
 
Odgovor na temu

Žika 11

Član broj: 325203
Poruke: 186
*.dynamic.sbb.rs.



+7 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?10.06.2017. u 17:14 - pre 82 meseci
Golf II je krenuo sa razvojem krajem sedamdesetih i u proizvodnji od 1983. Tako da ima skoro 20 godina razlike.
Ni dvojka ni trojka se svojevremeno nisu proslavili u udaranju o prepreku.




Inače u sudarima veliku ulogu ima i masa vozila, tj gde će koje da završi ili kolika će biti usporenja.
 
Odgovor na temu

Vladimir_sdk
Srbija

Član broj: 79403
Poruke: 109
93.186.78.*



+4 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?10.06.2017. u 20:42 - pre 82 meseci
Zato sam ja i zamenio komplet sva creva i cevi ispod automobila. Sigurnost je najbitnija.. a ste je najvaznije nego kocnice.
 
Odgovor na temu

Žika 11

Član broj: 325203
Poruke: 186
*.dynamic.sbb.rs.



+7 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?10.06.2017. u 22:34 - pre 82 meseci
Volan.
Nema više ili manje važno sve je bitno. Kočnice , upravljač, amortizeri (mada ih ljudi zanemaruju ali veoma bitan faktor), brisači sa prskalicama , farovi, šoferka koja nije izgrebana, ventilacija......
 
Odgovor na temu

Vladimir_sdk
Srbija

Član broj: 79403
Poruke: 109
93.186.78.*



+4 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?11.06.2017. u 21:11 - pre 82 meseci
Citat:
vladd:
I uzgred, prijateljski savet, mani legende i bajke, resi se te ruine sto pre. Nakon vesti u novinama i prilozenih slika, jasno je sa kakvim limenim sanducima se ima posla.
http://www.blic.rs/vesti/repub...ce-poginuo-vozac-golfa/t0k5e04

Ne mogu da prodam za onoliko koliko sam je platio a od kupovine ulozeno. Rupa bez dna. Usao u vrzino kolo.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?11.06.2017. u 21:57 - pre 82 meseci
Budi pazljiv,ispravi greske koliko mozes, proveri trap, zna da bude jako truo, i vozi, vozi jako polako.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?03.08.2017. u 17:32 - pre 80 meseci

I jedna i druga varijanta su regularne...Zavisi...I kocione celjusti imaju svoje sastavne delove koje mogu propasti..Na primer, klizaci...Kod njih se menjaju zaptivne gumice ako su propale, klizaci se ciste i podmazuju. Samo, ako im je usled korozije propala "cementacija" trebaju se zameniti. Ako se pri tom ne zamene opet ce se ubrzo zaglaviti. Zatim, kocioni klip. ..I on se ocisti i ispolira (da se cakli), samo ako je i njemu propala cementacija usled korozije mora se zameniti...ne sme se vracati...KOcione gumice, spoljasnje i unutrasnje se menjaju..NJihova lezista se ciste....Ako se "sisica" za ispustanje vazduha zalomila, moze se "razvrteti" i postaviti nova...Tu je cesto potrebna intervencija strugara....Leziste za plocice se cisti i polira, da se skine korozija, kamenac...Ako fale, treba komletirati i sigurnosne elasticne elemente i osigurace koji imaju funkciju osiguranja plocica i sprecavanje njihovih vibracija...Gumena creva se menjaju (po potrebi), preventivno, a svakako ako su ispucala...I tako..sve zavisi koliko je sta propalo i od mogucnosti nabavke zamenskih delova....
 
Odgovor na temu

tempi
beograd

Član broj: 325434
Poruke: 18
*.ptt.rs.



Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?03.08.2017. u 23:02 - pre 80 meseci
Citat:
banovci:
da li se kočione čeljusti mogu remontovati? Ili da kupim nove?


Zavisi od stepena pohabanosti. Mada pre bih kupio novo nego remontovao, ali je to ipak preskupo. Zato treba da proveris cene remonta kočionih klješta. Ako su ti blizu proveri ove bp024, Kanjiža. Oni su brend u toj oblasti.
Google je svemoguć, pročitaj još neka iskustva, to je nekako najsigurnije.


 
Odgovor na temu

Žika 11

Član broj: 325203
Poruke: 186
*.dynamic.sbb.rs.



+7 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?12.08.2017. u 20:04 - pre 80 meseci
Čeljusti se remontuju bez problema. Remont se svodi na zamenu gumica, češćenje kanala, poliranje klipa , pranje mehanizma ručne i ko voli farbanje. Neka cena kod ozbiljnih sa garancijom je 35 evra po čeljusti.
Kočiona čeljust uglavnom strada od fine prljavštine koje se provuče pored zaštitne gumice tzv. prašinjare i zapne između klipa i gumice gde kasnije kreće lagano zaglavljivanje. Kasnije dolazi do povećanog grejanja jer se klip sporije vraća.
Drugi od uzroka može da bude loša sajla ručne koja opet dovodi do zaglavljivanja i pregrevanj čeljusti.
Naravno kočionu tečnost treba menjati jer se u njoj nakupi puno prljavštine koja je prošla pored klipa. Čudno ali ipak se dešava.

Pajapop , zašto klip ne sme da se vraća ?
 
Odgovor na temu

Žika 11

Član broj: 325203
Poruke: 186
*.dynamic.sbb.rs.



+7 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?12.08.2017. u 20:05 - pre 80 meseci
Preporuka je jednom godišnje provera prašinjara i razrada klipa alatom.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Savet oko zamene kocione tecnosti?12.08.2017. u 21:48 - pre 80 meseci
Citat:
Žika 11:

Pajapop , zašto klip ne sme da se vraća ?


Kad izgubi "cementaciju", znaci da je korozija nagrizla povrsinu klipa. Takav klip ce se podglavljivati, cepace kocione gumice i na tim mestima ce brzo doci do curenja tecnosti i do propadanja pedale sa gubitkom kocione efikasnosti...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Savet oko zamene kocione tecnosti?

Strane: < .. 1 2 3

[ Pregleda: 18818 | Odgovora: 58 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.