KAblovi su uvrcu medjusobno i leme, ako vec ne postoje posebne "buksne" za spajanje.
Kalaj sluzi samo kao zastita (i ucvrscenje) vec napravljnom spoju, da smanji oksidaciju bakra.
Obicno se takvi spojevi zaliju silikonom, i izoluju. Ni jedna svetska marka ne lemi kablove na kolima, zbog kalajne kuge(nepouzdanosti i nepotrebnog troska), i trude se da spoj zastite od vode.
Cudni kvarovi su nastali "cudnim" majstorijama. Takav spoj je mogao u voznji(i preticanju

) da se raspadne sa mnogo vecim problemima
Meni se desavalo da puknu alu kleme, ali zamenom sa mesinganim je problem odlozen za sledecih 20 god
Moja generalna preporuka, je, da se svaka popravka, krpljenja ili sitan budz, uradi po standardima malo visim nego sto bi to fabrika uradila. Jaci i cvrsci spoj, jaca i temeljnija izolacija.
Nije neki strasan trosak, ali je bezbednost spoja i instalacije veca.