Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 615368 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)15.02.2014. u 11:24 - pre 124 meseci
Uzgred, doticni ram(kavez), u kojem se nalaze oslonci poluge menjaca, se steluje, poziciono, pa treba proveriti da li se stelovanjem moze "dostici" polozaj poluge za ubacivanje u rikverc. Moguce je da je ogranicen hod same poluge udesno(spustanjem, pritiskanjem poluge, prsten silazi ispod granicnika).
 
Odgovor na temu

Likvidator
DBphotography

Član broj: 321637
Poruke: 9
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)25.02.2014. u 21:27 - pre 123 meseci
Pozdrav svima moj prvi post ovde.

Interesuje me koji akumulator bi trebao ugurati u peglu, i kakvu prepravku da napravim da bih malo stabilizovao napon struje ? Tipa da kada ukljucim migavce ne krene ventilator da radi u istom ritmu, ili da ne opada jacina farovadok rade migavci. Da li je to regler u pitanju ili ? Razmisljao sam mozda cak i o ubacivanju jos jednog acc.

Unapred hvala i pozdrav za sve ovde, mnogo korisnih stvari sam nasao na ovoj temi.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)25.02.2014. u 23:05 - pre 123 meseci

Tu svakako treba uraditi servis alternatora, sigurno nemas dobro punjenje,... proveriti provodljivost dioda na radnoj ploci, proveriti klizne prstenove, cetkice u cetkodrzacu, i mozda zameniti ceo regler. Zatim proveriti kleme na akumulatoru, spoj mase na karoseriji i motoru. Ocistiti "papucice" na kablovima alternatora. Sto se tice akumulatora, dobro je uvek kupiti novi, koji moze da stane u nosac akumulatora, i propisanog fabrickog kapaciteta. MIslim da je tu dovoljan od 45Ah, moze i malo jaci ako moze da stane (55Ah) nece da fali.
 
Odgovor na temu

Likvidator
DBphotography

Član broj: 321637
Poruke: 9
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)26.02.2014. u 13:06 - pre 123 meseci
Hvala pajapop na detaljnom odgovoru. U

Nedavno sam je uzeo i to veoma jeftino. 91 god. limarija u odlicnom stanju.

Danas cistimo karburator pa cu mozda i postaviti neke slike ovde.

Elem, pegla je trosila 13l na 100 km gradske voznje. Znaci katastrofa. Oteram je ja u radionicu kad ono puklo crevo sto ide od rezervoara do pumpe goriva, i ono od pumpe to karba. Na karburatoru dizna odvrnuta skroz, 4 okretaja i ispade napolje. Filter za vazduh je bio katastrofalno prljav. A paljenje rastelovano sve zvoni. Kada smo sve to sredili auto je radio 50% mirnije, nije tresao trzao i ostalo. Trenutno je u fazi merenja potrosnje.

Ulje curi dole kod radilice na semeringu. Tako da i to treba da se menja. E sad to ulje namlelja ceo kais i onda proklizava, tako da je moguce da je i to jedan od razloga za slabu struju.


Pozdrav
 
Odgovor na temu

PalmaMK

Član broj: 316405
Poruke: 6
62.162.46.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)26.02.2014. u 13:23 - pre 123 meseci
Hajde prijatelji pomazite....naime, zenska osoba je u pitanju ;)

Svaki put kad udjem u peglu osecam miris benzina, nekad intezivnije, nekad manje.
Znam da su kolege promenili filter (ako to ima veze), ali se jos uvek oseca.
Ne mogu da vidim da negde nesto curi....sta da im kazem, sta da provere?

Hvala unapred.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)26.02.2014. u 14:07 - pre 123 meseci
Zavisno od godista. Treba podici zadnje sediste i videti da li je pristupacan prikljucak na rezervoaru, za creva i struju. Pa proveriti da nije neko crevo naprslo.

Nezgoda je sto su peglice stare vec skoro 30 god, pa su nezamislive situacije moguce.

Svakako bi najbolja prepouka bila da se skine rezevoar, da se pregleda da nije zardjao i porozan, da se izmenjaju creva i prikljucci, narocito gume oko ulivnog grla(i oduske) i tada ce nestati miris goriva.

Ovako se rizikuje pozar..a pozar je definitivni kraj automobila...



Akumulator je 34Ah, moze da se ubaci 45Ah, eventualno zbog zimske situacije, ali ga treba "negovati" da ne bi bio konstantno polunapunjen..pozeljno je da je alternator na pgl, za taj apgrejd...
55Ah bi pravio problem sa rezervnim tockom, ili haubom..

Ono sto pravi veci problem od kapaciteta akumulatora je veza izmedju accu i startera. Dugacak, debeo kabal, prakticno od fara(lokacijski, inace je na + klemi) do prikljucka na alnaseru(do zadnjeg tocka), odnosno starteru.

Taj kabal, ne bi bilo lose ZAMENITI, za neki sa dobrom izolacijom, dobrim prikljuccima(neophodan bi bio elektricar energeticar, sa priborom i alatom), i doticni kabal ubaciti u jos jedan auto-buzir....

Nakon cetvrt veka, i vise, izolacija je moguce ostecena, oksidisan bakar je verovatno po celoj dubini, prelazna otpornost je velika..sto se moze i meriti, recimo napon na alternatoru, i napon na accu se mogu razlikovati za neki deo volta...
Sto pri starovanju pravi ogroman pad napona, i smanjuje snagu startera...

Zamenom kabla se rese mnogi problemi i punjenja accu, u voznji, i startovanja motora..
 
Odgovor na temu

Likvidator
DBphotography

Član broj: 321637
Poruke: 9
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)27.02.2014. u 03:43 - pre 123 meseci
Hvala vlad na pojasnjenju, elem to cu kad resim kasnije, prvo sledeci problem koji je iskrsao sad pri ciscenju karba.

Rastavim karburator (sve) i lepo ga ocistim benzinom , unutra nije bio bog zna koliko prljav, na dnu one kadice bilo je malo prljavstine i to je to. Primetio sam da je plovak busan jer je u njemu bilo benzina. E sad kad sam sve sklopio i vratio nazad, auto poceo da radi nenormalno lose. Znaci gasi se, nema ler nikakav. Sto je najgore motor radi kao da neko stalno turira, zaukava se pa staje pa stuca pa se gasi pa se onda opet zauka i tako u krug. Kao da neko turira. Probao sam da stelujem ler, medjutim ni to ne pomaze. Nekako sam ga doterao iz radionice do kuce, jedva, gasio se na svakom semaforu, kada pustim gas on trza i tako. Nesto mi lici da sam nesto "rastelovao" ili nisam nastelovao bem li ga. Sta to moze da bude ?

Onaj leptir, jer on mora da stoji u odredjenom polazaju pre sklapanja ? Ja sam ga skroz zatvorio i tako vratio onu malu rucicu na koju ide sajla za gas. Kontam da sam to zasrao i da je to problem. Nisam imao vremena da ponovo sve rasklapam jer je bilo 4 ujutru vec.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)27.02.2014. u 12:15 - pre 123 meseci
Leptir je uglavnom zatvoren, a otvorenost se steluje, tzv "ler gas".

Busan plovak mora napolje..ako je mesingani, neophodno je kalaisanje i zatvaranje rupe, inace ne prekida dotok goriva u casicu, i dovodi do prelivanja goriva u cilindre.

Zato je izuzetno nemiran rad, posto je potonuli plovak izbacio jedinu "referencu" (u mehanici fluida karburatora), nivo goriva u plovku, koji definise rad karburatora.
Cudo je i da uopste radi..posto izlivanje goriva u usisnu granu diriguje pumpa za gorivo...
 
Odgovor na temu

Likvidator
DBphotography

Član broj: 321637
Poruke: 9
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)27.02.2014. u 17:13 - pre 123 meseci
Ima logike. Evo sada cu da "lepim" plovak, spremio sam lemilicu i kalaj. Prvo cu da ustanovim gde je rupa.

Sto se tice one dizne iz koje ide zica, da li nju do kraja da zavrnem ili se tu steluje smesa ? (dizna je skroz gore desno) kada se posmatra na namontiranom karbu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)27.02.2014. u 18:29 - pre 123 meseci
Nadji rupu, kalajisi par mm oko rupe, i lagano prevuci kalaj preko otvora, da ne bude previse kalaja. Koristi pastu za limljenje, tinol i sl..

Ne razumem koja dizna sa "zicom"?

Imas ovde knjigu o PGL, na starni 36 je karburator, pa vidi sta je za sta.
http://www.126bis.de/en/126repbuch.html
 
Odgovor na temu

Likvidator
DBphotography

Član broj: 321637
Poruke: 9
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)27.02.2014. u 18:42 - pre 123 meseci
Ne znam ni ja sta je to, prvi put to vidim. Pitao sam "majstora" a on je rekao uz smesak "pa elektronska dizna" i t je bilo to. Na tu diznu ide jedna crna zica, koja koliko sam video nije masa.

Evo link ka slici, oznaceni deo mi nije jasan sta je.

https://www.dropbox.com/s/szcwl3d372sqcxb/karb.jpg
 
Odgovor na temu

Likvidator
DBphotography

Član broj: 321637
Poruke: 9
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)28.02.2014. u 01:48 - pre 123 meseci
Zakrpili smo plovak. Sada ne pusta nigde. Elem to nije resilo problem. Auto i dalje radi u degenericnom stanju.

Znaci posle samog verglanja, auto krene da dize obrtaje kao da je nego nabio pun gas, zatim krece da se gasi. I to traje svega 2-3 sekunde i onda se ugasi. Jedino kako ga odrzavam u radu je da mu non stop stiskam papucicu gasa. Pritom puca iz auspuha i pocelo je nesto da zavija, skripi cvili bem li ga kako da nazovem. Kao pistaljka se cuje i to prati povecanje obrtaja.


Radio je ok pre rastavljanja karba, ali je trosio 10l na 100km sto je i bio povod za rastavljanje i preglem karba... sta li smo zasrali ? ima li neko ideju ?
 
Odgovor na temu

vlastann
mašinski inženjer
Novi Beograd

Član broj: 257866
Poruke: 58
*.dynamic.sbb.rs.



+2 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)28.02.2014. u 08:33 - pre 123 meseci
Električna dizna je elektromagneti prekidač dovoda goriva u "običnu" ler diznu. Ona se ne šteluje, već zavije do kraja sa ispravnim O-ringom (prstenastim gumenim zaptivačem). Namena joj je prekidanje dotoka goriva u momentu "gašenja" motora, odnosno okretanja kontakt ključa. Tada se motor momentalno ugasi, bez samopaljena (nepravilnog, isprekidanog , neželjenog i opasnog rada koji se dešava kada je motor pregrejan). Ima dva položaja-otvoreni i zatvoreni. Kada se da kontakt, preko žice se dovede struja u elektromagnet koji otvori dovod goriva (čuje se "cak"), i obrnuto. Na mojoj peglici je godinama bila zaglavljena u otvorenom položaju i tek letos sam je popravio. Rastavlja se prosto, samo pažljivo treba izvući vrh i očistiti iznutra naslage đubreta.
Obična ler dizna koja služi za štelovanje ler gasa se nalazi poluskrivena u donjem delu tela karburatora, fabrički zaštićena od diranja nestručnih lica plastičnim čepom. I kod nje je jako bitan O-ring od gume koja je otporna na benzin. Zavije se do kraja, odvije 2,5 krugova i to je početni položaj za štelovanje (traženje optimuma). Ovaj postupak je Vladd opisao odlično i tek kada sam tako uradio problemi su mi nestali.

srećno
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)28.02.2014. u 18:18 - pre 123 meseci
Citat:
Likvidator:


Ulje curi dole kod radilice na semeringu. Tako da i to treba da se menja. E sad to ulje namlelja ceo kais i onda proklizava, tako da je moguce da je i to jedan od razloga za slabu struju.


Pozdrav

Kontakt ulja i gumenih delova (kaisa) nije dozvoljen, jer ulje razgradjuje gumu, razjeda je, i ubrzo ce doci do njegovog raspadanja i kidanja. Pod hitno treba zameniti semering. Sto se tice karburatora, verovatno sad niste dobro nastelovali polovak, on se steluje sa sublerom, i treba znati njegovu vrednost, a moguce je i da iglicasti ventil nije ispravan, da se zaglavio u otvorenom polozaju i da prepljavljuje karburator. Zato i moras da turiras, da bi otvarao leptir i trosio gorivo koje postaje visak. Ona elektricna dizna, na slici, uopste mi ne deluje reprezentativno, mislim da je najbolje zameniti novom. PIstanje, koje opisujes, podseca na siromasnu smesu goriva, nije dobro nastelovana...POmocu srafa koji pomera polugu leptira, podesava se broj obrtaja na leru...vise otvoren, brzi rad i obratno. Onaj drugi sraf sa gumicom je u stvari ventil koji regulise kolicinu goriva koja se mesa sa vazduhom koji se usisava i sa njim se regulise smesa.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)01.03.2014. u 10:14 - pre 123 meseci
Treba proveriti da li je bas semering radilice u pitanju.
Peglica ima centrifugalni "filter" ulja, koji se periodicno(citaj "nikada" na Balkanu, ili tek pri generalci) otvara i cisti, i ima svoj O-ring za zaptivanje, koji takodje moze da propusta ulje i masti kais.

Proklizavanje kaisa je za PGL izuzetno OPASNO, posto osim "davanja struje", proklizavanje utice i na hladjenje motora, motor se pregreva, a tada je su ponasanja motora nepredvidiva, od loseg i neravnomernog rada, sagorevanja ulja, curenja ulja, velikog grejanja karburatora i isparavanja goriva...
 
Odgovor na temu

Likvidator
DBphotography

Član broj: 321637
Poruke: 9
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)01.03.2014. u 22:01 - pre 123 meseci
Hvala mnogo svima na odgovoru.

Plovak smo stelovali pomicnim merilom kako je to uputstvu i napisano, e sad problem je sto je taj plovak izudaran i iskrivljen, tako da slaba vajda od stelovanja.
Ja ulje curi ko ludo, u ponedeljak idemo kod majstora gde cemo zajedno promeniti semering i otvoriti motor da vidimo sta tu ne valja. Promenicemo dihtunge a verovatno i elektricnu diznu kao i plovak.

Javim rezultate uz slike kako je sta islo i sta sve nije valjalo, pa mozda pomogne nekom ko u buducnosti ima slican problem. Inace pegla ide lepo, vuce radi, jedino je taj ler zeza i to pistanje.

Pozz pisem posle ponedeljka.
 
Odgovor na temu

Likvidator
DBphotography

Član broj: 321637
Poruke: 9
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.03.2014. u 19:13 - pre 123 meseci
Promenjen karburator, potrosnja pala na 7.2 na 100km gradske voznje.

Sada radi lepo na leru, jos smo u fazi finog stelovanja karburatora.

Znaci do sada smo promenili sva creva za dovod i odvod goriva i karburator. Sta bi bilo sledece da se prekontrolise kako bi se jos smanjila potrosnja ?

 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.03.2014. u 21:52 - pre 123 meseci
šta to znači još smo u fazi finog štelovanja karburatora?-zagreje se motor na radnu temp, i smeša se podesi za ,bukvalno,minut
7.2 gradska vožnja-odlično!!!na otvorenom bi trebalo ispod 5
ne može još bitno da se smanji,presiromašna smeša može da uništi motor
 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.03.2014. u 22:00 - pre 123 meseci
i ne diraj ništa ako lepo radi,možda je već neko prethodno podesio karb,ili ako baš hoćeš da podesiš smešu,oteraj to nekom starijem majstoru za karburatore koji ima preko 60 godina koji su zanat ispekli na fićama i peglama...
...mada,ja to ne bi ništa dirao,sa poglicama se vozim već punih 30 godina,nijedna nije trošila u gradu ispod 7 lit,ni kad su bile ganc nove!!!!ne diraj ništa samo ćeš pokvariti!
obavezno stavi filter goriva,onaj mali,ispred AC pumpe,i redovno ga menjaj svakih 10000 km,i ti si završio svoje što se tiče karburatora,danas je gorivo mnogo kvalitetnije nego nekad kad je f126 projektovan i bio u proizvodnji...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.03.2014. u 22:12 - pre 123 meseci
Nemoj da je vozis preko 70 i smanjice se i tih 7.2L..
Siromasna smesa niposto, samo nacin voznje...

Vazno je da je motor miran u radu, da se ne cima i stuca, tada je sigurno sve ispravno i uklopljeno..
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 615368 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.