Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Rotacioni, tj. vankel automobilski motor

elitemadzone.org :: AutoZone :: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 76117 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
62.68.99.*



+6455 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 10:31 - pre 165 meseci
Citat:
vladd: RX8 je zabava, zabava i zabava.:)

Ako neko traži auto za zabavu, onda će da kupi BMW M3... Pored tog auta RX8 nema šta da traži po bilo kom kriterijumu (ako neko gleda na cenu, tome sigurno zabava nije parametar... Ako jeste onda će kupiti Golf2 GTI ili nešto slično a ne RX8)...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 11:33 - pre 165 meseci
Ne smatram da bi se mogli porediti...mislis valjda na Z3, koji uzgred moze da postane razocaranje..

Smejurija G2 GTI nije vredna pomena, ponajvise zbog zatupastog izgleda..uzgred, bled surogat neke masine sa nazovi sportskim afinitetima..

Poz
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 15:20 - pre 165 meseci
A toliko i o RX8 i Mazdinom Vankel motoru..

http://www.autoblog.com/2010/0...-market-after-2011-model-year/

Citat:

According to "a well placed source at Mazda's North American Operations," Motor Trend is reporting that the aging RX-8 is set to exit stage left here in the States after the 2011 model year. As it is, the rotary-powered sportscar is slated to see the European guillotine at the same time due to its inability to meet Euro V emissions standards.


http://www.carsuk.net/mazda-rx-8-just-a-few-left/

Citat:

Mazda RX-8 – Just a few left

Mazda tell us that there are less than 100 RHD Mazda RX-8s left available after the impending Euro 5 emission regs killed off production of the wankel-engined sports car.


To ce verovatno biti "dovidjenja" za Vankel uopste bar kada su putnicka vozila u pitanju.

Jednostavno, Oto motori su efikasniji i manje zagadjuju okolinu - ne postoji ni jedan razlog zasto bi neko hteo da ima Vankel motor u svom vozilu osim iz razloga "individualnosti". Za istu potrosnju goriva se moze imati drasticno jaci Oto motor.

Mada, ko poseduje RX8 moze komotno da je sacuva - taj auto ce biti vrlo popularan kao oldtajmer... pod uslovom da bude smeo da se vozi :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dialup.blic.net.



+6455 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:13 - pre 165 meseci
Citat:
vladd: Ne smatram da bi se mogli porediti...mislis valjda na Z3, koji uzgred moze da postane razocaranje..:)

Ne, mislim baš na M3.

Mada, slažem se da se M3 i RX8 ne mogu porediti... RX8 je smešan naspram M3..

Pogledaj samo ove podatke o ubrzanjima i krajnjoj brzini, ne znam šta tu više ima da se diskutuje:
Code:

            Mazda RX8   BMW M3   
Snaga (KS)    192        343      +44%

Ubrzanje do 100 kmh
Manual        5.8        4.6      +26%
Automatic     7.5        4.7      +60%

Top Speed     222        303      +27%


Citat:
vladd:
Smejurija G2 GTI nije vredna pomena, ponajvise zbog zatupastog izgleda..uzgred, bled surogat neke masine sa nazovi sportskim afinitetima..

GTI jeste smejurija, ali taj tip automobila (GTI/Corado/GSI) kupuju oni koji vole zabavu a nemaju novca...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:24 - pre 165 meseci
Z3 se vec ne proizvodi ohoho vremena... Postoji Z4 ;-)

Sto se RX-8 tice, taj auto ovde u DE kosta oko 30 hiljada EUR u osnovnoj varijanti... Iskreno, ne bih gubio vreme na njega i uzeo bih posten sportski auto, sto kaze Ventura... recimo da bih sacekao par meseci da izadje BMW 1M Coupe koji ce trositi k'o ta Mazda a za to davati duplo vise zabave hehe :))))

Jedina zanimljiva stvar kod te Mazde je "poseban" motor sa kul zvukom na 9K obrtaja... sa druge strane osim toga sto je "poseban" po svemu je gori od Oto motora... a bogu 'fala pa ima i Oto motora sa visokim obrtajima, eto kao M3 motori recimo :)

Citat:

GTI jeste smejurija, ali taj tip automobila (GTI/Corado/GSI) kupuju oni koji vole zabavu a nemaju novca...


Ima sad onih R verzija, koje su prilicno nabudzene a i taman kostaju k'o ta Mazda, pa ako se nekom stedi lova a hoce zabavu...

Jeste, spolja izgleda k'o obican Golf, ali 271 konjska snaga, 0-100 za 5.5 sekundi i sve to za 30% manje potrosnje... mislim ako se nekom stedi lova a hoce zabavu - eto mu zabave...

Hehe meni je licno to jos vise kul... ono spolja izgledas k'o najobicniji Golf pa neko krene da ti blica, a ti zgazis gas... i nestanes :)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:28 - pre 165 meseci
^^ Cini mi se da je @vladd mislio na "zabavan-za-voznju" a ne na ubrzanje/maksimalnu brzinu. Kao sto je npr. neki Lotus u odnosu na neki AMG, GSX-R600 u odnosu na Hayabusa-u itd.

Mada bi, ako vec pricamo o "zabavnom" BMW-u, izbor morao da padne na Z4 M (od aktuelnih)
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:29 - pre 165 meseci
Cek,

Hoces da kazes da BMW M3 nije zabavan za voznju? :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:32 - pre 165 meseci
U odnosu na MB-ove, VW-e i sl. naravno da jeste, ali u odnosu na RX8, Lotus-a itd. i ne toliko
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:34 - pre 165 meseci
Hmm... komsija mi vozi RX-8 pa cu bas da ga pitam da malo provozam Mazdu... posto sam M3 vozio skoro nekoliko sati (testirao)..

Mislis zato sto je lak?

Pa lak jeste, ali opet - ni snaga mu nije neka pa da kazes da je raketa na tockovima...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:37 - pre 165 meseci
Sto zbog tezine, sto zbog ponasanja po krivinama. BMW jeste jako dobar (doduse, vozio sam M3 E30 i E46, ovaj novi ne), ali ovi su jos zabavniji. Ali nadji neki normalan put - krivine, uzbrdo/nizbrdo (eventualno neku stazu), nije to za autobahn
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dialup.blic.net.



+6455 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:43 - pre 165 meseci
Nisam nikad vozio M3, ali zato M6 jesam i to prilično... Pa to je najzabavniji auto koji sam ikada vozio... Brutalna snaga (500+ konja), zadnja vuča, mogućnost da pogasiš svu elektroniku (M Power dugme)... To je auto u kome kad ideš 200kmh, daš pun gas a zadnji točkovi krenu da potpisuju.. Čuo sam da je M3 ista stvar, samo u manjem pakovanju... Neki čak tvrde da je M3 najzabavniji model iz cele M serije...

Audi RS6 sam takođe vozio, on ima skoro 600 konja, još bolje performanse na papiru od M6, i taj auto bi ja lično svakako pre uzeo nego M6 kao auto za svaki dan, ali doživljaj vožnje ne može da se poredi... Audi je toliko dobar da je dosadan (4x4, gomilu elektronike nemaš opciju da ugasiš, blokade..). Znači tačno je da nije sve u konjima, ali ipak da bi mogao da se zezaš trebaju ti konji.. Ne može tebe auto sa 200ks vaditi iz krivine isto kao auto od 350ks, pogotovo kad razlika u kilaži nije neka značajna...
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:47 - pre 165 meseci
M3 je zabavniji od M5, tako da sigurno i od M6. Ali Z4 (cak i bez M) je jos bolji (za voznju iz zabave/zadovoljstva, bez obaranja 1/4mile, 0-100 i top-speed rekorda)
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 17:58 - pre 165 meseci
Z4 nema M varijantu u najnovijoj seriji ali ima 35i koji je IMHO sasvim OK... u USA se valja varijanta sa 340 konja (Z4 35is) dok u Evropi od BMW-a mozete dobiti samo Power Kit (koji ja imam na mom 335i, ugradio bas pre neki dan) i bolji auspuh sa cime dolazite na ~330 konja (zvanicnih)

Ali i takav je Z4 35i odlican za voznju (vozio sam ga par dana) - na zalost meni je nepraktican pa sam uzeo 335i (+ PoweKit) ali mislim da je definitivno novi Z4 jedan od najzabavnijih BMW-a - bas zato sto je mali a bez kompromisa sto se motora tice.

Kao sto rekoh... ipak bi trebalo sacekati 1M coupe, koji ce biti laksi od M3, a imace prebudzeni i sada vec cuveni N54 Inline-Six motor (sa 35i modela) sa bar 350 konja, LSD-om i naravno svim ostalim M stvarima... ja se ozbiljno razmisljam da ako bude ono sto obecavaju da prodam moj auto i kupim 1M, a ako ne svakako ugradjujem LSD za krivudave puteve hehe ;-)

A u svakom slucaju, ove gore automobile bih svakako izabrao pre nego Mazdu RX8... if money is no object..

Mada i da jeste object... ako je frka sa lovom, ja bih vise isao na neki ludi hot-hatch sa preko 300 konja :-)

A sto se konja tice, cist primer (Nürburgring):

BMW M3 E92 - 8:05 - 420 konja, 1680 kg
BMW M6 E63 - 8:09 - 507 konja, 1710 kg


^ Dakle, M6 je tezak gotovo isto kao i M3 (30 kila razlike, zanemarljivo) i ima 87 konja vise... pa je opet sporiji na stazi. Ocigledno nije uopste jednostavno sprovesti tolike "konje" na tockove uz besprekoran handling... Ne sumnjam da se BMW prilicno trudio za M6 ali mislim da M3 i dalje ostaje "unikatni" sportski auto u M diviziji.

Ako ne za*eru 1M Coupe, i zaista sprovedu dijetu... bice vrlo vrlo zanimljivo, posto obecavaju "M pure experience" za 1M .... videcemo, da li ce biti "ultimate experience" ili "ultimate marketing" :)

[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 11.09.2010. u 20:09 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 19:16 - pre 165 meseci
http://suchen.mobile.de/fahrze...p;usageType=&usedCarSeals=


http://suchen.mobile.de/fahrze...;id=134711177&pageNumber=1



http://suchen.mobile.de/fahrze...;id=132276995&pageNumber=1


Ima tu zabave koliko zelis i bez Mazde RX8

i to zabave koja kod TFSIa pocinje vec od 1000 obrtaja a traje , i hahaj (nije potrebno cekati 9000).


A sisanja ne bi manjkalo ni sa cetvorkom starom 12 godina

http://suchen.mobile.de/fahrze...;id=130797170&pageNumber=1




A i "legendarna" dvojka nije za podcenjivanje

http://suchen.mobile.de/fahrze...;id=133769653&pageNumber=1



Ovako nesto nema smisla ni porediti:

http://suchen.mobile.de/fahrze...;id=135071767&pageNumber=1


jer se tako automatski namece pitanje lakoce prerade jednog (Otto), odnosno drugog (Vankela).

http://www.elitesecurity.org/p2667007




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 11.09.2010. u 20:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 19:54 - pre 165 meseci
M'da bre... kome nije dosta Oto motoru ubaci turbinu(e) ili ako ih vec ima uveca boost, jaci intercooler, bolji usis vazduha i letis.... Ti VW-ovi motori su odlican primer... sto Zare kaze, zabava pocinje vec na 1000 i kusur...

A sta ce sa Vankelom da radi? :)

Dakle, kako god - stock "iz fabrike", ili "do it yourself" budzenje, Oto je jednostavno... bolji. Ne malo, nego... vrrrlo mnogo :)

MEDJUTIM, cenim da ce te RX-8mice biti zanimljivi muzejski primerci mozda ce da kostaju i vise nego danas... medjutim postavlja se pitanje da li kupujete auto da bi ga danas vozili i uzivali u njemu, ili da za 20 godina mozete da se pohvalite "retkim primerkom" :)


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 20:18 - pre 165 meseci
Ne mislim da je korektno porediti duplo skuplji auto, koji je jos i limuzina. Prosto nije roudster...

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 20:50 - pre 165 meseci
Ne porede se u temi rodsteri vec Vankel i Otto. Rodster se samo slucajno uleteo.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 21:06 - pre 165 meseci
Pa mozemo i po roadsterima da poredimo (iako pricamo o motorima, sto Zare rece)... Eto taj Z4 35i/is Roadster... manje trosi od RX8 a daje... prilicno vise :)

Ili Audi TT RS recimo...


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 21:56 - pre 165 meseci






[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 11.09.2010. u 23:47 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dialup.blic.net.



+6455 Profil

icon Re: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor11.09.2010. u 22:06 - pre 165 meseci
@zarsilic:

Ode i čuveni argument 'težine' RX8...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Rotacioni, tj. vankel automobilski motor

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 76117 | Odgovora: 175 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.