vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12060 *.dynamic.isp.telekom.rs.
|
Fabricki se daje stepen kompresije za motor, a ne podatak u barima merenjem.
Ali taj motor bi trebao da ima bar 7-8 bara da bi korektno radio.
E sad, postavlja se pitanje idealnosti merenja, da li je radjeno prirucnim uredjajem ili fabrickim, sa nekom ozbiljnijom dozom tacnosti...
To sto je povisen pritisak za 1 bar, dodavanjem ulja(ulje je popunilo zazore), znaci problem sa karikama ili ovalnoscu cilindara(neravnomernim habanjem), a opsti nizak pritisak(ako izuzmemo sumnju oko kvaliteta merenja), moze da bude problem "blizak" glavi motora, neko naprsnuce, los dihtung, nagoreli ventili...
Uglavnom, sa niskom kompresijom, tesko ce paliti sa alnaserom, i trebao bi da se oseti gubitak snage.
Losa kompresija izaziva lancane probleme(ukljucujuci ilos rad karburatora-pravi se los vakuum), i trebao bi nesto preduzeti, recimo skidanje glave - neophodna su dva nova dihtunga i standardan alat za tu vrstu aktivnosti, provera ovalnosti cilindara, pregled glave, ciscenje naslaga(ili eventualna obrada), i preporuka je kvalitetnije ulje...
Ocigledno se sve vise pojavljuju problemi kod starih masina, zbog loseg, iz nehata i navika, odrzavanja, ionako vremenom istrosenih masina.
Poz
P.S. uzgred, cest problem sa pregrejanim peglicama je i krunjenje donjih delova klipova, a te naprsline mogu da dodju i do zone kompresije.
|