Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119981 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.02.2008. u 15:02 - pre 196 meseci
Drustvo ovih dana sam u nevidjenoj guzvi na poslu, pa molim za razumevanje oko one besplatne dijagnostike koju sam obecao, samo ce mo je malo pomeriti na pocetak marta.

Sto se tice odluke da na leto teram Pandu na Halkidiki, jos nije sasvim reseno, ali ako se odlucim na taj potez, bicete obavesteni sa sve slikama sa lica mesta.

Predpostavljam da cu biti glavna atrakcija na putu, a ako me uhapse za remecenje bezbednosti saobracaja, il me zadrze u muzeju oldtajmera, napisite koju lepu rec i obavestite medije.

Objasnite svetskoj javnosti da nisam imao nameru da provociram, nego da jednostavno u uputstvu za auto nije pisalo da se nesme koristiti na duzim relacijama.
He, he.
Pozz
 
Odgovor na temu

CVRLE01
Vladimir Mladenovic
Beograd, B.Brdo

Član broj: 171503
Poruke: 8
*.institutims.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.02.2008. u 14:12 - pre 196 meseci
Sto se tice teranja Pande na duzi put, ljudi pa sa time nema nikakvih problema,nije to bicikla(mada i sa njom ljudi putuju duge ture),evo ukratko, do sada sam sa svojom Pandom isao tri puta na more u Crnu goru (jednom preko Durmitora-Zabljaka), i tri puta na planinu (2xKopaonik i Jahorinu). Svaki put kada sam isao na more isao sam sa devojkom (sada zenom) i tri cetiri velike torbe sa stvarima,hranom i sl. i nikad nisam imao problema . Nemam sliku(mozda i nadjem negde) ali evo jedan ekstreman primer,predproslo leto,ortak i ja, 2 putne torbe,2 ranca, 2 snowboarda,1 par skija( da nebude zabune skijali smo na gleceru gde ima snega 365 dana godisnje),nosac za bicikle pozadi i dvr bicikle na njima, i pravac Zabljak (Durmitor),tamo proveli tri dana,posle se spustili na more preko Savnika,proveli 3 dana,i vratili ponovo na Zabljak jos 3 dana,i potom nazad za Bg. Sve u svemu lepa kilometraza,puna uspona i bez ikakvog problema. Zaboravio sam da kazem da smo u povratku sa Zabljaka poveli i jednog druga za Bg,doduse bez stvari jer nije imalo gde. i isli smo bez problema.

Januar mesec ove godine,povratak sa Kopa,Ortak,drugarica sa cerkom i ja + moje i ortakove stvari + snowboard. Bez problema.

Samo jos da nezaboravim da kazem da ja gepek nemam,imam bocu od 50l za plin + subvufer,ali sve se moze uz dobro pakovanje:),nije neki komfor ali uz 2 kratkotrajna stajanja za protezanej nogu na svakih 200km nije strasno.

Ja imam neku naviku da kad god idem na neki duzi put nosim jedan kofer sa rezervnim alatom,gedorama,svecice,razvodnu kapu,klinasti kais,plasticne vezice,razne selne i matice,sijalice,ulje za kocnice,ulje za motor,antifriz i tako jos po nesto,to sve zapakujem u jedan kofer i on sluzi samo za duza putovanja i otprilike poseduje sve da se moze u svakom trenutku popraviti ili osposobiti auto. Nikad mi nije nista hvala bogu zatrebalo ali valja imati za nedaj boze. Mene stalno drugari zezaju za to,kao u fazonu, bre Cvrle pa ti mozes generalnu na putu da odradis, i tu ima istine,ali ja sam samo oprezan i nista neprepustam slucaju.

Savetujem da svako ima kod sebe neke osnovne stvari i osnovni alat i onda putovanje deluje mnogo opustenije a i psiholoski covek nebude u grcu da sta ako mu sad nesto crkne.Tako da Aco a i ostali,samo dobro isplanirajte putovanje,pregledajte auto pre puta,spone,kugle,balans stangle,ulje i ostale stvari i lagano na put.
FIRE 1000
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.110.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.02.2008. u 15:32 - pre 196 meseci
Pozdrav svima a narocito novom vlasniku koji mudro krije da je pre neki dan sa "Lexan majstorom",
kod buvljaka pazario belu pandu. Peco, Peco, sram te bilo. Stiso si se za cast ,a????
Nadam se da ce te lepo sluziti.Prenesi nam svoje utiske, cenu , sta ima da se odradi!!

Aco sto se svetala tice, ja sam stavio halogene sijalice,(one koje ti i Kluzo preporucuje) bez ikakvog pojacavanja instalacije,
i razlika je ogromna. Vozim tako vec 20-tak dana i nisam primetio da se bilo sta greje, smrdi i sl.

E sad jos malo hvalospeva
na adresu Lexan majstore kod koga sam svratio danas, da odnesem kokakolu i kafu. Covek je stvarno zasluzio!!!
Sa gorivom iz vec pomenutog auto centra na Dorcolu. Ja sa 10 l predjoh 170 km a to je , bogami, 5.88 i/100 km.
Bilo je tu i voznje auto putem do grada, ali uglavnom kreni stani po selu.


 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.02.2008. u 15:43 - pre 196 meseci
Cvrle, hvala mnogo na ohrabrenju i na savetima.
Na zalost, zivotno iskustvo svakog nauci po nesto, pa sam mozda ja i previse oprezan. Ti svoju Pandu imas jako dugo i vise puta si isao na takve ture, dok ja moju Pandu imam nepunu godinu, i nikad je nisam ganjao na duze, pa otuda taj oprez.
Isto tako moram vam reci, da ja u grckoj letujem od 1974 godine, i da sam tamo svasta video i doziveo, ukljucujuci i ``vojnu huntu`` i rat sa turskom oko Kipra, i olimpijadu i svasta..... Izmedju ostalog tu postoje i neke dodatne okolnosti, kao na primer, da ce se put desavati krajem jula i pocetkom avgusta, kad je prosecna temperatura duz celog puta izmedju 30-40 stepeni, a na asfaltu i do 60 stepeni uz topao vetar zvani ``fen``. Obdanica je 16 sati dnevno pa ti za nocno kretanje ostaje samo mali deo noci, te ako zelis putovati autom bez klime moras preci to celo rastojanje za manje od 12 sati, pri cemu vozis auto koji nema neke sklopove koji ti pruzaju kontrolu svih podsistema. Primera radi, prosle godine ja i porodica smo isli busom, a surak i njegova porodica sa 2 godine starom Reno Lagunom - karavan. Taj ti pored svega ostalog - samo primera radi u kapicama ventila na svim gumama ima senzore pritiska, koji se radio-odasiljacem ocitavaju na instrument tabli ocitavajuci pritisak u svakoj pojedinacnoj gumi, pisteci ako na nekoj gumi dodje do bitne promene. Ventilator hladjenja motora ima 6 brzina, Tempomat, Bord kompjuter, potrosnja, digitalni citaci temperature, spolja, unutra, rashladne tecnosti, temp ulja u motoru, temp ulja u menjacu, temp ulja u diferencijalu, prskalice za pranje farova, xenon svetla, antiradar detektor, ekono-mode na komplet tiptronic menjacu, 6 brzina, klima sa 4 odvojena motora, anti - ultraljubicasti zastori (roletne ) na bocnim staklima, koje pri pojavi sunca izlaze na dugme iz vrata i razmotavaju se kako bi sprecile prodor suvisne svetlosti i toplote kroz bocna stakla, retrovizori sa automatskim zatamljanjem, a o abs, ass, cbs, podizacima, maglenkama, pokretnim farovima, Led diodama u smeru volana i dr. da ne pricam. prostor u kabini, i sve ostalo da ne govorim. Prtljaznik ko soba, itd. itd.

Posto je prvi put covek isao u Grcku kolima, on je vozio za nama koji smo bili u agencijskom busu. Bus Setra-na sprat, nov, dva vozaca, klima tv i tako to.
Vozaci busa voze 150-160, udobna voznja, klima radi, a surak popado u nesvest da nas stigne, bez obzira na kvalitet i udobnost njegovog auta. Inace stigli smo na odrediste verovo ili ne za 10 sati voznje sa sve pauzama. Podloga puta vecim delom solidna, samo u makedoniji ima par mina iznenadjenja na njihovom delu tzv - auto puta, kad naletis na cesalj koji je veci od lezeceg policajca ili rupcagu veliku ko krater na mesecu.
No, kako sam ovde vec ranije pricao kad nekako tamo stigosmo, iznenada mu otkaze akumulator. Auto nemoz da se otvori normalno, niti da se pokrene. Ko kamen. Jedva ga popesmo na slep-sluzbu, jer ni volan bez struje nemoz da se deblokira. Kad ga prikljucis kablovima na akumulatore sa kamiona slep sluzbe (pre toga skines jedno 5 plasticnih maski ispod haube, sa jedno 19 vrsta kljuceva za mobilne telefone) samo ti na tabli ispise Elestric power failure. Auto (kamen) mrtav. Da ne duzim sve je to kostalo 350 orja da se sredi, u zvanicnom Reno servisu + izgubljen ceo dan - ukljucujuci i dekodiranje radio mp3 -ja koji fabricki ima neke posebne Reno kodove.

Znam da na Pandi nemoz to da se desi jer i nema te zajebancije, ako rikne akumulator, upalis na giurku ali nezno - no ipak samo me tera na jedno opste razmisljanje. Narocito posto bi opet isli u konvoju - ta ista Reno - Laguna, i Panda Classic.

Dalje znaci ja bih trebao tu da potrpam sebe, zenu i dvoje odrasle dece, sa sve klopom i garderobom, dusecima, suncobranima i ostalo - citaj tonu ipo bruto.
Zbog vrucincine i odsustva auto-klime put bi trebao da se odvija nocu, sa farovima koji nisu bas ni od napred ni od zada veci od bicikle. To kazem zato sto se na tom putu voze veoma besni automobili i busevi, koji se i po noci retko skidaju ispod 120-150 km na h. Sad zamisli da ti se od pozadi priblizava neka bembara sa 180 na sat i treba da te uoci na vreme, a ti imas pozadi dva crvena poziciona svetla koja su malko veca nego na bicikli. Kad te taj sa bembarom uoci, posto ide 180, moze samo da prodje kroz tebe. Ili kad udjes u grdelicku klisuru - nocu, posto ti u susret stalno dolaze vozila, vozis sa oborenim svetlima, koja bacaju 20 metara po prilicno uskom putu, a da ne govorim da ovi koji ti idu u sysret furaju xenone od milion kandela, koji ti sagorevaju ocno dno. Jos ako ti blicnu jedno dva puta da te upozore, smesta mozes kod ocnog lekara, jer sledeci kilometar vozis na slepo.
Nakon svega toga sledi ti granica, pa put kroz makedoniju, koji je sve samo ne autoput, pa jos nekoliko granica, pa put kroz Grcku, koji grci dozivljavaju kao Deytona stazu, i gde se vozi u 16 traka, po 200 na sat, da ne govorim da se uto pojavi i sunce koje ti istopi limariju, a gume pobele.
To su moje dileme oko usudjivanja, a ne sama Panda ili moje vozacko iskustvo. Tu je jos i nabavka individualne, umesto kolektivne vize, zeleni kartoni, medjunarodne vozacke dozvole, osiguranje vozila za ino - fluo-prsluci i aparati za pozar, koji su preko obavezni i td. i td.
No i mpored svega uzitak i mogucnost vozikanja po okolini, me i dalje lomi da se ipak uputim tamo kolima.
Pozz

 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.02.2008. u 15:49 - pre 196 meseci
Bravo, Roberto, dakle i mi na Dorcolu pumpu za trku imamo. Jedino mi je neprijatno sto tamo retko svracam - zbog potrosnje
i zbog toga sto kad stanem u red svi gledaju u moj auto? Zadni put sam u redu bio iza HUMMERA H-4, a iza mene je stao tip sa belim Bentlijem. Verovatno su se pitali sta cu ja tu i sta to ja vozim?
Pozz
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.02.2008. u 15:53 - pre 196 meseci
Usput, svi koji ste mi slali PP, imate odgovore, i Veliki pozdrav za Pecu.
Peco, davaj izvestaj.
Kuntalo, gdej si?
Sijalice Halogene 45 W? - mislim da cu probati

pozz
 
Odgovor na temu

D.B.

Član broj: 174235
Poruke: 21
89.216.109.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.02.2008. u 18:22 - pre 196 meseci
Veliki pozdrav svim Pandistima!
Ja sam budući vlasnik Pande i oduševljen sam onim što sam pročitao na ovom forumu, koji sam danas pronašao.
Svaka vam čast na entuzijazmu i na velikoj pomoći koju nesebično pružate drugima!
Moram prvo da pročitam sve ono o čemu ste pisali, a onda se nadam da ćete i meni pomoći informacijama i savetima.
Pozdrav, D.B.
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.02.2008. u 18:30 - pre 196 meseci
Aco, sto razloga da se ne ide na put sa pandom, u svemu se slažem sa tobom, mene muči jedna stvar, da panda ima karburator, na kraj sveta, sa ovom elektronikom ne znam, u stvari, svi mi vozimo automobile koji su na licitaciji prodavani iz ne znam kog razloga i nismo baš sigurni u njih, mada sam prešao preko 20000 bez kvara, mašina ne troši ulje, ipak crv sumnje postoji, u Srbiji gde god poželiš, u inostranstvo, mora se razmisliti. Majstor koji je gledao pandu kaže da sa ovim motorima nema problema, da prelaze po 400000 km i da kvarova nema, ali meni padne napamet samo da mi auto bude mrtav negde u grčkoj na auto putu na 60 stepeni i ja se ohladim. Dakle, na konsultacije kod lexan ili nekog drugog majstora koji će ti reći da ili ne. Što se farova tiče, halogene sijalice su otprilike 100% efikasnije od običnih sijalica iste snage. POstoje halogene sijalice snage 40/45 W sa R2 standardnim grlom upravo za ovakve slučajeve kao što smo mi. Panda nema instalaciju za sijalice 55/60 W, t.j. nema rele za svetla, a i presek kablova mi je sumnjiv, roberto, desiće ti se nešto kada najmanje budeš očekivao (marfijev zakon), zato ti preporučujem da staviš adekvatnu instalaciju ili da sijalice zameniš sa ovima manje snage. Halogena sijalica 40/45 W sa R2 grlom košta 450 dinara, a 55/60 W isto sa R2 grlom 250 dinara, ko hoće da sazna gde ih može nabaviti dobiće PP. Najčešći uzrok požara na automobilima su neispravne instalacije i nestručne intervencije. Na kraju, mene od puta u inostranstvo odvraćaju jedino ovi razlozi koje sam naveo, ali što reći za ovu lagunu koju si naveo, tek sa takvim automobilom je ići na put frka, a jedini razlog je novac. Komp za pandu je verovatno isti kao kod punta, mom poznaniku je otišao komp na puntu u grčkoj. Mrtav auto star 3 godine sa pređenih 25000 na 60 stepeni, na auto putu, 1500 ojra. Nema pravila, t.j. ima, nemojte ići na put bez dovoljno novaca bez obzira šta vozite, po meni jedino pravilo. Što se tiče ovih besnih automobila ne znam šta bi me nateralo da kupim hamera, bentli je već nešto drugo. Gde vam se nalazi ta pumpa na dorćolu da malo častim mog bentlija. Kuntalo gde si, tebe ćemo zadužitri za administraciju našeg budućeg kluba, da li si ispeglao bentlija? POzz!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.02.2008. u 18:39 - pre 196 meseci
D.B. welcome!!!!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 06:39 - pre 196 meseci
Pozdrav za DB-a
Procitaj sve i slobodno pitaj.
Dobrodosao u klub Panda Serbia.
Pozz
 
Odgovor na temu

D.B.

Član broj: 174235
Poruke: 21
89.216.109.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 08:09 - pre 196 meseci
Kaparisao sam, na placu u Novom Sadu, Pandu city van 2003. godište. To je onaj crveni model italijanskog Telekoma. Cena je 2.200 € (sa carinom i porezom). Za 2002. godište cena je 2.000 €. Plaća se isključivo kešom, u evrima. Biće ocarinjen za 2-3 nedelje, pa će me tada pozvati da ga uzmem.
Prodavac mi reče da su prodali oko 800 komada i da ih neće više uvoziti. Zato, koga zanima, nek požuri u Novi Sad. Na placu ih ima još oko 150 komada (samo city van, nema classic-a), skoro svi 2002. godište. Jedan majstor mi reče da uzmem bilo koji primerak 2003. godište iz ove poslednje ture (oko 50 kom.) koja tek treba da se carini, jer su ti svi dobri. Poveo sam majstora i odabrao jedan primerak, čiji ću ponosni vlasnik postati za par nedelja.
Prva stvar, kilometraža. Na svim primercima je oko 20.000 km. a prodavac reče da dodam još stotku. Znači, svi su prešli oko 120.000 km. Meni treba za posao (mala štamparija) tako da ga neću (za sada) prepravljati u putnički. Prodavac mi reče ono što već znate. Prepravka u putnički je oko 250 € (nije mi rekao ko to radi), a registracija za teretni je oko 50 € skuplja od registracije za putnički. Primerak koji sam odabrao je prilično očuvan. Nije udaran, gume su vrlo dobre (čak i na rezervnom točku), ništa mu ne fali od sitnih delova, a motor u leru prede k'o mače. Na placu su svi zbijeni, tako da nisam mogao da ga provozam. Nadam se da sam dobro odabrao.
Ovo mi je prvi auto i moj najveći problem je što sam potpuni laik. Imam dozvolu 18 godina, ali sam vrlo malo vozio (ćaletovog Keca, kojeg je on održavao). Ja samo znam da sipam gorivo i vozim. Nećete mi verovati, ali nikad nisam ni točak zamenio. Zato mi ne zamerite ako vam postavim neko glupo pitanje:) Uložiću neki evro više za majstore, samo da dobro utegnem sve što treba, jer ako mi, ne daj Bože, auto stane na putu, ja mogu da uradim samo 2 stvari: da ga zaključam i da pozovem taksi:) Eto, ima nas i takvih. Za početak 2 pitanja: Koji je redosled poteza po uzimanju auta. Veliki servis, tehnički pregled, registracija? I drugo, da li da ugradim gas?
Veliki pozdrav svim Pandistima, D.B.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

acins
vladimir acin
ZR

Član broj: 144719
Poruke: 9
*.ns.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 09:17 - pre 196 meseci
Pozdrav svima.
pratim ovaj forum skoro od samog pocetka, i pre nego sto sam kupio pandu, pa hajde i ja malo da se ukljucim u diskusiju. posedujem (tj. moj tata) crvenu pandu, kupljena je na placu u ns za 2000e u decembru. ubacio sam bocna stakla i sediste dok jos nisam nasao 3. vrata (povoljno). sediste sam ubacio od Yugica, platio sam ga 1000 din. i uz manje prepravke uspeo da ih ubacim. za orginal su mi trazili 150e.
vidim da aca ima problema sa farovima. moji su pre sredjivanja bili kao blago zamagljeni iznutra i dosta su se lose videli nocu. ovo sam resio tako sto sam ih skinuo sa auta, i obrisao iznutra. problem je sto se staklo ne moze odvojiti od ostatka fara pa se sve mora odratiti kroz otvor za sijalicu. prvo se skine metalna casica koja se nalazi ispred sijalice, da bi se doslo do samog stakla. od alata sam koristio elastičnu hvataljku sa tri pipka, (verovatno mnogi od vas to imaju) u koju sam uhvatio vatu natopljnu alkoholom. iznenadio sam se koliko su vate bile crne. posle toga sam koristio vatu natopljenu mer-om za pranje stakala i na kraju sam prebrisao sa suvom krpicom za naocare da bih uklonio dlacice od vate. u pocetku sam se pribojavao da obrisem samo ogledalo da ga ne bih ostetio, bilo mehanicki ili alkoholom ali sam probao na jednom delu i nije doslo do ikakvih promena. i ono je bilo prljavo, nije se videlo na njemu vec na krpi. casice nisam vratio, ne zaslepljujem nikog ni bez njih. vratio sam orginalne Bosch-ove sijalice 40/45w. promena je bas primetna, mnogo se bolje vide svetla na putu. napominjem da farovi nisu bili blatnjavi iznutra, vec samo blago zamagljeni tj. oblozeni jako finom prasinom. planiram da ubacim halogenke pa bih zamolio da mi neko ko zna gde se mogu nabaviti R2 halogenke posalje info na PP.
ubrzo posto sam kupio auto, primetio sam da mi gubi rashladnu tecnost iz suda i to tokom noci kad se ohladi. sto duze stoji, sve vise tecnosti fali dok u voznji tj. kad je motor zagrejan nema gubitka. kako sam saznao, greska je tipicna za ove fiatove motore, jer dolazi do krivljenja glave i curenja tecnosti u cilindar (uglavnom 1.). nikakvih promena u radu motora nije bilo, jedino sam primetio gubitak tecnosti. kad smo skinuli glavu, nije se video nikakav trag curenja, obicno klip bude svetliji na mestu gde dobija tecnost i vidi se trag na dihtungu glave (ovo je iz tudjih iskustava). verovatno je u mom slucaju bio sam pocetak problema. glava je poravnata, uslajfovani ventili i stavljen nov dihtung glave. od onda vise nema gubitka tecnosti. moja panda ima 110.000 km. iznenedili smo se kad smo skinuli glavu, na cilindrima nije bilo vidljivih, opipljivih tragova istrosenosti motora. nije bilo razlike u istrosenosti dela cilindra po kome idu karike i gornjeg dela. glava je bila cista bez tragova grezi, tako da je motor u odlicnom stanju i posle vise od 100.000 km. samo za primer da uzmem yuga kog smo imali do pre 10 god. kome smo skidali glavu na 92.000 km. (tati je zupcasti kajs uhvatio neki kabel pa je iskrivio par ventila). kod njega je razlika na cilindrima bila opipljiva i jasno vidljiva. samo da kazem da je yugo bio redovno odrzavan, vozen na plin, sipano iskljucivo shell ulje sa njihove pumpe. yugo je bio iz one "zlatne" serije proizveden 1989. god. prodali smo ga prijatellju koji ga je vozio do 230.000 tj. do generalne. ovo sam napiso cisto da vidite koliko je vise bio istrosen motor na yugu koji je imao 15000km manje od pande a preso je 230.000 do generalne. tako da su verovatno tacne one price o 350-400 000 km za pandin motor. osim ovoga, na pandi sam promenio ulje u menjcu, motoru, sipao sam OMV polusintetiku 10w 40, jer sam nekako najsigurniji da je to sto pise da jeste. nisam radio dijagnostiku, niti cistio dizne, motor radi lepo, vuce ko lud.....toliko od mene za prvi put.
caosss
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 09:28 - pre 196 meseci
Množimo se, acins dobro nam došao!!!

POzz!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 10:22 - pre 196 meseci
Bravo, Bravo, svim novim kupcima, i cestitam na 100% pravoj odluci o kupovini.

Generalno nemojte da brinete o kilometrazi, samo brinite o ostem stanju vozila, motora, sklopova.

Nakon nabavke ide uobicajen srednji servis i dijagnostika.

Te ako su vam ljubimci dosli u ruke sa 120.000 km, to im je tek trecina radnog veka.

Za DB-a, - moje misljenje je da je Panda idealna za mali biznis. Juce u Beogradu sam video jednu belu Van verziju sa sve reklamom Vinarije Coka, ne samo da je izgledala lepo, nego se i promuvala kroz ovu BG guzvu ko zmaj a foto tapet - grozdje u cokotima na bocnom zadnjem delu dosta je ulepsalo sam spartanski dizajn.

O motoru mislim da smo dosta toga rekli u odeljku FIRE ali uvek je dobrodoslo i neko licno zapazanje i iskustvo - kao sto ga je dao Acins i drugi.

Dobri su Acinsovi komentari za farove, i mozda bi i ja trebalo da proverim cistocu unutar istih, mada se sa spolja ne vidi prisustvo one fine prasine - a sigurno je ima bar onoliko koliko se nahvata na ekranu od monitora ili TV aparata. Koliko ja znam za ciscenje je idealna smesa od 50% alkohola i 50% vode - zvana refiktat, pa sa ocisti sa nekom mekanom krpicom (sa time fotografi odradjuju objektive kamera). To ne steti pod uslovom da se unutrasnjost dobro osusi i provetri pre ponovnog zatvaranja. Ako tu dodamo i halogenke od 45W, poboljsanje bi trebalo da se primeti.
Ova moja panda jos i ima prekidac za elektronsko stelovanje visine farova, pa i tu treba naci odgovarajuci polozaj, najbolje kad si parkiran ispred nekog zida, pa okreces dugme (dole sa leve strane ispod upravljaca) dok ne nadjes polozaj koji najbolje baca, u zavisnosti od napunjenosti vozila putnicima i teretom.

Jos jednom dobrodosli svi

Pozz

 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 14:58 - pre 196 meseci
Poruka za DB-a

Nakon preuzimanja sa placa, sledi ti tehnicki pregled, uplata nekoliko uplatnica, koja obicno moze da se zavrsi tamo gde i tehnicki pregled, sledi uplata osiguranja i pakovanje dokumentacije koju dobijes uz vozilo, zatim odlazak u MUP, da dobijes saobracajnu dozvolu i tablice. Proveris podatke u dozvoli, pre nego napustis salter MUP/a (znaju da pogrese neki podatak tako da doooobro proveri sve podatke) usrafi tablice u plasticne branike i to je to. To je u moje vreme kostalo 10-12 iljadarki.

Kada ti budu predavali vozilo, proveri sve podatke o broju sasije, motora, da li ima odjavu iz italije, carinsku deklaraciju izdatu prilikom uvoza (JCI) obrazac, da li imaju racun o placenoj carini i PDV/u, koji se placa prilikom carinjenja, - bela faktura carine, da li imas original fakturu od firme koja ti je prodala Pandu, u kojij stoje svi podaci o vozilu, broj sasije motora, kubikaze, tip, cena i OBAVEZNO da je iskazan PDV, i da je uz tu fakturu priheftan fiskalni isecak u kome je iskazan PDV broj PIB/a itd., itd., i iz koga se vidi da je ceo iznos placen. Neka te ne iznenadi razlika izmedju dinarskih iznosa i iznosa koji si stvarno predao prodavcu, jer i toga ima, nije pravilo, ali i toga ima. Porad toga treba da ti daju i svoju registraciju (UVERENJE) da su registrovani i ovlasceni da se bave uvozom polovnih putnickih vozila, i potvrdu da je auto dovezen na sleperu, jer to traze za vozila uvezena iz Italije. To sve spoj sa polisom osiguranja i izvestajem o obavljenom tehnickom pregledu, prilozi sve uplatnice za takse i stani u red u MUP/u. Tamo ce ti poturiti da potpises izjavu da si saglasan da narednih cini mi se 60 dana neces otudjiti vozilo, te da ako se ispostavi da je za njim u Italiji raspisana poternica da si obavezan da ga predas MUP/u i da vratis saobracajnu. iako je to suludo, bez toga ti nece dati dozvolu i tablice. Potpisi i moli se tih 60 dana svaki dan, i uvece i ujutru. obicno sve bude ok, obzirom da su to vozila sa tendera, ali, svrati ipak i do crkve. U slucaju da nesto podje po zlu, ostajes i bez kola i bez para.

Tek kad sve to zavrsis, malko ga vozi jedno 500 km, da vidis sta sve i kako funkcionise, sta lupka, sta se cuje itd pa svrati do majstora na godisnji servis, i kod trapadzije na stelovanje. Ostalo smo uglavnom opisali

Pozdrav
 
Odgovor na temu

D.B.

Član broj: 174235
Poruke: 21
89.216.109.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 17:23 - pre 196 meseci
Hvala Aco na detaljnom objašnjenju. Ostaje mi još samo da uvežbam molitve:)
Nisam čuo tvoje mišljenje, (a i malo na ovom forumu uopšte), o ugradnji gasa. Kakva su tu iskustva?
Ako ću da vozim Pandicu još oko 280.000 km (do tih famoznih 400.000), ja bih da se prebacim na gas, da me manje košta prevoz.
Pozdrav, D.B.
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-4.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 19:15 - pre 196 meseci
Pandadzije, izvinjavam se svima na kasnjenju ali tek danas sam auto preuzeo i kao novi clan zajednice pandadzija evo me, tu sam!

Kako je sve pocelo.

Pre 2 meseca, na jednom od placeva preko puta buvljaka (a nije onaj drugi koji u svom nazivu nosi ime crnog kontinenta), vec onaj prvi koji valja uglavnom polovne Renoe i nove Dacie, opazih nekoliko Pandi.

Posto su na onom drugom placu uglavnom crveni city vanovi po 2800e, a vanove sam zbog daljih peripetija oko preradjivanja izbegavao, pogledah na prvom placu nekoliko belih, i u originalu putnickih pandi. Kada sam opazio cifru ispod sajbne od 3000 eura, upitah matorog baju, koji na placu radi kao prodavac (inace ispostavilo se kasnije tezak ljakse, nesto poput seoskog mangupa, tip djilkosha koji ispred seoske zadruge gricka semenke, pljucka po prasini i dobacuje seljancicama), da li je cena od 3000e stvarna ili je papir sa cenom greskom stavljen na pandu. Baja mi je nadrkano odbrusio da je to cena za pandu, da oni garantuju za kilometrazu, zakleo se u postenje firme i rekao da su automobili koji oni prodaju fantasticni, besprekorni, ma nema da brinem i tako to.. Zahvalih se i odoh svojim putem.

Pre oko 15 dana svratih ponovo do tog placa gde je preostala samo jedna panda zaturena u samom cosku, ali bez cene. Pitah onog istog ljaksea koja je cena, na sta mi odbrusi jos nadrkanije da je cena spustena sa prvobitnih 3000e, a kada sam se malo vise zainteresovao za novu cenu, ljakse rece da je prodata i da nema pojma zasto je vec nisu oterali sa placa. Odoh kuci i na sajtu ove firme pozvah jedan od navedenih telefona da proverim da li je prodata, jer je ljakse sa placa delovao maksimalno sumnjivo. Na telefon se javio lik (necu pominjati imena) predstavio se kao glavni menadzer prodaje, proverio ono o pandi i rekao da panda sigurno nije prodata, da je cena spustena na 2800e jer je poslednja i da se mozemo dogovoriti jos oko cene ukoliko placam kesom. Uz to je isla obavezna tirada o legalnosti automobila koje prodaju, autenticnosti kilometraza, da oni kupuju samo proverene automobile itd. Vec sutra odoh do placa i sada od drugog prodavca koji se ispostavio kao korektan, dobih kljuceve i sedoh u auto na cijem je satu bilo 91020 km. Auto je 2001 godiste i spolja i iznutra se ucinio OK, pa okrenuh kljuc u nameri da ga upalim ali je auto bio potpuno mrtav tj. bez struje. Momci sa placa su doneli buster i drugi akumulator ali je auto i dalje bio mrtav. Nista, odem ja kuci i pozovem majstora iz Dobanovaca (Roberto hvala ti do neba !), pitah ga da li moze da pogleda Pandu, naravno moze kaze on, i vec sutradan se nadjosmo na placu majstor, njegov kompjuter i ja. Odmah je provalio da je pregoreo glavni osigurac od 80A, premostio zicom osigurac, i Panda je upalila. Vrednosti koje je ocitao komp. su bile OK, auto nije bio udaran i delovao je zaista sasvim u redu. Unutar auta na polici je bilo upustvo na zabarskom, brdo nekih putnih naloga i polisa osiguranja od 2001 do 2007. Malo procesljah po papirima i videh da je auto pripadao firmi iz Milana koja se bavi prodajom uredjaja za preciscavanje vode (imaju i sajt na internetu), rekao bi da ga je samo jedan covek vozio uz sve to nepusac jer je piksla bukvalno nova i resih da pozovem onog glavnog menadzera prodaje. Dogovor je odmah pao, auto ide za 2400 evra + nov akumulator posto placam u kesu. Odoh do njihove centrale na starom sajmistu, napravismo ugovor, kad ono manager poce znate ovo, ono na svim pandama koje smo prodali nismo mogli da ocitamo broj motora jer je korodirao !!!, pa smo u MUP-u morali da prekucamo broj motora o nasem trosku, ali ako budemo morali to cemo i na vasoj Pandi. Kao nema frke, to se u roku prepodneva radi, ma nema da brinem nista. Dobro rekoh, uzdahnuh i iskesirah pare u nadi da ce sve biti OK na kraju..

Kraj prvog dela
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-4.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 21:03 - pre 196 meseci
Elem, posto je to bio dan sada vec cuvenog mitinga (prosli cetvrtak), manager mi rece, znate danas je haos u saobracaju, ali vec sutra cemo mi pandu na slep, i kada je doteramo kod nas na tehnicki ima da vidimo broj motora, i ako je sve OK pravimo sve papire kako bi u MUPu mogao da je registrujem. Kao, znate danas je miting, danas necemo, sutra u petak auto dovozimo, ako ne stignemo sve da zavrsimo da se cujemo u ponedeljak. U redu rekoh. U ponedeljak pozvah managera, kad on poce, znate ja sam na sastanku za sve inormacije obratite se mom zameniku na taj i taj telefon. Pozovem zamenika, kazem dobar dan jeste li ocitali broj motora na mojoj pandi, kad on rece: Izvinite kojoj Pandi, mi nemamo vise pande na prodaju. Rekoh onu poslednju sa placa, kad cuh, aaaa pa ta je prodata. Naravno da je prodata, kazem ja, kupio sam je u cetrvtak! Sa druge strane tajac od pola minuta ! Kasnije se ispostavilo da je cuvana za zamenikovog rodjaka koji se premisljao duze vreme jer nije uspeo da je upali. Dobro, kaze zamenik, odmah ce da proveri da li broj motora ocitan i da mi javi u roku od pola sata. Naravno nije se javio ni posle 3 sata. Pozovem ga, kad ono, znate auto se upravo tovari na slep kako bi ga prebacili sa placa kod buvljaka do starog sajmista, cim stigne kod njih na tehnicki javice se. Posle 2,5 sati nejavljanja, ponovo pozovem. Kaze zamenik, evo samo sto je otisao slep kamion na plac po auto?!? Kazem, pa rekli ste pre 2,5 sati da ga tovare, kako je sada otisao? Odgovor: znate ja radim 5 poslova istovremeno, ajde sutra ujutro da se cujemo. Ajde, kazem ja i ujutro pozovem zamenika. Izvinite, kazem jeste li uspeli da procitate broj motora. Kog motora pita zamenik. Doslo mi je da mu kazem AVIONSKOG kretenu jedan, kada se covek pribrao, kao aaaaa to ste vi, znate evo danas cemo da pandu da natovarimo na slep, sigurno, ma kad vam kazem i tako to. Ajde, da se cujemo oko 14h. Pozovem, kad ono, znate broj motora je korodirao, moracemo sutra na ukucavanje, ma nema da brinete bice to brzo, ajde sutra ujutru da vam se javim. Naravni, zamenik se nije javio te ga okrenem ponovo, kad ono krenu nova serija baronisanja. Evo krenuo slep sa pandom u MUP na ukucavanje, pa posle 3 sata pozovem, kad ono, znate samo sto nije krenuo na ukucavanje, sad ce, ma bice danas sve gotovo, nema frke opusteno, bice to danas sve zavrseno, pa cete do kraja dana moci u MUP-u da registrujete auto itd. Posle nekoliko poziva sa moje strane (zamenik je samo jednom odrzao obecanje i stvarno se javio), ponovo iste price, kao znate proverio sam, bas sad kucaju broj motora, u roku od sat vremena vracaju auto na staro sajmiste. Vidim da lazu ko kerovi, pukne mi film i oko 15h odem kod njih u centralu na staro sajmiste. U kancelariji zateknem glavnog managera, pitam jel znate kada sam ja kupio auto i sta ste obecali. Tip sleze ramenima (u fazonu sta da ti radim), kao evo sad ce zamenik, u to ulazi u kancelariju zamenik, odma zove sofera slepa na mobilni. Utesnim glasom kaze, evo sve je gotovo, slep se sad spusta niz kalemegdan, samo da predje brankov most i tu je. OK, ajde nek predje, kazem ja i pitam jeste li stavili nov akumulator kako smo se dogovorili. Ponovo razmena tupavih pogleda, kao videcemo, ma bice to. Posle sat i po spustanja slepa sa kalimegdana, stize i moja panda. Naravno, novog akumulatora nema u autu, a tu je vec kraj radnog vremena, spremise mi sve papire za registraciju. Auto je prosao tehnicki pregled, pre ukucavanja a navodno i kada su ga skinuli sa slepera kojim je stigao iz Italije. Kazu, znate dok vi sutra ujutru (danas) registrujete auto, mi cemo da skinemo nalepnice sa auta, operemo auto spolja i iznutra, stavimo nov akumulator, ma bice ko nov. Debelo nadrkan odlazim kuci.

Registracija.

Jutros dodjem medju prvima u stanicu policije u centru grada (ona koja u petooktobarskim demonstracijama osvojena od strane demonstranata), vidim drugi sam u redu, mislim se bice super, imam sve papire i novac, ima sve odmah da zavrsim i da stignem na posao sa manjim zakasnjenjem nego sto sam planirao. Dodjem na red, kraljica saltera uze svu dokumentaciju i uplatnice i krenu u petnaestominutno studiranje dokumentacije. I tada krenu zlo:

Gde vam je originalni racun iz MUP-a po kome su vam ukucali motor? Kazem eto ga isped vas. Kraljica saltera prosikta: A gde je drugi, trebalo je da vam daju jos jedan isti? Pojma nemam, kazem samo taj su mi dali. Kaze salterusa, kao ajde nek ovako prodje da vas sad ne vracam (kao danas je dobre volje). Ponovo desetominutno studiranje JCI, papira iz MUP- o ukucavanju, papira speditera koji je dovezao auto iz Italije, fakture, izjave speditera, registracionog lista, saobracajne dozvole iz Italije, i na kraju zakljucak: Nema pecata uvoznika na izjavi speditera da je auto dovezen na kamionu tih i tih reg. tablica, i da je auto usao u zemlju bez registarskih tablica na sebi. Nemate kompletnu dokumentaciju, kad nabavite novu izjavu speditera sa pecatom uvozika vi ponovo dodjite. Proturi mi nazad kroz salter dokumenta i prozva sledeceg.

U tom trenutku ne znajuci dal da j**em mater salterusi ili zameniku, okrenuh zamenika na mobilni. Ispricam da su me vratili zbog pecata koji nedostaje, zamenik polude, kaze sad ce da sedne u kola da donese pecat, ma te salteruse su budale koje rade na registraciji, uvek nesto zakeraju, sad kad dodje ima da im j**e kevu svima, ima odma da ide kod nacelinka da ih sve prijavi. Kaze daj mi na mobilni tu glupacu da joj objasnim u sta treba da gleda u dokumentaciji koju sam ti dao. Naravno, ova nije htela ni da cuje da razgovara sa zamenikom i ponovo mi je nadrkano rekla da dodjem ponovo kad sve prikupim kako mi je kazala.

Ponovo pozovem zamenika, kad ovaj poce, znate do sada smo prodali 1500 automobila, na sta bi licilo kada bi za svaki dolazio u policiju da na odeljenju za registraciju raspredam sa salterusama. WHAT !I! Jel dolazite odmah kako ste pre 5 minuta rekli ili ne, pitam ga, kad on rece ima pecat uvoznika na fakturi gde pisu i podaci o broju tablica kamiona koje je dovazao auto, probaj da joj objasnis jos jednom. Ponovo pridjoh salteru i ponovih to pokazujuci glupaci sa druge strane stakla i pecat i ostalo….

Kaze, dajte da pogledamo, joj pa stvarno ima pecat, ma dajte bacite oni izjavu speditera koja nas je samo zbunila sve, evo vi ste na redu samo da zavrsim sa gospodinom (koji je prvobitno bio posle mene). Gospodinu su na parkingu ukrali jednu tablicu, pa je morao da izvadi nove tablice i novu saobracajnu. Sve se oteglo u nedogled, sluzbenice rade polako, bez zurbe, sve je trajalo kao da su mu iza saltera onim manikiranim prsticima sekle tablu lima i pravile rucno tablice. Mi smo rulja koja je ionako zbog njih tu, ko nas jebe. I posle jutarnjeg radjanja mecke, pokidanih zivaca izadjoh iz one smrdljive zgrade sa novom saobracajnom i novim tablicama. Pozovem zamenika, kazem evo imam tablice, doci cu posle posla u 16:30 po auto. Kaze, evo sad smo skinuli nalepnice, oprali ga, ma znas kakav je auto, ko nov bre, neces moci da ga prepoznas. Tu sam ja do 18h, samo dodji cekacu te.

Kraj drugog dela


[Ovu poruku je menjao peckoni dana 28.02.2008. u 22:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-4.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub28.02.2008. u 21:45 - pre 196 meseci
Isporuka.

Dodjem tacno u 16:30h, pitam momka koji radi tamo, gde je zamenik (da mu ne pominjem ime), on me gleda, kaze, a vi ste za pandu, znate, ovaj, onaj, pa nije zamenik tu. Kako nije tu, pitam. Kaze, nije tu otisao, nece se danas vracati, ja cu da vam isporucim auto. Ajde, mislim se isporucite ga vec jednom. Dodjemo do auta, stvarno opran spolja i iznutra, nalepnice skinute kao da su ih nogama skidali, ladno se poznaje sve na beloj farbi. Kazem sta je ovo, mislio sam da se nece poznavati tamo gde su bile nalepnice, kaze kao nije moglo bolje, znate momci su se bas trudili. Vidim nov akumulator stavljen, tu je i garancija za njega, sipana neka rashladna tecnost u onu posudu, tu je dizalica i rez. tocak. Pogledam sa strane kad ono sve 4 nove gume sunce ti j**bem. Firma zamenila o svom trosku sve 4 gume (naravno, marka nikad, ali nikad cuo), mislim se dobro je, verovatno su mislili da se izvuku za onolika drkanja koja sam doziveo. Pogledam sa desne strane kad ono auto uprskan nekom crnom bojom po blatobranu sve do vrata. Pitam sta je ovo, kaze, znas kad su ga danas vozili na pranje presli su preko tek asfaltiranog kolovoza pa je to od bitumena, ne moze da se skine (opet kao momci u perionici probali, ali nemaju neki specijalni razredjivac da ne bi sjebali farbu obicnim razredjivacem). I na kraju rece. Mislim, kaze momce, ne bi bilo lose da ispoliras auto negde, da se potpuno skinu tragovi nalepnice koji se vide, nek te u zdravlju sluzi, ajd zdravo.

Ajd zdravo, rekoh mu, sedoh u auto i odoh.


Zakljucak

Sta reci na kraju? Registracija sa tehnickim pregledom je kostala 12200 dinara okruglo. Ukucavanje novog broja motora je islo na trosak prodavca, naravno. Dobio sam nove gume na poklon, kao iznenadjenje. Dobio sam i fleku od bitumena na beloj boji kao i tragove nalepnice, kao iznenadjenje, takodje. Naravno, iskustvo koje je ostalo nakon svih lagarija i vozanja, drama u salter sali za registraciju, je nezaboravno. Mogu samo da zamislim kroz sta sve prolaze oni koji se odluce da sami uvezu auto (profesionalne preprodavce ne racunam, naravno). Auto je kod mene na parkingu i sutra ide u dobanovce kod majstora na zamenu ulja, rashladne tecnosti, verovatno ce plocice i diskovi da se menjaju jer pri kocenju struze, menjac krci kada se ubacuje u trecu, videcemo sta me jos ceka od troskova.


Nadam se da buduci kupci Pande nece proci kroz sve ovo kroz sta sam ja prosao. Neka je na cast renomiranoj firmi sa starog sajmista koja pored novih prodaje i polovna vozila. Na vise mesta na intenetu sam naisao na uglavnom pozitivna iskustva ljudi koji su kod njih kupili polovna kola. Neki ih cak i hvale.

Ipak treba biti realan. Ovo je Balkan, Srbija brate. Iznenadjenje je kada neko ispostuje dato obecanje, prava je senzacija kada naidjete na nekoga ko je zaista korektan i uradi ono sto je sam obecao. A ono drugo tipa, ma burazeru opusteno, bice kad ti ja kazem, ma nema da nema, pa mi smo bre prodali toliko auta, evo javljam ti se odma, samo da odnesem tetki lek, sad cu da dodjem i slicno, pa to ionako svi dozivljavamo svakoga dana. Postenje se u ovoj zemlji ne ceni kao vrlina, vec kao glupost postenog i naivnost onoga koji u to poveruje.

Ja sam ipak zadovoljan, sada kada gledam mog kockastog lepotana Pandu Young 1.1, a to je ipak najvaznije. Siroti Italijani nisu ni mogli da pomisle koliko ce se Srba obradovati polovnim vanovima koji su kupovani u Italiji za plafon 1000 do 1500 eura sa predjenih 100 000 km. Na ino-fakturi koju sam dobio (za koju sve manje mislim da je fiktivna zbog placanja manje carine) lepo pise da je auto placen 1000 eura u Italiji.

Drago mi je da sam vam se pridruzio, Pandu voze skromni i dobri ljudi, neko ovde rece. Na kraju krajeva, da sam imao vise kinte mozda bih uzeo nesto drugo (nasao sam jednog bas dobrog matiza nakrcanog opremom za 4k eura), ali sam zbog Pande usao skoro 500 evra u minus na tekucem i isprsio se maksimalno, tako da je tu i moj finansijski limit. Sta drugo i kupiti u Srbiji sa prosecnom platom?


Pozdrav svima, a pogotovu Robertu i Aci sa dorcola.

p.s.

Nadam se da vas nisam ugusio. Jel neko zna gde se moze polirati auto a da se uradi kako valja i posto je to zadovoljstvo?


[Ovu poruku je menjao peckoni dana 28.02.2008. u 22:57 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao peckoni dana 28.02.2008. u 22:58 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao peckoni dana 28.02.2008. u 23:00 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao peckoni dana 28.02.2008. u 23:02 GMT+1]
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub29.02.2008. u 08:42 - pre 196 meseci
Baš su te navozali, samo zato što je nekome bila obećana pa je greškom došla u prave ruke. Zato ćeš biti nagrađen dobrim automobilom!!!! POzzz!!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119981 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.