Hvala hvala,uh odakle da pocnemo,auto me sluzi odlicno i nikakvih vecih problema nisam imao,u probleme ne uzimam limariju jer su godine ucinile svoje pa je morala komplet da se odradi.Sa Pandom vec tri godine redovno idem na more, na planinu i nikad ali nikad nisam imao ikakav problem.Doduse ja sam malo lud sto se tice kola i volim da mi sve bude u redu, sam je odrzavam, i kod majstora nepamtim kad sam isao. Postavicu kasnije po koju sliku da vidite kako izgleda Panda . Kod mene je ispod haube 1000ccm FIRE motor,karburator,od goriva trosi benzin i plin.Predjena kilometraza je negde oko 230 000 bez generalne,osvezavanja i ostalog i i dalje radi ko sat,kompresija je odlicna. Sa motorom nikad nisam imao nikakvih problema,redovno menjanje ulja,filtera za plin,vazduh, zamenjene svecice, povremeno samo se plin nasteluje i to je to.
Ono sa cim sam imao problema jeste trap, i tu mislim da je i najveci problem posto je Panda generalno tvrd auto (stavio sva 4 nova amortizera i dalje je tvrd) sa malim medjuosovinskim rastojanjem realno je i ocekivati da trapovi stradaju vremenom,pre svega prednji.Ono nasta bi skrenuo paznju su kugle,i balans stangle,tacnije gumice istih. Kugle se menjaju sa sve rukavcem i to je jako tesko naci novo,ja nisam uspeo tako da sam nasao polovno sa novije Pande na otpadu. Pitacete se sigurno zasto ne moze samo kugla, zato sto prilikom skidanja kugle koja je u vecini slucajeva u rukavac utisnuta fabricki i sa presom, jednostavno nova kugla ima luft i to nije nikako dobro niti bezbedno za voznju.Malo sam grubo i plasticno objasnio ali ako bude trebalo pojasnicu i detaljno sa slikama.
Sledeca stvar su gumice balans stangle odnosno same balans stangle. Vremenom te gume postanu plasticne i neigraju svoju ulogu kako treba pa se kompletna sila prenosi na navoj na samoj balans stangli pa je moguce prilikom naglog kocenja da navoj oblajzne i matica jednostavno sklizne (izleti ko metak),i da ceo tocak pobegne pozadi jer ga vise nista ne drzi za karoseriju tj. vezni lim napred. Ja sam imao srecu pa mi se to desilo pri brzini od 5 na sat u dvoristu (malo je nizbrdica) pa nisam sve zivo pocupao ali nesmem ni da zamislim sta bi se desilo pri nekoj ozbiljnoj brzini na auto putu ili u gradu.Tako da obavezno treba pogledati gumice i zameniti ih po potrebi jer su jako jeftine a znace puno, takodje ako bude trebalo vise informacija sta i kako potkrepicu sa slikama.
Eto malo sam udavio ali dobro,nadam se da ce da bude od koristi. Na kraju evo i po koja slika mog auta, i sta se moze napraviti sa malo truda i rada od, kako neki zlobnici kazu, ruzne Pande.Pozdrav i tu sam od sad za sta treba...
[Ovu poruku je menjao CVRLE01 dana 02.02.2008. u 18:41 GMT+1]
FIRE 1000