Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621894 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 23:15 - pre 134 meseci
M6 da može da se nosi sa GTR-om? Mislim da nema šanse.
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 23:44 - pre 134 meseci
auto je bas bas ludilo!!! od njega su samo bolji mb sls i pagani huayra.

a ovaj citroen je stvarno super u svakom pogledu za te pare! http://wheelfever.net/pics/1c/bf/Citroen-DS5_55678.jpg
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 23:48 - pre 134 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Nebitno kako izgleda, poenta je nesto sasvim drugo ali to pri3rak po starom obicaju kao da padne s Marsa kada nesto napise. Ubuduce mu brisem postove ako primetim da nije procitao bar 3 poslednje stranioce , a ovde nije procitao ni 3 posta.

Istina jeste da ja detaljno procitao zadnje tri stranice nisam, a zbog toga se eto izvinjavam. Moguce je da mi je nesto u ideji nosilji diskusije promaklo, pa ako je to slucaj, a ti budi ljubazan pa mi objasni sve potanko.

Citat:
Zarko Silic:
Nissan Juke-R jeste sportki automobil, i to izrazito sportski sa najkrucim mogucim vesanjem koje postoji.



Sasvim moguce je da je moj merac ironije zreo za remont, pa ako je to slucaj onda jbg sorry in advance.

U svakom slucaju Juke-R nije izrazito sportski automobil. To je mnogo vise pokazna vezba, te rezultat "pomalo" blesavog spajanja barbie auta i mocnog agregata, transmisije i vesanja (gle cuda bez torzije) u cilju pravljenja "sportskog" kamioneta, pardon suv-a

Sem toga kakve veze njegovo vesanje ima sa celom pricom o torziji? Vec smo ustanovili da Juke R nije onaj pogonjen 1.6l agregatom

BTW ja se slazem sa tobom i tvojim stavom kada je vesanje na basic modelu g7 u pitanju. Svakako da ima smisla drzati sto jednostavnije i jeftinije resenje za penzos auto koji ce vec sa trecim vlasnikom naveliko u sreci i radosti vozati lubenice na lokalni pijac


[Ovu poruku je menjao pri3rak dana 19.03.2013. u 01:17 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ljutenica_Zimnica
student

Član broj: 231844
Poruke: 68
94.228.236.*



+80 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 01:07 - pre 134 meseci
Citat:
cika dacha:
a ovaj citroen je stvarno super u svakom pogledu za te pare! http://wheelfever.net/pics/1c/bf/Citroen-DS5_55678.jpg

DS5 je dizajnerski perfektan, a o ukusima vredi raspravljati :)
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
..48.62.wireless.dyn.drei.com.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 06:31 - pre 134 meseci
Super izgleda, samo jos nijedan nisam video :)
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 07:37 - pre 134 meseci
Video ja tacno 1 ali nisam se odusevio bas koliko ostali. Izgleda bukvalno ko svemirski brod ili neki torpedo. Mislim da je preglednost jako losa ovako koliko sam na 20 sekundi mogao da ga osmekam i jos par slika na netu da vidim. DS4 mi je nekako normalniji i ima smisla (iako se zadnji prozori ne spustaju i zadnja sedista su duboko iza zadnjeg stuba, u principu dvosed sa policom). Mada ja isto bas volim crvene cipele ali DS5 je mnogo crven :)

Ima jedan aspekat kupovanja automobila koji mislim da nikada nije spomenut u ovoj temi a to je da je "slabo primecen". I to ne samo zbog ideje da nece biti ukraden ili jeftiniji kasko nego jednostavno neki kupac ne zeli da privlaci paznju i zeli auto koji se ni po cemu ne istice.

[Ovu poruku je menjao Branko Santo dana 19.03.2013. u 08:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 08:17 - pre 134 meseci
To su ljudi koji su pre kupovali Saab ili Volvo, da se ne bi isticali u BMW-ima ili Mercedes-ima. Danas, na zalost, takav izbor ne postoji.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 08:30 - pre 134 meseci
ima onih Lexus limuzina koje stvarno ne štrče mnogo...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 08:58 - pre 134 meseci
Ima dosta odlicnih vozila, sto C segmenta, sto drugih koji ne strce... naprimer Nissan Qashqai. Odlican crossover, a gotovo neprimetan na ulicama. I do 5000 evra jeftiniji od konkurencije u full opremi.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 09:01 - pre 134 meseci
Pre bih se slozio da je Lexus neprimetan nego Qashqai. Tu bih ubacio mozda jos A3 sportback i Focus a i C4 za svoju cenu se cini kao pristojan neprimetan auto.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 10:29 - pre 134 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:GT-R je nešto sasvim drugo, mada se i on u poslednje vreme nalazi u sve većim problemima.

Razlog je što se danas osim svakovrsne udobnosti i univerzalnosti, za neveliku razliku u ceni mogu dobiti i brutalne performanse, čak jače od njegovih:



Vrlo teško, da ne kažem - nemoguće. Sa GT-R-om na kraj ne mogu da izađu ni mnogo žešće ale od M6 (uz sve poštovanje za meni inače omiljeni M6).

Pretraži YT arhivu, ima tu i dosta renomiranih test timova koji su poredili GT-R sa svim i svačim. Malo je reći da se baš mnogo mega-skupih mašina postidi GT-R-a u praksi. I to ne samo na stazi.

Što se ovog Joke-a tiče, slažem se. Ja jednostavno ne mogu da shvatim ukus ljudi kojima se ono sviđa. Sačuvaj bože kako nezgrapno i dečje izgleda. Sa onakvim klirensom, čini mi se da bi ga vojvođanska verzija košave prevrnula pri malo većoj brzini.


Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 11:42 - pre 134 meseci
Samo delimicno tacno. Nisan GTR u stok verziji, osim niske cene, nema bas previse atributa koji bi mu dali primat nad rasnim sportistima.

Njegovo mesto je tacno tamo gde mu se nalazi i njegova cena.

Nakon ozbiljnog tuninga, menja se slika, ali i to samo delimicno. Nisanu se snaga povecava na preko 800 KS sto ga stavlja u sam vrh medju najjacima, ali mu se tako vek trajanja desetkuje sto niko ne spominje. Zasto? Mozda zato sto je vlasnicima ovakvog automobila vek trajanja nevazan?

 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 15:09 - pre 134 meseci
Mislim da je GTR prica za sebe,posebno sklop menjaca.Da li je neko video da na GTRu proklizavaju gume u startu.
Ova dva klipa govore za sebe,a cena mu pada manje od drugig brendiranih,a prvenstveno mislim na BMW.



 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-4.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 19:55 - pre 134 meseci
Nissan GTR je jedan od najsavrsenijih automobila danasnjice, svako ko kaze suprotno prica gluposti.
Jedini problem kod njega je taj "plejstejšn-ski" osećaj dok ga vozite.. to je rekao svako ko ga je provozao..
Prvi model je bio cudo, ali je imao samo desni volan, pa se nije toliko proslavio..
Drugi je opet cudo, plus sto je bruka malo para bio za ono sto dobijete..
Ovi sada novi modeli su dobri, ali vise nisu jeftini, jer su se u nissanu malo preracunali, pa su skontali da ne mogu bas da dele dzabe aute, tj. da budu u minusu...
Tako da kontam da se nece bas proslaviti ni ovaj poslednji..
Tjuning je druga prica i to se ne racuna..
Sto se tice poredjenja sa m6, mislim da standardni m nema sta da trazi protiv nisana u trci, ali u svemu ostalom (uzivanje u voznji, komfor, izgled, oprema i ostalo) nisan ne moze ni da pridje bmw-u... tako da...

A da se malo priblizimo temi i nahvalimo VW naravno :)
Danas sam citao intervju sa novim WRC vozacem POLA, Sebastian Ogier..
Vozio je citroen vise godina, pa je presao u VW..
Polo, 1.6 benzin - 315ks... lud mali autic.. od 0-100 3,9 sec

Napravljeno civilnih 2500 komada sa 2.0 tsi motorom, 217hp, 243kmh max speed, potrosnja 7.5l, pise da je brzi od Golfa GTI-a.
I cena 35000 evrica ojha
ajte sad opletite..
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 20:14 - pre 134 meseci
Off:

Citat:
Zarko Silic:
Samo delimicno tacno. Nisan GTR u stok verziji, osim niske cene, nema bas previse atributa koji bi mu dali primat nad rasnim sportistima.

Njegovo mesto je tacno tamo gde mu se nalazi i njegova cena.

Nakon ozbiljnog tuninga, menja se slika, ali i to samo delimicno. Nisanu se snaga povecava na preko 800 KS sto ga stavlja u sam vrh medju najjacima, ali mu se tako vek trajanja desetkuje sto niko ne spominje. Zasto? Mozda zato sto je vlasnicima ovakvog automobila vek trajanja nevazan?


Da se ne bismo naklapali, mogu samo reći da si verovatno prvi koji je ovakvo nešto izjavio. GT-R apsolutno nema nikakvu konkrenciju ni među rasnim, a ni među onim drugim sportistima, u STOK verziji. Da bi se dobio auto ekvivalentnih karakteristika, mora se platiti najmanje 3-4 puta veća cifra. Ponekad i 10 puta veća. Pritom je GT-R DRASTIČNO masivniji auto od svih u klasi i van nje. Baci pogled na Zeperf i pokaži ovde duel sa onim koji je bolji, pa da uporedimo. Posle tuninga više nema smisla porediti ga sa automobilima, nego npr. sa borbenim avionima.

Evo npr GT-R vs Audi R8 V10 5.2 FSI R-Tronic: http://www.zeperfs.com/en/duel4076-3025.htm
Skoro pa patetično.

Možda bi Ferrari 599 GTB mogao da se oproba?
http://www.zeperfs.com/en/duel4076-1670.htm

A evo i onog M6 s početka priče: http://www.zeperfs.com/en/duel4076-1312.htm
Dajte bre...

Za dizajn, opšti osećaj u vožnji i sve ostalo, nije BMW džabe BMW, ali ipak ako pričamo o performansama, to je neuporedivo. Sasvim neka treća liga.


Još nisam našao drugačiji zaključak u nekom renomiranom glasilu koje se bavi ovom materijom.

Nisam planirao da dalje pišem na ovu temu, ali eto... prosto ne verujem šta čitam. Izvinjavam se za off.


Vezano za temu, iako zbog nekih nedavnih iskustava nisam baš obožavalac VW-a (mada mi se slika popravlja u poslednje vreme, posebno gledajući Passat CC), ja iskreno ne vidim zbog čega je kruta greda toliki problem, kad nije problem za tolike druge modele koji je poseduju umesto multilinka? Vidim da je potrošeno cca 17 strana na tupljenje o gredama i ne-gredama, kao da smo do juče levitirali, pa sad smeta greda. U čemu je vic?


Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 19.03.2013. u 21:30 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 20:35 - pre 134 meseci
http://www.elitemadzone.org/p2513533

Jos pre 1138 dana, na ESu je bilo reci o GTRu, a vi se tek sad setili da ga spomenete
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 21:02 - pre 134 meseci
Nisan je na ovoj temi spomenut u okviru spomenutog ogibljenja i NisanRacing tima sto mozda ima nekakve veze sa temom, ali Nisan GTR sasvim sigurno nema.

Ako neko zeli neka otvori novu temu vezanu za najstartnije automobile danasnjice.

(Naravno, bez Golfa II nece se provuci ni ta nova tema )
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 21:21 - pre 134 meseci
Citat:
STORM48....(mada mi se slika popravlja u poslednje vreme, posebno gledajući Passat CC

Mislim da je vw prvi put napravio "mekano"vozilo za koje se moze reci,udobnije od francuza.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 21:50 - pre 134 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Mislim da je vw prvi put napravio "mekano"vozilo za koje se moze reci,udobnije od francuza.


Ja bi se ogranicio tu samo na citroena, ostali francuzi nisu nista udobniji od proseka.
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.03.2013. u 22:04 - pre 134 meseci
drugar vozio lagunu 2004 karavan, sada presao na c5 2009 i kaze da je dosta tvrd i da je laguna mnogo udobnija.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621894 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.