Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622254 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 10:04 - pre 184 meseci
Citat:
frenkijevac1: Možda će trajati isto u smislu kotrljaće se posle 10 godina, ali mislim da će golf biti u dosta boljem stanju. Golf 5 (da ne mešamo šesticu pošto se još ne znaju tačne cene) košta 17000. Toliko i vredi. Za razliku od 3000e možeš da se voziš dve godine džabe, ali nećeš voziti golfa :) (Toyota auris - osnovni model 15700e pa do 22000 sol -vrlo vrlo slična cena golf-ovoj)
Taj 2.0 TDI u highline opremi će koštati oko 23.000eura. (ako hoćeš još opreme cena će ići do 33000).
TTo što ti brat kaže da je golf precenjen - precenjen je za onoga koji nema para da ga kupi.
Čovek radi u VW servisu pola života i sad treba da kupi toyotu - ma daj :) dao bih mu otkaz isti dan :)
Ovo da VW nema kvalitet i proverenost... golf šest je najkvalitetniji i najprovereniji golf do sada.
Hyundai i30 1.6crdi 90ks u SMILE+ opremi (koja je slična kao kod trendline vw-ova) košta 14000 eura, po njihovom cenovniku. Ta oprema je sve samo nije odlična.


Vidi, moja Corolla je proizvedena 1989 i izgleda kao glanc nova, spolja, unutra, motor, presla 210.000km. Tako da te fore Golf ce duze da traje ne piju nikako vodu. Pri tom sad imaju i pocinkovan lim i korejanci, motori su odlicni i besprekorni, te fore kao videces za 10 godina su smesne. Smesne su bile i onda kad sam kupovao Toyotu - a kao raspasce ti se posle 2 godine, kakva je ko flis papir, ovo ono, kao glupi japanci i islicno.

E, pa nadzive ona sve zivo u mojoj ulici uz potrosnju od 5 litara na otvorenom i 6,5-7,5 u gradu (i dan danas), eno pola se auta raspalo, ne samo tih starih nego i novijih polovnjaka (komsija je izmenjao 4 za to vreme). Doduse, ima jedan Golf II koji je OK (prvi vlasnik) ali nit je sta bolji od moje Toyote nit ja ne vidim nesto (njegov je 1990) da to vredi vise od mog auta (cak naprotiv meni nude 2500e na ruke odmah).

Najlepsi osecaj mi je bio kad provozam vlasnike Golfa II i III, raznih Escorta godista do 1995 i slicnih automobila tih godista i kad vidim razrogacene oci jer ne veruju kakav je auto zbog tipicnih predrasuda.

Naravno ne mogu ga porediti sa novijim autima, ali te price o tome da ce za 10 godina Golf biti ne znam sta su stvarno smesne.

Golf V je losiji auto od Aurisa a kosta 17000 u trendline opremi bedni 1.4 motorcic i osim one jedne akcije (sa DVA KOMADA na lageru, kakva budalastina) od 15000e (zato su i spustili toliko jer su im dva ostala, pricao sam za tucu u salonu) za TDI nikad nisu imali postenu akciju jer sad imas za 16250e 1.6 vvti Auris SKY (to je najbolja oprema) metalik - isporuka odmah.

2.0TDI ce kostati par hiljada vise od toga sto ti mislis. 1.4 80KS ce biti 17000 sa 0 opremom (klima i podizaci napred, pa to ima i Dacia Logan maltene u osnovnoj varijanti).

Koga oni zezaju? Sami sebe?

Inace sta ima veze gde moj brat radi i kakav auto ce da kupi? Cak se i razmislja da svoj Golf III 1.6 (prva serija iz 1992, mnogo je presao preko 350.000km i on sam kaze da mu je vreme da "ode") zameni za novi Punto sa subvencijom, on uopste ne pati od te price kao neki ovde na forumu. Mozda ima lepu platu (mada nisu tamo plate kao sto se misli) ali realno coveku se ne bacaju pare kad mozes da procenis sta ti treba i koliko se to isplati.

Ja mozda favorizujem auto koji vozim ali uopste ne patim od toga da MORAM novu Toyotu da uzmem pored odlicnih i jako povoljnih Kia i Hyundai vozila. Jesam se vezao za Corollu ali racionalno razmisljam na sta cu potrositi svoj novac uopste nisam "navijac".

Drugo poredis SMILE+ opremu sa Trendline opremom koja ima samo manuelnu klimu i podizace, muziku (i to NE mp3 vec CD player samo) i rezervni tocak i alat?

Gde je automatska klima, gde su podesiva sedista po visini i za ledja, gde je kozni volan i menjac, gde su alu felne, komande na volanu, vazdusne zavese, hladjena kaseta, naslon za ruke izmedju prednjih sedista? Nema ni ISOFIX za decija sedista. Od FULL opremr fali samo ESP+TCS koji imas u SUGAR opremi.

I majke ti, kako se to Golf VI pokazao kad nije cak ni u prodaji u vecini zemalja? Za 5 godina cemo videti kako se pokazao.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 11:21 - pre 184 meseci
cozmo
smatram da je GVI već prilično ispitan od strane matične fabrike, mada bez višegodišnje eksploatacije nema boljeg testa.... to što je tvoja korola u ekstra stanju većinom si ti zaslužan... verovatno je paziš i maziš i zoveš je Đole .... opet pričaš o bedi znavoji motor 1.4 u karoserji teškoj 1200kg pa na više... i jeste beda, ali zato imaju i jači motori.. pa ko šta voli nek izvoli..
... i šta misliš kao bi išla prodaja novog automobila za koga se ispostavilo da ima jedva dve zvezdice na kreš testu!???... misliš da je to manje "bolno" nego da je automobil lenj i trom! .. ali ekonomičan... pa još kriza pa trendovi štednje!?..i kome još treba automobil za "probijanje zvučnog zida" dok se sprema nov zakon o saobraćaju koji će kad tad doći.... samo je jedan autoban u Nemačkoj... vozimoli mi po njemu???

i ko još razmišlja sa 20k evrova u džepu, namenjenih za automobil, o tome da li će mu automobil trajati 10 i kusur godina!?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 11:22 - pre 184 meseci
Citat:
cozmo_im:I majke ti, kako se to Golf VI pokazao kad nije cak ni u prodaji u vecini zemalja? Za 5 godina cemo videti kako se pokazao.


Bravo,

a za Ceed i i30 znamo. Jelda?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 11:48 - pre 184 meseci
Znamo za Golf V da nije bas toliko sjajan i pouzdan kao Kia, Hyundai i Toyota.

Kia Ceed je dovoljno na trzistu da se ustanovi da su jedini kvarovi na Crdi masini za 100.000km - crkavanje jedne dizne recimo ili protokomera. I to je sve sto je otislo (pitah ove iz Top Speeda). Nikakvi drugi kvarovi automobili utegnuti kao i sa 0km.

Za Hyundai I30 jos nema pouzdanih statistika ali Ceed se pokazao apsolutno perfektno kao i recimo Auris. Jedini problem sa Aurisom koji postoji je na nekim serijama cviljenje i grebanje zadnjih kocnica koje se resava prevremenom zamenom diskova i plocica (ne znam zasto to menjaju u kompletu ali posto to spada pod garanciju i te popravke koje se priznaju i van garancije onda se o tome i ne razmislja). Ti zvukovi ne uticu na performanse kocenja sto je bitno.

Golf VI cemo isto proceniti kad i Hyundai I30, iako je ovaj drugi stariji model na trzistu.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 11:54 - pre 184 meseci
Nisam siguran da je broj Golfova 5 i broj Ceed-ova za poređenje.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 11:57 - pre 184 meseci
Citat:
Za Golf V TDI, 200 u šestoj na 4000 je malo.

Da budem sasvim precizan, a već sam to jednom rekao: Taj sa 6 brzina zbog te šeste i nije tako loš, ali koliko ide onaj sa 5 brzina na 4000 u petoj? Još manje! O tome pričam, i to pokušavam da ti u nekoliko desetina postova objasnim, ali ti to ne želiš da čuješ nego "čuješ" neke stvari koje niti sam rekao, niti imaju bilo kakvog smisla.

Može i ovako:

Nađi mi jedan auto iste klase, sa istom (praktičnom) snagom i težinom kao VW Golf, a da ima kraće prenose.


Vidi ovako. Da ne duzimo i ne raspravljmo po tom pitanju

Ne postoji na Svetu vozilo koje za nazivnu snagu ide bolje od VW TDI-a.. U svim kalasama i zapreminama koje VW proizvodi. Jednostavno je najbolji. I to godinama, da ne kazem decenijama. Svidjalo se to nekom, ili ne. (Opet da napomenem da nisam VW fan nikad ni bio niti sam trenutno).

Vise stotina vozila sam odradio od raznih proizvodjaca. Tvoja prica o menjacima je totalno besmislena. Ocigledno nemas iskustva i previse se orjentises ka raznim napisanijama. TDI ima odlican menjac. Najbolji sto moze biti i da bilo sta promenu, samo bi pokvarili. DSG da se ne spominje.
Kada bi kojim slucajem kupio TDI, za 3 dana bi ti se sve obrnulo u glavi . "Bio bi sludjen".

Ti invalidski menjaci koje spominjes su nuzno zlo, a ne sretno resenje ciji je zadatak da poprave razne nedostatke motora o kojima sam vec pisao.

Od sad pa nadalje nemoj uopsteno pricati vec navedi konkretno koji to auto ide bolje i sa kojim menjacem kako bi se olaksalo dokazivanje.


I ostavi se price da nesto ne vredi toliko koliko kosta jer kao nije toliko bolje koliko je skuplje.
Po istoj ovoj tvojoj logici, lako mogu dokazati da je Logan bolja kupovina od Ceeda. (Uz pomoc Miskovica, pogotovo).

 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 12:11 - pre 184 meseci
Citat:
ikac2000: Toyota ima na akciji Auris 1.4 SKY za 15,300 EUR sa metalik bojom. Kako vam se cini ova ponuda ali cisto sa porodicnog aspekta?

Ima i 1.6 LUNA za 15,600, ali nekako mi se vise svidja ova jeftinija varijanta.

Pozdrav...


http://www.toyota.rs/cars/new_cars/cenovnik.aspx

A ima i golf za 19000 sa duplo boljim TDI motorom i boljom opremom.

Citat:
pri3rak: ko ga je to proverio, vw marketnig division? odakle ovakav stav kada je auto tek krenuo sa prodajom?


Kažu ljudi koji su ga vozili. Nisam mislio da je najkvalitetniji u smislu da se ništa neće kvariti, nego da je dosta kvalitetnije izrade od prethodnika. Takav sam i ja utisak dobio kada sam se u njega. (Jeremy Clarkson - čovek koji je vozio aute koje mi ne možemo ni da sanjamo, kaže da je golf šest sada više classless nego ikada, a o široku neće ni da priča, jer mu se vraćaju uspomene - tako čovek rekao.)

Citat:
lancia88: ...Svako za sebe treba da shvati da ce u startu platiti dosta vise, a prilikom odrzavanja tog vec skuplje placenog vozila, dace jos malo vise nego na istocnim vozilima, i na kraju ce, posle tih desetak godina zaista dobiti vise, ali neproporcionalno u odnosu na sva ta davanja....naravno, pod uslovom da mu neko ne ukrade u medjuvremenu taj auto, bas zbog sve ove iste logike. Jos kad tome pridodamo cinjenicu da se kod nas dosta zapadnih vozila ne moze kasko osigurati od kradje, dobijemo jednu prelepu suplju logiku za kupovinu automobila, makar za mene.

Na stranu sto se ionako jezim tih prica da deset godina gledam i vozim jedan te isti automobil, pa da je deset puta "k'o casa" i slicno.

Da, uzgred Lebaron automatik koji sam imao sredinom devedestih se nimalo nije stideo svoje tri brzine a "rodjen" je bas pocetkom devedesetih. Valjda je prespavao jos od pedesetih, sta li....


To - dosta više - je diskutabilno. Dosta više je za nekoga 1000e, a za nekoga 10000e. Golf je od konkurencije skuplji baš onoliko koliko i treba.
Ne bih se složio da je održavanje golfa skuplje od održavanja bilo kog auta u klasi. Imam golfa II dizela 18 godina starog, presao je 568000km. Auto je daleko od očuvanog, ali za ovo kilometara autu su samo menjane karike. od toga bar 200000km je vožen pod teretom. Ne znam koja bi tojota ovo izdržala, a da joj potrošnja ostane na 6litara nafte. Cena servisa mu je smešna. Takodje imam i golfa četvorku, kojem takođe ništa ne fali, osim malo udobnosti i sa kojim se za današnje vreme vozim džabe (5.5l/100km, mali servis nije ni 50ak eura). Passat - isti slučaj samo što sam sto puta menjao spone zbog ovih naših puteva, ali ni to nije nešto skupo. Plus što svih delova ima na lagerima (dok je burazer za galopera čekao mesec i po dana za desno staklo, da ne pričam o turbini i ostalom).
Golf se krade, ali samo onaj koji nema alarm i zeder. Kao uostalom i sva ostala auta koja su "zanimljiva za tržište"..
Full kasko osiguranje je preskupo za naše uslove, hteli - ne hteli da osiguraju.
Činjenica je da se kod nas auta voze i duže od deset godina, to sve zavisi koliko para imaš. Ja bih ga menjao svako leto, al jbga , - a i onda te tek zabole za cenu.

A ovo za menjač nisam mislio ništa loše, samo mi je glupo da u 2009-oj kad ljudi prave menjače 5 puta savršenije i modernije, oni ubace neki matori.
(ali pitanje je i to čega si pristalica, modernog ili proverenog) (a i naplate ga 1100e)
Ja sam imao automatika sa 4 brzine u BMW-u (američki menjač, mislim da je bio ZR ako se ne varam), radio je kao sat. Samo što je auto imao 200ks, pa nisi mogao da skontas ni u kojoj je brzini

Citat:
Nikola_BGD
Sto se tice odnosa brzina (gear ratio), u pitanju je odnos velicina zupcanika u menjacu.
Na nizim stepenima prenosa u menjacu je taj broj veci, da bi se dalje smanjivao u svakoj sledecoj brzini. Sto su ti odnosi veci (zargonski receno "kraca" brzina), to je motoru lakse da "vuce" - time auto bolje ubrzava, ali takodje ne moze da dostigne maksimalnu brzinu.

Nebojsa tvrdi da su na golfu kraci ti prenosni odnosi, te da zbog toga on nudi bolja ubrzanja, i da je stoga golf osudjen na manje maximalne brzine (ili na iste maximalne brzine kao konkurencija, ali na velikom broju obrtaja koji nije ni udoban za voznju ni ekonomican ni dobar za motor).

Ono sto svi i dalje cekamo su brojke kojima ce potkrepiti svoju tvrdnju.

Dakle, Nebojsa, daj brojke. Kako za petostepene tako i za sestostepene menjace. (Mada ne znam zasto uopste mesas vw 5stepeni sa kia 6stepenim, ali 'ajde - valjda si zapeo da posto-poto budes u pravu pa siris zabunu da bi par postova nize mogao da se vadis kako nisi to mislio i kako te nismo dobro razumeli).


Hvala na ovome. Tako sam mislio.
Oni se oko ovoga prepiru na dve teme U suštini to je nemoguće porediti (menjač sa 5 sa menjačem sa 6 brzina). A jedna od najbitnijih stavki za izračunavanje ovih teorijskih brzina i cirkusa je veličina pneumatika, koju nigde ne spominjete. Ne vrti se isto točak od 15" i onaj od 17".
Našao sam negde gear ratio od petice gti-a i poredići ga sa proceedovim golf ima kraće hodove, ali i veću max brzinu. (nije baš fora porediti sa gti-em, ali mrzelo me da tražim za običnog).. ima da se skine i free verzija programa za izračunavanje brzina.. al ne bih vas ja baš puno zadržavao
Najjača je fora kad se neko zakači na max speed 206, a neko na 209 km/h. to je razlika u pm. A ograničenje na auto putu 120. Bolje da zagovarate bezbednu vožnju, nego što samo na trkanje mislite ))



Citat:
cozmo_im: Vidi, moja Corolla je proizvedena 1989 i izgleda kao glanc nova, spolja, unutra, motor, presla 210.000km. Tako da te fore Golf ce duze da traje ne piju nikako vodu. Pri tom sad imaju i pocinkovan lim i korejanci, motori su odlicni i besprekorni, te fore kao videces za 10 godina su smesne. Smesne su bile i onda kad sam kupovao Toyotu - a kao raspasce ti se posle 2 godine, kakva je ko flis papir, ovo ono, kao glupi japanci i islicno.

E, pa nadzive ona sve zivo u mojoj ulici uz potrosnju od 5 litara na otvorenom i 6,5-7,5 u gradu (i dan danas), eno pola se auta raspalo, ne samo tih starih nego i novijih polovnjaka (komsija je izmenjao 4 za to vreme). Doduse, ima jedan Golf II koji je OK (prvi vlasnik) ali nit je sta bolji od moje Toyote nit ja ne vidim nesto (njegov je 1990) da to vredi vise od mog auta (cak naprotiv meni nude 2500e na ruke odmah).

Najlepsi osecaj mi je bio kad provozam vlasnike Golfa II i III, raznih Escorta godista do 1995 i slicnih automobila tih godista i kad vidim razrogacene oci jer ne veruju kakav je auto zbog tipicnih predrasuda.

Naravno ne mogu ga porediti sa novijim autima, ali te price o tome da ce za 10 godina Golf biti ne znam sta su stvarno smesne.

Golf V je losiji auto od Aurisa a kosta 17000 u trendline opremi bedni 1.4 motorcic i osim one jedne akcije (sa DVA KOMADA na lageru, kakva budalastina) od 15000e (zato su i spustili toliko jer su im dva ostala, pricao sam za tucu u salonu) za TDI nikad nisu imali postenu akciju jer sad imas za 16250e 1.6 vvti Auris SKY (to je najbolja oprema) metalik - isporuka odmah.

2.0TDI ce kostati par hiljada vise od toga sto ti mislis. 1.4 80KS ce biti 17000 sa 0 opremom (klima i podizaci napred, pa to ima i Dacia Logan maltene u osnovnoj varijanti).

Koga oni zezaju? Sami sebe?

Inace sta ima veze gde moj brat radi i kakav auto ce da kupi? Cak se i razmislja da svoj Golf III 1.6 (prva serija iz 1992, mnogo je presao preko 350.000km i on sam kaze da mu je vreme da "ode") zameni za novi Punto sa subvencijom, on uopste ne pati od te price kao neki ovde na forumu. Mozda ima lepu platu (mada nisu tamo plate kao sto se misli) ali realno coveku se ne bacaju pare kad mozes da procenis sta ti treba i koliko se to isplati.

Ja mozda favorizujem auto koji vozim ali uopste ne patim od toga da MORAM novu Toyotu da uzmem pored odlicnih i jako povoljnih Kia i Hyundai vozila. Jesam se vezao za Corollu ali racionalno razmisljam na sta cu potrositi svoj novac uopste nisam "navijac".

Drugo poredis SMILE+ opremu sa Trendline opremom koja ima samo manuelnu klimu i podizace, muziku (i to NE mp3 vec CD player samo) i rezervni tocak i alat?

Gde je automatska klima, gde su podesiva sedista po visini i za ledja, gde je kozni volan i menjac, gde su alu felne, komande na volanu, vazdusne zavese, hladjena kaseta, naslon za ruke izmedju prednjih sedista? Nema ni ISOFIX za decija sedista. Od FULL opremr fali samo ESP+TCS koji imas u SUGAR opremi.

I majke ti, kako se to Golf VI pokazao kad nije cak ni u prodaji u vecini zemalja? Za 5 godina cemo videti kako se pokazao.


Ja ne bih razrogačio oči veruj mi. Tvoja tojota je praćka i udobnija je sto puta od golfa dvojke, ako ne i trojke. I ovde vredi kao golf ako ne i više.
(ali da je izrabljivana kao moj golf - raspala bi se)
To šta će biti za 10 godina sam lupio. Nisam ja milan tarot, pa da znam
To da je golf losiji od aurisa... možemo da pokrenemo raspravu iz početka
Trendline oprema uopšte nije toliko loša (ima sve što ti treba, klima, esp, el. podizači, retrovizori, cd radio sa 6 zvučnika)
Taj motor je jadan isto koliko je jadan aurisov 1.4
Za tdi imaju akciju samo otvori novine zadnja tri meseca Pogledaj na netu.
Tu akciju za auris ja nigde nisam video, a na sajtu toyote takođe nema obaveštenja (možda nisam video) ako može link neki?
2.0 Neće koštati par hiljada više. Biće oko 23k pa do 30 i nešto hiljada zavisi da li ćeš uzeti distance control ili hoćeš da se sam parkira ili DSG (ništa od ovog konkurencija nema u ponudi)
Šta ima toyota u osnovnoj opremi?? A da to nema i dačija u ponudi.
Lepo ti kažem da bi tvoj brat najviše voleo da ima 20000 da uzme novu šesticu. al šta ja znam - možda i ne bi
Koliko sam ja video na sajtu hyundaia smile+ oprema nema kožni volan i menjač, nema ni automatsku klimu, a i to za podesiva sedišta mi je sumnjivo, kao i alu felne (spominju se tek kod SUN opreme), a taj ISOFIX mi je baš bitan deo

Odakle ti to da ja znam kako se golf šest pokazao
Videćemo kako će se pokazati i hyundai i30 i kia

Zez brate opušteno samo
POZ
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 12:14 - pre 184 meseci
Citat:
cozmo_im

Kia Ceed je dovoljno na trzistu da se ustanovi da su jedini kvarovi na Crdi masini za 100.000km - crkavanje jedne dizne recimo ili protokomera. I to je sve sto je otislo (pitah ove iz Top Speeda). Nikakvi drugi kvarovi automobili utegnuti kao i sa 0km.


a koliko je star ispitivan automobil?.... kuda je prošao?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 12:17 - pre 184 meseci
Star je od kad se pojavio u prodaji, godinu i nesto dana ima. Vozili su prvo Nemci do 55.000km kad je taj protokomer otisao i ciscene su dizne i posle toga nista.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 12:26 - pre 184 meseci
Citat:
frenkijevac1: Trendline oprema uopšte nije toliko loša (ima sve što ti treba, klima, esp, el. podizači, retrovizori, cd radio sa 6 zvučnika)
Taj motor je jadan isto koliko je jadan aurisov 1.4
Za tdi imaju akciju samo otvori novine zadnja tri meseca :) Pogledaj na netu.
Tu akciju za auris ja nigde nisam video, a na sajtu toyote takođe nema obaveštenja (možda nisam video) ako može link neki?
Koliko sam ja video na sajtu hyundaia smile+ oprema nema kožni volan i menjač, nema ni automatsku klimu, a i to za podesiva sedišta mi je sumnjivo, kao i alu felne (spominju se tek kod SUN opreme), a taj ISOFIX mi je baš bitan deo :)
POZ


Toyota:

http://www.toyota.rs/about/new...osebne_ponude/akcija13000.aspx

"Popusti i do 13000 € za vozila proizvedena 2008-e godine! Preuzmite dokument za pregled vozila. Informacije o raspoloživosti vozila i ostale detaljnije informacije možete dobiti kod naših ovlašćenih partnera."

Deo ponude:

AURIS 1.6 VVT-i SKY 5 vrata metalik boja 16250
AURIS 2.0 D-4D LUNA 5 vrata metalik boja 17500
COROLLA VERSO 1.8 VVT-i SOL metalik boja 16900
COROLLA VERSO 2.2 D-4D LUNA metalik boja 19800

Moja greska:
Hyundai I30 1.6 CRDI 90KS:
Oprema SUN + (Hyundai I30), ja sam gledao cenu za najskuplji model - 15490e (znaci oko 4000e jeftinije od Golf V 1.9TDI Trendline):
Oprema SMILE+ je za cenu od 13990!

115KS:
Oprema SUN+ 16990e i to je opet 2000e jeftinije od Golfa koji nema ni trecinu te opreme. Koliko kosta Comfortline 1.9 TDI koji ima 90% ove opreme? Ne ispod 22000e, znaci Golf u toj opremi je 5000e skuplji!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 12:27 - pre 184 meseci
Citat:
cozmo_im: Kia Ceed je dovoljno na trzistu da se ustanovi da su jedini kvarovi na Crdi masini za 100.000km - crkavanje jedne dizne recimo ili protokomera. I to je sve sto je otislo (pitah ove iz Top Speeda). Nikakvi drugi kvarovi automobili utegnuti kao i sa 0km.


Pitaj ih na kolikom uzorku je to radjeno. Koliko su imali Ceedova?


A i ono za 1,9 i 20 TDI, ili nisi dobro razumeo, ili je burazer nesto pobrkao. Moje statistike su obrnute. Postojala je jedna serija 2.0 tdi motora sa poroznom glavom kod njih se dogadja da pomesa ulje i vodu.
Medjutim,
za sva takva vozila bilo koliko da su stara i bilo koliko da su presla "veliki" (namerno kazem veliki) VW daje besplatnu zamenu i popravku u bilo kom vremenu i van garantnog roka. Mislim da je to korektno.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 12:28 - pre 184 meseci
Citat:
cozmo_im: Star je od kad se pojavio u prodaji, godinu i nesto dana ima. Vozili su prvo Nemci do 55.000km kad je taj protokomer otisao i ciscene su dizne i posle toga nista.


i šta misliš.. koliko će biti utegnut posle 5-6 godina?... 5-6 godina prženja na suncu i mržnjenja na mrazevima.... 5-6 godina ulazaka i izlazaka iz njega.... da se ne desi slučaj "jeftine" konfekcije?... ko to zna!?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 12:29 - pre 184 meseci
Ovo je statistika iz njegovog servisa, dakle 1.9 TDI imaju taj problem, 2.0 TDI su mnogo bolji. I kad je radio u Adi dole i sad u Krnjaci.

Ali pitacu ga jos detaljno:)
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 12:30 - pre 184 meseci
Citat:
goat: i šta misliš.. koliko će biti utegnut posle 5-6 godina?... 5-6 godina prženja na suncu i mržnjenja na mrazevima.... 5-6 godina ulazaka i izlazaka iz njega.... da se ne desi slučaj "jeftine" konfekcije?... ko to zna!?


E izem ga, pa moj auto star fakin 20 godina je utegnut i ne crvci unutra niti drnda na rupe! A ne nov auto posle 5-6 godina... pa nije to konfekcija kao Yugo i Z101 da prolupa odma.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 12:34 - pre 184 meseci
Nikola, kada to pitaš, verovatno nisi pratio niti celu ovu temu, a ni druge teme gde sam objašnjavao o značaju prenosnih odnosa i da razni proizvođači imaju različite politike po tom pitanju. Mnogo puta, kod različitih modela sam to navodio.

Otvorio sam i temu samo o overdrajvu da svako kaže svoje mišljenje http://www.elitemadzone.org/t353476-Overdrajv-da-ili-ne

Da VW ima kratke prenose to nije ništa novo, čak sam i vrlo precizno sračunao prenosne odnose za Passata turbo sa motorom od 160 KS (realno je još jači) i pokazao da čak i sa tolikom snagom ima kraće prenose od recimo jedne Honde sa slabijim atmosferskim motorom.

Evo tog posta

http://www.elitemadzone.org/p2050973

Drviti dalje o tome bi zaista bilo silovanje teme i traćenje i vremena i živaca čitalaca.

@Žare

Mislim da si konačno shvatio ono šta pričam, ali nemoj mi ponovo stavljati u usta ono šta nisam, dosta više s tim:

Citat:
zarsilic:

Ne postoji na Svetu vozilo koje za nazivnu snagu ide bolje od VW TDI-a..


Da li sam ja ikada napisao nešto suprotno??

Nisam, štaviše, prvi sam ja ovde rekao da VW TDI imaju veću snagu od deklarisane.

Citat:
zarsilic:
Tvoja prica o menjacima je totalno besmislena..


Moja priča o menjačima je vrlo smislena i 101% tačna, ali je jedina praktična razlika između tebe i mene u ovoj temi, a i uopšte, što ti voliš kraće i direktne menjače kakve ugrađuje VW, a ja duže, obavezno sa pravim overdrajvom kakve ugrađuju drugi (npr. Fiat, Honda itd).

Evo teme o overdrajvu, tu se vidi i šta ostali vole: http://www.elitemadzone.org/t353476-Overdrajv-da-ili-ne

Nema potrebe više o tome da pričamo, vratimo se na temu, tema je najbolja kupovina.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 14:10 - pre 184 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Nisam, štaviše, prvi sam ja ovde rekao da VW TDI imaju veću snagu od deklarisane.


Pa Neso ni ovo nieje tacno. Hm, sta da radim, al ne mogu.


Razliciti podaci o snazi nisu to sto si napisao (ogradjujem se jer ne znam sta si mislio) vec su oni posledica razlicitog merenja snage odnosno merenja po razlicitim standardima. Novinari, koji o tome pisu a cije tekstove ti (i ostali) citas, ne znaju to. Nekoliko puta sam o tome pisao. Cini mi se, da sam ti i licno rekao, ali ponovicu.

Podatak o snazi izrazen po DINu (nekadasnjam Nemackom standardu i ujedno najstrozem i najpreciznijem standardu kad je u pitanju masinstvo) se ralikuje od podatka izrazenom po nekom drugom standardu.
Tako na primer 88 KS po SAE normi koje je koristila vecina Istocnih proizvodjaca vozila, odgovara snazi od 75 KS po DINu. (Primer Racer-KadetE).

Kakva je trenutno situacija po tom pitanju, stvarno ne znam, jer se u podacima od proizvodjaca ne moze pronaci informacija po ovom pitanju. Medjutim, ne mogu se pronaci ni drugi podaci. Na primer, u slucaju Ceeda, podatak o nosivosti; sto nedvosmisleno ukazuje na cinjenicu da ga skrivaju. Zasto, zakljucite sami.
Podatak o kome ti pricas je novinarski podatak koji nema ama bas nikakve veze ni sa jednim standardom. Oni za merenje koriste druge, primitivnije, ali jednostavnije i pristupacnije metode koje ne treba odbacivati, ali su drugacije.


Citat:
Nebojsa Milanovic:
Moja priča o menjačima je vrlo smislena i 101% tačna, ali je jedina praktična razlika između tebe i mene u ovoj temi, a i uopšte, što ti voliš kraće i direktne menjače kakve ugrađuje VW, a ja duže, obavezno sa pravim overdrajvom kakve ugrađuju drugi (npr. Fiat, Honda itd).


Tvoja prica o menjacima je besmislena. Nema uporiste u tehnici vec u medicini.

Dobar je samo onaj menjac koji je pravilno proracunat i koji omogucuje motoru da iskoristi sto vise snage. Osim toga ne sme stetiti ni motoru, ni transmisiji ni performansama, ni veku trajanja. Mora biti ekonomican i ne sme, vrlo bitno u poslednje vreme, uzrokovati vecu emisiju stetnih gasova. Overdrajvi o kojima ti pricas, osim psiholoskog dojma udobne voznje ne ispunjavaju ni jedan drugi zahtev. Pogotovo ovaj poslednji.

Ona tabela o Passatu je potpuno netacna.
Pogledaj moju tabelu o Golfu pa je uporedi.




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 10.02.2009. u 15:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nikola_BGD
Beograd

Član broj: 25863
Poruke: 340
212.200.25.*



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 14:44 - pre 184 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Nikola, kada to pitaš, verovatno nisi pratio niti celu ovu temu, a ni druge teme gde sam objašnjavao o značaju prenosnih odnosa i da razni proizvođači imaju različite politike po tom pitanju. Mnogo puta, kod različitih modela sam to navodio.

Otvorio sam i temu samo o overdrajvu da svako kaže svoje mišljenje http://www.elitemadzone.org/t353476-Overdrajv-da-ili-ne

Da VW ima kratke prenose to nije ništa novo, čak sam i vrlo precizno sračunao prenosne odnose za Passata turbo sa motorom od 160 KS (realno je još jači) i pokazao da čak i sa tolikom snagom ima kraće prenose od recimo jedne Honde sa slabijim atmosferskim motorom.

Evo tog posta

http://www.elitemadzone.org/p2050973

Drviti dalje o tome bi zaista bilo silovanje teme i traćenje i vremena i živaca čitalaca.
...
Moja priča o menjačima je vrlo smislena i 101% tačna, ali je jedina praktična razlika između tebe i mene u ovoj temi, a i uopšte, što ti voliš kraće i direktne menjače kakve ugrađuje VW, a ja duže, obavezno sa pravim overdrajvom kakve ugrađuju drugi (npr. Fiat, Honda itd).


Dakle covece ja zaista ne znam dokle planiras da vuces ljude za nos povrsnim, nedorecenim, nedovoljno dokazanim pricama koje na prvi pogled mogu slucajnog posetioca da zbune ?

Ja sam temu procitao celu, a tvoja tema o overdrajvu je nebitna za ovu pricu, jer ne diskutujemo oko toga da li ljudi vole overdrive. Cak ne diskutujemo ni o tome da li vw/kia imaju overdrajv. Price o menjacima se drzim samo iz jednog razloga, a to je da te navedem da napokon necim dokazes tvoje tvrdnje da je menjac kod vw sa prekratkim (najkracim u klasi ?!?) prenosnim odnosima. Tek ako (kad?) to budes dokazao, mozemo diskutovati da li je takav menjac dobar ili los izbor u autu. A i tada ce ta diskusija biti smesna, jer kao sto ti je Zare vec napisao, projektovanje menjaca ukljucuje jako mnogo parametara koji NISU ubrzanje i maximalna brzina. I u svakom slucaju nisam siguran da smo dovoljno strucni da o tome raspravljamo.

To sto si vrlo precizno sracunavao prenosne odnose za Passata mozes da okacis macku o rep, jer nigde nisi napisao izvor tih podataka, niti kako si dosao do tih proracuna. I ne, ovde nas ne zanimaju Tvoji proracuni prenosa do kojih si dosao uz pomoc kalkulatora, sestara, lenjira, pasulja, kristalne kugle ili neceg slicnog. Daj konkretne brojke, navedene od strane proizvodjaca. Nadam se da toliko znas da se cak i u istom modelu vozila (npr golf) prenosni odnosi u menjacu mogu razlikovati u zavisnosti od motora/opreme. Da ne pricam o tome sto si izneo "podatke" za passata, a ovde govorimo o C segmentu. Znaci ne zanima nas passat vs accord, daj nam golf vs civic (ili jos bolje ceed).

Tvoja prica o menjacima je dakle 101% tacna, ali samo u tvojoj glavi, dok ne dokazes suprotno.

 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 15:14 - pre 184 meseci
Citat:
cozmo_im: Toyota:

http://www.toyota.rs/about/new...osebne_ponude/akcija13000.aspx

"Popusti i do 13000 € za vozila proizvedena 2008-e godine! Preuzmite dokument za pregled vozila. Informacije o raspoloživosti vozila i ostale detaljnije informacije možete dobiti kod naših ovlašćenih partnera."

Deo ponude:

AURIS 1.6 VVT-i SKY 5 vrata metalik boja 16250
AURIS 2.0 D-4D LUNA 5 vrata metalik boja 17500
COROLLA VERSO 1.8 VVT-i SOL metalik boja 16900
COROLLA VERSO 2.2 D-4D LUNA metalik boja 19800

Moja greska:
Hyundai I30 1.6 CRDI 90KS:
Oprema SUN + (Hyundai I30), ja sam gledao cenu za najskuplji model - 15490e (znaci oko 4000e jeftinije od Golf V 1.9TDI Trendline):
Oprema SMILE+ je za cenu od 13990!

115KS:
Oprema SUN+ 16990e i to je opet 2000e jeftinije od Golfa koji nema ni trecinu te opreme. Koliko kosta Comfortline 1.9 TDI koji ima 90% ove opreme? Ne ispod 22000e, znaci Golf u toj opremi je 5000e skuplji!


Ako pogledaš maloprodajnu cenu tog auris-a 1.6 bez popusta (19750) to ti je 2000 eura jeftinije od GOLF-A V 1.6 FSI u GT SPORT opremi (21800). Akcija je akcija. (ko zna zašto ih daju po toj ceni, možda im gori pod nogama, možda treba nova da izađe pa žure da rasprodaju ovu (zamisli otreseš 20k, a posle mesec dana izađe novi model i košta 500evra skuplje) kad VW-u bude frka davaće i on džabe :) Ne možeš to gledati.
Po meni je bolja kupovina ove 2.0 d4d u totalnom fulu za 20400e. E to je već neka ušteda, pošto golf u toj opremi košta oko 30k. (mada je i njena redovna cena 26k, ali popust 21,2% čini čuda)

Po cenovniku hyundai-a za februar najskuplji model i30 1.6CRDi HP VGT GLS 5Vr. SUN+ košta - 16.990 eura
Oprema je dobra, ali motor je smešan naspram vw-ovog 1.9 TDI. Tako da mi je razlika u ceni od 2000eura opet opravdana.
Ova smile + meni ne izmamljuje nikakv osmeh, pa i da košta 5000e.
Ovo je brate moje mišljenje.
U suštini japanski proizvođači i daju više od evropskih, ali ja nisam japanac i ne sviđa mi se njihov način razmišljanja (dizajn) tako da ću uvek gledati da uzmem evropski automobil. Daleko od toga da vw nema mana, ali ima ih i toyota (koja inače jedina može da konkuriše golfu od ovih navedenih).
Hyundai i kia nemaju šta da traže tu, oni su, niži C segment i treba im otvoriti posebnu temu do 15000 eura, pa ih tamo hvalite :)

Corolla je nekako najbolja da se takmiči sa golfom, pogledaj redovne cene korole i uporedi ih sa golfovim. ISTE SU. Znači svodi se na to ko šta više voli. Znači srce :)

Iz mog ugla gledanja porediti golfa peticu, a pogotovo šesticu sa hyundai i30 je najobičnija sprdnja. Golf je, po meni, a i po mnogim normalnim ljudim, koji ne gledaju sve kroz novac, dve klase iznad po svemu.

(uzmi spisak sun+ opreme, pa uporedi sa sportline opremom (GT SPORT) to ti je otprilike to, samo što je sportline malo tehnički jači - za vešanje, sportska sedišta, itd. (ono što stvarno znači nešto za vožnju), a i ove ostale džidžabidže su kvalitetnije napravljene tako da on mora da košta 22000eura (1.9 TDI sportline))

Al pošto se svi ovde kače samo za cenu...

I samo jedno zapažanje.. pogledajte dodatnu opremu za golfa i uporedite sa kijinom na primer. Kia prodaje upaljače, krovne nosače i priveske i neke gluposti, dok kod VW-a možeš da kupiš DSG, fabričku navigaciju (a ne garmin nuvi) i fabrički upakovan DVD (a ne neki cirkus što se montira na plafon), možeš da uzmeš sportsko vešanje - tvrđe i 15mm niže (u kiji dotle još nisu stigli, da citiram tekst sa sajta kie kada klikneš na sportski paket on izbaci - "high tech i ostala moderna oprema, upečatljivi izgled prednje maske, svetlosnih snopova do mišelinovih guma i felni od 17",... kvalitetni materijali, mladalačka priča i efektni dodatci poput aluminijumskih papučica :)) i tako dalje.. meni je to sve jadno.
Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 15:22 - pre 184 meseci
Citat:
Nikola_BGD:  Nadam se da toliko znas da se cak i u istom modelu vozila (npr golf) prenosni odnosi u menjacu mogu razlikovati u zavisnosti od motora/opreme.


Ovo je potpuno tacno. Moram priznati da sam na ovo sasvim zaboravio u ranijim diskusijama.
6. stepeni menjac i Golfu sa 105 ks i sa 140 ks nije isti. Pogotovo se razlikuju menjaci u Golfu i Passat baez obzira sto je rec o agregatu sa istom nazivnom snagom (konkretno TDI 140 PS).
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 15:29 - pre 184 meseci
Pa ko je rekao da je netačno?? Prenosni odnos se računa za svaki motor/menjač posebno, ne postoje univerzalne formule.

Žare, konačno si priznao ono što me čudi od samog početka - da ti totalno zanemaruješ uticaj prenosnih odnosa i razlike od auta do auta u njima.

Nikola, nakon svega što sam napisao o tome, nemam nameru da se time i dalje bavim na temi najbolja kupovina u C segmentu. Ako ne znaš kako se oni računaju, vrati se u školu, nema svrhe da tražiš da ti se ovde predaje fizika, mehanika i slično.

Radi se o matematičkom proračunu koji obuhvata broj obrtaja radilice, prenos u menjaču, svakog stepena posebno, prenos u diferencijalu, obim točkova (vodi računa o felnama!), visini guma i umanjenju prečnika zbog ulegnuća gume. Ti i Žare i dalje imate poziv za ručak od mene, ako nađete jedan auto koji za istu istu efektivnu snagu i težinu ima kraće prenosne odnose od VW-a.

Inače, prenosnim odnosima sam počeo da se bavim još kao klinac kada sam nakon ćaletovog tristaća (1500) koji je sa 75 KS mogao u trećoj samo do 100 - ušao u burazerovog keca koji je sa samo 55 KS trećom išao skoro do 120 (ovo valjda svi znamo).

To je jedan od prvih stvari koju računam kada razmatram bilo koji auto. Ako recimo nema overdrajv - isključujem ga iz razmatranja.

To je moj ukus, neka to Žare zove medicina, psihologija ili šta već, nije važno. Sve vreme od kada sam ovde govorim da volim duži menjač jer vozim 95% u overdrajvu. To je tako jer ubedljivom većinom vozim na putu. Ko vozi samo ili pretežno po gradu, overdrajv mu nije bitan, ali dozvoljavam i mogućnost da voli takav menjač koji overdrajv uopšte nema.

Zašto je proračun menjača, a naročito eventualna prisutnost overdrajva bitna? Zato što se u najvećem stepenu prenosa računa elastičnost motora, što je meni izuzetno bitna osobina.

E, kada vidim neke podatke o elastičnosti, ako mogu da nađem podatke o prenosu (mada je to teško jer su slabo dostupni), odmah i njih sračunam, da vidim koliko je do njih, a koliko do same snage motora.

Nikola, evo ti još jedan primer, koji sam čini mi se već navodio, koliko skraćeni prenos može da utiče na računsku (ali samo računsku) elastičnost:

KIA Carens koja je mini-VAN u više od 200 kila teža (o aerodinaminci da ne pričam) je na merenjima elastičnija od Audi-ja A3 2,0 TDI PD!!

http://www.quattroruote.it/pro...cfm?CodProva=379&marca=161

http://www.quattroruote.it/pro...cfm?CodProva=696&marca=746

Odmah sam rekao da je to zbog skraćenog prenosa, u ovom slučaju KIA-e (što je normalno, jer je mini-van i težak auto) i objasnio da to ne znači da je Audi 2,0 TDI PD manje elastičan motor, nego je to samo posledica razlike u prenosima.

I dosta više o prenosima u ovoj temi i previše je zagušena time.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622254 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.