Dosta toga si ovde korisnog napisao, a sto je vezano i za ovu temu. Izdvajam sledece:
Citat:
probleme imaju samo one Toyote koje su promenile vise vlasnika za par godina - u takvoj eksploataciji svaki auto ce da ima dosta problema.
Dodajem: to vazi za sve marke. Ne samo za Toyotu, da ne bude kasnije zabune.
Citat:
Dakle vanredno sam radio, za 23 godine:
1. Hladnjak
2. Komutator 2x sa bobinom (ide u paru)
3. Rubove
A gde su koševi?
Citat:
Porucio ti moj burazer sa 18 godina iskustva da on vrlo dobro zna sta prica i zna sve o tim motorima jer su problemi svakodnevni. Uostalom, imali su obuku sad za nove motore, vec su notirani potencijalni problemi. Ne sudi o nekom ako ga ne poznajes.
Tvog burazera ne poznajem, ali poznajem Bakaru (kao i druge clanove foruma koji tvrde isto) koji gledanjem kroz prozor vide sve druge servise osim VW-ovog sto govori o tome da ovih drugih ima mnogo vise.
http://www.elitemadzone.org/p3263555
Kome da verujemo? Njima koji svojim ocima vide to sto vide, ili tebi koji tudja iskustva prenosis po metodu rekla-kazala?
Pa ako tih servisa nama, kako oni kazu, otkud onda toliko iskustva kod tvog burazera
Citat:
Pumpu za vodu ne racunam, to je deo redovnog velikog servisa (samo sto ovde to niko ne postuje pa ispadne kao vanredni trosak a nije)
Nemam komentar
ali cu dodati nesto vezano za prethodno pitanje u vezi sa nepostovanjem.
Cesto se moze procitati (pa i na ESu) kako je dozvoljena upotreba "boljeg" ulja od onog koje fabrika preporucuje. Zar nikom nije na pamet palo da sve nastale posledice imaju nekakvu vezu sa nekoriscenjem preporucenog ulja?
Da li se mozda neko sa pametnom glavicom zapitao kakva je veza izmedju potrosnje ulja i kvalitete preporucenog?
Zasto se bas svi takvi kvarovi desavaju na Balkanu, a ne recimo u Nemackoj?
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 12.03.2013. u 12:05 GMT+1]
P.S.
Citat:
Porucio ti moj burazer sa 18 godina iskustva da on vrlo dobro zna sta prica i zna sve o tim motorima jer su problemi svakodnevni. Uostalom, imali su obuku sad za nove motore, vec su notirani potencijalni problemi. Ne sudi o nekom ako ga ne poznajes.
Ja verujem da tvoj burazer zna o cemu prica. Ako je prosao kroz seminare, i ako je za sve dobio odgovarajucu literaturu, i treba da zna. Isto tako, verujem da ti ne prenosis bas najbolje ovo njegovo znanje. Ne namerno, vec iz razloga sto ne poznajes bas najbolje problematiku vezanu za, recimo, ulje i motore novije generacije.
Na primer, ne poznajes razliku izmedju standardnog i produzenog servisnog intervala. Ne poznajes, ali nisi jedini, mnogi i medju onima koji bi to trebali znati ovo ne znaju, koje se ulje kada koristi u zavisnosti od odabranog servisnog rezima. Kakve su menifestacije ako se koristi jedno, odnosno drugo ulje, a isto tako, kakve su posledice ako se nesto u rezimu nepravilno koristi itd. da sada ne razvodnjavamo previse temu.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 12.03.2013. u 12:57 GMT+1]