Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1453945 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema30.10.2015. u 20:54 - pre 103 meseci
Pa... Tako nekako... Imao sam problema, nece na leru da radi, pa sam dobio 'dijagnozu' da je u pitanju ler dizna, a ne znam da li i kako mogu da dodjem do nje, da je ocistim... A ako odem opet u karburator servis, naplatice mi, jer prljavstina ne spada u garanciju, a bas da dajem 50€ svaka dva meseca, nisam toliko imucan... Mada mi ni ta dijagnoza bas nije jasna, jer ljudi voze po 20 godina i nikad niko nema problema niti cacka karburator, a meni se kao vec drugi put zapusila, a imam dva filtera, koji su cisti, bez truncice bilo cega i malo malo pa treba na ciscenje... Ko je mene kleo, taj nije dangubio...

Moze li PCV ventil da utice na nemiran rad i gasenje na leru? Moj majstor sumnja na njega, kaze, kada se prstom zapusi crevo koje ide na ventil, onda bolje radi, pa mozda on sam nije ispravan. A zar to crevo ne treba da 'usisava' isparenja, znaci da treba da je protocno, odnosno nezacepljeno?

[Ovu poruku je menjao silbasan dana 31.10.2015. u 08:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.73.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema01.11.2015. u 23:05 - pre 103 meseci
Dragi drugovi i ostali....nije me bilo dugo i iz vise razloga...

Jedan od lepsih razloga je sto definitivno isplovljavam iz "1.3 XL" voda i uplovljavam u ovo :)



Nisam izdrzao da ne udjem u najekskluzivniji klub koji je nudila Toyota za ovaj model....povrh svega toga, nasao sam i "best of the best" GT-i motor, ko je prepoznao sa slike....zna o cemu pricam ;)

A i slozicete se ovakav izgled sada vise lezi za ovaj motor.... :) :)






[Ovu poruku je menjao codeNO dana 02.11.2015. u 00:26 GMT+1]
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema02.11.2015. u 20:08 - pre 103 meseci
Uh... jel bese 100 kW?

Pa to bre nece da valja po ovim nasim losim putevima :D
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.11.2015. u 16:29 - pre 103 meseci
Postovani drugari, ponovo ja sa ispostavilo se starim/novim i uvek prisutnim problemom. Auto mi se gasi u leru. Kada ga upalim, saug odradi sve kako treba, kada se spusti na ler, auto se ugasi. U voznji kada skinem nogu sa gasa, auto se ugasi. Odmah su mi svi majstori rekli da je to ler dizna. E sad retrospektiva pocinje. Ove simptome sam imao i pre, kada se prvi put desilo, majstor mi je rekao da je to nesto do karburatora i ovi sto su mi ga cistili, nesto su zeznuli. Ja nekako odem do njih, servis je na 50km od mene. Oni kao ociste karburator 'ponovo', a nista nisu nasli, al hajde. Auto je radio, krenem ja kuci, i simptomi opet pocnu u samom povratku, jedva nekako stignem kuci. Zvao sam mog majstora on uzeo auto na par dana da ga pregleda i jedino sto je radio ocistio je PCV ventil i smanjio zazor na svecicama. Auto je radio dobro dok opet nisam isao za NS, a to je 50 km od mene i u povratku se simptomi vracaju. Znaci, posto zbog posla i potreba auto u vecini slucajeva vozim samo na kratkim relacijama, problem nastane kada vozim preko 50 km odjednom. Opet su mi svi vikali da je to ler dizna, ali meni nikako nije jasno da ja sa dva ciscenja karburatora i dva filtera koji su cisti, mogu da imam neko zacepljenje. Moj majstor ima corollu i nije nikada cistio karburator, a medjufilter mu crn od prljavstine i nista mu se ne zapusi, a meni da uspe za dva meseca dva puta, pa ne ide... Resim ja da proverim struju, i rekoh prvo da proverim varnicu, kad varnice nema. Na leru je nema, a kada dam gas, ona je zuta i nikakva. Kada sam rekao majstoru, kaze on onda je to do toga, mozda komutator ne daje lepu varnicu. Kupim ja i komutator i bobinu, vratio sam zazor, jer racunam, sada je sve novo, znaci sada bi trebalo sve da bude normalno i fabricko (majstor je zazor bio smanjio na 0.5). Probam da upalim, ono isto. Saug odradi, a kada se spusti na ler, on se ugasi. Proverim varnice, ono isto. Na leru ih skoro nema, a kada dam gas, one su zute. Da ponovim, sve je novo: svecice (probano i sa drugim), kablovi dobri- ne probijaju, kapa, ruka, komutator, bobina a stanje je isto.
Gde bi moglo da gubi struju i kako da proverim? Problem mi je sto nemam u blizini nekog autoelektricara koji bi mi to strucno pogledao, a svi majstori su se vec pokazali, zamenio sam sve sto sam mogao, a ispalo je da nista nije trebalo, ali neka, racunam, sad je novo pa kad nadjem sta je ova 'koska' sve ce biti savrseno. Ali sta se ovo desava, eto, vidim da je problem struja, ne karburator, i sad jos samo da sam isao kod drugog za ciscenje, platio bih i to bzvz. Pomagajte, recite sve sto vam pada na pamet pa da matiramo ove moje majstor-laike.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.11.2015. u 16:42 - pre 103 meseci
Promeni kablove, ako si vec ustanovio da nema varnice. Losi kablovi mogu da prekinu dovod napone,, a ne samo da "probijaju".

Ili ih pazljivo proveriti, kao i lule, i otpornike...

Zazor vrati na normalu, i promeni neozbiljne majstore.
 
Odgovor na temu

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.11.2015. u 16:47 - pre 103 meseci
Pa zar je moguce da se sva cetiri kabla ponasaju isto? Sve je provereno, izmereno, otpor je kako treba. Zazor sam vratio na 1.1. A majstore trazim, ali ovo mi je na raspolaganju bilo zbog blizine. Cim ja njega uzdignem na noge, odoh ja do malo ozbiljnijih, da ga pretresu, ali za sada, ne mogu ni iz dvorista...
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.11.2015. u 18:45 - pre 103 meseci
Koje vrednosti otpora si dobio? Na svakom?

Jacinu varnice (struje) treba ispitati nekako pre razvodne ruke i kape. Krenuti od kraja ka pocetku i traziti problem.

Negde zesce odvlaci struju.... verovatno smesna stvar, ali.... veliki problem.
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.11.2015. u 19:01 - pre 103 meseci
Ne znam sad napamet koje su bile, znam da su u granicama, po onim knjigama. Sutra cu ispitati, pa lepo zapisati. Nisam kompetentan da sudim, ali i ja mislim da je mozda negde pre razvodnika, kada sam menjao komutator i bobinu, one zice koje idu na njih dobro izgledaju, ali otkud znam, nisu progorele, nisu crne, nema nikakvih naslaga, i kontakti ocisceni i lepi. Ne znam gde i sta bi moglo da odvlaci struju, da li unutar razvodnika probija na masu ili tako nekako, ne znam. Sve je vizuelno u dobrom stanju, nista ne visi, nista nije izgorelo, nista otpalo. Najbolje bi bilo kada bi neki autoelektricar to lepo mogao deo po deo da ispita, ovako ja, nemam pojma. Eto, poceo sam od kraja dakle svecice, kablovi, kapa, ruka, bobina, komutator to bi trebalo sve da je u redu jer je novo, e sad odakle struja dolazi do razvodnika i kuda idu te zice, to ne znam. Probacu sutra i da vratim staru kapu i ruku, ali ti simptomi su mi se javljali i pre zamene tako da ne verujem da je to, ali nista me ne kosta da probam...
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
188.117.235.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.11.2015. u 20:44 - pre 103 meseci
Ko hoce da ima 1.3 2E-E tj injection, sada moze da se razmislja, jer meni to postaje visak.

@zarkoj.... Gti ni jedan model nije bio 100kW...ovo je od 92kW
 
Odgovor na temu

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 09:29 - pre 103 meseci
[quote]zarkoj:
Koje vrednosti otpora si dobio? Na svakom?

E ovako, kada je unimer namesten na 200k oma, vrednosti su:
na prvom - 09.8
na drugom - 08.6
na trecem - 06.8
na cetvrtom - 05.8

Mislim da je to sasvim u redu, znaci problem je negde pre razvodnika ili u samom razvodniku. A gde, ne znam. Kako da znam da li komutator ili bobina vuku na masu? Proveravao sam i sve osigurace, releje i tako to, vizuelno sve deluje ok i na mestu.

A da, danas htedoh da iscupam pcv ventil da ga ocistim, to sam vec ranije pokusavao, ali nije islo jer se ona guma oko njega pretvorila u plastiku, pa ne znam ni kako je majstor to ranije skidao i da li je uopste skidao. I naravno, pukne mi. Samo ostala lulica u ruci. Sad ne smem vise da cackam nista, da mi nesto ne upadne u ventile. Znate li ima li gde to da se kupi, ja gde god sam pitao u radnjama koje znam, nemaju?
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 13:10 - pre 103 meseci
Ove vrednosti sam ja dobio:

Ovo sam ja vrsio neko poredjenje pa nemoj da te buni.

Prvi set japanski sumitomo originalni. (stariji)
Drugi set Nipparts originalni. (noviji)

1. 670 mm
2. 560 mm - 0.835%
3. 470 mm - 0.701%
4. 420 mm - 0.626%

Prvi set kablova:
1. 11.96 Kohm - 100% (11.96 KOhm)
2. 9.68 Kohm - 0.835% (9.99 KOhm)
3. 7.72 Kohm - 0.701% (8.38 KOhm)
4. 7.08 Kohm - 0.626% (7.49 KOhm)

Drugi set kablova:
1. 8.35 Kohm - 100% (8.35 KOhm)
2. 6.52 Kohm - 0.835% (6.97 KOhm)
3. 5.33 Kohm - 0.701% (5.85 KOhm)
4. 5.19 Kohm - 0.626% (5.23 KOhm)

Ma ima to na otpadima da se nadje sigurno, pozovi BG radnje moraju da imaju.....
Ako je moguce da se zalemi (zavari) plastika lako ces restiti.
Verovatno je majstor to i video pa je skinuo poklopac ventila :D



[Ovu poruku je menjao zarkoj dana 09.11.2015. u 14:26 GMT+1]
POZDRAV OD ŽARKA
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 18:10 - pre 103 meseci
Znaci, vrednosti mojih kablova su u redu: 9.8 - 8.6 - 6.8 - 5.8? Sta dalje da ispitam, sta bih mogao da uradim? Auto stoji vec nedelju dana, a resenja nemam. Ne znam da li sad sa ovakvim autom (pogotovo bez pcv ventila) mogu da vozim 50km do majstora? Privremeno sam ono crevo sto ide na ventil zapusio nekim srafom, ali svejedno, na leru ne radi...
Da li postoji mogucnost da je ler dizna povezana sa strujom, pa da to ima veze jedno sa drugim ili je to nezavisno... Jos uvek ne znam u kom pravcu da gledam, jel karburator ili struja...
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3877
31.223.133.155



+335 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 18:46 - pre 103 meseci
Probaj da nakacis jednu svjecicu na kabal koji ide iz bobine na razvodnu kapu.
Pa neka neko zavergla a ti gledaj "snagu" varnice.
Varnica bi trebala ici ka plavoj ili ljubicastoj boji a daleko od zute.
Mozda zeza finger ili kapa.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 18:58 - pre 103 meseci
Ako hoces iskreno ja PCV ventil uopste i nemam, meni je to otvoreno skroz a ni taj karburator nemam. Ne znam kakav je sistem kod tog karubratora ali cini mi se da ima neku struju koliko se secam. Ne mogu da se setim sta ona regulise onim pipkom... Javice se neko ko je vise upoznat sa tim.

Njemu se bobina i komutator nalaze u razvodniku pa ne moze takav test da napravi. Ali svakako bi trebalo da se vidi "struja" pre razvodne ruke/kape.

Banalna i mozda smesna stvar ali izgleda kao da ruka prolazi jako daleko od kontakata na razvodnoj kapi. Pa cim povecas obrtaje ona da varnicu.
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 18:59 - pre 103 meseci
Kod nje je bobina unutar razvodnika, nije spoljna varijanta, pa ne znam kako to da izvedem. Znam i ja da bi varnica trebala da je plava, ali eto, kod mene je ni nema, a kada se drži gas ona je tek tek žućkasta. Probao i sa starom kapom, i sa starom rukom, isti je slučaj u svim varijantama. Sve je novo, ali se ništa ne dešava. Užas, znači živ se pojedoh u proteklih nedelju dana, a auto ne mrda iz dvorišta. Još mi gore bude kad vidim i čujem u ulici kakva kola i šta sve ljudi voze, pa to škripi, puca, trese, lupa ali ljudi sednu i voze... A ja ga ujutru izguram iz garaže, čačkam kao nešto, nerviram se, onda ga lepo uveče uguram u garažu i to je sva moja "vožnja" proteklih nedelju dana...
 
Odgovor na temu

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 19:05 - pre 103 meseci
Citat:
zarkoj:


Banalna i mozda smesna stvar ali izgleda kao da ruka prolazi jako daleko od kontakata na razvodnoj kapi. Pa cim povecas obrtaje ona da varnicu.



Pitanje je zašto se to nije stalno dešavalo, nego samo kada su "duže" relacije. Ima li tu neki relej ili osigurač nešto, bilo šta što može da se zagreje ili pregreje u vožnji, pa da je crklo. Sve žice su cele, sve izgleda odlično, fabrički, zaista, gde god i šta god da sam otvorio, sve je utegnuto, sve je čisto... Nema nigde nagriženih žica, nema oksidacije, nema paljevine...
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 20:24 - pre 103 meseci
Ali se sad stalno desava?

COZMO je ovde govorio o pasti koja prenosi temperaturu dal na komutator ili bobinu, javice se pa ce reci, cini mi se da je on govorio o tome.

Da li si, slucajno probao da otkacis vakume sa razvodnika? Da nije problem o pomeranju paljenja?

Znam da se paljenje pomera u zavisnosti od vakuma. Kod mene je i to isljuceno :D

POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 20:31 - pre 103 meseci
Kada sam stavljao nov komutator, uz njega sam dobio i pastu, pa sam i nju lepo naneo na mesto gde naleze komutator. Paljenje je stelovano stroboskopom, mislim da je 8 ili 10 stepeni, tako nekako majstor rece. Nisam nista probao sa vakumima, ne znam kako to da proverim, sta treba da se desi?
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 20:41 - pre 103 meseci
E sad ja se nisam sretao sa tom pastom, ne znam da li si je naneo na pravo mesto i da li je moguce da si negde nesto slucajno prespojio. Mada verujem da to nije problem.

Sto se tice paljenja, ono se steluje na vruc motor, kad su obrtaji na leru 850. E sad pri dodavanju gasa, ili aktivacije sauga preko vakuma se pomera lulica ispod razvodnika.
Time se dodatno (pri opterecenju) paljenje pomera.

Kod mene to nije funkcionalno jer su vakumi otkaceni tj. samo je prespojeno jedno na drugo.
Evo kako to kod mene izgleda a tebi vakumi sa razvodnika idu na kuciste filtera cini mi se ili tamo vec negde.... opet asociram na struju jer mi je ta varnica bas problematicna

POZDRAV OD ŽARKA
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

silbasan
Goran Peric
Silbas

Član broj: 329922
Poruke: 153
*.108.39.65.hallsys.net.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.11.2015. u 21:04 - pre 103 meseci
Da nisam dobro stavio komutator ili bobinu nesto bi se sigurno drugacije manifestovalo, ali nije nego je sve ostalo isto, sto znaci da su mi i stari komutator i bobina valjali, ali eto, ja samo castim auto, a delovi ostaju u rezervi. :) Sta mi predlazes da probam sa vakumima? Da ih zamenim, skinem, raskacim?
Ne znam sta vise da gledam, ima i u razvodniku onih nekih delova, mislim sem komutatora i bobine, ali je sve to na svom mestu i u odlicnom stanju. To sam kao proveravao po onom Karovicevom uputstvu i sve je kako treba. Znaci, negde pre razvodnika gubi struju, ali ko ce ga znati gde... Probacu jos sa mojim majstorom to da nekako ispitam, ako ne, cucu se sa servisom u Novom Sadu, pa cu nadam se, uspeti nekako ovako da odvezem auto. Bojim se samo da se nesto ne pogorsa. Jos me sad i ovaj PCV ventil nervira. Kako si ti njega Zare premostio, zapusio crevo ili sta?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1453945 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.