Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629150 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 16:08 - pre 135 meseci
Na zalost, suzuki u sloveni trenutno ne prodaje nova vozila, jer menjaju uvoznika, a kad ce, ne zna se. Po preporuci sa foruma sam malo zagledao swifta, i dobar autic, ali...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 16:17 - pre 135 meseci
Citat:
tdusko:
Cekaj Vladd, polako. Smiri malo strasti i procitaj lepo sta sam napisao.

Pre svega, napisao sam da pises o motoru bez ikakvog iskustvenog znanja sto naravno ne znaci da ti osporavam bilo kakvo teorijsko znanje niti ti osporavam bilo koje steceno iskustvo koje nema veze sa motorima o kojima pises. Sada te lepo molim da izbrises ovaj deo iz svog posta

Citat:
vladd

Recimo da prihvatim sve tvrdnje, i da mi je znanje NULA, jbs masinski fakultet, tamo se uci za diplomu dok njemacki inzenjeri prave zivote... pojedinaca, i da je nekakvo 35-godisnje iskustvo pogresno, i da je prenosenje problema korisnika, ili servisera, ili cak (tesko dostupnih)prezentacija sa net-a.... u stvari sirenje dezinformacija..


Drugo, koji su tvoji argumenti da tvrdis vec 5. put kako da bi tsi pokazao snagu mora da se tera u visoke obrtaje gde trosi mnogo goriva? Ja imam dva argumenta na osnovu kojih tvrdim da to sto pricas nije tacno: 1. Dijagram obrtnog momenta, 2. Vozio sam nekoliko verzija i definitnivno nema potrebe da se tera preko 2500-3000 obrtaja osim ako se ne zele vece brzine na autoputu. U tom rezimu trosi znacajno manje od bilo kog uporedivog atmo-benzinca. Hajde sad da cujemo te argumente, ali pre toga te molim da izbrises i ovaj deo posta:

Citat:
vladd
Gde su informacije?
U dzamahiriji VW, medju mudzahedinima VW-a koji "seku glave", i dovodi se do situacije da software developer pokazuje zube i prostakluk, krsi pravila foruma, sikce po ucesnicima, bez validnih argumenata, i to na forumu koji je iznad proseka javnih foruma?


Hvala


Necu nista da brisem, posto je post nastao nakon odredjenog posta, kojeg bi trebalo analizirati.

I ja sam ga izanalizirao, i ne treba da mi zahvaljujes, vec da pazis sta pises, da nadjes ili nacin ili granicu, da ne bi zapao medju mudzahedine, ako vec zastupas odredjene stavove.

Prihvatam svaki napad, ako u toku "napada" ili diskusije, sleduju agumenti...

Ono sto ja tvrdim, kroz desetine postova je mnogima nepristrasnima poprilicno jasno.
To sto sam ispricao dozivljaj korisnika, bliskog, da zanemarimo?
Da obrisemo nepovoljno iskustvo?
Treba da zanemarim cinjenicu, da 1 od 1, Yeti, iz okoline, sedi u servisu zbog kojekakvih sitnica, i da je normalna bila potrosnja za 40 i + % visa u voznji auto putem...za grad ne bih ni spominjao..
Ja nisam ulazio u detalje, niti istrazivao, da li je bio opterecen, da li je vozio protiv kosave, da li je terao i van propisanih brzina, bukvalno sam preneo dogadjaj, odnosno situaciju u kojoj se nasao korisnik, zaveden pamfletima o potrosnji.

I ne "borim" se ja protiv imidza VW-a, niti protiv 1.2TSI, ili kojeg god, ono protiv cega se borim je zamucivanje situacija i informacija, laganje, spinovanje podataka o odredjenim vozilima-motorima.
I to ne istim "oruzjem", vec se maksimalno trudim da to budu korektne cinjenice, obrazlozene
Pa koliko uspe.

Objektivno me boli uvo koliko trosi auto koji nije u mom opsegu interesovanja, ali brinem o nekakvim stavovima koji treba da se obrazloze, da bi bili objektivno upotrebljivi.

Subjektivno, svako jase svog dorata..

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.03.2013. u 20:11 - pre 135 meseci
Citat:
vladd: Necu nista da brisem, posto je post nastao nakon odredjenog posta, kojeg bi trebalo analizirati.

I ja sam ga izanalizirao, i ne treba da mi zahvaljujes, vec da pazis sta pises, da nadjes ili nacin ili granicu, da ne bi zapao medju mudzahedine, ako vec zastupas odredjene stavove.
I sta si to izanalizirao i zakljucio? Umesto da konacno upotrebis neki valjani argument i pokusas da na bilo koji nacin obrazlozis svoje tvrdnje ti odlucujes da odgovoris apsolutno neartikulisanim postom svodeci diskusiju na licni nivo i vredjajuci me, a sve to pravdajuci insinuacijama da sam ja atakovao na tvoju licnost??

Evo ponovo te pozivam da argumentima obrazlozis ono sto uporno ovde tvrdis, a to je da su tsi motori danas na nivou atmosferskih benzinaca od pre 20 godina, da se moraju terati u obrtaje da bi isli, a gde mnogo trose itd. I nemoj vise da nam podmeces ovog jetija od kolege. Mislim, ok je to, neka ga ovde da imamo u arhivi da je moguce potrositi 10 litara benzina na 100 Km iako fabrika propisuje manje. Ja sam postavio link na fabiu, Zare na yeti koji ja sada i ponavljam: link Prosecna potrosnja svih automobila koje sam vozio do sada upadala je bez greske oko srednje vrednosti koja se za isti model moze naci na spritmonitor.de. Zato kada vidim da od 100 ljudi maksimalna prosecna potrosnja iznosi 8.7 i pojavi se neko ko trosi 10 na autoputu vozeci 120 onda je jasno kao dan da je rec ili o teskom antitalentu za voznju ili se radi o neispravnom autu. Sigurno necu da pomislim da je fabrika masovno obmanula kupce time sto ih je navukla na nisku potrosnju u katalogu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 15:39 - pre 135 meseci
The BrandFinance® Auto 50 2013
The most valuable automotive brands of 2013

http://brandirectory.com/league_tables/table/auto-50-2013

I broj 1 je...

Mada svaka cast Svabama, zauzimaju preostala tri mesta u vrhu ispod Toyote.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 15:44 - pre 135 meseci
@Cozmo

Budi laf pa saberi Toyota + Lexus i VW + Audi + Porsche a onda i pogledaj brand rating.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 15:57 - pre 135 meseci
Who cares.

Znas kako kazu, kad si drugi, nikog ne zanima.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 17:20 - pre 135 meseci
Sto bi se sabiralo, to je vrednost brenda. Sta treba GM da se sabira sa majkrosoftom?

Vrednost brenda je vrednost brenda, i to nas zanima samo u slucaju da kupujemo VW ili BMW ili kojeg god..mislim, ceo brend, ne jedno-dva vozila

O tome ima ko da brine, stoga ne vidim kvalitet u temi..sta sad treba, da nam drzavne, berzanske ili kartelske varijacije jos uticu na odluku sta kupiti?

Poz
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 18:08 - pre 135 meseci
A šta tačno imate vi od toga kolika je vrednost brenda?

I to uopšte nisu relevantne činjenice za samu diskusiju o automobilima, jer su pre svega i vw i Toyota da tih cifara došli prodajom komercialnih vozila. Vw sa pikapovima, Toyota sa kambijima u afričkim, azijskim i latinoameričkim državama. Samo u Lagosu je desetine, ako ne i stotine hiljada Toyotinih kombija. UN ima cruisere. Ok, kupuju kvalitet, neosporno ali te brojke bi bile drugačije da nema komercijale.

I ja upravo danas reših moju malu Toyota-VW dilemu. Pao je Polo 1.2tsi higline sky :-D bolji je od yarisa. Na žalost na celom lageru nema ništa sem 1.2 i to onaj slabiji sa 5 brzina, i čeka se 2 meseca+. Uzeo bi i dizlo, ili 1.4 tsi, ali očigledno vw ima i previše para, pa mu ne treba. I taj je bio jedini sa najvišim paketom opreme. Zanimljivo, ne.

P. S. Alfista sam :-D :-D
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 18:13 - pre 135 meseci
A, da, zamalo sa kupim ds3. Auto je bombonica. Motor odličan. Kvalitet zavidan, ali je mek u pm.

Tako da bi gledano na temu definitivno apsolutno ds4 stavio u vrh, jer za 20k€ niko ne nudi isto, ni približno. I motor u sport verziji je ra-ke-ta
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 18:13 - pre 135 meseci
alfista koji je izabrao VW
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 18:14 - pre 135 meseci
Sad sam išao mozgom :-(

Alfista sa 2 VW-a :-D
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 18:19 - pre 135 meseci
a jesi li gledao MiTo?
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 18:21 - pre 135 meseci
Kad ste se vec uvatili za ovu tabelu bacite pogled na prvu kolonu sa zelenom strelicom ka gore, ako uporedite 2012 i 2013 mozete da zakljucite da je vw skocio za 30 posto, dok je tojota skoro ista... a zanimljiva je i kolona brand raiting gde vw i ostale svabe imaju jedno A vise od japanaca...
A jos jaci je fazon sto po tvojoj logici gledajuci ovu listu toyota je jaca od mercedesa... mozda jeste po "vrednosti brenda", ali po svim ostalim stvarima - tesko... (spomenuo sam merc, da ne stavim vw, neko bi se uvredio:))
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 18:31 - pre 135 meseci
Nisam, odvratan mi je. Ono nije AR, ono je neki dolce & gabbana dizajn. Pola sam izabrao zbog Higline opreme najviše. Biksenoni, dobra muzika, šiber, led, tempomat, klimatronik 17"alu, itd. Fakin yaris nema ništa od toga. Top seling point je kasetofon sa kamerom za rikverc. Jbo ih kasetofon. Čak ni svi nemaju esp, ni naslon za ruke ej. Kao to mi poklone. Ma mrš. Od ovih sam iskamčio 500€ popusta i čelične felne sa zimskim gumama pride. I iskreno bar 10 posto je uticala prodavačica koja pored toga što je avion čka znala je sve što me zanimalo o tehničkim detaljima, a onaj gospodin u Toyoti, e on je pitao Googla za sve.

Takođe vw imam servis na 300m od kuće, ovlašćeni.
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 18:37 - pre 135 meseci
to care, osvwetlio si nam obraz :)
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 19:19 - pre 135 meseci
Citat:
Flo33:
Nisam, odvratan mi je. Ono nije AR, ono je neki dolce & gabbana dizajn. Pola sam izabrao zbog Higline opreme najviše. Biksenoni, dobra muzika, šiber, led, tempomat, klimatronik 17"alu, itd. Fakin yaris nema ništa od toga. Top seling point je kasetofon sa kamerom za rikverc. Jbo ih kasetofon. Čak ni svi nemaju esp, ni naslon za ruke ej. Kao to mi poklone. Ma mrš. Od ovih sam iskamčio 500€ popusta i čelične felne sa zimskim gumama pride. I iskreno bar 10 posto je uticala prodavačica koja pored toga što je avion čka znala je sve što me zanimalo o tehničkim detaljima, a onaj gospodin u Toyoti, e on je pitao Googla za sve.

Takođe vw imam servis na 300m od kuće, ovlašćeni.



Sad su mi sve ladje potonule :)
jedini alfista ovde na forumu, koji je imao novca da vozi i puno skuplje automobile presao u VWovce :)

Ostade mi jos samo Java koji je tu negde u familiji
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 20:22 - pre 135 meseci
Razmišljao sam ja i o breri :-D

Ali ne ide kupe i dizel u isti auto.

Šalu na stranu, jeste, alfista sam u smislu da sam ih imao 3-4,i da sam ih kupovao isključivo vođen emocijama. I opet ću, to je sigurno. Ali iz istog razloga sam i bmw-ista :-D i cenim što je njima vozač na prvom mestu, suvozač šta ostane, oni iza.. Na njih i ne misle. Ali nisam budala da mislim da su to jedini automobili na svetu.

Trebalo mi je 30 godina života i 10 godina vozačkog iskustva da shvatim meni posao završava i smart 4 two (veliku većinu potreba) to što ću stići do bg za 5 sati, umesto 4. Wtf i tako kad idem kući idem na odmor ili vikend. I zato sam još pre nove godine rešio da kupim nešto što zadovoljava veliku većinu potreba. Turba ću ili srediti, ili prodati i uzeti neku trkalicu za potrebe zadovoljavanja te crte moje psihe, a polo je sasvim dovoljan za sve ostalo.

I priznajem, nisam očekivao u B klasi nešto što će mi biti ok i sa estetske strane. Polo je lep autić, jednostavan i čistih linija i spolja i unutra. (zagriženi alfista bi rekao dosadan.) nazad ima više mesta nego AR159. A i napred. Kako, ne znam, ali ima.

Zadovoljan sam odlukom, i mislim da je racionalna, za promenu. I ovih par dana sam shvatio zašto mini i fića prodaju toliko komada. Kod njih možeš da dobiješ šta ti duša želi od opreme, motora, itd. B klasa (a i c) je dosta zapostavljena od strane proizvođača, i to što su to entry modeli u gamu ne znači da svi žele klot vozila. Možda neko baš želi mali, a premijum auto. Mini i fiat 500 su skapirali to i razbijaju prodaju. Ne razumem logiku jedne Toyote da u auto kakav je yaris koji je jako kvalitetan auto ne ponudi bar luksuzniju varijantu. Ne mora sad mahagoni i koža od pitona, ali mekšu plastiku, opcioni tempomat (ni jedan model nema) i sl. Citroën je ušao u tu priču sa ds modelima, i nadam se da će izgurati i uspeti u nameri. Kad naguram koju iljadu preneću utiske o 1.2tsi 90ks,mada mi se u startu ne dopada.. Nadam se da grešim. Ovo mi je prvi motor ispod 100ks :-) pre njega je bila AR 33 1.7 boxer sa 117 ako se ne varam.
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.22.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 21:07 - pre 135 meseci
Citat:
Flo33:
Ovo mi je prvi motor ispod 100ks pre njega je bila AR 33 1.7 boxer sa 117 ako se ne varam.

Pa 117 nije ispod 100
Ta alfa je imala vise od 117,a isla je kao da ima vise nego sto ima Odlican auto,ako se zanemare neke druge sitnice i krupnice
Kako ti se cini gospodjica djulijeta
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 21:17 - pre 135 meseci
Citat:
Flo33: Razmišljao sam ja i o breri :-D


Sto je ne uze :), ili bar GT :)

Mada to nije klasa kao Polo...

Što se tiče djulijete, vozio sam 1.4 sa turbinom... 170 konja... dyno test je izbacio 187 hp
Ne mogu rečima da opišem kako to ide :). Mada mi se enterijer više sviđa kod moje 147 iako se mnogi ne slažu.

[Ovu poruku je menjao CoyoteKG dana 14.03.2013. u 22:28 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.03.2013. u 21:41 - pre 135 meseci
krkacic, mislim prvi sledeci najmanji :) ne srecam se tacno konjaze, ali se secam da je isla (a i pila benzin) solidno. Elektronika.. uzas..

Djulijeta.. ne znam.. jednostavno taj oblik u djulijeti i mitu mi je odbojan.. AR i BMW moraju biti agresivni.. BMW se vraca polako tome, alfa.. videcemo.. ova dva modela su mi bas ruzni, a kada to kazes za alfu, sve ostalo pada u vodu.. danas gledam na semaforu 159ku sa 19 cola felnama.. crn auto, crne felne, auto prelep, a star bezmalo 8 godina dizajn..

alfa je ubedljivo najbolji enterijer imala u 166ci. (sem dugmica) a ne ova eko koza i fake aluminijum (nije fake, pravi je, ali bolje da nije) sto sada guraju. burazera teram da uzme sebi gt 2.0t pa da ga sredjujemo :)) al nece.

Bacio sam pogled i na golfa 7. Iskreno, ko nadje neke mane sem te grede, previse hoce za te pare. Ali mi je polo lepsi. Sta vise, u salonu sto su imali izlozeno, taurega, up!, pola, golfa, turana, i passata, polo mi je jos i najdopadljiviji izgledom.. pogledah i schiroca nekog polovnog, auto je perverzan. Al si lupih samar, i setih se da sam po pola otisao :)

ps neka me neko ispravi, od svih golfova sam seo jednom u mk3, i jednom u mk5. Novi polo mi se cini dimenzijama jednak?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629150 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.