Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz aprila i maja

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz aprila i maja

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 78992 | Odgovora: 338 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.exe-net.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.04.2008. u 07:43 - pre 195 meseci
MaxMaco,
da li si gledao na onom placu-otpadu prema Merosini.
Oni su do skora imali nekoliko komada.

Drugari,
sta moze da bude uzrok nemirnom radu motora kada je hladan a kada se zagreje radi mirno.
Pozdrav svima.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.04.2008. u 08:12 - pre 195 meseci
Veljo, jel tvoja Panda bese ona sa 1.1 MPI motorom, il neka prethodna verzija (od pre 2000-te)
Ako je ova MPI, onda se verovatno radi o jednom od podesavanja rada ``na hladno`` koja rade senzori koji za to postoje i preko kojih reaguje ECU. To se najbolje da utvrditi na dijagnostici. Kpliko ja znam postoje dva senzora zaduzena za taj deo, a to je senzor za kolicinu kiseonika u smesi, i senzor za temperaturu smese (jedan je zeleni, jedan ke plavi, i oba su negde u sistemu za ubrizgavanje. ovi senzori daju ocitavanje u ECU (kompjuter), koji potom vrsi korekcije kolicine smese, polozaja leptira, kolicinu kiseonika, kolicinu goriva, itd (otprilike nesto kao automatski sauh). Ako nije to u pitanju, onda je nesto vezano za bobine, koje dok je okolina hladna mozda probijaju, ili kablovi ili slicno. Ne vredi nagadjati bez dijagnostike. Odradi to negde i sve ce ti se pokazati tamo. Ne brini, senzori nisu preterano skupi.

Pozz
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.04.2008. u 12:20 - pre 195 meseci
Valter, imas PM!
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.exe-net.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.04.2008. u 13:07 - pre 195 meseci
Aco, moja Panda je sa MPI motorom.
Cudi me samo sto mi komp. nista ne prijavljuje, verovatno da je neka sitnica.
Malo sam setao po netu i na fiatovom forumu nasao ePER on line.
U njemu unesete br.motora ili sasije i dobijete podatke o vasoj Pandi.
Mozete videti sklopove, delove i t.d.
Pozdrav.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.04.2008. u 14:27 - pre 195 meseci
Veljo, znam za E-per, i to je OK, ima dosta podataka.
Evo svima i jos jednog linka, na kome ima delova za nas auto (isto po broju motora) i sa pravim siframa delova za svakog od proizvodjaca.
Pokusaj na ovom sajtu da nadjes senzore o kojima sam ti pricao.

Sto se kompjutera tice, tebi ne svetli lampica, ali komp belezi sve nepravilnosti, pa se to vidi tek kad se panda prikopca na adekvatnu FIAT- dijagnostiku.

Od vrste dijagnostike mnogo zavisi. Ja sam ovde na forumu recimo bio obecao ljudima besplatnu dijagnostiku u mojoj firmi jer smo nabavili jednu za nase potrebe. Medjutim, otiso ja sa Pandom, da je probamo, kad ono ona ne moze da ocita ni 30% od onoga sto moze ona koju ima ****** u Dobanovcima.

Zato ljude i ne zovem vise na tu kinesku dijagnostiku........


Sajt sa delovima je

http://partfinder.smpeurope.co...SID=qnelghr0l8v40iujjf9pufefl1
Pozz
 
Odgovor na temu

MaxMaca

Član broj: 177803
Poruke: 14
*.jotel.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.04.2008. u 18:10 - pre 195 meseci
Hvala Veljop.

Ako kojim slučajem znaš zasigurno da tamo ima Pandi (plac prema Merošini ili već gde...) javi jer sam na skroz drugom kraju grada tj. prema Banji pa ne bih da idem za dž.

 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.247.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.04.2008. u 20:42 - pre 195 meseci
Moralni, zaboravi na slan vazduh pun Italijanskog joda. Tvoj problem sa lampicim za rucnu je u prljavstini koja se nahvatala na kontakt prekidac koji se nalazi ispod rucuce za rucnu kocnicu . Probaj da podignes rucnu, nadjes to , uslovno receno, dugmence i naspricas ga WD-om. 95% resavas problem. Kod mene je bila identicna situacija.

Veljo , ne sekiraj se zbog nemirnog rada motora kada je hladan. To i onako traje par minuta, a razlog mogu da budu i zaprljane dizne. Znas i sam da se zimi malo vise treses kad izadjes iz kuce ,sve dok ne potrcis i zagrejes se! Na kraju krajeva nije mi jasno kako mislite da ovi nasi motori svih svojih 400k-500k kolometara rade besprekorno? A sta je sa Goblinima i Gremlinima???

Ja za sada imam spisak od 7-moro ljudi koji uzimaju uredjaj od Grunfa. Ako ovako ostane to znaci da nemamo popust!


Janjo imas PP i nadam se da ces se pojaviti na nasem prvom skupu. Dame od mene imaju pranje automobila !!!

Kuntalo, imam problema da nadjem lajsne od mahagonija ali nadam se da cu to resiti na drugi nacin. Daj sto si se stiso!
Ne govoris nista o tome dokle si stigao sa popravkom!!!????

Pozz
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.04.2008. u 07:43 - pre 195 meseci
Roberto, koje lajsne trebaju za Kuntala? Mozda se nesto nadje iz ratnih rezervi.

Sto se tice dugmenceta za rucnu, to sa WD je OK fora, ali coveku pred toga ne rade lampice pozadinskog osvetljenja za tablu, i trepcu neke druge na tabli. Ipak ce biti da je to od mora , maglustine il neke vlazne klime u IT.
 
Odgovor na temu

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.exe-net.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.04.2008. u 12:35 - pre 195 meseci
MaxMaco,
sad sam zvao plac za koji sam ti javio.
Rekli su mi da su dobili 20-tak Pandi Van .
Cena je 2.500 za Van i 2.700 za putnicke.
Saljem ti broj tel. na PP
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.04.2008. u 13:49 - pre 195 meseci
A be nislije, ajde navalite, vidim ja da se teziste foruma seli u Nis. Ako tamo ima 20-tak Pandi na placu, onda ocekujem jos jedno bar 10 ucesnika ovog foruma iz Nisa.

Jos jednu stvar da primetim, nikako ovde da se javi na forumu - neko ko Pandojlu koristi kao vozilo za mali ili veliki Bussiness. Cini mi se da bi bilo interesantno cuti utiske o Pandi kao sluzbenom gradskom-dostavnom vozilu, koje se kao takvo koristi svaki dan za OBAVLJANJE POSLA, koje prelazi mnoooogo vecu kilometrazu od uobicajenih licnih- privatnih potreba i sl. Predpostavljam da u Italijanskim postama i Telekomu, nisu sedeli neki dunsteri, koji su tek tako u svoje vreme 2002 ili 2003, odlucili da bas ovaj auto odgovara nekim - njima specificnim sluzbenim potrebama. Ja cak tvrdim da su tamo u IT, deeeebeeeeelo razmislili pre nego sto su se odlucili za nabavku - bas ovog malisana. Tamo je bratac cisti, okoreli surovi kapitalizam, u kome se prvenstveno teziste baca na profit, efikasnost, ekonomicnost, rentabilnost, brzinu izvrsenja posla, minimiziranje troskova, odsustvo tzv ``praznog hoda`` male troskove odrzavanja itd, itd. Dakle tamo se gleda sve suprotno od onoga sto se gleda ovde kod nas, da ne kazem u neposrednoj okolini i regionu. Naravno, na njihovu zalost, tamosnje drustvo je zbog konstantnog napredka, doslo u fazu da neki ``sigurnosni i ekoloski standardi`` nalazu da taj auto vise ne moze da se koristi u sluzbene svrhe, i to je dovelo do njegovog ``praznjenja `` iz poslovnog okruzenja, te do eksporta u zemlje treceg sveta, gde se jos ne zahtevaju ti nametnuti standardi.
E, dragi prijatelji, daleko smo mi jos 300.000 svetlosnih godina od toga, ali ce veoma brzo (milom ili silom) - neke cike da nas teleportuju u taj sistem, pa ce mo videti. Dzaba se poneki nadaju da ce ostati u ovoj dimenziji, i da ih se taj sistem i nacin razmisljanja - nikad nece dotaci.

Evo na primer, ako je Panda dobra nekom monteru klima uredjaja, zasto je to tako?
Ili ako Geometar iz Surcina (na onom banstolu u Surcinu u samom mestu) stoji parkirana Pandojla na kojoj je ogroman natpis ``GEOMETAR`` - zasto je to tako?
Ako kafici iz Strahinjica Bana, koriste Pandu kao dostavno vozilo, zasto je to tako?
Ako razni STR - drakstori, itd, itd, itd, mogu da koriste ovaj auto, zasto je to tako?

Mislim da vecina vlasnika sa ovog foruma zna odgovor na ovo pitanje, i da je dooooobrano odmerila sva pitanja ``ZA i Protiv`` pre nego sto se odlucila za nabavku.

Ovo sve pisem zbog ljudi koji se ovde povremeno ukljucuju u diskusiju, ili postavljaju odredjena pitanja vezana za ovaj auto, ali prosto podsecam da na neka pitanja odgovori vec postoje u svakodnevnoj praksi, i da nije presudan stav nas koji vozilo uglavnom koristimo kao privatan auto. Sad iz ove perspektive, uopste se ne cudim zasto je cena ovog malisana ovde tako ``Visoka``, obzirom da sve sto se uveze, rasproda se veoma, veoma brzo. Narocito je karakteristicno da se ovaj auto sve vise kupuje u sluzbene svrhe, narocito za mali biznis. Svakako cenim da je velika greska zasto ovaj auto ne nabavljaju i mnogo vece firme, koje ne moraju biti samo ``privatne``. Ali, neka svako proceni sta mu valja ciniti
Pozz
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-3.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.04.2008. u 14:03 - pre 195 meseci


Aco, u pitanju su tzv. kant lajsne za univer. Znaci lepe se za univer ne peglom kao kant trake nego , obicnim sintelonom. Ivice su im zaobljene na dole tako da lepo pokrivaju okrzane ivice , koje nastaju pri secenju ubodnom testerom. Veoma su zgodne za pokrivanje kruzno secenih komada jer je lajsna od veoma savitljivog materijala pa lepo moze da isprati svaki radijus. Mogo zgodna stvar, ali ih vise niko nema. Jedan stolar kod mene u kraju je imao par metara crne, ali ne moze da nadje. Na kraju cu morati da ivice obradim cement gitom za kola pa da sve to osmirglam, i prefarbam!!!
Pozz
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.04.2008. u 14:10 - pre 195 meseci
Nemam tako nesto kod sebe, ali pogledacu danas u povratku kuci, ima jedna specijalizovana radnja u Kralja Petra, na dorcolskoj strani, mislim da tamo imaju takve savitljive lajsne, mozda su cak i samolepive. Predpostavljam da toga ne treba mnogo, nego kolko za obim nosaca? Znaci nemoj da gitujes do sutra, dok ne vidim i ne javim ti. Ako ima bice to donacija sa moje strane.
Predpostavljam da je sirina univera 19 mm
Pozz
 
Odgovor na temu

MaxMaca

Član broj: 177803
Poruke: 14
*.jotel.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.04.2008. u 15:58 - pre 195 meseci
hvala Veljop-u za informacije.

Dobro je što su Euro3 "sposobni"... verovatno će ih biti još tokom godine...

Idem za vikend da posetim plac.
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.04.2008. u 18:26 - pre 195 meseci
Roberto, Aco- Vi bre zaista niste normalni... Daću para kol'ko treba za one nosače sa otpada, samo nemojte bre više da se bavite mnome, prosto me sramota. Vaš mi gest znači više nego nov enterijer sa sve presvlakama i malim bokserskim rukavicama za retrovizor . A da ćemo da pijemo, pićemo, naći će se neka semberijska "meka" (21 grad) u šteku...
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

MaxMaca

Član broj: 177803
Poruke: 14
*.jotel.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.04.2008. u 20:03 - pre 195 meseci
Pah, dobro de, mislim da u ITA nije toliko surov kapitalizam.
Ima tamo i mafije i komunizma ali dobro de malo i surovog kapitalizma.

Italijani su daleko iza drugih država EU.
Pogledaj njihove TV kanale. RTS je pucka za njihov grafički dizajn.
Kaskaju i jedva su spasili Fiat. Ok, italijanski dizajn, ali se druge automobilske industrije već okreću 2strukim ili 3strukim pogonima, automobilima za letenje i plivanje, soladnu energiju, ulje za jelo, itd itd

Mislim da u okviru toga možemo govoriti i o njihovoj pedantnosti što se tiče Pande kao business dostavnog vozila.

OK što je on dobar za naše ekonomsko-drumske uslove ali njega definitivno ne bi videla niti jedna država EU 2002. ili 2003. godine.

 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.exe042.net.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.04.2008. u 21:32 - pre 195 meseci
Tacno je to MaxMaco, mislim to za IT, i tamosnju camoru, komuniste, fasiste, cigane i sl., ali Posta Italiana i Telekom Italia, izvrsi nabavku tih Pandi 2000-te, 2001,2002 i 2003 godine- sto se vidi iz dokumebtacije od nasih Pandi. Znaci ta su vozila proizvedena u FIAT-u u Italiji recimo 2003, i isporucene Posti i Telekomu, tada, a ne 1986 godine. Onda ih Postari - prodadose Srbima 2007. (dakle posle 4-5 godina sluzbe)
Kakav god da je IT nacin zivota, pa i kapitalizma, (kapitalizam sa najljudskijim licem u zemljama EU), mi smo jos daleeeeeko.

Ne treba zaboraviti da Italija ima 85 miliona stanovnika, i standard 10 puta veci nego u Srbiji, pa i tamo i sad u ovom trenutku ima Pandi Classic, ko salate u saobracaju.

Ove razvijenije zemlje EU, koje odavno nece Pandu Classic (u GB uvoz Pandi Classic je zabranjen jos 1997), naravno imaju svoje razloge i svoj stav, standarde i zakone. Ali tamo auto koji ispunjava vise od EURO 3, standarda, ima svoju Cenu. Uredjaji za bezbednost ugradjeni u recimo kosooki shatro -Chevrolet- Spark, kostaju ko tri polovne Pande Classic. Ko voli nek brate lepo plati, pa nek cita forume iz svoje klase.
Sta meni vredi da uopste razmisljam o tome, kad sam jedva napabircio i 2300 orja koliko je moja kostala sa preradom u putnicku u aprilu 2007. Da sam se tada dvoumio, sad bih istu mogao da pazarim za 2700-3000. Ako hocu air-begove, i vise od toga, lepo brate spremis ko sto rekoh 15K orja, i kupis hundai il neki francuz, il koreanac, pod firmom nekog amerikanca, il rumunjesku pod francuzom za 8500, il ceha pod nemcem za 18.000, il japanca sklopljenog u madjaroniji 10.000, il brate lepo kupis yougou-domaci.
Eto ima i opel Astra Classic, kao shatro domaca, za 13K orja, sa doplatama za 14-15K, cak i u karavan verziji (zbog velicine gepeka), ali mislim da ovaj forum nema taj luxuz da prica o tome. Voze ljudi svasta, svako prema svojim potrebama i mogucnostima....
Imas tu ranije na forumu okacio sam ja sliku jednog vozila slikanog u blizini moje zgrade, pa pogledaj. Samo morao bi da prodas ceo jedan blok zgrada u Beogradu, da bi to mogao da vozis (osnovna verzija - 600.000 orja+ cekanje godinu dana na isporuku zbog rucnog rada).
Jos nesto oko bezbednosti. Imao sam priliku da provozam na kratko Mercedes G 400 - Dzip. Koza, mahagoni, masaza u sedistima, jastuci u slucaju potrebe - iskacu iz svih rupa....... Jedan cova - citao si u stampi pre neki mesec, na auto putu nalete na dzukelu, i pored svih tih jastuka, abs-a i ko zna cega jos, ........sad je bezbedan, - dise na cevcicu. Inace ovaj dzip vazi za jedan od najbezbednijih i najluksuznijih. Cena prava sitnica, 300K orja?

Cini mi se da je drustvance sa ovog foruma, mnogo blize onom placu u Merosini, i ovim nasim komunjarama, nego onim itallijanskim............



 
Odgovor na temu

MaxMaca

Član broj: 177803
Poruke: 14
*.jotel.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.04.2008. u 06:18 - pre 195 meseci
Ma naravno AcoDorcole,

ali ti istu priču o nama u odnosu na italijane pričaš i o italijanima u odnosu na nemce a onda kažeš da su oni vrh.

ma nije bitno, za moje potrebe Panda je više nego dovoljna, kao što si rekao, a ova tema me je naterala da razmišljam o Pandi i da promenim početni stav.

Mada listajući i druge forume poput krst******, vre** gu** :) nisam naišao na loše mišljenje o Pandi.
Na pitanje šta da kupim za 2k+kusur ojra odgovor je bio isti = PANDA!
Na pitanje šta da kupim za nešto više odgovori je bio isti = NEMAŠ NIŠTA!
Na pitanje šta je sledeće u odnosu na Pandu bilo je = BILO KOJI NOVI AUTO ili PUNTO od 97/98 pa naovamo...

U subotu idem na taj auto plac da vidim te Pandiće za 2700.

 
Odgovor na temu

MaxMaca

Član broj: 177803
Poruke: 14
*.jotel.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.04.2008. u 06:22 - pre 195 meseci
Ima jedan kineski sajt posvećen Fiat Pandi i životinji Pandi zove se

http://www.fiatpanda.com

a moto je No Panda, No Life!
i ima puno slika Pande, motora Pande, ausphua i sl.

Btw. skoro sam čak video plavušu da se vozi u Fiatu Pandi

uf nadam se da moja lepša polovina (Maca) , btw ja sam Max, neće videti ovaj post... :)
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.04.2008. u 07:46 - pre 195 meseci
MaxMaco, ajd idi za weekend na plac.
Evo mojih nekoliko preporuka sta da pogledas na izlozenim primercima:
Prvo pogledaj spolja sve, boju, da nije zafarbavana, udarana, trula, varena i sl. pogledaj da li su sve linije haube i krila, vrata, zadnjih vrata i sl. paralelne (svugde - istog rastojanja) u odnosu na ostale delove. To je dobar znak da auto nije udaran.
pogledaj da li su na sajbi, i bosnim prednjim staklima, u onim belim slovima ispisanim oznakama, u kruzicu u kome je slovo E, pored tog ``E`` isti brojevi i Oznaka proizvodjaca, na primer, ako je na sajbi u sastavu slovnog ispisa, u kruzicu E3, onda i na bocnim prednjim staklima treba da je isto tako i ispisu - ta oznaka E3. To je dobar znak da nije menjano neko staklo (zbog udarca, sudara i sl.), vec da su sva stakla iz prve ugradnje.
Ovo ne vazi za zadnja bocna stakla i zadnju sajbu, jer se one kod prerade naknadno ugradjuju, osim ako je bila CityVan, onda i zadnja sajba treba da ima E3, odnosno isto kao i ostala fabricka stakla.

Kad to pogledas, otvori haubu, i pogledaj tamo na svim crevima i kablovima imas samolepive nalepnice, koje obuhvataju kablove i setove kablova, i na njima je otkucano vreme, datum ugradnje, sifra radnika na liniji sklapanja i sl. To bi trebalo da se poklapa sa godistem vozila koje ti je saopstio prodavac, recimo ako ti je reko da je Panda 2002 onda na svim tim nalepnicama treba da stoji neko datum sa godinom 2002.
Naravno, kad si vec u haubi, obavezno pogledaj da tamo oko solja amortizera, koseva i sl, nesto nije vareno, zafarbavano, korodiralo i sl,

Pogledaj i sve ostalo, kako ti deluje. Pogledaj skroz oko motora da li ne curi neko ulje na dihtungu, i sl. Pogledaj da li ti i kompjuter izgleda kao prirodno ugradjen, i sl,

E sad se sagni dole sa fronta vozila, skroz lezi dole, pa pogledaj da li su ramena prednjeg vesanja istog oblika, kao da se ogledaju u ogledalu. To bi bio znak da nije udarana, il da nije cepala po nekim ruopetinama. Sad zaviri pod krila, i pogledaj da nije pocela negde da truli, odnosno trebalo bi da se vidi njena originalna plastifikacija - zastita od korozije.
Ispod zadnjeg levog krila, iznad tocka - opipaj uredjaj za evaporizaciju - trebalo bi da je tu, da ga ima. Slicno nesto postoji i ispod prednjeg levog krila, ispred tocka, iza jedne crne zastitne plastike (ne vidi se ali trebalo bi da postoji). Nakon toga pogledaj unutrasnjost vozila, stanje pedala, recimo stepen izlizanosti gume na papucicaama pedala ti moze reci kolko je neko to stisko nogama, odnosno da li su izlizane do metala, ili do pola, ili se jos vide originalne sare na gumi pedala, sto znaci da nije toliko istrosena......itd, itd.

Ne znam koliko, se razumes u motor, ali ako nemas nikog da povedes sa sobom, onda moras sam. Kresni motor, koji bi trebalo da upali iz cuga, i to upali ga samo pomocu kljuca, bez pritiskanja gasa, nego samo okreni kljuc na kratko. Ako je sve idealno, kompjuter od Pande ce kresnuti sa potrebnim gasom, auto-sauhom i sl, i vrlo brzo, posle par sekundi ce malo smanjiti broj obrtaja, kao kad smanjis sauh. To ti je dobar znak da ECU, radi svoj posao.

Eto srecno, pa javi kao si prosao.
Pozz
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.04.2008. u 10:19 - pre 195 meseci
Guru, gde je izveštaj, znamo da si prošao kroz pakao, možeš ga bar malo opisati!!!! Maxe, idi kupi pandu dok još ima i sam si rekao da za taj novac nema ništa bolje, pa provozaj macu, uskoro će biti i mali skup u surčinu u organizaciji tehno i duhovnog guru-a. POzzzz!!!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz aprila i maja

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 78992 | Odgovora: 338 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.