Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621884 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 14:28 - pre 135 meseci
Nisam zagledao mnogo polovnih vozila, prosto nisam imao potrebu za tim, ali ovo što si vladd rekao/pokazao je gadno. Slabo imam slika osim ovih par posle nekog pranja (ako hoćete da slikam recite šta i slikaću), ali kod mene osim na obodima kože menjača i na ivicama šporet prekidača (što je neminovno), nema praktično ni traga bilo kakvom guljenju.

Vidim da si pokazao skup komandi za prozore, on se često prikazuje kao mesto gde se guljenje prvo oseti, to recimo imam slikano, evo kako to izgleda kod mene:



Čuvanje auta se podrazumeva, a vidim se pominje i pušenje, pa kakvo bre pušenje, od kada vozim (više od 30 godina) niko me nikada nije ni pitao da zapali cigaretu u autu. Štaviše, možda zvuči malo preterano, jedva i da poznajem nekoga ko puši...Pričati o pušenju u autu bi moralo biti bespredmetno.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 14:45 - pre 135 meseci
Citat:
vladd
P.S.
Kolega je vracao skodu u servis, sa (prvom generacijom) 1.2TSI motorom, misleci da je pokvaren zbog potrosnje od 9.9l/100km..ali su mu rekli da je sve ok, samo da se ne vozi 120 po auto putu...sa 90 ce imati deklarisanih manje od sedam litara...
Sad si stvarno prevazisao sam sebe. Kojih crnih 90 i 120, pa da li si ti ikada izasao na autoput van Srbije? Tamo gde se ja vozim i gde ujedno ima i najvise vagena sa ovim motorom niko iste ne vozi ispod 140, ali niko. Pricao sam vise puta da se cak i golf sa 1.4 atmo motorom, toliko puta pominjanim ovde ne vozi sporije. Kazi ti sada nama ovde da li ti stvarno verujes da bi se tamo taj auto tako masovno vozio da na 140 trosi 12 litara kao sto ti ovde pokusavas da obmanes citaoce?

Stvarno Vladd probaj da kontrolises malo svoje anti-navijacke nastupe jer si zabrazdio debelo. Evo nasao sam ti cak i link da pogledas pa nam opet odgovori na pitanje da li stvarno verujes u to da svi ovi ovde voze 90 na autoputu?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 14:57 - pre 135 meseci
http://www.elitemadzone.org/p2954505

Ovo je, danas vec, visestruko isproveravano. I ne samo to, 12TSI ni u Yetiu ne trosi prosecno vise od 8L, a ako zatreba lako prebaci 180 km/h.


Citat:
tdusko:
Ne moze se napraviti kvalitetan review ova 4 automobila u 7 minuta, ali sustina je manje vise sadrzana. Mercedes najpozeljniji, audi rock solid, bmw zanimljiv za voznju(samo po suvom) zbog zadnje vuce i golf naravno kao best buy .

Takodje, opaska iz videa o motoru iz Dacie u A klasi je u vezi sa onim sto sam pisao o ceni tog automobila. Jednostavno, ukoliko se zeli nesto vise od pateticnih performansi mora se dati puno vise para. Umesto toga, za iste pare moze se pazariti golf 7 sa 2.0 tdi motorom koji je raketa za ovu daciu


Obrati paznju na razliku od samo delica sekunde po podacima, koliko je to u metrima, i to pri samo do 100 km/h.

http://www.youtube.com/watch?f...edded&v=WTzdd_9fzQA#t=251s

Inace, u pravu si, test nije pokazao nista (novo), a sto do sada nismo znali.





-------------------------------------------------------------------------------------

Citat:
Nebojsa Milanovic:Vidim da si pokazao skup komandi za prozore, on se često prikazuje kao mesto gde se guljenje prvo oseti, to recimo imam slikano, evo kako to izgleda kod mene.


Postoji jos jedna bitna stvar u citavoj toj prici. Ako se kod tvog automobila ovo i oguli jednog dana, cena nove originalne plisirana plastike u ovlasvenom servisu je 13 eura. Da bi se oguljena plastika promenila u japanskim automobilima treba plati 20 puta toliko.





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 11.03.2013. u 16:35 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 15:44 - pre 135 meseci
Ako lazu mene i ja lazem vas. Ne znam zasto bi neko lagao za ovecanu potrosnju, posto ne namerava da prodaje vozilo..bar ne skoro..

Sto se tice potrosnje doticnog Yetija, takva je kakva je, mozda na parkingu trosi jos manje.

To sto se ljudima desavaju cudne stvari sa ekstrakvalitetnim VW-om koji strasno malo trosi, pa se zale, mislim da nije u pitanju navijacki stav.

Navijacki stav je kada se uporno ne zeli saslusati druga vrsta price, i pogledati druga strana medalje.

I sta je resenje, da citamo statistike koje su bajne, i da diskutujemo. Nema veze sto niko ne vozi Yetija sa proslom generacijom motora, i da vidikoliko trosi, vazno je da su statistike povoljne..

Ko ne ume ozbiljno da rasclani podatke, taj neka pocne da se brine, ovo je samo jedna minorna vrsta podataka koji se srecu u zivotu...!


Poz

P.S.

Pusenje je krajnje nevazna situacija kada su plastike lose..

PPS
Imam ponudu, ako neko hoce da doplati dve litre na sto km, da bi bili u pravu, posto coveku trosi....verovatno su mu ubacili japanski 1.2 TSI

Mozda nije trebao da kupi Yetija, mozda je trebao da kupi dizela..ali..nekako doticne statistike i "dokazi" odudaraju od onoga sto se coveku desava..
Jedino je srecniji, valjda, sto moje cudo trosi jos vise
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 15:59 - pre 135 meseci
I uzgred, kada vec gledate statistike, hajde da pojasnite sa vase tacke, navijacke, doticnu tabelu za Yetije

Ovu
http://www.spritmonitor.de/de/...tmodel=1.2+tsi&powerunit=2

I da vidimo gde nestadose litre sa proseka 6,22 do proseka 8,68..Kako se to pravi preko 30% razlike u "proseku"?


I da pojasnimo, kako se stvorise ljudima proseci
10,25
11,25
11,47

Na vozilu koje ima neke "proseke" 7-8 litara? Prosek se racuna od nule?
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/514800.html

Poz
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
94.228.238.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 16:12 - pre 135 meseci
Citat:
vladd:
Niti je za trku, niti za udobnost, niti za malu potrosnju..ali od svega po malo, pa kako kada zatreba


Pa valjda Volks Wagen i znaci ovo tj auto za narod
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 16:52 - pre 135 meseci
Citat:
vladd:Navijacki stav je kada se uporno ne zeli saslusati druga vrsta price, i pogledati druga strana medalje.


Naravno, zato sam i otvorio ovu temu, vezanu za drugu stranu medalje:

http://www.elitemadzone.org/t460142-0

Citat:
vladd:I da vidimo gde nestadose litre sa proseka 6,22 do proseka 8,68..Kako se to pravi preko 30% razlike u "proseku"?


Ne znam sta zelis ovim reci? Podatak o potrosnji koji sam napisao je veci od onog sto pokazuje spritmonitor.de (7,32 AVG)?

http://www.spritmonitor.de/de/...7&power_e=77&gearing=1

Imam par Yetia iz okoline kod kojih je potrosnja oko 8 L. Prosecna, ali uglavnom gradska voznja. To je normalno za takav tip vozila i nije nista dramaticno.

Leon 12TSI je litru do dve manje.





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 11.03.2013. u 18:05 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 19:22 - pre 135 meseci
Citat:
vladd

I da pojasnimo, kako se stvorise ljudima proseci
10,25
11,25
11,47

Na vozilu koje ima neke "proseke" 7-8 litara? Prosek se racuna od nule?
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/514800.html

Poz


Sa desne strane kad pređeš mišem na ikonicu pored AC videćeš da piše standheizung što znači stajanje u koloni. Isto tako i većina potrošnji na spritmonitoru se ne mogu skroz uporediti sa našim jer uglavnom nije gradska vožnja kao kod nas.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
91.113.163.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 19:46 - pre 135 meseci
^http://www.volkswagen.de/de/Vo...standheizung_und-lueftung.html
Standheizung je grejanje u mestu.
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-2.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 20:08 - pre 135 meseci
Kad sam ja jos rekao da je taj motor teska glupost.. 1200ccm pa to je kao biciklo moze imati pet turbina.. ne ide to za taj auto i cao... sto lepo nije citao moje komentare pre nego sto je kupio taj krs, nego je poslusao tebe :))))))
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 20:32 - pre 135 meseci
Citat:
Nemanja:
^http://www.volkswagen.de/de/Vo...standheizung_und-lueftung.html
Standheizung je grejanje u mestu.



Tim gore jer se obracun prosecne potrosnja povecava cak i onada kada je vozilo parkirano. Inace, odlicna stvarcica. Donedavno je bila dostupna samo u voizlima najvise klase.


Citat:
frenkijevac1:
Kad sam ja jos rekao da je taj motor teska glupost.. 1200ccm pa to je kao biciklo moze imati pet turbina.. ne ide to za taj auto i cao... sto lepo nije citao moje komentare pre nego sto je kupio taj krs, nego je poslusao tebe :))))))


Nisi u toku.

Za par godina ova zapremina motora bice medju vecim zapreminama.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 21:01 - pre 135 meseci
Downsizing ce biti udar po dzepu jer ce tezina automobila ubijati te male motore, a servisi ce trljati ruke, jer ce, zaboga, turbine i sve ostalo crkavati 3km nakon isteka garancije.

Turbina moze biti kakva hoce, iskamcena snaga i momenat mogu biti kakav god hoces ali taj motor ima - manje od 1,2 litre radne zapremine. I tu nema price. Prostom matematikom mozes da izracunas odnos zapremine i tezine.

Za Polo - OK. Ili 1.0 ecoboost za Fiestu. Ili 0,9 TCE za Clio i Daciu.

Stavljati malo litara po velikoj specificnoj tezini (Yeti, Octavia, Golf) nece da valja na duze staze.
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-2.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 21:04 - pre 135 meseci
Mozda tad kupim golfa devet 2.0 :) a vi vozite 1.2 ili neku kanticu na struju :) neka fala
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 21:42 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic: Nisi u toku.

Zasto nije u toku? Pa motore te zapremine ugradjuju u motorcikle. Odavno.

Citat:
Zarko Silic: Za par godina ova zapremina motora bice medju vecim zapreminama.

Mozda u Evropi, a o toj politici @vladd uporno pise. Zasto ne probaju da uvaljuju te motore npr. u USA, nego tamo prodaju obicnog Golfa benzinca sa motorom od 2.500ccm!?
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.03.2013. u 23:48 - pre 135 meseci
poenta i nije da motor traje ko zna koliko. Što je to nekom kupcu novog vozila uopšte bitno? Pa čak i kupcu polovnog vozila ne bi trebalo da bude bitno da li će motor da pređe 200kkm ili 400kkm. To su gluposti...

Mali motori su sigurno budućnost(u stvari već sadašnjost) u mainstream automobilima.

Ko ima lični problem sa tim, to je samo njegov problem onda...

Za sada još ''đene-đene'' da neko dovodi u pitanje male motore i njihove sposobnosti i trajnost, ali još koja serija da prođe da se iščiste relativno početni problemi na malim turbo benzin motorima i niko više neće ni postavljati pitanje trajnosti.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 06:03 - pre 135 meseci
To sa malim motorima,a uz to udobno putovanje sa malom bukom ce biti malo sutra.
Smart ako izgura 100k je ooolllaaala.Da li je neko vozio 900ccm3 ili 600cm3+ klima.Turbina za privezak.
To je jos jedna prica da auto traje koliko i pakla cigareta,pa kupuj novi.
1.2ccm3,mozda ako limarija bude sva od plastike.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 07:19 - pre 135 meseci
Komentar mog burazera na nove motore (EA211 serija), posto je niskofrikcioni - spremite se na kanticu Castrola u gepeku pod obavezno. Ima da bude solidan potrosac ulja, cak stavise vec imaju u servisu notu.

Konacno stigoh da ga pitam.

Inace su vratili kais zato sto je lanac na 1.2 TSI preskakao, nikako nisu mogli da srede neki "umirivac". Iz tog razloga je bio i sa samo 2v po cilindru.

Malo po malo, falinke izlaze na videlo, a potrosnja (tj lokanje kako on kaze) ulja na novom ce tek da se vidi, ali izgleda da nece biti mala.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 08:53 - pre 135 meseci
Najveca falinka je kada na novom savremenom automobilu das gas a on se ponasa kao prebijena macka. Ovo je najveca falinka, a ne potrosnja ulja koja je kod savremenih motora napravljenih nakon 2000. godine, potpuno normalna.

Poruci tvom burazeru da, pored toga sto samo odvrce i zavrce srafove, uzme malo nesto i da procita. Nece mu skoditi.



Tsi motori su jos relativno novi pa je jos uvek teze pronaci primerke sa vecom kilometrazom, ali postoje.

Na primer ovaj Turan, automobil sa izuzetno velikom i teskom karoserijom je presao blizu 300.000 km, a sigurno moze jos toliko:


http://suchen.mobile.de/auto-i...KW&negativeFeatures=EXPORT


i nije usamljeni primer




Kao i ovaj Passat karavan od 1400 kubika i 150 konjskih snaga koji je koriscen kao TAXI:

http://suchen.mobile.de/auto-i...KW&negativeFeatures=EXPORT


Na ovoj kilometrazi ste vi sa vasim "neunistivim" Toyotama promenuli vec pola auta, a vecina je nikada nece ni doziveti. Te nekakve teflone, te karburatore. Nemam pojma sta vec sve niste zamenili, a auta jedva imaju 150.000 km.

Pa sta je to na tim motorima onda tako jako dobro? (Moj Seicento ima 200.000 km pa nista nije dirano )


Najsmesnije je kada "strucnjaci" napisu, misleci na novi TSI, kako je to isti onaj stari motor samo malo preradjen, a pri tome nisu nikada nista videli i procitali, ili mozda provozali automobil sa ovakvim agregatom.

Jos smesnije je kada vidim face nevernih toma dok ih vozim u jednom takvom autu gde nakon voznje traze da se hauba otvori jer misle da je po sredi nekakva prevara




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 12.03.2013. u 10:21 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 09:55 - pre 135 meseci
Citat:
[Zarko Silic:

Poruci tvom burazeru da, pored toga sto samo odvrce i zavrce srafove, uzme malo nesto i da procita. Nece mu skoditi.

Na ovoj kilometrazi ste vi sa vasim "neunistivim" Toyotama promenuli vec pola auta, a vecina je nikada nece ni doziveti. Te nekakve teflone, te karburatore. Nemam pojma sta vec sve niste zamenili, a auta jedva imaju 150.000 km.


Porucio ti moj burazer sa 18 godina iskustva da on vrlo dobro zna sta prica i zna sve o tim motorima jer su problemi svakodnevni. Uostalom, imali su obuku sad za nove motore, vec su notirani potencijalni problemi. Ne sudi o nekom ako ga ne poznajes.

Sto se tice moje Toyote - ja nista nisam dirao. Ja samo redovno servisiram auto - filteri, svecice, ulje, antifriz, kocnice kad se potrose i povremeno ciscenje karburatora (sto sve spada u redovni servis kod nje). Jedino sto je vanredno za zamenu kod nje bilo je komutator (kod mene). Motor pipnuo nisam, kompresija je fabricka, ubrzanja i max brzina su po fabrickim specifikacijama i dalje, auto je utegnut kao prvog dana a ako pratis forum (a vidim da ne pratis) probleme imaju samo one Toyote koje su promenile vise vlasnika za par godina - u takvoj eksploataciji svaki auto ce da ima dosta problema.

Moj auto je i dalje u fabrickom stanju sto se tice mehanike i ja nikakve probleme nemam. Cak imam i originalne sijalice na njemu koje i dalje rade (farovi, pozicije, stop svetla, zmigavci...rikverc, svetlo u gepeku).

Za 23 godine ja nista nisam ulozio u moj auto. Najvece ulaganje je bilo zamena rubova i jedini extra izdatak je bila zamena hladnjaka (logicno posle 20 godina da propadne) i komutatora 2 puta. To je ukupno 200 evra za 23 godine ne racunajuci rubove.

Ostale stavke ne racunam jer je sve redovno odrzavanje po knjizici (cak i zamena pumpe za vodu koja se po pravilu menja sa zamenom zupcastog, ali i ne mora).

Dakle vanredno sam radio, za 23 godine:

1. Hladnjak
2. Komutator 2x sa bobinom (ide u paru)
3. Rubove

Pumpu za vodu ne racunam, to je deo redovnog velikog servisa (samo sto ovde to niko ne postuje pa ispadne kao vanredni trosak a nije). Takodje ne bih da racunam povremenu zamenu kugle na trapu (u proseku na 10 godina) i cauru letve volana jer je to potrosno kod nje.

Originalni diskovi su izdrzali bez problema 14 godina - isto vazi i za originalne prednje plocice (da, da dobro ste procitali, trajale su toliko).
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.03.2013. u 10:54 - pre 135 meseci
Dosta toga si ovde korisnog napisao, a sto je vezano i za ovu temu. Izdvajam sledece:




Citat:
probleme imaju samo one Toyote koje su promenile vise vlasnika za par godina - u takvoj eksploataciji svaki auto ce da ima dosta problema.


Dodajem: to vazi za sve marke. Ne samo za Toyotu, da ne bude kasnije zabune.

Citat:
Dakle vanredno sam radio, za 23 godine:

1. Hladnjak
2. Komutator 2x sa bobinom (ide u paru)
3. Rubove



A gde su koševi?


Citat:
Porucio ti moj burazer sa 18 godina iskustva da on vrlo dobro zna sta prica i zna sve o tim motorima jer su problemi svakodnevni. Uostalom, imali su obuku sad za nove motore, vec su notirani potencijalni problemi. Ne sudi o nekom ako ga ne poznajes.




Tvog burazera ne poznajem, ali poznajem Bakaru (kao i druge clanove foruma koji tvrde isto) koji gledanjem kroz prozor vide sve druge servise osim VW-ovog sto govori o tome da ovih drugih ima mnogo vise.
http://www.elitemadzone.org/p3263555

Kome da verujemo? Njima koji svojim ocima vide to sto vide, ili tebi koji tudja iskustva prenosis po metodu rekla-kazala?

Pa ako tih servisa nama, kako oni kazu, otkud onda toliko iskustva kod tvog burazera





Citat:
Pumpu za vodu ne racunam, to je deo redovnog velikog servisa (samo sto ovde to niko ne postuje pa ispadne kao vanredni trosak a nije)

Nemam komentar ali cu dodati nesto vezano za prethodno pitanje u vezi sa nepostovanjem.

Cesto se moze procitati (pa i na ESu) kako je dozvoljena upotreba "boljeg" ulja od onog koje fabrika preporucuje. Zar nikom nije na pamet palo da sve nastale posledice imaju nekakvu vezu sa nekoriscenjem preporucenog ulja?

Da li se mozda neko sa pametnom glavicom zapitao kakva je veza izmedju potrosnje ulja i kvalitete preporucenog?

Zasto se bas svi takvi kvarovi desavaju na Balkanu, a ne recimo u Nemackoj?




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 12.03.2013. u 12:05 GMT+1]


P.S.
Citat:
Porucio ti moj burazer sa 18 godina iskustva da on vrlo dobro zna sta prica i zna sve o tim motorima jer su problemi svakodnevni. Uostalom, imali su obuku sad za nove motore, vec su notirani potencijalni problemi. Ne sudi o nekom ako ga ne poznajes.



Ja verujem da tvoj burazer zna o cemu prica. Ako je prosao kroz seminare, i ako je za sve dobio odgovarajucu literaturu, i treba da zna. Isto tako, verujem da ti ne prenosis bas najbolje ovo njegovo znanje. Ne namerno, vec iz razloga sto ne poznajes bas najbolje problematiku vezanu za, recimo, ulje i motore novije generacije.
Na primer, ne poznajes razliku izmedju standardnog i produzenog servisnog intervala. Ne poznajes, ali nisi jedini, mnogi i medju onima koji bi to trebali znati ovo ne znaju, koje se ulje kada koristi u zavisnosti od odabranog servisnog rezima. Kakve su menifestacije ako se koristi jedno, odnosno drugo ulje, a isto tako, kakve su posledice ako se nesto u rezimu nepravilno koristi itd. da sada ne razvodnjavamo previse temu.



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 12.03.2013. u 12:57 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621884 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.