Citat:
Likvidator:
Ulje curi dole kod radilice na semeringu. Tako da i to treba da se menja. E sad to ulje namlelja ceo kais i onda proklizava, tako da je moguce da je i to jedan od razloga za slabu struju.
Pozdrav
Kontakt ulja i gumenih delova (kaisa) nije dozvoljen, jer ulje razgradjuje gumu, razjeda je, i ubrzo ce doci do njegovog raspadanja i kidanja. Pod hitno treba zameniti semering. Sto se tice karburatora, verovatno sad niste dobro nastelovali polovak, on se steluje sa sublerom, i treba znati njegovu vrednost, a moguce je i da iglicasti ventil nije ispravan, da se zaglavio u otvorenom polozaju i da prepljavljuje karburator. Zato i moras da turiras, da bi otvarao leptir i trosio gorivo koje postaje visak. Ona elektricna dizna, na slici, uopste mi ne deluje reprezentativno, mislim da je najbolje zameniti novom. PIstanje, koje opisujes, podseca na siromasnu smesu goriva, nije dobro nastelovana...POmocu srafa koji pomera polugu leptira, podesava se broj obrtaja na leru...vise otvoren, brzi rad i obratno. Onaj drugi sraf sa gumicom je u stvari ventil koji regulise kolicinu goriva koja se mesa sa vazduhom koji se usisava i sa njim se regulise smesa.