Sure....
A ja nikad nisam pumpao gume, pa ću da Ti verujem. Na svim automobilima koje sam vozio/vozim imam nove, kvalitetne gume. Ne sećam se da je ijedna od njih toliko dobra, da se baš retko pumpa. Pritom, tu postoji još jedna sitnica. To što neko ne pumpa gume, ne znači da one nisu izgubile pritisak. Kad god sam pogledao gume, izgledale su OK. Međutim, često na proveri ispadne da barem jedna (a često i samo jedna, retko više) nije u propisanom opsegu (tipa, trebalo bi da je 2.4, a ona bude 1.7).
Ja ne pumpam azot, jer me smara ideja da jurim za tim unaokolo. ALI, činjenice su činjenice, i termodinamika (veruj mi) ne zna šta je to mala guma, a šta velika. S toga, ako azot ima efekta i aktivno se već 40 godina koristi u avijaciji, ne vidim kako isto to ne bi važilo za komšiju Žiku iz ulaza tri broja niže?
Sasvim je druga priča koliko se isplati ganjati se sa tim. Isplativost pak, nikako ne poništava efekat koji ovakav zahvat donosi.
Podseti me, zbog čega je ^OVO^ tačno bitno? Da pokažeš kako si myth buster?
Tja... nađi bolju temu jer, u krajnjoj liniji, nisi u pravu u vezi dobitka koji azot donosi, a pogotovo kada je tehnički deo toga u pitanju.
<<QUEUED FOR LOCK>>
Pozdrav