Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?

elitemadzone.org :: AutoZone :: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 199293 | Odgovora: 327 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.ptt.yu.



+2 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?03.07.2005. u 23:17 - pre 228 meseci
Ma dobro bezvezno je raspravljati vise, kad jedni su za jednu stranu, drugi za drugu!!! I niko ne zeli da popusti i da prihvati argumente druge strane!!! Ja smatram da je yugo dobar auto za pogradu, i da je florida dobar auto za otvoreni put!!! Ima mnogo ljudi koje automobili stvarno dobro sluze, ali desi se neki auto da mu sve fali!!!
Ja sam pitao ,uglavnom koga znam i ko je kupio novog yuga ili floridu, kako ga sluzi auto i svi su mi odgovrili da je bilo manjih kvarova ( tipa sajle za kilometar sat, sajle za rucnu,....) ali da su svi zadovoljni svojim atomobilima!!!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

mitar1982

Član broj: 17439
Poruke: 1042
*.ptt.yu.



+2 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?04.07.2005. u 18:07 - pre 228 meseci
Citat:
hakinen: ...to su sve sitnice koje se otklone, i koje sigurno nece da se jave vise!!! A i ja ljudi ne znam sta bre vi ocekujete da za 4000 evra dobijete avion kome nikad nista nece da fali, i kojicete da vozite 10 godina i da ga prodate za 3000 evra, e pa bato ne moze to tako!!! Postoje razne vrste ljudi, ali recimo ja volim da sredjujem moj auto, i to mi predstavlja neku vrstu psihickog odmora od ucenja!!!


Verovatno i tvoji sugrađani koji rade u zastavi imaju slično mišljenje - Mrzi me sad da mu nameštam prozor, ma ko ga je*e, samo skine tapacirung, i dotegne šraf, odoh ja da popijem nešto...

Citat:
mmkrstic: Polemisemo toliko, toliko toga protiv svih yugica, ali niko jos nije izeo konkretan problem sa yugom in l, barem ne o motoru i menjacu.


Pa nisam ja imao probleme sa motorom i menjačem ni na ovom jugu, na koral IN je sve ostalo isto, znači da i tu crkavaju sitnice, i da se čovek mora nonstop cimati, jer ekipu iz zastave mrzi da uloži još 100e, i malo vremena, da bi sve ispalo kako treba.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?04.07.2005. u 21:01 - pre 228 meseci
Citat:
mmkrstic: Polemisemo toliko, toliko toga protiv svih yugica, ali niko jos nije izeo konkretan problem sa yugom in l, barem ne o motoru i menjacu.


Pa dobro, ako zaboravimo da je u pitanju najgori i najneprecizniji menjač na planeti, pitam se ustvari - šta taj "auto" razlikuje od jednog traktora? Ne kvari mu se motor, ne kvari mu se (užasan) menjač, a ostalo su sitnice.

Ustvari, pošto se traktoru takođe ne kvari motor i menjač, onda je on ustvari bolji od Juga, jer mu ne otpadaju sajle, auspusi i ostala čudesa moderne tehnologije. A pazi - još i košta manje! Plus - kabrio je! :)

Svi ljubitelji (i prisilni "ljubitelji") Zastavinih automobila bez razlike tvrde kako je njihov menjač dobar. Ups, ustvari ne "dobar", to ne zvuči dovoljno dobro... odličan, tako će pre biti. Jedino mi onda nije jasno, kako se ni jedan vozač ne snalazi dobro kada sedne u neko Zastavino vozilo (a da ga pre nije vozio), a sasvim normalno se snalazi u bilo kom drugom?

Ovaj, neko je tu lud...

Ja sam dosta puta vozio stare Zastavine automobile, vozio sam i ove najnovije (sa i bez pežoovog motora) i osećaj je u svakom identičan. Ružan, ali identičan. Često nema šansi da upadne u željenu brzinu. Obično rikverc i prva, a ponekad pomaže tzv. "duplo kvačilo" - kao kod Dajca. Stisneš jednom, pa ako neće, pritisneš ponovo, pa probaš... možda uspe. I to je taj "odličan menjač". To može da tvrdi samo neko ko:

-nikad nije vozio nešto bolje,
-jeste vozio nešto bolje, ali mnogo više vozi zastavina vozila, pa se uvežbao. Ništa neuobičajeno. Navika je mnogo moćna stvar, ali ona ne potire probleme, već Vas uči da sa njima živite.

Jedno vreme su neki genijalci poturali priču kako je i menjač pežoov, od čega veću glupost nisam čuo, otkad sam se rodio, ali nema veze, pošto vidim da to više niko ne pominje.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

mmkrstic
milos krstic
Munze Konze -Nis

Član broj: 23520
Poruke: 164
*.75.eunet.yu.



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?05.07.2005. u 15:16 - pre 228 meseci
Puno pozdrav za STORMA od TRAKTORISTA, analiza ti je ...
bond
 
Odgovor na temu

vranic_a
aleksandar vranic
Kraljevo

Član broj: 36089
Poruke: 154
*.smin.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?05.07.2005. u 18:43 - pre 228 meseci
Jeftini su delovi za juga , samo je odrzavanje skupo.

Da nemam plocu ispod jabucice rucice menjaca, vrkao bi po zemlji.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?06.07.2005. u 01:28 - pre 228 meseci
Citat:
StORM48: Pa dobro, ako zaboravimo da je u pitanju najgori i najneprecizniji menjač na planeti...

Pre par dana sam vozio novog Yuga, uzeo iz Rent-A-Car firme i uopste nisam imao nikakvih problema sa menjacem (a navikao sam na zapadna vozila). Moram da napomenem da je to bio skoro nov auto, presao 4500km i sve ukupno, celokupan utisak o njemu je jako dobar, mnogo bolji od ocekivanog. Ja sam takodje prethodno mislio "eh, gde mi dadose juga, pa ima da izginem sa onim menjacem", jer mi je ostao u secanju neki stari kec iz 80-ih godina kojim sam jednom otisao da poteram nesto i kod koga se ne zna sta je od komandi bilo u gorem stanju - da li menjac kojim sam uvek pogadjao pogresnu brzinu, da li kocnica koja je morala da se pritisne do patosa iz sve snage, da li kvacilo koje je "hvatalo" gde mu se kad svidja, da li volan koji je imao pola kruga lufta, da li gas sa kog se nije smela skinuti noga da se ne ugasi. Od tog dana sam ziveo u strahu od voznje zastavinog vozila sve dok nisam nateran da sednem u ovog novog juga i iznenadjen sam cinjenicom da se osecaj u voznji uopste ne razlikuje od voznje prosecnog zapadnoevropskog automobila - auto staje na dodir kocnice, kvacilo je kao i svako drugo, menjac ima mnogo kraci i logicniji hod od predjasnjeg. Jedino mi je smetalo sto se pojas ne izvlaci kako treba - na zapadnjacima sam navikao kojom brzinom mogu da povucem pojas kad vidim policajca, a kod juga nema sanse - moram da stanem pored puta pa da vucem citav minut, milimetar po milimetar, u suprotnom se zakoci. E, sad, to je iskustvo posle samo jednog dana voznje, ljudi koji ga voze vise meseci sigurno imaju da kazu vise i pozitivnih i negativnih stvari.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?06.07.2005. u 10:55 - pre 228 meseci
Citat:
hakinen: i da je florida dobar auto za otvoreni put!!!


Nemoj samo Floridu potezati; Jugo je dovoljno problematičan, ali je bar jeftin, a Florida... majko moja ;)))
 
Odgovor na temu

Cika pop
Dusan Popovic
Beograd

Član broj: 63644
Poruke: 3
*.drenik.net.



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?14.07.2005. u 00:01 - pre 228 meseci
Ja sam u istoj dilemi... Da li da kupim novog Juga sa Peugeot motorom ili polovni strani auto do 5000 EUR. Prvo mislim da su neki dosta neobavestni i da se dosta mesa domaci koral sa rumunskim Loganom. Naime kod Logana su i motor i menjac strani - odnosno Renaultovi, dok je kod Korala In L, samo motor Peugeot-ov. Dobar deo ljudi cim cuje da se u Logan od 7.900 EUR ugradjuje reno, misle da za taj novac dobijaju cistokrvnog francuza, a to nije tako... Pored motora i menjaca u Logan se stavlja i ABS sa Megana II, ali to vazi za skuplje verzije. Medjutim, niko ne spominje da je sve ostalo mizernog kvaliteta. Motor Renault 1.4 MPI koji se ugradjuje u NAJ(slabiju, jeftiniju) verziju Logana je krajnje zastareo (mislim da se ugradjivao u zadnju generaciju Clio-a I - Ejjjjjj...). Slazem se da je menjac kod STARIJIH jugica ocajan, mada ni noviji se ne mogu pohvaliti; bio sam u auto salonu i seo u najslabiju verziju Korala 1.1 i prilicno se zbunio kada sam pokusao malo da izmenjam brzine - menjac je poceo da se odsrafljuje. U NOVOM AUTU, U AUTO SALONU!!???!? Juga sam vozio na obuci polaganja i nije bilo vecih problema. Auto je bio '98, presao je oko 45 000 i dobro je vukao, mada napominjem da je ovo bio auto za obuku i da to bas i nema neke veze, jedino je malo teze palio po hladnom. Strasno je to sto kod juga nikad ne znas u kojoj si brzini - polozaj menjaca se razlikuje za 2 mm izmedju 1.e i 5.e. Da ne pominjem rikverc i to sto je iz lera nemoguce ubaciti u prvu. Ovde sam i procitao podatak da se Peugeot motor samo sklapa ovde po licenci, sto mi je malo nemoguce. Fabrika Zastava je crna rupa ove zemlje. 8 mil. ljudi izdrzava nekoliko besposlicara koji uopste ne razmisljaju o tome da neciji zivot zavisi od njihovog rada. Ukoliko bih kupio novog juga ne bih imao nerava da ga svaki cas vozim na Vozdovac na servis i da me tamo mehanicar gleda kao da sam mu nesto duzan i da mu se izvinjavam sto je auto krs, pa jos pod garancijom. Novi menjac u L verzijama se cini boljim i mislim da ne moze da se odsrafi. Citao sam u novinama da je pre nekoliko godina Hyundai hteo da kupi Zastavu, medjutim vlada to nije dala (USLOVI: Svi radnici ostaju, plate vise za 500%, socijalni program...). Pa samo lud bi pristao. Pre neki dan bilo je gadno nevreme u Kragujevcu. Zastava je ostecena za nekoliko miliona eura, pri tome je osteceno i oko 600 vozila spremnih za isporuku. Sta mislite - sta ce se desiti sa tim vozilima? Iako je fabrika sigurno osigurana, ponovo ce gradjani platiti stetu. Samo cekam da vidim reklamu: Impuls Zastavi - 063/9864. Jedina svetla tacka u svemu predstavlja Fiat, koji posto je raskinuo ugovor sa General Motors-om sada trazi strateskog partnera. Daj da svi zapalimo svece pa da taj partner bude Zastava. Ukoliko se ovo obistini za nekih 2 godine ce izlaziti Punto 3 sa nasim akumulatorima, gumama i sl., koji bi kostao oko 5000 eur. Samo cekam da vidim kako ce strucnjaci i to da zaj**u. Pitanje: Ukoliko obican Koral In 1.1 sa iskljucivo domacim delovima kosta 3.900 EUR. ---> kako je moguce napraviti Punta sa Fiatovim motorom za 5.000. Tako sto je u pitanju kradja i sto se preko prosecnih kupaca fabrika odrzava u zivotu.
Prektis mejks prfekt...
 
Odgovor na temu

Cika pop
Dusan Popovic
Beograd

Član broj: 63644
Poruke: 3
*.drenik.net.



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?14.07.2005. u 01:08 - pre 228 meseci
Moram da dodam da je moj drugar kupio Astru karavan '96 god. Masina je presla 135000 Km, od toga 120000 u Nemackoj; i ide ko zmaj. Prisustvao sam jednom sudaru: na semaforu je stajao novi jugo, a neki matori kreten u VW Vento-u se zakucao u njega. To je bio takav BOOOM... Od juga ostala polovina, a ventu naprso far. Iz svega vidite da sam vise za polovan auto iz uvoza, ALI: ukoliko bih dao 5000 za polovan auto iz uvoza na kredit preko neke banke ja ne bih vise imao ni dinar (bukvalno) za popravke, dok je sa jugom druga prica. On je 1-2 god. u garanciji. Sto se tice vangarantnog perioda sada sam bio na zastavinom sajtu zpk.co.yu i video da su cene rez. delova i majstora uzasno jeftine. Moj izbor ce ipak biti Jugo zbog toga sto posle izdatka za njega cu moci sebi da priustim samo jos benzin.
Prektis mejks prfekt...
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?14.07.2005. u 10:03 - pre 228 meseci
Pa naravno, kada bi Logan bio identičan sa novim Clio-m ili tako nešto, sigurno ne bi koštao toliko koliko košta :) Podrazumeva se da su napravljene određene uštede i da nije sve na njemu poslednja generacija. Mada sam još uvek skeptičan šta se dešava kada se u neki motor poslednje generacije sa direktnim ubrizgavanjem goriva (bilo dizel ili benzinac, znači HDI, FSI itd...) naspe srpski benzin ili nafta? Skoro sam čuo da nam je kvalitet goriva na nivou onog koji je bio na zapadu '89, mada posle toga i kako se popravio značajno, ali ne znam koliko je to realno kada je rafinerija već takva kakva je? Doduše, ovo je već za novu temu, samo sam hteo da kažem da nešto stariji motor može imati i neke prednosti-jeftinije održavanje, bolja otpornost na lošije gorivo i slično.
 
Odgovor na temu

gojava
Velika Srbija
Srbija

Član broj: 4032
Poruke: 442
*.zastava.net.



+1 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?29.07.2005. u 09:19 - pre 227 meseci
Cika pop

Nisam hteo da te citiram (bilo bi mnogo), ali si izneo gomilu gluposti i predrasuda.

Niko ovde nije toliko lud da pomisli da je Jugo konkurentan (osim po ceni) stranim automobilima, pa i polovnjacima. Auto je loš, jer nam je i država loša. Nije Zastava mogla da pravi Mercedese a država nam otišla u out. I ko bi kupovao te Mercedese? Zastava je bila orijentisana pre svega na domaće tržište, a ono se raspadom SFRJ višestruko smanjilo, pa više nije ni bilo para od masovne prodaje. Važni i kvalitetni dobavljači su ostali u bivšim SFRJ republikama, a mi nismo uspeli da osvojimo sve te proizvode u tom kvalietu (ni oni sami ne mogu da održe kvalitet koji su imali nakon raspada). Neću da dužim sa analizom, ali Cika pope nemoj da potcenjuješ ljude koji prave naše automobile - nisu oni mađioničari. Treba imati u vidu da Zastava ne pravi većinu delova na koje se žalite, npr. motore, kosture sedišta, gumena creva i najveći broj plastičnih posuda i delova, elektro-instalacije i tsl.

Onaj posao koji si pominjao sa koreancima nije propao zbog razloga koji si ti naveo. Nešto sasvim drugo je u pitanju.

Ja lično ne bih voleo da Zastava obnovi saradnju sa Fijatom jer su i oni pukli ko bas. Saradnja sa Opelom, o kojoj se priča, bi bila mnogo bolje rešenje. Švabe su Švabe.

Dva moja ortaka su kupila Skale 101 i prezadovoljni su. Išli su i na more sa novim kolima i nisu imali nikakvih problema. Jedino što su morali da urade, je da malo našteluju paljenje. I to je sve. Prezadovoljni su.

Udobnost u Zastavinim vozilima jeste diskutabilna, ali iz iskustva znam da većina ljudi uživa veću udobnost u polovnjacima koje su kupili nego u svojim stanovima.

Zastavina vozila mogu da deliju skupa, ali treba znati da drže cenu dugo pre nego što se uradi nivelacija, tako da u određenim trenucima auto može da se kupi jeftino. To sigurno znam, jer povremeno je prava navala na Zastavine automobile.

Ono što su svojevremeno novine pisale o lošim iskustvima sa našim vozilima su bile obične nameštaljke i to je i dokazano. To su uradili dileri polovnjaka, da bi se dozvolio uvoz starih automobila, tj. da Zastava ne bi bila u "povlašćenom" položaju. Za onog tipa iz Čačka je otkriveno da je sam, svojom nepažnjom izazvao sudar, a da je krivicu hteo da prebaci na Zastavu i navodno neispravne kočnice na novom autu. Pljuvali su po Zastavi i Kragujevcu bez razloga i nikom ništa.
"Bolje je ćutati i pustiti druge da misle da si glup, nego progovoriti i time otkloniti svaku sumnju." - Bernard Šo

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?29.07.2005. u 14:45 - pre 227 meseci
Izvini, ali ovo što si Ti napisao je gomila... uzdržaću se od kvalifikacija ;)

Hoćeš da kažeš da su Zastavina "vozila" ustvari sasvim solidna, ali ih razne mračne sile satanizuju?

Voleo bih da se carine na uvoz smanje, pa bih video kolika bi "navala" bila za te "automobile".

I dokle bre više sa tim fazonima "zastava ne proizvodi ovo, ne proizvodi ono, nije kriva za ovo, nije kriva za ono...". Pa ispade da su tamo sve episkopi i patrijarsi, kojima ceo svet "smešta igru"... Dokle će bre ti lezilebi da nas smatraju za maloumne?!

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Dzon
Beograd

Član broj: 64554
Poruke: 2
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?29.07.2005. u 17:19 - pre 227 meseci
Kao vlasnici (moja porodica) dvoja zastavina kola i dvoja strana polovnjaka mogu i da iznesem svoje misljenje
Imam yuga 89 god i ta kola su zakon ako su vam prva kola,meni nikad nisu stala a posto ne vrede skoro nista mozes da ih cukas koliko hoces.jednom u 3-4 meseca pojavi se neka sitnica koja obicno kosta do 200 Din da se zameni i to je to.
Kad sam skupio neke pare (2000 evra) prosle godine hteo sam neka bolja kola i onda sam krenuo da trazim.Naravno prvo sam strana kola gledao .Te mazda , te neka honda te ovaj te onaj ali skoro svi kastrofa ofucani ,uopste nije licilo na ono sto sam cuo o japancima kao dugotrajnim kolima,da mi daju da se menjam za mog yuga ni bih pristao a kamoli da im dam 2000 evra.
Onda mi napamet pala florida i nadjem za 1800 evra 1995 god
Pre nisam imao neko misljenje o floridi jer sam se naslusao na netu svasta o njoj( tj da je gora i od yuga). Ali od kad je imam sam promenio misljenje .Iako ima 10 god spolja je kao nova ,unutra je plastika negde polomljnjena i na sedistima su nove presvlake jer su fabricke propale.
Problem sa skripanjem plastike stari vlasnik je resio tako sto mu je neko ugradio sitne srafove svuda tako da nista ne skripi.Ja sam odma ugradio plin i od tada ne izlazim iz kola.za manje od godinu dana imam vise od 25000 km i imam potpuno poverenje u kola.Isao sam do sada cak 6 puta na more sa njima ,kazem sve radi kao sat,samo odem na 10000 km kod majstora da mi zameni ulje ,filtere i ako nesto vidi da treba jos i to zamenii, i to mu dodje u proseku 3500 din na 10000 km a posto se vozim na plin 28 din/lit izadje me kilometar manje od 3 din

Sto se tice stranih kola treba otvoriti cetvoro oci , jer je moj otac prvo trazio kola za 6000 evra i svima je nesto falilo tj bila su havarisana ili prava kilometraza tri puta veca od one sto pise (vodis dobrog majstora sa sobom koji ce uvet to provaliti) . Na kraju je dao 8000 evra za kola ,tako da neverujem da za 4700 evra ima strana kola u srbiji koja valjaju i da ne moras da dajes celu platu na njihovo odrzavanje

Sto se tice bezbednosti , to se nikad ne zna , a u 90% uvezenih stranaca verovatno se nebi ni otvorio airbag jer je vec otvaran ,posebno kod ovih jeftinijh

Moj predlog za ljude sa prosecnom platom florida 1.3 ili florida 1.4 ali obavezno sa ugradjenim plinom




 
Odgovor na temu

Cika pop
Dusan Popovic
Beograd

Član broj: 63644
Poruke: 3
*.drenik.net.



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?31.07.2005. u 04:57 - pre 227 meseci
Gojava

Za to sto je eX YU celokupnu svoju privredu prebacila u Hrvatsku I Sloveniju, kako bi industrija svuda bila podjednaka, ne treba cenu da placamo mi koji smo I ostali bez svih tih fabrika. Sto se tice kvaliteta proizvodnje u tim nekadasnjim drzavama, ne bih se slozio sa Vama. Renault vec nekoliko zadnjih godina proizvodi svoj model Clio II (redizajniranu verziju) u Sloveniji. Ovo namerno napominjem, zato sto je to bilo pre nego sto su slovenci usli u EU. Sto se tice toga da fabrika Zastava ne proizvodi najveci broj delova za automobile, mislim da nije nikakvo opravdanje. Pa valjda njima kooperanti garantuju za kvalitet isporucenih delova. Da moje ime stoji na bilo kom proizvodu, ne bih dozvolio da taj proizvod bude nekvalitetan, pa makar to bila I zvaka. Sto se tice posla sa Hyundai-em: u pitanju je bio clanak u Kuriru - novini u ciji kredibilitet sumnjam, ali je intervju dat od strane Zastavinog inzinjera. Koliko se secam posao je zakocen od strane same fabrike, sto znaci da od strane korejanaca nisu ponudjeni prihvatljivi uslovi. Sto se tice tvoje zelje u vezi saradnje sa Opelom, u to cisto sumnjam. Fiat je pre 2 meseca raskinuo ugovor sa General Motors-om (citaj Opelom), tako da sumnjam da ce se sada sresti ponovo pod istim krovom. Sve tezi ka Fiatu, potpisan je ugovor. Medjutim, nema nista od cene koju sam ja pomenuo od 5000 evra, to je izgleda bila cista laz drzave da poprimi narod. Nova racunica glasi: punto kosta 10000 eur., kada se bude proizvodio ovde skinucemo carinu I cena ce biti 8000 eur. CEKAJ MALO: auto koji ce se proizvoditi u KG, sa domacim delovima da kosta isto kao da ima italijanske delove u Torinu. Pa da li ova drzava misli da smo bas svi sisali vesla I da jedva cekamo da nas jos neko maltretira.

Sto se tice incidenta od u vezi neispravnih kocnica, zahvalan sam ti na tome sto si mi otkrio u cemu je bila stvar. To sam samo cuo kao pricu pa nisam zeleo to da pominjem. Verujem da su to namestili privatnici kako bi unistili sav kredibilitet fabrici. Sve bi uradili za pare.

Po svemu sudeci, ja cu sacekati da vidim da li ce pustiti uvoz starijih polovnjaka na jesen…

P.S. Mozda ja nisam dovoljno obavesten, ti si ipak iz KG I sigurno znas mnogo vise o stanju u fabrici. Drago mi je da si odgovorio kritikom jer tako cemo doci da odgovora Yugo Vs. polovnjak.

Pozdrav
Prektis mejks prfekt...
 
Odgovor na temu

misasaho
BG

Član broj: 65390
Poruke: 3
*.unilib.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?18.08.2005. u 09:19 - pre 227 meseci
Pazljivo sam procitao dosadasnju raspravu, ali jos uvek sam u dilemi. Rec je o sledecem: Hteo sam da kupim Zastavino vozilo, ali na Sajmu automobiila ove godine udjem u Floridu in i kada sam hteo da izadjem, ostane mi rucica od brave u saci. Stvarno neverovatno. Izlozbeni primerak pa takva glupost. Nisam hteo da ruzim fabriku ali to mi se desilo. Sto se tice polovnjaka, raspolazem pojedinim informacijama iz inostranstva u vezi cene i kvaliteta u nekim zemljama, konkretno u Italiji, Austriji i Nemackoj. Prvo, cene su znatno vise nego sto se kod nas prica, drugo, jako je tesko pronaci vozilo koje je "sigurno"(kilometraza, teh podaci itd), iskvarili se zapadnjaci, sta li!?Cene su najpovoljnije u Austriji i Belgiji. Sto se tice trzista ovde, za iznos od 4000-5000E zaista ne mozes naci nista dobro. A o prevarantima da ne govorim. Ko se malo razume u automobile dovoljno je da ode do Bubanj potoka pa da mu pozli.
Dakle, interesuju me licna iskustva ljudi koji voze yugo in, yugo in l, ili floridu l, in l. Osim dva teksta, niko konkretno ne kaze kakav je taj automobil. Nije se javio ni jedan koji ga ima a da se zali na isti. Govorim iskljucivo o kvalitetu za taj novac, a ne o tome da li volim zastavu ili ne.
Jedan taksista mi je rekao ovo: pa sta hoce oni za te pare?
Dodacu jos i ovo. Vozio sam maruti jedno vreme, i da ne gnjavim, moje iskustvo je lose. Stari Yugo mi je bio bolji 1991. god, i daleko manje se kvario.
Bitna je objektivna slika.
Pozdrav
 
Odgovor na temu

Vic
Error974
BI&SE
Beograd

Član broj: 16118
Poruke: 396
*.timtehnologije.co.yu.



+49 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?18.08.2005. u 10:25 - pre 227 meseci
Yugo VS Fiat Bravo 1.8 16V
Yugo 1990 (izgleda kao nov) VS Bravo 1997 - full oprema, savrseno izgleda
Kupljeni u isto vreme pre 2 godine
Yugo kupljen sa 65000km, sada 85000 VS Bravo 67000km, sada 75000km
Da ne bih duzio - Yugo je presao za 2 godine 20000km, menjano: ulje, klinasti kais i akumulator. Fiat presao 8000km jer je veci deo proveo kod majstora (u glavnom elektronika zezala) - citavo bogatstvo potroseno na popravke i benzin.
Zakljucak.... Yugo je kupljen za 1400 evra pre 2 godine, a Bravo za 5000E! Strani polovni auto u ovom slucaju nikako nije opravdao taj novac. U ovom slucaju je "Imam Bravo, bruka od auta, eno ga dole ispred zgrade (kada nije kod majstora), ne usudjujem se da ga vozim..." Napljuvani Yugo - odradjuje svoj posao za smesne pare. Najbolji auto je nov auto, pa koliko ko ima da se otvori. Ko ima soc platu, masta o Yugu. Oni koji imaju kinte, kupuju nove automobile. Polovnjake iz uvoza kupuju oni koji bi da izgledaju kao da imaju kinte jer ih je blam da sednu u Yuga.
ERROR974
 
Odgovor na temu

misasaho
BG

Član broj: 65390
Poruke: 3
*.unilib.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?18.08.2005. u 11:14 - pre 227 meseci
Vic,odlicno sto si rekao za Fiat. Bas mi je jedan sl nudjen pre par dana za sl iznos, mislim oko 4500E. Moj prijatelj je kupio koral 1.1 2004.god i posle godinu dana prezadovoljan je. Presao 10000km i osim zaglavljivanja pojasa nije imao nikakvih problema.Ali posto je rec o koral in i in l vs str polovnjak, zanimaju me licna iskustva sa tim tipovima.
pozdrav
Citat:
Vic: Yugo VS Fiat Bravo 1.8 16V
Yugo 1990 (izgleda kao nov) VS Bravo 1997 - full oprema, savrseno izgleda
Kupljeni u isto vreme pre 2 godine
Yugo kupljen sa 65000km, sada 85000 VS Bravo 67000km, sada 75000km
Da ne bih duzio - Yugo je presao za 2 godine 20000km, menjano: ulje, klinasti kais i akumulator. Fiat presao 8000km jer je veci deo proveo kod majstora (u glavnom elektronika zezala) - citavo bogatstvo potroseno na popravke i benzin.
Zakljucak.... Yugo je kupljen za 1400 evra pre 2 godine, a Bravo za 5000E! Strani polovni auto u ovom slucaju nikako nije opravdao taj novac. U ovom slucaju je "Imam Bravo, bruka od auta, eno ga dole ispred zgrade (kada nije kod majstora), ne usudjujem se da ga vozim..." Napljuvani Yugo - odradjuje svoj posao za smesne pare. Najbolji auto je nov auto, pa koliko ko ima da se otvori. Ko ima soc platu, masta o Yugu. Oni koji imaju kinte, kupuju nove automobile. Polovnjake iz uvoza kupuju oni koji bi da izgledaju kao da imaju kinte jer ih je blam da sednu u Yuga.
 
Odgovor na temu

mmkrstic
milos krstic
Munze Konze -Nis

Član broj: 23520
Poruke: 164
213.244.208.*



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?18.08.2005. u 21:29 - pre 227 meseci
Za oko 4700 evrica dobijas auto koji nema ABS, klimu itd ali dobijas fenomenalan mali gradski autic koji je zujalica u gradu. A to znaci vuce ko lud , startan je, trosi 6 u gradu , na otvorenom manje od 5 itd. Znam da mi sad polovina onih koji cita ovo nece verovati ali ja sam svog yugica sa PCM vozio 175 na sat i hteo je jos (ne nije bila nizbrdica). Medjutim auto nije za trke i jurnjavu vec za normalnu voznju, bez cimanja i voznje poput floida.
Sa predjenih 5500 km za 4 meseca ja sam prezadovoljan, bez zamerki. Ne dvoumi se i uzmi slobodno ovaj auto.
Ukoliko zelis jos nesto poslacu ti na pp jer nezelim da vise nerviram pojedince.....
bond
 
Odgovor na temu

misasaho
BG

Član broj: 65390
Poruke: 3
*.unilib.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?19.08.2005. u 09:00 - pre 227 meseci
Hvala!
Ako znas otprilike koja je razlika u ceni izmedju koral in L i koral in, i da li znas nekog kako je prosao sa domacim motorom, javi.
pozdrav
Citat:
mmkrstic: Za oko 4700 evrica dobijas auto koji nema ABS, klimu itd ali dobijas fenomenalan mali gradski autic koji je zujalica u gradu. A to znaci vuce ko lud , startan je, trosi 6 u gradu , na otvorenom manje od 5 itd. Znam da mi sad polovina onih koji cita ovo nece verovati ali ja sam svog yugica sa PCM vozio 175 na sat i hteo je jos (ne nije bila nizbrdica). Medjutim auto nije za trke i jurnjavu vec za normalnu voznju, bez cimanja i voznje poput floida.
Sa predjenih 5500 km za 4 meseca ja sam prezadovoljan, bez zamerki. Ne dvoumi se i uzmi slobodno ovaj auto.
Ukoliko zelis jos nesto poslacu ti na pp jer nezelim da vise nerviram pojedince.....
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?19.08.2005. u 11:34 - pre 227 meseci
Citat:


ali ja sam svog yugica sa PCM vozio 175 na sat i hteo je jos



:)))))

Jos mi samo reci da si ablendovao nekom porseu da se skloni sa leve trake auto puta... :)))
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: yugo koral in L (peugeot motor) 4700€ vs. strani-polovni auto ?

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 199293 | Odgovora: 327 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.