Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119962 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub29.02.2008. u 09:59 - pre 196 meseci
Peckoni, bravo na detaljnom opisu procedure.
Sav sam se najezio, jer citajuci tvoje tekstove, ponovo se setih slicne situacije koju sam prosao u MUP/u na salteru. Posto sam sa dorcola, samo se setim kako su ti isti - hvatali tutanj u jednoj drugoj situaciji u proslosti. Plakali su ko deca, a salteruse....... cudo da su zaboravile da smo ih pustali uplakane u stanove da idu u toalet od straha. Uh, kako se brzo neke stvari zaborave?

No dobro, sad kad je auto tu, uzivaj u njemu, cak sam siguran da ces uzivati i vise nego sto si ocekivao.
Pozdravi Lexana, i kad budes na servisu, zamoli ga da ti pogleda sajle koje idu od rucice menjaca do samog menjaca (Panda nema stangle i poluge sa gomi-zglobovima od rucice do kucista menjaca, nego se izbor brzina vrsi pomocu dve sajle koje idu od rucice menjaca do kucista menjaca) pa je verovatno potrebno da odredjene sklopove sajli i sl. podmaze litilumskom mascu, i da nasteluje duzinu sajli (to se sve podesava) tako da ti ne krci kad ubacujes u trecu. Tu ispod rucice menjaca, postoji jedna metalna matrica, u obliku tehnickog cirilicnog slova zh ili dvostrukog E, po kojoj se krece rucica radi izbora brzine. Ponekad od malo zustrijeg saltovanja kanali te matrice se po coskovima ostete od trenja i jakog saltanja (ko na kecu) pa se taj lim sa sablonom zaobli na coskovima, i onda zato malo teze upada u neku po svemu sudeci najcesce koriscenu brzinu (a to je 3-ca). Kad se sve to podmaze i kad naviknes na hod rucice, vise nece krcati.
Jos nesto sto smo cini mi se svi prosli, ako primetis da ti nesto lupka kad u krtetanju naglo oduzmes ili dodas gas, to nisu gremelini, nego sa istom tom mascu (litijumskom - onom zelenom za razne sklopove u masinstvu - ima to po farbarama) debelo nacopaj one kardanske zglobove na osovini volana - ima ih dva ispod table, dole ispod police, iznad pedala gasa, kocnice i kvacila. Kad budes podmazivo, skroz ih obmotaj - utopi ih u mast, i onda se gremlini smire, i nema vise tup-tup, lup-lup. Ne secam se ko mi je to ovde na forumu otkrio, ali svaka mu cast - fora je genijalna, to nisu znali ni majstori.
Da te podsetim, kod zaamene ulja i filtera, moje misljenje je samo SELENIA, mada ima i drugih misljenja. Ako budes menjao paknove kocnica (ja jesam jer su bili na 2 milimetra), zamoli majstora da ti pokaze stare, jer bi na njima trebala da stoji oznaka fiat-lancia). Po tome ces znati da li je auto prethodno servisiran u zvanicnom servisu u IT, ili u nekoj supi sa turskim delovima. ja sam stavio LUCAS-ove paknove napred, a ovi pozadi su mi ostali stari, jer se nisu potrosili. Zubcasti remen i njegov lager za zatezanje promeni obavezno, cak i ako nije potrosen, jer on i od stajanja propada. Ja sam stavio neki Flenor, i neki italijanski lager, mada su i stari bili ok, ali tako mi je posavetovao moj serviser (nije Lexan). Proveri i NGK svecice, odnosno njihove zljebove, dokle su se potrosile. Boja svecica, i istrosenost elektroda (vidi se po tom zarezu na njima) dosta ce ti reci o radu motora i njegovoj istrosenosti) sagorevanju i sl. Ja sam jos i ultrazvucno ocistio brizgaljke, i ocistio leptir i grlo usisnika, jer mi je kompjuter ocitao da su zaprljani. nakon toga auto je radio OK, i nije bilo nikakvih problema sa motornim sklopom. Tereba jos proveriti i trapove, kugle, stangle i ceo donji postroj. Ipak sve stoji na njemu, a zna se kakvi su nasi putevi. Jos jedan savet: trebalo bi da si uz auto dobio (bar) dva kod kljuca, jedan manji plavi - taj ti je za svaki dan, i jedan malo veci, deblji bordo boje. taj bordo je MASTER, i u slucaju gubitka, samo sa njega mozes napraviti onaj plavi. Drugim recima plavi se ne moze kopirati. Zato ti je moj savet da taj bordo drzis van vozila, na sigurnom,
a da ovaj plavi (ili vise plavih ako si ih dobio) koristis u voznji. Kasnije u slucaju ne daj boze, sa onog bordo mozes dobiti kopiju, ali ako izgubis bordo, onda se sve mora prekodirati nanovo.
Poliranje je dobra ideja, i ja bi trebalo to da uradim, ali ne znam gde.

Sad malo za DB-a o gasu.
Ja nisam ugradjivao gas, ali koliko sam cuo na ovu nasu Pandu ide neki sekvencijalni i tako to, zbog ubrizgavanja, sto je malo skuplja varijanta. Generalno, to je jako isplativo za one koji malo vise voze, pogotovu po gradu, i cuo sam da tu nema nikakvih problema. potrosnja u litrima gasa je naravno 20-30 posto veca nego bezolovnog, ali uzimajuci u obzir cenu gasa, to je dosta jeftinija voznja. Neki kafic ovde u Str Bana, ima Pandojlu u kojoj vidim u gepeku sa leve strane, sasvim pristojnu bocu ali ne suvise veliku, i stalno se krecu sa tom Pandom negde, upale je po jedno 300 puta dnevno i vrate se za par minuta, dal dovlace pice ili ko zna. Koliko vidim nikakvih problema nemaju ni sa paljenjem, ni sa ganjanjem, cak se i potpisuju na raskrsnicama. Dakle ako imas toliko para, i ako ces ga ganjati malo vise po gradu / UGRADJUJ. Naravno pre toga digitron i cenovnik u ruke. Cini mi se da taj uredjaj sa svom bocom atestima i sta ti ja znam, koji pasuje na nasu Pandu ako je kvalitetniji i ugradjen kod ovlascenih distributera kosta od 800 - 1000 orja. Pa preracunaj neku kilometrazu sa cenom gasa i uredjaja i istu kilometrazu na bezolovni, i rezultat ce ti dati objasbnjenje za ili protiv.

Pozz



 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub29.02.2008. u 20:46 - pre 196 meseci
Peckoni, dobro nam dosao u klub, konacno! Pritom i svaka cast na konjskim zivcima. Da te sluzi legenda u zdravlju i veselju!

Veliki pozdrav drustvu, uz molbu za informaciji o prodavnicama/otpadima u kojima bih mogao kupiti hladnjak za Pandrina. Jedini koji sam nasao je sa drugog tipa kockice, sa posudom za antifriz na samom hladnjaku.

Ukoliko jos to nabavim, vidimo se kod Ace na dijagnostici.

OLA!
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub29.02.2008. u 21:44 - pre 196 meseci
Zovi lexan-majstora možda on ima neki kanal za nabavku!!! POzzz!!!
 
Odgovor na temu

D.B.

Član broj: 174235
Poruke: 21
89.216.109.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub29.02.2008. u 22:19 - pre 196 meseci
Još jednom hvala, Aco.
Pozdrav za Peckonija i nadam se da će mu Pandica pružiti mnogo više zadovoljstva nego što mu je pojela živaca u nabavci.
Pozdrav, D. B.
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.120.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub01.03.2008. u 09:48 - pre 196 meseci
Aco sto se tvog planiranog putesestvija tice mislim da je u pitanju samo avanturisticki duh i nista vise. Mozes da se igras Haklberi Fina ali razmisli hoce li to odgovarati tvojoj zeni i deci.
Mislim da je pravo resenje dobar putnicki autobus a kad stignes tamo vec ces uzeti novu pandu u renta caru. Na kraju krajeva treba i mi da saznamo kako sa ponasa nova panda!!!
Sto se tice farova,slobodno stavi halogene sijalice , a bas ako hoces mozez i da stavis slabije osigurace ako se bojis da ce nesto pregoreti!!


Peco, svaka cast na upornosti, ali kad sve saberes prosao si najmanje 300/400 evra jeftinije!
Prema tome zaboravi ovo neprijatno iskustvo i vozi. *** ce ti verovatno predloziti i da servisiras vodenu pumpu jer covek zna da je taj sklop kod pande slaba tacka, a ti razmisli hoces li ili ne. Nece te prisiljavati. U svakom slucaju znam da ce ti zameniti zupcasti, spaner, svecice, ulje, filtere, ako trazis ocitice i dizne . U svakom slucaju mislim da te nece rebnuti, a svoj deo ce odraditi posteno.
Pa nek je sa srecom!!!!
Pozdrav

[Ovu poruku je menjao momsab dana 01.03.2008. u 21:16 GMT+1]
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub01.03.2008. u 18:58 - pre 196 meseci
Evo danas uzeh auto od *** (zasto ga zovete *** ?), koji mi je zamenio diskove i plocice, kompletno ulje u menjacu jer ga nije bilo dovoljno, sve kaiseve, spaner i filtere, svecice, rashladnu tecnost, ulje u motoru, predihtovao dekl motora, dijagnostika rada motora i sve to je ukupno (delovi i ruke) iznelo 15100 dinara.

Zeljko je insistirao da sipa neko Marly ??? ulje za koje kaze da je kvalitetnije nego Selenia, te se slozih sa ovim ali kada mi je dao specifikaciju delova videh da stoji XEON 10W/40. Na samo jednom sajtu domaceg uvoznika (koji uvozi pomenuto Marly ulje) videh da se radi o polusintetickom ulju. Malo mi je cudno da nigde na netu ne nadjoh proizvodjaca ulja XEON. Bas cu da okrenem uvoznika u ponedeljak da vidim ko proizvodi ovo XEON ulje.

Inace auto ide ko zmaj. I *** kaze da je dobar. Posle bube 1200J (jel neko zainteresovan da je kupi dao bi je povoljno?) ovo je preporod. Uskoro cu i potrosnju da izmerim.

Jel neko stavljao gume 145 (ili mozda 155) na Pandinu felnu od 13 cola?

Od popravke mi ostaje da zamenim zadnji brisac (oni cije su Pande nastale prepravkom vanova u putnicke imaju obican zadnji brisac, poput brisaca soferke) ali
moja originale putnicka Panda ima drugaciji zadnji brisac tako da se mora u kompletu zameniti. I *** mi pomenu da treba i nosaci motora da se zamene.

Aco hvala za informaciju o kljucevima. Ja sam dobio 2 plava i jedan bordo malko deblji pa sam se bas pitao o cemu se radi.

Eto toliko.


A vi kako te?

[Ovu poruku je menjao momsab dana 01.03.2008. u 21:14 GMT+1]
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.99.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub01.03.2008. u 19:41 - pre 196 meseci
Peco ,nadam se da si zadovoljan cenom i uslugom! *** zovemo *** majstor zato sto mu je deo radionice gde se nalazi dizalica pokriven lexanom!!!
Ja licno smatram da si tebao sem ovoga da ipak zamenis zupcasti kais ali i za to ima vremena!!! Pa, prijatelju, nek te sluzi ,i nek trosi do 6l /100000km(salim se naravno_) 6.5/100km je savrseno!!!
Pozdrav

[Ovu poruku je menjao momsab dana 01.03.2008. u 21:15 GMT+1]
 
Odgovor na temu

momsab
Momčilo
Beograd, R.Srbija

Član broj: 2804
Poruke: 3041
89.216.97.*

Jabber: pitati@PP
Sajt: www.momsab.com


+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub01.03.2008. u 20:15 - pre 196 meseci
NAPOMENA: bez navodjenja imena majstora, placeva, servisera, prodavaca i slicno
hvala na razumevanju
Žena u krevetu i vino na stolu nikako ne smeju da čekaju. Jer, vino se greje a žena hladi.

-vinolog
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub01.03.2008. u 20:52 - pre 196 meseci
Peckoni, na nasoj Pandi su Uniroyal 155/65/R13, tako da nema problema sto se toga tice, a zadnji brisac, sem ukoliko kvar nije do samog nosaca, nemoj da menjas- dovoljno je da samo promenis metlicu, tj. gumu.
Usteda- drasticna!

Javi ako nameravas da stavljas muziku- polica za CD-Radio uredjaj vise izgleda nema, ali postoji fora za ugradnju 10-ki u prednja vrata.

Momsab i ostala postovana moderacijo, mislim da je jasno da apsolutno nikoga nismo nameravali da izreklamiramo, pa mi je malo smesno pozvezdavanje "lexana" u internom nadimku za majstora od preporuke.

Save the Panda!
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub01.03.2008. u 23:57 - pre 196 meseci
Zamenjen je i zupcasti kais i njegov spaner. Probacu da kupim samo gumu za metlicu koja ne moze da se skine sa nosaca, pa cu morati da vadim one metalne trakice koje drze gumu. Bice pipavo.

Upravo sam se vratio iz grada i svetlost koju nacaju ovi farovi je ocajna. Nista se ne vidi. Moracu da uzmem halogene (ako vec nisu u njoj halogene iz prve ugradnje). Prijatelj mi kaze da ove Pande nemaju servo, mada po kocenju mi deluje da ima.

Auto je pravi zvrk po gradu, sa bubom nisam smeno ni u ludilu da se upustim u precanje, a sa Pandishom kidam sve odreda na semaforu. Auto fantasticno ubrzava i to je ono sto mi u gradu treba jer cu ga 95% vremena koristiti u gradskoj voznji.

Za parkiranje i penjanje na trotoar je idealan, ma sta da vam pricam, znate i sami vec.

Sutra idem na onu austrijsku pumpu koja ima tri slova u svom nazivu, kazu da im je dobar benzin. Videcemo.



 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub02.03.2008. u 09:23 - pre 196 meseci
Bez brige, kad sam ja, ovako smotan, mogao da zamenim gumu brisaca, mocices i Ti.
Panda ima servo kocnice, mozes ga videti kad dignes rezervnu gumu, drugar Ti je verovatno ljubomoran.

Zvrk, a?
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.234.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub02.03.2008. u 20:36 - pre 196 meseci


Mladicu, MOMSAB,

Ovde, na ovoj diskusiji i prepisci smo svi jednostavni i skromni ljudi kojima se,dozvolices, ponekad moze desiti da u zelji da pomognu drugima ponekad i ne namerno prekrsime pravila ovog foruma. Mislim da je vasa primedba suvisna! No ako Vam postavljanje ovakve primedbe imponuje, onda , postovani Gospodine dipl.inz.org.n.-i.s. koji prihvata i razmatra,neka Vam bude. Ja se izvinjavam sto sam imenom pomenuo coveka koji nam je u par navrata svima pomogao da resimo neke poteskoce. Ne znam hoce li Vam nesto znaciti ako pomenutog strucnjaka iz domena servisiranja automobila u buduce zovemo XYZ majstor. Usput, ako niste razumeli , lexan mu nije ni ime ni prezime , nego upravo nacin da se metaforicki naglasi o kojoj je osobi rec. Probajte da ukucate u bilo kom pretrazivacu LEXAN i dobicete samo naziv jednog novog materijala za pokrivanje, izolaciju i sl!!!
U svakom slucaju, jos jednom se izvinjavam u svoje ime , a i u ime ostalih koji su( ne nemerno) prekrsili pravila ovog foruma!
Ponoviti se vise nece!
Pozdrav
Roberto
(mozda nije primereno i da se potpisem)
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub02.03.2008. u 21:16 - pre 196 meseci
Jel neko zna pouzdano koliko litara goriva staje u nase Pande, kada se sipa do chepa, tj. do vrha?



 
Odgovor na temu

salemfk
Aleksinac-Kragujevac

Član broj: 29295
Poruke: 155
*.dynamic.sbb.co.yu.



+17 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub02.03.2008. u 23:39 - pre 196 meseci
Pozdrav Pandistima!
Evo i ja sam skroz odlucio da auto koji kupujem bude Panda.
Fora je da sam za sada sakupio samo 2000€. A sve vise i vise sam nervozan kada cu pribaviti ostatak.(nadam se uskoro)
Posto meni treba putnicki auto, interesuje me vase misljenje, daj je isplativije da se kupi van, pa da ga naknadno preradjujem(za 5-6 meseci, dok skupim para) ili odmah da trazim tip "limuzine" (nesto mi ovaj naziv ne svidja).Ali cini mi se da je on u startu skuplji!
D.B. je uzeo van, ali koliko vidim njemu i treba van.
Sta mislite da li da obavezno uzmem 2003.god ili i 2002 je OK. Jel ima nekih bitnih razlika?
E sada ja citah ceo forum i negde su se ova pitanja provlacila, ali sto da ne osvezimo malo temu u ovom pravcu.

Moja Panda ima Windows, pa vi sad vidite...!!!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub03.03.2008. u 07:08 - pre 196 meseci
Peckoni, imaš PP, mislim da u naše pande staje 42 ili 43 l goriva, možda grešim, Aca to zna bolje. POzz!!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub03.03.2008. u 07:17 - pre 196 meseci
Peckoni, po prospektu u auto limo tipa i city van tipa, staje 32 litra, a u praksi jedno 4-5 litara vise, ako ga nalivas do cepa, jer mu je nalivna cew dosta pozamasna. U 4x4 Pande, staje 45 litara, jer imaju veci rezervoar.

Salemfk, ima dosta tipova Pandi, ali kod nas preovladjuju kada se o uvozu polovnjaka radi tip putnicke (najcesce model Young), zatim tip CityVan (ja imam takvu preradjenu u putnicku) i Van. Razlika izmedju CityVana i Vana je sto CityVan nema onaj plasticni nastavak sa vratima pozadi koja mu daje oblik furgona, nego samo umesto zadnjih bocnih stakala ima plasticna vratanca sa bravama i na zadnjem staklu ima nitovanu gvozdenu resetku. Italijanska posta je uglavnom ganjala CityVanove, a Telekom Italia, uglavnom Vanove. CityVan je lakse preraditi u putnicku, jer samo stavis zadnje sedidte, skines pregradu u sred kabine, i umesto zadnjih bocnih plasticnih vrata, ugradis stakla, sa najobicnijom keder-gumom. kod CityVana, uz jedan krstasti srafciger, Akku-busilicu i jedan najlonski kanap za montazu kedera (i delove) mozes to i sam. Komplikacija nastaje prilikom dobijanja Atesta za registrovanje Vana. Mislim nije to nesto, ali se juri i ceka.

Dobro pozdravljamo momsaba, i od sada je *** ili XYZ majstor, da ne ispadne da ga proteziramo.

Gume, neko je pitao za dimenzije. Kod mene su bile namontirane 145x13, ali mislim da mogu i 155x65xR13

Peckoni, ne znam koja je tvoja Panda, ali trebalo bi da ima servo kocnice. Vidi ispod rezervnog tocka.
Sto se tice startnosti, siguran sam da je startnija od bubojle, ali oprezno, ipak je to nezna masinica. Panda ima 55 konja a 700 kila, pa nije ni cudo da je startna, ali treba biti umeren jer je kvacilo dosta optereceno kod naglog startovanja, kao i sve ostalo. Ipak to nije auto za trke, a posebno ako bi se trkao sa nekim ko ima 2.500 kubika.
Sto se nosaca motora tice moj majstor - nije ***, kaze da su i novi nosaci motora dosta mekani, pa ako to radis zbog lupkanja, to ti nece pomoci, nego resenje mozes naci ovde na forumu, sa litijumskom mascu.


Brisac pozadi. Ostavi taj obicni, samo mu zameni metlicu, jeftinije je a i lakse naci na otpadu, ili ubaci onaj zadnji od yougoa mislim da pasuje.

Salemfk. Sto se tice godista Pande 2002 ili 2003, sve ti je isto, vazno je stanje a ne godiste. Video sam nekoliko ovih crvenih iz NS, vrzmaju se po dorcolu, i sve su dobre i furaju ko lude, limarija je ok, zuje ko pcelice, ma sve je ok a ima ih i 2002 i 2003.
Treba samo pozuriti jer ostalo ih je malo, a izgleda da je i tender u italiji zavrsen, i da je sve otislo.

A napolju pupi, a Dobanovci cekaju.
 
Odgovor na temu

salemfk
Aleksinac-Kragujevac

Član broj: 29295
Poruke: 155
147.91.203.*



+17 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub03.03.2008. u 08:46 - pre 196 meseci
Hvala na odgovorima,
Inace da li je moguce da ja kupim auto sa placa, platim tamo sta god da treba, i onda saceka taj auto kod mene na parkingu jedno mesec dana dok skupim para za registraciju i prvi servis?
Mozda pitam gluposti ali ovo mi je prvi auto, a okolina u kojoj se nalazim je zaludjena za racunare, tako da o automobilima zna na nivou upali i vozi!
Da li ako uzmem u Novom Sadu auto tamo treba da uzmem neke probne tablice dok auto dovezem do Kragujevca? Ili kako vec?
Hvala unpared na odgovorima?
Inace koliko vama neki majstor uzme para kada ga povedete sa sobom? Moracu da jurim nekog druga da podje (razume se on u automobile vise od mene sigurno, ali ne bas previse), jer kako sam sada u stisci sa parama ne znam da li cu imati da povedem majstora!
Zvao sam sada neke placeve u KG-u i oni ce imati pande za 7-10 dana ali cena je za Van 2003 2500€. Pa bih pozurio za ove sto kostaju 2200€.

Moja Panda ima Windows, pa vi sad vidite...!!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub03.03.2008. u 09:43 - pre 196 meseci
Sale mislim da nije moguce da auto platis, te da ga drzis kod sebe dok ga ne registrujes
Sve se obavlja odmah po kupovini jer ima neki rok od placanja PDV-a i uvoza, ne znam tacno sta ali ima neki kveker oko rokova.
Ako je u ns panda Van 2200 (2002 godiste) te posto moras da je ili registrujes u NS, ili natovaris na sleper do KG, ili da uzmes probne table do KG (ili da reskiras bez tablica) to mislim da sa sve tim razlikama u placanju, mozes proveriti pouzdanost tih placeva u KG, i sacekas te Pande u KG. Kad sve saberes, probne table ili sleper, preradu u putnicko ili atest za van, bolje cekaj plac u KG, samo naravno ako stvarno dolaze slicni komadi, i to bi ti pokrilo razliku do 2.500, pogotivu ako su te u KG - sto stizu za 7 dana CityVan ili putnicke. Da ne govorim o putovanju, cimanju majstora ili druga - do NS, i delovanje na nepoznatom terenu.

Proveri te placeve u KG, i dobro se preracunaj. 300 eura razlike nije malo, ali i sve sto treba platiti do NS i u NS izadje blizu te cifre.
Pitaj na placu u KG, za poreklo pandi, da li su Posta-Italiana ili Telecom-Italia, tako da ces znati odgovor da li su Van ili CityVan, a mozda su i putnicke, pitaj imaju li slike, kada se i gde se carine, da li sami rade preradu ili ih prodaju vec preradjene (verovatno u Pozarevcu) pa otud razlika u ceni, vidi kolko komada stize, jer one kad dodju prodaju se veoma brzo. Recimo po meni ko ima neki privatni mali biznis koji se obavlja u gradskim uslovima, ili u prigradskim uslovima, bilo da je rec o stampariji, serviseru klima uredjaja, mini marketu, pijacnoj tezgi, butiku, kaficu i sl., treba da bude potpuno lud, pa da za te potrebe ne odabere pandu od 2.200 - 3.000 orja. Sta reci, kad je prvo dostavno vozilo malog tipa, bar dvostruko skuplje. Ko jos uspe u tocak da stavi plin, taj zaista ima da dobije jedno ultra-ekonomicno biznis vozilo.



 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub03.03.2008. u 14:14 - pre 196 meseci
Neko je pitao o zapremini rezervoara.
Ja sam uspeo da sipam 41.5 l i nek je bilo par litara na dnu, znaci podatak sa onog belgijskog foruma da je rezervoar 43 l je potpuno tacan. Usput dal je neko svrljao malo po tom firumu, a??? Aco, ti kanda uvek sve stignes, pa jesi li video sta sve rade ovi stranci u panda klubu???
http://www.fiatpandaclub.nl/panda/panda1.html

Opet je neko pitao o atestu.
Ovako: Pretpostavka je da sledece obavljas sa probnim tablama ili se juris sa murkom!!!
1 Uput sa tehnickog da se vozilo prevede na putnicko
2 sa tim uputom u Ljermontovljevu da ti daju uput koji nosis na Mas. Fax.
3 masinski fakultet, rano ujutru se sve brzo zavrsava
4 nazad na tehnicki gde ti sada rade papireza putnicki auto
5 sa svim ovim papirima i onim koje si dobio od prodavca (carina ,pdv, potvrda ja je stiglo na sleperu, pot, o registraciji firme koja se bavi prodajom, i t d) lepo u agenciju, platis malko vise, ali se ne zezas na salterima sa vec pomenutim iskompleksiranim gospodjama!
na kraju iz agencije te zovu da preuzmes tablice, zasrafis to, sipas pun rezervoar i ajd sa sercom.
Takva je bila procedura koju sam ja presao da bih postao ponosni vlasnik belog CITYVANA
koji se za sad pokazao kao dobra investicija
Sto se Acine konstatacije o lepom vremenu tice, ja sam za onda kad vi to zelite ,jedino me malo brine sto ponovo najavljuju losije vreme. No, hajde da vidimo ko je zainteresivan za jedno vikend druzenje u Surcinskom Sportskom Centru


1 Roberto
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Alo sapcani , Dajte malo izadjite iz te pande i napisite po koju rec! Mi racunamo i na Vas!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub03.03.2008. u 14:37 - pre 196 meseci
No, hajde da vidimo ko je zainteresivan za jedno vikend druzenje u Surcinskom Sportskom Centru


1 Roberto
2 AcaDorcol
3
4
5
6
7
8
9
10
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119962 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.