Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz aprila i maja

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz aprila i maja

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 79116 | Odgovora: 338 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.208.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub06.04.2008. u 09:57 - pre 195 meseci

Uredjaj na BP kod cuvenog Grunfa ( onaj sa slike koju sam vam prosledio) kosta 30 evrica, a na moje pitanje u vezi popusta na kolicinu, receno mi je da moze malo da spusti cenu za npr.10 komada. Toliko o veleprodajnim cenama!!!

Znaci, sa spiska skidamo Peckonija, Maksu i DB-a. Molim jos da mi potvrde Moralni i Drajgan.

I jos samo nesto. U petak sam, potpuno ne planirano, morao da skocim do Zrenjanina! Skala rezervoara na crvenoj crti kao ziletom urezana. Sipao sam za 1000 din (9.9lit) i po najvecem Bgd spicu (15:30 h) krenuo sam put Zrenjanina. Od Dobanovaca do NBGD-a otvoren put, voznja 90-100 km/h. Kroz Beograd pa sve do Padinske skele, voznja kreni stani, kreni stani ,i tako jedno 50min. Kasnije na otvorenoj deonici do Zrenjanina ponovo 90-100-110 km/h. U povratku, auto sa tri odrasla putnika i jedno 80 kg alata u gepeku, i opet ulazim u Beogradsku guzvu. Konacno posle tacno 205 predjenih kilometara, pogledam na skalu goriva i ukapiram da je ona na identicnom mestu gde je bila pre polaska.
Imam zbog cega da se radujem ,jer ispade da je auto trosio nesto manje od 5 l. Pitam se jeli to moguce, s obzirom da sam sipao gorivo u Dobanovcima(pricao sam vam o kvalitetu goriva ) !!!??? I opet se pitam kakvi bi rezultati bili da zivimo u nekoj normalnoj drzavi gde je kvalitet goriva neuporedivo bolji??? Cini mi se da je i Velja iz Nisa jednom prilikom pisao o ovakvoj potrosnji!

Pozdrav svima
 
Odgovor na temu

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.exe-net.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 07:06 - pre 195 meseci
Roberto,
ja potvrdjujem nabavku meraca.
Sto se tice potrosnje moja panda trosi oko 5,7-5,8 l pri voznji izmedju 80-90 km.
 
Odgovor na temu

drajgan
Beograd

Član broj: 174978
Poruke: 20
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 07:59 - pre 195 meseci
Potvrdjujem prijavu za nabavku digitalnog meraca temperature.

Juce mi se upalila sijalica rezerve goriva. Od prvog punjenja gorivom, posle kupovine Pande presao sam tacno 490 km, vozeci po gradu. Na benzinskoj pumpi, ciji naziv se razlikuje po prvom slovu od onog sportskog modela sa bubrezima na maski, nasuo sam BMB 95 do vrha – 33,91 litar. Koliko znam rezervoar Pande prima 30 litara goriva, stane nesto i u cevi do nalivnog grla, a trebalo bi i rezerva goriva da je 4-6 litara. O cemu se radi? Da li je rezervoar vece zapremine, ili pokazivac na pumpi ne pokazije pravo stanje?
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 08:16 - pre 195 meseci
Drajgane, mislim da nase industrujske pande imaju rezervoar od 42 litra
Pozz
 
Odgovor na temu

moralni_pobednik
Dusan Stojanovic
developer, E-Smart Systems
Beograd / Paracin

Član broj: 174981
Poruke: 29
*.e-smart.co.yu.

Sajt: www.myspace.com/medjutim


Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 09:10 - pre 195 meseci
Za pocetak, potvrdjujem nabavku.

Za vikend je pala prva malo veca voznja (zamislite, i ja do Zrenjanina :)) pa s njom i prvi ozbiljniji utisci.

Pomenuste potrosnju. Napunili smo rezervoar cim se lampica upalila, i stalo je jos 36,6 litara, tako da je cifra od 42 litra (he, 42 kao smisao zivota) verovatno tacna. Prema tamo smo isli u subotu vece odmah posle utakmice, po uzasnom vremenu, vozila Ivana, bez problema, jedino sto Panda jos nije bila posteno oprana pa su stakla na onim teretnim vratima bila prljava mokra i zamagljena u isto vreme, sto je bilo malo nezgodno. U povratku vozio ja, sinoc, posle pranja nije bilo problema sa vidljivoscu, pri brzini od 100 na sat jedino se po zvuku motora moglo primetiti da se ne ide 50. Mnogo bolje nego sto sam ocekivao. Autic stabilan, ne mrda, cak ni meni vozacu paceru nije bio nikakav problem da ga drzim pod punom kontrolom, sem kad se povremeno zavadim s menjacem, ali to je do mene, ne do menjaca.

Nakon punjenja rezervoara presli smo nesto manje od 200 km, sto po Beogradu i Zrenjaninu sto po otvorenom putu (ali u jednom pravcu na fiksnih 60 km/h), i kazaljka se nije mrdnula s keca. Viddecemo kako ce dalje biti, ali zasad sam prezadovoljan.

Sto se tice stanja tehnike, sve je kao bombona, sa izuzetkom elektrike. Ne rade neke lampice na instrument tabli, nema nijedne sijalice za osvetljavanje instrument table (ili bar takva sijalica ne radi), sijalica kod retrovizora gubi kontakt i radi samo kad se retrovizor pritisne prstom. Kod levog stop svetla je korodirao kontakt, to smo sredili. Moracu da ga odvezem do nekog elektricara, da vidi da li sve ove stvari ne rade igrom slucaja ili je nesto sistemsko.

Teretna zadnja vrata su se dobro pokazala, posle pranja nije bilo problema sa vidljivoscu. Jedini problem je sto je kod levih vrata (onih bez rucice) stradala sajla (ili sta vec) za otvaranjekoja istovremeno povuce i donji i gornji zljeb, pa je otvaranje malo cimanje, ali umesto onih sipki koje su tu vec bile smo ubacili srafove, i smisljamo cime cemo da ih vezemo.

Sto se finansija tice, zasad me je sve izaslo oko 3000 evra (kupovina, registracija, servis), videcemo na koliko ce da se zaustavi kad dodju na red merac temperature, rezervni kljuc (da, dobio sam samo jedan) plin..

e, a sto se tice radija, da li je moguce nekako ugraditi samo zvucnike sa dzekom za slusalice, a onda da tamo ushtekam iPod, koji ionako moze i da se puni preko upaljaca? :)

ajd' odo' da radim nesto..
poz'
Dusan
 
Odgovor na temu

MaxMaca

Član broj: 177803
Poruke: 14
*.edn.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 11:00 - pre 195 meseci
Zdravo,

prvi put se javljam na ovom forumu. Dakle pretrazivao sam teme tj forume o Fiat Pandi na google-tu i nasao na ovaj fenomenalan post tj. vec je legendarni.

O Pandi sam imao najgore misljenje ali su me Kuntalo i ostala kompanija naterali da razmisljam...

Dakle interesuju me prednosti u najkracim crtama mada sam vec procitao ali me najvise interesuju mane a pored toga imam nekoliko konkretnih pitanja.

p.s. generalno, o automobilima ne znam mnogo za razliku od druge tehnike (mobilni, kompjuteri, kamere, ...) ali ulazim u priču.

1. Pošto je Panda classic (2002-2003) pravljen isključivo za Italijanska J.P. da li je ova ponuda na oglasima ili ona koja je bila recimo na autoplacevima Veronamoto i sl. ono poslednje na šta ćemo naići od te Pande tj da li prognozirate nagli pad ponude polovnih automobila Panda classic iz 02/03... u Srbiji...
(tj. oni koji su kupili su zadovoljni a više iz "uvoza" ih nema)

2. Mali Fiat modeli su se pokazali kao dosta nebezbedni (osim novog Fiće) tj. Seicento, Uno i sl. koje u italiji zovu "mrtvački sanduk" jer mali udarac zna da napravi palačinku od auta.
Treba mi informacije o tome koliko je bezbedan.
Možda je glupo što to pitanje postavljam o ovako malecnom vozilu i naravno je da ne može da se meri sa Saab-om, Volvo-om ili UAZ, KAMAZ, KRAZ, MAZ ;) ali... interesuju me vaša mišljenja...

3. U kojoj se sve boji proizvodio Panda classic 02/03.

4. negde sam na forumu pročitao da se u tim modelima ugrađivao isti motor kao kod Punta I, da li je to tačno? i pošto je ovo bila ograničena serija (pod navodnicima) kako stoji sa delovima, da li je većina ista kao recimo kod Seicenta ili Tipa ili Una ili već nekog Fiata ili ima dosta razlika?

5. Da li ima pocinkovanu karoseriju? i ako ne, da li propada brzo kao kod Fieste i Corse ili ne...

6. Da li su svi modeli Pande iz 02/03 van-ovi?

Hvala na eventualnim odgovorima. Ipak ne mogu svih 35-36 strana posta da pročitam... :)

[Ovu poruku je menjao MaxMaca dana 07.04.2008. u 13:11 GMT+1]
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 13:53 - pre 195 meseci
Društvo, ušli smo u legendu, Maco, najpozvaniji će biti Aca da ti odgovori na pitanja, ako ti treba mali auto za bg gužve, mali potrošač, a dizajn ti je nebitan, sa solidnom limarijom, uzimaj, za taj novac nećeš moći kupiti ništa bolje, ako nešto nije ok, doktor lexan je tu. Pozz!
 
Odgovor na temu

MaxMaca

Član broj: 177803
Poruke: 14
*.edn.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 14:13 - pre 195 meseci
hvala , ali mi ipak trebaju odgovori na ona pitanja gore... nadam se da ce neko odgovoriti...
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 14:50 - pre 195 meseci
Ne znam koliko sam bas ja pozvan da komentarisem nesto oko Pande Classic, buduci da je i sam imam, i obzirom da imam tek cetvrt veka vozackog iskustva, ali evo specijalno za MaxMacu:

1. Bezbednost - to je ono sto je ovaj auto izbacilo iz fiatovih i seatovih fabrika, jer je bezbednost u ovim kolima jako ugrozzena, odnosno po sadasnjim kriterijumima u EU, nikakva. Ovo vozilo nema ojacanu karoseriju, pogotovu ne stepenasto guzvajucu, nema ni sipke u vratima, nema ni vazdusne jastuke, nema ni abs, ass, niti bilo sta drugo, sto bi obezbedjivalo pristojnu sigurnost putnika. Mislim da je bezbednost na nivou yougoa, ww - bube, tavrie, marutija, i tako to. Dakle ako razmisljas prvenstveno o bezbednosti vozaca i putnika, bolje ne razmisljaj o tome, osim o tome da moras veoma paziti da u voznji ne upadnes u neku situaciju da ti je to potrebno. Isto vazi i za Sei i za Uno. Do duse ovi Sei, koji se u varijanti 2002 i 2003 kod nas pojavljuju, u pojedinim slucajevima imaju vazdusni jastuk, abs itd, al je auto toliko mali, da ne znam cemu ti jastuci sluze kad ides preko 40 km/h. To mi lici na onaj vic, kad bosanac prica kako se Fati upalio u sudaru vazdusni jastuk i kako je to dobra stvar, jer iako je Fata - mrtva, --- izgleda kao da je ziva....
Jos nesto, na diskaveriju je pre jedno mesec-dva radjena neka suluda auto show emisija, gde su tri vozila iz starije garde prolazila sulude testove. Bili su tu mercedes 190, Volvo 740 i Panda Classic. Prvi test je bio da se pri brzini od 60 km/h, iskosa udari u zastitnu ogradu autoputa u ostroj krivini i da se vidi koji je auto sposoban da dalje ide. Volvo je na moje cudo ispao odma, jer nakon kosog udara u ogradu, se odma ugasio, procureli hladnjaci, pukla remenica alternatora....procerela voda, ulje, pokrivilo se sve zivo, putnici su bili ok, ali voznje vise nije bilo. Panda i mecka su prosli, ulupani, ali su se mogli voziti dalje s tim da je i na mecki i na pandi, moralo rukom da se odvoji malo lima od prednjeg tocka, da ne cepa gumu. Naravno mecka je ruznije izgledala od Pande, ali su putnici lakse podneli udarac. Drugi test je bio da se sa 2 metra rastojanja puca sa policijskom repetirkom 10 metaka u motor. Tu je panda ispala, a mecka je prosla, i sa curenjem uspela da predje jos koji kilometar, dok se Pandin hladnjak toliko raspao, a i blok motora je probijen iz puske. Treci test je bio da se sa dizalice, sa visine od 80 metara na vozilo baci bure od 200 litara vode na krov. Pogadjas, da ni mecka to mije izdrzala. Reprizirace to na tim satelitskom kanalima, pa ces verovatno videti.
Sto se tice mrtvackog sanduka, u Nemackoj tako zovu Kadet-Suzu, u ostalom, juce se mogla videti slika onog u Vrbasu, sto je zakacio autobus, i gde niko od 5 ljudi unutra nije preziveo.
2.Motor. Motor nije sasvim isti kao kod Una, a isti je kao kod novijih Seia, i Nove pande u modelu Active 1.1, bar kad govorimo o Pandi 2002-2003, dok stariji modeli imaju nesto starije varijante FIRE motora. Svakako, to su uvek FIAT FIRE motori, samo u jednoj od 1001 varijanti.
3. Boja. Kod nas su najzastupljenije Bela i Crvena, mada se mogu sresti i u zelenoj-metalik, i plavoj-metalik, ako su nbesto starije verzije.
4. Panda nema pocinkovanu karoseriju, ali su modeli iz 2002 i 2003 dosli sa galvanizovanim krilima napred, i sa relativno dobrom podnom zastitom sto je daleko od neke jake zastite, ali tu je negde ko yougo ako ne i bolje.
5. Nisu sve Pande Vanovi sa produzenom karoserijom, ima ih i u verziji CityVan, sto znaci bez produzetka. Do duse kod nas se uglavnom sad pojavljuju Van verzije sa onim produzetkom, i kasnije se uglavnom prepravljaju u putnicke, ali o tome smo vec dosta pisalo na ranijim stranama ovog foruma.



 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 15:15 - pre 195 meseci
Moralni, drago mi je da se Pandojla dobro krece ka Zrenjaninu. Jesi li probao 5 brzinu, kad predjes 90-100, to bi trebalo da stisa motor.

Drugo Sijalice. Ne znam koliko si vican kucnim majstorijama, ali sijalica kod unutrasnjeg retrovizora je toliko jednostavna za popravku, da ti to jednostavno moram objasniti:

Prvo, ona bela -mlecno-prozirna plastika se drzi na onom crnom postolju pomocu dva plasticna zubca koji su sa bokova, tako da kad malko stisnes belu plastiku (treba biti nezan, koliko je to moguce), to staklence od sijalice izadje iz zljeba i skida se. Odma ispod je cevasta sijalica - tipa - tinjalica. Uzrok tom treptanju su verovatno zaprljani bakarni nosaci sa obe strane te tinjalice, a koji drze sijalicu u lezistu, koje treba ocistiti nekom sitnom smirglom, tj - same bakarne kontakte probaj malo da stisnes jedan ka drugom, da jace stezu (drze) sijalicu (ipak budi nezan kod stezanja, jer su kontakti veoma tanki), i to ce ti resiti problem treptanja. Takodje verovatno si primetio da na nosacu retrovizora (nosecoj sipkici) ima montiran jedan ``tandrcak`` sa gumicom (koja se srafi i odsrafljuje radi stelovanja odbojnika), koji se kad se okrene (*zakrene) skroz napred, tako da se ceo retrovizor - odupire od prednje sajbe. Taj tandrcak sluzi za obaranje ogledala, kad ti neko od pozadi naidje sa ksenonskim farovima, pa ga zaokrenes napred da se retrovizor-odgurne od sajbe i da te ne zaslepljuje. U normalnoj upotrebi, zakreni tandrcak u levo ili desno, pa ti se retrovizor nece tresti na neravnom putu, odnosno manja je mogucnost da ti treperi unutrasnje svetlo, ako ga koristis u voznji. Ivana je vec verovatno primetila da sa suvozacke strane na suncobranu nedostaje ogledalce. Zalepi to sa dvostrano lepljivom trakom, pre nego sto pocne da huli na Pandu (jer u posti i telekomu IT, nisu predvideli zenske saputnike - sto je cista glupost, obzirom na reputaciju postarskog zanata. Do duse postari idu po kucama, pa sto da rade to po kolima).

Nije tesko ni zameniti lampice za osvetljenje table, ali ne znam koliko si zainteresovan za to po proincipu uradi sam, jer ipak je malo komplikovanije od ove lampice kod retrovizora.

Ako ipak nesto nije dovoljno jasno, ti kazi, slikacu ti to na mojoj Pandi, pa ces moci i sam bez majstora.
Pozz
 
Odgovor na temu

valter1976
ognjen jovic
Vojska Republike Srpske
Banjaluka

Član broj: 177982
Poruke: 11
195.222.49.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.04.2008. u 20:20 - pre 195 meseci
Vozdrica, dobri ljudi, i postovaoci Fiat Pande.
Kupio sam danas Pandu, od talijanskih posta, i imam osjecaja da cu cesto boraviti ovdje.
Jedina razlika je sto je kod nas (u Republici Srpskoj) cijena 11oo evra do registracije. U cemu je fazon?
POzdrav svima !
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.04.2008. u 06:35 - pre 195 meseci
Pozdrav Valtere, dobro nam dosao.

Verovatno u proviziji nekih ``struktura`` koja je ovde uobicajena?
Sad ko ume neka ga uzme kod vas, pa lepo ga uveze uz regularnu carinu i Panda mu dodje upola cene?
Daj neki link ili kontakt Vasih dilera.
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.04.2008. u 07:02 - pre 195 meseci
Valtere, ne daju nama naši kerberi da mrdnemo, kako bi se inače bogatili, sve plaćamo duplo više od običnog sveta u mrskoj nam evropi!!! POzzz!!!
 
Odgovor na temu

moralni_pobednik
Dusan Stojanovic
developer, E-Smart Systems
Beograd / Paracin

Član broj: 174981
Poruke: 29
*.e-smart.co.yu.

Sajt: www.myspace.com/medjutim


Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.04.2008. u 07:58 - pre 195 meseci
Aco, hvala. Mogu da se snadjem sa lampom kod retrovizora, to jeste sitnica, jedino sto mi je malo cudna sitnica imajuci u vidu da sve zive lampice zezaju. Sinoc mi se npr. par puta nije upalila lampica za rucnu. Cisto razmisljam da nije neka sistemska zezancija, a ne samo jedan kontakt negde. Sredicu lampicu gore ovih dana, cim neki dan stignem dovoljno rano s posla da mogu to da radim po danu.

Petu brzinu sam probao u par navrata cisto da vidim kakva je, nisam hteo toliko brzo. Primetno pomaze.

Ivana je primetila da fali ogledalce, ali zasad se snalazi sa ova tri retrovizora :) sem toga, ako joj dozvolim da sama stavi ogledalce, to verovatno nece biti obicno malo ogledalce, nego nesto malo vece :)

Okacicu slike ovih dana (Pandine, ne Ivanine :)

poz'
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.04.2008. u 08:16 - pre 195 meseci
Moralni, nema problema, mislim da se kod tebe radi o sledecem:
Tamo na pozadini instrument table se nalazi jedna folija sa bakarnim vodovima, na koje se kace sijalicna grla, sa svim signalnim-sijalicama i koja ostvaruju mehanicki kontakt preko tih bakarnih vodova, omogucavajuci sijalicama da svetle kad zatreba. Na pozadini table su i kleme plasticni konektori - sa kontaktima od bakra. Bakar ima jednu nezgodnu osobinu, a to je da lako oksidise i tada mu drasticno opada kontaktna sposobnost i provodljivost struje dolazi u pitanje, kako na konektorima tako i na kontaktima samih signalnih lampica. I sijalicna grla signalnih lampica su takodje sa kontaktima od bakra, pa isto vazi i za njih. + prasina, zub vremena itd.....

E znaci, kada bi se sve to skinulo, ocistilo, i uteglo, problema ne bi bilo. Predpostavljam da je tvoja panda sluzila u nekom primorskom gradicu ili u vlaznijem podrucju Italije, pa su ti kontakti malo vise oksidirali, i da je to problem. Inace mislim da sistemski tu nema sta, vec ta oksidacija kontakata, kod tebe vazi generalno i za tablu i za ostale kontakte.

Ako mislis da mozes to sam da petljas, postavicu ti slike da se lakse snadjes sa Instrument-Tablom i sa unutrasnjim svetlencem.


Pozz
 
Odgovor na temu

janja035
valjevo

Član broj: 176338
Poruke: 15
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.04.2008. u 14:47 - pre 195 meseci
Pozdrav svima ,
Panda ne trese , tjs motor , majstor je rekao da ne panicim , sednem i vozim
pa tako i radim auto je super bar za sada , da ga ne ureknem .
Citam ovde na formumu o bezbednosti Pande ,
pa ipak je malo preterano traziti od tako malog auta bezbednost ,
ne kazu bez razloga da je to gradski auto.
janja
 
Odgovor na temu

MaxMaca

Član broj: 177803
Poruke: 14
*.jotel.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.04.2008. u 19:12 - pre 195 meseci
od kada smo resili da kupimo ovu malu ruznu kantu on me prosto proganja
svuda ga vidjam

ali (smrc) bez etikete "za prodaju"...

ovde ga u Nisu nema.
a u BG-u? kako stoji situacija ili negde blize, ... mislim do Nisa?

btw. on nema nikakav prtljazni prostor???
 
Odgovor na temu

valter1976
ognjen jovic
Vojska Republike Srpske
Banjaluka

Član broj: 177982
Poruke: 11
195.222.49.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.04.2008. u 19:46 - pre 195 meseci
Pa jebem mu misa, pa zar je moguce da se neko ugradi duplo?
Eeeej!
Dosta ljudi u RS i u Federaciji BiH se pocelo baviti sa uvozom ovih Pandi, medjutim morate da znate da
informaticka pismenost u BiH je na niskom nivou, tako da firme koje se bave uvozom nemaju svoje e-stranice
Mogu vam ostaviti broj mobtela firme, u kojoj sam ja kupio auto. Sjediste firme je u Kresevu kod Sarajeva.
Doduse oni odmah ocarine auto, tako da je bezze da sad opet placas carinu i u srbiji.
 
Odgovor na temu

ostres
Beograd

Član broj: 29521
Poruke: 10
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.04.2008. u 21:17 - pre 195 meseci
Pa mora da postoji varijanta vracanja poreza ili tako nesto, posto bi to prakticno bio izvoz za drugu zemlju.
Moj surak trenutno trazi auto pa je izmedju ostalih i ova Panda dosla u razmatranje pre svega zbog cene koja je taman neki max koji moze sada da
izdvoji. Ako nije problem neko da mi pusti na PM adresu nekog od placeva u BG koje ih imaju, a koji su se pokazali kao dobri odnosno antiprevaranti
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.exe042.net.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.04.2008. u 21:20 - pre 195 meseci
He, he, Valter, dobro dosao u svet provizija. Secerana ovde kosta- 3 EUR-a, a panda na ime kupca. putnicka, 2700 EUR-a, preracunato za Pandu dobijes nekih - 900 secerana!!!!!! Al sta ce ti 900 secerana, kad mozes da imas jednu Pandu Classic!
No vi tu imate ``medjunarodnog administratora`` i distrikte. Oni postuju pravila EU i uzimaju - u svetu uobicajenih 5%

Sto se Kreseva tice, nije bez veze, carina je ovde 20% na procenjenu vrednost vozila, ali ima jos zackoljica, tj ne moze to bas tako da kao privatno lice odes u Bosnu i pojavis se na onom kontejner-granicnom nazovi-prelazu.....Tamo te ceka ``kerber``, namrsten, naoruzan, besan, ima dzangrizavu zenu i razmazenu, placljivu decu, koja nece da rade iako imaju po 35 god., sef mu je sotona-licno, i tako to
Ti se pojavis tamo, i kazes evo ja iz Kreseva, a oni kazu- ``iz Kreseva``- i odma krenu da te - k r e s u...............Ako nagazis na neciju proviziju...........

@ MaxMaca, iznenadio bi se koliki je taj prtljazni prostor i kako je osmisljen za razliku od drugih vozila iz te kategorije, recimo Marutija (da ne pominjem yougoa) ili Nissana Micre na primer. Pogotovu u Van-verziji....... Ali ima i ono -Koliko para, toliko muzike...... Ako izdvojis nekih 15-20K EURA, dobices gepek i bezbednost. Neka istrazivanja u EU, govore da bezbednost putnika kosta minimum 1.000 orja po mestu za sedenje u sadasnjim aktuelnim modelima vozila, a kod manjih automobila i vise. Eto nova Panda Active, sa istim ovim motorom - u osnovnoj verziji je 8.700-9.000 Orja.
Sto se kupovine tice, mislim da se tu po forumu oglasavao neko iz Nisa, pa daj nek ti pomogne, ali mislim da ti je BG ili NS, za sad jedino resenje. Etikete `` na prodaju``, na Pandi slobodno - ne trazi, to se vozi i vozi, i vozi, ....dok ne zavrsi na otpadu. Sta da ti kazem ima ih i iz 84 po Bg, jos kotrljaju i ni na jednoj ne stoji ta etiketa?


@ Janja, pa jel trese, il ne trese? Mozda ti se samo ucinilo, il je bilo lose gorivo, ili sta. Ako majstor kaze sedi i vozi, onda nema sta.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz aprila i maja

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 79116 | Odgovora: 338 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.