Cozmo po ko zna koji put ispoljava potpunu autističnost u diskusiji, totalno se oglušujući na sve što mu se kaže.
Hej Ivane, probudi se,
ne hrani se srpskim "testovima" jer su potpuno retardirani, njih možeš da uzmeš u obzir samo ako su u potpunom saglasju sa realnim proverljivim činjenicama, ali nikako kao usamljeni a validni izvod informacija.
Citat:
cozmo_im: Ma nemoj:
Najbitniji element našeg test vozila je potpuno novi 1,2 litarski četvorocilindrični turbo benzinac ... BLA BLA BLA...
....1.2 R4 TSI/TFSI 63-77kW, engine displacement & engine configuration...
...BLA BLA BLA...
....two valves per cylinder, 8 valves total,
roller chain-driven single overhead camshaft (SOHC)...
itd.....da ne citiram sve...
Dakle, Duško ti lepo kaže da
to nije isti motor kao u šestici i podseti te da to i sam nađeš (
a evo posta gde je to prvi put objasnio), ventura ti zatim pokaže originalnu dokumentaciju koja takođe dokazuje da to nije isti motor kao u šestici - a ti ponovo linkuješ test šestice, uprkos i njima a i uprkos tome što i ja i svi ostali sve vreme pričamo
o Golfu 7 a ne Golfu 6, koji taj osnovni motor ima dosta drugačiji nego Golf 6 koga ti toliko uporno linkuješ.
Stvarno ne znam šta je tebi potrebno da shvatiš da to što pokazuješ
nije tema razgovora, ovde se priča
o Golfu 7 i njegovom motoru, a ne o Golfu 6.
Citat:
Commandant Carlos: @Nebojsa Milanovic
po tvom utisku kako ti se cini plastika komadne table ( radio, klima,..) da li je to imitacija brusenog aluminijuma ili je nesto drugo u pitanju?
Kvalitet plastike komandne table je ispod kvaliteta prethodnog modela, ali iznad onog koga smataram najlošijim u novijoj Golf istoriji, a to je u Golfu 5. Bora 1,8T, doduše paket opreme je Highline Plus, ima plastiku boljeg kvaliteta nego G7, a da ne pričam o kvalitetu tkanine, tu je razlika ogromna, evo par slika koje to ilustruju:
Ovde se malo vidi i voda koja se nije osušila, ali nebitno, kvalitet unutrašnjosti je očigledan, a ne zaboravimo da je osnovni G7 o kome se ovde priča u odnosu na tehnologiju njegove izrade najjeftiniji Golf ikada. Zato se ušteda u materijalu negde morala pokazati, ali postoje i jače verzije u kojima nije tako. A osim kvaliteta plastike, ima mnogo i u oblicima, ergonomiji, a tu je G7 daleko iznad svih istočnjaka.
Rekoh već, ono u čemu je G7 svakako najbolji, to je količina inženjerskog znanja koja ga je projektovala, a što se tiče kvaliteta materijala, normalno je da u najjeftinijim verzijama ne može da bude na onom nivou na kom je bio kada je koštao mnogo više.
edit: ispuštene reči
[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 10.03.2013. u 02:51 GMT+1]