Jel istina da su JTD motori vrhunska klasa koji se ne kvare uopste, za razliku od TS? I kad se ugradi plin na TS, mi imamo los plin, pa taj motor ga lose "vari"?
JTD jesu vrhunski motori, ali zaboga, kvare se ! Ne postoji motor koji se ne može pokvariti.
Ipak da nešto razjasnimo. Postoji "motor" i "prateći agregati i delovi". Pod motorom se podrazumeva blok, glava, radilica, bregasta, ležajevi, klipovi, karike, ventili i još ponešto tu i tamo. Na JTD-u se to ne kvari i ne traži zamenu sigurno preko 500.000 km. Turbina je na JTD među najboljima u domenu serijskih turbo dizel motora. Tu bih svrstao i pumpu viskog pritiska, koja je "srce" motora.
Pod pratećim delovima (koji su i dalje u motronom prostoru) su kvačilo i menjač, pumpa za vodu, hladnjak, ventilator, anlaser, alternator (+remenica), creva, remenice, filteri, kaiševi, kompresor za klimu, nosači motora i još trista čuda. Da li se nešto od toga može pokvariti ? Mislim da se odgovor sam nameće.
Iako se ovde radi o chip tuningu, svejedno, pogledaj ovaj prilog, i šta kaže čovek iz "sveta nemačkih automobila". http://www.youtube.com/watch?v=r4jgYPMSwzk
Što se plina tiče, ugraditi plin u Alfu je ekstra fuj i bljak ! Plin se ugrađuje u automobile taksista, prevoznika i špeditera, kojima će se za godinu - dve isplatiti investicija kroz nižu cenu goriva. Ali u Alfu ?!