Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621860 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 20:04 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic:...

Vazi i za sve ostale ucesnike u diskusiji.

Ako je u Beogradu zastupljeno 50% svih vozila u Srbiji nije tesko izracunati o kakvom procentu starosti je rec.

U Beogradu nije zastupljeno 50% svih vozila u Srbiji nego nesto manje od trecine. Razlika u racunanju je veoma velika izmedju "pola" i "trecina". S' tim sto na grafikonu koji si postavio nigde ne stoji rasporedjenost po gradovima. Kad bi se to uradilo, videlo bi se da ovih 52% - vise od 15 godina starosti vozila - uglavnom pripada podrucju koji je van vecih gradova kao sto su Beograd, Nis, Novi Sad. Sto je i logicno jer se stalno prica (narocito zitelji Vojvodine prednjace u tome!) da je sav novac koncentrisan i sliva se u Beograd. Kad je tako - u Beogradu ima najvise para - beogradjani su samim tim u stanju da kupuju vise novih ili skoro novih vozila - mnogo vise od ostatka Srbije (narocito Vojvodine).

Sto dalje znaci da nije isto razmisljanje o najboljoj kupovini vozila jednog Beogradjanina i jednog, na primer i samo kao retoricki primer!, zitelja Vojvodine. Sto dalje znaci da Beogradjanin moze sebi da dopusti veci limit pocetnog kapitala pri odlucivanju o kupovini vozila pa je samim tim razlika u pristupu veoma velika (veoma jer se pokazalo da je cifra od samo 2.000 eura vrlo znacajna stavka onima koji lose stoje finansijski!) na samom pocetki ciklusa odabira vozila po principu najbolje kupovine.

Inace, danas sam vozio Volvo S40. Dosao "klijentov" brat u studio tim vozilom. Provozao sam ga dva puta kruznim putem kroz Kosutnjak (krivine, ostre krivine, nizbrdice, uzbrdice, veoma brz pravac nizbrdo kod Groblja pa ostra lakat krivina na desno...) jer je prilicno izazovna relacija a saobracaja jedva da ima, u drugom krugu ni jedno vozilo nije "smetalo"... Utisak je - moja preporuka i svaka cast kako su ga napravili. Udoban a cvrst, sedista udobna a svrsto drze u krivinama, upravljivost na visini, volan reaguje odlicno ali i ima dobar osecaj podloge na volanu, neravnine, rupe i slicno niti se osecaju u sedistu niti uticu na upravljivost - vozi se kao da je pista, ubrzava odlicno, odziv na pedalu gasa je bez mane. Benzinac, rec je o najslabijem modelu, koliko se secam, 150 konja. Jedino mi se nije svidela boja vozila. Plava (iako moja omiljena boja, kao boja) ali nekako "cudno" plava i ne dopada mi se nikako.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 20:10 - pre 135 meseci
@Nocni,

svakako su najbitniji pocetni kriterijumi. U tom kontekstu sam na pocetku teme spominjao Ladu kao i ti sad ovog Kineza.

Medjutim, mora se priznati da je je Milanovic bio u pravu kada je onako vizionarski, na nevidjeno, predvideo komercijalni uspeh ovim Korejancima sto se kasnije (a i danas) potvrdilo.

@Sceka,

da, pogresio sam za procenat vozila u Beogradu, ali to nista ne menja na stvari. Trecina je takodje ogroman broj koji u znacajnoj (najvecoj) meri utice na krajnju sliku o starosnoj strukturi u Srbiji,

zato i ti, a i ostali ako posedujete nekakav relevantan podatak (osim naginjanja kroz prozor) po pitanju Beograda, slobodno ga postavite. Bice koristan za dalju diskusiju.

One fotografije (a ima in na stotine) koje se dobiju kada se u Google ukuca saobracaj u Beogradu govore isto ono sto pokazuje i dijagram koji sam postavio.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 20:17 - pre 135 meseci
Ovde o nekim stvarima ili ljudima ne vredi pricati,a ako budemo nastavili stvarno je van teme.

Ne bih kupio,ali za 14.750 ili 15950€,oktavia 1.6 td cr ambition/elegance.
Ja volim te gedzete ,fioka ispod suvozacevog sedista,svetlo ispod retrovizora.Naravno-karavan.

A sto se tice volvoa i v40 - 2500ccm,kubikazu bi mu oprostio zbog tih 254ks i 6.5s/100 km sa automaskim menjacem,
koji mora biti u sledecem autu koji kupujem.Ni gepek od 335l nije mali.
Isto mi nije jasan seat ibiza style sa 1.2 tsi i cenom skoro 14.ooo,koja je kao oktavia ambition.

Sceka nije nista pogresio nego si ti dosta toga prevideo.Dana i videh v40,i da, jednu ribu u g6.
Postavicu kameru u auto i voziti po 15 minuta,recimo 4 puta.Nece me mrzeti i stati kod general staba na na raskrnici Nemanjine i Kneza Milosa,posto je tu protok saobracaja veci nego u nekim mestima za mesec dana.Uradicu to pocetkomsledeceg meseca
jer sam sada u obavezama pa onda sta se vozi treba i polemisati.Ispade da nema ljudi sa novcem i svi voze krseve.

[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 04.03.2013. u 21:28 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 20:19 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic: @pri3rak
A sta tu nije jasno?

Svasta, al da pocnem redom.

Jesi li izjavio ono o 150kkm, mislim odgovor je prost da ili ne?

Znamo da je odgovor da. Elem zasto si to radio ako je jedno vozilo, i to ono po nalazu najpouzdanije preslo do 100kkm? To sto je preslo do 100kkm nije nikakav problem jer je razlog za to prost, izneo si ga i to nije sporno, problem jeste u tome sto si ti sam spomenuo 150kkm...

Citat:
Zarko Silic:
Statistika obuhvata to sto obuhvata.

Ajd da smo slucaj sa Dekrom i statistikom resili, idemo dalje sa statistikom. U statistici postoje i raspodele. Po cemu ti znas da je raspodela vozila u Srbiji po regionima linearna, pa tvrdis da ako je u Srbiji preko 50% starijih vozila, e onda je isto tako i u Beogradu, kada je nekako jasno kao dan da na starost vozila utice ekonomski faktor koji je u BG-u ipak povoljniji nego u vecem delu ostatka Srbije?

Sem toga, podsecanja radi, u tvom prvom postu u kome si komentarisao i ocenjivao vozila po BG-u si se ti sam pozvao na licni utisak, ne na bilo kakvu statistiku. To je sve OK, svako ima pravo na licni utisak. Sporno je sto se bunis na suprotstavljanje tudjih utisaka koji su zbog empirijskih faktora proisteklih iz mesta boravka razumno merodavniji.

Citat:
Zarko Silic:
Mnogo postenije bi bilo da priznas da za Dekru nisi nikada cuo dok to nisi procitao ovde na ESu.

Ako ces ti lakse da spavas, ja cu da priznam pa makar morao da lazem

Nego 'oces li ti meni vec jednom objasniti kako se konfigurise trekking bicik, evo mene sad zanima kakve su tvoje googlerske vestine
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 20:20 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic: ...
@Sceka,

da, pogresio sam za procenat vozila u Beogradu, ali to nista ne menja na stvari. Trecina je takodje ogroman broj koji u znacajnoj (najvecoj) meri utice na krajnju sliku o starosnoj strukturi u Srbiji,

zato i ti, a i ostali ako posedujete nekakav relevantan podatak (osim naginjanja kroz prozor) po pitanju Beograda, slobodno ga postavite. Bice koristan za dalju diskusiju.

Pa menja sve, kako ne menja - racunica je to sto si predocio da se uradi. Ako racunica nije dobra onda pada u vodu ono sto si rekao jer je bazirana na tvom pogresnom racunanju. I utice, veoma utice na rezultat, krajnju sliku. Kako sad to, nista sto se desi ne moze da promeni rezultat a sam svojevoljno si dao parametre. Pa onda "nema veze, tacno je samo ono sto sam mislio, puj pike ne vazi ni ono sto sam rekao/mislio ja sam predhodno"?!

Krajnja slika je 52% vozila starijih od 15 godina u Srbiji. Ok, to nije sporno. Ostalo jeste.

Cim nadjem bilo kakav relevantan podatak naravno da cu da ga postavim, iako i dalje mislim da je opis vozenog automobila "vredi vise od 1.000 grafikona".

Ima mnogo slika, raznih. Ima slika sex-a koliko hoces - pa nista ne moze biti uporedivo sa sat vremena u krevetu sa zenskom!


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 20:22 - pre 135 meseci
Mada je sve već više puta rečeno i sasvim je očigledno, izgleda da je potrebno još jedno pojašnjavanje. Ok, evo za Noćnog još jedanput i onda se vraćamo na diskusiju.

Citat:
Nocni: A gdje pise da treba potrositi sto manje para?

Definicija najbolje kupovine je što bolje za najmanje para. Ako se ne slažete sa tom definicijom, nema problema, otvorite temu: Kako potrošiti što više para na kupovinu besmislenih vozila i verujem da će biti posećena kao i ova. Lično ću u njoj biti vrlo aktivan, navijaću za japanska vozila, Volvo i slične.

Ova tema je kako kupiti što bolji auto za što manje para i u njoj treba da se koncentrišu argumenti u tom smeru.

Citat:
Nocni: Sam si rekao da bi za tebe nabolja kupovina bila golf gti...Je li po tebi dobra kupovina neki audi S3 ili jos bolje RS3? I zasto nije jer je po meni to odlicna kupovina...

Po ovom pitanju se apsolutno slažem sa tobom, to sam ti rekao odavno a ponavljam i danas.

Zato je i ukinut cenovni limit da bi takvi auti kao S3 ili RS3 došli do izražaja. Oni su za svoju cenu veoma dobra kupovina, uporedite ih samo sa nekim Volvo-om iste cene i sve će biti jasno.

Citat:
Nocni: Ne spadaju... ali covjek prvo pokusava da nam predstavi nekog huyndaia ili kiu kao ono sto je najbolje kupiti, prvo jer je njegov kum to ugrabio da kupi a posle zato sto je jeftin i nudi nesto opreme za nesto $$$...

Meni je to tada izgledalo kao veoma dobra kupovina do cene 20k do koje bio postavljen cenovni limit, što je kako se kasnije ispostavilo, bila dobra procena jer je bio je veoma sličan konkurenciji koja je koštala 5-10 hiljada više. To je tipičan primer dobre kupovine, ali sada su uslovi na tržištu drugačiji, zato se u temi i dalje diskutuje i uzato tema nema konačno rešenje.

Citat:
ako cemo sa tehnicke strane da gledamo sta je najbolje, onda moramo prvo odluciti koji su nam kriterijumi jer u protivnom, ako se ne gleda kvalitet, kvarovi ili sama voznja, svima ce biti najbolji neki kineski auto sa najvecim spiskom opreme...

Naravno da ćemo gledati sa tehničke, ali ne samo sa tehničke, nego i sa ekonomske, dakle upravo sa one strane sa koje gleda razborit kupec: što bolji auto za što manje para.

Svi predlozi koji to zadovoljavaju mogu ulaziti u obzir, mogu i polovni (ali ne mnogo stari), i to je smer u kome treba da ide ova diskusija. Molim bez daljih off-topica.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 20:40 - pre 135 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: ...
...Definicija najbolje kupovine je što bolje za najmanje para. ...
...

Netacno. Definicija najbolje kupovine je sto bolji automobil za pare koje su namenjene za kupovinu. Sta znaci pojam "sto manje para"? To je relativan pojam koji varira od coveka do coveka i nije konstanta u jednacini nego varijabila.


Pozdrav!

"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 20:51 - pre 135 meseci
Dao sam generalizovanu definiciju najbolje kupovine jer očigledno da nekima to nije jasno, ali naravno, pošto je cenovni limit ukinut, neka bude tačno tako kako si rekao: najbolji auto u bilo kom nivou cene, a da pripada ovoj klasi, to je tematika o kojoj se ovde priča.

Nadam se da je barem sad sve jasno i da više neće biti skretanja sa tematike.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 20:53 - pre 135 meseci
@Sceka,
Za onog ko ume da gleda vizualan osecaj moze da bude od koristi. Narocito ako ne potpada pod ovo:

http://www.elitemadzone.org/p3260574


Ipak bi bilo bolje da se pronadje nekakav relevantniji podatak.


Moja subjektivna procena je potpuno u skladu za zvanicnom statistikom ciji sam dijagram postavio. Ne stima samo vasa pa sam zato insistirao na zvanicno podatku.

Tacno je da se na jugu Srbije voze starija auta, ali je tacno i to da se na jugu vozi manji broj auta pa je samim tim i ucesce u statistici manje.



@pri3rak,

vidim da ne znas mnogo o biciklovima, jer cim spominjes mount bajk kao najbolji turisticki bicikl jasno je koliko znas . Tamo, na onoj temi nisam odgovorio, ali ovde cu samo u kratkim crtama pa ukoliko bude nekom zanimljivo neka otvori posebnu temu vezanu za turizam i bicikl. Mozda bude i zanimljivo, a ima vrlo bliske veze i sa tipom vozila kojim se putuje.

Evo ovako:
Osnovni smisao turizma je nekuda otici i videti toga sto je vise moguce. Mount bajk je spor bicikl. Bar jedno 20% sporiji od normalnog bicikla kakav je na primer traking, 30% sporiji od turinga i cak do 50% sporiji od pripremljenog turinga ili poluspecijale; za isti utrosak energije.
Meni, a verujem i vecini aktivnih turista nije cilj da se vitlaju po vukojebinama i nepotrebno preznojavaju vec da sto vise toga vide i dozive sa sto manjim utroskom energije. Zato je mount bajk kao prevozno sredstvo potpuno inferioran. Ja, a verujem nisam jedini, na jednom turistiockom putovanju, neretko predjem preko 1000 Km biciklom, pa mi nije svejedno kakav ce taj bicikl biti.
Putovanje, kao i rute, planiraju se unapred i u zavisnosti od konfiguracuje terena i saobracajnog okruzena na turistickim destinacijama, vrsi se odabir: vrste felne, kocnice, prenosnici, pedale, narocito se vodi racuna o sicu i volanu. Promena prenosnog odnosa zahteva i odabir lanca (inace raspolazem sa najvecom kolekcijom lanaca za bicikle u ovom delu Evrope ). Prakticno, ostaje samo ram. Cak se i sticne menjaju.

Ja ne vidim sta je u tome nejasno?



Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 21:31 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic: @Sceka,
Za onog ko ume da gleda vizualan osecaj moze da bude od koristi. Narocito ako ne potpada pod ovo:

http://www.elitemadzone.org/p3260574


Ipak bi bilo bolje da se pronadje nekakav relevantniji podatak.


Moja subjektivna procena je potpuno u skladu za zvanicnom statistikom ciji sam dijagram postavio. Ne stima samo vasa pa sam zato insistirao na zvanicno podatku.

Tacno je da se na jugu Srbije voze starija auta, ali je tacno i to da se na jugu vozi manji broj auta pa je samim tim i ucesce u statistici manje.
...

Nacicu potpuno objektivne i relevantne podatke cim nadjem vremena za to.

Medjutim, "bode oci" tvrdnja da samo nasa procena ne stima. To kao definicija ne stima jer je nas vise, procentualno. Osim ako se ne pozivas na cinjenicu da je u Istoriji bivalo da samo jedan covek na celom svetu tvrdi da je Zemlja okrugla a svi ostali da je ravna. To je presedan koji se s' vremena na vreme inicira kao polaziste argumenata ali je oboriv samo tako. :)

Opet "ne dobro racunas". Nije poenta jug Srbije (ili sever ili...) nego Beograd sa skoro (ili samo sa) trecinom ukupnog broja vozila i dve trecine u ostatku Srbije. Znaci dva puta u statistici je zastupljeniji ostatak Srbije u odnosu na Beograd. Pa nije samo to dovoljno. Mora se uzeti u obzir koncentracija a sa druge strane razudjenost a u odnosu na plateznu moc i uslove ponude u datom vremenskom razdoblju. Pa cak ni tu nije kraj parametrima statistike. Ali da se Nebojsa ne naljuti iako sve ovo ima u krajnjem slucaju veoma veliku vaznost medjutim bio bi u pravu sa ljutnjom jer za onoga ko sada razmislja o kupovini vozila nije relevantno.

Tako da bih ja, ako nemas nista protiv, stavio tacku na ovo - a moze i dalje, kako hoces. A moze i nekada kasnije, kad se steknu uslovi...


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.03.2013. u 22:31 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic
@pri3rak,
vidim da ne znas mnogo o biciklovima, jer cim spominjes mount bajk kao najbolji turisticki bicikl jasno je koliko znas .

Obnevideo si Zare veruj na rec, a koliko vidim i google ti je zakazao, no otom potom.

Za pocetak bicu ljubazan da citiram tvoj originalni post u kome si izneo sledece.

Citat:
Zarko Silic:
@pri3rak,
nije tema, ali odgovoricu. Svaki bicikl se konfigurise. Traking se posebno priprema jer je rec o biciklu sa najvecim i najsirim mogucnostima upotrebe.

Mozes li mi ukazati gde si pomenuo turizam u ovoj recenici. Daklem u onoj da je trekking bicikl sa najvecim i najsirim mogucnostima upotrebe?

Ja se svakako ne slazem cak i da si pomenuo turizam, jer nije za svakog turizam isto. Vecina biciklista koje znam itekako idu po vukojebinama i to sto je tebi turizam je njima snobizan, a valjda je sasvim OK da svako radi ono sto zeli i ima pravo na svoj izbor

Ako se manemo turizma, videcemo da mtb ide i po asfaltu i po terenu, da moze biti brz na asfaltu ako znamo da ga pripremimo, da je u svakom slucaju "startniji" kao i da je manevribilniji, no da ne idemo bas preduboko...


Citat:
Zarko Silic:
Mount bajk je spor bicikl.

Vidis to jako zavisi od onog ko ga vozi. Ja npr na drumu i pravcu vrlo opusteno na mtb-u drzim nekih ~30-35km/h bez umaranja

Citat:
Zarko Silic: @Sceka,
Bar jedno 20% sporiji od normalnog bicikla kakav je na primer traking, 30% sporiji od turinga i cak do 50% sporiji od pripremljenog turinga ili poluspecijale; za isti utrosak energije.

Daklem prvo to o cemu pricas se zove podvoznost, ako ti google nije rekao, ti mu zameri Drugo to o cemu pricas nije nikakva konstanta vec zavisi od konfigracije terena, snage i kondicije vozaca. Daklem brdo plus prosecan vozac znace gurku pored "posluspecijale" osim ako je u pitanju iole razuman covek koji nece zarad show off-a voziti double pogon. Trece to su samo bajke, verovao ili ne i za mtb postoje veoma tanke, "tvrde" i brze gume i ta razlika koja potice od velicine tocka (i prenosnoih odnosa) je mnogo manja. Nije redak slucaj da pripremljeni bicilista na mtb-u oduva rekreativce na drumasima. Mnogo vise je do gonica bicikla, nego bicikla samog, bez obzira koliko je jaka teznja u potrazi za biciklom koji "ide sam" i ne umara vozaca.

Na dalje..

Citat:
Zarko Silic:
traking

Ovde te je google opasno prevario, ispravno se pise trekking, verovao ili ne.

Citat:
Zarko Silic30% sporiji od turinga i cak do 50% sporiji od pripremljenog turinga ili poluspecijale; za isti utrosak energije.

U nasoj sredini je za "specijalu" odomacen izraz drumas, ili drumski bicikl. Specijala je vec malo duze van upotrebe, a uglavnom to kao pojam koriste oni drugi, tj oni van price. Ne postoji posluspecijala vec drumas sa ravnim kormanom, ili flat bar road bicycle.

Citat:
Zarko Silic: vrste felne, kocnice, prenosnici, pedale, narocito se vodi racuna o sicu i volanu. Promena prenosnog odnosa zahteva i odabir lanca (inace raspolazem sa najvecom kolekcijom lanaca za bicikle u ovom delu Evrope ). Prakticno, ostaje samo ram. Cak se i sticne menjaju.

Ja ne vidim sta je u tome nejasno?


Evo sta je npr nejasno. Kako to promena prenosnog odnosa zahteva promenu lanca? Ajd sto je nejasno vec je potpuno netacno. Daklem posto je google opet upraskao stvar, pucanstva radi da se kaze. Trenutni prenosni odnos je odnos broja zupcanika na prednjoj i zadnjoj sajbni (medju biciklistima popularan izraz za lancanik). Medjutim ustaljeno je da se kao prenosni odnos na konkretnom biciklu daje broj zupcanika najvece sajbne pogona u odnosu na najmanju kasete (popularni izraz za set zupcanika na zadnjem tocku) E sad to na zalost ne definise lanac nikako, zasto? Vrlo prost odgovor. Evo neka napred imas najvecu sajbnu 48 (vrlo popularno kod trekking bicikla), a poznadi najmanju 11, to ne daje informaciju o broju sajbni kasete, kojih danas moze biti 7, 8, 9, 10 pa sad cak i 11. E taj broj ti na zalost definise lanac, tj njegovu sirinu. Tek potom dolazi na red duzina i prica o kriterijumima kracenja lanca...

Na dalje ako posmatramo trekking kao najsuperiorniji od svih medju (barem u Srbiji) penzosima popularnim biciklovima onda mozemo zakljuciti sledece. Trekking ce se voziti po asfaltu, eventualno nekom potpuno nezahtevnom terenu. Posto je u pitanju turisticka, daklem fiziciki nezahtevna voznja (svakako ne vozis trku) onda ti tezina felne ne igra narocitu ulogu, igra ti cvrstoca jer nije bas zgodno pucanje felne u nekom pichkovtzu, sem toga teza felna ti je povoljnija po energetski bilans voznje, lakse ces odrzavati brzinu, neka narocita ubrzanja svejedno nemas, a cak i u tim slucajevima za rekreativne netakmicarske namene je to sve i ispod akademske rasprave. Na dalje disk kocioni sistemi poput avida bb7 su pristupacni, mocni i jednostavni za odrzavanje i sa tim su de facto i de jure resio sve moguce situacije sa terenima i uslovima voznje za trekking. Na dalje vecina vidjenijih turasa koristi schwalbe marathon (plus) jer su neverovatno izdrzljive i dugotrajne. Tu pricam o ljudima koji odu na putovanjca od po par desetina hiljada km, kontam ta bi i tebi radile savrseno.

Sto bi menjao sticnu sem ako nije izlomljena iskrivljena i sl?

Pazi ja ocekivao nesto very advanced, gotovo religiozno, npr. da kazes kako menjas korak pletenja tocka u odnosu na teren, kad ono ni osnove nisi savladao

Sad bi mogao da usledi onaj tvoj classic traktat "ja ne shvatam kako neko ko nije profi moze da ucestvuje u diskusiji bla bla truc " ali moje misljenje je da to ne treba raditi jer em alatka od toga ne raste, em ljude treba vise uciti, manje ponizavati

P.S videh sad da si dodao YBN, ima ih ovde u Partizanu a nesto mi se javlja od koga ih preprodaju, generalno kunu se u njih pogotovu u skuplje modele E sad fora je sto je ovde trziste veoma nepoverljivo i iz nekog razloga ih izbegava te se drze skupljih modela shimana i srama

[Ovu poruku je menjao pri3rak dana 05.03.2013. u 00:06 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Commandant Carlos
Student
Beograd

Član broj: 299470
Poruke: 75
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+85 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.03.2013. u 06:32 - pre 135 meseci
@pri3rak

Nisam biciklista ali mi bode oci kad lancanike zoves zupcanicima, a vratila sajbnama.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.03.2013. u 06:40 - pre 135 meseci
Za zupcanike si u pravu, inercijalni lapsus, koji umem cesto da ponavljam. Sajbne su kod nas kolokvijalni izraz biciklista za lancanike a ne za vratilo.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.03.2013. u 07:42 - pre 135 meseci
Citat:
vladd:
Kako se novinari bore protiv realnosti.
Citat:
Volkswagen Golf je, uz Renault Clio, tek drugi model koji je dvaput osvajao priznanje za evropski Automobil godine. Prethodno je istom titulom nagrađen Golf treće generacije, 1992. godine.

I sada, posto Clio ima "dve krune", hajde na silu da udelimo jos jednu golfu, inace ce Merkelova da preispita kreditne linije:D
Poz


Naravno da je VW podmazao tamo gde treba, da se na silu izabere auto godine, jer boze moj kako Clio moze dva puta... A u sustini onaj koji je drugi na izboru (GT86/BRZ) je PRAVI auto godine u celom svetu (Jeremy potvrdio dva puta - a on nece bas to tako lako da potvrdi ma kakvim ga vi smatrali). Uostalom i u komentarima na samom B92 potvrdjuje se da je Golf ispuvan. A da ne pricam o A klasi ili Volvou. VW moze samo da sanja o takvom savrsenstvu.

Dakako, on jeste mozda sveukupno najbolji auto C segmenta trenutno, to ne mozemo da osporimo - ali i dalje nije najbolja kupovina a kamoli da je najbolji auto na svetu :) C segment je jedno, a svetska klasa je drugo.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
..51.43.wireless.dyn.drei.com.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.03.2013. u 08:04 - pre 135 meseci
To je ona A klasa koju je @tdusko rasklopio dok je sedeo 3 min. u njoj?
Slazem se za Golfa, dosta mu je da bude najbolji u klasi.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.03.2013. u 10:06 - pre 135 meseci
Novu A klasu sigurno ne mozes da rasklopis za 3 minuta. Pogledajte i najavu za AMG varijantu. Perfekcija.
 
Odgovor na temu

damic
službenik, banka

Član broj: 268851
Poruke: 58
91.240.7.*



+6 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.03.2013. u 10:23 - pre 135 meseci
Mislim da bi naslovu teme trebalo vratiti cenovni limit, recimo, do 16000 eur. Ovako, tema pocinje da gubi smisao...
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.03.2013. u 10:24 - pre 135 meseci
Ako pricamo o najatraktivnijem i najpozeljnijem autu C segmenta danas onda je to sigurno A klasa. Tesko ko ostane ravnodusan kada ga vidi i ko ga ne bi posedovao, bar medju mladjom populacijom. Ako bih rekao da ga ne bi vozio, lagao bih.

Medjutim, ako pricamo o samom kvalitetu enterijera onda tu tesko da se moze naci i jedan jedini detalj koji je uradjen kvalitetnije nego u golfu. Jednostavno, auto je napravljen da bude atraktivan i spolja i iznutra i da privuce one kojima je pre svega bitan imidz i status koji nosi zvezda na haubi, pardon masci :D. Ne treba biti mnogo mudar i videti da su uboli pravo u centar sobzirom kako se prodaje.

Moj licno glavni problem sa A klasom ovde u DE je taj sto kad god sam krenuo da je konfigurisem cena je isla daleko preko 30k, a ja definitivno nisam neko ko boluje od dodatne opreme. Za te pare mogu da kupim GTI koji dosta vise nudi za iste pare.

Nov audi A3 je recimo vidno kvalitetnije uradjen od A klase i to se vidi i oseca na svakom koraku. Medjutim, sa druge strane nov A3 sportback spolja izgleda kao karavan i samim tim ne odaje utisak da sa A klasom deli istog potencijalnog kupca.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.03.2013. u 11:04 - pre 135 meseci
Ja koliko sam shvatio, najbolja kupovina u C segmentu je da automobil pruzi najvise realnih benefita za novce koji se traze, za dotican primeak.

I nikakav "golf" ili drugi kompakt ne treba da se spominju, em sto nisu C segment, em sto su preplaceni, odnosno nude manje za puno novca.

Ali ajd, neka posmatramo i kompakte, bitno je da raspravimo dobro vozilo, koje nije luks klase, koja nam nije nesto neophodna.

Ali, vozilo mora da je kompletno, osmisljeno, namenjeno prvenstveno kupcu a ne profitu korporacije, koliko je god to moguce.

Pa stoga, naplacivanje bedzeva svakako nije pozitivna osobina, pogotovo kada svi bedzevi ne drze bas a priori do maksimalnog kvaliteta.

Previse plastike i previse recikliranih materijala. To je neka nuznost, ali o kojj treba voditi racuna, i ne zanemarivati pri ocenjivanju, i ne davati misticne "poene" povodom kvaliteta doticnih vozila..

Poz

Citat:
"Folksvagen Golf R kabriolet" će se u prodaji naći od proleća sa cenom od gotovo 45.500 evra, dok se cene standardnog "Golf kabrioleta" kreću od 25.000 evra, koliko je potrebno izdvojiti za model sa 1,2-litarskim TSI agregatom sa 105 KS, do 36.000 evra koliko košta GTI verzija sa agregatom zapremine dva litra i snagom od 207 konja.


Mislim...o kojim to ciframa pricamo

Ludo..ali, moraju i direktori u VW-u da "vrate" malo para firmi

[Ovu poruku je menjao vladd dana 05.03.2013. u 12:17 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.03.2013. u 12:31 - pre 135 meseci
Citat:
vladd: Ja koliko sam shvatio, najbolja kupovina u C segmentu je da automobil pruzi najvise realnih benefita za novce koji se traze, za dotican primeak.

I nikakav "golf" ili drugi kompakt ne treba da se spominju, em sto nisu C segment, em sto su preplaceni, odnosno nude manje za puno novca.



Kako mozemo reci u ime drugih kome su koji benefiti potrebni ? Nekome su potrebni benefiti Golfa GTI kabriolet ili BMW-a 125i Cabrio dok se voza vikendom. A ako cemo one koji najvise pruzaju za navedeni novac,
doci cemo do Kia i Hyundai-a , ukoliko ne postoji neki opsti osecaj voznje i estetike koji auto treba da zadovolji.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621860 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.