Ne moze bas tako, posto se zavrtanjem srafa za smesu podizu obrtaji, pa je potrebno malo vece iskustvo da se prepozna rad, koriguju obrtaji sa srafom za ler, dodaje gas, proverava se kako "prihvata"...
Idealno bi bilo da se smesa podesava sa merenjem izduvnih gasova, pa kada zagadzivaci budu na optimalnoj vrednosti ostaviti podesavanje smese, i ler dostelovaati srafom za ler..
Kod bogate smese je visak CO, a kod siromasne visak NO
x...
Najprostije, zavrnuti sraf za smesu lagano do kraja, i otpustiti 1,5 krug, smanjiti ler(na miran rad motora, a da je ugasena lampica za punjenje accu), i posmatrati kako se ponasa karb jedan ili dva dana, zatim pomeriti u zeljenu stranu cetvrt kruga, bogatija na zavrtanje, siromasnija na odvrtanje..i videti da li je ponasanje u voznji korektno..
Nakon nekoliko dana, uz osmatranje potrosnje, moze se korigovati ka siromasnijoj smesi, ako potrosnja lici na potrosnju Yuga..

Odvrnuti sraf za smesu jos 1/4 kruga, "dodati" ler sa srafom za ler..
Jeste naporno, ali bez pribora i alata je muka veca..
Poz