CoyoteKG: sa letnjim gumama je posebno zadovoljstvo :). sto kaze vladd, ako me gusari nahvataju, naebo sam... Ili ako se zabode neko u mene
, verovatno cu ja biti kriv u svakom slucaju. A imam zimske na felnama u podrumu, nego mi se ne iznose po ovoj zimoci
ja imam citroen xsaru 2.0 hdi i trosi u proseku oko 6.5 l ,ali kad stavim lance verovatno vise. nego interesujeme da li ste videli novu vrstu lanaca koji su (kako se meni cini iz onoga sto sam video) mnogo prakticniji i zgodniji, i za postavljnje i za voznju a i za verujem i potrosnju u ovim zgodnim sneznim uslovoma sa 50 cm snega na putevima. nasao sam i snimak pa pogledajte i ako neko mozda zna neka javi gde bi mogli da nabavimo ovako nesto http://www.youtube.com/watch?v=f2DHR-ZVI3M.
Drugar ima Z10 (punta) mjt 1.3 i zadovoljan potrosnjom. Vozi je uglavnom po gradu (Nis) i to malo zivlje,retko otvoreno i po bordu mu je prosecna potrosnja za oko predjenih 36kkm 5,8L. Za moj racun EXTRA
A sta tek reci za ovu dvojicu mucenika sto su morali da teraju 28 sati da bi ispraznili rezervoar :)
Da nisu izlazili na auto put ne bi bilo ni 3 litra. Znaci od BG-a do Budve i nazad sa pola rezervoara :D
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a
successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful
systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful
systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
Lupo i audi a2 1.2 tdi sa pumpom diznom su bili deklarisani na 2.7 litara na otvorenom putu, zamalo da ga sustigne komon rejl. I nije mi jasno da na novom polo-u i dalje imas onu sipku koju moras da podignes kada dignes haubu, na ladi je podizac haube standardna oprema.
1800km na jednom rezervoaru može da znači samo nekome ko još nije čuo za avionsku kartu, pa kao toliko žuri da ne može da stane 5 minuta na pumpu jednom u 5-6h...
Za međugradske relacije je auto klase Passat, Audi4, BMW3 i slično, benzinac 2.0 na TNG - iz raja izašao, jer preračunato u € na otvorenom putu troši jedva 20% više od najštedljivijeg dizel štediše na planeti, a vozne osobine, konstrukcija, oprema, izgled i ukupan utisak su nekoliko svetlosnih godina ispred, iznad, okolo...
Što se tiče šipke, normalan vozač otvara haubu jednom u 3000-5000km isključivo da dolije tečnost za brisače i proveri nivo ulja i stvarno ne znam kome će izgledati više fensi pored puta sa otvorenom haubom sa amortizerima nego sa šipkom.
Da bar nekome smeta ta šipka za obavljanje bilo čega, pa da zamerka i ima smisla... Nego kao, što nemam LCD na šporetu, mnogo mi treba u životu, ne mogu da spavam bez toga...
Boris Tadić: Za međugradske relacije je auto klase Passat, Audi4, BMW3 i slično, benzinac 2.0 na TNG - iz raja izašao, jer preračunato u € na otvorenom putu troši jedva 20% više od najštedljivijeg dizel štediše na planeti, a vozne osobine, konstrukcija, oprema, izgled i ukupan utisak su nekoliko svetlosnih godina ispred, iznad, okolo...
Objasni kako se to benzinac i dizel razlikuju po konstrukciji, opremi, izgledu i ukupnom utisku ? Po svemu sudeći od "dizel" vozila, vozio si se jedino na traktoru.
Što se tiče šipke na haubi, tu si u pravu, potrebna je koliko i LCD na šporetu.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
U tom delu se potpuno slazem, oko sipke. Nema veze sto smo navikli, ako vec traze desetinu hiljada evra za vozilo, mogli su da ubace jedan ili dva amortizercica-prigusivaca. Nego cisto klosarenje.
Sa druge strane se ne slazem sa poredjenjem potrosnji izmedju motora 2000 ccm, i tu negde, plus minus 200, u odnosu na malolitrazne dizele.
Takodje mi je bajka da je PD toliko stedljiv, vise od MJD principa. Doziranje goriva u nekoliko paketa po ciklusu je trenutno, i u blizoj buducnosti, vrhunska optimizacija.
A cela poenta je da se sto manje goriva provuce kroz motor i sagori, a ne da se "potrosnja" obracunava jeftinijim gorivom tipa LPG ili CNG. Sto je to trenutna situacija, lako ce se promeniti, akcizni apetiti samo rastu.
Ovaj Polo ciji sam link postavio nije PD vec CR sa uslovno istim motorom kao sto je kod Ginisovog rekordera Passata TDI
Citat:
Novinar britanskog nedjeljnika “Sunday Times” Gevin Konvej je postavio svjetski rekord vozeći Volkswagen Passat čitavih 2.464 km sa samo jednim rezervoarom goriva. Konkretan model Passata je opremljen Volkswagenovim najštedljivijim dizel motorom - 1.6 TDI sa 105 KS i 250 Nm sa BlueMotion tehnologijom. U sastavu ove tehnologije je i stop/start sistem koji dodatno samnjuje potrošnju. Na automobile nijesu rađene nikakve modifikacije. Radilo se o standardnom serijskom modelu.
Inace, zasto TDI PD ne bi mogao da trosi manje od MJTDa? Praksa pokazuje da je kod PDa specificna potrosnja u odnosu na masu vozila manja od multijetovog konkurenta. I ne samo sto je manja specificna potrosnja, PD se pokazao kao izdrzljiviji i pouzdaniji i od Mjtd-a i od bilo kog drugog savremenog sistema ubrizgavanja. Isto vazi i za prosecan broj predjenih kilometara koliko jedan odnosno drugi mogu da predju.
Jeste PD dugotrajniji, kao i svaki jednostavniji sistem, a priori.
Ovaj CR na filmu radi bas dobro, po slicnom principu paketiranja zapremina goriva, i jedino se prave razlike u kvalitetu izrade komponenti i kvalitetu sistema upravljanja.
Sto su manji paketi goriva, to je mogucnost ustede veca, na kraju ce postati PWM regulacija ubrizgavanja goriva, doziranog u mikrogram koliko treba, zavisno od opterecenja.
Razmatram samu ideju nacina ubrizgavanja goriva u cilindar, ime i metode kako ce se realizovati su stvar same fabrike, konstrukcije i prestiza.