Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Remont nasih aviona MIG29

elitemadzone.org :: TechZone :: Remont nasih aviona MIG29

Strane: 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 38809 | Odgovora: 113 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 00:33 - pre 217 meseci
Govoris o dometu kog radara? Originalnog sa 29ke? Onih koje mi imamo? 50km vise manje. Malo vise spreda, malo manje od pozadi.
Kojih crnih 200km? Sest podvesnih tacaka za rakete kratkog dometa. Do 20-30km.

Nakon toga pocinjes pricu o lovcima pete genercije? Kakve to ima veze sa MiG-29kama?

[Ovu poruku je menjala cicika dana 22.06.2006. u 23:20 GMT+1]
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 00:40 - pre 217 meseci
To su podaci za MIG29 radar, a da nosi AA10 rakete (pogresno sam AA9 sa MIG31 nazvao Alamo) dometa do 72km nosi. Kako ih jbt. moze upotrebiti sa 50Km dometa radara? To je domet za mali polu-stealth cilj, npr. neki lovac, ali ni F16C nije bolji od toga - jer sto je cilj manji to je domet radara uz relativno visoku verovatnocu otkrivanja cilja manji.

Ja sam govorio, sta bi bilo bolje od remonta tih MIG-29 koji su u jadnom stanju.

[Ovu poruku je menjala cicika dana 22.06.2006. u 23:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 00:49 - pre 217 meseci
Prve verzije MiG-29ki (one koje mi imamo, dobili smo prvi posle Indije, '87.) nose 6 raketa kratkog dometa i imaju radar dometa 50km. Izvini, ali je tako.
MiG-29 je od tada prosao kroz milion revizija, i svaka je imala sve bolje sisteme. Ali, to nema veze sa onim sto mi imamo.
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 00:51 - pre 217 meseci
http://pakistanidefenceforum.com/index.php?showtopic=16691

I F16C AN/APG-68 radar ima domet 50-60Km za mali polu-stealth cilj.

[Ovu poruku je menjala cicika dana 22.06.2006. u 23:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 00:55 - pre 217 meseci
Ja radar F-16ice nisam ni pomenuo. Ti si.
Citat:
MiG-29B (Fulcrum A): N019A-10/1 and 70/40
MiG-29E (Fulcrum A): N019E-10/1 and 80/45
MiG-29SE (Fulcrum A): N019EA-10/1 and 60/40
MiG-29UB (FulcrumB):none
MiG-29SD (Fulcrum C):N019ME-10/2 and 80/40
MiG-29SM (Fulcrum C): N019ME-10/2 and 80/40
MiG-29K (Fulcrum D): N019M-10/4 and 80/50
MiG-29M (Fulcrum E): N019M-10/4 80/50

Ovo je sa linka koji si postovao. Vidis li ti negde stotine kilometara ovde? Ma hiljade...
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 01:14 - pre 217 meseci
To je za N109S 245km a sad za originalni :p

http://www.defencetalk.com/for...hp?t=3752&page=4&pp=40
Citat:

MiG-29K combat payload makes 5500 kg, number of hardpoints â€" 13 (including the ones on multi-lock bomb carriers). Range of weapons includes "air-to-air" missiles - R-73E and RVV-AE, "air-to-ground" missiles - Kh-31P, Kh-31A, Kh-35E, rockets, bombs (including guided KAB-500Kr and KAB-500-OD) and built-in 30-mm autocannon. MiG-29K airframe exterior is slightly different from MiG-29. Additional fuel tanks are situated in dorsal spine fairing and wing LERXs, increasing total fuel capacity by 50% comparing to first variant of MiG-29. Considerable increase of flight range is also gained due to increased capacity of drop fuel tanks and in-flight refueling capability (with the possibility to refuel from the aircraft of the same type). Due to special coatings Mig-29K radar reflecting surface is 4-5 times smaller than of basic MiG-29. The aircraft has modern 4-channel digital “fly-by-wire” flight control system. MiG-29K/KUB flight and navigation system is built on an open architecture principle around MIL-STD-1553B standard Databus. “Ramenskoye Instrument-building Design Bureau” (RPKB) is the system integrator for onboard equipment. According to the customer’s demand MiG-29K/KUB on-board equipment is international. The main part of it is of Russian origin, including on-board computer, radar, IRST sensor and laser ranger, passive anti-radar missiles homing system. RPKB also manufactures cockpit indication systems, including wide HUD and 3 (7 on MiG-29KUB) colour LCD MFDs. France provides inertial navigation system with Sigma-95 satellite GPS module and Topsight helmet-mounted targeting system. Indian companies supply some radio communication equipment for MiG-29K. Israel provides ECM system. Almost all avionics components of both Russian and foreign origin have already been tested and are serially manufactured. This is fully true for the main on-board equipment component â€" “Zhuk-ME” multirole radar. It has passed all ground and flight tests, which proved all stated technical characteristics. “Zhuk-ME” is serially manufactured by “Fazotron-NIIR” Corporation and exported abroad. It differs from N-019E radar of basic MiG-29 by 1.5 times increased range of aerial targets detection,


Ahem, a podatak o 245/200Km je iz Google cachea. 245Km je domet radara sa MIG29S a original ima 1.5puta nizi domet. To je N019EB radar (Fulcrum-B). Fulcrum-A je ruska verzija, a B je eksport verzija.

http://www.aeronautics.ru/archive/vvs/mig29-01.htm

EDIT: Podatak da je MIG29S radar dometa 245Km je sa pakistanidefenceforum. Imate link.
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 01:19 - pre 217 meseci
Za svaku verziju se pozivas na drugi izvor jer ti on u tom slucaju odgovara?
Lave!

Citat:
The original MiG-29B had the Phazotron RLPK-29 (radiolokatsyonnyi pritselnyi kompleks) radar attack system which includes the coherent Pulse-Doppler N-019 (S-29; NATO reporting name 'Slot Back') look-down/shoot-down radar and its Ts100.02-02 digital computer. The original N-019A radar unit, which was supposed to put the MiG-29 on par with its western counterparts, was a disappointment to the Soviet VVS. The radar had serious shortcomings in beyond-visual-range (BVR) engagements. Tracking range against a fighter-sized target was only about 70 km (38nm) in the frontal aspect and 35 km (19nm) in the rear aspect.

Wikipedia...
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

vladd

Moderator
Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 01:22 - pre 217 meseci
U velikom remontu, mogu se ugraditi kompatibilni moduli, Izraelske proizvodnje, koji su i najbolji upgrade radara (kompletna zamena celog modula). Nije domet vazan, vazna je selektivnost i princip odluke. S obzirom u kakvoj smo medjunarodnoj situaciji, ne bi nam nista pomoglo. Svaki Mig, bez podrske satelita ili ostale logistike tipa Avaks, je vrabac medju jastrebovima.
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 01:30 - pre 217 meseci
Cilj tih par eskadrila koje bi eventualno imali nije da se osvoji Bliski istok i sve do njega, vec u slucaju neke zategnute situacije sa nekom od susednih zemalja ne moramo da brinemo o njihovim bombarderima i da na miru mozemo da operisemo po zemlji.
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 01:35 - pre 217 meseci
Nadji ti podatak za Zaslon N-019EB. Drugo je domet za veliki cilj, za cilj srednje velicine, a dugo za mali, polu-stealth cilj. BTW F16C jeste imao bolju elektroniku od MIG29, ali, sada, pitanja su sledeca:

1. Ruska verzija tadara N109EA sa Fulcrum-A je sigurno bila oko 200Km za veliki cilj. Domet za AN/APG-68 naci ces na wikipediji, ali koja je verzija po sredi (i Ameri su bas taj AN/APG-68 unapredjivali mnogo) pitanje je. Fakt je da je originalni ruski MIG29 sa svojim raketama AA11 i AA10 bio 1985 sasvim sposoban da se nosi sa F16C. Mi smo dobili Fulcrum-B verziju, koja je imala drugi radar N-109EB i slabiji ECM i IFF paket, ali je nosila isto (dobro) oruzje, u klasi sa F16C oruzjem. Razlog zasto nasi MIG-ovi nisu bili sposobni za borbu nije zato sto je 29 trash. Pre ce biti da je trash bilo:

1. Odrzavanje aviona.
2. Nabavka oruzja za isti

BTW sa http://en.wikipedia.org/wiki/Mig-29 MIG29K je MIG29S za Indijski nosac aviona i ima isti radar, dometa 245Km, 1.5 puta vise od originalnog. Bolje trazi ako hoces. Imas Google. ja se nadam da ce citaoci [es] shvatiti da 29-ke nisu bile trash, koji su nabavljali opremu itd. su bili, tj. nabili pare u svoju guzicu, umesto gde treba.

Sada ga ne mogu naci, nasao sam na netu pre dosta vremena sta se je zaista desavalo sa srpskim MIG29 1999. kada su otkazivali radari u letu, kada nadjem taj clanak, postovacu ovde. Obavezno!

Ajde da potrazimo za AN/APG-68 radar, rekao sam 300Km sa wikipedie http://en.wikipedia.org/wiki/AN/APG-68

Ali su to cuvaj boze podaci. Domet je do 300Km, sigurno za AWACS ili nesto toliko "stealth". Koja verzija, iz 2004?

http://www.deagel.com/pandora/index.aspx?p=de00182001

Dakle, 29 nije trash. Bice da je F16C 1999. imao bolju elektroniku. Ako je i dva purta bio bolji, kao F16 radar iz 2004, to je 70-80Km otprilike, mozda 100km dometa za cilj velicine lovca.



[Ovu poruku je menjala cicika dana 22.06.2006. u 23:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 01:54 - pre 217 meseci
Ti si, dakle, samoinicijativno zapoceo diskusiju MiG-29 vs. F-16? I svadjas se sam sa sobom vec dve strane? Pa sto mi ne kazes, pobogu?
MiG-29 je daleko bolji avion od F-16. Na stranu elektronika, ona se menja, ali manevarske osobine su ono sto je takvo kakvo je, a MiG-29 je bolji.

Nasi nisu bilu u stanju za borbu zato sto ih je bilo ukupno 10 a protivnika i po 600 u vazduhu. Zato sto su trebali da se bore u uslovima apsolutne vazdusne prevlasti protivnika. I tako dalje... Ali, to nema veze sa samim avionima.


[Ovu poruku je menjala cicika dana 22.06.2006. u 23:26 GMT+1]
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 02:01 - pre 217 meseci
@VRider

No hard feelings, covece. Ajmo on-topic, vidi MIG-21-2000 (izraelski)

http://www.airforce-technology.com/projects/mig21/

Da znas da je do pre neku godinu RAF, kao i Juzna Afrika i sada, koristio Bucaneer iz 1950. ali sve sa novom elektronikom, radarom itd... Da ne govorim o Britanskim F4 Phantomima upgradeovanim, koji su ipak bolji malo od 21 ali su tu negde (trash nevidjeni). To treba da se uradi, a 29? Vidis, kao buduca clanica EU i NATO, ne trebamo da se orijentisemo na ruske rakete i delove, vec zapadne.

EDIT: Rusi su do raspada SSSR svima prodavali ili zastarelo ili downgrade-ovano oruzje, tipican primer prva verzija T-72 u Iraku koja je imala samo celicni a ne kompozitni oklop.

Mozemo da gledamo Rafale ili Typhoon, a ako hocemo jeftinije, tu je fala bogu Mirage 2000.
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 02:14 - pre 217 meseci
Poenta je da tih par aviona i koje imamo nisu rentabilni za remont i update/upgrade. U jako su losem stanju, i na njima fakticki vise nista ne funkcionise. Staro gvozdje. Ko ce da radi modernizaciju - potpuno je svejedno. I Izrael i Rusija sada ugradjuju opremu po NATO standardima (Rusi elektroniku nabavljaju iz Francuske i Italije, a ostalo i sami prave kompatibilno). Pa nisu ni oni sisali vesla da im neko oduzme kompletno trziste oruzja u Istocnoj Evropi.
Rafale i EFA se ne mogu porediti sa Mirage 2000 jer nisu avioni iste generacije! A nema nikakvog smisla ni menjati sada dobavljaca, jer bi morao da radio preobuku kompletnog letackog i tehnickog kadra koji imas. A to bi te kostalo vise nego avioni. Ruja mu je keva jos dugo, dugo.
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 02:19 - pre 217 meseci
U bre VRideru, nisam li napisao ako hocemo jeftinije. A jeftinije je retko kada i bolje ;-)
 
Odgovor na temu

z@re
Zarko Bulatovic
Split

Član broj: 29849
Poruke: 443
*.cmu.carnet.hr.



+25 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 02:37 - pre 217 meseci
Ne isplati se. Srbija nema dovoljno para za odrzavanje remontiranih aviona, i obuku strucnog kadra. Hrvatska se odlucila na prodaju postojecih eskadrila MiGova, i sad ce kupit samo par novih varijanti 29ke, ili Svedskih JASova. Ostatak ce bit ulozen u restrukturiranje protuzracne obrane, raznorazne helikoptere, i brze mlazne avioncice, tipa MiG-AT sa surveillance opremom, ponajvise radi kontrole pomorske granice.



Q: HSP56 Micromodem nece da radi kompjuter ga prepozna a kad treba da se konektujem nece ne daje ni znaka zivota. u cemu je problem.

A: Crko mozda od grmljavine mozda od spanaca. Uglavnom baci ga u WC solju jako povuci vodu. Skupi 5e i uzmi drugi i ne postuj temu na pogresno mesto.
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 03:04 - pre 217 meseci
@z@re

Ja mislim da valja ipak imati bar jednu modernu eskadrilu, plus nesto aviona za support, bez obzira koliko malo, ipak je to mnogo jer to utice na moral.
 
Odgovor na temu

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.dialup.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 03:18 - pre 217 meseci
Citat:
one koje mi imamo, dobili smo prvi posle Indije, '87.


'89te zapravo. 20 i nešto komada.
Mislim da ste digli frku bezveze, Vazduhoplovni zavod Moma Stanojlović ima sve sertifkate i svo neophodno osoblje, orudje, prostor, za remont MiG-ova ali i heliša Mi8, francuskih Gazela itd.
Elem, to se neće desiti a dotični zavod će verovatno biti pretvoren u nešto drugo jer to trenutno nije u interesu... ovde prelazimo u politiku, a to nećemo.

VRider, spusti malo loptu, pliz :) kao i svi ostali. Hvala!
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 07:03 - pre 217 meseci
Pozdrav,

Vrideru, imas vec opasnu naviku da potezes za svadjom u diskusijama i to smeta bilo kakvoj raspravi. Ono sto elementarno nedostaje Tvom znanju je poznavanje stvari mimo ispisanih podataka na ekranu koje bistris sa interneta, u ovom slucaju je najpre rec o prakticnoj upotrebi i ulogama nastalih iz toga. Prva i osnovna stvar je znati sta je presretanje a sta je uloga frontovskog lovca. Borba za prevlast u vazduhu nije nikada bila u domacim doktrinama bazirana na premisi da nekoliko eskadrila lovaca esaloniranim naletima stiti grupe aviona za podrsku koji bi time izvrsavali jurisne zadatke, nikada, pa cak ni onda kada smo u operativnoj upotrebi imali preko 150 komada MiG21. Domace doktrinarne upotrebe lovacke avijacije bile su bazirane iskljucivo na dejstvu po pozivu u nekoliko nivoa spremnosti te dejstvu iz vise pravaca u parovima uglavnom iako je uvezbavan i napad eskadrilom, naravno. Dakle, opcija frontovskog lovca nije bila nikada kod nas primenjiva, posebno ne kada je tehnoloski razvoj borbene avijacije diktirao upotrebu svega 12 MiG29 aparata jer 21-ce nisu bile gotovo ni teoretski upotrebljive u uslovima koji su vladali 1999.

Prva obaranja domacih aparata usledila su vec prvog i drugog dana poznatom taktikom kojom su isprovocirani domaci radari i avioni upuceni u PRESRETANJE ciljeva na srednjim daljinama. Dakle, tako su stradavali, upravo na zadacima presretanja, stradavali su u borbi u parovima (ovde uzeti pojam borba relativno jer MiG-ovi nisu ispalili nijednu raketu sa svoje strane) ili cak pojedinacno usled gresaka prilikom poletanja (Niski aerodrom recimo). Nadalje, imamo i primer borbenog para koji je dobio zadatak presretanja iznad Sombora i uzleteo iz spremnosti na batajnickom aerodromu da bi ga vec iznad Zrenjanina okrenuli u presretanje cilja iznad Valjeva a da bi jedan od pilota bio oboren vec prilikom preletanja Save jer jednostavno, presretanje je njihov zadatak, onog trenutka kada nadredjena komanda dobije podatke od sistema osmatranja i uzme parametre leta nepoznate jedinice, podize osnovne presretace koji u spremnosti baziraju na stajankama ili cak ponekad i patroliraju u vazduhu (to nije bio slucaj 1999.) i upucuju ih u presretanje/identifikaciju cilja. Dakle, presretaci, kakvu su ulogu definitivno imali MiG21/29 aparati u domacem vazduhoplovstvu, su navodjeni od strane sistema komandovanja koji je opet bio oslonjen na sistem zemaljskog osmatranja i svoje radare su koristili tek prilikom akvizicije cilja, shodno dometima svojih raketa. Vidis, samo citanje interneta bez upotrebe logike i elementarnog poznavanja upotrebe u praksi onoga sto citas ume biti sredstvo za blamiranje.

Ono sto Te zbunjuje jeste cinjenica da u ruskom RV-u postoji nekoliko tipova lovaca sto je diktirano pre svega njihovom ogromnom povrsinom, te je moguce definisati jedan lovac kakav je MiG29 kao frontovski lovac jer za duboke prodore sluze SU27/svi naslednici i MiG25/svi naslednici, aparati velikih dimenzija i velikog dometa i nosivosti. Naravno, ovde razgovaramo o podeli na zone dejstava koje su daleko vece od citave nekadasnje Jugoslavije. Otud nejasnoce u svemu tome ali trebalo bi da upotrebis malo i logiku i pretragu te da uporedis od svih zemalja korisnika ovih aparata da li uopste iti igde taj aparat ima ulogu frontovskog lovca. Cak stavise, postoje mnogi primeri nelogicnih definicija primarnih zadataka ali se oni bez obzira uskladjuju prema datim uslovima sto podrazumeva da uz SU27 i njegov dolet, MiG29 nema nikakve potrebe da dejstvuje u uslovima u kojima inace dejstvuje obzirom na, pre svega, ogranicenja samog radara ali da u uslovima nepostojanja tolike geografske zone dejstva, ovaj aparat savrseno ima u svom multirole opusu i presretacko mesto, prevashodno oslonjeno na sistem zemaljskog oamatranja i navodjenja.

Ako se porede zapadni avioni sa domacima u tom sukobu, imamo nemogucu misiju iz vise razloga i nemoguce je da se izvuce nekakav generalni zakljucak o upotrebljivosti samih aparata prvenstveno radi njihovog stanja, sto na domacoj a sto na NATO strani, zatim usled broja aparata u upotrebi (NATO je imao cak i po 70 aviona u vazduhu u neposrednom naletu a znao je i do 400 aviona imati sveukupno u vazduhu dnevno na raznim zadacima) i usled uslova zastarele tehnike osmatranja i navodjenja, komunikacija i ako cemo pravo, ubojnih sredstava za navodjenje. Svi ovi uslovi onemogucavaju neku realnu analizu stvari jer bi u takvim uslovima cak i upotreba dvostruko veceg broja domacih letelica prevedenih na standarde M bila gotovo izvesno identicna pokazanim bas usled svih nabrojanih faktora.
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 11:00 - pre 217 meseci
Pozdrav,

Lancia88, ne znam odakle si stekao takav utisak. Svadja mi nikad nije ni sredstvo ni cilj. Pa nisam se ja svadjao ovde sam sa sobom.
Moje znanje, elementarno ili ne, potice iz vremena dok nisam imao ni ekran, a o Internetu ne treba ni pricati. To sto avion koji je kupljen ne odgovara doktrini njegove upotrebe (presretac koji ne moze da dejstvuje na daljinama preko 50-70km jer mu elektronika ne dozvoljava), nista ne menja. Avion je takav kakav je, a to sto smo mi zeleli da ga koristimo za nesto drugo je - nesto drugo. Takav kakav je, bio je dobar, jer je mogao da se nosi sa vazduhoplovima svih susednih zemalja. Sve "istocne" kosmije su takodje imale po jednu ili 2 eskadrile MiG-29ki, Grci imaju Mirage2000, ali kao deo NATOa i ovako smo sa njima "tradicionalni prijatelji", Albanija ima samo poljoprivrednu aviaciju. Nikad nije bio plan da time osvojimo ceo svet.

Elem, odgovoricu tebi, jer si sve i zapoceo time sto si MiG-29 nazvao presretacem. Mozes ti kombi da vozis kao da je Formula 1, ali to zbog toga nikada nece biti Formula 1. (bez namere da degradiram kvalitet 29ke)
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Remont nasih aviona MIG2921.06.2006. u 11:20 - pre 217 meseci
VRideru, ti opet negiras cinjenicu da je radar 29-ke veceg dometa kada se radi o vecem cilju?
Ako je AN/APG-68 dometa 300Km, nije za mali cilj! Sta hoces da kazes, nejasno mi je.
MIG-29 jeste presretac, u klasi sa Mirage 2000 i F16
Albanija ima samo poljoprivrednu avijaciju? WTF? A J-7/F-7 (kineski MIG-21) racunas u poljoprivrednu avijaciju takodje?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: TechZone :: Remont nasih aviona MIG29

Strane: 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 38809 | Odgovora: 113 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.