Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1625768 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.03.2013. u 20:22 - pre 135 meseci
Citat:
KrkaCiC:
I meni su karirana sedista izuzetno RUZNA.
Malo mi je smesno u GTI-u da stave ovu saru. Nek pogledaju malo kod konkurencije kako to ide,ovako je smesno,bar meni i nekolicini :)


Karirana sedista su tradicija kod Golfa GTI. Meni je ovde samo problem u izboru dizajna kariranih elemenata i tih boja koje izgledaju tako uklopljeno prejeftino i ne oslikavaju tradiciju. Jeftino izgleda. I zastarelo.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.03.2013. u 23:21 - pre 135 meseci
Danas sam vozio Golfa 7, opet je bila duža mešovita vožnja, tako da sam mogao dobro da ga uporedim sa Hondama koje sam opisao pre neki dan.

Heh, razlika je vrlo velika, do te mere da je poređenje teško. Naprosto, to su dve različite filozofije pravljenja automobila. Na raspolaganju je bio bazni model od papiroloških 86KS i u najslabijem nivou opreme, koji je inače dosta bogatiji nego što smo inače navikli od VW-a.

Neću ponavljati sve što je o ovom autu već rečeno, samo ću dodati još nekoliko ličnih zapažanja:

U vožnji se doima kao svaki Golf, znači čvrst (ne tvrd), s tim da je ovaj najpitomiji od svih koje sam lično vozio. To znači da u vožnji miran ali nije slab, jer je itekako sposoban za sve što je normalnom (ne i agresivnom), vozaču potrebno.

Sa ovim autom se može voziti i brzo, relativno lako preticati (ali ne baš na kratkim distancama) i on nudi vrlo nizak nivo umaranja u toku vožnje. Buka je (veoma) mala, a kako i ne bi kada se retko prelazi 3000-3500 rpm, zato što 90% onoga što ovaj auto može da uradi, on uradi do tih obrtaja.

To znači da povlači već od 1500 rpm, povuče iznenađujuće jako, i to traje taman onoliko koliko je potrebno da završite recimo preticanje koje ste započeli.

Ovaj auto, sasvim suprotno od Hondi, ni na koji način ne tera niti inicira/provocira na brzu vožnju. Sa njim se vozi tečno, ne sporo, ali lako i vrlo tiho.

Kvalitet kabine je daleko iznad Honde Civic, a ne toliko po kvalitetu materijala, mada je on značajno iznad Honde, koliko po ergonomiji i estetici vozačkog mesta. Prostor u autu je vrlo velik, naročito na zadnjem sedištu.

Za njegovo ispitivanje imam jednostavan test, a to je nakon što podesim vozačko sedište kako mi odgovara (zavaljeno i sa dosta ispruženim nogama), tada pređem na zadnje i pogledam koliko ima prostora. U G7 i tada mogu pozadi da sednu trojica po 1,90m, što je odlično i ubedljivo iznad proseka C segmenta.

Po prvi put se susrećem i sa start-stop sistemom i elektronskom parkirnom kočnicom koji zahtevaju kratko navikavanje, ali lepo rade i ne bi ih često isključivao.

Ono bih zamerio je dizajn i kvalitet presvlake sedišta, ona bi definitivno trebala biti deblja/kvalitetnija, kao i oblik sedalnog sela vozačkog sedišta koji bi mogao bolje da obuhvata telo, a sećam se da mi je ista stvar smetala i na G6. Ovo je ispravljeno u paketu Comfortline, pa ko ima mogućnosti preporučio bih njega.

Ono što bih posebno izdvojio kod G7 je potpuno nova cenovna politika koja obuhvata jednake popuste za sve modele u cenovniku, a ne samo za jedan konkretni koji je na akciji kako je bilo ranije.

Za one koje bi da uporede ovaj auto sa ostalima, predlažem ovaj put:

1) Prvo neka pogledaju izgled i ergonomiju vozačkog sedišta
2) Onda neka pređu nazad i to sagledaju sa zadnjeg
3) U vožnji da posebno obrate pažnju udobnost i lakoću preticanja

Nemam nikakvu sumnju da je u rasponu 1500-4000rpm ovaj mališa sa papirološki smešnih 86KS jači od Honde sa 1800 kubika i oficijelnih 142KS. Ali to i ne čudi jer ako se pogledaju krive obrtnog momenta, one upravo to i govore.

Nakon ove vožnje da bih imao kompletnu sliku C segmenta preostaje mi da vozim još samo Aurisa. Iako do sada nisam imao želju za tim, verovatno ću radi kompletnosti i to učiniti, mada nakon rezultata koje su pokazali konkurenti (evo šta pruža recimo I30), teško je reći na koji način bi Auris sa svojim (pre)slabim mašinama i pozamašnim cenama mogao da naudi ovim igračima.

Pri tome, cena za 1,4TSI Comfortline (ispod kojeg lično ne bih išao) je manje od 3000evra veća od cene za baznu veruju, što je još jedna izvanredna ponuda.





Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.29.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.03.2013. u 23:35 - pre 135 meseci
Posto je rec o Golfu GTI,radi poredjenja navodim,naravno,Alfu Giuliettu QV
Cena je 26500e,sa 17" alu felnama,CD sa 4 zvucnika,klima,kozna sedista,
Doplata za metalik boju 490e (sem za 8C rosso koja je 2000 ),za navigaciju je 1850 (bas preterivanje),parking senzori 350e,tempomat 250,El retrovizori i senzor za kisu 250e.
Samo Start i stop nije ukljucen u cenu i nije moguc na QV
Znaci bez navigacije sa svim korisnim nabrojanim dodacima oko 28000 -sportski kozni volan je ukljucen u cenu

Meni je Alfa lepsa mnogo od Golfa,i da sam u mogucnosti,naravno QV

E sad,koji auto je brzi i startniji je pitanje. Bilo je vec par reci ovde na tu temu,gde Golf ima bolje ubrzanje nego sto deklarise fabrika,i to ne bih vise komentarisao

Sta vi mislite o Golf Gti VS Giulietta???
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-2.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.03.2013. u 23:36 - pre 135 meseci
alfa ce biti duplo jeftinija kad je isteras iz salona

[Ovu poruku je menjao frenkijevac1 dana 09.03.2013. u 00:56 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.03.2013. u 23:55 - pre 135 meseci
KrkaCiC (a i ostali), na AutoZone je gotovo o svemu već diskutovano, samo treba malo potražiti ;)

http://www.elitemadzone.org/p3153437

Poređenje Alfe i GTI-ja, naročito G7 GTI, nema nekog smisla, posebno što u G7 ide prilično drugačiji motor od onih u G5 i G6 GTI.

p.s. Neka vas ne zavara razlika u snazi od samo 10KS, jer ona će biti znatno veća. Pogledajte obrtni momenat, raspodelu snage, a i ne zaboravite da je G7 i osetno lakši.
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 438
*.beotel.net.

Sajt: www.umrezen.in.rs


+82 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 00:19 - pre 135 meseci
@Milanovic
Na koju foru je taj golf brzi do 200km? Kataloških 340nm je ozbiljna cifra i prilično veća od 280. Jedino da je loš menjač. Da li je u testu ^^ korišćen manual ili TCT?

Šta taj VW motor ima tehnicki bolje od 1750Tbi? Jel to ovaj isti motor, ili je u ovom novom modelu modifikovan?


 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 00:27 - pre 135 meseci
Citat:
milosbeo: @Milanovic

Na koju foru je taj golf brzi do 200km? Kataloških 340nm je ozbiljna cifra i prilično veća od 280.


Na vrlo prostu foru tako što jedan ima više snage i momenta od onoga koliko mu je deklarisano, a drugi ima manje od deklarisanog.

Dakle, koje god tehničke podatke prikazivali, fizika se ne može pobediti i zato stalno govorim da ono što treba gledati su realna postignuća, a ne papirološke vrednosti.

Od C segmenta rekoh nisam vozio praktično samo Aurisa, ali mnogi jesu, pa i o njemu već ima dosta realnih testova. Ovih dana ćemo ga uporediti sa ostalima i verujem da će rezultati mnoge iznenaditi.

 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.29.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 01:08 - pre 135 meseci
Nebojsa,mozes li ici probati Alfu QV i dati neki subjektivan utisak? (mada sumnjam da imaju u salonu 1.75TB )

Pazi,nije problem to sto pise,ali mi je glupo da je tamo neki sajt tacniji od fabricke deklaracije. I,na onom sajtu,vw nekako uvek ima bolje rezultate od deklarisanih.
No,nevezano za same performanse (makar bile u korist GTI-ja za tih 1%),sta mislite o ceni ova dva navedena automobila. Koliko izlazi golf sa slicnom opremom?

Citat:
frenkijevac1: alfa ce biti duplo jeftinija kad je isteras iz salona


Pazi,jeste sigurno da VW bolje drzi cenu,ali prvi razlog zasto Alfama pada cena brzo je taj da ih je neko kupio da ih stvarno vozi,a ne da pojaca muziku i vozi na ler kroz glavnu ulicu
Ali,svakom novom automobilu ce brzo pasti cena,ma kako se zvao
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 04:09 - pre 135 meseci
Da li se tu u tim tvojim testovima,moze ubaciti video vizuelni deo da se stvori malo realnija slika,jer ima dosta
bacenih rukavica,i to gvozdenih,kao za razliku izmedju 142ks-85ks.Start i 10 sekundi,ista mesta voznje sa razlicitim modelima.
Nemamo priliku i vremena da @Zarkovo/quote-Valda je sigurnije ako se automobil isproba.quote/- licno probamo.
Tvoj post ima tu mesovito i za temu REALNA CENA pa da se ne izlazi iz okvira jer moras priznati da je volan sa tvoje fotografije/ima neke beline/presvucen kao,koza na kozu,mesto za odmor noge isti 10 godina,a presvlake,kao sto si pomenuo, ali i gore od toga.Jana kod tebe
u Pancevu ce sasiti bolje.Serpa prekidac,isto ne promenjen.
Da bi stavili u najbolju kupovinu,tvoje misljenje,ali sad molim za subjektivno.Tvoj 1.8t,10 godina star, (kao i moj b5 uskoro) je koliko brzi i jaci ili malo sporiji od tog,2013 vozila nove generacije i tehnologije.Naravno sem izgleda u svakom pogledu.Sta je to bolje,spektakularnije da bi se uvelo u cenu,veliku razliku od tvog-mog vozila.Parafraziram,bolje se vozim i psihicki sam stabilniji.Kad vozim dete u vrtic,mnogo je mirnije itd...
I ta el.parkirna kocnica,mislim da je jedna obicna mamipara.

edit-dodatak
Citat:
Ovaj auto, sasvim suprotno od Hondi, ni na koji način ne tera niti inicira/provocira na brzu vožnju. Sa njim se vozi tečno, ne sporo, ali lako i vrlo tiho.

Ovom izjavom,po meni dajes jednu tihu notu i prednost autu,koji ako ima kupca koji preferira sportskoj voznji moze da se odluci
za kupovinu te honde,jer je vw gti dalek u ceni,nije u ovoj grupi.

http://www.youtube.com/honda

[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 09.03.2013. u 05:26 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 09.03.2013. u 05:27 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 09.03.2013. u 05:28 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 09:36 - pre 135 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:

Nemam nikakvu sumnju da je u rasponu 1500-4000rpm ovaj mališa sa papirološki smešnih 86KS jači od Honde sa 1800 kubika i oficijelnih 142KS. Ali to i ne čudi jer ako se pogledaju krive obrtnog momenta, one upravo to i govore.


A ja bih te opet uputio na nacionalnuklasu i merenja, gde je ovaj motor oko 2 puta sporiji u medjuubrzanjima od tog Hondinog (iako su testirali Golf VI, testiran je novi agregat koji si ti vozio, jedino sto moze sedmica da bude brza mozda po sekund, sekund i po u medjuubrzanjima jer je laksa za 50-60kg). Uostalom svi ucesnici foruma mogu da procitaju te testove i da sami procene koji auto kako ide :) Jedno je SUBJEKTIVAN dojam ukljucenja turbine na tom motoru a drugo su OBJEKTIVNA merenja. A ona su neumoljiva. Pandan ovom hondinom je 1.4 TSI i on je sigurno brzi, ali ovaj ne da nije, cak naprotiv, jako je spor.

Za Golf sam rekao da je najbolji trenutno u tom segmentu i tu mu skidam kapu - najkvalitetnije izrade spolja i unutra i sa 1.4 TSI motorom je super kombinacija.

Za sve ostalo se slazem sa tobom i tu su nam utisci identicni, ali za motore uopste ne mogu da se slozim.

"1.8-litarski benzinski agregat u Sedanu biće prilično interesantan svima, kako "običnom" vozaču tako i vozaču koji performanse motora stavlja visoko na lestvici svojih prioriteta. Agregat možda nije moderan u smislu u kome su moderne novotarije kod konkurencije, ali je zato urađeno sve da se napravi savršen balans performansi i ekonomičnosti. Merenja performansi su pokazala da je Sedan prilično startan automobil. Tako da i pored dizajna koji, realno nije sportski, motor obezbeđuje sportski duh."

Nebojsa kaze da gledamo zadnji stepen prenosa, pa hajde da pogledamo:

Honda
80-120 km/čas (4) 9.10 s
80-120 km/čas (5) 12.60 s
80-120 km/čas (6) 16.60 s

Golf
80-120 km/čas (4) 16.80 s
80-120 km/čas (5) 28.50 s

Uzmimo neka je Golf VII laksi, i oduzmimo po sekundu vremena od ovih rezultata (u pitanju je identican agregat koji se ugradjuje u sedmicu i to jasno pise).

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 09.03.2013. u 11:07 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 09.03.2013. u 11:08 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 10:15 - pre 135 meseci
I dalje smo nastavili da brkamo babe i zabe i sporimo misljenja oko potpuno razlicitih stvari. Sto je osnovni sindrom VW-a.

Vozi se klot a masta o GTI-ju..to je sustina.. i potajna nada da farbanjem kalipera, kocionih kljesta(mislim valjda kao najnovija tehnologija) dobijamo na brzini..

Mozda.. ako bi imali po 12 godina..ili manje, da ne uvredim napredne dvanaestogodisnjake.

VW ima odlicne motore, ali ne u svakom modelu, tamo gde ga ima, poredjenje se radi sa potpuno drugom klasom automobila.

Parking senzor(pa jos od 350 evra..kao dobar mobilni sa androidom i tac skrinom) na automobilu od 30000 evra i 200KS je SRAMOTA, a ne koristan dodatak.

Ko ne zna da ga parkira neka i ne ulazi..postoje klot modeli sa znacajno manje snage, pa neka dodaje brigu o braniku..

U vozilu po ceni jednosobnog stana, red je da stoji kamera...

I da, voleo bih da cujem, ili da neko slika, dve stvari..G7 ispod haube i nevezano sa izgledom objektivno najvece vrednosti u golfu.. ponasanje u ostroj krivini doticnog klot-a..

Da bi imali jos malo elemenata za objektivnu ocenu

Poz


P..
Ako nekome trebaju mesta sa ekipu sa basketa pozadi, neka proba Merivu
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 10:17 - pre 135 meseci
@Cozmo, ne možemo pričati ozbiljno ako ti i dalje ne razlikuješ šta znači ubrzanje u rasponu obrtaja, a šta znači ubrzanje u rasponu brzine.

Nigde nisam rekao da je G7 u nekom rasponu brzine brži od Honde, jer Honda spuštanjem u niži stepen prenosa diže obrtaje i biva brža od G7 u svakoj realnoj situaciji.

Detaljno sam o tome govorio i to upravo tebi kada si pričao je Dacia brža od Hyundai-ja 1,4 CVVT, evo recimo pogledaj ovde, a zaključak ti je u jednoj rečenici rečen ovde.

Ovde je situacija slična, G7 je u ulozi Dacie, a Honda je u ulozi Hyundai-ja. Dakle, G7 je jači na nižim obrtajima, ali nije jači generalno.

To ni jedan novinar ne kaže, jer on najčešće ni ne zna šta to znači, niti šta u vožnji donosi. A donosi upravo ono što sam gore rekao, da vožnjom u visokom stepenu prenosa ti sa G7 možeš da ubrzaš prilično jako bez spuštanja u niži stepen, dakle bez zamora, povećanja buke i potrošnje i bez kvarenja tečnosti vožnje.

To ubrzanje koje dobiješ je daleko iznad onog koje cifra od 86KS sugeriše, i sigurno je daleko iznad onog kojeg Honda može da isporuči na istim, niskim obrtajima, ali slabije od maksimalnog ubrzanja koje Honda može da isporuči spuštanjem dva ili tri stepena prenosa niže.

@Jazbina, molim te da budeš malo razumljiviji u postovima, često je nemoguće shvatiti šta želiš da kažeš.

Subjektivni utisak je najvažniji i trudim se da ga steknem što bolje, rekoh mogu da napišem mnogo više od ovoga što sam napisao, a pričaćemo i kasnije (neću isprva da opterećujem post a i nemam previše vremena).

Što se tiče video materijala, da sam plaćen da testiram aute bilo bi ga naravno. Ovako, pošto vozim/ispitujem radi sticanja ličnog utiska i ne želim da bilo koga ubeđujem u ono što zaključim, nije mi potrebno da snimam a ako mi zatreba da se nečega podsetim mogu sa neta bilo kakav video sa par klikova da skinem.

Snimci dakle uopšte nisu problem. Ono što je problem i što je vrlo deficitarno je sposobnost uočavanja bitnih stvari i realno tumačenje osobina/karakteristika određenog auta. To je najvažnije a to (najčešće samo priučeni) novinari često ne umeju da prenesu.

Citat:
Ovom izjavom,po meni dajes jednu tihu notu i prednost autu,koji ako ima kupca koji preferira sportskoj voznji moze da se odluci
za kupovinu te honde,jer je vw gti dalek u ceni,nije u ovoj grupi.

Rekoh gore, Honda je brži auto, a osim toga on svojom raspodelom snage te tera da ga voziš na višim obrtajima zato što na nižim ide slabo. To rezultuje mnogo drugačijom vožnjom od one koje se ima sa ovim G7, koji ti i da hoćeš ne omogućava da voziš prebrzo, a ipak nudi solidne mogućnosti za preticanje i daje vrlo udobnu, tihu i tečnu vožnju sa minimalnom potrošnjom goriva.

 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 11:16 - pre 135 meseci
Citat:
cozmo_im
Nebojsa kaze da gledamo zadnji stepen prenosa, pa hajde da pogledamo:

Honda
80-120 km/čas (4) 9.10 s
80-120 km/čas (5) 12.60 s
80-120 km/čas (6) 16.60 s

Golf
80-120 km/čas (4) 16.80 s
80-120 km/čas (5) 28.50 s

Sve je to lepo, samo u ovo informaciono doba nema potrebe da cifre izvlačiš iz dúpeta, kad su sasvim vrlo lako i jednostavno dostupne.

Golf VII, 1.2 TSI (85KS)
80-120 km/čas (4) 12.5 s
80-120 km/čas (5) 18.0 s

Golf VII, 1.4 TSI (122KS)
80-120 km/čas (4) 8.5 s
80-120 km/čas (5) 11.0 s

Golf VII, 1.4 TSI (140KS)
80-120 km/čas (4) 7.0 s
80-120 km/čas (5) 8.5 s

Izvor: Zvanična VW Tehnička Brošura

I šta ta Honda ima da traži pored ovih cifri? Pre par godina kad sam kupovao auto, onaj Accord mi se svideo pa reko daj da vidim o čemu se radi.. I tipa šokirao sam se da čak i onaj njihov "sportski" type-S, sa 2.4 litra motorom ima ubrzanje od 8.4 sekunde (i to sa mašala potrošnjom), dok recimo Audi sa 2.0 benzinskim motorom izvlači 6.9 sekundi i sve to uz 30% manju potrošnju (audi sam naveo kao primer, ali svi nemci su tu negde). I onda se neko nađe pametan da navodi cifre od tog azijskog smeća, umesto da od sramote zapali sve kataloge u kojima se pominje bilo kakva cifra i honda u istoj rečenici.

Al da ne bi neko rekao eee ali Audi je mnogo skuplji, ajmo da ih uporedimo i po lovi.. Taj Type-S košta €31.900, dok je za €31.150 moguće uzeti Audi A4 1.8 TFSI 170KS, koji opet šije taj Accord po performansama (Audi 8.1s, Accord 8.3 sec sa 35% većom zapreminom i potrošnjom). Sram ih i stid bilo.


[Ovu poruku je menjao ventura dana 09.03.2013. u 12:28 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 12:02 - pre 135 meseci
Ili još bolje za 31,990 a4 2.0 tdi(177 ks) quattro s-tronic(dsg) sa super opremom.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 13:05 - pre 135 meseci
Citat:
cozmo_im:
Uzmimo neka je Golf VII laksi, i oduzmimo po sekundu vremena od ovih rezultata (u pitanju je identican agregat koji se ugradjuje u sedmicu i to jasno pise).


Apsolvirali smo vec vise puta da se ne radi o istom motoru. Vrati se par strana unazad i moci ces da procitas da u golf 7 i oktaviju ide nova verzija motora dok u rapid ide onaj iz golfa 6
 
Odgovor na temu

Commandant Carlos
Student
Beograd

Član broj: 299470
Poruke: 75
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+85 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 15:06 - pre 135 meseci
@Nebojsa Milanovic

po tvom utisku kako ti se cini plastika komadne table ( radio, klima,..) da li je to imitacija brusenog aluminijuma ili je nesto drugo u pitanju?

Meni jedino smeta piano plastika na volanu, osecam da ce se tu tragovi ocrtavati samo tako.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 17:00 - pre 135 meseci
Citat:
ventura:
Sve je to lepo, samo u ovo informaciono doba nema potrebe da cifre izvlačiš iz dúpeta, kad su sasvim vrlo lako i jednostavno dostupne.
I šta ta Honda ima da traži pored ovih cifri?


Ventura, ti verujes brojkama iz brosure i mislis da su one realne u realnim uslovima? Sad si ispao bas neozboljan. Jedno je merenje za "brosuru" a drugo je merenje u REALNIM USLOVIMA.

Uostalom poseti sajt nacionalneklase, oni cak imaju i dijagram koji se generise kada mere, a merenja su uzastopna, napisano je s kojim pneumaticima je vrseno merenje i po kakvom vremenu.

Gde god da nadjes neka merenja, nece imati veze sa onim sto pise u "brosuri".

Mogu ja da napisem u brosuri sta god hocu, ali kad uradis merenja ono sasvim nesto peto. Isto kao i za potrosnju goriva. Dosad nisam video auto koji je trosio identicno kao sto pise u brosuri ili specifikacijama.

Merenja za "brosuru" se odvijaju u idealnim uslovima, na idealnoj stazi, po idealnoj temperaturi, sa idealnim gumama.

Sa druge strane, neretko se desi da je neki auto i brzi.

Ako cemo po brosuri, onda ih Toyota Corolla DX (onaj prastari kockasti model) 1.6 iz 1987 godine sve jede za dorucak jer ima ubrzanje 0-100 ravno 8,9 sekundi (mogu i da dokumentujem brosurom). Jede i nove Toyote i sve ostalo po tim specifikacijama.

Idealan rezultat iz brosure ne postoji u realnom svetu, osim ako se ne stvore identicni kontrolisani uslovi.

I zato su testovi prava slika performansi nekog auta.



 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 17:06 - pre 135 meseci
Citat:
tdusko:
Citat:
cozmo_im:
Uzmimo neka je Golf VII laksi, i oduzmimo po sekundu vremena od ovih rezultata (u pitanju je identican agregat koji se ugradjuje u sedmicu i to jasno pise).


Apsolvirali smo vec vise puta da se ne radi o istom motoru. Vrati se par strana unazad i moci ces da procitas da u golf 7 i oktaviju ide nova verzija motora dok u rapid ide onaj iz golfa 6


Ma nemoj:

Najbitniji element našeg test vozila je potpuno novi 1,2 litarski četvorocilindrični turbo benzinac čiji je cilj da zameni prilično stari 1,4 atmosferski agregat koji je sa jako malo izmena prisutan još od četvrte generacije, tj. još od 1997. godine.
Kupci sedme generacije Golfa će pored dva navedene varijante u ponudi imati i treći sa 140KS i sistemom za selektivno gašenje cilindara koje će dodatno smanjiti potrošnju za 0,5l.
Varijanta sa 85KS je uparena sa petostepenim manuelnim menjačem, dok će kupci koji se odluče za model sa 105KS imati u istom paketu i šestostepeni manuelni.

1.2 R4 TSI/TFSI 63-77kW

This engine is manufactured at the Škoda Auto plant in Mladá Boleslav.
identification
parts code prefix: 03F, ID codes: CBZA, CBZB, CBZC
engine displacement & engine configuration
1,197 cubic centimetres (73.0 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 71.0 by 75.6 millimetres (2.80 in × 2.98 in), stroke ratio: 0.94:1 - undersquare/long-stroke, 299.3 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1, 130 bars (1,890 psi) peak pressures
cylinder block & crankcase
cast aluminium alloy, five main bearings, die-forged steel crankshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation
two valves per cylinder, 8 valves total, roller chain-driven single overhead camshaft (SOHC)
aspiration
hot-film air mass meter, cast alloy throttle body with electronically controlled Bosch "E-Gas" 'drive by wire' throttle butterfly valve; turbocharger with maximum pressure 1.6 bars (23.2 psi), water-cooled intercooler integrated into intake manifold
fuel system
fully demand-controlled and returnless; - fuel tank–mounted low-pressure fuel pump; Fuel Stratified Injection (FSI): camshaft-driven single-piston high-pressure injection pump supplying up to 150 bars (2,180 psi) fuel pressure in common rail fuel rail, four combustion chamber sited direct injection sequential fuel injectors, mounted on the intake side between the intake port and cylinder head gasket level, homogeneous mixing, stratified lean-burn operation with excess air at part load; 95 RON ultra-low sulphur unleaded petrol (ULSP)
ignition system & engine management
centrally positioned longlife spark plugs, mapped direct ignition with four individual direct-acting single spark coils; electronic engine control unit (ECU), knock control via a single knock sensor, permanent lambda control, EU5 compliant
DIN-rated motive power & torque outputs
63 kilowatts (86 PS; 84 bhp) @ 4,800 rpm; 160 newton metres (118 lbf·ft) @ 1,500-3,500 rpm — CBZA; Volkswagen Golf Mk6 (05/10->), Audi A1
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,500 rpm; 160 newton metres (118 lbf·ft) @ 1,500-3,500 rpm — CBZC; Volkswagen Polo (05/11->)
77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 5,000 rpm; 175 newton metres (129 lbf·ft) @ 1,550-4,100 rpm — CBZB
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 17:07 - pre 135 meseci
Citat:
cozmo_im
Merenja za "brosuru" se odvijaju u idealnim uslovima, na idealnoj stazi, po idealnoj temperaturi, sa idealnim gumama.

Da, baš tako. To se inače zovu standardni kontrolisani uslovi koji služe da subjektivnost eliminišu ili smanje na najmanju moguću meru.

Citat:
cozmo_im
Ako cemo po brosuri, onda ih Toyota Corolla DX (onaj prastari kockasti model) 1.6 iz 1987 godine sve jede za dorucak jer ima ubrzanje 0-100 ravno 8,9 sekundi (mogu i da dokumentujem brosurom). Jede i nove Toyote i sve ostalo po tim specifikacijama.

Vrlo bi me zanimalo da vidim tu brošuru gde se to tvrdi, pošto sajt na koji sam naleteo ima cifru od 11.7 sekundi baš za taj model.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.03.2013. u 17:11 - pre 135 meseci
P.S:

11,7s (1295ccm, 2E, 75KS, 103Nm) je za motor koji je u mojoj Corolli, samo sto moja ima vecu max brzinu (i isto ubrzanje) - 165kmh naspram 160kmh kod DX-a. I momenat je dignut sa 103 na 105Nm, posto 2E ima vise verzija za odredjena trzista.

A naveo sam podatak za 1.6 4AG-E motor, on je isto imao vise varijanti. Turbo varijante mog motora (1,3) su isle i ispod 7s 0-100.

Izvoli:

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1625768 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.