Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629137 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 11:16 - pre 135 meseci
Zarko, moj brat radi u ovlascenom Porsche servisu (Borca-Krnjaca). Na PP ti mogu poslati tacno i sta. Obucen je po svim specifikacijama i redovno ide na seminare i obuke za sve sto ima promenu u programu VW-a. U to spada i redovna dokumentacija i sve ostalo. Uskoro ide na visu poziciju ali o tom potom.

Drugo, ja koseve nisam dirao, meni su samo rubovi propali - i to spoljni. Podrubovi nisu ni trunke rdje imali. Odnosno nista ispod sedista nisam dirao, samo je zasticeno sad, za svaki slucaj.

Naravno, ako se zapuste rubovi (nacicu ti negde sliku, mislim da imam gde se vidi koliko mi je "propao" rub. Neki su rekli da sam lud sto radim, ali sam uradio da ne bi propalo drugo) odlaze i kosevi, blatobrani ispod sedista (vidjao sam ih sa rupom kao pesnica). To su ekstremi. Video sam i Golf II kome su amortizeri izleteli kroz propale koseve pozadi.

Ah, da, imao sam sitnu rupu u rupi gde je rezervni tocak i to je sredjeno (ispao gumeni cep pa je ulazilo malo vode). Gumeni cep zamenjen.

Apropo ulja, govorio sam o vozilima koji ulje menjaju u Porsche servisima a ne u kucnoj radinosti.

Ono sto znam, da je jedan Polo imao zamenu turbine DVA puta na 1.2 TSI u roku od par meseci. To mi je dovoljan podatak za izbegavanje tog motora. Kao i 1.2 TSI u Yetiju koji i dalje ima neresiv problem podrhtavanja u leru. Itd itd...



 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 11:17 - pre 135 meseci
Inace:

Toyota Auris: Class-Leading Sales Growth In The European C-Segment
Auris sales increase 32%, whilst segment drops by 12%
• Auris Hybrid is key, with 50% of 2013 volume ordered in first 2 months

Brussels, Belgium - In its first complete month of sales, the new Toyota Auris has achieved market-leading growth in the European C-segment, as illustrated in data recently released by Automotive News Europe.

While the segment fell by 12% overall, sales of the new Auris grew by 32% compared to the same period last year.
This success is reinforced by the sales performance of the new Auris Hybrid where, in just two months, Toyota has received orders for half of its planned annual volume.

Da dodam link da se vidi gde je prodaja Golfa opala za 6000 primeraka u odnosu na 2012 (18% pad u odnosu na 2012) dok je Aurisova prodaja porasla za skoro 2000 primeraka

http://newsroom.toyota.eu/pres...eading-sales-growth-european-c



[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 12.03.2013. u 12:46 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 12.03.2013. u 12:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 11:58 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Citat:
bakara:Moja je presla preko 200k km i nista se nije izlizalo a jos manje pokidalo.


To bih bas zeleo da vidim. Da provozam i da vidim i cujem kako nista ne zvecka i ne pucketa u toku voznje u kabini . Bas bi me to zanimalo.

Moram priznati da ih mnogo nisam video, ali svaka je bila drndava i zvekeva na ovim nasim putevima. Bas svaka. Isto tako, takve trulekse kao sto mogu da budu Mazde iz posle dvehiljaditih, nikada nisam video. Neshvatljivi truleksi.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 10.03.2013. u 23:38 GMT+1]

Sad vidim da si ovo dodao...^^

Interesantno je da ti uvek vidis samo sta tebi odgovara, i uvek su svi drndavi krsevi osim VW, a ako se neko bas sa njim pozali da mu mnogo trosi ili mu skupo odrzavanje proglasis ga neispravnim ili ga uputis u Temerin na servis.

Izgleda da smo ovde svi teletabisi a ti jedina mudra glava koja iskreno pokusava da nam objasni finansijsku logiku za kupovinu VW.

Inace, trazim ponovo auto za sebe, gledam naravno sve, i opet mi je na prvom mestu japansko vozilo...VW ni ne razmatram iz tri prosta razloga:

-ne vidim nikakvu finansijsku logiku
-ne zelim da imam nikakav kontakt sa vlasnicima istih
-ne zelim imidz vozaca VW i respekt lokalnog olosa





Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 12:32 - pre 135 meseci
Pa zar gledanje kroz prozor nije relevantan podata?

Neko je ovu metudu stavio ispred novinarskih statistika sto sam ja, naravno, obrisao.

Inace, ovi argumenti za odabir vozila su neverovatno jaki. Narocito poslednja dva.

Citat:
bakara
-ne vidim nikakvu finansijsku logiku
-ne zelim da imam nikakav kontakt sa vlasnicima istih
-ne zelim imidz vozaca VW i respekt lokalnog olosa



Citat:
cozmo_im:
Da dodam link da se vidi gde je prodaja Golfa opala za 6000 primeraka u odnosu na 2012 (18% pad u odnosu na 2012) dok je Aurisova prodaja porasla za skoro 2000 primeraka



Dao si link sa Toyotinog sajta


 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 12:53 - pre 135 meseci
Ako si iole ozbiljnije procitao link, video bi ko je izvor i tabelu u dnu.

Source : Automotive News Europe – March 2013 – covering Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden and Switzerland; data excludes ‘premium’ brands and models registered as commercial vehicles
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 13:03 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic: Pa zar gledanje kroz prozor nije relevantan podata?

Neko je ovu metudu stavio ispred novinarskih statistika sto sam ja, naravno, obrisao.


Haha, ih bre Zarko, sad ti kao nesto smeta, a u ranijem postu se pozivas na onaj svoj post ( http://www.elitemadzone.org/t327536-118#2954505 ), u kome je Leon pri 170km/h imao prosek 5.5l / 100km. i u sledecem postu potcenjujes Autobild i njihova merenja.

A poredeci i rezultate sa Spritmonitora, taj Leon o kome pises je svetski rekorder po maloj potrosnji. :D

Mislim...verujem ti ja, iako svi podaci govore drugacije. ;)

Znaci, kad se neko drugi poziva na nekakva merenja, statistike, novinare...to ne valja, oni to ne rade kako treba, samo su tvoji podaci ispravni...a kad se ti pozivas na isto, onda je u redu. Cudno, al' 'ajde.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 13:47 - pre 135 meseci
Problem je sa koncepcijom vozila, kod VW-a, posto su se pogubili. Mislim, ostali su usamljeni u sopstvenom imidzu.

Guraj svaki motor iz palete u svaku karoseriju, a posle zakidanjima "koncipiramo" kupca, koliko je spreman da bljune evrica.

Ja o tom TSI je ne bih pricao univerzalno, vec prema vozilu u kojem se nalazi. Ocito nije za krupnija vozila, ocito se snaga postize u obrtajima koji prosto iziskuju potrosnju. Jos ako vlasnik pozeli malo osecaja turbo motora, mislice da ima rupu u rezervoaru.

Sigurno nisu identicne potrosnje 1.2TSI u Polu, UP-u, Rapidu, Golfu, Yetiju...

I gde je tu "inzenjering", koji je (zaista) nekada bio slavan, sa jedne strane, i gde je tu "istorija" kvaliteta, o kojoj se uporno prica.

Razumem jedno, da je golf 5 kvalitetniji od golfa 4, da je golf 7 kvalitetniji od golfa sest, da je svaki naredni "kvalitetniji", mogu da prihvatim, ali gde nestadose tekuci problemi jezivih plastika koje se ljuste, delava koji crkavaju, koncepcija koje namaju kompletne vozne karakteristike?

A i cetvorka je bila "super" i po nekima "najbolja" u klasi..kojoj..kompakta..pa sta je to?

Ko bi vozio kompakta za velike pare kada ima mnogo bolja, konfornija vozila sa jedne, ili brza, snaznija, sportskija, trendseterskija, sa druge.

Gde je Golf, npr, pitanje?

Kompakt kada se treba nesto porediti, a po ceni medju luksuzom, gde sa svojim "barsunastim" plastikama nema sta da trazi..medju drvetom, niklom i brusenim aluminijumom...

I kako taj karavan iz primera u nekim situacijama trosi 6,1l/100km, makar bilo nizbrdo na auto putu, kada najsavremeniji motor doticne firme, uz gasenje motora, trosi toliko.

Poenta je u zavaravanju, muckanju podataka, marketinskom zavodjenju kupaca.

I zato je kolega isao na proveru u servis, posto je bio opsednut bajkama o "maloj" potrosnji, teskom spinovanju i "provlacenju" kroz usi milozvucnih podataka.

MI, ovde, i pomalo u blizoj-daljnjoj okolini se trudimo da nam auto traje, da bude koristan(iskoristljiv), da doprinese ustedama..

Gde se tu golf nalazi..u startu je preskup, moguci su slozeni problemi, delovi su skupi, a estetika moze da dozivi ozbiljan kolaps. Potrosnja je mala i jako izuzetnim momentima, ako se pokusa nekakav "standardan" ili "naviknut" nacin voznje, ispostavlja s da je potrosnja benzinaca u rangu motora od pre 20 godina, kao da nista nije radjeno.

Istina, ekologija je znacajna, ali..koliko je ko spreman da objektivno vozi vozilo koncepcijski "staro" 20 godina(38 ), sa starom potrosnjom, sa nepotrebno vecim brzinama, ali samo vecom ekologijom, a pride placeno kao neko ozboljno vozilo luks klase, pa makar i BMW, ili MB, ili Leksus bez "pune" odnosno najpunije(primitivno: full) opreme..ko bi dao 18-19000 evra za klot Golfa sa 1.6TDI, kada moze da doobije ozbiljan automobil za te pare?

Limuzinu(sedan), SUV, karavan, ..kojesta, i da mu ostane novca..

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 14:10 - pre 135 meseci
Citat:
vladd
Ja o tom TSI je ne bih pricao univerzalno, vec prema vozilu u kojem se nalazi. Ocito nije za krupnija vozila, ocito se snaga postize u obrtajima koji prosto iziskuju potrosnju. Jos ako vlasnik pozeli malo osecaja turbo motora, mislice da ima rupu u rezervoaru.
Pa ti jos uvek nisi provozao ni jedan TSI, ali zato i dalje ne odustajes od sirenja dezinformacija? Nikad nisam video da neko toliko prica o nekom autu/motoru, a da su mu iskustvena saznanja NULA.

Ne znam zasto to radis, ali definitivno nije vise zabavno.

Citat:
Potrosnja je mala i jako izuzetnim momentima, ako se pokusa nekakav "standardan" ili "naviknut" nacin voznje, ispostavlja s da je potrosnja benzinaca u rangu motora od pre 20 godina, kao da nista nije radjeno.
I ovo naravno nema nikakvog dodira sa istinom. Razlika izmedju starog atmo 1.6 benzinca i 1.2 TSI je ogromna, kako u obrtnom momentu tako i u potrosnji. Sve bi ti bilo jasno kad bi samo jednom seo i probao taj auto umesto sto se bavis beskonacnim pokusajima da razotkrijes veliku VW-ovu zaveru protiv kupaca.

Napomena: boldovana sintagma iz prvog citata ne postoji u originalnom postu
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 19:42 - pre 135 meseci
Ima li neko uporedne podatke za 1.2tsi i 1.4 vvti? Upade i ja u dilemu sta kupiti. Doduse nije c segment, odustao sam od A segmenta, i posle malo testiranja svedoh se na pola i yarisa. Dizel necu. Posle kratke probne voznje toyotin mi se cini dosta sofisticiraniji. Moguce zbog cilindra viska..

Ps, apropo plastike, znaci a,b,c segment novih vozila je uzas. Pa punto od pre 10 godina je imao bolju plastiku na dugmicima, kvakama, itd...
 
Odgovor na temu

Commandant Carlos
Student
Beograd

Član broj: 299470
Poruke: 75
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+85 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 20:30 - pre 135 meseci
@Flo033

Sta ti bi, pa prelazis sa konja na magarca.

P.S. Jesu li tvoje table KP ili KR
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 20:38 - pre 135 meseci
Ne, ova kupovina je planirana jos pre. Doduse neka a klasa, ali posle par proba, ne vidim poente u a klasi.Mb tablice su.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 10:47 - pre 135 meseci
Citat:
tdusko:Citat:
vladd:
Ja o tom TSI je ne bih pricao univerzalno, vec prema vozilu u kojem se nalazi. Ocito nije za krupnija vozila, ocito se snaga postize u obrtajima koji prosto iziskuju potrosnju. Jos ako vlasnik pozeli malo osecaja turbo motora, mislice da ima rupu u rezervoaru.
Pa ti jos uvek nisi provozao ni jedan TSI, ali zato i dalje ne odustajes od sirenja dezinformacija? Nikad nisam video da neko toliko prica o nekom autu/motoru, a da su mu iskustvena saznanja NULA.

Ne znam zasto to radis, ali definitivno nije vise zabavno.

Citat:
Potrosnja je mala i jako izuzetnim momentima, ako se pokusa nekakav "standardan" ili "naviknut" nacin voznje, ispostavlja s da je potrosnja benzinaca u rangu motora od pre 20 godina, kao da nista nije radjeno.
I ovo naravno nema nikakvog dodira sa istinom. Razlika izmedju starog atmo 1.6 benzinca i 1.2 TSI je ogromna, kako u obrtnom momentu tako i u potrosnji. Sve bi ti bilo jasno kad bi samo jednom seo i probao taj auto umesto sto se bavis beskonacnim pokusajima da razotkrijes veliku VW-ovu zaveru protiv kupaca.

Napomena: boldovana sintagma iz prvog citata ne postoji u originalnom postu


Evo, da ne brisem ovaj ogavni flejm, da konstatujemo sta jedan izludjeni zaljubljenik u znacku VW-a moze da napise, u krajnjem besu..

Tako je to kada neko dodje do zida argumenata, a drugi pisu o motoru u kojem(zamislite) nisu proveli ni 500000 km, da bi znali njegov zivotopis, kako se sme dirati u ikonu VW-a, ako se nije potrosilo bar 100000 eva na njihove proizvode, kako se sme neverovati statistikama i prezentacijama.

Recimo da prihvatim sve tvrdnje, i da mi je znanje NULA, jbs masinski fakultet, tamo se uci za diplomu dok njemacki inzenjeri prave zivote... pojedinaca, i da je nekakvo 35-godisnje iskustvo pogresno, i da je prenosenje problema korisnika, ili servisera, ili cak (tesko dostupnih)prezentacija sa net-a.... u stvari sirenje dezinformacija..

Gde su informacije?
U dzamahiriji VW, medju mudzahedinima VW-a koji "seku glave", i dovodi se do situacije da software developer pokazuje zube i prostakluk, krsi pravila foruma, sikce po ucesnicima, bez validnih argumenata, i to na forumu koji je iznad proseka javnih foruma?

Sram i stid, i zbog nacina skrabanja o forumu, i zbog razloga, "svetinje" koja se "brani".

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 11:09 - pre 135 meseci
Cekaj Vladd, polako. Smiri malo strasti i procitaj lepo sta sam napisao.

Pre svega, napisao sam da pises o motoru bez ikakvog iskustvenog znanja sto naravno ne znaci da ti osporavam bilo kakvo teorijsko znanje niti ti osporavam bilo koje steceno iskustvo koje nema veze sa motorima o kojima pises. Sada te lepo molim da izbrises ovaj deo iz svog posta

Citat:
vladd

Recimo da prihvatim sve tvrdnje, i da mi je znanje NULA, jbs masinski fakultet, tamo se uci za diplomu dok njemacki inzenjeri prave zivote... pojedinaca, i da je nekakvo 35-godisnje iskustvo pogresno, i da je prenosenje problema korisnika, ili servisera, ili cak (tesko dostupnih)prezentacija sa net-a.... u stvari sirenje dezinformacija..


Drugo, koji su tvoji argumenti da tvrdis vec 5. put kako da bi tsi pokazao snagu mora da se tera u visoke obrtaje gde trosi mnogo goriva? Ja imam dva argumenta na osnovu kojih tvrdim da to sto pricas nije tacno: 1. Dijagram obrtnog momenta, 2. Vozio sam nekoliko verzija i definitnivno nema potrebe da se tera preko 2500-3000 obrtaja osim ako se ne zele vece brzine na autoputu. U tom rezimu trosi znacajno manje od bilo kog uporedivog atmo-benzinca. Hajde sad da cujemo te argumente, ali pre toga te molim da izbrises i ovaj deo posta:

Citat:
vladd
Gde su informacije?
U dzamahiriji VW, medju mudzahedinima VW-a koji "seku glave", i dovodi se do situacije da software developer pokazuje zube i prostakluk, krsi pravila foruma, sikce po ucesnicima, bez validnih argumenata, i to na forumu koji je iznad proseka javnih foruma?


Hvala
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 12:02 - pre 135 meseci
Koliko vidim, nova Ibiza, mali auto -

Precizno ime modela:
1.2 TSI Sport
Snaga (KS):
105
Obujam (cm3):
1197
Godište proizvodnje:
2013


Ukupna prosječna potrošnja:
7,26 L/100km



Ukupno pređeni km kod punih točenja: 28125 km
Sveukupno prijeđeni km od prvog unosa u bazu: 28380 km
Ukupna cijena tankanja: 21 068,67 Kuna
Prosječna cijena tankanja: 376,23 Kuna
Prosječna potrošnja kod lagane vožnje: 0,00 L/100km
Prosječna potrošnja kod umjerene vožnje: 7,25 L/100km
Prosječna potrošnja kod brze vožnje: 8,19 L/100km

Puna točenja korištena za izračun potrošnje: 54
Sveukupno uneseno točenja: 56

http://www.potrosnja-goriva.net/vozilo/12-tsi-sport
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 12:12 - pre 135 meseci
Ja ne znam sta vi vidite u tom 1.2 TSI motoru. Vozio sam onaj od 105KS i kao ide, aj nije da ne ide, Fabia je lagan auto pa ga dobro tera.

Ali ja nisam imao taj "WOW" efekat. Ide malo bolje, podseca me na onu staru Fabiu 1.4 16v sa 100KS. I to je to. U srednjim obrtajima povuce dobro, ipak je tu turbina, a posle kao i ostali visokoturazni benzinci.

Vise je podesen za tu neku gradsku voznju, kao i za brzine 90-120kmh kada ima najveci momenat. Preko 130-140kmh vec gubi to svojstvo i nema efekta i pocinje da se oseca kao nesto sto ipak ima samo 1100 i kusur kubika.

Ok, za automobile Polo, Fabia, Ibiza, motor je idealan, ali vec kod tezih vozila mi tu nesto ne stima, pogotovo kod Yetia a prateci forume vidim da samo 1.2TSI ima problema kod svih (mislim na Yeti). Golfova ima malo s tim motorom pa nemamo iskustva.

Polica i Fabia ima dosta, i osim sto idu lepo i imaju finu potrosnju, i oni imaju cuveni problem turbine i skakanja obrtaja.

Sto se tice ostalih, nesto ne vidim da Yarisu bilo sta fali sa 1.33 motorom kao pandan ovim 1.2 TSI. Lepo ide, ima lepu, nisku potrosnju, jeftin za servis (8000 dinara), jeftin za odrzavanje, nema ama bas nijedan problem s motorom, registracija slicna...

1.2 TSI jeste odlicna zamena za 1.2 atmo, to stoji ali samo u vozilima te klase. A cak i u malim automobilima na vecim brzinama se pokazuje da mala kubikaza, bez obzira na turbinu, pokazuje svoju nemoc.

1.4 TSI nisam vozio. Ali sam vozio 1.4T Ecotec novi Opelov 120KS, 175Nm u Merivi i nisam nikako odusevljen bio. Auris 1.6 je grabio bolje od nje. Jedino sto se oseti turbina od 2000 do 3500 u gradskoj voznji i u petom stepenu prenosa, aj da kazem, deluje rasterecenije... ali nista spec.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 14:58 - pre 135 meseci
Nijedan od tih "prdavaca" nije nešto posebno, da se razumemo ;-)

Mene konkretno zanima ko zna, a znate, svi ste ili toyotisti ili vagenovci ponašanje ta dva motora na brzinama od 70km na čas, i na 150km na čas. Tj buka, i naprezanje. U yarisu i polu. Polo mi je lepši, jednostavniji dizajn, a yaris ima čini mi se bolju unutrašnjost. Sviđa mi se i dizlo u novom cliu ali izgled unutra je aaaaa.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 15:38 - pre 135 meseci
ja bih možda malko sačekao pa uzeo novi SX4.
Mislim da neće biti mnogo skup a zanimljivo je vozilo i verovatno će se lepo ponašati u vožnji


Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 15:50 - pre 135 meseci
Nece biti nikako jeftin jer je zagazio u klasu Qashqaia i RAV4 po dimenzijama. Znaci tesko ispod 18.000e za osnovni model.

Nije to vise to.
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 15:53 - pre 135 meseci
Po svim logikama turbo motor bi trebao da daje jacu snagu na manjim obrtajima (u odnosu na atmosferski)

Ja nisam nikad vozio auto ispod 1800ccm, i mislim da necu ni voziti.. provozao sam par puta male motore i to je samo za gradsku voznju.. sve sto ima veze sa komforom (u smislu voznje), brzinom i sl. ne ide mi nikako uz male motore.. nekako su mi uvek na obrtajima, uvek bruje, muce se... gde god da krenes na otvorenom...

Ovaj turbo mozda nesto i daje, ali opet za mali gradski auto.. ne moze da bude nikako lose sto su stavili turbinu na mali benzinski motor, ali ne mislim da je to nesto revolucionarno i da cemo sad za par godina svi voziti "biciklove".. osim ako ne stave registraciju 1000 e za 1.6 pa na vise.. (zbog toga sam i sada ogranicen na 2.0)

Takodje vladd poznajuci mehaniku treba da znas da taj mali motor u iole teskom autu ne moze da trosi manje, imao ili nemao turbo, bio star sto godina, ili napravljen juce..
Po meni bi bilo lakse da u sva mala auta stave 1.5-1.6 turbo benzince, da opet imaju malo rezerve snage... da se ta patnja ublazi, a samim tim bi se i potrosnja smanjila...

Recimo novi 328 bmw, drugaru vec par meseci pokazuje ispod 8 litara gradske voznje.. a auto ide kao zmaj, nema patnje uopste :)

Suzuki je po meni dobar izbor, ali on je kontam manja klasa... swift je lud autic skroz, ide lepo, ne trosi puno, kvalitetan je.. nema kvarova vecih...

Kontam da u tom 1.2 tsi motoru ne vidi niko nista, nego samo knjamo da imamo o cemu da se raspravljamo... ne verujem da ce iko da ga kupi... a ako to uradi neka gleda da ga uzme u polu ili nekom malom auticu... (plus da mu je voznja kao u zene :))
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 15:58 - pre 135 meseci
Citat:
cozmo_im: Nece biti nikako jeftin jer je zagazio u klasu Qashqaia i RAV4 po dimenzijama. Znaci tesko ispod 18.000e za osnovni model.

Nije to vise to.


Ma jok bre, kakvi... Moje procene su negde oko 13-14 hiljada pa na više. Videćeš...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629137 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.