AcaDorcol dipl.ecc.
Član broj: 162574 Poruke: 880 *.exe042.net.
|
Vidi Valter, sto se kilometraze tice, ako kupis Pandu koja je dosla sa nekih, recimo 80-100.000 km (bez obzira sta joj pise na cajgeru), racunaj da FIRE motori kod redovnog odrzavanja i ako se ne opterecuju mnogo- brzinskim dugotrajnim voznjama, trebalo bi da izdrze kod tebe do jedno 250.000 km, bez vecih problema. Moje je misljenje na osnovu onoga sto ja znam o Fiat F.I.R.E motorima, da njima vise godi voznja sa mnogobrojnim saltanjem brzina i da mnogo bolje podnose rad na nesto visim obratajima, nego dugotrajna voznja u vecem stepenu prenosa sa manjim brojem obrtaja. Drugim recima, motorcic u pandi jeste slabasan, ali je prava cigrica, koja voli da se sa njom poigravas i da je vrtis malo brze u manjem stepenu prenosa. Krivudav put, sa nesto uspona i padova, ko stvoren je za Pandu. Ono sto ti preporucujem je da vece uspone savladavas u trecoj, sa malo vecim brojem obrtaja, pa ako su bas jaki usponi cak i sa drugom brzinom u lakat krivinama na uzbrdici. Kocenje motorom na jakim nizbrdicama, dobro ce ciniti motoru, jer kocenje motorom, bez opterecenja razigrava obrtaje, sto opet dovodi do toga da se ulje mnogo bolje rasprsuje sa radilice u cilindre i na karike, i to bez usisavanja preterane smese benzina, sto produzava vek karika, cilindara i motora, manje se zagreva masina, odnosno manja je mogucnost pregrevanja stradanja dihtunga i sl. Znaci adekvatna voznja po krivudavom putu, pravi je speciljalitet za ovaj tip motora, da ne kazem za Pandu.
Pisao sam ranije na forumu nesto oko stila voznje sa ovim malisom.....pa pogledaj detaljnije ako mislis da bi ti to vredelo.
Gume, mislim da su ok 155x65, 13, Pirocanske, koje su pristupacne cene, a moze i nesto kvalitetnije.
Ono sto ces u uslovima eksploatacije morati cesce da kontrolises na Pandojli su spone, ramena, kugle, i naravno kocnice, jer ako ne budes pred krivinu saltao na nize, na vreme, dosta ces kociti, sa ne bas zadivljucim kocionim sistemom.
Ne zaboravi jos nesto, ovaj auto ima 750 kila, malo medjuosovinsko, i malo rastojanje izmedju tockova na istoj osovini, laganu zadnjicu, i mnogo jace kocnice napred nego pozadi. To sve zajedno nije pogodno za neke prebrze driftinge.
Rupetine su mi veeeeeliki neprijatelj, i tako to.
@ Roberto, nema lajsni, nista pogodno, jedino meka gumena crna, ali bez ivica, i to tvrda, nije bas savitljiva. Gituj.
Pozz
|