silbasan Goran Peric Silbas
Član broj: 329922 Poruke: 153 *.108.39.65.hallsys.net.
|
Postovani drugari, ponovo ja sa ispostavilo se starim/novim i uvek prisutnim problemom. Auto mi se gasi u leru. Kada ga upalim, saug odradi sve kako treba, kada se spusti na ler, auto se ugasi. U voznji kada skinem nogu sa gasa, auto se ugasi. Odmah su mi svi majstori rekli da je to ler dizna. E sad retrospektiva pocinje. Ove simptome sam imao i pre, kada se prvi put desilo, majstor mi je rekao da je to nesto do karburatora i ovi sto su mi ga cistili, nesto su zeznuli. Ja nekako odem do njih, servis je na 50km od mene. Oni kao ociste karburator 'ponovo', a nista nisu nasli, al hajde. Auto je radio, krenem ja kuci, i simptomi opet pocnu u samom povratku, jedva nekako stignem kuci. Zvao sam mog majstora on uzeo auto na par dana da ga pregleda i jedino sto je radio ocistio je PCV ventil i smanjio zazor na svecicama. Auto je radio dobro dok opet nisam isao za NS, a to je 50 km od mene i u povratku se simptomi vracaju. Znaci, posto zbog posla i potreba auto u vecini slucajeva vozim samo na kratkim relacijama, problem nastane kada vozim preko 50 km odjednom. Opet su mi svi vikali da je to ler dizna, ali meni nikako nije jasno da ja sa dva ciscenja karburatora i dva filtera koji su cisti, mogu da imam neko zacepljenje. Moj majstor ima corollu i nije nikada cistio karburator, a medjufilter mu crn od prljavstine i nista mu se ne zapusi, a meni da uspe za dva meseca dva puta, pa ne ide... Resim ja da proverim struju, i rekoh prvo da proverim varnicu, kad varnice nema. Na leru je nema, a kada dam gas, ona je zuta i nikakva. Kada sam rekao majstoru, kaze on onda je to do toga, mozda komutator ne daje lepu varnicu. Kupim ja i komutator i bobinu, vratio sam zazor, jer racunam, sada je sve novo, znaci sada bi trebalo sve da bude normalno i fabricko (majstor je zazor bio smanjio na 0.5). Probam da upalim, ono isto. Saug odradi, a kada se spusti na ler, on se ugasi. Proverim varnice, ono isto. Na leru ih skoro nema, a kada dam gas, one su zute. Da ponovim, sve je novo: svecice (probano i sa drugim), kablovi dobri- ne probijaju, kapa, ruka, komutator, bobina a stanje je isto.
Gde bi moglo da gubi struju i kako da proverim? Problem mi je sto nemam u blizini nekog autoelektricara koji bi mi to strucno pogledao, a svi majstori su se vec pokazali, zamenio sam sve sto sam mogao, a ispalo je da nista nije trebalo, ali neka, racunam, sad je novo pa kad nadjem sta je ova 'koska' sve ce biti savrseno. Ali sta se ovo desava, eto, vidim da je problem struja, ne karburator, i sad jos samo da sam isao kod drugog za ciscenje, platio bih i to bzvz. Pomagajte, recite sve sto vam pada na pamet pa da matiramo ove moje majstor-laike.
|