Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1623828 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 12:25 - pre 135 meseci
Citat:
Flo33:
Mada kada se malo zadubim u tvoje postove, što je zamorno, ti šta god se priča o vw - u, prebaciš isključivo na golfa. Pa nisu svi ti ljudi ovce, nije to 500 evra da ga šišaš kao za iphone, nego malo veći novci.

Pre bi rekao da se kupci minija ili fiata 500 šišaju, nego kupci golfa. Šta bi rekao onda za kupce BMW trojke? Za 32000 šta dobije? Toliko je najjeftinija trojka


Malo sam postova napisao da (valjda) objasnim, ono sto je (valjda) pametnom jasno.

Golf je "egzekutor" novokomponovane VW filozofije, a kod njih mi se filozofija ne svidja(pocinej da lici na Maksi pod Miskovicem). Poenta, bez obzira koliko ko nekoga drao, neverovatno je naci vozilo za 18000 evra sa torzijom pozadi. I to zato sto je "jeftina" i "laksa" od necega..

Fiat 500, malisa, je fan vozilo, za kojeg uzimaju bubreg i kais koze sa ledja uz cenu pride, nije uopste u razmatranju u temi "best buy". Pre je za temu najobesnija kupovina..

Poz

P.S.

Cosmo, I30, 1.6 CRDi GLX 16900, na akciji 16160.
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 12:28 - pre 135 meseci
Citat:
cozmo_im:
Citat:
Flo33:
Zato sam i stavio raspon od 10k do 15k. ispod 10 i nema noramlnog auta, vise od 15k nije primeereno za B segment.


Imao si novi Hyundai I30 za 14.860 evra 1.6 Impression oprema (full oprema koja se nudi kod nas, nema jace opreme) - 130KS. Isporuka odmah.

Auris 1.6 sa takvom opremom kosta oko 20.000, Kia Ceed 1.6 oko 16.500 evra... Golf ne znam koliko, ne znam ni da li ima toliko opreme. I to sa 1.2 TSI.

Po meni trenutni best buy u C segmentu.


Tacno je ovo što Cosmo kaže,radi se o rasprodaji lagera iz 2012 godine, dok je redovna cena ova koju je vladd napisao uz doplatu od 480e za metalik boju...
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 13:11 - pre 135 meseci
Ja ne znam zasto uvek gledate stvari iz svog ugla. Ako sam napomenuo da C segment ne dolazi u obzir, sta nije jasno tu. I sada mi cosmo prodaje pricu da je hyndai bolji. i30 1,6 dizel sa 110ks je 19.300 eura premium. i to je kao bolje od citroena ds4 1.6 sa 200ks?? kojii je by the way 22.000. ili hdi sa istom cenom, doduse jednako slabih 110ks.

A cena na akcijama u Srbiji mi ne pomaze.

A torzija je tema prethodnih 100strana, shvatio sam, toliko sam (valjda) pametan.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 13:22 - pre 135 meseci
Citat:
vladd:Kruta greda je JEFTIN sistem vesanja, koji pruza minimum voznih osobina. Da je napravljen od titana, on ima limitiranu geometriju..iz koje se ne moze izvuci nista vise...nikakvom "proizvodnjom"


Ajde i to da rascistimo:

Kakva je to limitirajuca geometrija kod na primer

Renault Megane RS Trophy?

Automobil ima 265 konja, ide preko 250 km/h, ubrzanja bolje da ne spominjem. Vozne osobine na visini najboljih automobila danasnjice, a vesanje pozadi:


Torziona osovina i spiralne opruge.







Kako je to moguce?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 13:45 - pre 135 meseci
Citat:
Flo33:
Ja ne znam zasto uvek gledate stvari iz svog ugla. Ako sam napomenuo da C segment ne dolazi u obzir, sta nije jasno tu. I sada mi cosmo prodaje pricu da je hyndai bolji. i30 1,6 dizel sa 110ks je 19.300 eura premium. i to je kao bolje od citroena ds4 1.6 sa 200ks?? kojii je by the way 22.000. ili hdi sa istom cenom, doduse jednako slabih 110ks.


Zato sto si skupo platio to sto si uzeo. Samo sam naveo primer sta moze za novce izmedju 10 i 15.000 evra. Cisto zato sto pricamo o cenama, a to je poenta ove teme.

P.S. Hyundai I30 1.6 Crdi 128KS, Premium Base (nivo ispod premiuma) - regularna cena je 16.160 evra. Ne znam de iskopa tu cenu. To je oko 7000 evra jeftinije od svih ostalih maltene.

A na osnovnu opremu to izgleda ovako, izdvojicu bitne stavke opreme da ne gusim:

"Follow-me-home" funkcija svetala
Bočni vazdušni jastuci
Dvo-zonski automatski klima uređaj
Kožom obložen upravljač i ručica menjača
Bočne vazdušne zavese
Jonizator vazduha
USB+AUX utičnice
Automatsko odmagljivanje vetrobranskog stakla
Sedište vozača podesivo po visini
Grejanje spoljnjih ogledala
Obloge spoljnjih ogledala u boji vozila
Električni podizači zadnjih stakala
Spoljnje kvake u boji vozila
SBL (Prednja svetla sa statičkim zakretanjem snopa)
Komande audio sistema na upravljaču
Bluetooth Handsfree sa komandama na upravljaču
Centralni naslon za ruke sa kasetom napred
6 zvučnika uz audio sistem ( 2 dodatna visokotonca)
GLS trim/štof sedišta
Zatamnjen gornji deo vetrobranskog stakla
Dodatna prednja svetla za čitanje
Krovna kaseta za naočare
Osvetljena ogledala u štitinicima za sunce
Džepovi na poleđini prednjih sedišta
Hromirane unutrašnje ručice
Pomična pepeljara i upaljač
sa osvetljenjem
Aluminijumski naplatci 6.0J 15
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 14:09 - pre 135 meseci
Nije skupo platio...cene tamo i ovde nisu iste,a i sam Flo ako malo bolje pročitaš njegov post,kaže da mu akcijske cene u Srbiji ništa ne znače...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 14:36 - pre 135 meseci
Tesko je naci prezentaciju..makar i ovako marketinski obradjenu. Sam naziv je klasicno marketinsko "blebetanje"..

Citat:
Modular lightweight suspension

The new modular lightweight suspension consists of a transverse profile that is open at the bottom, into which an insert plate is welded at the outer ends. Different torsion rates for different versions are attained by different lengths of the insert plates. This yields a considerable weight advantage compared to a welded-in tubular anti-roll bar. The use of a transverse profile that is open at the bottom in the layout also enables optimal roll-steer behaviour and high transverse rigidity. By using high-strength steels and innovative design methods, Volkswagen succeeded in significantly increasing rigidities compared to previous suspensions of this construction type. Despite this, its weight was reduced. Compared to the modular performance suspension of the Golf derivatives with more engine power, a weight savings of 11 kg is achieved here. The modular lightweight suspension is an optimal match for the smaller engines; in combination with the McPherson front suspension it delivers excellent comfort and handling properties.



I ona "druga", za bogate ljubitelje, koja je nesumnjivo sasvim druga prica.

Citat:
Modular performance suspension

The rear suspension of the seventh generation Golf was further developed from the perspectives of improved kinematics, acoustics, weight situation and modularity. However, nothing has changed with regard to its fundamental approach of consistently separating longitudinal and transverse rigidities. The low longitudinal rigidity has been preserved by the soft axle control of the trailing link; this was a necessary precondition for further improving ride comfort.

Furthermore, Volkswagen successfully improved the transverse rigidity of the modular performance suspension, which is important for steering behaviour, by a new tie rod bearing tuning. Tracking and camber values are individually tuned by excentric screws on the spring link and at the upper transverse link according to requirement for each vehicle type. Key design changes to the rear suspension are the connections of the tubular anti-roll bar and the suspension damper, which are now made at the spring link. This reduces forces within the suspension. In addition, the suspension was made 4.0 kg or 8 per cent lighter in weight by structural optimisations of many components and the use of high-strength steels.



Boldovao sam na razne nacine ono sto je krucijalno. Istina ne mogu da nadjem spiralnu "oprugu", posto je, inace, torzija "opruga".

Ostaje samo gasni prigusivac, sa kompletan ugodjaj torzione grede.


Ima nekih razlika kada se rade krute zadnje osovine, sa torzijom ili bez, sa spiralnim oprugama(kao kod MK4), ne bih da razmatram detalje. I ne bih da mesam reli vozila, sa vozilima koja treba da su u trendu, sa sve kontrolama voznje i trakcije.

Fakat je da je fokus koncepta na jeftinoci i "benefitu" da se ima "laksi" zadnji deo od drugih, pa i od bogatijeg rodjaka. Ali fokus na jeftinoci proizvodnje i zarade kartela, ne na jeftinoci koja privlaci kupca.

A krutost se "lako" podesava prema namenjenim modelima(sa motorom do 90KW), tako sto se zavari duze parce "inserta"

Pa zar je to filozofija i koncepcija koja treba da se ljubi?

Prelaz sa konja na magarca, zarad korporativnih usteda i devijantnih zahteva tipa "materijal samo tamo gde treba"..a drugi dodaju valjda samare i tegove, sta li?
Ne, skinuce i donji poklopac sa grede, da dobiju "signifikant impruvment in veight reduction"
Citat:
..This yields a considerable weight advantage compared to a welded-in tubular anti-roll bar..


Kakav skolski opis marketing managera, koji bi predlozio secenje glave musteriji umesto dijete, momentalno je laksi za 5 kila..

Pa onda za tu spravu traze 15-18k€..

To je ono BLJAK, cisto marketinsko pravljenje majmuna od kupaca.

Poz

P.S.
Nisam hteo da boldujem kvalitete multilinka, u drugom citatu, jasni su i bez njihovog hvalisanja. Mislim, ako im je gredica bila OK, sa "ekselent" konforom..sto je nisu zadrzali?

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 15:44 - pre 135 meseci
Citat:
vladd: Fakat je da je fokus koncepta na jeftinoci i "benefitu" da se ima "laksi" zadnji deo od drugih, pa i od bogatijeg rodjaka. Ali fokus na jeftinoci proizvodnje i zarade kartela, ne na jeftinoci koja privlaci kupca.


A kako znas koliko je koje tehnicko resenje skupo a koliko je nesto drugo jeftino?

Ucestvovao si u procesu proizvodnje?

-----------------------------------------------------

Kako znas koliko je koje pouzdano?

Isprobao si sve sto postoji na trzistu?


-----------------------------------------------------

Kako znas da je bas ta torzija kod Megana RS dobra, a kod Golfa ista ta sa tim nazivom, losa?

Vrsio si analizu materijala, ili?





----------------------------------------------------

ili mozda pojam magicne grede treba da zameni pojam vodene pumpe u razotkivanju prevara koje nam plasiraju Nemci?



P.S.

Citat:
ne bih da razmatram detalje. I ne bih da mesam reli vozila,


Kako onda objasnjavas da mnoga reli vozila imaju multilink? Kao na primer Focus RS, automobil u istoj klasi u kojoj se nalazi i spomenuti Reno sa polukrutom torzijom..

Zar ovima nije vazno da budu sto laksi?
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-12.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 16:30 - pre 135 meseci
Onaj ko bira auto po tome kakvo mu je zadnje vesanje nije bas dobar sa sobom :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 16:47 - pre 135 meseci
Da li si ti video automobil?

Ili samo Golfa

Da, ucestvovao sam u proizvodnji automobila, istina ne na trapu..ali znam sta je sta... pri konstruisanju.

Moguci su jednostavni sklopovi, moguca je i osovina sa dva tocka, kao na decijim triciklima. Samo je pitanje gde se koristi.

Sto se lakih materijala tice, postoji balsa, postoji aluminijum, postoji titan..ali ne u koncepciji VW-a.
Oni bi da jos jeftinije..malo lazu...odnosno zabasuruju, i jajare..

Oni su ocito razvijali marketing managere, vise nego konstruktore. Pa neka, citacemo veste pamflete, ali me nece ubediti da treba da se preplacuju, pod jedan, njihove lose koncepcije pojedinih vozila sa kojima prezentuju navodnu nisku cenu, NAMERNO dovodeci vecinu kupaca u zabludu, da je "konstrukcija" takva kakva je, nesto izuzetno, i treba da kosta 15+ hiljada evra.
Pod dva, tesko da ce me ubediti da je 11 kila lakote, strasan benefit, mnogo veci od lezanja u krivinama..
Pa ja 15 kila izgubim nakon zimskih carolija

Golf klotara je prevarna marketinska radnja, da bi imali "jedinku" ili "pocetak palete" u niskoj ceni, niskoj za predvidjenu orgiju cene golfa, a musterije ce gledati meso i jesti kupus. Misleci da je to "onaj isti od 25000, samo sa par dzidza manje, malo slabijim motorom..ali sve ostalo..."..pa nije, MNOGO je manje. TO nisu dva slicna automobila, to su dva automobila sa istom skoljkom i plastikama..

Dosta je nepismenih(tehnicki, naravno), dosta je nezainteresovanih, a bogami, nije ni mali broj obozavalaca bedza Elementi prevare su vredni pokusaja.

I to je formula uspeha. A da li je kvalitet, pa nije, za tu cenu nije. To su vozila koja imaju 2000 evra benefita u odnosu na vozila od 10-11 hiljada evra. A ne 5-6000.
I da je "kvalitet" i da "tako treba", pa zaista me nece ubediti njihov sastavljac vestih pamfleta o "excelent" benefitima..pa imamo mi nase politicare za besomucne lagarije..

Svetski mediji se vec stidljivo priupuitkuju, o skrivenoj zadnjoj gredi, da li je "retrogradni" potez ili nesto drugo, neki nezavisniji uspeju da izbace i rec "shame"..

Stvar je sveza, moje je da pojasnim da je to "korak unazad" po pitanju konstrukcije, kada je "izbacivana" sa MK4, bilo je pompezno najavljivanje velikog napretka u vesanju i drzanju, "prevazidjeni problemi" podizanja zadnjeg tocka u krivini(inace specijalitet zadnje grede), napredak, razvoj, german inzenjering....a sad? Mac? Da se malo vratimo staroj dobroj trokolici, "pokrice" to marketing..

Pa neka se pokrivaju za svoje pare. Moje je da upozorim, ne da volim ili mrzim..


Poz

P.S.

Zadnja greda. Posmatrati zadnji tocak. I porazmisiti sta bi ESP "radio" uopste sa njim..da ne spominjem da li mu je bitno i da ima disk..kada je u vazduhu, nista mu nije bitno..
http://www.youtube.com/watch?v=exl6WhLlVsA

E sad, da sam manaher(manager+maher) iz VW-a, rekao bih da je u pitanju "veliki benefit stednje zadnjih guma, narocito na krivudavim putevima"..
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 17:08 - pre 135 meseci
Dobro,

svasta si nam napisao ali nisi nam otkrio najvaznije:

Na osnovu cega tvrdis da je torzija losija samo zato sto je jeftinija za izradu, odnosno kako uopste znas sta je jeftinije?

I

kako je onda moguce da torzija na jednom automobilu od 260 konjskih snaga (spomenuti Reno) savrseno ispunjava funkciju, a da to ne moze na jednom, tri puta slabijem, kao sto je na primer Golf u najslabijem paketu?

Pitanja su sasvim konkretna pa bi bilo pozeljno da i odgovor bude isto takav.


P.S. Ili ce mozda prica o torziji zavrsiti na isti nacin kao sto se zavrsila prica o vodenoj pumpi: kao, ipak smo nesto pronasli sto kod VWa ne valja.

Sta je onda sledece za ocekivati?
To da se Golfovi farbaju crvenom bojom samo zato sto je ona najjeftinija boja, a Nemci su skloni tome da uskracuju svojim musterijama i umesto da automobile farbaju plavom i zelenom, oni to cine crvenom, najjeftinijom?
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
..46.59.wireless.dyn.drei.com.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 17:16 - pre 135 meseci
Ako moze i meni odgovor samo na ovo, i vise necu ...
Zasto je razlicita konfiguracija zadnjeg oslanjanja kod Golfa belosvetska prevara, u koju su ukljuceni Vatikan, Trilaterarna komisija i sl., a kod Aurisa, automobila istog segmenta, iste cene ( priblizne ) koji takodje ima razlicitu konfiguraciju za slabije i jace motore, obicna stavka u konfiguraciji ? Da se ne radi tu o necemu drugom?
I zasto treba slepo gledati sta pise u tehnickim detaljima, prema kojima su i kineski telefoni od 3.000 din superiorniji od IPhone-a, jer imaju dve kartice, sva moguca povezivanja, hvataju Ruske i Americke satelite, dok IPhone ima od osobina samo ono sto ima , ali to RADI za razliku od kineskih telefona.
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 17:26 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic:
A kako znas koliko je koje tehnicko resenje ****...

Ucestvovao si u procesu proizvodnje?

-----------------------------------------------------

Kako znas koliko je koje ****...

Isprobao si sve sto postoji na trzistu?


-----------------------------------------------------

Kako znas da je bas ta torzija kod ***...

Vrsio si analizu materijala, ili?


Sva ova ista pitanja bih ja tebi uvek postavio u svim temama na ovom forumu
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-12.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 17:26 - pre 135 meseci
Spominjete gvozdjuriju na zadnjem tocku... sto ne pricate malo o dsg menjacu? kad ce ford/kia/citroen/peugeot/opel/hyundai/toyota/mazda i ostali.. da naprave tako nesto u hecbeku?
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+288 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 18:12 - pre 135 meseci
Citat:
Flo33:

I tvoj zadnji pasus. Ako si malo prostao mojim postovima, video bi pocetne parametre, i da cena nije primarna, i da je u mom slucaju, iznenadjujuce, vw dao najvise za novac.

Polo sa trendline opremom i 1.2 tsi, recimo ne bi dosao u obzir. Jer sam za 1200 vise dobio highline+ opremu. I oprema je prevagnula.

Motor ce zdovoljiti taj deo za koji meni treba taj auto. Kao sto rekoh pocetni parametar je bio Up! ili Citygo. Ali sam u salonima i testniom voznjama uvideo da sem cene, ti auti ne nude vise (tj manje) jer je Up! kraci samo 10cm od Pola (znaci zadati cilj je bio mali autic), i iako sam hteo najvisu opremu, ona nije ni pola od najvise opreme u Polu.

Zato sam i stavio raspon od 10k do 15k. ispod 10 i nema noramlnog auta, vise od 15k nije primeereno za B segment. Zato je i otpao DS3, koji ima savrsenu opremu, odlicni turbo benzinski motor, ali spakovan u <4m. I cenom od 17000k ne opravdava ulozeno, jer je trendseterski autic. Jer za 19k ima DS4 sa istom savrsenom opremom, brutalnim motorom 1.6 sa 200ks, i kao sto rece Nocni, vanvremenskim dizajnom. I svakako ce biti u vrhu liste pri sledecoj kupovini. Ukoliko se ne desi nesto nepredvidjeno, recimo da se ozenim i stvorim porodicu u sledecih godinu-dve :)

btw to sto Ventura zahteva u nasim salonima je normalno u Slo. Ispricaju ti sta imaju, odgovore sta pitas, i daju ti kljuceve sam da probas sta kupujes. Niko ne ide sa tobom da ti odvlaci paznju.


Cestitam na kupovini i u zdravlju i sreci ga vozio.

Za te pare nema bolje kupovine novog nego sto je Polo u highline+ premi i tacka.

 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
*.hfc.dyn.abo.bbox.fr.



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 19:59 - pre 135 meseci
Nek je sa srecom nova makina.Poz.
P.S. Kolika je neka okvirna cena za DS3 u Slo?
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 20:37 - pre 135 meseci
Hvala lepo. Astral, kako kome, fiesta je isto super autic, clio takodje. Meni ne odgovara dizajn samo. Swift nisam gledao, alisamo hvale cujem za njega. Mada, nekome je i yaris najbolji, dobija cak i naslon za ruke na poklon. A ako doplati, i esp, i neverovatno rucice u boji vozila wooow..

Bb308, hvala, 120ks so chic je 17k, 150ks isto, ali malo manji paket opreme "chic". Ds4, 160 ks je oko 18-19k, 200ks 22k. A ovo cudo http://www.citroen.si/citroen-ds5/ 32k. Sorry bmw, iako sam ljubitelj, klot trojka 320d ili ovo.. Izbor je lak.
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
*.hfc.dyn.abo.bbox.fr.



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 20:51 - pre 135 meseci
Hvala na odgovoru.Kakvi su banditi ovi u Fr! Taj DS4 THP 200 je 29 i kusur ovde.I DS3 su skuplji dosta oko 5000 taj THP 155.
Inace ima ih bas puno svih DS ali taj DS 5 stvarno ubija kako je mocan auto.Poz.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 21:00 - pre 135 meseci
Klasika. I fiat 500l 1.3 mjet pop je 12.500€ ovde, tj u slo (danas sam u bg-u) a u srbiji 15k ako se ne varam. Ovde nema puno ds. Uglavnom nema puno citroena. Najvise je svaba i renoa. Japanaca slabo. Moguce se i po tome cene formiraju. Koliko je reno clio tu? Ovde je 12000€ a dizlo 14k
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
*.hfc.dyn.abo.bbox.fr.



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 21:30 - pre 135 meseci
1.2 75 ks 13700 authentique, 15700expression 75ks.Diesel od 17000-19000.Mozda ima tu nekih promocija il bonusa al to je sitno.
Ovde u Fr ja mislim da je bar 60-70 posto auta PSA i Renault.Poz.
Ovih DS3 ima vise nego mini i fiat zajedno. Bar tako ih vidjam cesto a predjem oko stotke godisnje.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1623828 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.