Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pumpanje auto-guma AZOTOM

elitemadzone.org :: AutoZone :: Pumpanje auto-guma AZOTOM

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 28625 | Odgovora: 91 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

miljan nis
Nis

Član broj: 72093
Poruke: 474
*.smin.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Pumpanje auto-guma AZOTOM 27.11.2005. u 15:49 - pre 177 meseci
Sinoc sam video reklamu na TV-u za neku firmu iz Leskovca koja, pored ostalog pruza i vulkanizerske usluge, kazu jedinstveno u Srbiji, pumpanje guma azotom.

Da li neko zna sta se time dobija ?

 
Odgovor na temu

smfilip
Beograd

Član broj: 12580
Poruke: 1630



+4 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM 27.11.2005. u 16:27 - pre 177 meseci
dobija se da ce gume biti lakse...
 
Odgovor na temu

zokish
Smed. Palanka

Član broj: 37671
Poruke: 291
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM 27.11.2005. u 18:12 - pre 177 meseci
Azot teze istice, duze traje isti pritisak u pneumatiku pa je potrosnja goriva bliza konstanti tj. ne raste u delu gde zavisi od pritiska u gumama.


edit1: konkretno 3 do 4 puta sporije istice, manje utice na oksidaciju unutrasnjeg dela gume, manje prenosi toplotu, pa je manja verovatnoca da guma eksplodira itd...

[Ovu poruku je menjao zokish dana 27.11.2005. u 19:16 GMT+1]
svih mi dabrova ontaria
 
Odgovor na temu

fanfon
Apatin

Član broj: 15355
Poruke: 2657
212.200.74.*



+362 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM 28.11.2005. u 03:33 - pre 177 meseci
Korisno a nije skupo. Mislim da je 50 din po tocku.
Use Your Mind. Or someone else will.
 
Odgovor na temu

ticma
MUP R Srbije
Novi Sad

Član broj: 8049
Poruke: 444
*.28.EUnet.yu.

Sajt: www.piaggio.co.rs


Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM 28.11.2005. u 16:50 - pre 177 meseci
Najvaznija osobina je da se pritisak ne povecava pri promeni temperature gume, tako da kada se jednom namesti pririsak u toku voznje pri zagrevanju se ne menja, vrlo znacajno kod trkackih guma, nezgodno je da dopunjavanje morate vrsiti samo kod vulkanizera koji ima azot!!
www.piaggio.co.rs * Piaggio Free & Liberty scooter- tehnicka uputstva, slike, sastavljanje, tuning, oglasi, forum *
www.placevi.iz.rs --prodaja placeva u okolini Novog Sada--
 
Odgovor na temu

ticma
MUP R Srbije
Novi Sad

Član broj: 8049
Poruke: 444
*.28.EUnet.yu.

Sajt: www.piaggio.co.rs


Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM 28.11.2005. u 16:51 - pre 177 meseci
a sto se tice jedinstvenog u Srbiji, u Novom Sadu ima par vulkanizera jos od prosle godine!!
www.piaggio.co.rs * Piaggio Free & Liberty scooter- tehnicka uputstva, slike, sastavljanje, tuning, oglasi, forum *
www.placevi.iz.rs --prodaja placeva u okolini Novog Sada--
 
Odgovor na temu

miljan nis
Nis

Član broj: 72093
Poruke: 474
*.smin.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM 28.11.2005. u 18:07 - pre 177 meseci
Citat:
ticma: a sto se tice jedinstvenog u Srbiji, u Novom Sadu ima par vulkanizera jos od prosle godine!!


Nisam znao, a ovi se tako reklamiraju.

POZDRAV
 
Odgovor na temu

BigFoot
Boban Jovanović
Arilje

Član broj: 1098
Poruke: 991
*.dynamic.sbb.co.yu.



+35 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM27.09.2007. u 18:17 - pre 155 meseci
Citat:
ticma: nezgodno je da dopunjavanje morate vrsiti samo kod vulkanizera koji ima azot!!

A zašto? Zar ne može da se malo "razblaži" vazduhom, ako je baš neophodno?
Two beer or not two beer...
 
Odgovor na temu

~Vojvoda

Član broj: 33831
Poruke: 578
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: tuningpower.web1000.com


+2 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM27.09.2007. u 18:30 - pre 155 meseci
70% vazduha je azot. ticma je izneo najbolju osobinu, vezanu za promenu pritiska u zavisnosti od temp. zbog toga se azot koristi za avionske gume, jer je spustanje poprilicno zestoko za gume.
Speed costs money. How fast do you want to go?
http://tuningpower.web1000.com/
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12048
77.46.243.*



+5239 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM27.09.2007. u 21:23 - pre 155 meseci
Kod beogume i svakog "veceg" vulkanizera moze da se ubaci azot. I to zadnjih 4-5 godina..

Poz.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4503



+3127 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM29.08.2008. u 20:29 - pre 144 meseci
Ok. Hajde da razmrdamo ovu temu.

Čemu pumpanje guma azotom? Načitao sam se svačega na Internetu, i sve se svodi na sledeće:

1) Guma se sporije ispumpava
2) Felna manje oksidira
3) Pritisak je stabilniji

Ok. Lepo. Medjutim, vazduh već sadrži 78% azota. Pumpanje "čistim" azotom (bez vakumiranja) može da napumpa najviše oko 90% azota u gumu. A i sa vakumiranjem ne verujem da može da bude više od 95% azota.

Šta kobajagi dobijamo sa to malo azota više?

Guma se sporije ispumpava?

Po meni potpuno nepotrebna prednost. Moje gume (sa 78% azota) se ispumpavaju toliko sporo (ako se uopšte i ispumpavaju) da ja to i ne mogu da primetim. Jednom u par meseci ih stavim (uvek ujutro, na oko 20 stepeni) na onaj digitalni automatski punjač na benzinskoj pumpi, i desi se često da je pritisak upravo onakav kakav i treba da bude (pa nema ni dopunjavanja).

Felna manje oksidira?

Ja nisam primetio da išta oksidira ni sa običnim vazduhom sa 78% azota. Možda je tajna u tome u kakvim vremenskim uslovima pumpate gumu, pa samim time koliko vodene pare udje unutra. Meni su felne na jednom starom Renou 4 od pre 30 godina i dalje sasvim ok (iznutra), bez rdje ili ko zna čega. Ako je 30 godina vožnje sa običnim vazduhom malo, koliko treba da bi se pokazala prednost azota?

Pritisak je stabilniji?

A čemu stabilniji pritisak? Evo sada jedne analize:

U gumi koja je napumpana na propisan pritisak pri temperaturi od 20 stepeni, pritisak raste pri većim spoljnim temperaturama ali i naročito pri brzoj vožnji na auto-putu. Razlog zagrevanja gume u vožnji su stalne deformacije bočne strane. Medjutim, guma koja ima veći pritisak se manje zagreva jer su deformacije manje, tako da je porast pritiska u gumama upravo faktor koji sprečava dalji porast temperature.

Razlog pucanja guma pri brzoj vožnji nije preveliki pritisak, već preveliki porast temperature, a temperatura raste kao što smo utvrdili zbog nedovoljne napumpanosti guma! Dakle, upravo je porast pritiska u gumi faktor koji u stvari sprečava pucanje gume. Tako da recimo čak i u uputstvu za moj auto piše da se gume pumpaju na veći pritisak ako planiram da vozim brže od 160 km/h.

Šta zaključujemo iz toga? Pa zaključujemo da je porast pritiska u gumama u toku brze vožnje upravo i poželjan.

Naravno, ovde sam razmatrao normalne gume koje se voze na normalnim automobilima, a ne gume na avionima i formulama koje se troše u ekstremnim uslovima, i za koje verovatno i ima potrebe da se ti ekstremi malo obuzdaju azotom.
Ovaj forum ne zaslužuje da na njemu učestvujem, ne toliko zbog članova koliko zbog administratora/moderatora kojima je sujeta enormna. Ali rekoh da ubijem neko vreme tokom epidemije... dok mi ne obrišu ovaj potpis i oteraju me opet.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12048
79.101.211.*



+5239 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM30.08.2008. u 00:47 - pre 144 meseci
Ako bi i kada bi, onda mozemo da zakljucimo, i navedemo poneki sporadican primer koji ce eto ekvivalentno da nesto...

To nije razmrdavanje teme, niti je R4 auto za poredjenje, koliko je puta presao 120 na sat, toliko sadasnji prelaze 200.
Dalje, odakle ti procenat azota u vazduhu koji se pumpa u gume, mislis, onako prosto se preslikava, nekakav okvirni procenat necega. Nema veze vodena para, za 78% posto postoje neki "evidentni" dokazi.
Zanemaricemo ponasanje gasa na 10 bara, posto je u gimama valjda 1,5??
I da li je sve jedno da li eko pumpa gume u Boru ili na zlatiboru, Indiji ili Norveskoj?

Jedina je cinjenica, da za obicnu upotrebu vozila, i obicno opterecenje guma, nema veze sta je...ali u tom slucaju nema veze ni sta je u rezervoaru, ni sta je u karteru...i da li su filteri menjani na vreme, ili su produvani auspuhom...

Ali, svako ima prava na isterivanje sitnica i bubica

Pa i audiofili isteruju kiseonik iz zica , a muzika moze da se slusa sa bilo cega...

Zasto bi smo naglabali da li je bolje i koliko...
Pa mislis da je 4x100W muzike u 2 kubna metra smislena akcija, a mnogo je cesca od znacajno jeftinijeg azota

Poz.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4503



+3127 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM30.08.2008. u 13:04 - pre 144 meseci
To da li je Reno4 išao preko 120 km/h nema veze sa oksidacijom zbog nečistog azota, valjda?

Svejedno. Ja na osnovu gore navedene analize, mogu da zaključim da je azot nema baš nikakve koristi za normalne automobile koji se voze normalnim brzinama do 200km/h (kao moj recimo) i koji ne menjaju gume svakih nedelju dana zbog istrošenosti. Zašto da imam stabilan pritisak u gumama kada mi baš treba suprotno: kada vozim brzo, pritisak i treba da bude veći!

-----

Inače, nešto mi pade napamet: kažu "stručnjaci" sa Interneta da su molekuli azota veći od molekula kiseonika, pa zbog toga azot 4x sporije izlazi iz gume. Neki recimo kažu čak i ovo: "Gume napumpane komprimovanim vazduhom izgube 0.1 bar ili više za manje od mesec dana. Azot, zahvaljujući molekulima koji su veći od molekula kiseonika, sporije ističe iz gume nego vazduh. Zato gume napumpane azotom izgube 0.1 bar za skoro pola godine.", što u prevodu znači da čak 6x više ističe običan vazduh nego čist azot? Odlično! To znači sledeće: Kada gumu napumpate vazduhom, vi u njoj već imate 78% azota. Ukoliko gumu godinu dana ne menjate i ne ispumpavate, već samo dopumpavate, procenat azota će skočiti na preko 96%!

Kako? Pa lepo: guma, po tvrdnjama onih koji uvaljuju azot, u mnogo većoj meri ispušta kiseonik od azota, tako da guma sa 100% azota ispusti 0.1 bar za 6 meseci. a guma sa 78% azota (običan vazduh) ispusti 0.1 bar za samo 1 mesec? To logičnim razmišljanjem dovodi do zaključka da u stvari iz gume za taj jedan mesec curi najviše taj famozni zli kiseonik (22%) koji se nalazi u njoj. Ako uzmemo da je normalan pristisak u gumi 2.2 bara, to znači da čist 100% azot curi za 6 meseci 0.1 bar / 2.2 bara = 4.55%, odnosno 0.76% na mesec dana (0.0167 bara). Znači, koeficijent curenja azota je 0.76% na mesec dana. Vazduh (sa 78% azota i 22% kiseonika) iscuri za mesec dana 0.1 bar, ali tu je iscurelo 0.76% * 78% = 0.593% (0.013 bara) azota a ostatak (0.087 bara) je kiseonik. Znači da smo dobili koeficijent curenja kiseonika 17.975% za mesec dana, jer 0.087 bara / (22% * 2.2 bara) = 0.087 bara / (0.22 * 2.2) = 0.17975.

To opet znači da se procentualna količina kiseonika u gumi sama od sebe smanjuje prostim dopunjavanjem gume običnim vazduhom, jer guma ispušta uglavnom kiseonik, a dopunjava se sa vazduhom u kome je uglavnom azot. Logično, zar ne?

-----

Evo sada i računice sa procentom azota u gumi, kako meseci prolaze:

Nakon prvog meseca, guma je od punog pritiska ispustila 78% * 0.76% = 0.5928% azota i 22% * 17.975% = 3.9545% kiseonika. Gumu dopunjavamo za tih 0.5928% + 3.9545% = 4.5473%, ali u toj dopuni je 78% azota tako da smo u stvari dodali 78% * 4.5473% = 3.5469% azota a ostatak 4.5473% - 3.5469% = 1% je kiseonik. Tako da sada guma (posle dopune na prvom mesecu) ima 78% - 0.5928% + 3.5469% = 80.9541% azota, i 22% - 3.9545% + 1% = 19.045% kiseonika.

Nakon drugog meseca, guma je od punog pritiska ispustila 80.9541% * 0.76% = 0.6153% azota i 19.045% * 17.975% = 3.4233% kisenonika. Gumu dopunjavamo za tih 0.6153% + 3.4233% = 4.0386%, ali je u toj dopuni 78% azota tako da smo u stvari dodali 78% * 4.0386% = 3.1501% azota a ostatak 4.0386 - 3.1501 = 0.8884% je kiseonik. Tako da sada guma (posle dopune u drugom mesecu) ima 80.9541% - 0.6153% + 3.1501 % = 83.4889% azota, i 19.045% - 3.4233% + 0.8884% = 16.5101% kiseonika.

A evo i cele tablice koju je ispisao kompjuterski program koji sam specijalno za ovu priliku i za vas napravio .

Code:


Azot curi 0.0075757575757576 za mesec dana
Kiseonik curi 0.1797520661157 za mesec dana

Mesec 0         Azot = 78.00%    Kiseonik = 22.00 %      Dopunjeno 0.00 bara
Mesec 1         Azot = 80.95%    Kiseonik = 19.05 %      Dopunjeno 0.10 bara
Mesec 2         Azot = 83.49%    Kiseonik = 16.51 %      Dopunjeno 0.09 bara
Mesec 3         Azot = 85.67%    Kiseonik = 14.33 %      Dopunjeno 0.08 bara
Mesec 4         Azot = 87.53%    Kiseonik = 12.47 %      Dopunjeno 0.07 bara
Mesec 5         Azot = 89.13%    Kiseonik = 10.87 %      Dopunjeno 0.06 bara
Mesec 6         Azot = 90.51%    Kiseonik = 9.49 %       Dopunjeno 0.06 bara
Mesec 7         Azot = 91.69%    Kiseonik = 8.31 %       Dopunjeno 0.05 bara
Mesec 8         Azot = 92.70%    Kiseonik = 7.30 %       Dopunjeno 0.05 bara
Mesec 9         Azot = 93.57%    Kiseonik = 6.43 %       Dopunjeno 0.04 bara
Mesec 10        Azot = 94.32%    Kiseonik = 5.68 %       Dopunjeno 0.04 bara
Mesec 11        Azot = 94.96%    Kiseonik = 5.04 %       Dopunjeno 0.04 bara
Mesec 12        Azot = 95.50%    Kiseonik = 4.50 %       Dopunjeno 0.04 bara
Mesec 13        Azot = 95.98%    Kiseonik = 4.02 %       Dopunjeno 0.03 bara
Mesec 14        Azot = 96.38%    Kiseonik = 3.62 %       Dopunjeno 0.03 bara
Mesec 15        Azot = 96.73%    Kiseonik = 3.27 %       Dopunjeno 0.03 bara
Mesec 16        Azot = 97.02%    Kiseonik = 2.98 %       Dopunjeno 0.03 bara
Mesec 17        Azot = 97.28%    Kiseonik = 2.72 %       Dopunjeno 0.03 bara
Mesec 18        Azot = 97.50%    Kiseonik = 2.50 %       Dopunjeno 0.03 bara
Mesec 19        Azot = 97.69%    Kiseonik = 2.31 %       Dopunjeno 0.03 bara
Mesec 20        Azot = 97.85%    Kiseonik = 2.15 %       Dopunjeno 0.03 bara
Mesec 21        Azot = 97.99%    Kiseonik = 2.01 %       Dopunjeno 0.02 bara
Mesec 22        Azot = 98.11%    Kiseonik = 1.89 %       Dopunjeno 0.02 bara
Mesec 23        Azot = 98.21%    Kiseonik = 1.79 %       Dopunjeno 0.02 bara
Mesec 24        Azot = 98.30%    Kiseonik = 1.70 %       Dopunjeno 0.02 bara



Iz toga može da se jasno zaključi sledeće:


1) Kada stavite novu gumu, i napumpate je običnim vazduhom, najveće ispuštanje gume ćete imati samo u prvim mesecima, a onda će polako da se smiri i stabilizuje na minimalnu vrednost.

2) Ukoliko preko 7-8 meseci samo dopunjavate gumu (niste krpili/menjali/ispumpavali), u njoj već imate istu količinu azota koju ćete dobiti i ako odete na pumpanje čistim azotom (koji nikada nije 100% čist), i pri tome bez potrebe date vulkanizeru 50-100 dinara po točku.

3) Ukoliko već imate azot u gumama, nije nikakav problem da gumu dopunjavate sasvim običnim vazduhom, jer kao što sam dokazao kiseonik ionako sam izlazi iz gume i ostaje vam opet vaš dragi azot.









[Ovu poruku je menjao pisac dana 30.08.2008. u 15:18 GMT+1]
Ovaj forum ne zaslužuje da na njemu učestvujem, ne toliko zbog članova koliko zbog administratora/moderatora kojima je sujeta enormna. Ali rekoh da ubijem neko vreme tokom epidemije... dok mi ne obrišu ovaj potpis i oteraju me opet.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15226



+2726 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM30.08.2008. u 13:35 - pre 144 meseci
@pisac

Jel ti to tvrdis da dolazi do hemijske reakcije izdvajanja atoma azota iz kiseonika kada curi vazduh iz gume?

Daj razmisli malo...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4503



+3127 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM30.08.2008. u 13:40 - pre 144 meseci
Citat:
bakara:hemijske reakcije izdvajanja atoma azota iz kiseonika


?????????? Hajde molim te razmisli malo ti, i to dobro!

Azot nema nikakve hemijske veze veze sa kiseonikom! Azot ima svoje atome i molekule, a Kiseonik svoje. Zajedno čine mešavinu koja se zove vazduh! A mogu potpuno nezavisno da "cure" iz gume.
Ovaj forum ne zaslužuje da na njemu učestvujem, ne toliko zbog članova koliko zbog administratora/moderatora kojima je sujeta enormna. Ali rekoh da ubijem neko vreme tokom epidemije... dok mi ne obrišu ovaj potpis i oteraju me opet.
 
Odgovor na temu

vidan kv
Pavlovic Vidosav
Autoservis Srbo,vlasnik
Kraljevo

Član broj: 59792
Poruke: 1632
*.ptt.rs.



+115 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM30.08.2008. u 21:27 - pre 144 meseci
....za Pisca:mislim da ti nick dovoljno govori sam za sebe.........ako smem da te zapitam čemu ovo tvoje silno pisanije da ne kažem smaranje?......mora da ti je zavukao neki vulkanizer pa si kivan........a i moderatore ne kapiram čemu se upuštaju u raspravu sa dokonim,nek čovek pumpa gume sa čime hoće....pozdrav!
....ο τολμών νικα!
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4503



+3127 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM30.08.2008. u 23:30 - pre 144 meseci
Čemu? Pa plemenit sam i želim da manje ljudi naseda na kojekakve mitove i legende i praznoverice koje im serviraju serviseri i vulkanizeri koji i sami nemaju pojma o tome o čemu pričaju.

Inače, nije mi niko zavukao jer sam previše pametan da bih nasedao na takve prazne priče.

A pošto imam senzore pritiska u gumama pa u vožnji lepo vidim i pritisak i temperaturu, vrlo skoro ću napuniti 2 gume (na različitim osovinama) sa azotom, a u 2 ću (ispustiti i) staviti čist vazduh, i pratiti šta se dešava u sledećih pola godine na raznim brzinama i raznim spoljnim temperaturama. Eto, preneću vam rezultate ovde, da se uvere i oni tvrdoglavi (serviseri i vulkanizeri i ostali).
Ovaj forum ne zaslužuje da na njemu učestvujem, ne toliko zbog članova koliko zbog administratora/moderatora kojima je sujeta enormna. Ali rekoh da ubijem neko vreme tokom epidemije... dok mi ne obrišu ovaj potpis i oteraju me opet.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM31.08.2008. u 00:22 - pre 144 meseci
Pitanje realne potrebe je jedno, a da li je to mit, legenda ili praznoverje je sasvim drugo.

To pre svega nije nikakav mit, samo se postavlja pitanje da li je prosečnom vozaču potrebno. Ako postavljaš dilemu oko toga da li je pumpanje azotom uopšte delotvorno, biće da imaš poprilično velik problem sa samim sobom. Ako izuzmemo svakodnevna prevozna sredstva, azot je u pneumatici i više nego obavezan u mnogim slučajevima, što (pretpostavljam) znači da su svi oni koji ga koriste ("heavy machinery" i tako to) papani & dangube, te da ih je navukao zlokobni vulkanizer, iz ulice dvesta' met'ra niže?

Mogao si svu tu energiju protraćenu par postova više da uložiš u nešto smislenije.

Ako ništa drugo, uskoro će sajam knjiga, pa pošto si pisac, napiši jednu naslova: "Progres naučne analize pneumatskog naprezanja nitrogenijumom". Verujem da bi se baš dobro prodavala, uz uslov da kao prilog ubaciš onaj post odozgo.

Džizzz...

Pozdrav
 
Odgovor na temu

djordje1979
Đorđe Trifunović
Beograd

Član broj: 31540
Poruke: 218
91.150.70.*



+92 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM31.08.2008. u 01:45 - pre 144 meseci
Pisac ne valja ta analiza! Kako si smeo da pretpostavis da ce brzina curenja kiseonika i azota da bude linearna? Kako pritisak opada, opada i brzina curenja. cccccccccccccccccccccccccccccccccccc
Inace ti je extra post....
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
78.30.176.*



+1269 Profil

icon Re: Pumpanje auto-guma AZOTOM31.08.2008. u 10:15 - pre 144 meseci
Azot u pneumaticima je inkompatibilan sa Renoom 4.

Za R4 je predvidjen helium pa duvanje azotom predstavlja pravu degradaciju.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Pumpanje auto-guma AZOTOM

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 28625 | Odgovora: 91 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.