Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624974 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 19:26 - pre 135 meseci
^Ovo je veoma pogresno razmisljanje i motor u tom novom aurisu je odlican... mnogo bolji od kvarljivih i smijesnih nabudzenih i prebudzenih turbo motorica kod konkurencije koja za isti novac nudi 1.2 tsi od 85 konja...
Dizele i benzince nije potrebno uporedjivati jedne sa drugima a ponajmanje ubrzanja turbo i atmosferskih motora u sestoj brzini... to je veoma glupo i tako niko ne vozi jer je atmosferski benzinac, naravno potrebno potjerati u obrtaje prilikom preticanja i kada je to potrebno...
Iz tabele se moze vidjeti da ubrzava od 80 do 120 za solidnih 9 sekundi...
ovu vec prezvakanu temu nije potrebno ponovo potencirati...

Radi se o dvije razlicite filozofije i koncepcije... da li je bolje voziti na pola snage (bez turbine, raznih interkulera/pritisaka, plivajucih zamajaca i jos jedno 20 kvarljivih stvari pod haubom) i stisnuti auto u obrtaje kada za tim postoji realna potreba...
Ili je bolje malolitraznog benzinca voziti sa uvijek ukljucenom turbinom (bez nje se ne moze vuci) i imati iste performanse a neuporedivo vece sanse za raznim kvarovima...
Ako cemo na primjeru vw-a puni su servisi problematicnih tsi motora... nije samo nesretni lanac u pitanju vec je paleta kvarova veoma velika... turbine su im mnogo osjetljivije nego na starijoj generaciji...
Ranije je na forumu bio uporedni test yarisa 1.3 i pola 1.2 iz kojeg se vidjelo da su performanse priblizno iste...

Ja sada nisam rekao da je polo ili golf tsi los auto niti sam fan toyote... etiketiranje je nepotrebno... treba suprostavljati argumente i mi ovdje treba da gledamo iz naseg ugla, mozda da nam na prvom mjestu bude pouzdanost a ne performanse... Ljudi u nasim banana drzavicama nisu finansijski potkovani za razne novotarije i popravke... tako da, i pored dosta pretjerivanja, moramo priznati da je za dosta recenog @vladd u pravu...
Sto se potrosnje tice ti downsize motorici nisu mali potrosaci... mnogima je ovdje poznato i kod dizela da je npr. onaj 1.4 tdi sa 3 cilindra vise trosio nego 1.9 tdi...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 21.03.2013. u 20:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 438
212.178.229.*

Sajt: www.umrezen.in.rs


+82 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 20:14 - pre 135 meseci
^^
Slazem se, dobio si pozitivan glas i od mene
Svakako da se moze reci da bi atmo motor u duzoj eksploataciji trebao da ima mnogo manje kvarova. Sa manje kvarljivih podsistema i trebalo bi da duze traje posto je manje iskoriscenje u odnosu na recimo nasvirana 3 cilindra.
I dalje stojim pri konstataciji da preformanse nisu na top nivou. Corolla iz 90. godine 1.6 16v je brza od ovoga
Stvar je afiniteta kvalitetnija voznja ili "pouzdanost". Voleo bih kada bi tojota ponudila 1.4t verziju sa 170ks, pa ko voli nek izvoli.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 20:25 - pre 135 meseci
Da, ali se onda vracamo 30 godina unazad, i Mercedes benz nije trebao jos izbaciti motore od 2,5l i 90ks iz upotrebe.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
..1.214.wireless.dyn.drei.com.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 20:58 - pre 135 meseci
Jedno je diskutovati o automobili iz ugla prvog vlasnika koji ce ga u Nemackoj, Austriji, Sloveniji voziti 3-4 godine dok je pod lizingom i garancijom, prodati, i taj auto ce posle 10g i 2-3 vlasnika stici u Srbiji ...Automobil ima garanciju toliko i toliko Km i toliko i toliko godina ... Iz ugla EU kupca, njega ne zanima sta ce biti posle tog perioda ... Iz ugla kupca u Srbiji, najpozeljniji su automobili sa 1.4 ili 1.6 b motorom... Ali sto @Flo33 kaze, ako bi se vodila kupovnom moci u Srbiji , onda bi auto-industrija jos bila na nivou polovine proslog veka ... trebamo razgraniciti o cemu diskutujemo , trendovima u auto-industriji ili prosecnom kupcu u Srbiji ?
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 22:02 - pre 135 meseci
Za Žareta :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 22:24 - pre 135 meseci
Citat:
Nemanja:trebamo razgraniciti o cemu diskutujemo , trendovima u auto-industriji ili prosecnom kupcu u Srbiji ?


Diskutujemo o kompromisu ova dva.



-----------------------------

Citat:
CoyoteKG:
Za Žareta


Nema potrebe postavljati takve linkove na ovoj temi, a verujem ni na nekoj drugoj jer ce se svi oni zavrsiti sa linkom Golfa 2 1.8T sa 1013 KS, vec duze vreme top-draga na svim blogovima





Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 22:27 - pre 135 meseci
Citat:
milosbeo:
I dalje stojim pri konstataciji da preformanse nisu na top nivou. Corolla iz 90. godine 1.6 16v je brza od ovoga


Ta korola je imala 900 kg a auris je 400 kg tezi... iako se upotrebljava aluminijum i ostali laki materijali auta su stalno sve teza i teza jer su pruna novih sistema i ima mnogo podsklopova koji tada nisu ni postojali...

Citat:
Flo33:
Da, ali se onda vracamo 30 godina unazad, i Mercedes benz nije trebao jos izbaciti motore od 2,5l i 90ks iz upotrebe.


Nisi u pravu jer je u tojoti motor iz 2013 a ne iz devedesete godine... Brzi je jaris 1.3 od tog pola koji si ti kupio...

Evo vidi uporedni test sa onim polom od 105 konja koji je 15 ks jaci od tvog i vidjeces da imaju skoro iste performanse...
http://www.jezdzik.net/eng/toy...agen-polo-1,2-tsi-105km/52/324



 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
..1.214.wireless.dyn.drei.com.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 22:31 - pre 135 meseci
Citat:
CoyoteKG:
Za Žareta
... yutube


^
Mujo imao pit-bulla, a Haso imao vučjaka.
Potuku se dva psa i pit-bull zakolje vučjaka.
Haso ode i kupi drugog psa.
Ovaj put kupi dogu.
Potuku se ponovo psi i ponovo pit-bull pobijedi.
Haso ode i treći put kupiti psa.
Ovaj put kupi šar-planinca i ponovo pit-bull pobjedi.
Haso se stvarno naljuti i ode si kupiti novog psa.
Vraća se Haso za dva dana kući i dovodi jazavčara.
Mujo se počne smijati i odu dva psa iza nekog grma i tu se počnu tući.
Nakon nekoliko minuta vraća se jazavčar sa pit-bullovom glavom u ustima.
Mujo stane plakati i kaže: "Znaš li ti koliko sam ja platio toga pit-bulla?!", a na to će Haso: "A da li ti znaš koliko sam ja platio plastičnu operaciju ovoga krokodila?"
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 22:48 - pre 135 meseci
Citat:
Nocni:
Nisi u pravu jer je u tojoti motor iz 2013 a ne iz devedesete godine... Brzi je jaris 1.3 od tog pola koji si ti kupio...

Evo vidi uporedni test sa onim polom od 105 konja koji je 15 ks jaci od tvog i vidjeces da imaju skoro iste performanse...
http://www.jezdzik.net/eng/toy...agen-polo-1,2-tsi-105km/52/324



Skoro isti su samo podaci na papiru, a po izmerenim rezultatima razlika je oko 30 KS.

Sa 11,7s da se spusti ubrzanje na 9,7s treba na ovu masu vozila dodati oko 30 konjskih snaga.
Isto otprilike treba dodati da bi vozila ovih gabarita i ovakve aerodinamike postala brza za 15 km/h.

O putnim brzinama ova 2 automobila nema nikakvog smisla diskutovati. Yaris sa pri brzini od 150 km/h vrti sa 1100 obrtaja vise, odnosno sa nepodnosljivih 5100 o/min.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 22:55 - pre 135 meseci
^Nije tacno, brzi je yaris od njegovog pola koji ima 90 ks... to sto yaris manje trosi ne moramo komentarisati...
Yaris nema turbinu ali ipak ima iste performanse i njegov motor je neuporedivo bolji od ovog u polu kako u svakodnevnoj eksploataciji, trajnosti a narocito bas u tim dugim zahtjevnim voznjama autoputem koje mu ni malo ne smetaju i moze se posle 1 sekund ugasiti a polo se sa takvom turbinom ne moze ohladiti ni za 15 minuta...

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 23:08 - pre 135 meseci
Kako je brzi kada nije brzi?

Zar je potrebno posebno napomenuti da se svaki Polo 12TSI bez obzira na deklarisanu snagu za par sati pretvori u pravu zver od realnih 135 KS kao sto je to kod ovog Rapida





Sto se potrosnje tice, licno ne verujem da ijedan atmosferac sa istom masom i deklarisanom snagom, ima potrosnju kao motor sa turbinom novije generacije.

Yarisa sam imao prilike jedno vreme voziti (starija verzija 1,3 sa 90 i kusur konja) i trosio je oko 9 litara u proseku. Koliko cujem od poznanika, ni njihovi nisu stedljivji, ali je generalno, taj Toyotin automobil kvalitetno uradjen. Mozda je to najbolja Toyota.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 23:10 - pre 135 meseci
Sve to pada u vodu kada ti na tom autoputu moraš držati gas, jer yaris nema i ne može da se doplati tempomat.

Zabole me za motor, i turbinu, više volim moje noge ;-)

A i nisam uopšte na konto ta dva motora rekao to gore, nego na osnovu @nocni komentara da što jednostavniji motor to je bolje.

Mene lično kao kupca interesuje celokupni auto. Od unutrašnjosti, izgleda, troškova, blizine i gustoće servisa. I tu je vw uništio toyotu, bar u mom, a kako više viđam porschea u Sloveniji nego Toyote i većini drugih vozača.

Toyota daje 5 godina bez obzira na kilometražu, i svakako veruju u taj motor. I po performansama su jednaki u praksi (normalna razlika je u rasponu snage, ali generalno sličnih performansi su(smešnih.))

Ali ja lično zaradi motora sigurno neću žrtvovati sve ostale benefite.

Malo je off ali kad se već dotače mog slučaja, da pojasnim.

Lp
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 23:15 - pre 135 meseci
^Ne pricamo o polu od 105 konja vec od 90... yaris je brzi... ne pricamo o chipovanim autima i u sta se polo pretvara kada se chipuje...
Eto i na ovoj tabeli gore u kojoj su uporedjeni yaris i polo od 105 konja isto je yaris manje trosio...

Sto se tice izgleda, i meni je polo ljepsi ali je i skuplji...

Sto se tice skode rapid o njoj nije bilo rijeci i ona nema veze sa gore navedenim bas je uzasna (ova na snimcima i reklamama je jos i dobra kakva je ona obicna u salonu)... btw, tako ruzan auto nebi vozio ni da mi ga poklone...

P.S. Nije napamet toyota dala garanciju 5 godina bez obzira na predjenu kilometrazu! Moze se za 5 godina opaliti ozbiljna kilometraza...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 22.03.2013. u 00:26 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 23:30 - pre 135 meseci
Ovde nije, osnovna verzija isto stane 12.5k. S tim što na polu možeš naručiti dodatnu opremu, koja se doduše čeka previše, na yarisu možeš da čekaš do sudnjeg dana, to je što je.

Motor je ok. Ali ostalo na yarisu nije. Stari yaris sport je bio bolja kupovina.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 23:38 - pre 135 meseci
Cijene zavise od trenutka, popusta zbog godista, raznih paketa opreme itd... Ovo sto kazes "Motor je ok. Ali ostalo na yarisu nije" ne stoji bas... Izgled ne moramo komentarisati ali vecinu ljudi ne interesuje u toj klasi vozila oprema koja tebe interesuje... tempomat, bixenon, siber i sl.
Ima yaris lijepih funkcionalnih rjesenja... meni se svidja recimo to sto mu se zadnje sjediste pomjera naprijed-nazad kao i prednja dva...
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 23:49 - pre 135 meseci
Ali je normalno da postoji opcija, ne?

Slažem se, i napomenuo sam da govorim o mom slučaju, tako da nazovemo.

Ps, eto nisam ni znao to za sedišta nazad, i toliko bi mi bilo bitno da ne bi ni jedan cent doplatio za taj feature.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.03.2013. u 23:59 - pre 135 meseci
Ne doplacuje se to za sjedista... to je imao i stari tip yarisa na svim verzijama...

Ja veoma dobro shvatam tvoje rezonovanje i jasno mi je zasto nisi uzeo golog golfa vec pola sa opremom, ali ti nisi klasicni kupac te klase vozila...
Da, trebalo bi toyota da ima neki nabudzeni paket opreme za razmazenu klijentelu ali takva klijentela po defaultu trazi mini morisa ili fiata 500 a ne toyotu...

P.S. Evo gledam slike nove S klase koja ce biti predstavljena 15 maja i objasnjenje kako funkcionisu novi masazeri u sjedistima... to je za tebe






[Ovu poruku je menjao Nocni dana 22.03.2013. u 01:10 GMT+1]

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.03.2013. u 00:17 - pre 135 meseci
Citat:
Nocni:btw, tako ruzan auto nebi vozio ni da mi ga poklone...


Hm,

jako zanimljiva konstatacija


Citat:
Škoda Rapid dobio nagradu za dizajn


Ove godine, preko 1800 dizajnera, arhitekti i kompanija iz 54 zemlje, je uzelo učešće na prestižnom takmičenju. Nagrada „red dot“ se dodeljuje u 19 različitih kategorija. Kompanija je dobro poznata u svetu dizajna, jer su tokom 2010. godine čak dva modela, Yeti i Superb bila nagrađena „red dot“ priznanjem.





izvor:

http://www.autoexclusive.rs/ve...-rapid-dobio-nagradu-za-dizajn




 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.03.2013. u 00:19 - pre 135 meseci
I kvarcni sat :-D

To je već bullšit, mada se ne bi bunio. A ti sad meni reci da tempomat, automatska klima, i ksenoni (mada mi je za njih bilo svejedno, ali kad su već tu) su neka izvoljevanja i nešto što nije bilo već u prošlom veku aktuelno ihahaj. Da se ne vraćam na naslon za ruke i esp, postaću dosadan kao što su sa torzijama.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.03.2013. u 00:25 - pre 135 meseci
Zarko, vec smo apsolvirali kako se dobijaju razne nagrade i priznanja "motor godine" , "red hod design" itd... Ako ces iskreno, svi nabrojani su mi ruzni... superb je preglomazna sa neartikulisanim zadnjim krajem, yeti sa one 2 okrugle maglenke koje kao da su naknadno ubacivane, a rapid sam vec rekao... Mada, nisam ja mjerilo... meni su se svidjala i kupovao sam auta koja su mnogima bila ruzna kao landcruiser V8 npr. a nikako ne podnosim auta koja se mnogima svidjaju, bulevarske dzipove sa niskoprofilnim gumama kao X6 npr.

@Flo33, naravno da je oprema potrebna... narocito sve sto se tice aktivne bezbijednosti kako bi se sprijecio sudar... a onda i automatska klima, xenon, pogotovo naslon za ruku...
Meni licno je sigurnost najvaznija, odma iza su performanse i udobnost... velicina je bitna isto... ako ne vjerujes pitaj neku zenu...



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 22.03.2013. u 01:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624974 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.