Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 614513 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)16.01.2011. u 09:46 - pre 161 meseci
proveri karburator posebno saug...
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)16.01.2011. u 12:36 - pre 161 meseci
U peglici je crna modrica 15w40. Primetio sam da kad povucem saug i pocnem da verglam nesto jako pukne kao da nek baci petardu. Napon na bobini kad su razdvojene platine je 12,8V, a kad se spoje je 8,7V. Kad klimam polugu sauga na karburatoru levo desno ima mali zazor, isto kad zaokrecem osovinu razvodnika ima malo lufta.
yhythtj
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)16.01.2011. u 13:16 - pre 161 meseci
Pucanje na karburatoru je ozbiljno poremeceno paljenje, kao univerzalna dijagnoza, medjutim, kod peglice moze da znaci i izostanak paljenja, odnosno paljenje smese u usisnoj ili izduvnoj grani.

Napon na bobini sam mislio da se meri za vreme verglanja, ako je napon prenizak, nema paljenja smese.

Ostaje proba sa drugim accu, naravno, nakon provere ugla paljenja.

Moguc je problem sa razvodnikom, recimo sa osovinom ili tegovima za pomeranje predpaljenja, pa se pri manjim obrtajima teze pali, ali pri vecim, prilikom guranja, ponasa korektnije i pali motor.



Od Modrice, preporucujem optimu HC power, 10W40, iako nije idealno za zimu, dobro je ulje za peglicu. To sto je namenjeno za "visokoperformansne" motore, a Pgl, evidentno, to nije, znaci da ce bolje podneti grejanje, topliji motor, bolje podmazivati motor peglice, bice dovoljno tecljivo, i ta grupa ulja, API SL, obezbedjuje "bolju kontrolu stvaranja taloga" i manju isparljivost ulja..

Nakon odredjenog perioda koriscenja, smanjice se crnilo( i postojece, a proizvodnja novog katrana ce biti znacajno manja)..potpuno nestajanje je nemoguce bez ozbiljnog ispiranja motora.


Naravno ako se zeli drugi(malo skuplji) proizvodjac, ima i boljih preporuka, u gradaciji 10W30...


Poz
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 06:59 - pre 161 meseci
može da puca iz dva razloga,loše podešeno paljenje i da negde u grlo karburatora kaplje sa strane gorivo zbog neke gumice ili zaptivača
u razvodniku oni tegovi mogu da se raskače od opruge ali onda uopšte ne pali
crna modriča je odlično ulje za peglicu kao i galax,prešao sam mnogo kilometara s tim uljem tako da znam šta pričam...
onaj centrifugalni filter tako izgleda,nije to ništa strašno,to je njegova funkcija da taloži čestice iz ulja,naravno treba ga čistiti svakih 20k km...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 09:49 - pre 161 meseci
Optima super visk je na dnu kvaliteta i medju Modricinima uljima za automobile. Ne vidim cemu tolika stednja na 2(ipo) litre ulja.
Koliko je dobro, vidi se kada se otvori motor, na radost majstora...

Citat:
kristina990
u razvodniku oni tegovi mogu da se raskače od opruge ali onda uopšte ne pali


Da li si siguran ili samo teoretises, s obzirom da postoje korisnici pgl, kojima je razvodnik oljusten od otkacenog tega.. Drugi problem sa tegovima je gomilanje katrana i prljvstine, ali su simptomi u radu drugaciji.

U svakom slucaju, neophodan je pregled..da se eliminisu mogucnosti.

Citat:
kristina990
onaj centrifugalni filter tako izgleda,nije to ništa strašno,to je njegova funkcija da taloži čestice iz ulja,naravno treba ga čistiti svakih 20k km


Upravo tako, samo treba primetiti i da su u filteru samo cvrste materije, nema blata i katrana po stolu, a vlasnik(pisac teksta na uk forumu), vozi bis, i koristi Mobil1

Poz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 13:12 - pre 161 meseci
Da ne ostanem duzan, evo jedne preporuke za VRHUNSKO ulje, namenjno za ljubitelje Pgl masine, da se odrzi u dobrom stanju

http://www.mobiloil.com/USA-En...bil_1_High_Mileage_10W-30.aspx


Poz
 
Odgovor na temu

žile
umjetnik
split

Član broj: 277368
Poruke: 1
*.adsl.net.t-com.hr.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 14:40 - pre 161 meseci
Pozdrav ljudi, evo ja imam jedan problem sa motorom 650 u fiatu 500, izbacuje ulje na iberlauf ko lud, inače odlično radi i vuće pa ne znam jeli se isplati kupovat nove culindre i klipove ili samo mjenjat uljne prstenove....
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 16:46 - pre 161 meseci
Vise ti se isplati kupit nove cilindre zajedno sa karikama i klipovima nego da ti neko busi cilindre. Ovde u subotici prodaje nik ceo komplet (2 cilindra, 2 klipa i prstenove) za 60 evra.

Danas sam proveravao karburator (zamenio sve zaptivace, gumice na diznama, iglicu) i opet nece da mi upali.

Paljenje od kad imam peglicu uopste nisam dirao u smislu da sam skidao razvodnik. Da li se zazor platina mora cesto podesavati? Koliko iznosi taj zazor? Imam elektronsko paljenje. Imam nove svecice i kablove.
yhythtj
 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 17:50 - pre 161 meseci
zazor je 0,5 mm ili ugao zatvaranja platina 78 stepeni +-3stepena,ali pošto sigurno nemaš neki automer stavi zazor sa špijunom 0,5 i na podmaži sa toatnom mašću onaj platični deo platine što se oslanja na osovinu,ide vrlo malo masti, kao glava šibice da se taj deo ne potroši i ne smanji razmak platina...
posle toga namesti paljenje...
i obavezno proveri kondenzator da nije kontakt u povremenom prekidu...ili je crko,ali onda neće ni na gurku...
u svakom slučaju imaš mogućnost da povoljno kupiš razvodnik ili karburator,anlaser ili bilo koji kompletan sklop,ja sam tako radio i bio miran godinama....
jedan podatak koji će ti koristiti nakon verglanja kad ne upali odvrni svećice,vidi da li su mokre od goriva,ako jesu onda je nešto do struje...
proveri i ac pumpu da li pumpa gorivo,zna nekad i staro crevo da bude porozno pa da ne baca gorivo
idi redom,sve ispitaj negde mora nešto pokazati..
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 18:02 - pre 161 meseci
Zazor je 0,5mm plus minus 0,03mm, ali, ako postoji elektronsko paljenje, mogu biti drugaciji zahtevi i za zazorom platina i za prisustvom kondenzatora.

Koje je paljenje u pitanju?

Poz
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 18:48 - pre 161 meseci
Svecice su mi mokre nakon verglanja. Paljenje je novi tip bez razvodne ruke. Nije mi jasno kako se podesava ugao pretpanjenja kad se treba zakretati razvodnik. Kako se to podesava? Znam da treba da se poklope reperi na poklopcu centrifugalnog filtera ali ne znam sta dalje?
yhythtj
 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 19:17 - pre 161 meseci
treba ti ispitivač 12V,ključ vilasti 13,šrafciger
prvo namestiš zazor platina na 0,5
ubaciš u četvrtu brzinu,daš kontakt,na razvodniku sa strane imaš kontakt na koji spojiš ispitivač sa masom,u trenutku otvaranja platina ispitivač zasvetli
znači treba da guraš auto napred dok se ne poklopi oznaka,zarez na remenici sa onom oznakom(ima ih dve nisam siguran da li je crta ili strelica,u svakom slučaju je prva oznaka)koja označava pretpeljenje 10%,znači polako guraš NAPRED da se te oznake poklope,ti držiš kola da se ne vrate natrag a neko nek povuče ručnu da s oznake ne bi pomerile nemoj da podešavaš guranjem unazad,ako pređeš oznaku vrati malo više nazad pa poklapaj gurajući prema napred.kad su oznake nameštene zakrećeš razvodnik dok se ne upali lampica,čim otvore platine čućeš cakne i lampica ispitivača zasvetli.moraš skinuti kapu videćeš da se platine otvaraju na početku brega,onaj zarez na osovini razvodnika treba biti usmeren ukoso prema prvom cilindru.kad se lampica upali pritegni razvodnik.proveri još jednom gurajući prema napred gledajući trenutak kad se upali lampica na ispitivaču,ako se oznake poklapaju ok,ako ne koriguj.ima ovde za 126 bis pročitaj da shvatiš o čemu se radi princip je isti.onaj deo na razvodniku gde ide plava žica,tu kačiš ispitivač sa masom..http://stachmax.republika.pl/porady/zaplon.html
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.01.2011. u 23:51 - pre 161 meseci
Da ne bi setao auto, skini svecice i rukom okreci radilicu, drzeci za kaisnik alternatora(diname). Ako kais proklizava, malo ga pritegni dugom rukom da okrece radilicu. Pri stelovanju paljenja, racunaj na zazor u prenosu za razvodnik. Polako priblizavaj marker da se remenica okrece udesno(smer kazaljke na satu). Ako prebacis zonu 10 stepeni predpaljenja, vati kaisnik za 45 stepeni, pa ponovo, laganije prilazi tacnoj poziciji.

Bez svecica (kompresije), motor se nece pomerati.

Isto vazi i za razvodnik, ako prebacis tacku paljenja, vrati ga par desetina stepeni, pa ponovo lagan prilaz tacki paljenja.

Naravno, zazor podesiti kada su platine na bregu, da ti se ne desi slicno dogadjaju, kada je moj komsija podesio zazor, ali van brega..platine nisu zatvarale uopste


Poz

Bez razvodne ruke nije elektronsko paljenje, vec klasicno paljenje i dupla bobina, koja istovremeno pravi varnicu na oba cilindra. S tim sto je jedan na paljenju a drugi na izduvu...
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
*.mbb.telenor.rs.



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)18.01.2011. u 13:57 - pre 161 meseci
A kako se proverava zazor u osovinici razvodnika? Kad pomeram osovinu gore dole ima mali zazor isto i kad vrtim levo desno. Moze li to mozda da pravi probleme pri paljenju?
yhythtj
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)18.01.2011. u 16:30 - pre 161 meseci
Mali zazor je ok, oko milimetar pri osovini ali veci od desetak stepeni pravi probleme. S tim sto se mora razlikovati zazor u osovini, i pomeranje koje omogucavaju tegovi, zarad korekcije predpaljenja.

Poz
 
Odgovor na temu

dongo126p
Béla Vajda
klosar
montenegro Bar

Član broj: 277484
Poruke: 2
79.143.104.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)18.01.2011. u 20:03 - pre 161 meseci
Ljudi poz veliki za sve vas ljubitelje i vlasnika malih autica to jest peglice ! i ja sam vlasnik jednog pa reko da se registrujem tu :) . jedno pitanjce ima li tu neko da je iz CG mozda ?
 
Odgovor na temu

dongo126p
Béla Vajda
klosar
montenegro Bar

Član broj: 277484
Poruke: 2
79.143.104.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)18.01.2011. u 20:10 - pre 161 meseci
eeeeeee jos jedno pitanje ! auto mi pali ko mina bicno jedino kad ga isforsiram pa se ugreje malo vise pali samo sa gasom i to malo teze . sta moze biti uzrok toga ? e i jos jedno pitanje pukla mi radilica pre neki dan na pola skoro pa cuo da je to mana kod njih pa ko sta zana o tome ? u pitanju je serija 650E
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)19.01.2011. u 16:00 - pre 161 meseci
Desava se to svakom automobilu, starom xx godina, koji se maltretira kao da je za trke.

Ovo je prvi put da cujem, za lom radilice na motoru 650. Nije to nikakav "uobicajeni" dogadjaj, pre bi se reklo jako redak kvar, kao posledica loseg odrzavanja ili lose popravke.

Poz
 
Odgovor na temu

zeljko.zemun
vozac,Beogradput
zemun

Član broj: 275698
Poruke: 5
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)19.01.2011. u 20:20 - pre 161 meseci
Sto se tice paljenja potpuno ste u pravu,treba prekontrolisati sve redom a ako i posle toga nebude sve OK treba proveriti i lanac-Istegnutost doticnog.
Meni je za ovih 15-ak godina otkad imam peglice 2 dva puta lomila radilica i uvek je bio razlog poput loseg paljenja i preforsiranja a obicno je i lanac bio istegnut
Usled neravnomernog rada sklopa za paljenje (eksplozija se desava u cilindru a nema gde da izbaci izduvne gasove) dolazi do pucanja radilice

Pozdrav
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)19.01.2011. u 22:09 - pre 161 meseci
Da, ali taj lanac zvekece mesecima, pravi probleme sa paljenjem, ne razumem kako se moze turiranjem(kao sto vole ulicni majstori da rade) pokusavati da "sve legne na svoje mesto".

Istegnut lanac se primeti i oseti, pedala na patosu nece povecati gubitak snage.

Da ne spominjem kontrolu stroboskopom, pri kojoj se odmah primeti variranje tacke paljenja, pri promeni obrtaja.

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 614513 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.